Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(50)
IBUK Libra
(6)
ebookpoint BIBLIO
(2)
Forma i typ
Książki
(48)
Publikacje naukowe
(19)
E-booki
(8)
Publikacje fachowe
(6)
Czasopisma
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(40)
tylko na miejscu
(30)
nieokreślona
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(43)
Czytelnia
(30)
Autor
Boczkowska Magdalena (1983- )
(3)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(3)
Gierula Joanna
(2)
Gierula Marian
(2)
Jachimowski Marek
(2)
Jarosz Agnieszka
(2)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(2)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(2)
Klasińska Barbara
(2)
Kopecka-Piech Katarzyna
(2)
Kornacka-Grzonka Monika
(2)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(2)
Kowalkowski Stanisław
(2)
Lupa Iwona
(2)
Markiewicz-Patkowska Julita
(2)
Michalczyk Stanisław
(2)
Plieth-Kalinowska Izabela
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(2)
Wrońska Marta
(2)
Adamik-Szysiak Małgorzata
(1)
Adamski Andrzej (1973- )
(1)
Andrzejewska Anna
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Barański Michał
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Batiuk Anna
(1)
Białoszewski Dariusz
(1)
Bielska-Brodziak Agnieszka (1969- )
(1)
Borek Aleksandra
(1)
Brylska Karolina
(1)
Brzoza Katarzyna
(1)
Brzozowska-Pasieka Monika
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Butkiewicz Magdalena
(1)
Bykov Aleksei
(1)
Bęben Robert
(1)
Cybulska Kinga
(1)
Davidovitch Nitza
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Duraj-Nowakowa Krystyna (1945- )
(1)
Dziadzia Bogusław
(1)
Elżanowska Hanna
(1)
Fikus Sebastian
(1)
Filas Ryszard
(1)
Flores Suzana E
(1)
Gackowski Tomasz
(1)
Gawlik Ewa
(1)
Grabowska Tatiana
(1)
Gralczyk Aleksandra
(1)
Grunig James E
(1)
Grzesiok-Horosz Agnieszka
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Guth David W
(1)
Guzik Paweł
(1)
Guzowski Rafał
(1)
Havrylyuk Viktoriya
(1)
Jarosz Marta
(1)
Kabat Małgorzata
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kaczmarek Żanetta
(1)
Kalinowski Romuald
(1)
Kalisiak-Mędelska Magdalena
(1)
Kaliszewska Małgorzata
(1)
Karcz-Taranowicz Eugenia
(1)
Kardaras Nicholas
(1)
Kardaras Nicholas (1964- )
(1)
Kardaś Jarosław
(1)
Karpińska Anna
(1)
Kmieciak Błażej
(1)
Kobyliński Konrad
(1)
Kocoń-Rychter Katarzyna
(1)
Konopacka-Bąk Sylwia (1986- )
(1)
Korabiewska Izabela
(1)
Koroczenskij Aleksandr
(1)
Kotowska Justyna
(1)
Kowalczyk Ryszard
(1)
Kowalewski Michał
(1)
Kowalska Magdalena
(1)
Kozerska Agnieszka
(1)
Kozielska Joanna
(1)
Krannich Marek
(1)
Krawczyk Dariusz
(1)
Król Piotr
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Kurek-Ochmańska Olga
(1)
Kuźmińska-Haberla Aleksandra
(1)
Kwasik Kamila
(1)
Kwatera Anna
(1)
Kwaśna Anna
(1)
Laskowska Małgorzata
(1)
Levin Eyal
(1)
Lewandowska Monika
(1)
Machnik Marcin
(1)
Maciaszek Paweł
(1)
Marcyński Krzysztof (1965- )
(1)
Marsh Charles
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Mańka Aleksander (1966- )
(1)
Mendelson B. J
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(50)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(21)
Kraj wydania
Polska
(58)
Czechy
(1)
Język
polski
(58)
Temat
Media społecznościowe
(43)
Marketing społecznościowy
(12)
Środki masowego przekazu
(11)
Internet
(7)
Marketing cyfrowy
(7)
Portal społecznościowy
(7)
Public relations
(7)
Komunikacja marketingowa
(6)
Komunikacja społeczna
(6)
Studenci
(5)
Autoprezentacja
(4)
Blog
(4)
Marketing
(4)
Public relations w internecie
(4)
Reklama
(4)
Reklama internetowa
(4)
Szkolnictwo wyższe
(4)
Dziennikarstwo
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Młodzież
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Uzależnienie od komputera
(3)
Copywriting
(2)
Copywriting internetowy
(2)
Cyberprzestępczość
(2)
Dziecko
(2)
Dziennikarze
(2)
Etyka dziennikarska
(2)
Facebook
(2)
Facebook (portal społecznościowy)
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Image
(2)
Konwergencja mediów
(2)
Kreowanie wizerunku
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Ludzie starzy
(2)
Nauczanie dorosłych
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Prawo autorskie
(2)
Regionalne środki masowego przekazu
(2)
Rzeczywistość wirtualna
(2)
Socjologia
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Turystyka
(2)
Twitter
(2)
Wizerunek uczelni
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Administracja elektroniczna
(1)
Agresywność
(1)
Akademia Sztuki Wojennej
(1)
Analiza czynnikowa
(1)
Anoreksja
(1)
Aplikacje mobilne
(1)
Autentyczność (postawa)
(1)
Badania marketingowe
(1)
Biblioterapia
(1)
Big data
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Bulimia
(1)
Cenzura
(1)
Couchsurfing
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Czasopismo regionalno-lokalne
(1)
Czasopismo społeczno-kulturalne
(1)
Domy dziecka
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
Edukacja dla bezpieczeństwa
(1)
Edukacja ekologiczna
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Erotomania internetowa
(1)
Folklor
(1)
Good Behavior Game
(1)
Google Analytics
(1)
Grooming
(1)
Grupy nacisku
(1)
Gry komputerowe
(1)
Informatyzacja
(1)
Innowacje organizacyjne
(1)
Instytucja totalna
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Inteligencja sztuczna
(1)
Jakość życia
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kariera
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Komunikatory internetowe
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci
(1)
Kryzys psychiczny
(1)
Kształcenie
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Kultura
(1)
Kultura fizyczna
(1)
Temat: dzieło
The New York Times (czasopismo ; Stany Zjednoczone ; 1851- )
(1)
Wprost (czasopismo ; 1982- )
(1)
Temat: czas
2001-
(15)
2001-0
(2)
1801-1900
(1)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(11)
Kazachstan
(2)
Ameryka Północna
(1)
Azja
(1)
Europa
(1)
Niemcy
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Ukraina
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(13)
Monografia
(8)
Opracowanie
(5)
Czasopismo naukowe
(4)
Podręcznik
(3)
Raport z badań
(3)
Czasopismo pedagogiczne
(2)
Czasopismo prasoznawcze
(2)
Poradnik
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Komentarz prawny
(1)
Rozprawa doktorska
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(20)
Zarządzanie i marketing
(12)
Socjologia i społeczeństwo
(11)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Edukacja i pedagogika
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Podróże i turystyka
(1)
Psychologia
(1)
58 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozdział 1. Social media jako narzędzie komunikacji: Pojawienie się i rozwój mediów społecznościowych; Social media w biznesie; Krajobraz social media; Wybrane serwisy/aplikacje społecznościowe; Komunikacja w social media; Użytkownicy Internetu i mediów społecznościowych; Warto doczytać; Przykład 1. Promocja wydarzenia – trzy sztuki w Antarktyce; Przykład 2. Pozyskiwanie klientów przez social media – pixel pr; Przykład 3. Herbatnikiem przez Polskę – jutrzenka petit beurre. Rozdział 2. Organizacja w social media: Social media w różnych obszarach działalności organizacji; Czy organizacje są gotowe na korzystanie z mediów społecznościowych? Przygotowanie do obecności w social media; Czy rozmiar ma znaczenie? Social media – tylko dla firm? Czy social media są dla wszystkich? Warto doczytać; Lista linków: Przykład 4. Regularna komunikacja w social media – coffeedesk; Przykład 5. Promocja bloga – rysuję fejsbuki; Przykład 6. Kampania społeczna - #liniaprosta. Rozdział 3. Bez planu nie ma pomiaru: Planowanie w biznesie; Strategia działań w social media; Kilka warunków mierzenia skuteczności działań; Przykłady dobrze zmierzonych kampanii w social media; Warto doczytać; Lista linków: Przykład 7. Pozyskiwanie klientów – let me show you!; Przykład 8. Kampania społeczna – karmimy psiaki; Przykład 9. Promocja produktu z wykorzystaniem growth hackingu - #pączkowanie. Rozdział 4. Efekt komunikacji nie jest natychmiastowy?: Lejek marketingowy; Model Dona Bartholomewa; Model Kami Huyse; Model Jima Sterne’a; Model Johna Lovetta; Model Powella, Grovesa i Dimosa; Model ZMOT; Warto doczytać; Lista linków: Przykład 10. Promocja produktu – Arystokrata polskich szos; Przykład 11. Marketing miejsc – małopolska – tu mieszka szczęście. Poczuj ducha świąt!; Przykład 12. Kampania społeczna – zdecydowałem, #niezabieram!. Rozdział 5. W tym szaleństwie jest metoda: Jajko czy kura? Badania w strategii social media; Metody badania social media; Warto doczytać; Lista linków: Przykład 13. Kampania społeczna - #oddajserce; Przykład 14. Promocja wydarzenia – ogłoszenie wyników rejestracji na bfg 2015; Przykład 15. Promocja konkursu - Škoda auto muzyka. Rozdział 6. Narzędzia: Narzędzia pomocnicze; Jak wybrać narzędzia i współpracować z dostawcą?; Przykładowe programy mierzenia social media; Warto doczytać; Lista linków: Przykład 16. Zakręcone – komedia dla kobiet bez hamulców -Škoda polska; Przykład 17. Dziki sad – profil marki na facebooku – grupa żywiec; Przykład 18. Dziki sad – sprzymjeżeńcy. Rozdział 7. Obszar niejasności: Aspekty etyczne; Brak standardów i pierwsze próby regulacji; Czy mierzenie komunikacji w social media da się całkowicie ustandaryzować?; Problemy; Mity pomiaru social media; Kwestie sporne; Warto doczytać; Lista linków: Przykład 19. Promocja działań charytatywnych – blogerzy i youtuberzy dla akademii przyszłości; Przykład 20. Nowe obserwowane na allegro – konsultacje z użytkownikami. Rozdział 8. Trendy w mierzeniu social media: Zmiany na rynku mediów społecznościowych; Nowe funkcje dla biznesu; Rozwój analityki; Badanie różnych typów treści; Standaryzacja; Nauka; Warto doczytać; Lista linków: Przykład 21. Wdrożenie sztucznej inteligencji do obsługi wiadomości na Facebooku; Przykład 22. #cyberstrażnik pko banku polskiego. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Portale społecznościowe- substytut czy uzupełnienie realnej wspólnoty; 2. Obecność instytucji kultury w mediach społecznościowych; 3. Kształtowanie postaw poprzez percepcje treści w Internecie- refleksja etyczna; 4. Refleksja nad edukacja w kontekście problematyki multitaskingu; 5. Obecność organizacji społecznej w sieci jako ważny element budowania zaufania i wzmacniania wizerunku; 6. Współczesne miasto płaszczyzną komunikacji i współdziałania różnosektorowych podmiotów; 7. Czy marketing wirusowy w sieci wymaga kontrowersji? O motywach szokujących w reklamach; 8. Shockvertising w służbie bezdomnym. Negatywne emocje jako narzędzia reklam społecznych; 9. Infens Irretitus; 10. System propagandowy Korei Północnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część 1. Podstawy teoretyczne i metodologiczne badań nad komunikacją: Obszary badawcze komunikacji; Teorie opisujące proces komunikacji interpersonalnej; Teorie stosunków społecznych; Teorie komunikowania masowego; Teorie wyjaśniające powstanie uzależnień od nowych technologii informacyjnych; Założenia metodologiczne prowadzonych badań. Część 2: Komunikacja w wybranych środowiskach - dyskusja i interpretacja w świetle wyników badań własnych: Komunikacja w rodzinie; Komunikowanie się w organizacjach i instytucjach; Mobbing jako komunikacja destrukcyjna; Specyfika komunikacji w wojsku. Część 3. Komunikacja w świecie wirtualnym: Komunikacja interpersonalna z wykorzystaniem nowych mediów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozdział I. Transformacja cyfrowa – istota i charakterystyka; 1.1. Transformacja i cyfryzacja; 1.2. Technologie informacyjno-komunikacyjne – fundament cyfrowej transformacji; 1.3. Internet – od Web 1.0 do Web 4.0 – podbudowa procesów transformacyjnych; 1.4. Transformacja cyfrowa – perspektywy rozważań; 1.5. Ujęcie definicyjne transformacji cyfrowej – perspektywa przedsiębiorstwa; 1.6. Strategia transformacji cyfrowej; 1.7. Pomiar dojrzałości cyfrowej organizacji. Rozdział II. Technologie informacyjne i ich wpływ na marketing: 2.1. Media społecznościowe; 2.2. Wirtualna rzeczywistość; 2.3. Rozszerzona rzeczywistość; 2.4. Big data i chmura obliczeniowa; 2.5. Internet rzeczy; 2.6. Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe; 2.7. Technologie mobilne i technologie noszone. Rozdział III. Konsekwencje transformacji cyfrowej dla marketingu; 3.1. Ewolucja marketingu – imperatyw technologiczny; 3.2. Technologie marketingowe (MarTech) – konsekwencje zarządcze; 3.3. Wyzwania współczesnego marketingu w świetle badań naukowych; 3.4. Współczesna rola marketingu w organizacji; 3.5. Nowe koncepcje zarządzania działalnością marketingową; 3.6. Organizacja działalności marketingowej w dobie transformacji cyfrowej; 3.7. Nowe wyzwania dla marketingu. Zakończenie. Bibliografia. Spis tabel. Spis rysunków. Załączniki. Kwestionariusz ankiety wykorzystanej do badania ilościowego; Programy kształcenia dot. Transformacji cyfrowej na świecie; Narzędzie do pomiaru dojrzałości cyfrowej organizacji – Forrester Research.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Współczesne Transgresje ; t. 2.)
Media : Lubelskie media na przełomie pierwszej i drugiej dekady XXI wieku; Komunikowanie medyczne w prasie lokalnej Opolszczyzny. Wizerunek : Model Lasswella a obrazy kobiet w mediach. Zarys analizy; „Makijaż przy dobrym świetle”. Rola prasy młodzieżowej w utrwalaniu stereotypów płci; Biznes : Wpływ konwergencji mediów na komunikację w korporacjach globalnych; praktyki przedsiębiorstw w zakresie marketingu w czasie rzeczywistym - wyniki badania; Etyczne i funkcyjne dylematy „zawodu” dziennikarza i PR-owca; Sport w strategiach CSR przedsiębiorstw. Wybrane aspekty komunikacji z interesariuszami; Biznes, wizerunek, Nowe media - triada innowacyjności, czyli podejście integracyjne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing miast na portalu społecznościowym Facebook; Marka miejsca i jej wizerunek w Internecie na przykładzie powiatu płockiego; Wszyscy jesteśmy gospodarzami - analiza kampanii społecznej na Euro 2012; „LUBIĘ to” - czyli fanpage szkoły; Brand 3.0 czyli kreowanie marki w mediach społecznościowych na przykładzie akcji promocyjnej Maxwell House zorganizowanej na portalu Facebook; Marketing w polskiej blogosferze - wykorzystanie blogów urodowych jako nośników reklamy produktu; Komunikacja kryzysowa w Internecie - studium przypadki; Niestandardowe formy reklamy na przykładzie serwisów aukcyjnych Allegro.pl i ebay.com; „3maj z Żubrem”. O języku w służbie social ads; E-mail marketing jako forma skutecznej reklamy w Internecie na przykładzie wybranych banków; „Miliony rzeczy walczą o Twoją uwagę” - odpowiedź marek na kryzys tożsamości w okresie adolescencji; Internetowa generacja w Polsce; Sprzedawanie Internetu w Internecie. Semantyka Internetu jako ofiary komercyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sfejsowani / Suzana E. Flores ; przekł. Katarzyna Mojkowska. - Warszawa : MUZA SA, 2017. - 298, [6] s. : il. ; 23 cm.
Zawiera: Przedmowa. Wprowadzenie. Rozdział pierwszy. Relacje z innymi w erze cyfrowej: Przed zachodem słońca; Wirtualny czy rzeczywisty?; Występując dla mas; Narodziny mediów społecznościowych; Haczyk; Tracąc kontakt z rzeczywistością. Rozdział drugi. Czy ja i moje zdjęcie profilowe to jedno i to samo: Facebook a nasze poczucie tożsamości; Wyrażanie siebie czy retusz; Nawiązywanie relacji, gdy zasłaniamy się maską; Kontakt czy kontrola; Facebookowy avatar – nowa gwiazda reality show; I co teraz. Rozdział trzeci. Wszystko, co umieszczam na mojej ścianie, jest prywatne, prawda?: Prywatność a ustawienia Facebooka; Co o mnie myślisz; Czy to jest tego warte; Niekontrolowana siła; Wielbi Brat; Bang with friends; Czy możemy prowadzić życie społeczne, zachowując prywatność; I co teraz? Rozdział czwarty. Ilu masz znajomych: Nawiązywanie relacji w czasach mediów społecznościowych; Kiedy przyjaźnie z Facebooka wywierają wpływ na te prawdziwe; Rozwiązywanie konfliktu; Zaraz, zaraz! Wyrzucił mnie ze znajomych?!; Zasady usuwania z listy znajomych; Usuwać czy nie usuwać; I co teraz? Rozdział piąty. Związek? „To skomplikowane”: Miłość, romans i flirt na Facebooku; Catfish – nowa generacja oszustów; Ale ona jest tylko moją „znajomą”!; Miłość nie jest skomplikowana, ale ludzie już tak; Zachowaj swoje prywatne życie dla siebie; Facebook: wspieramy stalkerów od 2004 roku; I co teraz? Rozdział szósty. Nastoletnie kliki klikają: Wyjątkowe wyzwania, jakie stawia Facebook przed nastolatkami; „Cyfrowi Tubylcy”; Nie tylko Facebook; Nowy autoportret; Seks, kłamstwa i osie czasu; Millenialsi i śmierć prywatności; Cyberprzemoc; Gdy cyberprzemoc już się zacznie; Co możemy zrobić my, rodzice; I co teraz? Rozdział siódmy. Gdy masz takich przyjaciół, po co ci wrogowie: Ciemna strona Facebooka: Manipulatorzy emocjonalni oraz psychiczne szkody, jakie wyrządzają; Sabotażysta; Narcyz; Cierpiętnicy; Uwodziciel; Stalker; Psychologiczne konsekwencje działania Manipulatorów Emocjonalnych; I co teraz? Rozdział ósmy. Jak skombinować działkę Facebooka: Uzależnienie w erze mediów społecznościowych; Efekt automatu do gier; FOMO; Na krok za nowym „polubieniem” lub „obserwującym”; Każdy jest fotografem; Sfejsowani; Prawo a uzależnienie; Sprytny rozpraszacz; Co ma z tym wspólnego mózg; Psychologia uzależnienia; Klatka Skinnera; Co robić, jeśli jesteś sfejsowany; To nie Facebook jest problemem; dowiedz się, co nim jest; Chwila wytchnienia od Facebooka. Rozdział dziewiąty. Lubisz mnie… naprawdę mnie lubisz!: Poszukiwanie aprobaty i potwierdzenia na Facebooku; Porcja mocy dla ego; Zdrowe dowartościowanie na Facebooku; Czy dowartościowanie na Facebooku się liczy; Niezdrowe dowartościowywanie się na Facebooku; I co teraz? Rozdział dziesiąty. Zameldować się bez wymeldowania: Korzystaj z Facebooka tak, by on Cię nie wykorzystał; Domowe szczęście: pewien dobry uczynek, który stał się viralem w Stanach Zjednoczonych; Wiedza to połowa walki; Inwazja porywaczy ciał; Prywatność: mój dom jest twoim domem; To co, jestem czy nie jestem na moim zdjęciu profilowym; I co teraz? Nie istnieje żaden haczyk. Aneks. Studia przypadków. Podziękowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozdział 1. Marka – istota i treść pojęcia we współczesnym marketingu: 1.1. Natura i definicja marki; 1.2. Wartość i kapitał marki; 1.3. Czynniki kształtujące wycenę i pozycję rynkową marki; 1.4. Rola technologii informatyczno-komunikacyjnych w kształtowaniu treści pojęcia marki. Rozdział 2. Funkcje i znaczenie komunikacji marketingowej w promocji marki: 2.1. Teoretyczne podstawy komunikacji marketingowej; 2.2. Funkcje systemu komunikacji marketingowej; 2.3. Przegląd i charakterystyka narzędzi komunikacji marketingowej; 2.4. Komunikacja marketingowa jako narzędzie kreowania siły marki; 2.5. Rola niestandardowych narzędzi w komunikacji marketingowej marki. Rozdział 3. Internetowe narzędzia komunikacji marketingowej: 3.1. Internet jako platforma komunikacji marketingowe; 3.2. Narzędzia komunikacji marketingowej w Internecie; 3.3. Ocena podejść metodologicznych w badaniach poświęconych skuteczności komunikacji marketingowej w Internecie. Rozdział 4. Serwisy społecznościowe jako nowoczesny kanał komunikacji marketingowej: 4.1. Istota i przesłanki rozwoju serwisów społecznościowych; 4.2. Media społecznościowe jako narzędzie komunikacji marketingowej; 4.3. Użytkownicy serwisów społecznościowych; 4.4. Przegląd badań poświęconych serwisom społecznościowym; 4.5. Strony afiliacyjne marek w portalu Facebook jako szczególny przykład komunikacji marketingowej w serwisach społecznościowych. Rozdział 5. Metodyka badań nad działaniami marketingowymi prowadzonymi w portalach społecznościowych: 5.1. Cel i przedmiot badania; 5.2. Opis zastosowanych metod badawczych i ich ograniczeń; 5.3. Charakterystyka grupy badawczej. Rozdział 6. Ocena znaczenia serwisów społecznościowych w komunikacji marketingowej marki w świetle badań własnych: 6.1. Zachowania użytkowników w serwisach społecznościowych w świetle badań własnych; 6.2. Wartość marki w serwisach społecznościowych w opinii internautów; 6.3. Internetowy kapitał marki jako efekt działań marketingowych prowadzonych w serwisach społecznościowych; 6.4. Serwisy społecznościowe i ich znaczenie dla komunikacji marketingowej w opinii przedsiębiorstw; 6.5. Podsumowanie i wnioski końcowe z badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Media społecznościowe w przedsiębiorstwie - wprowadzenie; Content marketing w mediach społecznościowych; 3. Reklama w mediach społecznościowych. Pomiar efektywności i skuteczności działań w tych mediach; 4. Promocja sprzedaży i public relations w mediach społecznościowych; 5. Marketing szeptany w mediach społecznościowych; 6. Zarządzanie relacjami z klientem w mediach społecznościowych; 7. Media społecznościowe jako źródło danych, informacji i wiedzy o otoczeniu przedsiębiorstwa; 8. Media społecznościowe w employer brandingu oraz rekrutacji i selekcji pracowników; 9. Media społecznościowe a zaangażowanie pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Współczesne Transgresje ; t. 1.)
Erving Goffman, kontrola widzialności i kłopoty z publicznością w mediach społecznościowych; Od gatunku przedstawiającego rzeczywistość do bezkształtnych opowieści. O zawartości telewizyjnych serwisów informacyjnych wczoraj i dziś: Rozwój medialnej kultury uczestnictwa a historia idei sztucznej inteligencji; Grupy pewnych Osób jako przykład nieformalnego lokalnego ruchu społecznego internautów; Przetwarzanie fotografii prasowej w kulturze memów ( internetowych ); Koncepcja governance a tożsamość narodowa w sieci i mediach społecznościowych; Przestrzenie blogowania. Blog a wybrane serwisy nowych mediów; Afordancje i struktury innowacyjności mediów - w kierunku integracji technologii w codziennych aktywnościach użytkowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Efektywność działań marketingowych w mediach społecznościowych - wprowadzenie; 2. Wybrane wskaźniki pomiaru działań marketingowych w mediach społecznościowych; 3. Wybrane narzędzia pomiaru efektywności social media marketingu; 4 Efektywność mediów społecznościowych w wybranych obszarach marketingowych; 5. Efektywność social media marketingu w aspekcie innych wybranych form działań marketingowych; 6. Model efektywnego social media marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Część 1. Nowe zwody w sieci: Internet jako narzędzie budowania wizerunku pracodawcy; Wizerunek firmy i wizerunek twórcy w wirtualnych światach na przykładzie Second Life; Jak wypromować się w sieci? Strona internetowa, blog i konta w serwisach społecznościowych wirtualną wizytówką dziennikarza i specjalisty ds. public relations; Blog jako narzędzie kreowania nazwiska i wizerunku dziennikarza sportowego w Internecie na przykładach Sokolimokiem.tv i Polsport; Wizerunek w sieci a odpowiedzialność przed pracodawcą; Nowe formy zatrudnienia w Internecie. Analiza rynku Forex. Część 2. Nowy obraz polityki w sieci: Internet instrumentem kreowania wizerunku polityki; Protesty uliczne przyczyną zmiany decyzji politycznych podejmowanych przez funkcjonariuszy państwowych; Czy tylko facebook i Twitter? Social media w polskich kampaniach wyborczych; Obama vs. Romney: oblicza wirtualnej rywalizacji; Kreowanie wizerunku marki politycznej w elektronicznych środkach masowego przekazu. Część 3. Nowe oblicza Boga w sieci: Promocja sacrum na wybranych profilach społeczności internetowej Facebook; Nowa ewangelizacja przez nowe media; Bóg na fejsie - kreowanie wizerunku Kościoła w social mediach; Sacrum vs reklama, czyli o tym, czy wszystkie chwyty w marketingu dozwolone? Część 4. Ciasteczkowy potwór - czyli cała prawda o plikach cookies; Wirtualni celebryci. Internet jako przestrzeń kreacji sieciowych idoli; Funkcjonowanie fotografii w przestrzeni wirtualnej; Dziecko w mediach społecznościowych - zagrożenia i wyzwania edukacyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pomiędzy wpływam, manipulacją a poznaniem, 2. Medialne ośrodki perswazji, 3. Elementarne figury perswazji na przykładzie filmu reklamowego, 4. Uwiedź mnie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ewolucja koncepcji funkcjonowania uczelni wyższych; 2. Zmiany w mediach i zmiany kulturowe; 3. Oblicze nowych mediów; 4. Instrumentarium mediów społecznościowych; 5. Komunikacja jako podstawa kształtowania wizerunku uczelni i tworzenia relacji z otoczeniem; 6. Wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikacji na uczelniach w świetle badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Media and Publuc Ralation)
4. Konwergencja a logika systemu medialnego: Konwergencja korporacyjna w polskich firmach medialnych; Świat wirtualny czy świat Gutenberga? Spór o ACTA w polskich tygodnikach opinii z początkiem 2012 roku; Ekonomiczny wymiar konwergencji mediów; Strategie rozwoju produktów konwergentnych na rynku telewizyjnym; Konwergencja mediów głównego nurtu w postkomunistycznej Polsce jako instrument powielania ideologicznych matryc; Rola mediów w procesach deliberacji. Nowe możliwości i bariery partycypacji w kulturze konwergencji medialnej; Kultura konwergencji a współczesne media; Prasa narodowa w Polsce jako przykład mediów starego typu; Ekonomiczne i społeczne korzyści jednolitego rynku cyfrowego w kontekście zapisów Europejskiej Agendy Cyfrowej; Zdolność rozwojowa radia w warunkach konwergencji medialnej; Abrakadabra w sieci: portale i strony internetowe prasy ezoterycznej w Polsce; Prasa branżowa jako przedsiębiorstwo medialne; Gazeta 2.0- nowe formy konwergencji w prasie; Zjawisko konwergencji w radiu komercyjnym na przykładzie Radia ZET; Wpływ postępu technologicznego na proces konwergencji w mediach - zmiany w radiofonii i telewizji; Zmiany formy produkcji i dystrybucji treści polskich wydawców dzienników i czasopism opinii jako skutek konwergencji mediów; O konwergencji mediów historycznie. Formacja religijna w XVI wieku za pośrednictwem książki drukowanej; 5. Nowe media we współczesnym spoełczeństwie: Bałkanizacja Internetu w dobie konwergencji; Twitter zamiast porannej prasy; Konwergencja mediów jako wyzwanie dla nauk o mediach; Miejsce mediów społecznościowych w polskim systemie medialnym- wybrane zagadnienia; Człowiek w masce Guya Fawkesa-(h)aktywistka w percepcji użytkownika sieci; Nowe media a doświadczenie czasu; Potęga klikania. Media społecznościowe w kontekście konwergencji mediów; Transmedia storytelling w erze konwergencji; E-komunikacja- czy to jedyny sposób na rozmowę wśród gimnazjalistów?; 6. Komunikowanie publiczne w kulturze konwergencji: Nowe media a współprojektowanie identyfikacji wizualnej organizacji; Konwergencja a marketing medialny- rys teoretyczny; Rola i wykorzystanie mediów społecznościowych przez polskie przedsiębiorstwa; Interentowy marketing jednostek samorządu terytorialnego w obliczu konwergencji mediów; E-marketing - w świecie aktywnych konsumentów i konwergencji mediów; Sposoby promocji prasy- przyciąganie uwagi i wzroku czytelników; Problemy konwergencji mediów zakładowych; memy internetowe w marketingu, czyli droga od rozrywki do promocji; Nowe sposoby promocji tradycyjnej prasy w Internecie; W pogodni za uwagą, czyli politycy w obliczu Nowych mediów; Media społecznościowe jako nowe narzędzie budowania wizerunku w firmach w Polsce i Unii Europejskiej; Media społecznościowe- zjawisko konwergencji a biznesowe aspekty organizacji gospodarczych; Cybergeniczność Janusza Korwin-Mikkego w Nowych Nowych mediach; Blog jako nowa forma gatunku dziennikarskiego. Analiza "Polifonii" Bartka Chacińskiego; 7. Konwergencja mediów- konteksty technologiczne: Paradygmat determinizmu technologicznego w wyjaśnianiu konwergencji mediów- wybrane aspekty epistemologiczne; Telefonia mobilna w standardzie NFC. Funkcje zbliżeniowe PDA i konwergencja wielokanałowych usług bankowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(E-marketing)
1. Kuchnia. Wstęp do content marketingu; 2. Przedpokój. Budowanie persony; 3. Gabinet. Webwriting - jak pisać teksty do internetu; 4. Jadalnia. Strategia content marketingowa; 5. Warsztat. Narzędzia content marketingu; 6. Blogi firmowe; 7. Ogród. Dystrybucja treści; 8. Garderoba. Content marketing skierowany do kobiet; 9. Poddasze. Przyszłość content marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Definiowanie i kreacja wizerunku; 2. Wpływ mediów masowych na odbiorcę; 3.Szkoła wyższa jako nietypowy podmiot rynkowy; 4. Media studenckie jako przykład działalności kulturotwórczej; 5. Media studenckie w Polsce - próba charakterystyki i oceny ich wpływu na kreowanie wizerunku uczelni.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Rozdział 1. Panorama mediów społecznościowych: Dziki Zachód; Social jest stary!; 1, 2, 3, internet; Człowiek jest najważniejszy; Nowe media dla nowego człowieka; Nowe media (nie) są bezpłatne!; Nie ma Cię w socialu, to znaczy, że i tak jesteś w sieci; Social media - co jest czym?. Rozdział 2. Od koncepcji do działania, czyli social media marketing: Marketing pod strzechy!; Najtrudniejszy1; Komputer czy jabłko?; Naszą siłą będzie treść; Analiza rynku - gdzie jest konkurencja? Gdzie są moi odbiorcy?; Monitoring social mediów - jak go wykorzystać?; Obsługa klienta w social mediach - jak prowadzić ją efektywnie?. Rozdział 3. Przegląd narzędzi: Facebook; Facebook Messenger; Twitter; YouTube; Blogosfera; Mikroinfluencerzy; Visual content; LinkedIn; Przydatne narzędzia socialowca; Rozdział 4. Social biznes, czyli media społecznościowe w działaniu firmy - przyszłość czy teraźniejszość?: So-lo-mo; Hipsteryzacja; Internet rzeczy; Social biznes; Social selling; Społeczna odpowiedzialność. Rozdział 5. #człowiek - trend numer jeden w 2018 roku i później?: Mniej stocka, więcej życia; Mniejszość też ma znaczenie?; Treść - klucz do serc i umysłów; Długi ogon nadaje ton; Każdy z nas jest medium.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. New forms of communication with the audience In theaters; 2. Cultural institutions in social media on the example of Polish public theatres; 3. Polish operas in social media - comparative analysis; 4. New media promotion of cultural institutions. Case study; 5. Game mechanisms in marketing activities of cultural institutions; 6. Exercise materials.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316.77 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Prywatyzacja dziennikarska jako element komunikacji marek medialnych za pośrednictwem aplikacji. Media społecznościowe przyszłości według studentów. Analiza i kreowania trendów. Chatboty jako nowy sposób komunikacji w Internecie. Ograniczenia badań aplikacji wobec batalii o prywatność. Analiza ewolucji interakcji człowiek-komputer. Aplikacje w dydaktyce. Szansę i zagrożenia. Mapa aplikacji w życiu studentów. Indeks nazwisk. Noty o autorach
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej