Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(90)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(89)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje fachowe
(6)
Poradniki i przewodniki
(2)
Czasopisma
(1)
E-booki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(70)
dostępne
(67)
Placówka
Wypożyczalnia
(67)
Czytelnia
(70)
Autor
Berkley Holly
(2)
Dobiegała-Korona Barbara
(2)
Doligalski Tymoteusz
(2)
Dutko Maciej
(2)
Kanclerz Anna
(2)
Kaznowski Dominik
(2)
Kyciak Wojciech
(2)
Marzec Krzysztof
(2)
Mazurek Grzegorz
(2)
Sala Paweł
(2)
Teluk Tomasz
(2)
Święch Andrzej
(2)
Adamczyk Jan
(1)
Adamkiewicz-Drwiłło Hanna G
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Balicki Adam
(1)
Bar Gabriela
(1)
Barrow Colin
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Baruk Agnieszka Izabela
(1)
Bekas Robert
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bernoff Josh
(1)
Białecki Marcin
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bienias Mateusz
(1)
Bird Drayton
(1)
Bishop Bill
(1)
Borek Marcin
(1)
Brady Regina
(1)
Brzeziński Andrzej
(1)
Burcon Tomasz
(1)
Burzyński Andrzej
(1)
Burzyński Krzysztof
(1)
Błażewicz Grzegorz
(1)
Cebulski Kamil
(1)
Cengiel Paweł
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Chłodnicki Mateusz
(1)
Cichoń Mariusz
(1)
Cioczek Konrad
(1)
Cisek Marcin
(1)
Collin Simon
(1)
Cygan Zdzisław
(1)
Czaplewski Maciej
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czernecka Julita
(1)
Daszkiewicz Damian
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Doyle Peter
(1)
Dudycz Helena
(1)
Dywański Piotr
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Eager Bill
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Feldy Marzena
(1)
Fiuk Grzegorz
(1)
Flaga-Gieruszyńska Kinga (1973- )
(1)
Flejterski Stanisław (1948- )
(1)
Fornalski Paweł
(1)
Forrest Edward
(1)
Foryś Iwona
(1)
Frontczak Tomasz
(1)
Froń Karol
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Gaca Daria
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Galewska Ewa (1976- )
(1)
Gamoń Adrian
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gibson Shane
(1)
Gil Izabella
(1)
Gil Piotr
(1)
Godlewski Marcin
(1)
Golec Marek
(1)
Golik-Górecka Grażyna
(1)
Gorzycki Adrian
(1)
Gotwald-Feja Beata
(1)
Gołaczyński Jacek (1966- )
(1)
Goździaszek Łukasz
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Grabowski Grzegorz
(1)
Grala-Kowalska Magdalena
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grudzewski Wiesław
(1)
Grzega Urszula
(1)
Grzywnowicz Mateusz
(1)
Guz Tadeusz
(1)
Guziur Piotr
(1)
Górna-Zawadzka Magdalena
(1)
Górski Mirosław
(1)
Gębarowski Marcin
(1)
Głodowski Włodzimierz
(1)
Huczek Antoni
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Janczewska Danuta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(26)
2000 - 2009
(59)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(90)
Rosja
(1)
Język
polski
(90)
rosyjski
(1)
Temat
Marketing elektroniczny
(65)
Handel elektroniczny
(28)
Internet
(26)
Strony WWW
(16)
Marketing
(15)
Przedsiębiorstwo
(11)
Reklama internetowa
(11)
Gospodarka elektroniczna
(8)
Usługi elektroniczne
(8)
Marketing cyfrowy
(7)
Public relations
(6)
Społeczeństwo informacyjne
(6)
Handel
(5)
Konsumenci (ekon.)
(5)
Marketing strategiczny
(5)
Media społecznościowe
(5)
Systemy informatyczne zarządzania
(5)
Komunikowanie marketingowe
(4)
Marketing partnerski
(4)
Marketing społecznościowy
(4)
Obsługa klienta
(4)
Promocja
(4)
Promocja handlowa
(4)
Rynek
(4)
Usługi
(4)
Wyszukiwarki internetowe
(4)
Aukcja internetowa
(3)
Banki
(3)
Blogi
(3)
Firmowa witryna internetowa
(3)
Google
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Innowacje
(3)
Konkurencja
(3)
Marka*
(3)
Systemy informatyczne
(3)
Zarządzanie
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Baza danych
(2)
Biznes
(2)
Decyzje
(2)
E-konsumenci
(2)
Ekonomika
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Handel wysyłkowy
(2)
Informacja dla zarządzania
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Komunikacja elektroniczna
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Marketing bezpośredni
(2)
Model biznesowy
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Public relations w internecie
(2)
Społeczności internetowe
(2)
Systemy informacyjne
(2)
Transport
(2)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(2)
Administracja
(1)
Administracja elektroniczna
(1)
Agrobiznes
(1)
Allegro (platforma internetowa)
(1)
Amazon (platforma internetowa)
(1)
Aplikacje internetowe
(1)
Banki internetowe
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bankowość elektroniczna
(1)
Benchmarking
(1)
Bezpieczeństwo systemów
(1)
Big data
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Czynności procesowe
(1)
E-mail marketing
(1)
E-sądy
(1)
E-zdrowie
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomia
(1)
Elektroniczne zarządzanie dokumentacją
(1)
Facebook
(1)
Finanse
(1)
Globalizacja
(1)
Google AdWords
(1)
Google Analytics
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Handel detaliczny
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Informacja wizualna
(1)
Informatyka medyczna
(1)
Informatyzacja
(1)
Innowacje organizacyjne
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Inteligencja sztuczna
(1)
Interesariusze
(1)
Internet -- stosowanie -- gospodarka
(1)
Jakość produktu
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Praca zbiorowa
(5)
Opracowanie
(4)
Podręcznik
(4)
Poradnik
(4)
Materiały pomocnicze
(2)
Monografia
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(17)
Zarządzanie i marketing
(15)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Transport i logistyka
(1)
91 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Dlaczego marketing e-mailowy jest skuteczny; 2. Budżet i zwrot z inwestycji; 3. Organizowanie działu e-mailowego; 4. Strategia e-mailowa zorientowana na klienta; 5. Tworzenie i wzbogacanie list adresowych; 6. Najlepsze metody postępowania; 7. Doręczanie i optymalizowanie wiadomości; 8. Pomiar skuteczności kampanii e-mailowych; 9. Prywatność i przepisy antyspamowe; 10. Wiadomości automatyczne; 11. Programy e-mailowe realizowane w środowisku B2B oraz na arenie międzynarodowej; 12. Przyszłość poczty elektronicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Blogi. Blog firmowy a witryna internetowa; Cechy bloga; Modele wykorzystania blogów; Blogi w liczbach; Elementy funkcjonalne bloga; Kreacja graficzna bloga; Zasoby i warunki prowadzenia bloga firmowego; Korzyści z wykorzystania bloga do celów biznesowych; Etapy projektowania bloga firmowego; Wykorzystanie bloga w komunikacji wewnętrznej; Komercyjne wykrzoystanie blogów; Zakończenie. 2. Wirtualne społeczności konsumenckie. Web 2.0; Znaczenie wirtualnych społeczności konsumenckich dla marketingu; Narzędzia sprzyjające tworzeniu wirtualnych społeczności; Rodzaje społeczności; Korzyści dla internautów; Korzyści dla specjalistów od marketingu; Fundamenty wirtualnej społeczności konsumenckiej; Teoria motywacji Maslowa - on-line; Etapy tworzenia społeczności; Czynniki sukcesu społecznościowego - diament społecznościowy; Modele biznesowego wykorzystania społeczności; Liderzy opinii i ambasadorzy marek; Zakończenie. 3. Analizy przypadków. Blog firmowy www.Opcom.pl; Blog korporacyjny FRoSTA; Blog branżowy - Interaktywnie.com; Projekt społecznościowy moBlog; Blog specjalistyczny www.webusability.pl; Blog firmowy e-Lady.pl; Blog wewnętrzny Ideo; Projekt społecznościowy Winiary; Projekt społecznościowy Messenger Service Stolica SA (obecnie UPS Polska); Projekt społecznościowy Sunsilk.pl.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Systemy biznesu elektronicznego / Witold Chmielarz. - Warszawa : Difin, 2007. - 320 s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
1. Idea i rozwój zjawiska biznesu elektronicznego. 2. Transakcje w elektronicznym biznesie. 3. Marketing w sieci. 4. Projektowanie stron internetowych dla działalności gospodarczej. 5. Badanie stanu i rozwoju systemów elektronicznych w wybranych sektorach w Polsce. 6. Kształtowanie społeczeństwa informacyjnego - społeczno-instytucjonalnego otoczenia elektronicznego biznesu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing internetowy w wyszukiwarkach / Tomasz Frontczak. - Gliwice : Helion, 2006. - 338 s. : rys. ; 24 cm.
Część I: Co musisz wiedzieć, nawet jeśli nie będziesz tego robił? 1. Formy reklamy w wyszukiwarkach. 2. Szybki start - jestem leniwy i chcę umieścić reklamę w ciągu 10 minut. 3. Wyszukiwarki a uzytkownik. 4. Zlecić na zewnątrz, czyli outsourcing procesu promocji w wyszukiwarkach. 5. Nie tylko wyszukiwarki. Część II: Dobry plan to połowa sukcesu. 6. Zanim zaczniesz, określ cele. 7. Badanie słów kluczowych - keyword research. 8. Zaawansowana ocena konkurencyjności słów kluczowych. Część III: Dla praktyków - reklama w płatnych wynikach. 9. Dlaczego reklama płatna w wyszukiwarkach stała się tak popularna? 10 Google AdWords - podstawy. 11. Google AdWords - zaawansowane techniki. 12. Polskie systemy reklamy płatnej w wyszukiwarkach. Część IV: Dla praktyków - pozycjonowanie stron. 13. Pozycjonowanie, czyli linki i budowanie treści. 14. Tworzenie stron przyjaznych wyszukiwarkom. 15. Koniec spaghetti - oddzielenie struktury od prezentacji. 16. Zwiększaj popularność poprzez zwiększanie ilości linków. Część V: Raporty i liczby - mierzenie efektywności, weryfikacja i rozliczenia. 17. Jak zmierzyć sukces? 18. Praktyka: współczynnik konwersji w Google AdWords i podstawy Google Analytics. 19. Raporty i matryca rozliczeniowa SEO. 20. Zamiast zakończenia - marketing przez wyszukanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
Przedmowa - Druga era odkrywania świata. Cz.I Wprowadzenie do globalnego marketingy ery cyfro wej: Twoja globalne odyseja; Strategiczny marketing cy frowy; Osiem reguł marketingu globalnego; Model global nego marketingu cyfrowego. CZ.II Twój program globalnego marketingu cyfrowego: Twoja globalna wizja cyfrowa; Twój globalny rynek cyf rowy; Twoja globalna promocja cyfrowa; Globalna techni ka cyfrowa i online; Zintegrowany globalny marketing cyfrowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing wirtualny / Andrzej Sznajder. - Kraków : Dom Wydawniczy ABC, 2000. - 238 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Ch-ka Internetu i jego rozwój; 2. Prawne uwarunkowa nia funkcjonowania Internetu; 3. Zastosowanie sieci WWW w działąniach marketingowych; 4. Badania marketin gowe; 5. Zastosowanie Internetu w procesie tworzenia produktu; 6. Promocja w Internecie; 7. Dystrybucja na handel w sieci - cybersklepy; 8. Najowsze tendencje za stosowania Internetu w biznesie i powstawanie organiza cji ewirtualnych; 9. Analizy przypadków; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing internetowy / Ewa Frąckiewicz. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2006. - 124 s. : il. ; 24 cm.
Cz. 1. czym jest Internet dla marketingu? 1. Ogólne informacje o sieci internet - dlaczego warto się tym zająć? 2. Rynek internetowy na świecie i w Polsce 3. Strategie marketingowe w internecie Cz. 2. Obszary wykorzystania internetu w marketingu firmy 4. Promocja w sieci 5. Prowadzenie sprzedaży w sieci 6. Badania marketingowe a Internet cz. 3. Internet w marketingu firm o różnym profilu działalności i uwagi podsumowujące 7. Marketing internetowy a profil działalności 8. To, czego unikać i to, na co należy zwrócić uwagę
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Początki, 2. Trzy gracje marketingu bezpośredniego, 3. Możliwości marketingu bezpośredniego są większe, niż można by sądzieć, 4. Od czego zacząć?, 6. Właściwe planowanie, 7. Media - inne, bezrdziej elastyczne podejście, 8. Marketing interaktywny - internet i e-mail, 9. Twój największy atut, 10. Skad biorą się pomysły i jak wyrazić je przekonująco?, 11. Co zrobić by nasza kreatywna praca była praktycznie bezbłędna?, 12. Jak testować - i oceniać uzyskane rezultaty?, 13. Testowanie a badania - oraz inne kwestie, 14. Jak wybrać agencję - i kiedy można poradzić sobie bez niej?, 15. Klient i agencja - nierówne partnerstwo, 16. Przyszłosć marketingu - dziesięć prognoz i ostrzeżenie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Skuteczne social media / Anna Miotk. - Wyd. 2 rozszerz. - Gliwice : HELION , 2017. - 330 s. : rys., tab., wykr. ; 21 cm.
Zawiera: Rozdział 1. Social media jako narzędzie komunikacji: Pojawienie się i rozwój mediów społecznościowych; Social media w biznesie; Krajobraz social media; Wybrane serwisy/aplikacje społecznościowe; Komunikacja w social media; Użytkownicy Internetu i mediów społecznościowych; Warto doczytać; Przykład 1. Promocja wydarzenia – trzy sztuki w Antarktyce; Przykład 2. Pozyskiwanie klientów przez social media – pixel pr; Przykład 3. Herbatnikiem przez Polskę – jutrzenka petit beurre. Rozdział 2. Organizacja w social media: Social media w różnych obszarach działalności organizacji; Czy organizacje są gotowe na korzystanie z mediów społecznościowych? Przygotowanie do obecności w social media; Czy rozmiar ma znaczenie? Social media – tylko dla firm? Czy social media są dla wszystkich? Warto doczytać; Lista linków: Przykład 4. Regularna komunikacja w social media – coffeedesk; Przykład 5. Promocja bloga – rysuję fejsbuki; Przykład 6. Kampania społeczna - #liniaprosta. Rozdział 3. Bez planu nie ma pomiaru: Planowanie w biznesie; Strategia działań w social media; Kilka warunków mierzenia skuteczności działań; Przykłady dobrze zmierzonych kampanii w social media; Warto doczytać; Lista linków: Przykład 7. Pozyskiwanie klientów – let me show you!; Przykład 8. Kampania społeczna – karmimy psiaki; Przykład 9. Promocja produktu z wykorzystaniem growth hackingu - #pączkowanie. Rozdział 4. Efekt komunikacji nie jest natychmiastowy?: Lejek marketingowy; Model Dona Bartholomewa; Model Kami Huyse; Model Jima Sterne’a; Model Johna Lovetta; Model Powella, Grovesa i Dimosa; Model ZMOT; Warto doczytać; Lista linków: Przykład 10. Promocja produktu – Arystokrata polskich szos; Przykład 11. Marketing miejsc – małopolska – tu mieszka szczęście. Poczuj ducha świąt!; Przykład 12. Kampania społeczna – zdecydowałem, #niezabieram!. Rozdział 5. W tym szaleństwie jest metoda: Jajko czy kura? Badania w strategii social media; Metody badania social media; Warto doczytać; Lista linków: Przykład 13. Kampania społeczna - #oddajserce; Przykład 14. Promocja wydarzenia – ogłoszenie wyników rejestracji na bfg 2015; Przykład 15. Promocja konkursu - Škoda auto muzyka. Rozdział 6. Narzędzia: Narzędzia pomocnicze; Jak wybrać narzędzia i współpracować z dostawcą?; Przykładowe programy mierzenia social media; Warto doczytać; Lista linków: Przykład 16. Zakręcone – komedia dla kobiet bez hamulców -Škoda polska; Przykład 17. Dziki sad – profil marki na facebooku – grupa żywiec; Przykład 18. Dziki sad – sprzymjeżeńcy. Rozdział 7. Obszar niejasności: Aspekty etyczne; Brak standardów i pierwsze próby regulacji; Czy mierzenie komunikacji w social media da się całkowicie ustandaryzować?; Problemy; Mity pomiaru social media; Kwestie sporne; Warto doczytać; Lista linków: Przykład 19. Promocja działań charytatywnych – blogerzy i youtuberzy dla akademii przyszłości; Przykład 20. Nowe obserwowane na allegro – konsultacje z użytkownikami. Rozdział 8. Trendy w mierzeniu social media: Zmiany na rynku mediów społecznościowych; Nowe funkcje dla biznesu; Rozwój analityki; Badanie różnych typów treści; Standaryzacja; Nauka; Warto doczytać; Lista linków: Przykład 21. Wdrożenie sztucznej inteligencji do obsługi wiadomości na Facebooku; Przykład 22. #cyberstrażnik pko banku polskiego. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Internet jako narzędzie komunikacji, 2.Wykorzystanie stron www w działaniach marketingowych, 3.Promocja w sieci, 4.Badania w Internecie oraz ocena działań marketingowych, 5.Nowe media w marketingu, 6.Zastosowania Internetu w wybranych przykładach działalności marketingowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.1 Podstawy koncepcyjne marketingu bezpośredniego: 1. Istota i reguły marketingu bezpośredniego, 2. Baza danych. Cz.2 Zarządzanie marketingiem bezpośrednim: 3. Analizy marketingowe oparte na bazach danych, 4. Planowanie strategii w marketingu bezpośrednim, 5. Realizacja działań marketingu bezpośredniego, 6. Kontrola i pomiar efektywności marketingu bezpośredniego. Cz.3 Instrumenty marketingu bezposredniego: 7. Reklama zwrotnego odzewu, 8. Przesyłka pocztowa, 9. Katalog sprzedaży wysyłkowej, 10. Telemarketing, 11. marketing bezpośredni w internecie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawy blogowania, 2. Jak myśleć na blogu?, 3. Potęga blogów w biznesie, 4. Jak Twoja firma moze wykorzystać blogi?, 5. Jak rodzaj blogów jak najlepszy dla twojej firmy, 6. Wykorzystanie blogów do komunikacji wewnętrznej w firmie, 9. Czy wiesz, co mówi o Twojej firmie i twoich produktach?, 10. Jak radzić sobie z nieprzychylnymi opiniami i negatywnym nastawieniem?, 11. Jak odnieść sukces blogowy?, 11. Przyszłość bloga biznesowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Dlaczego właśnie aukcje?, 2. Zaczynamy, 3. Ustalamy strategię cenową, 4. szacujemy zyski, 5. Pierwsze kroki z Allegro, 6. Ustalamy zasady obowiązujące na naszych aukcjach, 7. Tworzymy stronę aukcji, 8. Strona "o mnie", 9. Przygotowujemy list do klientów, 10. Wystawiamy pierwsze aukcje, 11. zwiększamy sprzedaż na naszych aukcjach, 12. Obsługa klienta, 13. Płatoności, 14. Wysyłka, 16. Obsługa posprzedażowa, 16. Zdobywamy stałych klientów, 17. Kreujemy marke na aukacjach, 18. Jak nie dać się konkurencji?,
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Marketing internetowy i proces tworzenia marki internetowej, 2.Zasady osiągania przewagi konkurencyjnej na rynku, 3.Segmentacja jako metoda identyfikacji szans rynkowych, 4.Proces tworzenia marki internetowej, 5.Promocja nowej marki na rynku internetowym, 6.Podtrzymywanie i wzmacanianie jakosci marki w oparciu o interaktywną naturę internetu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Droga specjalisty marketingu w mediach społecznościowych; 2. Budowanie osobistej marki partyzanta; 3. Dziesięć najważniejszych atrybutów partyzanta marketingu w mediach społecznościowych; 4. Arsenał partyzanta w mediach społecznościowych; 5. Zwrot z inwestycji; 6. Ukierunkowanie działań partyzanta; 7. Definicja marketingu partyzanckiego w mediach społecznościowych; 8. Budowa i ochrona kwatery głównej partyzanta; 9. Rekrutacja i współpraca z innymi partyzantami; 10. Plan partyzanckiego ataku w mediach społecznościowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozdział 1. Marka – istota i treść pojęcia we współczesnym marketingu: 1.1. Natura i definicja marki; 1.2. Wartość i kapitał marki; 1.3. Czynniki kształtujące wycenę i pozycję rynkową marki; 1.4. Rola technologii informatyczno-komunikacyjnych w kształtowaniu treści pojęcia marki. Rozdział 2. Funkcje i znaczenie komunikacji marketingowej w promocji marki: 2.1. Teoretyczne podstawy komunikacji marketingowej; 2.2. Funkcje systemu komunikacji marketingowej; 2.3. Przegląd i charakterystyka narzędzi komunikacji marketingowej; 2.4. Komunikacja marketingowa jako narzędzie kreowania siły marki; 2.5. Rola niestandardowych narzędzi w komunikacji marketingowej marki. Rozdział 3. Internetowe narzędzia komunikacji marketingowej: 3.1. Internet jako platforma komunikacji marketingowe; 3.2. Narzędzia komunikacji marketingowej w Internecie; 3.3. Ocena podejść metodologicznych w badaniach poświęconych skuteczności komunikacji marketingowej w Internecie. Rozdział 4. Serwisy społecznościowe jako nowoczesny kanał komunikacji marketingowej: 4.1. Istota i przesłanki rozwoju serwisów społecznościowych; 4.2. Media społecznościowe jako narzędzie komunikacji marketingowej; 4.3. Użytkownicy serwisów społecznościowych; 4.4. Przegląd badań poświęconych serwisom społecznościowym; 4.5. Strony afiliacyjne marek w portalu Facebook jako szczególny przykład komunikacji marketingowej w serwisach społecznościowych. Rozdział 5. Metodyka badań nad działaniami marketingowymi prowadzonymi w portalach społecznościowych: 5.1. Cel i przedmiot badania; 5.2. Opis zastosowanych metod badawczych i ich ograniczeń; 5.3. Charakterystyka grupy badawczej. Rozdział 6. Ocena znaczenia serwisów społecznościowych w komunikacji marketingowej marki w świetle badań własnych: 6.1. Zachowania użytkowników w serwisach społecznościowych w świetle badań własnych; 6.2. Wartość marki w serwisach społecznościowych w opinii internautów; 6.3. Internetowy kapitał marki jako efekt działań marketingowych prowadzonych w serwisach społecznościowych; 6.4. Serwisy społecznościowe i ich znaczenie dla komunikacji marketingowej w opinii przedsiębiorstw; 6.5. Podsumowanie i wnioski końcowe z badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-biznes : nowa gospodarka / Tomasz Teluk. - Gliwice : Helion, 2002. - 236 s. ; 24 cm.
1.Technologia i gospodarka, 2.Marketing ery internetu, 3.Wiedza i praca, 4.Praktyka nowej gospodarki, 5.Nowa gospodarka, nowy świat. 6.Internet na wesoło
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Klasyczna koncepcja marketingu jako podstawa postmodernistycznych rozwiązań marketingowych, 2. Marketing partnerski jako przykłąd marketingowej orientacji postmodernistycznej, 3. Marketnig wirusowy jako przykład marketingowej orientacji postmodernistycznej, 4. Marketing wewnętrzny jako przykład marketingowej orientacji postmodernistycznej, 5. Marketing personlany jako przykąłd marketingowej orientacji postmodernistycznej, 6. Zakres prkatycznego stosowania nowoczesnych technologii w działalniach personalnych oraz ich outsourcingu, 7. Kształtowanie tożsamości i wizerunku przedsiębiorstwa zorientowanego marketingowo, 8. Koncepcja marketigu jako wypadkowa kluczowych wartości niematerialnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Systemy gospdoarki elektonicznej: 1. Wyzwania ery wiedzy, 2. Strategia rozwoju systemów gospodarki elektornicznej, 3. Marketing elektroniczny, 4. Kształtowanie wizerunku firmy w Internecie, 5. Systemy handlu elektronicznego, 6. Elektoniczne systemy logistyczne, 7. Finanse w gospodarce elektonicznej, 8. Administracja w gospodarce elektonicznej, 9. Szkolenia elektroniczne, 10. Prawne aspekty gospodarki elektronicznej. Cz.II Inżynieria systemów gospodarki elektonicznej: 11. Systemy Business Intelligence, 12. Hurtownie danych oraz analizy wielowymiarowe, 13. Ekspozycja danych, 14. Technologie informatyczne w zarządzaniu wiedzą niejawną, 15. Systemy zarządzania treścią, 16. Systemy zarządzania relacjami z klientami, 17. Portale korporacyjne, 18. Personalizacja portali internetowych, 19. Kreowanie bezpiecznej organizacji w gospodarce elektornicznej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Zrozumieć wzbierający nurt: Dlaczego nurt wzbiera? Dlaczego właśnie teraz?; Dżiu-dżitsu a technologie wzbierającego nurtu; Profil społecznotechnograficzy; 2. Wykorzystać wzbierający nurt; Strategie wykorzystania zjawiska wzbierającego nurtu; Komunikowanie się ze wzbierającym nurtem; Inspirowanie wzbierającego nurtu; Wspomaganie członków wzbierającego nurtu we wzajemnym udzielaniu sobie wsparcia; Angażowanie wzbierającego nurtu; 3. Wzbierający nurt- zmiany: Kontakt ze wzbierającym nurtem i jego wpływ na oblicze twojej firmy; Wzbierający nurt wewnątrz twojej firmy; Przyszłość wzbierającego nurtu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej