Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
dostępne
(3)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Czytelnia
(4)
Autor
Czerniawska Ewa
(2)
Dembo Myron H
(1)
Gąsiorek Krystyna
(1)
Jusewicz-Kalter Ewa
(1)
Konarzewski Krzysztof
(1)
Ledzińska Maria
(1)
Matczak Anna
(1)
Phillips D.C
(1)
Soltis Joans F
(1)
Toeplitz Zuzanna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Nauczanie
(4)
Uczenie się
(3)
Nauczyciele
(2)
Pedagogika
(2)
Psychologia wychowawcza
(2)
Agresywność
(1)
Komputery
(1)
Kształcenie
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Nauczanie -- podręcznik akademicki
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Poznanie
(1)
Programy nauczania
(1)
Szkolnictwo
(1)
Uczniowie
(1)
Wychowanie
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. U źródeł nauczania- psychologiczne prawidłowości uczenia się: Uczenie się- różnorodność ujęć teoretycznych; 2. Specyfika podejścia poznawczego; Kontrola jako szczególny rodzaj kompetencji; Uczenie się- podstawowe prawidłowości, implikacje dla praktyki; 2. Nauczanie: od teorii do praktyki: Koncepcja nauczania przygotowawczego a idea edukacji całożyciowej; Istota nauczania w ujęcie kognitywistycznym; Od kierowania uczeniem się do kształtowania samoregulacji; Wiedza o rozwoju psychicznym jako fundament (podstawa) nauczania; Wiedza o różnicach indywidualnych w praktyce nauczania; Nauczanie uczenia się, rozwijanie samoregulacji; 3. Uczeń jako podmiot w procesie poznawania: Podstawowe narzędzia poznawcze: strategie poznawcze; Zaawansowane narzędzia poznawcze: strategie metapoznawcze; Indywidualne style uczenia się; Pozapoznawcze uwarunkowania funkcjonowania ucznia; 4. Nauczyciel jako uczący się dorosły: O skuteczności oddziaływań dydaktycznych; Trud stawania się nauczycielem; Nauczyciel- człowiek i profesjonalista; Pomiar efektów uczenia się; 5. Wybrane problemy edukacji XXI wieku: Czasy globalnych przemian: próba analizy psychologicznej; Informacja, wiedza, doświadczenie indywidualne w dobie przemian ogólnoświatowych; Poznawać siebie, rozumieć innych: uniwersalne cele kształcenia; Z zagadnień dialogu edukacyjnego; Problemy edukacji w zapisach wielkich dokumentów oświatowych; O niektórych zadaniach psychologa u początku XXI wieku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Z dziejów szkoły, 2. Szkoła w społeczeństwie, 3. Oświata Polska po roku 1989, 4. Uczeń, 5. Nauczyciel, 6. Program szkolny
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (5 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wstęp, 2. Teorie klasyczne, 3. Behawioryzm, 4. Rozwiązywanie problemów, wgląd i aktywność, 5. Piaget i konstruktywizm psychologiczny, 6. Społeczne aspekty uczenia się, 7. Struktury poznawcze i dyscyplinarne, 8. Psychologia poznania, 9. Kwestie sporne i zagadnienia do dyskusji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Refleksja pedagogiczna jako droga rozwoju zawodowego nauczyciela; Osobowościowe uwarunkowania nauki języka obcego; Czynniki modyfikujące przebieg okresu dorastania (poczucie alienacji i wsparcie społeczne); Problemy agresji uczniów w szkole; O autonomii tekstu literackiego w edukacji zintegrowanej; Aktualizacja treści literackich i artystycznej formy w teatrze dziecięcym (na przykładzie autorskiego opracowania musicalowej wersji bajki "Jaś i Małgosia" J. Brzechwy); Komputery, a nauczanie matematyki; Czynna ochrona płazów jako forma edukacji ekologicznej; Wyobraźnia plastyczna dzieci (twórcze relacje nauczyciel - uczeń w nauczaniu początkowym); Zastosowanie różnorodnych technik plastycznych w nauczaniu początkowym; Rola przedmiotu "technika z metodyką" w przygotowaniu do nauczania początkowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Cz. 1. Stosowana psychologia wychowawcza: R. 1. Nauczyciel jako człowiek podejmujący decyzje. Cz. 2. Uczenie się i motywacja: zastosowania w kształceniu: R. 2. Behawiorystyczne podejście do uczenia się; R. 3. Poznawcze konsekwencje uczenia się; R. 4. Motywacja i uczenie się; R. 5. Podejście humanistyczne. Cz. 3. Przygotowanie do skutecznego nauczania: R. 6. Planowanie nauczania; R. 7. Kierowanie klasa i dyscyplina. Cz. 4. Rozwój i różnice indywidualne: R. 8. Inteligencja i rozwój poznawczy; R. 9. Poznanie, kultura i język; R. 10. Rozwój osobowości i rozwój społeczny; R. 11. Nietypowe dzieci. Cz. 5. Pomiar i ocena: R. 12. Pomiar w klasie; R. 13. Analizowanie wyników testowych i przekazywanie informacji o postępach uczniów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej