Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(46)
ebookpoint BIBLIO
(3)
Forma i typ
Książki
(45)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje naukowe
(4)
E-booki
(3)
Audiobooki
(2)
Czasopisma
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(34)
dostępne
(32)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(33)
Czytelnia
(34)
Autor
Bańka Waldemar
(2)
Kożusznik Barbara
(2)
Niemczyk Andrzej
(2)
Niemczyk Anna
(2)
Rzepa Teresa
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Adair John Eric (1934- )
(1)
Alberoni Francesco
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Benton Debra
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Boyatzis Richard E. (1946- )
(1)
Budkiewicz Piotr
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Cieśla-Szymańska Dominika (1975- )
(1)
Clifford Jackie
(1)
Copp Tomasz
(1)
Covey Stephen R
(1)
Czainska Katarzyna
(1)
Czarnecka-Wójcik Ewa
(1)
Doroszewicz Krystyna
(1)
Drozdowski Krzysztof Jan
(1)
Fijewski Piotr
(1)
Foster Timothy R. V. (1938- )
(1)
Fugiel Marcin
(1)
Goleman Daniel (1946- )
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Grzesik Wiesław
(1)
Grzesiuk Lidia
(1)
Gut Jerzy (1955- )
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Haman Wojciech (1954- )
(1)
Haman Wojciech Psychologia szefa
(1)
Harari Oren
(1)
Jasiukiewicz Marian
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Jusewicz-Kalter Ewa
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kaczyński Grzegorz J
(1)
Kamińska Anna
(1)
Kassay Štefan
(1)
Kets de Vries Manfred
(1)
Kieżun Witold
(1)
Klimowicz Magdalena
(1)
Konarski Stanisław
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Król-Fijewska Maria
(1)
Kucharski Tomasz
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
McKee Annie (1955- )
(1)
Molden David
(1)
Motylski Maciej
(1)
Munter Mary
(1)
Mądry Jan
(1)
Nosal Czesław S
(1)
Oczachowski Marian
(1)
Ogińska-Bulik Nina
(1)
Opolska-Bielańska Agata
(1)
Pająk Kazimierz
(1)
Parkes Aneta
(1)
Patkaniowski Michał
(1)
Pawłowska Hanna Elżbieta
(1)
Payne John
(1)
Payne Shirley
(1)
Piotrowska Dorota
(1)
Podsiadlik Aleksandra
(1)
Podsiadło Iwona
(1)
Przytuła Sylwia
(1)
Radłowski Grzegorz
(1)
Rogalińska Agnieszka
(1)
Sawicka-Chrapkowicz Anna
(1)
Scheelen Frank M. (1962- )
(1)
Sipa Monika
(1)
Sitek Marcin
(1)
Skała Marek
(1)
Skibiński Andrzej
(1)
Skorus Piotr
(1)
Skłodowski Henryk (1930-2018)
(1)
Smythe John
(1)
Soroka Józef Michał
(1)
Staszewska Jolanta (1960- )
(1)
Stojanowska Elżbieta
(1)
Szcześniewski Michał
(1)
Szostak Jacek
(1)
Sędzimir Tomasz
(1)
Terelak Jan Feliks (1942- )
(1)
Thorpe Sara
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Ujwary-Gil Anna
(1)
Wacowska Kaja
(1)
Wajda Augustyn
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Witkowski Stanisław A
(1)
Wręga Michał
(1)
Wójcik Leszek
(1)
Wójcik Marian
(1)
Zasępa Piotr
(1)
Zduniak Andrzej
(1)
Čemerková Šárka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(37)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(49)
Język
polski
(49)
Temat
Menedżerowie
(45)
Zarządzanie
(19)
Przywództwo
(11)
Kadry
(7)
Organizacja
(7)
Stosunki interpersonalne
(7)
Decyzje
(6)
Motywacja pracy
(6)
Przedsiębiorstwo
(6)
Praca
(5)
Zawód
(5)
Inteligencja emocjonalna
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Psychologia zarządzania
(3)
Wypalenie zawodowe
(3)
Zatrudnienie
(3)
Coaching
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Manipulacja (psychol.)
(2)
Mentoring
(2)
Negocjacje
(2)
Organizacje
(2)
Osobowość
(2)
Poradnictwo zawodowe
(2)
Programowanie neurolingwistyczne
(2)
Psychologia pracy
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Reklama
(2)
Stres
(2)
Zachowanie
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Ankieta
(1)
Asertywność
(1)
BHP
(1)
Bezrobocie
(1)
Choroby
(1)
Controlling
(1)
Doradcy zawodowi
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Ekonomiści
(1)
Etyka biznesu
(1)
Hotelarstwo
(1)
Innowacje
(1)
Innowacje organizacyjne
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Jakość życia
(1)
Kariera
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konflikt
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Lęk
(1)
Marketing
(1)
Motywacja
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nieruchomości
(1)
Ocena pracowników
(1)
Odporność psychiczna
(1)
Organizacja -planowanie
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Państwo dobrobytu
(1)
Pomoc psychologiczna
(1)
Poradnictwo
(1)
Pracodawcy
(1)
Prakseologia
(1)
Prawo pracy
(1)
Private equity
(1)
Produktywność pracy
(1)
Promocja zdrowia
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Psychotechnika
(1)
Płaca
(1)
Płynność kadr
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Socjologia pracy
(1)
Socjotechnika
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Sprzedaż
(1)
Stres zawodowy
(1)
Styl kierowania
(1)
Sukces
(1)
Twórczość
(1)
Venture capital
(1)
Wzorzec Zachowań i Przeżyć Związanych z Pracą
(1)
Władza
(1)
Zachowanie organizacyjne
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie wiekiem
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Chiny
(1)
Gatunek
Podręcznik
(5)
Opracowanie
(4)
Poradnik
(3)
Raport z badań
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(13)
Psychologia
(10)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
49 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Od powstania inteligencji oraz elit politycznych w Polsce - do przywództwa na miarę XXI wieku, 2. Bariery oraz skutki transformacji społecznej ery globalnego społeczeństwa informacyjnego, 3. Kompetencje emocjonalne kierownika jako wyznacznik skutecznego zarządzania początku XXI wieku, 4. Emocje w organizacji i zarządzaniu-perspektywa funkcjonalności, 5. Strach-zagrożeniem, jak i wyzwaniem dla kierownika początku XXI wieku, 6. Ku ekscytującemu oczekiwaniu tego, co nieoczekiwane lęk z perspektywy kierownika, 7. Ku efektywnej inspiracji własnej kreatywności - niepokój z perspektywy kierownika, 8. Destrukcyjne, afektywnie nacechowane myśli pozbawiające kierownika wiary w siebie-depresja, 9. Raczej wyzwanie a nie zniewolenie człowieka-stres w procesie kierowania początku XXI wieku, 10. Od ...skutecznego kierowania sobą-samoświadomość z perspektywy kierownika 11. Do...skutecznego kierowania innymi-empatia jako środek uszlachetniania stosunków pomiędzy ludźmi, 12. Kierowanie jako szczególna forma społecznego bycia - umiejętności interpersonalne kierownika
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Wpływ społeczny w kontaktach między ludźmi: R.1 Człowiek jako nadawca i odbiorca wpływu społecznego. Rodzaje wpływu społecznego, R.2 Uwarunkowanie zachowań społecznych, R.3 Manipulacyjne techniki wywierania wpływu społecznego. Cz. II Umiejętności menedżera: R.4 Efektywne porozumiewanie się, R.5 Skuteczne słuchanie, R.6 Style słuchania i odpowiadania, R.7 Udzielanie informacji zwrotnych, R.8 Asertywność, R.9 Stres i radzenie sobie z nim, R.10 Umiejętność prowadzenia negocjacji, R.11 Umiejętność kierowania zespołem ludzi, R.12 Umiejętność twórczego myślenia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Co warto wiedzieć o komunikowaniu się?: Proces komunikowania się, jego elementy i warunki; Co najbardziej przeszkadza w skutecznym komunikowaniu się? 2. Ciemne strony komunikowania się: Kłamstwo, fałszowanie, zatajanie; Jak rozpoznać kłamcę?; Techniki manipulacji; Gry komunikacyjne. 3. Komunikowanie się podczas zebrań: Zasady ogólne; Zalecenia szczegółowe. 4. Komunikowanie się podczas rozmów indywidualnych: Przygotowanie rozmowy; Przebieg rozmowy oceniającej. 5. Komunikowanie się podczas rozmów kwalifikacyjnych: Etap I. Powitanie i wprowadzenie do rozmowy; Etap II. Rozmowa właściwa; Etap III. Zamknięcie rozmowy i pożegnanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Co warto wiedzieć o komunikowaniu się?: Proces komunikowania się, jego elementy i warunki; Co najbardziej przeszkadza w skutecznym komunikowaniu się? 2. Ciemne strony komunikowania się: Kłamstwo, fałszowanie, zatajanie; Jak rozpoznać kłamcę?; Techniki manipulacji; Gry komunikacyjne. 3. Komunikowanie się podczas zebrań: Zasady ogólne; Zalecenia szczegółowe. 4. Komunikowanie się podczas rozmów indywidualnych: Przygotowanie rozmowy; Przebieg rozmowy oceniającej. 5. Komunikowanie się podczas rozmów kwalifikacyjnych: Etap I. Powitanie i wprowadzenie do rozmowy; Etap II. Rozmowa właściwa; Etap III. Zamknięcie rozmowy i pożegnanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I SZtuka dobrego rządzenia: 1.Cel i ideał, 2.Wybór i przewodnictwo, 3.Umiejętność tworzenia, 4.Wartość i cnota. Cz.II Typy ludzkie, CZ.III Demoniczne oblicze włądzy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kariera Menedżera)
(Kariera Menedżera)
Wprowadzenie, Dialog konstruktywny, Budowanie postawy asertywnej, Zachowanie asertywne, Jak się uczyć zachowań asertywnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cykle menedżerskiego myślenia i działania. Rozwiązywanie
problemów.Podejmowanie decyzji i ocena ryzyka. Myślen ie strategiczne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedsiębiorstwo jako system. Ogólna charakterystyka przedsiębiorstwa; Cele przedsiębiorstwa; Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa. Rola i zadania kierownika w przedsiębiorstwie. Zarządzanie a kierowanie; Kierownik w przedsiębiorstwie; Rozpiętość kierowania; Władza i autorytet kierownika; Przywództwo; Style kierowania; Delegowania władzy; Zarządzanie przez cele. Praca własna kierownika. Uwarunkowania pracy kierownika; Mankamenty pracy kierownika, Organizacja pracy własnej kierownika; Usprawnienie pracy kierownika. Zmiany w przedsiębiorstwie. Uwarunkowania zmian; Przeprowadzanie zmian w przedsiębiorstwie. Podejmowanie decyzji kierowniczych. Planowanie a decydowanie; Uwarunkowania procesu decyzyjnego; Analiza procesu podejmowania decyzji; Formułowanie problemu; Opracowanie wariantów; Przewidywanie skutków wprowadzania wariantów; Ocena wariantów i podjęcie decyzji; Forma przekazywania decyzji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; R.1 Wykazuj inicjatywę; R.2 Oczekuj akceptacji i dawaj ja innym; R.3 Zadawaj pytania i proś o oddanie przysługi; R.4 Przybieraj wyprostowaną postawę i uśmiechaj się; R.5 Bądź ludzki, miej poczucie humoru i osobiście się angażuj; R.6 Posłuchaj, co inni mają do powiedzenia; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zasady skutecznego przywództwa / Stephen R. Covey. - Wyd.2 popr. - Poznań : Dom Wydawniczy REBIS, 2004. - 346, [10] s. : tab. ; 23 cm.
1. Skuteczność działania w życiu osobistym i w stosunkach międzyludzkich, 2. Rozwój menedżerski i organizacyjny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Określanie celów; 2. Zwiększenie produktywności; 3. Ustalanie przyczyn problemów; 4. Podejmowanie decyzji; 5. Komunikacja werbalna i sztuka przekonywania; 6. Nakłanianie zespołu do osiągania wyznaczonych celów; 7. Delegowanie obowiązków; 8. Prezentowanie informacji i składanie wniosków; 9. Prowadzenie skutecznych spotkań; 10. Wspieranie podwładnych; 11. Ocena wyników
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zasady Powella; Ośmielaj do wyrażania własnych opinii; Czasem trzeba pozbyć się pracownika; Oprzyj zarządzanie na wzajemnym zaufaniu; Waż słowa; Dobieraj sobie potrzebnych ludzi; Słuchaj ludzi; Tajemnica sukcesu tkwi w szczegółach; Mieszaj w zakisłym; Zostaw własne ego przed drzwiami firmy; Zmiana to jedyna szansa rozwoju; Poszukaj konsensusu (ale nie czyń zeń zasady); Nie powielaj stereotypów; Upraszczaj procedury i działanie; Sytuacja dyktuje najwłaściwszą strategię; Bez ryzyka nie ma sławy; Nie trać kontaktu ogniowego z przeciwnikiem; Tratuj podwładnych jak partnerów; Nie bój się wytknąć królowi, ze jest nagi; Tytuły to tylko dźwięczne nazwy; Zaufaj ludziom z linii ognia; Przede wszystkim sam bądź optymistą; Spójrz na siebie z dystansem; Zachowaj równowagę między pracą a życiem; Decyzje są tylko twoje
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65,01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przywództwo-problemy, pojęcia, istota, 2. Modele władzy i wpływu, 3. Współczesna teoria i praktyka przywództwa, 4. Nowe kierunki rozwoju przywództwa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia zmiany : rzecz dla wściekniętych / Marek Skała. - Gliwice : Helion, 2007. - 183 s. : fot., rys. ; 23 cm.
1. Robert Cialdini. Numer 1 na świecie. 2. Kilka sprytnych chwytów na samego siebie. 3. Stephen R. Covey. Produktywność i efektywność. 4. Pokaż mi swego guru, a powiem Ci... 5. Rozglądaj się - guru są wśród nas. 6. To niedobre NLP. 7. Między Marsem i Wenus. Megalityczny dekalog.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota przywództwa w organizacji, 2. Typologie organizacji i rodzaje przywództwa, 3. Przywództwo jako forma sprawnego zarządzania kapitałem ludzkim, 4. Przywódca w zarządzaniu rozwojem kadr, 5. Skuteczność przywództwa w ujęciu Petera F.Druckera, 6. Opinie pracownicze na temat przywództwa w świetle teorii Maxa Webera, 7. Efektywnościowe aspekty przywództwa, 8. Przywództwo w praktyce społecznej, 9. Osobowość przywódcy, style przewodzenia, 10. Znaczenie przywództwa w kierowaniu kultury firmy, 11. Wdrażanie procesów zarządzania wiedzą w kontekście efektywnego przywództwa, 12. Wpływ przywództwa na kształtowanie postaw przedsiębiorczych wśród młodych pracowników, 13. Starosta przywódca społeczności lokalnej, 14. Rola przywództwa w organizacji w okresie transformacji systemowej na przykładzie Ochotniczych Hufców Pracy, 15. Przywództwo przełożonych, 16. Współczesny ksiądz - misjonarzem czy przywódcą, 17. Przywództwo w organizacji nastawionej na jakość, 18.Przywództwo a manipulacje, 19. Rola menedżera w organizacji realizującej projekty
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Zasady NLP: podstawy sukcesu. 1. Bagna i aligatory. 2. Ciężar gatunkowy opinii. 3. Kozły ofiarne pilnie poszukiwane. Część II: Wzorce NLP: świadomość różnicy. 4. Mapy rzeczywistości, 5. Stan umysłu. 6. Kontakt. 7. Kanały komunikacyjne. 8. Język, który zmienia rzeczywistość. 9. Metaprogramy. 10. Model poziomów logicznych. 11. Kodowanie czasu. 12. Tygrys w ogrodzie róż. Część III: Tworzenie zmiany: praktyczne zastosowanie NLP. 13. Jak wyznaczać ważne cele. 14. Przeramowanie - tworzenie nowych perspektyw. 15. Ramy informacji dla zebrań. 16. Kotwiczenie: dotarcie do wszystkich zasobów, których potrzebujesz. 17. Wizualizacja konkurencji. 18. Percepcja a rzeczywistość. 19. Coaching prelegenta. 20. Koło ryzyka. 21. Strategia siedmiu kroków. 22. Realizacja celów. 23. Zaufanie w zespołach wirtualnych. 24. Zarządzanie czasem i zastosowanie techniki Orange Circle Thinking. Część IV: Modelowanie doskonałości: jak rozwinąć umiejętności, których Ci potrzeba. 25. Metoda i technika modelowania. 26. Strategia kreatywności Walta Disneya. 27. Przykład modelowania: sztuka obsługi klienta. 28. Przykład modelowania: modelowanie doskonałości w doradztwie podatkowym. 29. Uwolnij się od nawyku - raz na zawsze!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.1 Proces coachingu: Co to jest coaching?; Teorie uczenia się; Wprowadzenie do modelu coachingu; Opis pracy, umiejętności i cech coachingu; Przygotowanie do prowadzenia coachingu; Etap 1: Określenie potrzeb i celów coachingu; Etap 2: Uzgadnianie konkretnych potrzeb rozwojowych; Etap 3: Opracowywanie szczegółowego planu coachingu; Etap 4: Wykonywanie zadania bądź czynności; Etap 5: Przegląd działania i planowanie lepszego funkcjonowania; Etap 6: Zakończenie coachingu; Coachingu inicjowany przez osoby trzecie; Umiejętności. Cz.2 Studia przypadków; Cz.3 Działania i ćwiczenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Koniec przymusu - początek angażowania pracowników. 1. Dyrektor ds. zaangażowania. Uczenie liderów, jak angażować swoich ludzi w dzieło trwałej sprawności i zmiany. 2. Co to jest zwiększenie zaangażowania ludzi? 3. Cztery metody zwiększania zaangażowania pracowników. 4. Irracjonalność liderów w procesie zwiększania zaangażowania pracowników w strategię i zmianę. 5. Dlaczego zaangażowanie pracowników jest ważne - brakująca połowa procesu decyzyjnego. 6. Pomiar zadowolenia pracowników to strata czasu. Część II: Projektowanie i wdrażanie skutecznego zwiększania zaangażowania pracowników. 7. Znajomość wcześniejszych schematów zaangażowania przyspiesza zmianę. 8. Przogotowania do prac projektowych nad skutecznym programem zwiększania zaangażowania pracowników. 9. Krótki przewodnik po metodach i koncepcjach programów zwiększania zaangażowania pracowników. 10. Zwiększanie zaangażowania na rzecz wdrażania strategii. Część III: Zaangażowanie jako część kultury. Konsekwencje skutecznego zwiększania zaangażowania dla liderów, pracowników i wewnętrznych doradców. 11. Tworzenie klimatu zaangażowania. Konsekwencje dla liderów i komunikacji wewnątrzorganizacyjnej. 12. Zaangażowanie pracowników - przegląd literatury.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanistyczno Ekonomicznej w Łodzi ; Nr 1 (44)/2004)
1. Koncepcje i pomiar jakości życia związanej ze zdrowiem, 2. Jakość życia osób niepełnosprawnych, 3. Podejście poznawczo-behawioralne w profilaktyce i promocji zdrowia, 4. Stres a choroby skóry, 5. Czynniki emocjonalne w astmie oskrzelowej i chorobie wrzodowej żołądka i dwunastnicy, 6. Jak wytrwać i nie zrezygnować. Doświadczenia z realizacji programu psychologicznej wspomagającego redukcję nadwagi u kobiet, 7. Psychologiczne wyznaczniki zachowań jedzeniowych u nastolatek z nadwagą, 8. Psychologiczne wyznaczniki uprzedzeń zdrowotnych dzieci i młodzieży, 9. Psychologiczne wyznaczniki uprzedzeń wobec zakażonych HIV i chorych na AIDS, 10. Konsekwencje stresu zawodowego personelu ratownictwa medycznego, 11. Zespół wypalenia zawodowego a radzenie sobie ze stresem u funkcjonariuszy policji, 12. Wsparcie społeczne jako zasób chroniący menedżerów przed negatywnymi konsekwencjami stresu zawodowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Problemy i decyzje menedżerskie; 2. Obiektywne uwarunkowania decyzji menedżerskich; 3. Subiektywne uwarunkowania procesów decyzyjnych; 4. Podejmowanie decyzji menedżerskich - ujęcie normatywne; 5. Podejmowanie decyzji menedżerskich - ujęcie opisowe; 6. Metody i techniki wspomagania procesów decyzyjnych; 7. Intuicja i kreatywność w procesach decyzyjnych; 8. Metody pozyskiwania akceptacji dla decyzji menedżerskich. Wnioski końcowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej