Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(30)
Forma i typ
Książki
(30)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(27)
dostępne
(18)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(19)
Czytelnia
(27)
Autor
Augustynek Andrzej
(1)
Bargiel-Matusiewicz Kamilla
(1)
Bryła Jolanta
(1)
Cenker Ewa Małgorzata
(1)
Chojnacka Magdalena
(1)
Cybulko Anna
(1)
Doliwa-Klepacki Zbigniew M. (1938- )
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Gesteland Richard R
(1)
Gieorgica Paweł J
(1)
Gmurzyńska Ewa
(1)
Hamer Hanna
(1)
Hamilton Cheryl
(1)
Hocker Joyce L
(1)
Höffner Marta
(1)
Jastrzębska-Smolaga Halina
(1)
Judge Timothy A
(1)
Kałucki Krzysztof
(1)
Kałążna-Drewińska Urszula
(1)
Koziński Bartosz (1988- )
(1)
Krzyminiewska Grażyna
(1)
Lysons Kenneth
(1)
Lęgowicz Aleksandra
(1)
Malarecka-Simbierowicz Hanna
(1)
Mandal Eugenia
(1)
Morek Rafał
(1)
Penc Józef (1939-2017)
(1)
Poklek Robert
(1)
Puczkowski Benedykt
(1)
Robbins Stephen P
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rzepa Teresa
(1)
Stocki Ryszard
(1)
Stępniewski Jan
(1)
Słaboń Andrzej
(1)
Tabernacka Magdalena (1974- )
(1)
Tokarz Marek
(1)
Wilmot William W
(1)
Winch Anna
(1)
Winch Sławomir
(1)
Zatwarnicka-Madura Beata
(1)
Zenderowski Radosław (1974- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(18)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(30)
Język
polski
(30)
Temat
Negocjacje
(26)
Komunikacja społeczna
(5)
Konflikt
(5)
Komunikacja niewerbalna
(4)
Stosunki interpersonalne
(4)
Grupy społeczne
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Manipulacja (psychol.)
(3)
Perswazja
(3)
Autoprezentacja
(2)
Komunikacja międzykulturowa
(2)
Konflikt społeczny
(2)
Konsumenci
(2)
Marketing partnerski
(2)
Mediacja (socjologia)
(2)
Motywacja
(2)
Negocjacje biznesowe
(2)
Organizacje
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Zachowanie
(2)
Dyskusja
(1)
Etnopsychologia
(1)
Etyka biznesu
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Handel
(1)
Higiena psychiczna
(1)
Instytucje europejskie
(1)
Integracja europejska
(1)
Integracja gospodarcza
(1)
Inteligencja (psychol.)
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Kadry
(1)
Kariera
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja sołeczna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Konformizm
(1)
Kupno i sprzedaż
(1)
Logika
(1)
Magazyn
(1)
Magazynowanie
(1)
Marketing
(1)
Mediacja (prawo)
(1)
Mediacja (socjol.)
(1)
Mediatorzy
(1)
Menedżerowie
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Miłość
(1)
Motywacja pracy
(1)
Mózg
(1)
Negocjacje akcesyjne
(1)
Negocjacje policyjne
(1)
Obsługa klienta
(1)
Odmienność kulturowa
(1)
Organizacja
(1)
Organizacje międzynarodowe
(1)
Osobowość
(1)
Pamięć
(1)
Polityka międzynarodowa
(1)
Postawy
(1)
Poznanie
(1)
Prawo Unii Europejskiej
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Płeć
(1)
Relacje biznesowe
(1)
Rozmowa kwalifikacyjna
(1)
Savoir-vivre
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Stres
(1)
Stres zawodowy
(1)
Służba więzienna
(1)
Uczenie się
(1)
Uczucia
(1)
Umowy zbiorowe
(1)
Umysł
(1)
Unia Europejska (UE)
(1)
Usługi turystyczne
(1)
Wielokulturowość
(1)
Więziennictwo
(1)
Władza
(1)
Zarządzanie
(1)
Zbiorowe stosunki pracy
(1)
Życiorysy urzędowe
(1)
Temat: miejsce
Europa
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(9)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Zarządzanie i marketing
(3)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Psychologia
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
30 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przedmiot, cele i rodzaje negocjacji, 2. negocjator - cechy, kompetencje, zachowanie, 3. Konflikty i sposoby osiągania porozumienia, 4. Przebieg procesu negocjacyjnego, 5. Rola psychologii społecznej w kształtowaniu zachowań negocjacyjnych - wybrane problemy, 6. Style, strategie i taktyki w rozmowach negocjacyjnych, 7. Negocjacje w polskich przedsiębiorstwach w świetle wyników badań własnych, 8. Negocjacje z partnerami zagranicznymi - wybrane przykłady, 9. Komunikacja niewerbalna w negocjacjach, 10. Etyka w negocjacjach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Szkolenia)
1. Seminarium. O co naprawdę chodzi w negocjacjach?, 2. Ćwiczenia. Własność problemu, 3. Ćwiczenia. Czyj to problem?, 4. Ćwiczenie. Klasyfikacje problemów, 5. Gra. Dziesięć pytań, 6. Gra. Poszukiwanie problemów, 7. Ćwiczenie. Spotkania w czasie bankietu, 8. Dyskusja. Trzy rodzaje pytań w negocjacjach, 9. Ćwiczenie. Neutralne sfery problemowe - small-talk, 10. Ćwiczenie. Pogłębianie tematu rozmowy, 11. Kwestionariusz. Emocje jako bariera komunikacyjna w negocjacjach, 12. Symulacja. Paramatery negocjowania sytuacji, 13. Ćwiczenie. Techniki sprzedawanie problemu, 14. Symulacja. zawarcie umowy przedstawicielskiej, 15. Symulacja. Karuzela chwytów negocjacyjnych, 16. Kwestionariusz. Planowanie czasu, 17. Kwestionarusz. Preferencje, 18. Kwestionariusz. Trudne sytuacje, 19. Symulacja. Indywidualne ograniczenia negocjatorów, 20. Symulacja. Emocje w negocjacjach, 21. Podsumowanie i ocena dnia treningu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja jako podstawa udanych negocjacji, Znaczenie komunikacji niewerbalnej w negocjacjach, Kanały komunikacyjne wykorzystane w negocjacjach, Fazy negocjacji, Miejsce i czas prowadzenie negocjacji, Style i koszty negocjacji, Taktyki i techniki negocjacyjne, Sytuacje konfliktowe w negocjacjach, Wybrane aspekty negocjacji międzynarodowych, Charakterystyka dobrego negocjatora.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (5 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Konflikt społeczny: 1. Konflikt społeczny - pierwsze przyblizenie, 2. Warunmki powstania konfliktu, 3. Dynamika konfliktu społecznego, 4. Funkcje konfliktu, 5. zakończenie konfliktu. Cz.II Negocjacje: 6. Sztuka rozwiązywania sporów, 7. Proces przednegocjacyjny, 8. Rokowania, 9. Elementy teorii negocjacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Profesjonalne rozmowy i negocjacje w procesie sprzedaży, 2.Sztuka negocjowania, 3.Techniki manipulacyjne w negocjacjach, 4.Negocjacje specjalistyczne, 5.Negocjacje w czasie spotkań rekrutacyjnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Kulturowe modele zachowań w biznesie; Sylwetki negocjatorów z różnych krajów, Główne cechy kultur świata biznesu, Kultury propatrnerskie, ceremonialne, polichroniczne i powściągliwe; Kultury umiarkowanie propartnerskie, ceremonialne, polichroniczne i o niestałej ekspresyjności, Kultury umiarkowanie protransakcyjne, ceremonialne, o zróżnicowanym podejściu do czasu i ekspresyjne; Kultury umiarkowanie protransakcyjne, ceremonialne, dość monochroniczne i powściągliwe; Kultury protransakcyjne, umiarkowanie ceremonialne, monochroniczne i powściągliwe; Kultury protransakcyjne, monochroniczne i o zróżnicowanej ekspresyjności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zasady komunikacji interpersonalnej, 2. Reguły wywierania wpływu społecznego oraz zasady autoprezentacji, 3. Konflikty interpersonalne, 4. Negocjacje, 5. Mediacje
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
CZ. 1. Przyczyny: 1.1. Ekonomiczne przyczyny negocjacji wewnątrz podmiotów gospodarczych, 1.2. Ekonomiczne przyczyny negocjacji pomiędzy podmiotami gospodarczymi, 1.3. Ekonomiczne przyczyny negocjacji branżowych, Cz.2. Przebieg: 2.1. Przygotowanie do negocjacji, 2.2. Realizacja negocjacji, Cz.3. Rezultaty: 3.1. Zawarcie porozumienia, 3.2. Rozstrzyganie sporów powstałych w toku realizacji umowy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Racjonalność w negocjacjach, 2. Strategie negocjacyjne, 3. Perswazja, 4. Techniki sprzedaży, 5. Kulturowa perspektywa analizy negocjacji - wyniki badań, 6. Techniki perswazyjne - wyniki badań, 7. Mity negocjacji, 8. Negocjacje z perspektywy kultury organizacyjnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Materiały Dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ; 208)
1. Negocjowanie jako sposób zawierania porozumień, 2. Działania przednegocjacyjne, 3. Postępowanie podczas negocjacji, 4. Budowanie kontaktu i porozumienia, 5. Psychologiczne aspekty negocjacji, 6. Negocjowanie z cudzoziemcami, 7. Socjotechnika negocjacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. System negocjacji międzynarodowych 2. Kategoria negocjacji w stosunkach międzynarodowych 3. Negocjacje jako przedmiot badań 4. Procesualny model negocjacji 5. Faza rozpoznawcza (diagnostyczna) negocjacji 6. Faza prenegocjacyjna 7. Faza negocjacji właściwych 8. Finalizowanie negocjacji 9. Faza postnegocjacyjna 10. Międzynarodowe mediacje, aspekt teoretyczny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 327 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
CZ.I Teoretyczne aspekty negocjacji zbiorowych: 1. Instytucjonalizacja zbiorowych stosunków pracy, 2. Zbiorowe stosunki pracy (konflikty i negocjacje), 3. Negocjacyjny sposób rozwiązywania konfliktu interesów (na przykładzie działania Komisji Trójstronnej ds. Społeczno-Gospodarczych), 4. Socjologia przetargu zbiorowego, 5. Wpływ przekształceń ogranizacyjno-prawnych na stosunki pracy, 6. Dialog społeczny i układy zbiorowe pracy w Unii Europejskiej i w Polsce w okresie przedintegracyjnym. Cz.II Poradnik szkoleniowy dla negocjatorów: 1. Podstawy negocjowania metodą interesów, 2. Techniki, 3. Ćwiczenia sześcioetapowego procesu rozwiązywania problemu, 4. Symulacja negocjowania metodą interesów, 5. Ustalenie regulaminu idealnych negocjacji, 6. Kopie foliogramów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja i negocjowanie w organizacji / Józef Penc. - Warszawa : Difin, 2010. - 176 s. : rys., tab. ; 23 cm.
1. Pracownicy i ich zachowania w organizacji; 2. Kierowanie ludźmi w organizacji; 3. Symulowanie kreatywnych zachowań w organizacji; 4. Informowanie i komunikowanie w organizacji; 5. Sztuka prowadzenie negocjacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Techniki sprzedaży osobistej / Beata Zatwarnicka-Madura. - Warszawa : CeDeWu, 2004. - 215 s. : wykr. ; 23 cm.
1.Podstawowe zaganienia związane ze sprzedażą osobista, 2.Profesjonalny model rozmowy handlowej, 3.Zaawansowane techniki rozmów handlowych, 4.Analiza procesu sprzedaży osobistej w świetle badań
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zakupy zaopatrzeniowe / Kenneth Lysons. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2004. - 504 s. : wykr., tab. ; 24 cm.
1. Zakupy zaopatrzeniowe, 2. Strategie zakupów zaopatrzeniowych, 3. Organizacja zakupów zaopatrzeniowych, 4. Procedury zakupu, 5. Zakupy zaopatrzeniowe a technologia informacyjna, 6. Zasoby ludzkie w łańcuchu dostaw, 7. Jakość dóbr zaopatrzeniowych, 8. Zarządzanie zapasami, 9. Pozyskiwanie zasobów, 10. Dobra zaopatrzeniowe, 11. Magazynowanie zapasów, 12. Ceny i koszty, 13. Narzędzia pomocnicze, 14. Negocjacje, 15. Badania, ocena wyników działania i etyka w sferze zakupów zaopatrzeniowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz I.: Elementy konfliktu: 1. Natura konfliktu; 2. Postrzeganie konfliktu; 3. Cele i interesy; 4. Władza. Struktura konfliktu; 5. Style i taktyki; Cz. II.: Interwencja: 6. Ocena konfliktów; 7. Moderowanie własnych konfliktów; 8. Negocjowanie wspólnych korzyści; 9. Interwencje osób trzecich; 10. Uzdrawianie złamanej gałęzi: przebaczenie i pojednanie; 11. Zapobieganie destruktywnemu konfliktowi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mediacje : teoria i praktyka / red. nauk. Ewa Gmurzyńska, Rafał Morek. - Wyd. 2 rozszerz. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska SA , 2014. - 490, [2] s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Wprowadzenie; 2. Historyczna i międzynarodowa perspektywa mediacji; 3. Historia polubownego rozwiązywania sporów na ziemiach polskich. Zarys problematyki; 4. Konflikt; 5. Konflikty w organizacjach- organizacje w konfliktach; 6. Komunikacja interpersonalna; 7. Negocjacje; 8. Zasady mediacji; 9. Rodzaje mediacji; 10. Przygotowanie do mediacji w pięciu krokach; 11. Etapy mediacji; 12. Kwestie etyczne w mediacji; 13. Kwestie kulturowe w mediacji; 14. Mediator: role, umiejętności, osobowość; 15. Mediacja w sprawach cywilnych; 16. Mediacja w sprawach rodzinnych; 17. Mediacja w sprawach karnych; 18. Mediacja w sprawach nieletnich; 19. Mediacja jako metoda rozwiązywania indywidualnych i zbiorowych sporów pracy; 20. Mediacja w konfliktach społecznych; 21. Mediacja w prawie administracyjnym; 22. Mediacja w sprawach akademickich; 23. Mediacja a prawnicy; 24. Przyszłość alternatywnych metod rozwiązywania konfliktów: Online Dispute Resolution; 25. Omówienie filmu Kraken v. Kraken.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Key Account Manager / Krzysztof Kałucki. - Warszawa : Difin SA , 2015. - 188, [1] s. : il. ; 23 cm.
Zawiera: Od Autora. Rozdział I. Kim jest Kluczowy Klient?: Kluczowy Klient, czyli kto?; Wybór Kluczowego Klienta; Decyzja o wyborze klienta oraz sposobu współpracy; Co robić w przypadku, kiedy umowa jest podpisywana po raz pierwszy?; Specyfika relacji z Kluczowymi Klientami. Rozdział II. Praca na stanowisku Key Account Managera: Początki zawodu KAM w Polsce; Ścieżka kariery; Zadania; Cykliczność pracy; Trochę o zaangażowaniu w pracy; Dokumentacja w dziale. Rozdział III. Kompetencje na stanowisku Key Account Managera: Umiejętności, wiedza, odpowiedzialność?; Manager czy lider?; Kreowanie nowego lidera; Praca z zespołem KAM-ów. Stawianie celów i rozliczanie; Finansowa strona pracy; Analiza rentowności promocji; Rachunek wyników (P&L); Kaskadowanie rabatów; Marża a narzut; Marża dostawcy a marża klienta; Kontrakty net/net; Poprawa warunków – co, kiedy się opłaca?; Przesunięcia z „back” na „front” i odwrotnie – co, kiedy się opłaca?; Budżetowanie; Współpraca z Działem Kontrolingu. Rozdział IV. Dualizm pracy na stanowisku Key Account Managera: Współpraca z innymi działami wewnątrz organizacji; Grupy robocze, praca zespołowa; Zasady dobrej pracy zespołowej; Feedback; Prawa w środowisku międzynarodowym; Sprzedaż czy negocjacje?; Zrozumieć sposób myślenia kupującego. Rozdział V. Proces negocjacyjny: Negocjacje; Negocjacje: indywidualne, w parach, a może grupowe?; Negocjacje a sztuki walki – skąd to porównanie?; Nastawienie do siebie i do działania; Trudny Klient a typy osobowości: od Hipokratesa do Donalda Trumpa. Wpływ osobowości na proces negocjacyjny; „No logo” – etykietowanie; Stawianie celów, metoda SMART, Spotkanie negocjacyjne: etapy; Wybrane techniki negocjacyjne; Tabela zmiennych; Negocjacje: uniwersalne i dobre rady; Podobieństwa i różnice w pracy KAM-a i Kupca; Perswazja i manipulacja; Etyczna perswazja czy zaspokajanie potrzeby bezpieczeństwa?; Komunikacja interpersonalna: rola pytań; SPIN „łączy” sprzedaż i negocjacje: jeszcze o sztuce zadawania pytań; Lingwistyka negocjacyjna; Aktywne słuchanie: jak słuchać, aby usłyszeć i zrozumieć?; Informacje ukryte w komunikacji niewerbalnej; Wartości etyczne w pracy KAM-a. Rozdział VI. Rola emocji w pracy Key Account Managera: Emocje w biznesie; Kłamstwo w biznesie. Rozdział VII. Praktyczne NLP w pracy Key Account Managera: Co to jest NLP?; Uniwersalny model komunikacji a filtracja myśli; Indywidualne predyspozycje w komunikacji interpersonalnej; Rola predykatów; Jeszcze o dopasowaniu do drugiej osoby. Znaczenie metaprogramów. Zakończenie. Aneks. Studium przypadku: Negocjacje handlowe. Przygotowanie do procesu; Studium przypadku. Firmy Orion i Cezar. Słownik popularnych zwrotów w języku angielskim. Bibliografia. O Autorze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Negocjacje policyjne i więzienne / Robert Poklek, Magdalena Chojnacka. - Warszawa : Difin SA , 2017. - 174 strony : ilustracje, fotografie ; 23 cm.
Rozdział 1. Wprowadzenie do negocjacji policyjnych: 1.1. Specyfika negocjacji policyjnych; 1.2. Zadania zespołu negocjacyjnego; 1.3. Zasady prowadzenia negocjacji policyjnych; 1.4. Wybrane rodzaje incydentów podlegających negocjacjom policyjnym; 1.4.1. Wzięcie i przetrzymywanie zakładników; 1.4.2. Zapowiedź popełnienia samobójstwa; 1.4.3. Zdarzenia związane z protestami społecznymi; 1.5. Taktyka prowadzenia negocjacji policyjnych; 1.5.1. Elementy taktyczne negocjacji; 1.5.2. Przeszkody, wskaźniki postępu i zakończenie negocjacji; 1.6. Typy sprawców incydentu; 1.6.1. Wskazówki do rozmowy pomagające w rozpoznaniu typu sprawcy; 1.6.2. Wskazówki do negocjacji z kryminalistami o osobowości antyspołecznej; 1.6.3. Wskazówki do negocjacji z kryminalistami o osobowości nieadekwatnej; 1.6.4. Wskazówki do negocjacji z osobami chorymi na schizofrenię paranoidalną; 1.6.5. Wskazówki do negocjacji z osobami maniakalno-depresyjnymi; 1.6.6. Wskazówki do negocjacji z osobami w kryzysie; 1.6.7. Wskazówki do negocjacji z terrorystą. Rozdział 2. Wprowadzenie do negocjacji w więzieniu: 2.1. Specyfika środowiska więziennego; 2.2. Sytuacje kryzysowe w więzieniu; 2.2.1. Przyczyny indywidualnych sytuacji kryzysowych w więzieniu; 2.2.2. Przyczyny zbiorowych sytuacji kryzysowych w więzieniu; 2.3. Cele działań negocjacyjnych w więzieniu; 2.4. Rodzaje incydentów w więzieniu wymagające działań negocjacyjnych; 2.5. Przeciwdziałanie zagrożeniom w więzieniu; 2.5.1. Ochrona dynamiczna jako profilaktyka zdarzeń nadzwyczajnych; 2.5.2. Postępowanie w sytuacji naruszenia dyscypliny i zagrożenia dla bezpieczeństwa. Rozdział 3. Problematyka higieny psychicznej funkcjonariuszy narażonych na incydenty i sytuacje ekstremalne: 3.1. Stres w pracy funkcjonariuszy więziennych; 3.2. Rozwój badań nad wpływem sytuacji ekstremalnych i traumatycznych na zdrowie psychiczne człowieka; 3.3. Działanie stresu oraz traumy na kondycję zdrowotną personelu więziennego; 3.4. Sytuacje ekstremalne w warunkach więziennych i ich wpływ na psychofizyczne funkcjonowanie personelu; 3.5. Odległe następstwa przeżywania sytuacji ekstremalnych związanych z pełnieniem służby w warunkach izolacji więziennej; 3.6. Aktualne trendy opieki psychologicznej a model postępowania z funkcjonariuszami doświadczającymi traumy. Rozdział 4. Podsumowanie i wskazania na przyszłość: 4.1. Porównanie negocjacji policyjnych i więziennych; 4.2. Wyzwania przyszłości i propozycja szkolenia funkcjonariuszy Służby Więziennej w zakresie działań negocjacyjnych; 4.3. Przygotowanie warsztatu z negocjacji; 4.3.1. Metodyczne aspekty zajęć warsztatowych; 4.3.2. Scenariusze wybranych zajęć warsztatowych z negocjacji; 4.4. Warsztat negocjatorów więziennych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Komunikacja marketingowa / Grażyna Rosa. - Szczecin : Uniwersytet Szczeciński, 2005. - 184 s. : tab. ; 24 cm.
1. Komunikacja w biznesie. 2. Konsument jako odbiorca komunikatów na rynku. 3. Płaszczyzny komunikacji marketingowej. 4. Negocjacje w procesie komunikacji. 5. Komunikacja przez autoprezentację.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej