Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(33)
Forma i typ
Książki
(30)
Audiobooki
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(20)
tylko na miejscu
(18)
Placówka
Wypożyczalnia
(20)
Czytelnia
(18)
Autor
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(3)
German Janusz (1974- )
(3)
Karbowski Marcin
(3)
Adair John Eric (1934- )
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Holstein-Beck Maria
(2)
Lany Magdalena
(2)
Albigowski Marek
(1)
Albright Mary
(1)
Andrzejewski Piotr
(1)
Bassford Christopher
(1)
Benton Debra
(1)
Blanchard Marjorie (1940- )
(1)
Bruch Heike
(1)
Budkiewicz Piotr
(1)
Burrows Hal (1937- )
(1)
Carr Clay
(1)
Covey Stephen R
(1)
Cox Allan
(1)
De Bono Edward
(1)
Doroba Anita
(1)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(1)
Edington D.W
(1)
Fijewski Piotr
(1)
Ghoshal Sumantra
(1)
Ghyczy Tiha von
(1)
Gut Jerzy (1955- )
(1)
Haman Wojciech (1954- )
(1)
Haman Wojciech Psychologia szefa
(1)
Harari Oren
(1)
Jakubik Anna
(1)
Jusewicz-Kalter Ewa
(1)
Kets de Vries Manfred
(1)
Kowalczyk Marek
(1)
Król-Fijewska Maria
(1)
Kubik Krystyna
(1)
Kućma Tomasz
(1)
Lorber Robert
(1)
Maxwell John C
(1)
Oetinger Bolko von
(1)
Oncken William
(1)
Owen Jo
(1)
Pawłowski Konrad
(1)
Payne John
(1)
Payne Shirley
(1)
Pietkiewicz Edward
(1)
Piotrowska Dorota
(1)
Radłowski Grzegorz
(1)
Rogalińska Agnieszka
(1)
Rzędowski Jerzy
(1)
Skała Marek
(1)
Stewart Aileen Mitchell
(1)
Stone Nan Dundes
(1)
Thomas Neil
(1)
Wacowska Kaja
(1)
Zbrońska Edyta
(1)
Zydorowicz Alicja
(1)
Łuczka Dagmara
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(22)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(33)
Język
polski
(33)
Temat
Menedżerowie
(33)
Zarządzanie
(18)
Przywództwo
(7)
Kadry
(4)
Motywacja pracy
(4)
Stosunki interpersonalne
(4)
Praca
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Kompetencje przywódcze
(2)
Organizacja
(2)
Programowanie neurolingwistyczne
(2)
Asertywność
(1)
Clausewitz, Carl von (1780-1831)
(1)
Coaching
(1)
Doskonalenie zawodowe
(1)
Dyrektor
(1)
Etyka biznesu
(1)
Higiena
(1)
Innowacje organizacyjne
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Jakość
(1)
Kompetencje intrapersonalne
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Kultura fizyczna
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marketing
(1)
Mentoring
(1)
Motywacja
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Obyczaje towrzyskie
(1)
Perswazja
(1)
Poradnictwo zawodowe
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Psychologia zarządzania
(1)
Public relations
(1)
Reklama
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Savoir-vivre
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Sprzedaż
(1)
Startegie
(1)
Strategia
(1)
Władza
(1)
Zawód
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(9)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Psychologia
(3)
Filozofia i etyka
(1)
33 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Liderzy rodzą się w tyglu trudnych doświadczeń, 2. Menedżerowie i liderzy, czym się różnią od siebie?, 3. Siedem etapó w życiu przywódcy, 4. Przywództwo, które przynosi efekty, 5. Liderzy na kozetce psychoanalityka, 6. Wzlot i upadek charyzmatycznego lidera, 7. Przewodzenie procesowe zmian: przyczyny niepowodzeń, 8. Ciemna strona przywództwa, 9. Nartystycznie przywódcy, 10. Czego można nauczyc się od tytanów, Władza, mroczny przedmiot pożądania i...pozytywnej motywacji, 11. Sukces wymaga energii, 12. Co właściwie robią przywódcy?, 13. Przywództwo piątego stopnia, 14. Ostrzeżenie dla nowych szefów: ccyha na was siedzem niespodzianek
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Atlas myślenia dla menadżera Konfrontacja; Produktywność; Decyzja; Osiąganie celu; Rozwiązywanie problemów; Szanse; Ludzie; Zmiana; Cele; Dopasowanie; Prognozy; Planowanie; Informacja; Komunikacja; Ryzyko; Decyzje grupowe; Inwestycja w nowe przedsięwzięcie; Priorytety; Struktura organizacyjna; Porażka; Podstawowe operacje myślowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Jak być menedżerem? / Maria Holstein-Beck. - Warszawa : Centrum Informacji Menedżera, 1996. - 141 s. : tab., wykr. ; 20 cm.
Umiejętność komunikowania się z ludźmi; Umiejętność współdziałania z ludźmi; Umiejętność wprowadzania zmian; Umiejętność radzenia sobie z konfliktami; Umiejętność poznawania siebie; Planowanie własnego rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Cele. 2. Zmiany. 3. Fasady. 4. Granice. 5. Rady nadzorcze. 6. Wizje. 7. Przyszłość. 8. Modele. 9. Mentorzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
W poszukiwaniu złota: 1. Gdy na szczycie czujesz się samotny, to znaczy, że gdzieś popełniasz błąd; 2. Osobą, którą najtrudniej zarządzać jesteś ty sam; 3. Kluczowe momenty, które definiują twoje przywództwo; 4. Gdy trafi cię kopniak w tyłek, wiesz, że jesteś na przedzie; 5. Nie przepracuj w życiu ani jednego dnia; 6. Najlepsi liderzy są dobrymi słuchaczami; 7. Poznaj swoje silne strony i wykorzystaj je; 8. Podstawowym obowiązkiem lidera jest dostrzeganie rzeczywistości; 9. Gdy chcesz ocenić, jak sobie radzi lider przyjrzyj się ludziom, którymi zarządza; 10. Nie wysyłaj kaczek do szkoły dla orłów; 11. Koncentruj się na tym co najważniejsze; 12. Największym błędem, jaki popełniasz jest brak pytania o to, jaki błąd popełniasz; 13. Nie zarządzaj czasem, zarządzaj swoim życiem; 14. Nieustannie się ucz, byś nadal mógł być efektywnym liderem; 15. Liderzy wyróżniają się w trudnych chwilach; 16. Ludzie porzucają ludzi, a nie firmy; 17. Doświadczenie nie jest najlepszym nauczycielem; 18. Zebranie przyniesie korzyść wtedy gdy rozpoczniesz je zanim się zacznie; 19. Ceń relacje z ludźmi, nie tylko wspinaczkę; 20. Podejmowane przez ciebie decyzje określają, kim jesteś; 21. Wsparcie możesz wypożyczać, lecz nigdy go nie oddawaj; 22. Gdy coś zyskujesz, musisz z czegoś zrezygnować; 23. Ci, z którymi rozpoczynasz podróż, rzadko docierają z tobą do celu; 24. Niewielu liderów osiąga sukces, jeżeli nie chcą tego otaczający ich ludzie; 25. Odpowiedzi dostajesz tylko na pytania, które zadajesz; 26. Ludzie podsumują twoje życie jednym zdaniem- wybierz teraz, jakie ono będzie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Ludzi Sukcesu)
Błędy w postępowaniu z pracownikami; Błędy w ocenie jakości pracy; Błędy w przydzielaniu pracy; Błędy w stosunkach z klientami; Błędy w przekazie informacji; Błędy w relacjach z innymi zespołami pracowników; Błędy w użytkowaniu technologii; Błędy w kierowaniu zespołem; Błędy w stosunkach z szefem; Błędy w spełnianiu właściwej roli w firmie; Podstawowe błędy w zarządzaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Wprowadzenie - Narodziny i rozwój nauki zarządzania, II. Teoria i praktyka funkcji menedżerskich: 1. Funkcja: planowanie, 2. Funkcja: organizowanie, 3. Funkcja: współdziałanie: wywieranie wpływu, Motywacja i motywowanie, styl kierowania, styl komunikacji, Wnioski, 4. Funkcja: kontrolowanie: Wnioski, 5. Funkcja: korygowanie, III. Podsumowanie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Etykieta menedżera / Edward Pietkiewicz. - Warszawa : Centrum Informacji Menedżera, 1998. - 249 s. : fot. kolor., rys. ; 21 cm.
Menedżer, Kultura osobista, Dobre obyczaje, najprostsze wyrazy uprzejmości, Sztuka rozmawiania, telefon, Tytułowanie, Zasada pierwszeństwa, Korespondencja, Bilety wizytowe, Ubiór, Kobieta - dyrektor, Dyrektor - jego klienci i goście, Delegacje zagraniczne, Negocjacje, Konferencja prasowa, Wyjazdy za granicę, Spotkania towarzyskie, Napoje, Dobre obyczaje przy stole, Menedżera wizerunek własny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kultura pracy menedżera / Krystyna Kubik. - Toruń : TNOiK "Dom Organizatora", 2002. - 189,[1] s., VIII k. ; 21 cm.
1. Kultura w zarysie ogólnym, 2. Kultura języka, 3. Wizerunek menedżera i jego autorytet, 4. Komunikacja w organizacji, 5. Kultura pracy w biznesie, 6. Delegacje zagraniczne, 7. Przyjęcia w biznesie, 8. Zachowanie przy stole, 9. Ubiór w biznesie, 10. Główne problemy związane z etykietą w biznesie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kariera Menedżera)
(Kariera Menedżera)
Wprowadzenie, Dialog konstruktywny, Budowanie postawy asertywnej, Zachowanie asertywne, Jak się uczyć zachowań asertywnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przywództwo i budowanie zespołów; 2. Motywacja i zarządzanie ludźmi; 3. Lider jako decydent; 4. Komunikacja i prezentacje; 5. Najważniejsze informacje do zapamiętania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; R.1 Wykazuj inicjatywę; R.2 Oczekuj akceptacji i dawaj ja innym; R.3 Zadawaj pytania i proś o oddanie przysługi; R.4 Przybieraj wyprostowaną postawę i uśmiechaj się; R.5 Bądź ludzki, miej poczucie humoru i osobiście się angażuj; R.6 Posłuchaj, co inni mają do powiedzenia; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zasady skutecznego przywództwa / Stephen R. Covey. - Wyd.2 popr. - Poznań : Dom Wydawniczy REBIS, 2004. - 346, [10] s. : tab. ; 23 cm.
1. Skuteczność działania w życiu osobistym i w stosunkach międzyludzkich, 2. Rozwój menedżerski i organizacyjny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Określanie celów; 2. Zwiększenie produktywności; 3. Ustalanie przyczyn problemów; 4. Podejmowanie decyzji; 5. Komunikacja werbalna i sztuka przekonywania; 6. Nakłanianie zespołu do osiągania wyznaczonych celów; 7. Delegowanie obowiązków; 8. Prezentowanie informacji i składanie wniosków; 9. Prowadzenie skutecznych spotkań; 10. Wspieranie podwładnych; 11. Ocena wyników
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Businessman Book)
Władza i uprawnianie, Uprawnianie siebie, Uprawnianie innych, Przewodzenie z drugiej linii, Uprawniający menedżer, Wyznaczenie kierunku i utrzymanie kontroli, Przezwyciężanie barier, Systemy doskonalenia i wynagradzania pracowników, Systemy, strategie i techniki, Przygotowanie do uprawniania, Godzina "U" i dalej, Jak nam idzie?.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Wykorzystanie wewnętrznej determinacji do realizacji celów. 1. Zarządzanie to sztuka działania i pobudzania innych do działań. 2. Różnica pomiędzy celowym działaniem a aktywnym niedziałaniem. 3. Wyzwalanie energii i osiąganie koncentracji. 4. Droga od motywacji do wewnętrznej determinacji. 5. Przekraczanie Rubikonu. 6. Omijanie trzech pułapek niedziałania. Część II: Budowanie organizacji aktywnych inicjatorów działań. 7. Jak zmienić menedżerów w zorientowanych na cel. 8. Wyzwalanie energii organizacyjnej w zespołowym działaniu. 9. Pozwól swoim ludziom działać.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Cele sterowania i zarządzania jakością, 2. Motywacja i jej siła w odniesieniu do sterowania i zarządzania jakością. 3. Rola osobistej postawy w sterowaniu i zarządzaniu jakością. 4. Żywotne czynniki w praktycznym stosowaniu sterowania i zarządzania jakością, 5. Obowiązki i zadania funkcyjne menedżerów. Zestaw materiałów pomocniczych (referencyjnych), Zestaw materiałów dodatkowych (addenda).
i zadania funkcyjne menedżerów. 5.Zestaw materiałów pomocniczych (referencyjnych). 6.Zestaw materiałów dod atkowych (addenda)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zasady Powella; Ośmielaj do wyrażania własnych opinii; Czasem trzeba pozbyć się pracownika; Oprzyj zarządzanie na wzajemnym zaufaniu; Waż słowa; Dobieraj sobie potrzebnych ludzi; Słuchaj ludzi; Tajemnica sukcesu tkwi w szczegółach; Mieszaj w zakisłym; Zostaw własne ego przed drzwiami firmy; Zmiana to jedyna szansa rozwoju; Poszukaj konsensusu (ale nie czyń zeń zasady); Nie powielaj stereotypów; Upraszczaj procedury i działanie; Sytuacja dyktuje najwłaściwszą strategię; Bez ryzyka nie ma sławy; Nie trać kontaktu ogniowego z przeciwnikiem; Tratuj podwładnych jak partnerów; Nie bój się wytknąć królowi, ze jest nagi; Tytuły to tylko dźwięczne nazwy; Zaufaj ludziom z linii ognia; Przede wszystkim sam bądź optymistą; Spójrz na siebie z dystansem; Zachowaj równowagę między pracą a życiem; Decyzje są tylko twoje
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65,01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Odszyfrowując ludzką mistykę. Spojrzeie przez pryzmat klinicznego karadygmatu. 2. Inteligencja emocjonalna w świecie zawodowym. 3. Syndrom małża. 4. Czynnik porażki w przywództwie. 5. Fenomen Dilberta. 6. Zepsucie na górze. 7. Osiąganie zmiany osobistej i organizacyjnej. 8. Cechy skutecznego przywództwa. 9. Przywództwo w kontekście globalnym. 10. Role, jakie grają przywódcy. 11. Dynamika sukcesji. 12. Rozwój przywództwa. 13. Najlepsze miejsca do pracy: organizacje autentyzotyczne. 14. Końcowe przemyślenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej