Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(48)
Forma i typ
Książki
(45)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje fachowe
(5)
Czasopisma
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(36)
dostępne
(28)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(28)
Czytelnia
(37)
Autor
Florek Magdalena
(4)
Chodyński Andrzej
(2)
Frączkiewicz-Wronka Aldona (1960- )
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(2)
Huczek Marian (1939-2023)
(2)
Jabłoński Adam
(2)
Kochmańska Magdalena
(2)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(2)
Szromnik Andrzej
(2)
Widera Zbigniew
(2)
Adamiec Sabina
(1)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Bera Milena
(1)
Bieś-Srokosz Paulina
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Boruszczak Mirosław
(1)
Brzozowski Marcin
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Burceva Tetyana
(1)
Chodyńska-Kukułka Agata
(1)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Ciechomski Wiesła
(1)
Cwynar Andrzej
(1)
Cyz Katarzyna Emilia
(1)
Czerw Jarosław
(1)
Czyżewska Marta
(1)
Donets Oksana
(1)
Drzymont Genowefa
(1)
Duda Aneta
(1)
Dziedzic Ewa
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Dzik Piotr
(1)
Dąbski Maciej
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Ferens Andrzej
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Frankowski Zbigniew
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Gawron Iwona
(1)
Glińska Ewa
(1)
Grmanová Eva
(1)
Grobelna Aleksandra
(1)
Grotkowska Katarzyna
(1)
Grytner Adam
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Haviernikova Katarína
(1)
Horodyńska Małgorzata
(1)
Ivanová Eva
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Jagoda Joanna
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Janulek Piotr
(1)
Jarczewski Wojciech
(1)
Jarosiński Krzysztof
(1)
Jasłowski Janusz
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kaczor Arkadiusz
(1)
Kantyka Jan
(1)
Kataev Dmitrij
(1)
Klisiński Janusz
(1)
Knecht Zdzisław
(1)
Kocot Maria
(1)
Koišová Eva
(1)
Komorowski Jan
(1)
Kopel Anna
(1)
Kordoš Marcel
(1)
Korenkiewicz Aleksandra
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(1)
Kotelska Jolant
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kowalik Izabela
(1)
Kozak Marcin
(1)
Kożuch Barbara (1950- )
(1)
Krakała Artur
(1)
Kulisz Victoria
(1)
Kuras Leszek
(1)
Kuć-Czajkowska Katarzyna
(1)
Kuśmierski Stanisław
(1)
Kędzierska-Szczepaniak Angelika
(1)
Kładź-Postolska Katarzyna
(1)
Kłóska Iwona
(1)
Lee Nancy (1945- )
(1)
Lewicki Arkadiusz
(1)
Macek Iwona
(1)
Majewski Kamil
(1)
Makowiec Bartosz
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Malik K
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Marcineková Katarína
(1)
Margoński Marek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(21)
2000 - 2009
(23)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(48)
Język
polski
(48)
Temat
Samorząd terytorialny
(26)
Marketing terytorialny
(24)
Miasta
(6)
Administracja
(5)
Gospodarka terenowa
(5)
Public relations
(5)
Sektor publiczny
(5)
Turystyka
(5)
Innowacje
(4)
Gospodarka regionalna
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Targi i wystawy
(3)
Wizerunek miasta
(3)
Zarządzanie
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Zdrowie publiczne
(3)
Bibliotekarstwo
(2)
Budżety terenowe
(2)
Inwestycje
(2)
Jakość życia
(2)
Kadry
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Konkurencyjność
(2)
Logistyka
(2)
Marketing
(2)
Marketing polityczny
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Motywacja pracy
(2)
Opieka społeczna
(2)
Planowanie regionalne
(2)
Polska
(2)
Promocja handlowa
(2)
Regionalizacja gospodarcza
(2)
Służba zdrowia
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie publiczne
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Administracja publiczna
(1)
Alokacja
(1)
Antysemityzm
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Badania marketingowe
(1)
Banki
(1)
Bhp
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Budżet
(1)
Budżety gminne
(1)
Budżety obywatelskie
(1)
Dochody jednostek samorządu terytorialnego
(1)
Dyplomacja kulturalna
(1)
Dług publiczny
(1)
Ekonomia społeczna
(1)
Etyka społeczna
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Ełk (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Franchising
(1)
Geografia społeczna
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gry komputerowe
(1)
Górnictwo
(1)
Image
(1)
Informacja turystyczna
(1)
Informacja wizualna
(1)
Infrastruktura społeczna
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Integracja europejska
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Keynesizm
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja wizualna
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kontrola zarządcza
(1)
Kryzys finansowy
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Leśnictwo
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marka*
(1)
Marketing narodowy
(1)
Marketing regionalny
(1)
Menedżerowie
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nadzór korporacyjny
(1)
Nauczyciele
(1)
Nieruchomości publiczne
(1)
Operat szacunkowy
(1)
Ordoliberalizm
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Outsourcing
(1)
Planowanie terenowe
(1)
Poczta
(1)
Podatek
(1)
Polityka regionalna UE
(1)
Polityka społeczna
(1)
Polityka zdrowotna
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1989-2000
(4)
1901-2000
(3)
1989-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(13)
Dąbrowskie, Zagłębie
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Racibórz (woj. śląskie)
(1)
Ukraina
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Opracowanie
(7)
Praca zbiorowa
(4)
Czasopismo naukowe
(3)
Podręcznik
(3)
Poradnik
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Monografia
(2)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(21)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(9)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
48 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Marketing terytorialny - aspekty strategiczne, 2. Konkurencyjność jednostek terytorialnych a działania marketingowe, 3. Narzędzia marketingu terytorialnego, 4. Wizerunek i marka jednostek terytorialnych, 5. Obszary aplikacji marketingu terytorialnego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations miast i regionów / red. nauk. Aneta Duda. - Warszawa : Difin, 2010. - 274 s. : il. ; 23 cm.
1. Public relations w teorii: Istota i rola public relations; Jakiego public relations potrzebuje samorząd?; Planowanie strategiczne programów public relations w administracji samorządowej; Media relations w samorządzie; Media szansą dla lokalnych społeczności; Znaczenie komunikacji wewnętrznej dla funkcjonowania urzędu; 2. Public relations w praktyce samorządowej: Kształtowanie tożsamości i wizerunku miast i regionów; Inicjatywy społeczne na rzecz rozwoju turystyki w regionie; Zasoby kulturowe potencjałem turystycznym miast i regionów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.: Marketing w zarządzaniu jednostką terytorialną - krótki przegląd ustaleń teoretycznych; 2.: Zagłębie Dąbrowskie w województwie śląskim. Tradycje i współczesność; 3.: Potencjał promocyjny Zagłębia Dąbrowskiego w kontekście planów metropolitalnych; 4.: Kreowanie marki Zagłębia Dąbrowskiego. Zasoby - strategie - implementacja.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Dopasowanie wizerunków wydarzenia i destylacji na przykładzie Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2006 w Niemczech; 2. Wykorzystanie instrumentów komunikacji marketingowej przez uzdrowisko; Kształtowanie wizerunku miasta postsocjalistycznego na przykładzie Zambrowa; Budowanie marki narodowej poprzez zarządzanie efektem kraju pochodzenia. Przypadek forum wiodących hiszpańskich marek; Zastosowanie koncepcji USP w strategii rozwoju miasta na przykładzie miasta Kórnik; Zastosowanie marketingu terytorialnego przez władze słabo rozwiniętych jednostek samorządowych (Powiat Brzeziński, województwo łódzkie); Rola aktywności władz samorządowych w kształtowaniu wizerunku turystycznego jednostki terytorialnej; Konferencje w rozwoju miast europejskich; Poznań za pół ceny- przykład promocji sprzedaży produktu turystycznego miasta; Współpraca i komunikacja władz lokalnych z mieszkańcami- przypadek 3 gmin turystycznych; Upowszechnianie zarządzania marketingowego w polskich samorządach terytorialnych; Elementy marketingu urbanistycznego w strategii rozwoju miasta i gminy Krasnobród; Marketingowa orientacja lokalnej polityki rozwoju gminy Terespol; Turystyczne produkty markowe na przykładzie Kalisza; Kreowanie marki regionu na przykładzie miast polskich- kolejny trend czy sposób na przewagę konkurencyjną?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Wharton School Piblishing)
Cz.I Rola marketingu w sektorze publicznym: 1. Zwiększenie efektywności sektora publicznego dzięki wykorzystaniu okazji do zaspokajania potrzeb obywateli, 2. Zrozumienie marketingowego sposobu myślenia. Cz.II Stosowanie narzędzi marketingu w sektorze publicznym: 3. Opracowanie i doskonalenie popularnych programów i usług, 4. Wyznaczanie motywacyjnych cen oraz zachęt i instrumentów zniechęcających, 5. Optymializaja kanałów dystyrbucji, 6. Tworzenie i podtrzymywanie pożądanej tożsamości marki, 7. Skuteczna komunikacja z kluczowymi grupami adresatów, 8. Ulepszanie obsługi klienta i zwiększenie jego zadowolenia, 9. Wpływanie na pozytywne zachowania społeczeństwa: marketing społeczny, 10. Wchodzenie w partnerskie związki strategiczne. Cz.II Zarządzanie procesem marketingu: 11. Zbieranie od obywateli danych, pogladów i informacji zwrotnych, 12. Monitorowanie i ocena wyników, 13. Opracowanie aktrakcyjnego planu marketingowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Istota, źródła i ewolucja marketingu terytorialnego. 2. Terytorium jako specyficzny produkt. 3. Konkurencja a konkurencyjność jednostek terytorialnych. 4. Rola i pozycja strategii marketingowej w strukturze strategii jednostki terytorialnej. 5. Możliwości segmentacji w wyborze docelowych podmiotów działań marketingowych w jednostkach terytorialnych. 6. Wizerunek, marka i pozycjonowanie jednostki terytorialnej. 7. Ograniczenia aplikacji instrumentów cenowych i dystrybucyjnych w marketingu terytorialnym. 8. Promocja w marketingu terytorialnym. 9. Struktura narzędzi marketingu terytorialnego i tendencje ich rozwoju. 10. Uwarunkowania skuteczności i efektywności zastosowania marketingu w jednostkach terytorialnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Geneza i warunki rozwoju marketingu terytorialnego, 2. Marketing terytorialny jako rynkowa koncepcja pozyskiwania czynników rozwojowych jednostek przestrzenno-administracyjnych, 3. Przesłanki kształtowania orientacji marketingowej jednostek osadniczych, 4. Korzyści dla klientów - użytkowników jako podstawa koncepcji produktu w marketingu terytorialnym, 5. Marketingowy wizerunek jednostki osadniczej, 6. Partnerstwo podmiotów działających na rynku miast i regionów - koncepcja marketingowa, 7. Targi jako środek aktywizacji lokalnego środowiska gospodarczego, 8. Marketingowe instrumenty oddziaływania na inwestorów zagranicznych - zarys koncepcji marketingu mix miast i regionów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Andrzej Szromnik. - Wyd. 3 poszerz. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2010. - 372 s. : rys.; tab. ; 25 cm.
1. Geneza i warunki rozwoju marketingu terytorialnego; 2. Marketing terytorialny jako rynkowa koncepcja pozyskiwania czynników rozwojowych jednostek przestrzenno-rozwojowych; 3. Przesłanki kształtowania orientacji marketingowej jednostek osadniczych; 4. Korzyści dla klientów- użytkowników jako podstawowa koncepcji produktu w marketingu terytorialnym; 5. Marketingowy wizerunek jednostki osadniczej; 6. Marketing przedsiębiorstwa a marketing regionu- sprzężenie zwrotne; 7. Regiony wiedzy- marketingowa koncepcja międzyregionalnych przepływów kwalifikowanej siły roboczej; 8. Marketingowa koncepcja lokalizacji obiektów handlowych w przestrzeni miasta (regionu); 9. Partnerstwo podmiotów działających na rynku miast i regionów- koncepcja marketingowa; 10. Przedsięwzięcie sportowe jako czynnik miast i regionów; 11. Internacjonalizacja miast i regionów jako wynik międzynarodowych przepływów strumieni marketingowych; 12. Targi jako środek aktywizacji lokalnego środowiska gospodarczego; 13. Marketingowe instrumenty oddziaływania na inwestorów zagranicznych- zarys koncepcji marketingu mix miast i regionów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X; Nr 56)
1. Uwarunkowania rozwoju marketingu terytorialnego: Regionalne uwarunkowania rozwoju przedsiębiorstw opartego na współpracy z otoczeniem okołobiznesowym; Rola administracji publicznej w zakresie wsparcia regionalnych procesów proinnowacyjnych; Zachowania podmiotów funkcjonujących w układach regionalnych w funkcji regionów kraju; Atrakcyjność turystyczna Olsztyna; Wybrane trudności realizacji aspektu czynnościowego w marketingu terytorialnym; Innowacyjne wykorzystanie obiektów poprzemysłowych elementem konkurencyjności obszarów recepcji (na przykładzie Łodzi); Regionalne uwarunkowania polityki marketingowej przedsiębiorstw hotelarskich; Marka i wizerunek regionu: Wizerunek kraju i przedsiębiorstwa na rynkach międzynarodowych - wzajemne relacje; Inicjatywa "Europejskie Stolice Kultury" jako forma turystycznej promocji Szczecina; Atrakcyjność turystyczna Nałęczowa w świetle badań marketingowych; Oddziaływanie mediów na kreowanie marki i wizerunku regionu; Działalność inwestycyjna w kontekście kształtowania wizerunku Olsztyna; Budowanie marki regionu turystycznego na przykładzie województwa pomorskiego; Rola produktów regionalnych i tradycyjnych w kształtowaniu tożsamości regionu (na przykładzie woj. podkarpackiego); Rola markowego produktu turystycznego w kształtowaniu wizerunku miasta na przykładzie The Tall Ships'Races w Szczecinie; Kształtowanie marki regionu na przykładzie województwa zachodniopomorskiego; Społeczność lokalna jako ambasador marki na przykładzie Szczecina; Wizerunek Słupska w świetle przeprowadzonych badań; 3. Partnerstwo w kreowaniu produktu regionu: Kapitał partnerski jako determinanta rozwoju klastra Dolina Lotnicza; Partnerstwo publiczno-prywatne jako sposób na spełnienie potrzeb społeczeństwa; Partnerstwo organizacji pozarządowych i administracji terenowej - cechy i znaczenie; Wpływ promocji produktów krajowych na zachowania konsumentów; Partnerstwo gospodarcze w regionie jako metoda podnoszenia konkurencyjności podmiotów gospodarczych; Uwarunkowania i cele współpracy jednostek samorządu terytorialnego z instytucjami kultury; Partnerstwo w tworzeniu turystycznego produktu terytorialnego na przykładzie Sudetów; Usługi tramwaju wodnego po Zatoce Gdańskiej jako efekt współpracy samorządu terytorialnego w województwie pomorskim; Narzędzia i formy komunikacji w marketingu terytorialnym: Wpływ narzędzi marketingu terytorialnego na wybrane jednostki terytorialne; Znaczenie personelu w obsłudze interesantów w jednostkach samorządu terytorialnego; Sport jako element działań promocyjnych polskich miast; Marketing eventowy w promocji kulturowych wartości regionu; Obszary wykorzystania events marketingu w promocji walorów jednostki terytorialnej na przykładzie woj. podkarpackiego; Idea good governance i jej wpływ na obsługę obywatela w urzędzie; Przesłanki promocji miast i regionów; Znaczenie imprezy masowej w rozwoju regiony; E-urząd jako nowoczesne podejście marketingowe na lokalnym rynku pracy; Wydarzenia sportowe jako element promocji miast.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Acknowledgments. Chapter One: Introduction. Chapter Two: Types of Attractions. Chapter Three: Attraction Development. Chapter Four: Promotion, Advertising, and Marketing. Chapter Five: Media Relations. Chapter Six: Social Media Marketing. Chapter Seven: Sales Promotions and Merchandising. Chapter Eight: Special Events. Chapter Nine: Guest Relations and Customer Service. Chapter Ten: Employee Relations. Chapter Eleven: Crisis Communications. Chapter Twelve: Social Responsibility and Sustainability. Suggested Readings. Attraction Fun Fact Sources. Index.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu terytorialnego / Magdalena Florek. - Wyd. 3 zm. - Poznań : Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 2013. - 185, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Istota, źródła i ewolucja marketingu terytorialnego. 2. Terytorium jako specyficzny produkt. 3. Konkurencja a konkurencyjność jednostek terytorialnych. 4. Rola i pozycja strategii marketingowej w strukturze strategii jednostki terytorialnej. 5. Możliwości segmentacji w wyborze docelowych podmiotów działań marketingowych w jednostkach terytorialnych. 6. Wizerunek, marka i pozycjonowanie jednostki terytorialnej. 7. Ograniczenia aplikacji instrumentów cenowych i dystrybucyjnych w marketingu terytorialnym. 8. Promocja w marketingu terytorialnym. 9. Struktura narzędzi marketingu terytorialnego i tendencje ich rozwoju. 10. Uwarunkowania skuteczności i efektywności zastosowania marketingu w jednostkach terytorialnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Kielcach / Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji im.prof. Edwarda Lipińskiego w Kielcach ; Nr 1)
Nadzór właścicielski w procesie transformacji polskiej gospodarki; Optymalna alokacja zasobów w gospodarce zamkniętej; Kompleks Mondragoń jako przykład rozwoju własności pracowniczej; Wykorzystanie Internetu w marketingowej działalności firm; Marketing terytorialny jako rynkowo zorientowana filozofia zarządzania miastem i regionem; Granice samorządności regionalnej w świetle Konstytucji RP oraz badań społecznych; O pewnej metodzie opisu systemów zarządzania; Czynniki nowej tożsamości Polski w stosunkach międzynarodowych; Krytyczna teoria społeczeństwa w poszukiwaniu istoty antysemityzmu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Budowanie marki miasta : koncepcje, warunki, modele / Ewa Glińska. - Stan prawny na 2.11.2015 r. - Warszawa : Wolters Kluwer SA , 2016. - 352 s. : il. ; 24 cm.
1. Ewolucja koncepcji marki w głównym nurcie brandingu; 2. Branding w ujęciu terytorialnym; 3. Komponenty strategicznego zarządzania marka miast; 4. Elementy brandingu miast wykorzystywane w procesie budowania ich pożądanego wizerunku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Andrzej Szromnik. - Wyd. 4 poszerz. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2012. - 451, [1] s. : rys. , 24 cm.
1. Geneza i warunki rozwoju marketingu terytorialnego; 2. Marketing terytorialny jako rynkowa koncepcja pozyskiwania czynników rozwojowych jednostek przestrzenno-rozwojowych; 3. Przesłanki kształtowania orientacji marketingowej jednostek osadniczych; 4. Korzyści dla klientów- użytkowników jako podstawowa koncepcji produktu w marketingu terytorialnym; 5. Marketingowy wizerunek jednostki osadniczej; 6. Marketing przedsiębiorstwa a marketing regionu- sprzężenie zwrotne; 7. Regiony wiedzy- marketingowa koncepcja międzyregionalnych przepływów kwalifikowanej siły roboczej; 8. Pozycjonowanie jako podstawa strategii marketingowej miast i regionów; 9. Innowacyjność w strategii pozycjonowania jednostek osadniczych; 10. Marketingowa koncepcja lokalizacji obiektów handlowych w przestrzeni miasta (regionu); 11. Partnerstwo podmiotów działających na rynku miast i regionów- koncepcja marketingowa; 12. Przedsięwzięcie sportowe jako czynnik miast i regionów; 13. Internacjonalizacja miast i regionów jako wynik międzynarodowych przepływów strumieni marketingowych; 14. Targi jako środek aktywizacji lokalnego środowiska gospodarczego; 15. Marketingowe instrumenty oddziaływania na inwestorów zagranicznych- zarys koncepcji marketingu mix miast i regionów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czym jest, a czym nie jest marketing miejsc?; 1. Miejsce to najbardziej złożona marka, ale także dużo więcej niż marka; 2. Tworzenie wartości w marketingu miejsc; 3. Główna idea marki miejsca; 4. Rozwój marki miejsca; 5. Osobowość marki miejsca; 6. Branding emocjonalny w marketingu miejsc; 7. Marki, które wspierają marki miast i regionów; 8. Konkurencja i współpraca w marketingu miast i regionów; 9. Promocja marki miejsca; 10. Zarządzanie doświadczeniem odbiorcy marki miasta i regionu; 11. Transformacja doświadczenia miejsca; 12. Błędy w zarządzaniu marką miejsca.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Orientacja na rynku- partnerstwo z klientem w gminie; 2. Badania marketingowe w gminie; 3. Analiza i ocena możliwości marketingowych; 4. Segmentacja rynku i plasowania produktu; 5. Produkt marketingowy; 6. Instrumentalne strategie cen i dystrybucji; 7. Polityka promocji; 8. Strategiczny plan marketingowy; 9. Marketing samorządu terytorialnego jako marketing usług publicznych; 10. Samorząd terytorialny jako miejsce uprawiania polityki; 11. Marketing w organizacji wyborów samorządowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Publiczne / Fundacja Współczesne Zarządzanie)
1. Administracja publiczna w procesie zarządzania rozwojem lokalnym i regionalnym, 2. Wybrane procesy i instrumenty rozwoju gospodarki lokalnej, 3. Logistyka jako instrument zarządzania w układach przestrzennych, 4. Uspołecznienie przygotowania i realizacji strategii rozwoju gminy, 5. Jakość produktu marketingowego jednostek administracji publicznej, 6. Mierniki promocji gospodarczej gminy, 7. Strategiczne kierunki inwestycji infrastrukturalnych w Łodzi, 8. Sektorowa strategia rozwoju w sferze zatrudnienia i gospodarki na poziomie powiatu, 9. Kształtowanie zatrudnienia w urzędach samorządu terytorialnego, 10. Metody zarządzania jakością w samorządach
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Partycypacja obywatelska w miastach: Nowe formy partycypacji obywatelskiej w miastach- doświadczenia niemiecki; Budżet partycypacyjny- doświadczenia największych polskich miast; Możliwość wykorzystania inicjatywy lokalnej w procesie współrządzenia w jednostkach terytorialnych; Działania lobbingowe- doświadczenia Lublina; Pierwsze samorządowe wysłuchanie publiczne- doświadczenia Katowic; Lubelski wymiar partycypacji; Przejawy partycypacji społecznej w procesie zarządzania strategicznego- doświadczenia wybranych miast Lubelszczyzny; Konsultacje społeczne- doświadczenia miasta stołecznego Warszawy; Wpływ rezultatów konsultacji społecznych na kształt instrumentarium marketingowego samorządów- doświadczenia Częstochowy; 2. Marketing terytorialny w miastach: Wybrane narzędzia marketingu terytorialnego- doświadczenia Zamościa; Kreowanie wizerunku miasta- doświadczenia Opola Lubleskiego; Promocja i kampania wizerunkowa- doświadczenia Rzeszowa w latach 2009-2013; Media społecznościowe w procesie promocji miast w Sudetach Zachodnich; Obywatel jako konsument na rynku miejsc; Turystyka miejska- szansa rozwoju regionów?; 3. Zróżnicowanie społeczne miast: Favele i turystyka ubóstwa w Rio de Janeiro w przededniu Mundialu i Olimpiady; Miasta migracyjne- problemy i perspektywy; "My" i "oni" w Warszawie- zróżnicowanie metropolitarnej społeczności w świadomości mieszkańców; Status miasta i jego wpływ na rozwój demograficzny- doświadczenia Zielonej Góry; Językowe historie miast- próba teorii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Konkurencyjność jako podstawa rozwoju. Rozdział 2. Marka jako narzędzie konkurencyjności. Rozdział 3. Marka a region turystyczny. Rozdział 4. Marka a produkt turystyczny. Rozdział 5. Marka a przedsiębiorstwo turystyczne. Rozdział 6. Marka a organizacje i stowarzyszenia turystyczne. Rozdział 7. Marka pracodawcy w turystyce - wybrane zagadnienia. Rozdział 8. Employer branding wewnętrzny w praktyce przedsiębiorstw turystycznych - charakterystyka wybranych narzędzi. Rozdział 9. Employer branding zewnętrzny w praktyce przedsiębiorstw turystycznych - charakterystyka wybranych narzędzi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie. 2. Znaczenie postaw władz lokalnych w działaniach proinwestycyjnych gmin. 3. Proinwestycyjne planowanie strategiczne. 4. Przygotowywanie ofert inwestycyjnych. 5. Specjalne strefy ekonomiczne w gminach. 6. Promocja proinwestycyjna gmin. 7. Prowadzenie negocjacji oraz obsługa inwestorów. 8. Opieka poinwestycyjna. 9. Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej