Form of Work
Książki
(64)
Publikacje naukowe
(3)
Czasopisma
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Status
only on-site
(54)
available
(37)
unavailable
(1)
unknown
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(38)
Czytelnia
(55)
Author
Siemieniecki Bronisław
(4)
Bednarek Józef
(3)
Morańska Danuta (1963- )
(3)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(3)
Bednarczyk Henryk
(2)
Ciesielka Marta
(2)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(2)
Jędrzejko Mariusz Z
(2)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(2)
Koprowska Dorota
(2)
Kraska Marcin
(2)
Lewowicki Tadeusz
(2)
Plebańska Marlena
(2)
Stecyk Adam
(2)
Tanaś Maciej
(2)
Śliwerski Bogusław
(2)
Adamiec Sabina
(1)
Andrzejewska Anna
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Balcerzak-Paradowska Bożena
(1)
Barczak Andrzej
(1)
Białoszewski Dariusz
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Budnik Monika
(1)
Błażewicz Grzegorz
(1)
Chmielewska Małgorzata
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chrząszcz Agnieszka
(1)
Colonna-Kasjan Daniela
(1)
Czernieckaja Tatiana
(1)
Czopek Jakub
(1)
Derda Olga
(1)
Dietl Jerzy
(1)
Dobrakowski Paweł
(1)
Duraj-Nowakowa Krystyna (1945- )
(1)
Dziewulak Dobromir (1958- )
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Fiedkiewicz Przemysław
(1)
Florek Jacek
(1)
Furman Joanna
(1)
Gocłowska Barbara
(1)
Gosek Małgorzata
(1)
Grabowska Tatiana
(1)
Greń Mateusz
(1)
Grusiewicz Mirosław
(1)
Grzegorzewska Maria Katarzyna
(1)
Górnikiewicz Jacek Zbigniew
(1)
Hallada Marek
(1)
Huczek Marian
(1)
Hyla Marek
(1)
Iwanicka Agnieszka
(1)
Iwanowska-Maćkowiak Mariola
(1)
Jabłońska Magdalena
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Jadczak Stanisław
(1)
Jakubowski Stanisław
(1)
Juszczyk Stanisław
(1)
Kacak Iwona
(1)
Kamińska-Małek Aleksandra (1976- )
(1)
Kantyka-Dziwisz Karolina
(1)
Karaś Piotr
(1)
Karcz-Taranowicz Eugenia
(1)
Kiełtyka Leszek
(1)
Klasińska Barbara
(1)
Klimczak Dariusz Piotr
(1)
Kocójowa Maria
(1)
Korabiewska Izabela
(1)
Kowalczyk Weronika
(1)
Kowalska-Kantyka Małgorzata
(1)
Krakowska Monika
(1)
Kruk Marta
(1)
Kryk Gabriela
(1)
Krzemień Eugeniusz
(1)
Kubiak Mirosław J
(1)
Kulej Wiktoria
(1)
Kusiak Jan
(1)
Kuźmicz Krzysztof
(1)
Laskowski Mirosław
(1)
Lewandowska Monika
(1)
Lubina Ewa
(1)
Lulek Barbara
(1)
Machalska Marta
(1)
Majewska Pyrkosz Ewelina
(1)
Mazaraki Karolina
(1)
Michniuk Anna
(1)
Mischke Herzy
(1)
Miąso Janusz
(1)
Morbitzer Janusz
(1)
Musiał Emilia
(1)
Nowak Andrzej
(1)
Nowak Paweł
(1)
Ogonowska Agnieszka
(1)
Olszak Celina M
(1)
Ostrowska Małgorzata
(1)
Ostrowski Kazimierz
(1)
Penkowska Grażyna
(1)
Piasecka Małgorzata
(1)
Pieniążek Marlena
(1)
Piestrzyński Filip
(1)
Year
2020 - 2022
(4)
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(49)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(65)
Language
Polish
(65)
Subject
Nauczanie na odległość
(64)
Internet
(29)
Multimedia
(15)
Społeczeństwo informacyjne
(14)
Edukacja medialna
(12)
Szkolnictwo wyższe
(8)
Komputery
(7)
Nauczyciele
(6)
Informatyka
(5)
Kształcenie
(5)
Nauczanie
(5)
Pedagogika medialna
(5)
Oświata
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Gospodarka elektroniczna
(3)
Kadry
(3)
Komputery -- stosowanie -- nauczanie
(3)
Pieniądz elektroniczny
(3)
Podpis elektroniczny
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Systemy informatyczne
(3)
Telepraca
(3)
Unia Europejska
(3)
Usługi elektroniczne
(3)
Wychowanie
(3)
Administracja
(2)
Baza danych
(2)
Erasmus (program)
(2)
Gospodarka
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Internet -- stosowanie -- nauczanie
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Kultura
(2)
Leonardo da Vinci (program)
(2)
Marketing
(2)
Nauczanie -- efektywność -- badanie -- metody
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Polska
(2)
Poradnictwo zawodowe
(2)
Sieć komputerowa
(2)
Socrates (program)
(2)
Uzależnienie od komputera
(2)
Wychowanie fizyczne
(2)
Zawód
(2)
Adaptacja społeczna
(1)
Adopcja
(1)
Akademia Sztuki Wojennej
(1)
Aktywność fizyczna
(1)
Altruizm
(1)
Animaloterapia
(1)
Animatorzy kultury
(1)
Aplikacje internetowe
(1)
Banki internetowe
(1)
Bezrobocie
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biblioteki
(1)
Cele życiowe
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Czas pracy
(1)
Dane osobowe
(1)
Dialog społeczny
(1)
Dogoterapia
(1)
Dzieciństwo
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
Dziecko zdolne
(1)
E-mail marketing
(1)
Edukacja
(1)
Edukacja ekologiczna
(1)
Edukacja europejska
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Edukacja zdrowotna
(1)
Emergentyzm
(1)
Epidemie
(1)
Felinoterapia
(1)
Film
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
HTML
(1)
Hipoterapia
(1)
Hurtownia danych
(1)
Informacja
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Infrastruktura techniczna
(1)
Inicjatywa Wspólnotowa EQUAL
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Internet -- stosowanie -- nauczanie -- Polska
(1)
Internet -- stosowanie -- nauczanie -- podręcznik akademicki
(1)
Kompetencje medialne
(1)
Konflikt szkolny
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Korczak, Janusz
(1)
Kształcenie na odległość
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
LAMS
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Mediacja szkolna
(1)
Subject: place
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Czechy
(1)
Finlandia
(1)
Francja
(1)
Grecja
(1)
Hiszpania
(1)
Irlandia
(1)
Litwa
(1)
Niemcy
(1)
Norwegia
(1)
Portugalia
(1)
Genre/Form
Praca zbiorowa
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Monografia
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
65 results Filter
Book
In basket
Wartość systemów e-learningowych w podmiotach edukacyjnych / Adam Stecyk. - Warszawa : Difin , 2013. - 263, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-7641-860-5
1. Charakterystyka systemowego podejścia do e-learningu; 2. Metody definiowania wartości w systemach e-learningowych; 3. Główne procesy wartościotwórcze w organizacji edukacyjnej; 4. Metody pomiaru wartości w organizacji edukacyjnej; 5. Tendencje rozwojowe systemów e-learningowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
(Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna)
ISBN: 83-7322-291-X
Wprowadzenie; 1. Technologie informacyjno-komunikacyjne w edukacji - implikacje socjologiczne; 2. Charakterystyka bezpośredniego i synchronicznego procesu nauczania-uczenia się - ujecie kognitywistyczne; 3. Zarys koncepcji konstruktywistycznej w kształceniu online; 4. Edukacja na odległość; 5. Charakterystyka asynchronicznego procesu uczenia; Zakończenie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-89275-60-0
Metoda projektów jako efektywne narzędzie nauki na studiach pedagogiczno-informatycznych; Wprowadzenie w Macromedia Authorware; Opracowanie pierwszego projektu w środowisku Macromedia Authorware; Zasady współpracy w Authorware z obiektami zewnętrznymi; Projektowanie interakcji w Authorware przy pomocy obiektów interaktywnych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently unavailable
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-15471-4
1. Wyzwania dla edukacji w społeczeństwie informacyjnym, 2. Psychologiczno-pedagogiczne aspekty ksztacłenia na odległość, 3. Dydaktyka kształcenia na odległość, 4. Projektowanie i realizacja kształcenia na odległość, 5. Kierunki i uwarunkowania rozwoju
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently unavailable
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
ISBN: 978-83-8160-459-8
Zawiera: Rozdział 1. Współczesny e-learning. Rozdział 2. Definicja i etapy rozwoju e-learningu. Rozdział 3. Technologie w szkoleniach. Rozdział 4. Strategiczne wdrożenie e-learningu, czyli digital learning dziś. Rozdział 5. Planowanie i realizacja szkoleń e-learningowych. Rozdział 6. Kiedy e-learning? Rozdział 7. Podejście metodyczne. Rozdział 8. Projektowanie szkoleń w formule e-learningu. Rozdział 9. Kim jest uczący się i jaką rolę odgrywa persona? Rozdział 10. Alter ego w szkoleniu, czyli awatar. Rozdział 11. Jak zmierzyć, czy e-learning działa? Rozdział 12. Kluczowe funkcje systemów do zarządzania szkoleniami (LMS). Rozdział 13. Formy i formaty w e-learningu: adaptive learning, machine learning, blended learning, micro-learning, AI, m-learning. Rozdział 14. Zarządzanie wiedzą dziś – społeczność wiedzy. Rozdział 15. Dzielenie się wiedzą, czyli samodzielne uczenie się (self-directed learning). Zakończenie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 37
No cover
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe Śląskiej Wyższej Szkoły Zarządzania im. gen. Jerzego Ziętka w Katowicach ; nr 19/2008)
1. Systemy wspomagania decyzji: Analiza kierunków rozwoju komputerowego wspomagania decyzji w zarządzaniu; Witryna internetowa firmy usługowej jako instrument wspomagania działalności tej firmy; Zarządzanie wiedzą jako element inteligentnego systemu wspomagania decyzji; Zastosowanie systemu wspomagania w obszarach zarządzania logistycznego w aspekcie zrównoważonego rozwoju; Informatyczne wsparcie procesów logistycznych w przedsiębiorstwie budowlano-montażowym; Outsourcing kadrowy w branży IT; Platforma elektroniczna jako element integracji uczestników rynku usług logistycznych; Kompetencje zespołów wdrożeniowych dla zintegrowanych systemów zarządzania przedsiębiorstwem- studium przypadku; 2. Inżynieria systemów informatycznych: Środowisko Delphi jako nowoczesne wieloplatformowe i uniwersalne środowisko programistyczne z wieloma technologiami programowania; Ujęcie planów jakości w organizacjach wytwarzających oprogramowanie stosujących międzynarodowy standard ISO 88; Język programowania RUBY; Przykłady oprogramowania komputerowego wspomagającego metodę QFD; 3. Społeczeństwo informacyjne i e-learning: Uwarunkowania i stan rozwoju e-Government w Polsce; Szkolenia elektroniczne jako istotny element rozwoju polskiego ekonomicznego szkolnictwa wyższego w XXI wieku; Wybrane problemy rozwoju krajowej e-administracji; Europejski system transferu i akumulacji punktów (ECTS) oraz warunki jego wdrożenia w uczelni na kierunku nauczania Informatyka; Polityka jakości kształcenia w wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie; Społeczeństwo informacyjne w mikroskali komputer i Internet w życiu młodzieży tyskich szkół ponadgimnazjalnych; Kurs "Rozwój informacyjnego społeczeństwa" i jego rola w przygotowaniu specjalistów z socjologii na przykładzie Lwowskiego Uniwersytetu "Politechnika Lwowska"; System Inspirowania Studentów jako kompleksowe podejście do zarządzania wyższą szkołą zawodową; Internetowe narzędzia CMS jako platforma problemowej integracji i synchronizacji dydaktyki na wyższej uczelni; Zalety i wady elektronicznej demokracji na tle społeczeństwa informacyjnego; Wymagania stawiane przez pracodawców wobec kandydatów na stanowiska informatyczne w województwie śląskim; Wybrane aspekty kształcenia seniorów z zakresu technologii informacyjnej w dobie społeczeństwie informacyjnego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
Book
CD
In basket
(Krótkie wykłady z pedagogiki)
ISBN: 978-83-01-16047-0
Wyzwania szkoły doby Internetu: perspektywa nauk społecznych; Dylematy społeczeństwa sieciowego; Młodzi w sieci. Uczniowie, studenci i nauczyciele wobec nowych technologii; O osobliwości nauczycielskiej duszy; Polska młodzież w świetle badań międzykrajowych; Wolna kultura w edukacji; Projekty w szkole; Psychologiczne aspekty wykorzystania technologii; Psychologiczne aspekty wykorzystania technologii internetowych w nauczaniu; E-learning w gimnazjum; Jak na tureckim kazaniuůPrzeciwdziałanie bezradności intelektualnej w szkole; Koncepcja kursów szkoleniowych dla nauczycieli "edukacja z Internetem tp"; Regionalne Ośrodki Szkoleń E-learningowych: Stowarzyszenie ROSE; Ruch Małych Szkół i Federacja Inicjatyw Oświatowych; Stowarzyszenie Nauczycieli Humanistów "Prowincja"
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7405-170-1
ICT: Driving force behind competency-based distance learning; Orchestrating interdependence in an international on-line learning community; Nauczanie, cybernetyka, jakość i efektywność; Stare wyzwania edukacyjne - nowe technologie - nowe wyzwania edukacyjne; Co hamuje rozwój e-nauczania w Polsce?; Poradnictwo psychologiczne on-line w systemie wsparcia psychospołecznego studentów; Metodologia projektowania szkoleń e-Learning; System do przeprowadzania testów; Współpraca między studentem a wykładowcą w nauczaniu wspomaganym przez Internet; Próba oceny przydatności kursów NETg w projektach edukacyjnych w UŁ; E-learning - nowa koncepcja świadczenia usług edukacyjnych szkół wyższych? Nauczyciel wspierający rozwój. Oczekiwania studentów studiów "wirtualnych" wobec nauczyciela on-line; Zastosowanie wielowartościowych relacji podobieństwa w automatycznym sprawdzaniu testów gramatycznych; Wspomaganie nauczania techniki cyfrowej poprzez Internet; Modelowanie wykładu w oparciu o bieżącą analize efektywności nauczania z wykorzystaniem platformy e-learningowej; Doświadczenia PUW w kształceniu pielęgniarek przez Internet; Język angielski na studiach internetowych Polsko-Japońskiej Wyższej Szkoły Technik Komputerowych; Przygotowanie e-wykładów w technologii Tegrity WebLearner - studium przypadku; Metodyka i dydaktyka informatyki - kurs on-line; Nauczanie informatyki przez Internet w Polsko-Japońskiej Wyższej Szkole Technik Komputerowych; Doświadczenia Ośrodka OKNO Politechniki Warszawskiej w rozwoju modelu i narzędzi edukacji na odległość; Significance if e-laboratory applictaion; Internetowe wspomaganie nauczania w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Białymstoku; Doświadczenia Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie we wprowadzeniu internetowej platformy nauczania na odległość: e-sgh.pl oraz plany jej rozwoju; Wykorzystanie narzędzi autorskich do tworzenia szkoleń w l-edulacji; SCROM - mity i rzeczywistość; DOROTKA, czyli Doskonalenie Organizacji, Rozwoju oraz Tworzenia Kursów Akademickich przez Internet; Narzęzia kształcenia na odległość i ich wykorzystanie na Wydziałach Inżynierii Lądowej Politechniki Gdańskiej i Warszawskiej; Analiza możliwość rozszerzenia systemu zarządzającego nauczaniem opartego na licencji Open Source o implementację SCORM; Platforma ILIAS jako alternatywa dla komercyjnych aplikacji e-learningowych; The Elis Project - e-earning System as a part of Integrared Information System; Wprowadzenie zdalnej e-Edukacji do kształcenia podyplomowego - studium przypadku Instytutu Łączności; Wykorzystanie doświadczeń Polskiego Uniwersytetu Wirtualnego w szkoleniach zdalnych dla biznesu; E-learning in Networked Society; Learning Organisation; Zajęcia asynchroniczne w programie studiów technicznych - możliwości rozwijania umiejętności krytycznego myślenia; Rola symulacji w "Post-graduate e-government and e-bussiness study".
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
Meandry e-leraningu / Grażyna Penkowska. - Warszawa : Difin, 2010. - 172, [4] s. : rys. tab. ; 23 cm.
ISBN: 978-83-7251-281-8
1. Rozwój e-edukacji w Polsce i na świecie: Krótka historia rozwoju kształcenia na odległość; E-edukacja nowoczesną odmianą kształcenia zdalnego; E-learning wirtualnym środowiskiem uczenia się ; 2. Różne spojrzenia na e-edukacje: Definicje e-lerningu; Czynniki sprzyjające i opóźniające rozwój edukacji zdalnej w szkołach wyższych; Kształcenie zdalne a misja uniwersytetu; 3. Teoretyczny kontekst e-edukacji: Pedagogiczna perspektywa kształcenia online; Rola komunikowania się w e-lerningu; Standardy kształcenia zdalnego; 4. Modele e-edukacji w szkołach wyższych: Modele kształcenia zdalnego w zależności od technologii; Model e-lerningu; Jakość kursów e-lerningowych; Motywacja w e-lerningu; Model agregowany; 5. E-lerning akademicki- badania własne: Wprowadzenie kształcenia zdalnego w szkole wyższej; Prowadzenie zajęć zdalnych
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89600-32-3
1. Społeczeństwo informacyjne i jego edukacyjne potrzeby, 2. Istota i ogólna charakterystyka systemów zdalnej edukacji, 3. Architektura portalu eduakcyjnego, 4. Projektowanie i implementacja portalu edukacyjnego, 5. Tworzenie materiałów dydatkycznych - zasady i narzędzia, 6. Problemy uzytkowania i zarządzania portalem edukacyjnym, 7. Przegląd specjalnych technik informatycznych przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych, 8. Rozwiązania zwiększajace udział osób niepełnosprawnych w systemach zdalnej edukacji, 9. Centra teleinformatyczne jako element "mostu edukacyjnego" w zdalnym nauczaniu
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
abc eLearningu. System LAMS learning activity managment system / Adam Stecyk. - Warszawa : Difin, 2008. - 190, [2] s. : rys.; tab. ; 23 cm.
ISBN: 978-83-7251-879-8
Cz I. Elearning, czyli charakterystyka nauczania na odległość: Wprowadzenie do eLerningu; Typologia systemów eLerningowych; Elerning a modele nauczania; Internetowa sieć wartości- model 5c. Tendencje rozwojowe narzedzi eLerningowych; Cz. II. System LAMS: Wprowadzenie do systemu learning activity management system; Instalacja systemu LAMS; Szybki start; Moduł autora; Moduł Monitor; Moduł studenta; Moduł administracja; Cz. III. System LAMS w Polsce: Praktyczne wykorzystanie systemu LAMS. Projekt LAMS WZIEU; Metodologia opracowywania kursów on Line do nauczania w trybie eLerning i blended learning; Przykłady sekwencji LAMS
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently unavailable
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7279-032-9
1. Co to jest edukacja na odległość? 2. Modele nauczania i komunikowania się stosowane w edukacji na odległość 3. Nowe narzędzia wspomagające proces nauczania stosowane w edukacji na odległość 4. Rola Internetu w edukacji na odległość 5. Zastosowanie teleinformatyki w edukacji na odległość 6. Edukacja na odległość w różnych rejonach świata; Dodatek: Przykłady wykorzystania języka HTML w edukacji na odległość
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
E-learning : tajniki edukacji na odległość / Marlena Plebańska. - Warszawa : C.H.Beck, 2011. - 236 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Zarządzanie / C.H.Beck)
ISBN: 978-83-255-2424-1
1. Edukacja na odległość- podstawowe zagadnienia; 2. Szkolenia e-lerningowe; 3. Portale i platformy edukacyjne; 4. Usługi procesu e-nauczania; 5. Perspektywy rozwoju e-lerningu; 6. Przykłady szkoleń e-lerningowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7586-012-2
1. Teoretyczne podstawy e-lerningu: Wprowadzenie e-lerningu; Modele kształcenia w e-lerningu; Standardy w e-lernigu; Przegląd koncepcji pedagogicznych e-lerningu; Multimedia w e-lerningu; 2. Tworzenie opracowań metodycznych na potrzeby e-lerningu: Zintegrowane narzędzia edytorskie; Edycja multimediów; Narzędzia sieciowe; Narzędzia pomiaru dydaktycznego i ewaluacji; 3. E-lerning na platformie edukacyjnej: Platformy e-lerningowe; ABC platformy Modle; Inne platformy open source; Platformy online; 4. E-lerning oparta na technologii Web 2.0: Technologie internetowe Web 2.0; Aspekty pedagogiczne i psychologiczne wykorzystania Web 2.0 w dydaktyce; Kanały RSS; Serwisy pracy grupowej; Blog edukacyjny; Social bookmarking; Webcasty; Podsumowanie; 5. Metodyka projektowania i wdrażania e-lerningu w szkole: Metody kształcenia w e-lerningu; Model behawiorystyczny nauczania; Model konstruktywistyczny uczenia się; Cechy dobrego kursu online; Konkluzje
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-927013-1-6
1. Założenia formalne ewolucji projektu "Wioska internetowa- kształcenie na odległość na terenach wiejskich"; 2. Opinie dotyczące adekwatności wybranych celów w relacji do identyfikowanych potrzeb w ramach projektu "Wioska internetowa- kształcenie na odległość na terenach wiejskich"; 3. Ewaluacja procesu zarządzania projektem "Wioska internetowa- kształcenie na odległość na terenach wiejskich" oraz efektywność wybranych form jego upowszechniania; 4. Analiza opinii beneficjentów ostatecznych, pracowników CK/ICEO, przedstawicieli lokalnej społeczności i lokalnych instytucji na temat rezultatów projektu "Wioska internetowa- kształcenie na odległość na terenach wiejskich" na podstawie wyników badań terenowych w relacji do wskazanych do osiągnięcia rezultatów miękkich; 5. Zbiorcze omówienie ekspertów na temat wybranych aspektów modułów szkoleniowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej)
ISBN: 978-83-65621-29-0
Zawiera: Przedmowa; Relacje społeczne w przestrzeni cyfrowej; Infromation and Media Literacy (IML) w edukacji dla bezpieczeństwa; Wyzwania badań i edukacji dla potrzeb bezpiecznego korzystania z cyberprzestrzeni; „Cyfrowa” mądrość w meandrach informacji; Nauka programowania z użyciem otwartych platform sprzętowych i programowych; Technologie adaptacyjne w edukacji - oczekiwania i nieporozumienia; Gutenberg 2.0; Z badań nad komputerowym wspomaganiem nauczania; Twardy problem świadomości - implikacje pedagogiczne; Rozwijanie umiejętności uczenia się z zastosowaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych w liceum - wyniki badań; Współczesny e-learning - problemy socjopedagogiczne; Sokrates odwrócony, czyli o internetowej głupocie; Przestrzeń uczenia się współczesnego ucznia; Aplikacje mobilne sposobem na ciekawe zajęcia lekcyjne; Otwarte zasoby edukacyjne tworzone społecznościowo - na przykładzie projektu Otwarte Lekcje; KHAN academy - platforma wspierająca proces nauczania i uczenia się; Miejsce edukacji medialnej w cyfrowych ramach umiejętności i potrzeb uczniów; Hipermedialny dialog w edukacji artystycznej; Wpływ technologii informacyjnej na zmianę paradygmatów dydaktyki; Smombie - plemię wyznające multitasking; Edukacja tradycyjna i cyfrowa w kontekście uczenia się przez całe życie; Zastosowanie techniki eyetrackingu w edukacji osób ze specjalnymi potrzebami; Zachowania autoagresywne w cyberprzestrzeni jako zagrożenie procesu adolescencji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 916797-7-2
Crisis management and the relation with project management; Zarządzanie kryzysami i jego relacja do project management - streszczenie artykułu; Doradztwo przed akcesyjne w Unii Europejskiej na przykładzie projektu o Ochronie Własności Intelektualnej; Regionalna strategia innowacji dla Dolnego Śląska - kryzys fazy inicjacji projektu; Ryzyko projektu organizacyjnego na przy kładzie reorganizacji zarządzania kadrami; Projekt "Wirtualna Szkoła", czyli wirtualne problemy - studium przypadku; Ubezpieczenia kontraktów jako sposób przenoszenia ryzyka w praktyce firmy PPH "Transsystem" S.A.; Urzędnicy jako źródło kryzysów; Project Management trampoliną do kariery; Zarządzanie zakresem w projektach ekstremalnych na przykładzie wdrożenia ERA Omnix dla PTC Sp. z o.o.; Alternatywne metody rozwiązywania konfliktów w dziedzinie technologii informacyjno-komunikacyjnych; Problem ze zmianą kierownictwa odbiorcy projektu - case study projektu ochrona środowiska; Audyt projektu - jak uniknąć kryzysu w projekcie; Zarządzanie zmianami w metodyce Prince2; Zastosowanie technik programowania z ograniczeniami do planowania przepływu produkcji w przedsiębiorstwie produkcyjnym; Rola kontaktu w realizacji projektu, narzędzie zapobiegania kryzysom; Kryzys w inwestycji budowlanej - studium przypadku.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
(Materiały z Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Jagiellońskiego / Uniwersytet Jagielloński ; Nr 14)
ISBN: 83-233-1750-X
Cz.1 Oczekiwania. Cz.2 Oferty uczelni. Cz.3 Oferty bibliotek. 1. Konferencja Instytutu INIB UJ 2002: organizator dr hab. Maria Kocójowa /Uniwersytet Jagielloński. 2. Instytut Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa UJ
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 002 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again