Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(2)
Autor
Neale Stephen
(1)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(1)
Spencer-Arnell Lisa
(1)
Werbanowska Marta
(1)
Wilson Liz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Etyka zawodowa
(2)
Mentoring
(2)
Coaching
(1)
Coachowie
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Zawiera: 1.Czym jest inteligencja emocjonalna: Wszystko sprowadza się do wydajności; Inteligencja emocjonalna: co to jest?; Ile mamy mózgów?; Dwa aspekty inteligencji emocjonalnej; Czy można udoskonalić swoją inteligencję emocjonalną?; Pomiar inteligencji emocjonalnej; Trwałe zmiany nie zachodzą od razu; Różne podejścia do inteligencji emocjonalnej. 2.Czym jest coaching?: Co to jest coaching?; Dlaczego warto stosować coaching?; Czym charakteryzuje się dobry coaching?; Co dalej? Jak wygląda przyszłość coachingu? 3.Znaczenie inteligencji emocjonalnej dla coachingu: Co nie gra w coachingu?; Emocjonalnie inteligentny coach; Postawy życiowe: podstawy udanego coachingu. 4.Szybka droga do wydajności i rentowności: Wysoka cena negatywnego nastawienia; Równanie opisujące potencjał i wydajność; Wydajność indywidualna; Wydajność zespołowa; Wydajność organizacji; Dowody; Pomiar skuteczności: jaki jest twój wskaźnik ROI? 5.Udoskonalenie inteligencji emocjonalnej: Szacunek dla siebie; Szacunek dla innych; Świadomość siebie; Świadomość innych. 6.Zrozumieć i wykorzystać w praktyce wartości, przekonania i nastawienia: Wydajność bierze się z wewnątrz; Wartości; Wpływ wartości; Dlaczego wartości są ważne; Znaczenie wartości dla coachingu; Wartości w organizacjach w praktyce. 7.Podstawowe umiejętności coacha: Czy słyszysz to, co ja słyszę?; Zadawanie inteligentnych emocjonalnie pytań; Empatia inteligencji emocjonalnej; Nawiązywanie więzi; Modele coachingu. 8.Cele – od wartości do działania: Wszystko zaczyna się od pomysłu; Umysł ponad materią; Czy praca w mądrzejszy sposób to jedyne rozwiązanie?; Cele jako sposób na wcielenie wartości w życie; Mapa przepływów celów. 9.Podstawowe narzędzia coacha: Porozumienie i umowa; Modele coachingu; Pytania coachingowe. 10.Etyka i najlepsze praktyki coachingu: Co sprawia, że chcemy być coachami?; Czym, według ciebie, są najlepsze praktyki?; Opracować kodeks; Jakie są najlepsze praktyki inteligentnego emocjonalnie coacha?; Jak było?; Superwizja – widok z helikoptera.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Istota i formy coachingu; 2. Coaching a inne formy wspierania rozwoju pracowników; 3. Kodeks etyki zawodowej jako zbiór zasad moralnych przedstawicieli profesji; 4. Najważniejsze zasady moralne w świetle Kodeksu Etycznego Coacha; 5. Dylematy etyczne; 6. Dylematy etyczne- komentarze do studiów przypadków; Coaching wewnętrzny a coaching zewnętrzny- rozmowa; Trudne sytuacje w mojej pracy- relacje coachów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej