Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(6)
dostępne
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Czytelnia
(6)
Autor
Błażejowski Henryk
(1)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(1)
Gmoch Ryszard
(1)
Jamrożek Wiesław (1954-2021)
(1)
Kabacińska Katarzyna
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Karpińska Anna
(1)
Kic-Drgas Joanna
(1)
Krasnodębska Anna
(1)
Ledzińska Maria
(1)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(1)
Ratajczak Krzysztof
(1)
Rudkowska Grażyna
(1)
Szkosek Franciszek
(1)
Szulakiewicz Władysław
(1)
Woźniak Joanna
(1)
Wrona Leszek
(1)
Wróblewska Walentyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Temat
Nauczyciele
(8)
Kształcenie
(3)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Wiatrowski, Zygmunt (1928- )
(2)
Dobre praktyki
(1)
Dziecko
(1)
Język środowiskowy
(1)
Języki obce
(1)
Językowy obraz świata
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Kształcenie nauczycieli
(1)
Metodologia
(1)
Multimedia
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauczyciele zawodu
(1)
Nauka
(1)
Nałóg
(1)
Oświata
(1)
Pedagodzy
(1)
Pedagogika
(1)
Pedagogika pracy
(1)
Praca kulturalno-oświatowa
(1)
Prześladowanie w miejscu pracy
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia kliniczna
(1)
Psychologia rozwojowa
(1)
Rynek pracy
(1)
Sens życia
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szkolnictwo zawodowe
(1)
Uczniowie
(1)
Życie
(1)
Temat: czas
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(4)
Praca zbiorowa
(2)
Księga pamiątkowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Nauka i badania
(2)
Językoznawstwo
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
9 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.! Nauczyciel wobec przemian edukacyjnych: Przemiany oświaty w Polsce - doświadczenia czasu transformacji ustrojowej i integracji z Unią Europejską; Przemiany cywilizacyjne a nowe wymogi wobec nauczyciela; Pedagogika wyzwolenia w Niemczech; Nowy etap w pedeutologii polskiej; Nowe techniki przygotowania nauczycieli na Ukrainie; Nauczyciele wobec edukacyjnych przemian; Nauczyciele klas młodszych wobec reformy edukacji; R.II Badania nad zawodem nauczyciela: Kształcenie nauczycieli - jako problem badań w Polsce i na Ukrainie; Badania nad standardami kształcenia zawodowego nauczycieli; Badania nad nauczycielem polskiej szkoły zawodowej; Wizerunek własny nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej; Projektowanie celów dydaktyczno-wychowawczych przez nauczycieli edukacji początkowej - częściowe wyniki badań własnych; Badania nad osobowością nauczyciela; R.III Kształcenie nauczycieli a przemiany cywilizacyjne: Nowe aspekty kształcenia, dokształcania i doskonalenia nauczycieli w kontekście przemian edukacyjnych; Refleksje na temat doboru i kształcenia nauczycieli na miarę potrzeb XXI wieku; Kształcenie i doskonalenie nauczycieli w Polsce w opinii studentów i nauczycieli; Przygotowanie pedagogiczne nauczycieli w systemie kształcenia uniwersyteckiego; Innowacje w przygotowaniu nauczycieli szkół zawodowych na Ukrainie; Przygotowanie nauczycieli wychowania artystycznego we Francji do kształcenia przez sztukę; Ewaluacja kwalifikacji nauczycieli w kontekście przemian edukacyjnych; Różnorodność form doskonalenia nauczycieli. R. IV Mistrzostwo pedagogiczne a kompetencje nauczycieli: Kompetencje współczesnego nauczyciela w zakresie stosowania w edukacji technologii informacyjno-komunikacyjnych; Kultura pracy nauczyciela; Droga do dziecięcych serc: Pedagogiczne mistrzostwo nauczyciela w alternatywnych formach nauczania; Nauczyciel w kształtowaniu kompetencji podmiotu; Empatyczne umiejętności nauczyciela warunkiem stymulowania pozytywnych emocji uczniów; Kwalifikacje informatyczne współczesnego nauczyciela; Kompetencje moralne współczesnego nauczyciela; Koncepcje kształcenia a kompetencje zawodowe nauczyciela; R.V Psychologiczne aspekty zawodu nauczyciela: O zawodzie i osobowości nauczyciela; Instytut Pedagogiki i Psychologii Oświaty Zawodowej w Kijowie; Psychologiczne podstawy pracy nauczycieli; Motywacja wyboru zawodu nauczyciela wczesnej edukacji w świetle psychotransgresonalizmu; Psychologiczne problemy kształtowania osobowości zawodowej studentów - przyszłych pracowników oświaty; R.VI Inne wyznaczniki skutecznej działalności nauczyciela: Prawno-organizacyjne wyznaczniki kariery zawodowej nauczycieli polskich w XX-leciu międzywojennym; Od samooceny do oceny zewnętrznej, czyli o awansie nauczyciela; Komputer w procesie kształtowania umiejętności posługiwania się poznanymi pojęciami i działaniami arytmetycznymi w sytuacjach typowych oraz problemowych wśród uczniów klas I-III; Przesłanki zmian w programach kształcenia nauczycieli; Załącznik: Wprowadzenie do dyskusji panelowej. O przyszłości współpracy polsko-ukraińskiej na polu kształcenia nauczycieli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kompetencje zawodowe nauczycieli. Integrowanie kompetencji nauczycieli dla jakości edukacji; Education in the 21st century; Kompetencje zawodowe nauczyciela w świetle reformy systemu edukacji; Kształcenie nauczycieli do prowadzenia edukacji kulturalnej; Kształcenie integracyjne niepełnosprawnych a kompetencje nauczyciela; Kompetencje nauczycieli przyszłości w świetle raportu dla UNESCO, opracowanego przez Międzynarodową Komisję do Spraw Edukacji XXI wieku; Wiedza i kompetencje nauczyciela w świetle teorii pedagogicznych; Innowacje pedagogiczne nauczycieli jako wskaźnik ich kompetencji zawodowych; Kompetencje komunikacyjne nauczyciela; Kompetencje komunikacyjne nauczyciela a skuteczność porozumiewania się w klasie w edukacji wczesnoszkolnej; Znajomość podstawowych pojęć informatycznych wśród studentów jako czynnik kompetencji nauczycieli; Rola oraz kompetencje pedagoga szkolnego w zreformowanej szkole podstawowej; kompetencje pedagoga pracującego w wielokulturowym środowisku pogranicza a jakość kształcenia w procesie edukacji; Kompetencje językowe nauczycieli; Kompetencje nauczyciela - samoocena pracy nauczycieli szkół specjalnych; Jakość kształcenia - kompetencje nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej w klasie integracyjnej; Kompetencje kreatywne nauczycieli; Edukator-nauczyciel zdrowia. Wymagania i rzeczywistość; Akty językowe jako przejaw przemocy symbolicznej i wyraz kompetencji komunikacyjnych nauczycieli przedszkola; Kompetencje nauczyciela w reformowanym systemie edukacji; Kształcenie i doskonalenie nauczycieli czynnych zawodowo - propozycje rozszerzenia kompetencji pedagogicznych; Kształcenie nauczycieli wyznaczone potrzebą uzyskania kompetencji zawodowych; Kompetencje nauczycieli akademickich w opinii studentów - na przykładzie studentów WSH w Pułtusku i Uniwersytetu w Białymstoku; Badanie oczekiwań studentów w zakresie niewerbalnych zachowań nauczycieli na zajęciach edukacyjnych; Kompetencje zawodowe nauczyciela. Nauczyciel epoki przemiany a jakość kształcenia. Ankiety studenckie jako narzędzia doskonalenia jakości kształcenia w Uniwersytecie Opolskim; Jakość kształcenia jako istotna kategoria współczesnej edukacji; Rizenim kvality v pregradualni priprave ucitelu k profesionalnim kompetencim; Jakość kształcenia oświatowych kadr kierowniczych; Kultura szkoły a jakość kształcenia. Próba eksplikacji; Wyniki sprawdzianów i egzaminów zewnętrznych a podnoszenie jakości pracy szkoły; Przygotowanie nauczycieli do doskonalenia procesu ewaluacji; System zarządzania jakością według ISO 9001:2000 narzędziem doskonalenia procesu kształcenia w szkole wyższej na przykładzie Wydziału Towaroznawstwa Akademii Ekonomicznej w Poznaniu; Czy wagary mają wpływ na jakość kształcenia; Stosunki interpersonalne między nauczycielem i uczniem a jakość kształcenia (refleksje z badań); Technologia informacyjna w edukacji - zagrożenia; Wideokonferencja w edukacji; Nauczyciel i jego rola w rozwoju osobowości ucznia; Kształtowanie umiejętności zawodowych nauczyciela; Możliwości i ograniczenia rozwoju zawodowego nauczycieli; Opinie nauczycieli o procesie wdrażania reformy edukacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie Edukacja Jutra)
O nauczycielu, czyli w dialogu "jak nauczyciel z nauczycielem" Część I. Kompetencje współczesnego nauczyciela Niepewność-zwątpienie - jako składnik nauczycielskiej kompetencji? Kompetencje interpersonalne w zawodzie nauczycielskim Kompetencje zawodowe nauczyciela - aspekty teoretyczne i empiryczne Kompetencje społeczne nauczyciela wychowania fizycznego (doniesienie z badań) Część II. Nauczyciel jako lider szkolnej edukacji Czy innowacje w szkole są możliwe bez lidera? Żywe słowo jako istotny element kształtowania autorytetu nauczyciela. O celach i metodach kształcenia studentów oraz pedagogów w zakresie emisji głosu i kultury języka Postawa twórcza nauczyciela - znaczenie w edukacji Motywowanie nauczycieli jako wyzwanie dla współczesnego szkolnictwa Część III. Znaczenie dydaktyki w pracy nauczyciela Dydaktyka ogólna jako nauka o teoriach i praktykach systemów kształcenia Miejsce i rola podręczników elektronicznych w nowym systemie kształcenia Alternatywne kształcenie dzieci w młodszym wieku szkolnym Część IV. Nowe technologie i formy kształcenia Multimedialne wsparcie dla edukacji w naukach humanistycznych społecznych Zastosowanie korpusów tekstowych w edukacji aksjolingwistycznej Teoria fraktali dla dydaktyki jako innowacja naukowo-badawcza Media społecznościowe - narzędzie ucznia cyfrowej szkoły Część V. E-learning jako innowacja w kształceniu Skuteczność i jej ewaluacja w kształceniu na odległość Małgorzata Bartoszewicz E-learning jako forma wspomagania kształcenia w zakresie przedmiotów przyrodniczych WebQuest jako nowoczesne narzędzie dydaktyczne w zintegrowanym obszarze edukacyjnym Część VI. Problemy kształcenia przyszłych nauczycieli Prace dyplomowe w uczelni wyższej. Szanse i zagrożenia Miejsce nauk biologicznych w kształceniu nauczycieli Edukacja aksjologiczna w kształceniu akademickim studentow kierunkow pedagogiczno-artystycznych Edukacja nauczyciela: przeszłość - teraźniejszość - jutro. Wybrane zagadnienia ................301 Komponenty zainteresowań wyrażanych przez studentow pedagogiki Część VII. Praca nauczyciela a ewaluacja postępów uczniów w nauce Specyfika zawodu nauczyciela oraz jego rola w zaspakajaniu potrzeb uczniow zdolnych ..329 "Szkoła jaka jest każdy widzi" - obraz wspołczesnej szkoły w opiniach studentow pedagogiki - przyszłych nauczycieli dzieci wczesnej edukacji Uczeń zdolny w polskiej szkole - możliwości i zagrożenia Rozwoj i wychowanie ucznia czy realizacja programu - poszukiwanie nowych rozwiązań w edukacji jutra .... 367
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
Książka
W koszyku
(Biblioteka Pedagogiki Pracy - red. nauk. Henryk Bednarczyk)
Część I. 80 lat twórczego i godnego życia Profesora Zygmunta Wiatrowskiego. 1. Laudacja na 80. urodziny Profesora Zwyczajnego Doktora Habilitowanego Zygmunta Wiatrowskiego; 2. Myśli i twierdzenia psychologiczne w twórczości pedagogicznej prof. zw. dr. hab. Zygmunta Wiatrowskiego; 3. Profesor Zygmunt Wiatrowski – mistrz, promotor, przyjaciel; 4. „Podstawy pedagogiki pracy” Zygmunta Wiatrowskiego jako ważny podręcznik akademicki. Część II. Dyskurs i krytyka w rozwoju naukowym. 5. Tworzenie wiedzy naukowej we współczesności; 6. Dyskurs i krytyka naukowa w międzynarodowych projektach badawczych; 7. Dyskurs i krytyka naukowa podstawowymi paradygmatami działalności naukowo-badawczej; 8. Krytyka naukowa a rozwój naukowych szkół; 9. Krytyka i dyskusja naukowa – relacje i odpowiedzialność podmiotów uczestniczących; 10. Krytyka w nauce (zarys problemu do dyskusji); 11. Znaczenie krytyki racjonalnej jako źródła rozwoju naukowego; 12. Logika i jej reguły a poprawność dyskursu naukowego; 13. Krytyka – dzieje, pojęcia i jej rozumienie; 14. Dyskurs naukowy – poprawność językowa w badaniach pedagogicznych; 15. Dyskurs w metodologii badań pedagogicznych; 16. Krytyka naukowa a rozwój nauki; 17. Paradygmat jako wyznacznik krytyki naukowej w naukach społecznych; 18. Krytyka w nauce i oświacie oparta na obiektywności ocen; 19. Dyskurs w etyce zawodu nauczyciela; 20. Wpływ dyskursy i krytyki naukowej na formalny i rzeczywisty rozwój naukowy doktoranta; 21. Dyskurs oraz krytyka naukowa; 22. Dyskurs jako szeroko rozumiany dialog na drodze do doktoratu – refleksje i terminologia; 23. Dyskurs i krytyka naukowa a rozwój naukowy doktoranta. Część III. Wybrane aspekty oraz wyniki badań ilościowych i jakościowych. 24. Statystyka w opracowaniu wyników badań ilościowych; 25. Badacz wobec wielości orientacji metodologicznych (odpowiedzialność i ryzyko badacza – wędrowca); 26. Studia pedagogiczne w świetle wyników porównawczych badań empirycznych; 27. Niektóre wyniki badań nad uwrażliwieniem moralnym dzieci w wielu przedszkolnym i wczesnoszkolnym; 28. Doktorant jako kandydat na podmiot poznania naukowego. Część IV. Analizy teoretyczne. 29. Kwalifikacje zawodowe nauczyciela; 30. Wartości w edukacji dorosłych w projektach międzynarodowych; 31. Praca zawodowa a czas wolny; 32. Miejsce Obrony Cywilnej w ochronie ludności w Polsce po 1989 r. – między nauką a pragmatyką; 33. Szkolnictwo wyższe w Polsce: dawniej i dziś; 34. O potrzebie konstruowania sylwetki nauczyciela edukacji dla bezpieczeństwa; 35. O skutecznym działaniu pedagogicznym w zawodowym kształceniu uczniów (zarys problemu); 36. Dialog a badania pedagogiczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Cz. I Materiały okolicznościowe: Wprowadzenie; meandry jednego akademickiego życia; Zygmunt Wiatrowski - nauczyciel - przyjaciel; Profesor Zygmunt Wiatrowski - nauczyciel akademicki, działacz, bydgoszczanin; Moja przyjaźń z profesorem Zygmuntem Wiatrowskim; 70 lat życia i 25 lat przyjaźni; Kilka myśli o pedagogice pracy i pedagogu tworzącym tę dyscyplinę; Człowiek pracy, dla pracy, po pracy; W kręgu pracy organicznej; Wielce szanowany Jubilacie, czcigodny panie profesorze, drogi Zygmuncie; Refleksja okolicznościowa; Mojemu Mistrzowi; Profesor Zygmunt Wiatrowski - wizytówka na co dzień - wielostronne, sprawne i skuteczne działanie; Zygmunt Wiatrowski - zapis w nowym słowniku pedagogicznym. Cz. II 25 lat pedagogiki pracy: Wprowadzenie; Szkic do historii pedagogiki pracy; Aktualne i perspektywiczne spojrzenie na pedagogikę pracy; Przyszłość kształcenia zawodowego a badania naukowe; Dojrzewanie naukowe poprzez seminarium pedagogiki pracy; Zespół pedagogiki pracy komitetu nauk pedagogicznych PAN; Pedagogika pracy w środowisku bydgoskim; Ośrodek kształcenia i doskonalenia kadr instytutu Technologii Eksploatacji w Radomiu; Działalność pracowni doskonalenia nauczycieli przedmiotów zawodowych Centralnego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli; Udział związku Zakładów Doskonalenia Zawodowego w realizacji idei pedagogiki pracy; Nowa generacja pytań i obszarów badawczych w pedagogice pracy; Filozofia pracy jako nauka współdziałająca z pedagogiką pracy; Idea pracy a wychowanie człowieka w nowożytnych dziejach myśli pedagogicznej. Cz. III Biogramy twórców i współtwórców pedagogiki pracy: Wprowadzenie; Tadeusz Wacław Nowacki; Zygmunt Wiatrowski; Stanisław Kaczor; Wanda Rachalska; Stanisław Szajek; Kazimiera Korabiowska-Nowacka; Tadeusz Wieczorek; Stefan Michał Kwiatkowski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Przyszłość dydaktyki języków specjalistycznych (dyskusja panelowa); Potrzeby nauczycieli języków obcych specjalistycznych względem przygotowania i realizacji procesu dydaktycznego. Próba diagnozy; Przygotowanie filologa do komunikacji specjalistycznej: dydaktyka JOS a tłumaczenia specjalistyczne; Projekt TRAILs jako odpowiedź na potrzeby w zakresie kształcenia nauczycieli języków specjalistycznych; Refleksja nad rolami nauczycieli języków specjalistycznych; Nauczanie języka specjalistycznego a rozwój kompetencji na przykładzie modelu studiów dualnych; Języki specjalistyczne na kierunku filologicznym – o wyzwaniach w nauczaniu na przykładzie germanistyki; Z offline do online. Zajęcia języka specjalistycznego na filologii hiszpańskiej w okresie pandemii; Noty o autorach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Biografistyka w polskiej historiografii edukacyjnej; Jadwiga i Jagiełło a odnowienie Uniwersytetu Krakowskiego 1390-1400; Eustachego i Marianny Potockich troska o edukację swoich dzieci; Uwarunkowania rodzinne działalności pedagogicznej Grzegorza Piramowicza; Ekologiczne przesłanki w twórczości naukowej Jana i Jędrzeja Śniadeckich; Wkład rodziny Czackich w rozwój polskiej teorii i praktyki edukacyjnej; W kręgu Hoffmanowej; Działalność edukacyjna wybranych przedstawicieli rodu Potockich; Działalność rodziny Arctów na rzecz edukacji; Powiązania rodzinne wśród nauczycieli lwowskich szkół gla głuchoniemych i niewidomych dzieci (1830-1939); Andrzej Samulowski (1840-1928) jako przedstawiciel rodu warmińskich działaczy kulturalno-oświatowych; Społeczno-edukacyjna działalność sióstr Sokolnickich; Wpływ pokolenia dziadków na kształtowanie się drogi życiowej nauczycieli śląskich; Środowisko rodzinne a działalność pedagogiczna rodzeństwa Wandy, Stefana i Henryka Szumanów; Rodzina w kontekście wyborów życiowych Marii Weryho-Radziwiłłowiczowej; Społeczno-edukacyjna aktywność rodziny Krzywickich; Życie rodzinne nauczycieli męskich szkół średnich w Królestwie Polskim w latach 1862-1873 (na przykładzie nauczycieli gimnazjów w Kielcach i Radomiu); Izabella Moszczeńska i jej rodzina - w służbie polskiej oświaty; Rodzina i jej wpływ na poglądy i działalność Heleny Witkowskiej (1870-1938) i Janusza Jędrzejewicza (1885-1951); Wkład Teodory i Wacława Męczkowskich w rozwój polskiej pedagogiki; Społeczno-edukacyjna działalność Ludwika Posadzy i Stefanii Marianny z Marciszewskich Posadzowej; Dom rodzinny i jego oddziaływanie na zainteresowania i działalność pedagogiczną Stanisława Mariana Dobrowolskiego; Rzeczpospolita Lutycka - marzenie Olgi i Andrzeja Małkowskich; Ignacy i Zofia Solarzowie - twórcy wiejskiego uniwersytetu ludowego; Ewa i Feliks Przyłubscy oraz Janina i Antoni Maćkowiakowie na rzecz edukacji wczesnoszkolnej; Biograficzne uwarunkowania systemu wychowawczego Kazimierza Lisieckiego; "Kamykowe małżeństwo". O Janinie i Aleksandrze Kamińskich; Niepubliczne średnie szkoły ogólnokształcące w Łodzi prowadzone przez rodziny - przeszłość i teraźniejszość; Lwowsko-krakowskie korzenie Jana Hulewicza - zarys problemu; Wkład par małżeńskich w rozwój teorii i praktyki edukacyjnej w polskich szkołach poza granicami kraju; Studenci z rodzin nauczycielskich w Akademii Pedagogicznej w Krakowie w latach 1999-2004.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Psychologia wobec zagrożeń współczesnego świata, 2. Psychologia wobec problemów życiowych jednostki, 3. Psychologiczne badania nad rozwojem dziecka, 4. Psychologia w edukacji, 5. Psychologia w praktyce klinicznej, 6. Warsztat badawczy współczesnej psychologii
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej