Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(19)
Forma i typ
Książki
(17)
Poradniki i przewodniki
(3)
Audiobooki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(13)
tylko na miejscu
(12)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(14)
Czytelnia
(12)
Autor
Adair John Eric (1934- )
(2)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(2)
German Janusz (1974- )
(2)
Lany Magdalena
(2)
Appelo Jurgen
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Bruch Heike
(1)
Burrows Hal (1937- )
(1)
Ghoshal Sumantra
(1)
Gordon Tomasz
(1)
Grenny Joseph
(1)
Gut Jerzy (1955- )
(1)
Haman Wojciech (1954- )
(1)
Haman Wojciech Psychologia szefa
(1)
Hogan Kevin (1961- )
(1)
Karaś Stanisław
(1)
Karbowski Marcin
(1)
Kirwiel Romuald
(1)
Koazk Jarosław
(1)
Kuczyńska-Szymala Daria
(1)
Lampkowski Piotr
(1)
Locke Anne H
(1)
Locke Edwin A
(1)
Malcherek Monika
(1)
Maxfield David
(1)
McMillan Ron
(1)
Oncken William
(1)
Patterson Kerry (1946- )
(1)
Pietroń-Pyszczek Agata
(1)
Prostak Maciej
(1)
Puchalska-Kamińska Malwina
(1)
Ryżak Zbigniew
(1)
Sasin Maciej
(1)
Sedlak Kazimierz (1952- )
(1)
Speakman James (1968- )
(1)
Switzler Al
(1)
Sztukowski Wojciech
(1)
Thomas Mark (1958- )
(1)
Thomas Neil
(1)
Wacowska Kaja
(1)
Zbrońska Edyta
(1)
Zigarmi Drea
(1)
Zigarmi Patricia
(1)
Łopalewski Piotr
(1)
Łądka-Barańska Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(19)
Język
polski
(19)
Temat
Motywacja pracy
(12)
Motywacja
(6)
Kadry
(5)
Menedżerowie
(5)
Zarządzanie
(5)
Przywództwo
(4)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(4)
Psychologia zarządzania
(3)
Coaching
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Motywacja uczenia się
(2)
Perswazja
(2)
Produktywność pracy
(2)
Psychologia pracy
(2)
Płaca
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Uczenie się
(2)
Doskonalenie zawodowe
(1)
Efektywność
(1)
Innowacje
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Job crafting
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Kreatywność
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Mentoring
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Organizacja
(1)
Praca
(1)
Praca zespołowa
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Samokształcenie
(1)
Samorealizacja
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Socjotechnika
(1)
Wzmocnienie pozytywne (psychologia)
(1)
Zaangażowanie pracowników
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(12)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(10)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Psychologia
(3)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
19 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Ta publikacja skupia się na tym, jak w sposób naturalny, drogą najmniejszego wysiłku pokonać blokady, lenistwo i braki dyscypliny. Nie poprzez robienie kolejnego dymu, udawanie przed sobą i innymi, że jestem Indianinem czy niezniszczalnym Agentem 007. Ale poprzez konstruktywne, skupione na celu działanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Motywowanie w procesie zarządzania. 2. Narzędzia i podmioty motywowania w przedsiębiorstwie. 3. Warunki podnoszenia skuteczności motywowania. 4. Wynagradzanie pracowników. 5. Partycypacja pracownicza jako narzędzie motywowania. 6. Satysfakcja pracownicza i problemy jej diagnozowania. 7. Dysfunkcje procesu motywowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Wykorzystanie wewnętrznej determinacji do realizacji celów. 1. Zarządzanie to sztuka działania i pobudzania innych do działań. 2. Różnica pomiędzy celowym działaniem a aktywnym niedziałaniem. 3. Wyzwalanie energii i osiąganie koncentracji. 4. Droga od motywacji do wewnętrznej determinacji. 5. Przekraczanie Rubikonu. 6. Omijanie trzech pułapek niedziałania. Część II: Budowanie organizacji aktywnych inicjatorów działań. 7. Jak zmienić menedżerów w zorientowanych na cel. 8. Wyzwalanie energii organizacyjnej w zespołowym działaniu. 9. Pozwól swoim ludziom działać.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Metody uczenia się: Wstęp; Czym jest uczenie się?; Jak wykonywać czytanie abstrakcyjne; Jak wykonywać czytanie abstrakcyjne integrujące; Jak identyfikować i zaznaczać to, co jest ważne; Jak programować swoją pamięć: istota pamięci, konkretne techniki; Fizyczny kontekst uczenia się; Socjalny kontekst uczenia się; Jak gospodarować czasem; Jak sporządzać notatki z wykładów; Jak przygotować się do egzaminów i jak je zdawać; Monitorowanie swojej nauki; ?. Motywacja w uczeniu się: Motywy podjęcia studiów; Jak radzić sobie ze zmęczenie i znudzeniem; Zahamowania wysiłku umysłowego; Jak radzić sobie z niepokojem związanym z tekstem; Jak radzić sobie z "niepowodzeniem"; Monitorowanie swojej motywacji; Autobiograficzne portrety dwojga dobrze zmotywowanych studentów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp; 1. Proaktywni ludzie siłą organizacji; 2. Relacje z pracownikami – budowanie wartościowych relacji pomiędzy menadżerami a podwładnymi; 3. Otwartość organizacji na opinie pracowników – czy warto pytać ich o zdanie?; 4. Akceleracja procesów w firmie; 5. Czas na zmiany – angażujące zarządzanie zmianą w firmie; 6. Twoja droga do budowania zaufania w firmie; 7. Innowacyjność drogą do rozwoju firmy; 8. Wartości w organizacji – czyli jak wyjść poza metodę kija i marchewki; 9. Efektywność w życiu organizacyjnym – jak ukierunkować zaangażowanie pracowników?; 10. Team building – praca zespołowa jako budowanie zaangażowania pracowników; 11. Organizacja w przyszłości – czym jest rozwój organizacji?; 12. Organizacja u lekarza – budowanie zdrowych organizacji; 13. Lekcje trwające całe życie – uczenie się organizacji, szkolenia i budowanie zaangażowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I: ROZUMIENIE MOTYWACJI 1. Czy jest motywacja, 2. Czego się spodziewasz, 3. Hierarchia potrzeb wg Maslowa, 4. Nie samym chlebem... 5. Czynniki higieniczne, 6. Motywatory, Cz. II: BUDOWANIE POMOSTÓW 1. Model trzech kręgów, 2. Równowaga balonów, 3. Przywództwo i motywowanie, 4. Inspirowanie ludzi, 5. Zasada "pół na pół", Cz. III: JAK WYDOBYĆ Z LUDZI WSZYSTKO, CO NAJLEPSZE 1. Motywuj sam siebie, 2. Wybieraj ludzi, którzy już mają motywację, 3. Stawiaj wysokie, ale realne cele, 4. Pamiętaj, że postęp motywuje, 5. Każdą osobę traktuj jak indywidualność, 6. Zapewniaj uczciwe wynagrodzenie, 7. Wyrażaj swoje uznanie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przywództwo i budowanie zespołów; 2. Motywacja i zarządzanie ludźmi; 3. Lider jako decydent; 4. Komunikacja i prezentacje; 5. Najważniejsze informacje do zapamiętania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Ukryta perswazja zaczyna się w głowie 2. Od "nie" do "tak" 3. Ukryte strategie służące zmienianiu przekonań 4. Ukryta perswazja: taktyki 5. Słowa ukrytej perswazji 5. Nastawienie na wynik 7. Dwadzieścia sposobów na zastosowanie ukrytej perswazji w opowiadaniu historii 8. Zastosowanie pytań w ukrytej perswazji 9. Zastosowanie emocji w ukrytej perswazji 10. Dwadzieścia siedem obserwacji na temat ludzi oraz możliwości stosowania wobec nich ukrytej perswazji 11. Wszystko razem 11. Arkusze robocze ukrytej perswazji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota, cele i warunki samokształcenia, 2. Rola motywacji, pamięci i uwagi w samokształceniu, 3. Planowanie i organizacja pracy samokształceniowej, 4. Źródła samokształcenia, 5. Wybrane metody samokształcenia, 6. Notowanie, 7. Trudności i błędy w samokształceniu, 8. Samokontrola i samoocena w samokształceniu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Audiobook
CD
W koszyku
1. Symbol- wprowadzenie; 2. Wizyta pani prezes; 3. Osiąganie sukcesów; 4. Inne myślenie o przywództwie; 5. Jednych z włosem, a innych pod włos; 6. Styl przywództwa- postrzeganie przez innych; 7. Elastyczność stylu przywództwa; 8. Cztery podstawowe style przywództwa; 9. Nie ma najlepszego stylu przywództwa; 10. Zastanów się co robisz; 11. Elastyczność- podsumowanie; 12. Cztery podstawowe style przywództwa- podsumowanie; 13. Diagnozowanie poziomu rozwoju; 14. Dopasowywanie stylu przywództwa do poziomu rozwoju; 15. przywództwo sytuacyjne a jednominutowe zarządzanie; 16. Raz z włosem, a raz pod włos; 17. Rozwijanie kompetencji i zaangażowania; 18. Radzenie sobie ze słabym i wynikami; 19. Jednominutowe zarządzanie i przywództwo sytuacyjne- podsumowanie; 20. Mów, co robisz; 21. Umowa w sprawie stylu przywództwa; 22. Pozytywne założenia dotyczące ludzi; 23. Stawanie się przywódcom sytuacyjnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Brak okładki
Audiobook
CD
W koszyku
1. Dedykacja; 2. Symbole; 3. Wstęp; 4. Problem; 5. Pierwsze stanowisko kierownicze; 6. Spotkanie z przełożona; 7. Spotkanie z Jednominutowym Menedżerem; 8. Bardzo ważne pytanie; 9. Diagnoza; 10. Czyj to problem?; 11. Błędne koło; 12. Rozwiązanie; 13. Przebudzenie jednominutowego menedżera; 14. Skala problemu; 15. Szkodliwa pomoc; 16. Nutka optymizmu; 17. Małpy wracają do właścicieli; 18. Czas dla pracowników; 19. Cztery zasady zarządzania małpami; 20. Opis; 21. Właściciel; 22. Polisa ubezpieczeniowa; 23. Karmienie i kontrola; 24. Delegowanie uprawnień; 25. Szkolenie pracowników; 26. Trzy rodzaje czasu w organizacji; 27. Czas przełożonego; 28. Czas systemowy; 29. Własny czas; 30. Czas dyskrecjonalny; 31. Zarządzanie małpami kluczem do sukcesu; 32. Generowanie czasu dyskrecjonalnego; 33. Sztuka zarządzania; 34. Wielka przemiana.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Teoretyczne podstawy wynagradzania pracowników; Motywacyjne aspekty wynagradzania pracowników; Doskonalenie systemu wynagradzania w firmie; Kontrakty menedżerskie; Metody oceny efektywności wynagrodzeń; Prawne aspekty wynagradzania pracowników.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; O autorze; Ciekawi mnie, co dobrego u Ciebie? Akt I. Fundament 1.1. Menedżer — czyli kto? 1.2. Triada biznesowej efektywności 1.3. Samoświadomość menedżerska 1.4. Inteligencja emocjonalna 1.5. Analiza transakcyjna 1.6. Proces grupowy Nowa psychologia zarządzania Akt II. Model 2.1. Dlaczego coaching (nie) działa? 2.2. 7 filarów coachingowego modelu zarządzania 2.2.1. Cel indywidualny 2.2.2. Koncentracja na zasobach 2.2.3. Wzmacniająca informacja zwrotna 2.2.4. Działanie w ramie rozwiązania 2.2.5. Pozytywna intencja 2.2.6. Autonomia 2.2.7. Wewnętrzna motywacja Akt III. Implementacja 3.1. Menedżer w roli coacha, mentora i trenera 3.2. 10 kroków w rozmowie motywacyjno-korygującej 3.2.1. SMART+ 3.2.2. Metoda błyskawicznej motywacji 3.2.3. Przykładowa rozmowa motywacyjno-korygująca; Jaki będzie Twój pierwszy krok, jeżeli go w ogóle zrobisz? Dodatek A. Słownik terminów merytorycznych; Dodatek B. Coachingowy model zarządzania — opis schematu; Rekomendowana literatura.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Co to jest zarządzanie?; 2. Samodoskonalenie; 3. Mistrzowskie zarządzanie wydajnością; 4. Mistrzowskie kontakty bezpośrednie; 4. Mistrzowskie ocenianie pracowników i stosowanie technik coachingu; 6. Mistrzowskie postępowanie z mało wydajnymi pracownikami; 7. Mistrzowskie zarządzanie zespołem; 8. Mistrzowskie zarządzanie czasem; 9. Mistrzowskie prowadzenie zebrań; 10. Mistrzowska asertywność; 11. Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Szkolenia)
Cz. I: Rozwijanie umiejętności przywódczych w perspektywie 1. Uwagi wstępne 2. Natura przywództwa 3. Badania dotyczące rozwijania umiejętności przywódczych Cz. II: Siedem warunków skutecznego rozwijania umiejetności przywódczych 4. Opracowanie strategii rozwijania umiejętności przywódczych 5. Selekcja 6. Szkolenie liderów 7. Opracowanie zasad planowania kariery 8. Powierzenie menedżerom liniowym roli mentorów 9. Samorozwój 10. Rozwijanie cech i umijetności lidera strategicznego Cz. III: Realizacja warunków w praktyce; Literatura, Indeks
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Job crafting – (r)ewolucja pracy. Rozdział 2. Fakty i mity na temat pracy. Rozdział 3. Trendy zarzą dzania a job crafting: Turkus; Agile; Kaizen i lean; Podsumowanie. Rozdział 4. Historia badań nad przekształcaniem pracy: Od czego to wszystko się zaczęło?; Trzy rodzaje przekształcania pracy; Dlaczego pracownicy przekształcają swoją pracę?; Jak podejście pracowników do pracy wpływa na jej przekształcanie?; Pierwszy krok w stronę (r)ewolucji w myśleniu o pracy; Nowe oblicze przekształcania pracy – koncepcja Wymagania-Zasoby Pracy; Kto przekształca swoją pracę?; Przekształcanie pracy w dwóch koncepcjach. Rozdział 5. Przykłady przekształcania pracy, Rozdział 6. Korzyści z przekształcania pracy: Co mówią badania?; Zaangażowanie; Satysfakcja z pracy; Sens pracy; Zmiana; Efektywność. Rozdział 7. Warsztat job crafting – metodologia. Rozdział 8. Krytycznym okiem – pytania do Job Crafting Polska. Rozdział 9. Jak budować środowisko przekształcania pracy w organizacji?: Przekształcanie pracy jako proces; Czy wspieranie oddolnych inicjatyw pracowników ma w ogóle sens?; Jak wspierać pracowników w przekształcaniu pracy?; Spójność wartości; Elastyczność zasobów ludzkich; Autonomia; Pozytywne relacje; Akceptacja porażek; Przekazywanie informacji zwrotnej. Rozdział 10. Narzędzia motywujące do przekształcania pracy: Intro interview; Błyskawiczny raport; 12 poleceń. Bibliografia. O Autorkach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Przedmowa. Lepsze zarządzanie dla każdego; Wprowadzenie. Czym jest Zarządzanie 3.0? 1. Pudełko na kudo i karty kudo. Motywuj ludzi lepszymi sposobami 2. Osobiste mapy. Popraw komunikację i zrozumienie 3. Tablice delegowania i gra delegation poker. Daj ludziom władzę w ramach jasnych granic 4. Historie o wartościach i culture booki. Opisz swoją kulturę, opowiadając historie 5. Dni na eksplorację i wewnętrzny crowdfunding. Wygospodaruj czas na eksplorację i własną edukację 6. Gildie i narady taktyczne. Dzielcie się wiedzą, narzędziami i praktykami 7. "Feedbackowe wrapy" i nieograniczone wakacje. Naucz się udzielać konstruktywnej informacji zwrotnej 8. Ekosystem mierników i tablica wyników. Mierz efektywność właściwymi sposobami 9. "Merit money", czyli inne podejście do wynagradzania. Płać ludziom zgodnie z ich zaangażowaniem 10. Moving motivators, czyli zmienna motywacja. Odkryj, co naprawdę angażuje pracowników 11. Drzwi szczęścia. Dąż do większego poczucia szczęścia w organizacji 12. Ważne pytania i celebration grids, czyli okazje do świętowania. Ucz się dzięki sukcesom i porażkom; Podsumowanie. Nigdy nie przestawaj eksperymentować.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej