Form of Work
Książki
(45)
Status
only on-site
(40)
available
(27)
unavailable
(2)
unknown
(2)
Branch
Wypożyczalnia
(30)
Czytelnia
(41)
Author
Mitręga Maciej
(2)
Otto Jacek
(2)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Anderson James C
(1)
Baran Radosław
(1)
Barlow Janelle
(1)
Baruk Agnieszka Izabela
(1)
Bokovnya Angelika
(1)
Borodin Yevgeniy
(1)
Cheverton Peter
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chwistecka-Dudek Halina
(1)
Czyż Marek
(1)
Daszkiewicz Nelly
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Drapińska Anna
(1)
Duda Aneta
(1)
Dyche Jill
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Gordon Ian H
(1)
Goryana Iryna
(1)
Grzanka Izabela
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Górska Grażyna
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Huczek Marian
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Jurczak Izabela
(1)
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Wydział Nauk Społecznych
(1)
Kałucki Krzysztof
(1)
Khozhylo Iryna
(1)
Kieżel Małgorzata
(1)
Klich Jarosław
(1)
Kolomytseva Olena
(1)
Kościelniak Helena
(1)
Kośmider Rudolf
(1)
Kraczala Magdalena
(1)
Kuczyńska-Chałada Marzena
(1)
Kumar Nirmalya
(1)
Kumar V
(1)
Leshchenko Marina
(1)
Lewicka Dagmara
(1)
Lotko Aleksander
(1)
Mazur Alicja
(1)
Mazur Dariusz
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Minochkina Olga
(1)
Moczydłowska Joanna M
(1)
Mokrzycka Ewa
(1)
Narus James A
(1)
Newell Frederick
(1)
Nieżurawski Lech
(1)
Okręglicka Małgorzata
(1)
Okularczyk Elżbieta
(1)
Olczak Artur
(1)
Olesiński Zbigniew
(1)
Pachura Piotr
(1)
Palonna Tetyana
(1)
Pasenko Wladislav
(1)
Pawłowska Bożena
(1)
Perenc Józef
(1)
Petkova Lesia
(1)
Piontek Adam
(1)
Płonka Michał
(1)
Rogoziński Kazimierz
(1)
Rosa Grażyna
(1)
Rozpondek Rafał
(1)
Rożenek Paulina
(1)
Ryś Adam
(1)
Sekuła Jolanta
(1)
Shulgina Ludmila
(1)
Skowron Stanisław
(1)
Skowron Łukasz
(1)
Smolarek Małgorzata
(1)
Sorokina Natalya
(1)
Stachowicz-Stanusch Agata
(1)
Stanusch Maciej
(1)
Stelmach Anna
(1)
Stewart Paul
(1)
Synowiec Jadwiga
(1)
Szczepaniec Marek
(1)
Szeliga Małgorzata
(1)
Tarasenko Tetiana
(1)
Urbaniak Maciej
(1)
Vasilchenko Lidiya
(1)
Wanciszewicz Katarzyna
(1)
Wiatrak Grzegorz
(1)
Widera Zbigniew
(1)
Wilmańska-Sosnowska Stanisława
(1)
Witczak Olgierd
(1)
Witek Marzena
(1)
Witkowska Justyna
(1)
Wysocki Jacek
(1)
Wziątek-Staśko Anna
(1)
Zając Paweł
(1)
Year
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(31)
1990 - 1999
(1)
Country
Poland
(45)
Language
Polish
(45)
Subject
Marketing partnerski
(45)
Obsługa klienta
(15)
Konsumenci (ekon.)
(10)
Przedsiębiorstwo
(10)
Marketing
(7)
Banki
(4)
Komunikowanie marketingowe
(4)
Marketing elektroniczny
(4)
Lojalność konsumentów
(3)
Techniki sprzedaży
(3)
Zarządzanie
(3)
Firma (nazwa)
(2)
Handel
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Negocjacje
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Przedsiębiorstwo handlowe
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Usługi
(2)
Znaki towarowe
(2)
Autoprezentacja
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Biblioteki wirutalne
(1)
Biznes
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Ceny
(1)
Community policing
(1)
Edukacja medialna
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekorozwój
(1)
Franchising
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Hurtownia danych
(1)
Informacja
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Internet
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Kadry
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Konkurencja
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Leasing
(1)
Marka*
(1)
Marketing elektroniczny -- podręcznik
(1)
Marketing personalny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing szeptany
(1)
Menedżerowie
(1)
Mentoring
(1)
Obsługa klienta -- metody
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Policja
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Public relations
(1)
Reengineering*
(1)
Rynek
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Socjotechnika
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Sprzedaż
(1)
Substancje niebezpieczne i szkodliwe
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Systemy informatyczne zarządzania -- podręcznik akademicki
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Służba zdrowia
(1)
Upadłość
(1)
Wartość ekonomiczna
(1)
Współpraca gospodarcza
(1)
Zamówienia publiczne
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(1)
Zdrowie publiczne
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Subject: time
1989-
(4)
57 results Filter
Authority data
Marketing partnerski - podręcznik (hasło przedmiotowe)
Authority data
Authority data
Marketing partnerski - teoria (hasło przedmiotowe)
Book
In basket
Marketing relacji : teoria i praktyka / Maciej Mitręga. - Warszawa : CeDeWu, 2005. - 145 s. : wykr., tab. ; 24 cm.
ISBN: 83-87885-85-1
1.Podstawy marketingu relacji, 2.Zastosowanie marketingu relacji, 3.Metodyka badań pomiędzy przedsiębiorstwem a konsumentem, 4.Uwarunkowania zastosowania marketingu relacji
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Navigator ISSN 1425-0993 ; 17)
Wstęp, Cel i zakres pracy, 1. Charakterystyka systemów CRM w aspekcie zarządzania logistycznego, 1.1. Logistyczna obsługa klienta, 1.2. Ogólne pojęcie i definicje systemu CRM, 1.3. Poczatki i rozwój systemów CRM, 1.4. Filozofia CRM, 1.5. Koncentracja na kliencie jako podstawa strategii CRM, 1.6. Architektura systemów CRM, 2. Przegląd oraz porównanie wybranych systemów dostepnych na rynku, 2.1. Systemy o pełnej funkcjonalności CRM, 2.2. Systemy o ograniczonej funkcjonalności CRM, 2.3. Rynek CRM w Polsce, 3. technologie IT wspierające CRM, 3.1. Internet i rynki internetowe, 3.2. Elektroniczny biznes (e-business), 3.3. E-CRM, 3.4. Mobolny CRM, 3.5. Przegląd nowoczesnych technologii telematycznych, 4. Wdrożenie systemu TETA_CRM w modelowej firmie, 4.1. cele i oczekiwania wobec wdrożenia systemu, 4.2. Harmonogram wdrożenia, 4.3. Zakres funkcjonalny systemu TETA_CRM, 4.4. Charakterystyka firmy modelowej, 4.5. Zdefiniowanie potrzeb modelowej firmy wobec systemu, 5. Analiza wdrożenia systemu TETA_CRM, 5.1. Charakterystyka procesow biznesowych objetych wdrożeniem, 5.2. Ważniejsze modyfikacje systemu, 5.3. Środowisko informatyczne, 5.4. Koszty wdrożenia systemu TETA_CRM, 5.5. Przebieg wdrożenia systemu TETA_CRM, 5.6. Korzyści i zagrożenia związane z wdrożeniem systemu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-60089-72-9
1. Marketing relacji - podstawy teoretyczne. Morfologia relacji w ujęciu paradygmatu marketingu relacji; Perspektywy rozwoju koncepcji zarządzania związkami z klientem i jej ograniczenia; Relacje przedsiębiorstw z nabywcami instytucjonalnymi w świetle teorii gier; Nowoczesne struktury organizacyjne zorientowane na klienta; Alianse w rynkowej strategii rozwoju przedsiębiorstwa; Formy organizacyjno-prawne struktur sieciowych przedsiębiorstw; Kulturowe uwarunkowania tworzenia więzi z klientami na międzynarodowych rynkach instytucjonalnych. 2. Wartość relacji z klientem i jej pomiar. Wartości nabywcy i bariery jej kształtowania; Marketingowy pomiar wartości relacji z klientem. 3. Instrumenty budowania relacji z klientami. Komunikacja jako kluczowy instrument budowania relacji; Wykorzystanie komunikacji elektronicznej w marketingu relacji; Konceptualizacja oddziaływania programu lojalnościowego na relacje pomiędzy przedsiębiorstwami; Partnerstwo jako czynnik wzrostu efektywności kanałów dystrybucji.4. Budowanie relacji na rynku B2B - case studies. Wdrożenie systemów CRM w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce - w poszukiwaniu cech wspólnych; Czynniki kształtujące relacje: klient instytucjonalny - przedsiębiorstwo handlu hurtowego Cash and Carry; Uwarunkowania lojalności sponsorów instytucjonalnych wobec organizacji artystycznych na przykładzie New York Lincoln Center; Budowanie sieci relacji na rynku materiałów budowlanych w olsce; Partnerstwo w sprzedaży jako instrument podnoszenia konkurencyjności firm w branży drzewnej; Współpraca gmin szansą na ich rozwój.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-208-1320-4
Umarł marketing - niech żyje marketing; Partnerstwo jako strategia; Obrona marketingu partnerskiego; Relacje z klientem; Partnerstwo na rynku detalicznym i rynku przedsiębiorstw; Planowanie rozwoju marke- tingu partnerskiego; Technologia informacyjna w marketingu partnerskim; Masowa indywidualizacja; Łańcuch partnerstwa; Z marketingiem partnerskim w przyszłość.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
Marketing relacji : koncepcja i stosowanie / Jacek Otto. - Warszawa : C.H.Beck, 2001. - 348 s. : wykr. ; 21 cm.
(Academia Oeconomica)
ISBN: 83-7110-780-3
marketing jako dziedzina dynamiczna; Marketing relacji istota koncepcji; Legitymizacja marketingu relacji w świetle badań; Kluczowe elementy marketingu relacji; Ocena koncepcji; Zastosowania marketingu relacji - analiza przypadków. W wyd. 2 Systemy zarządzania relacjami z klientem (CRM)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
Marketing relacji : koncepcja i stosowanie / Jacek Otto. - Wyd.2 rozsz. - Warszawa : C.H.Beck, 2004. - 360 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
(Academia Oeconomica)
ISBN: 83-7387-442-9
marketing jako dziedzina dynamiczna; Marketing relacji istota koncepcji; Legitymizacja marketingu relacji w świetle badań; Kluczowe elementy marketingu relacji; Ocena koncepcji; Zastosowania marketingu relacji - analiza przypadków. W wyd. 2 Systemy zarządzania relacjami z klientem (CRM)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Authority data
Marketing partnerski (hasło przedmiotowe)
Nieużywane formy hasła: CRM (zarządz.)
Authority data
Authority data
Authority data
Authority data
Marketing partnerski - od 1989 r (hasło przedmiotowe)
Authority data
Authority data
Marketing partnerski -- od 1989 r (hasło przedmiotowe)
Authority data
No cover
Book
In basket
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
ISBN: 978-83-7246-821-5
R.I Podstawy teoretyczne kształtowania relacji z klientami w sferze B2B; R.II Relacje pomiędzy sprzedawcą i nabywcą na rynku instytucjonalnym w świetle wyników badań bezpośrednich, R.III Rozwój orientacji rynkowej na przedsiębiorstwach działających na rynku instytucjonalnym - studia przypadków.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7601-575-0
1. Budowanie świadomości marki połączone z obsługą klienta; 2. Markowa obsługa klienta w DNA twojej organizacji; 3. Narzędzia markowej obsługi klienta
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
CRM : zarządzanie kontaktami z klientami / Agnieszka Dejnaka. - Gliwice : Helion, 2002. - 186 s. : rys. ; 24 cm.
ISBN: 83-7197-864-2
Wstęp : Rozwój technologii a zadowolenie klienta, 1. Marketing realcji, czyli jak zrobić z klienta partnera , 2.Technologie IT w marketingu, 3.Nowoczesne technolo gie IT, 4.System CRM, 5.Projekt komunikacji z klientem
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again