Sortowanie
Źródło opisu
sosnowiec_wsh_ks
(7)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(7)
E-booki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(7)
dostępne
(3)
Placówka
Agenda 10
(7)
Agenda 00
(3)
Autor
Aniszewska Grażyna
(1)
Bombol Małgorzata
(1)
Brach Bartłomiej (1988- )
(1)
Burkiewicz Maria
(1)
Czopek Jakub
(1)
Dusza Bożena
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Godawa Grzegorz
(1)
Grabowska Tatiana
(1)
Gurba Ewa
(1)
Hallada Marek
(1)
Hryniewicz Janusz T
(1)
Kalemba Marcelina
(1)
Kaliszewska Małgorzata
(1)
Kamińska-Małek Aleksandra (1976- )
(1)
Karcz-Taranowicz Eugenia
(1)
Klasińska Barbara
(1)
Kocór Maria
(1)
Kosz-Szumska Justyna
(1)
Kowalewski Michał
(1)
Kowalik-Paluch Katarzyna
(1)
Kryk Gabriela
(1)
Mamroł Andrzej
(1)
Musiał Emilia
(1)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(1)
Ostrowska Małgorzata
(1)
Ostrowski Kazimierz
(1)
Przewoźnik Sylwia
(1)
Rzewucka Paulina
(1)
Stelmach Waldemar
(1)
Urbańska Magda
(1)
Waloszek Danuta (1947- )
(1)
Wasylewicz Magdalena
(1)
Wereszczyńska Katarzyna
(1)
Wierzchosławska Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Temat
Motywacja pracy
(5)
Kadry
(3)
Organizacja
(2)
Praca
(2)
Przywództwo
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Aktywność fizyczna
(1)
Badania naukowe
(1)
Barwy
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Dostęp do oświaty
(1)
Dyscyplina szkolna
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
E-learning
(1)
Edukacja informacyjna
(1)
Edukacja medialna
(1)
Egalitaryzm
(1)
Fonoholizm
(1)
Hermeneutyka
(1)
Historia wychowania
(1)
Informacja
(1)
Innowacje pedagogiczne
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Komunikacja wizualna
(1)
Konflikt szkolny
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kryzys edukacji
(1)
Kształcenie
(1)
Kształcenie nauczycieli
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Mediacja szkolna
(1)
Menedżerowie
(1)
Metoda projektów
(1)
Metody wychowawcze
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Młodzi dorośli
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Nauczyciele
(1)
Ocena pracowników
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Outplacement
(1)
Poczucie własnej skuteczności
(1)
Pokolenie Z
(1)
Postawy
(1)
Praca socjalna
(1)
Prawo pracy
(1)
Profilaktyka szkolna
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Public relations
(1)
Płaca
(1)
Radzenie sobie ze stresem
(1)
Rodzice
(1)
Rozwój emocjonalny
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Samokształcenie
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Sport
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Studenci
(1)
Styl kierowania
(1)
Szkolnictwo
(1)
Terapia uzależnień
(1)
Twórczość dzieci i młodzieży
(1)
Uczniowie
(1)
Wdzięczność
(1)
Wsparcie edukacyjne
(1)
Wsparcie społeczne
(1)
Współdziałanie
(1)
Wychowanie estetyczne
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie oświatą
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Zmiana społeczna
(1)
Temat: dzieło
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Polska
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Węgry
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(2)
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
8 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Gospodarka i Zarządzanie)
1. Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi współczesnej organizacji; 2. Od motywacji do zaangażowania. Ewolucja teorii, nowoczesne koncepcje i rozwiązania; 3. Źródła i czynniki zaangażowania- w świetle danych badawczych; 4. Proponowane rozwiązania w zakresie kreowania zaangażowania pracowników.
Książka
W koszyku
1. Historyczne źródła polskiej kultury organizacyjnej, 2. Modele motywacyjne, 3. Koszt psychiczny a inicjatywa i innowacyjność, 4. Style kierowania, 5. Sztywność i elastyczność w doborze stylu kierowania, 6. Metody kierowania ludźmi a efektywność przedsiębiorstw czy podręcznikowe zasady kierowania są skuteczne w polskich warunkach, 7. Dlaczego przedsiębiorstwa prywatne i publiczne stosują rożne metody kierowania? Dwie perspektywy analityczne: konfliktowa i funkcjonalna, 8. Alienacja, kultura i stosunki klasowe w badanych przedsiębiorstwach, 9. Przeszkody osobowościowe we współdziałaniu i decydowaniu zbiorowym, 10. Gospodarka oparta na wiedzy i organizacje "uczące się", 11. Czynniki sprzyjające i niesprzyjające adaptacji do gospodarki opartej na wiedzy. Optymalny dobór stylu kierowania
Książka
W koszyku
1. Kultura organizacyjna - istota zjawiska, 2. Kultura organizacyjna w zarządzaniu strategicznym, 3. Polityka personalna w systemie organizacji, 4. Komunikacja wewnątrz firmy, 5. Przywództwo, 6. Proces motywowania, 7. Budowanie zespołów, 8. Public relations i współpraca z mediami, 9. Zarządzanie w sytuacji bez zmian
Książka
W koszyku
1. Czas wolny w naukach społecznych: Definicje czasu wolnego; Czas wolny a jednostka; Czas wolny w wymiarze społecznym; Miary czasu wolnego; Czas pracy. 2. Procesy decyzyjne konsumentów na rynku czasu wolne go: Rynkowe ujęcie czasu wolnego; Procesy decyzyjne konsumentów - aspekt teoretyczny; Zachowanie konsumen ta na rynku; Psychospołeczne determinanty zachowań kon sumentów; Suwerenność konsumenta; Typy decyzji podejmo wanych przez konsumentów; Proces decyzyjny konsumenta na rynku czasu wolnego - ujęcie modelowe; Specyfika procesów decyzyjnych konsumentów na rynku usług. 3. Rynki usługowo związane z czasem wolnym: Handel det aliczny; Rynek usług gastronomicznych; Rynek usłig tu rystyczno-wypoczynkowych; Rynek usług kultury; Czas wolny a media. 4. Czas wolny w świetle badań empirycznych : Budżet czasu wolnego w świetle badań GUS; Czas wolny w sonda żach społecznych.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Paradygmaty zarządzania zasobami ludzkimi, 2. Komunikacja społeczna, 3. Ocena, 4. Dwa warianty motywacji i jedna manipulacja, 5. Wiedza, 6. Sposoby i efekty kierowania personelem, 7. Społeczne tło kierowania
Książka
W koszyku
1. Przekonanie o sensie pracy 1.1. Pojęcie sensu życia 1.2. Sens pracy 1.3. Bezsens pracy 1.4. Podsumowanie 2. Zachowania przywódcze a przekonanie o sensie pracy 2.1. Zachowania przywódcze 2.2. Zachowania przywódcze wzmacniające sens pracy 2.3. Zachowania przywódcze osłabiające sens pracy 2.4. Podsumowanie 3. Czynniki różnicujące wpływ zachowań przywódczych 3.1. Dopasowanie człowiek–przełożony 3.2. Postrzegane wsparcie organizacyjne 3.3. Podsumowanie 4. Metodyka badań własnych 4.1. Cele badania, pytania badawcze i hipotezy 4.2. Schemat postępowania badawczego 4.3. Metodyka badania jakościowego 4.4. Metodyka badania ilościowego 5. Przekonanie o sensie pracy w kontekście zachowań przywódczych – wyniki własnych badań empirycznych 5.1. Analiza i interpretacja badania jakościowego 5.2. Analiza i interpretacja badania ilościowego; Zakończenie; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków; Aneks.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Temat
Gatunek
Wstęp. Część I. Organizacja pracy w szkole. Rozdział 1. Szkoła równych szans? (raport z badań wśród nauczycieli). Rozdział 2. Mediacje w szkole jako forma wsparcia w środowisku oświatowym – w opiniach młodzieży akademickiej. Rozdział 3. Siła czy wytrwałość? – Pytania o czynniki warunkujące poczucie sprawstwa. Rozważania w świetle wyników badań własnych. Rozdział 4. Tworzenie projektu edukacyjnego – współdziałanie czy zakamuflowana praca indywidualna? Rozważania w kontekście wyników badań własnych. Rozdział 5. Problemy kierowania szkołą na łamach „Nowej Szkoły” (1945-2017). Część II. Kompetencje i obszary pracy nauczyciela we współczesnej szkole. Rozdział 1. Znane i nieznane wymiary innowacji nauczycielskiej. Kontekst badawczy. Rozdział 2. Wspierające wymiary komunikacji językowej w praktyce edukacyjnej szkoły i w pracy dydaktyczno-wychowawczej nauczyciela. Rozdział 3. Pedagogiczne uwarunkowania relacji interpersonalnych rodziców i nauczycieli wybranych szkół podstawowych. Rozdział 4. Znaczenie dotyku w edukacji. Model węgierski. Część III. Potencjał edukacji przedszkolnej i zintegrowanej. Rozdział 1. Prawo dziecka do nauki w edukacji wczesnoszkolnej. Rozdział 2. „What we will learn in our youth…” – that it to say, to reasonably support the development of a child’s creative potential. Rozdział 3. Dyscyplina w przedszkolu – wspólne ustalanie zasad czy narzędzie do kierowania grupą? Rozdział 4. Wartości estetyczne przyrody w wytworach plastycznych uczniów kończących edukację wczesnoszkolną. Część IV. Edukacja medialna w instytucjach edukacyjnych. Rozdział 1. Edukacja w społeczeństwie technokratycznym i informacyjnym. Spojrzenie krytyczne i horyzontalne. Rozdział 2. Edukacja cyfrowa, czyli jaka? Rozdział 3. Emocjonalne funkcjonowanie „cyfrowych” uczniów we wczesnym wieku szkolnym. Rozdział 4. Profilaktyka i terapia fonoholizmu wśród uczniów szkół podstawowych. Rozdział 5. Poszukiwanie informacji przez studentów – raport z badań pilotażowych. Rozdział 6. Uczenie się nie musi być monochromatyczne. Kolor jako czynnik mogący wspomagać uczenie się. Część V. Młodzi dorośli jako podmiot oddziaływań edukacyjnych. Rozdział 1. Przeżycie – przebudzenie – przemiana. Inicjacyjne dynamizmy egzystencji ludzkiej w motywowaniu studentów pedagogiki i pracy socjalnej do (samo)doskonalenia kompetencji hermeneutycznych. Rozdział 2. Pojęcie wdzięczności w opinii osób u progu dorosłości. Rozdział 3. Inteligencja emocjonalna studentów – przyszłych nauczycieli. Rozdział 4. Wybrane problemy aktywności fizycznej studentów Uniwersytetu Mikołaja Kopernika – kontekst doświadczeń sportowych i wychowania rodzinnego. Rozdział 5. About the need of preparation of candidates for teachers for cooping with stress at school and supporting students in this range.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Zamieszczane w Rozprawach Komisji Językowej artykuły podejmują tematykę z wielu dziedzin lingwistycznych, prezentujących różną metodologię badawczą. Publikowane rozprawy i artykuły mają charakter teoretyczno-metodologiczny i materiałowy. Obok prac polonistycznych w Rozprawach... ukazują się prace slawistyczne i komparatywne z odniesieniem do stanu indoeuropejskiego, autorstwa głównie językoznawców łódzkich, ale także pozałódzkich i zagranicznych – przedstawicieli wszystkich pokoleń.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej