Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(2)
Autor
Chojak Małgorzata
(1)
Palka Stanisław
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Pedagogika
(2)
Mózg
(1)
Nauki przyrodnicze
(1)
Nauki społeczne
(1)
Neuropsychologia
(1)
Pedagogika resocjalizacyjna
(1)
Psychologia
(1)
Teologia
(1)
Uczenie się
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Filozofia i pedagogika; Integracja perspektywy poznawczej pedagogicznej i historycznej w procesie wytwarzania wiedzy naukowej o edukacji; Inspiracje poznawcze i badawcze płynące z pogranicza pedagogiki i nauk przyrodniczych; Pedagogika a nauki medyczne; Pogranicza pedagogiki i ekonomii; Edukacja, pedagogika i prakseologia - wybrane płaszczyzny współdziałania; Dialog pomiędzy pedagogiką i teologią; Inspiracje badawcze i poznawcze płynące z pogranicza pedagogiki i globalistyki; U źródeł wielorodności przestrzeni pedagogiczno-edukacyjnej na początku XXI wieku; Społeczno-kulturowy horyzont wiedzy pedagogicznej; Pedagogika resocjalizacyjna w strukturze nauk społecznych; Trzy uwagi na temat pogranicza pedagogiki społecznej; Psychologia humanistyczna a pedagogika szkolna, czyli siła "romantycznej utopii" na usługach szkoły w teorii i praktyce; Relacje Pedagogiki i polityki edukacyjnej - wnioski z doświadczeń polskich reform szkolnictwa; Uczeń zdolny jako problem zainteresowań pedagogiki. Różnice indywidualne a rezultaty prac uczniów zdolnych; Relacje między pedagogiką a ekologią na przykładzie nauczania i wychowania dla zrównoważonego rozwoju; Pogranicze nauk o zarządzaniu i pedagogiki - na przykładzie ewaluacji jakości kształcenia w szkole wyższej; Główne strategie kształcenia matematycznego uczniów; Codzienność i fenomenologia - metodologiczne uwagi pedagoga; Badania z pogranicza pedagogiki i nauk pomocniczych; Rozwój metodologicznej myśli pedagogicznej na Uniwersytecie Jagiellońskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp – Jak korzystać z tej książki? Rozdział 1. Teoretyczne podstawy neuropedagogiki: Neuropedagogika, czyli co?; Teoretyczne podstawy badań pedagogicznych, czyli edukacja oparta na dowodach (Evidence Based Education). Rozdział 2. Elementy budowy układu nerwowego. Rozdział 3. Neuromity w edukacji dzieci: Z historii neuromitów; Teoria inteligencji wielorakich; Teoria stylów uczenia się; Kinezjologia edukacyjna; Specjalizacja półkul i używanie 10% mózgu; Okresy krytyczne w rozwoju i mit 3 lat; Wielozadaniowość. Rozdział 4. Neuro fakty w nauczaniu: Neurofakt, czyli co?; Mózg jest plastyczny przez całe życie człowieka i uczy się powoli; Mózg filtruje informacje – kluczem do sukcesu jest motywacja; Neurony lustrzane, czyli jak pasja rodzi pasję; Płeć ma znaczenie – o różnicach mózgu kobiet i mężczyzn; Nauczanie bezstresowe może być groźne dla życia; Cyfryzacja edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej nie jest koniecznością. Zamiast podsumowania. Spis rysunków i tabel.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej