Form of Work
Książki
(84)
Czasopisma
(2)
Status
only on-site
(72)
available
(60)
Branch
Wypożyczalnia
(60)
Czytelnia
(72)
Author
Levinson Jay Conrad
(3)
Berkley Holly
(2)
Kanclerz Anna
(2)
Kaznowski Dominik
(2)
Kyciak Wojciech
(2)
Mazurek Grzegorz
(2)
Scott David Meerman
(2)
Teluk Tomasz
(2)
Święch Andrzej
(2)
Adamczyk Jan
(1)
Adamiec Sabina
(1)
Adamkiewicz-Drwiłło Hanna G
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Balicki Adam
(1)
Barrow Colin
(1)
Baruk Agnieszka Izabela
(1)
Bernoff Josh
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bird Drayton
(1)
Bishop Bill
(1)
Boczkowska Magdalena
(1)
Brady Regina
(1)
Brzezińska Anna
(1)
Butkiewicz Magdalena
(1)
Błażewicz Grzegorz
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Collin Simon
(1)
Cybulska Kinga
(1)
Cygan Zdzisław
(1)
Daszkiewicz Damian
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Doyle Peter
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Eager Bill
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Feldy Marzena
(1)
Fikus Sebastian
(1)
Filas Ryszard
(1)
Forrest Edward
(1)
Frontczak Tomasz
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Galata Stanisław
(1)
Gibson Shane
(1)
Gierula Joanna
(1)
Gierula Marian
(1)
Golik-Górecka Grażyna
(1)
Gracz Leszek
(1)
Grala-Kowalska Magdalena
(1)
Gralczyk Aleksandra
(1)
Gregor Bogdan
(1)
Grudzewski Wiesław
(1)
Grzesiok-Horosz Agnieszka
(1)
Guz Tadeusz
(1)
Guziur Piotr
(1)
Gębarowski Marcin
(1)
Huczek Marian
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Jachimowski Marek
(1)
Janiszewski Adam
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Jarosz Marta
(1)
Jarvis Jeff
(1)
Jenkins Simms
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kardaś Jarosław
(1)
Kare-Silver Michael de
(1)
Kendefer Marcin
(1)
Kobis Paweł
(1)
Kochmańska Magdalena
(1)
Kopel Jerzy
(1)
Kornacka-Grzonka Monika
(1)
Korona Błażej
(1)
Kowalczyk Marcin
(1)
Kowalczyk Ryszard
(1)
Kozielski Robert
(1)
Kraj Kamil
(1)
Krawczyk Dariusz
(1)
Krupowicz Beniamin
(1)
Krupski Rafał
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Księżniak Emilia
(1)
Kulikowski Roman
(1)
Levine Michael
(1)
Levinson Amy
(1)
Levinson Jeannie
(1)
Lewis Herschell Gordon
(1)
Lewis Robert D
(1)
Li Charlene
(1)
Limański Andrzej
(1)
Lipa Michał
(1)
Lis Wojciechowski
(1)
Lupa Iwona
(1)
Machowski Michał
(1)
Maciaszek Paweł
(1)
Year
2010 - 2019
(25)
2000 - 2009
(60)
1990 - 1999
(1)
Country
Poland
(86)
Language
Polish
(86)
Subject
Marketing elektroniczny
(78)
Internet
(28)
Handel elektroniczny
(18)
Marketing
(17)
Strony WWW
(16)
Reklama internetowa
(13)
Przedsiębiorstwo
(12)
Konsumenci (ekon.)
(8)
Public relations
(8)
Marketing społecznościowy
(6)
Media społecznościowe
(6)
Komunikowanie marketingowe
(5)
Marketing partnerski
(5)
Marketing strategiczny
(5)
Public relations w internecie
(5)
Systemy informatyczne zarządzania
(5)
Handel
(4)
Konkurencja
(4)
Promocja
(4)
Promocja handlowa
(4)
Rynek
(4)
Społeczeństwo informacyjne
(4)
Usługi elektroniczne
(4)
Wyszukiwarki internetowe
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Blogi
(3)
Google
(3)
Marka*
(3)
Obsługa klienta
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Systemy informatyczne
(3)
Aukcja internetowa
(2)
Autoprezentacja
(2)
Banki
(2)
Baza danych
(2)
Biznes
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Firmowa witryna internetowa
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Informacja dla zarządzania
(2)
Innowacje
(2)
Marketing bezpośredni
(2)
Marketing sieciowy
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Przedsiębiorstwo internetowe
(2)
Społeczności internetowe
(2)
Systemy informacyjne
(2)
Usługi
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Administracja
(1)
Agrobiznes
(1)
Aplikacje internetowe
(1)
Benchmarking
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne
(1)
Czasopisma społeczno-kulturalne amerykańskie
(1)
Decyzje
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
Dziennikarze
(1)
E-mail marketing
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomia
(1)
Facebook
(1)
Finanse
(1)
Forum (informat.)
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Handel detaliczny
(1)
Hurtownia danych
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Inteligencja sztuczna
(1)
Internet -- stosowanie -- gospodarka
(1)
Intuicja
(1)
Jakość produktu
(1)
Języki programowania
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja społeczna- internet
(1)
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji
(1)
Kryzys
(1)
Logistyka
(1)
Logistyka gospoadrcza
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing elektroniczny -- podręcznik
(1)
Marketing mobilny
(1)
Marketing partyzancki*
(1)
Marketing personalny
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing szeptany
(1)
Merchandising
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Netykieta
(1)
Subject: work
The New York Times (czasopismo ; Stany Zjednoczone ; 1851- )
(1)
Subject: time
1939-
(1)
Subject: place
Kazachstan
(1)
Genre/Form
Czasopismo naukowe
(2)
Czasopismo prasoznawcze
(1)
Domain
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
109 results Filter
Book
In basket
ISBN: 978-83-264-1194-6
1. Dlaczego marketing e-mailowy jest skuteczny; 2. Budżet i zwrot z inwestycji; 3. Organizowanie działu e-mailowego; 4. Strategia e-mailowa zorientowana na klienta; 5. Tworzenie i wzbogacanie list adresowych; 6. Najlepsze metody postępowania; 7. Doręczanie i optymalizowanie wiadomości; 8. Pomiar skuteczności kampanii e-mailowych; 9. Prywatność i przepisy antyspamowe; 10. Wiadomości automatyczne; 11. Programy e-mailowe realizowane w środowisku B2B oraz na arenie międzynarodowej; 12. Przyszłość poczty elektronicznej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Authority data
Marketing elektroniczny (hasło przedmiotowe)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7526-620-7
1. Blogi. Blog firmowy a witryna internetowa; Cechy bloga; Modele wykorzystania blogów; Blogi w liczbach; Elementy funkcjonalne bloga; Kreacja graficzna bloga; Zasoby i warunki prowadzenia bloga firmowego; Korzyści z wykorzystania bloga do celów biznesowych; Etapy projektowania bloga firmowego; Wykorzystanie bloga w komunikacji wewnętrznej; Komercyjne wykrzoystanie blogów; Zakończenie. 2. Wirtualne społeczności konsumenckie. Web 2.0; Znaczenie wirtualnych społeczności konsumenckich dla marketingu; Narzędzia sprzyjające tworzeniu wirtualnych społeczności; Rodzaje społeczności; Korzyści dla internautów; Korzyści dla specjalistów od marketingu; Fundamenty wirtualnej społeczności konsumenckiej; Teoria motywacji Maslowa - on-line; Etapy tworzenia społeczności; Czynniki sukcesu społecznościowego - diament społecznościowy; Modele biznesowego wykorzystania społeczności; Liderzy opinii i ambasadorzy marek; Zakończenie. 3. Analizy przypadków. Blog firmowy www.Opcom.pl; Blog korporacyjny FRoSTA; Blog branżowy - Interaktywnie.com; Projekt społecznościowy moBlog; Blog specjalistyczny www.webusability.pl; Blog firmowy e-Lady.pl; Blog wewnętrzny Ideo; Projekt społecznościowy Winiary; Projekt społecznościowy Messenger Service Stolica SA (obecnie UPS Polska); Projekt społecznościowy Sunsilk.pl.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
(Marketing bez tajemnic)
ISBN: 83-208-1348-4
Przedmowa - Druga era odkrywania świata. Cz.I Wprowadzenie do globalnego marketingy ery cyfro wej: Twoja globalne odyseja; Strategiczny marketing cy frowy; Osiem reguł marketingu globalnego; Model global nego marketingu cyfrowego. CZ.II Twój program globalnego marketingu cyfrowego: Twoja globalna wizja cyfrowa; Twój globalny rynek cyf rowy; Twoja globalna promocja cyfrowa; Globalna techni ka cyfrowa i online; Zintegrowany globalny marketing cyfrowy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
Marketing wirtualny / Andrzej Sznajder. - Kraków : Dom Wydawniczy ABC, 2000. - 238 s. : rys., tab. ; 24 cm.
ISBN: 83-88597-11-6
1. Ch-ka Internetu i jego rozwój; 2. Prawne uwarunkowa nia funkcjonowania Internetu; 3. Zastosowanie sieci WWW w działąniach marketingowych; 4. Badania marketin gowe; 5. Zastosowanie Internetu w procesie tworzenia produktu; 6. Promocja w Internecie; 7. Dystrybucja na handel w sieci - cybersklepy; 8. Najowsze tendencje za stosowania Internetu w biznesie i powstawanie organiza cji ewirtualnych; 9. Analizy przypadków; Zakończenie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Authority data
Authority data
Authority data
Authority data
Marketing elektroniczny - poradnik (hasło przedmiotowe)
Authority data
Marketing elektroniczny - Polska (hasło przedmiotowe)
Authority data
Marketing elektroniczny - szkice (hasło przedmiotowe)
Authority data
Marketing elektroniczny - badanie (hasło przedmiotowe)
Authority data
Marketing elektroniczny - stosowanie (hasło przedmiotowe)
Authority data
Handel elektroniczny - marketing (hasło przedmiotowe)
Book
In basket
Marketing internetowy w wyszukiwarkach / Tomasz Frontczak. - Gliwice : Helion, 2006. - 338 s. : rys. ; 24 cm.
ISBN: 83-246-0254-2
Część I: Co musisz wiedzieć, nawet jeśli nie będziesz tego robił? 1. Formy reklamy w wyszukiwarkach. 2. Szybki start - jestem leniwy i chcę umieścić reklamę w ciągu 10 minut. 3. Wyszukiwarki a uzytkownik. 4. Zlecić na zewnątrz, czyli outsourcing procesu promocji w wyszukiwarkach. 5. Nie tylko wyszukiwarki. Część II: Dobry plan to połowa sukcesu. 6. Zanim zaczniesz, określ cele. 7. Badanie słów kluczowych - keyword research. 8. Zaawansowana ocena konkurencyjności słów kluczowych. Część III: Dla praktyków - reklama w płatnych wynikach. 9. Dlaczego reklama płatna w wyszukiwarkach stała się tak popularna? 10 Google AdWords - podstawy. 11. Google AdWords - zaawansowane techniki. 12. Polskie systemy reklamy płatnej w wyszukiwarkach. Część IV: Dla praktyków - pozycjonowanie stron. 13. Pozycjonowanie, czyli linki i budowanie treści. 14. Tworzenie stron przyjaznych wyszukiwarkom. 15. Koniec spaghetti - oddzielenie struktury od prezentacji. 16. Zwiększaj popularność poprzez zwiększanie ilości linków. Część V: Raporty i liczby - mierzenie efektywności, weryfikacja i rozliczenia. 17. Jak zmierzyć sukces? 18. Praktyka: współczynnik konwersji w Google AdWords i podstawy Google Analytics. 19. Raporty i matryca rozliczeniowa SEO. 20. Zamiast zakończenia - marketing przez wyszukanie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Systemy biznesu elektronicznego / Witold Chmielarz. - Warszawa : Difin, 2007. - 320 s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
ISBN: 978-83-77251-708-1
1. Idea i rozwój zjawiska biznesu elektronicznego. 2. Transakcje w elektronicznym biznesie. 3. Marketing w sieci. 4. Projektowanie stron internetowych dla działalności gospodarczej. 5. Badanie stanu i rozwoju systemów elektronicznych w wybranych sektorach w Polsce. 6. Kształtowanie społeczeństwa informacyjnego - społeczno-instytucjonalnego otoczenia elektronicznego biznesu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-61040-44-6
1. Początki, 2. Trzy gracje marketingu bezpośredniego, 3. Możliwości marketingu bezpośredniego są większe, niż można by sądzieć, 4. Od czego zacząć?, 6. Właściwe planowanie, 7. Media - inne, bezrdziej elastyczne podejście, 8. Marketing interaktywny - internet i e-mail, 9. Twój największy atut, 10. Skad biorą się pomysły i jak wyrazić je przekonująco?, 11. Co zrobić by nasza kreatywna praca była praktycznie bezbłędna?, 12. Jak testować - i oceniać uzyskane rezultaty?, 13. Testowanie a badania - oraz inne kwestie, 14. Jak wybrać agencję - i kiedy można poradzić sobie bez niej?, 15. Klient i agencja - nierówne partnerstwo, 16. Przyszłosć marketingu - dziesięć prognoz i ostrzeżenie
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1151-1
Cz.I: RYNEK ON-LINE: Co to jest rynek on-line; Cz.II STRATEGIE BITEW MARKETINGU PARTYZANCKIEGO ON-LINE: Elektroniczne witryny sklepowe, Elektroniczne tablice ogłoszeniowe, Kreowanie wizerunku w sieciach kompute- rowych; Cz.II: KIEROWANIE ATAKIEM MARKETINGU PARTY- ZANCKIEGO ON-LINE: Planowanie ataku, Podtrzymywanie ataku.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Skuteczne social media / Anna Miotk. - Wyd. 2 rozszerz. - Gliwice : HELION , 2017. - 330 s. : rys., tab., wykr. ; 21 cm.
ISBN: 978-83-283-3338-3
Zawiera: Rozdział 1. Social media jako narzędzie komunikacji: Pojawienie się i rozwój mediów społecznościowych; Social media w biznesie; Krajobraz social media; Wybrane serwisy/aplikacje społecznościowe; Komunikacja w social media; Użytkownicy Internetu i mediów społecznościowych; Warto doczytać; Przykład 1. Promocja wydarzenia – trzy sztuki w Antarktyce; Przykład 2. Pozyskiwanie klientów przez social media – pixel pr; Przykład 3. Herbatnikiem przez Polskę – jutrzenka petit beurre. Rozdział 2. Organizacja w social media: Social media w różnych obszarach działalności organizacji; Czy organizacje są gotowe na korzystanie z mediów społecznościowych? Przygotowanie do obecności w social media; Czy rozmiar ma znaczenie? Social media – tylko dla firm? Czy social media są dla wszystkich? Warto doczytać; Lista linków: Przykład 4. Regularna komunikacja w social media – coffeedesk; Przykład 5. Promocja bloga – rysuję fejsbuki; Przykład 6. Kampania społeczna - #liniaprosta. Rozdział 3. Bez planu nie ma pomiaru: Planowanie w biznesie; Strategia działań w social media; Kilka warunków mierzenia skuteczności działań; Przykłady dobrze zmierzonych kampanii w social media; Warto doczytać; Lista linków: Przykład 7. Pozyskiwanie klientów – let me show you!; Przykład 8. Kampania społeczna – karmimy psiaki; Przykład 9. Promocja produktu z wykorzystaniem growth hackingu - #pączkowanie. Rozdział 4. Efekt komunikacji nie jest natychmiastowy?: Lejek marketingowy; Model Dona Bartholomewa; Model Kami Huyse; Model Jima Sterne’a; Model Johna Lovetta; Model Powella, Grovesa i Dimosa; Model ZMOT; Warto doczytać; Lista linków: Przykład 10. Promocja produktu – Arystokrata polskich szos; Przykład 11. Marketing miejsc – małopolska – tu mieszka szczęście. Poczuj ducha świąt!; Przykład 12. Kampania społeczna – zdecydowałem, #niezabieram!. Rozdział 5. W tym szaleństwie jest metoda: Jajko czy kura? Badania w strategii social media; Metody badania social media; Warto doczytać; Lista linków: Przykład 13. Kampania społeczna - #oddajserce; Przykład 14. Promocja wydarzenia – ogłoszenie wyników rejestracji na bfg 2015; Przykład 15. Promocja konkursu - Škoda auto muzyka. Rozdział 6. Narzędzia: Narzędzia pomocnicze; Jak wybrać narzędzia i współpracować z dostawcą?; Przykładowe programy mierzenia social media; Warto doczytać; Lista linków: Przykład 16. Zakręcone – komedia dla kobiet bez hamulców -Škoda polska; Przykład 17. Dziki sad – profil marki na facebooku – grupa żywiec; Przykład 18. Dziki sad – sprzymjeżeńcy. Rozdział 7. Obszar niejasności: Aspekty etyczne; Brak standardów i pierwsze próby regulacji; Czy mierzenie komunikacji w social media da się całkowicie ustandaryzować?; Problemy; Mity pomiaru social media; Kwestie sporne; Warto doczytać; Lista linków: Przykład 19. Promocja działań charytatywnych – blogerzy i youtuberzy dla akademii przyszłości; Przykład 20. Nowe obserwowane na allegro – konsultacje z użytkownikami. Rozdział 8. Trendy w mierzeniu social media: Zmiany na rynku mediów społecznościowych; Nowe funkcje dla biznesu; Rozwój analityki; Badanie różnych typów treści; Standaryzacja; Nauka; Warto doczytać; Lista linków: Przykład 21. Wdrożenie sztucznej inteligencji do obsługi wiadomości na Facebooku; Przykład 22. #cyberstrażnik pko banku polskiego. Zakończenie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
Marketing internetowy / Ewa Frąckiewicz. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2006. - 124 s. : il. ; 24 cm.
ISBN: 83-01-14634-6
Cz. 1. czym jest Internet dla marketingu? 1. Ogólne informacje o sieci internet - dlaczego warto się tym zająć? 2. Rynek internetowy na świecie i w Polsce 3. Strategie marketingowe w internecie Cz. 2. Obszary wykorzystania internetu w marketingu firmy 4. Promocja w sieci 5. Prowadzenie sprzedaży w sieci 6. Badania marketingowe a Internet cz. 3. Internet w marketingu firm o różnym profilu działalności i uwagi podsumowujące 7. Marketing internetowy a profil działalności 8. To, czego unikać i to, na co należy zwrócić uwagę
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again