Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(101)
Forma i typ
Książki
(95)
Czasopisma
(6)
Dostępność
tylko na miejscu
(90)
dostępne
(58)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(61)
Czytelnia
(91)
Autor
Gajewska Paulina
(4)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(4)
Grabiec Olimpia (1975- )
(3)
Kozielski Robert
(3)
Rudolf Stanisław
(3)
Widera Zbigniew
(3)
Wilmańska-Sosnowska Stanisława
(3)
Bakonyi Jadwiga
(2)
Borkowski Stanisław
(2)
Dzieńdziora Joanna
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Jabłoński Marek
(2)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(2)
Klimczok Monika
(2)
Klisiński Janusz
(2)
Limański Andrzej
(2)
Nowacki Robert
(2)
Stefańska-Matuszyn Maria
(2)
Szewczyk Irena
(2)
Ulewicz Robert
(2)
Adamczyk Jan
(1)
Adamiec Sabina
(1)
Allen Judy
(1)
Andrzejewski Piotr
(1)
Barcik Agnieszka
(1)
Baruk Agnieszka Izabela
(1)
Bera Milena
(1)
Biernat Andrzej
(1)
Bilska Ewa
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Blythe Jim
(1)
Bogusz Marta
(1)
Bond Alison
(1)
Bronakowski Henryk
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Burceva Tetyana
(1)
Burk Wood Marian
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chwastowski Maciej
(1)
Chłopek Włodzimierz
(1)
Ciuk Wojciech
(1)
Cwynar Andrzej
(1)
Cyz Katarzyna Emilia
(1)
Czajkowska Agnieszka
(1)
Czakwari Remigiusz
(1)
Czaplewski Maciej
(1)
Czyżewska Marta
(1)
Daszkiewicz Damian
(1)
Daszkowska Marianna
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Dojwa Katarzyna
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Donets Oksana
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Durand Barbara
(1)
Dyche Jill
(1)
Dziedzic Ewa
(1)
Dziwiński Piotr
(1)
Eager Bill
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Florek Magdalena
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Fołomjew A.N
(1)
Fuchs Gerhard
(1)
Gabrysz Romuald
(1)
Gallardo-Vázquez Dolores
(1)
Gawron Iwona
(1)
Gesteland Richard R
(1)
Golinowski Janusz
(1)
Grmanová Eva
(1)
Guziur Piotr
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Górska Grażyna
(1)
Hajdas Monika
(1)
Hales Colin F
(1)
Harasim Janina
(1)
Harasimowicz Magdalena
(1)
Hauke Aleksandra
(1)
Haviernikova Katarína
(1)
Herbuś Aneta
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Horodyńska Małgorzata
(1)
Howaniec Honorata
(1)
Hościłowicz Edward
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Ignaczewski Grzegorz
(1)
Ivanová Eva
(1)
Jabłońska Magdalena
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Janulek Piotr
(1)
Janusz Anna
(1)
Jarczewski Wojciech
(1)
Jarosiński Krzysztof
(1)
Jaśniok Michał
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Jeznach Maria
(1)
Kall Jacek
(1)
Kataev Dmitrij
(1)
Kay Frances
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(81)
1990 - 1999
(4)
Kraj wydania
Polska
(101)
Język
polski
(101)
Temat
Marketing
(44)
Marketing elektroniczny
(13)
Marketing strategiczny
(13)
Przedsiębiorstwo
(13)
Internet
(10)
Komunikowanie marketingowe
(10)
Public relations
(10)
Reklama
(9)
Zarządzanie
(9)
Konsumenci (ekon.)
(8)
Promocja handlowa
(8)
Rynek
(8)
Marketing partnerski
(7)
Marketing polityczny
(7)
Obsługa klienta
(7)
Lojalność konsumentów
(6)
Innowacje
(5)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(5)
Techniki sprzedaży
(5)
Turystyka
(5)
Banki
(4)
Globalizacja
(4)
Handel
(4)
Instytucje nonprofit
(4)
Kadry
(4)
Konkurencja
(4)
Polska
(4)
Reklama internetowa
(4)
Rolnictwo
(4)
Samorząd terytorialny
(4)
Targi i wystawy
(4)
Usługi
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Znaki towarowe
(4)
Ceny
(3)
Firma (nazwa)
(3)
Inwestycje
(3)
Jakość produktu
(3)
Kryzys
(3)
Marketing terytorialny
(3)
Miasta
(3)
Organizacja
(3)
Outsourcing
(3)
Rynek pracy
(3)
Sprzedaż
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Administracja
(2)
Euro (pieniądz)
(2)
Franchising
(2)
Gospodarka
(2)
Gospodarka terenowa
(2)
Handel międzynarodowy
(2)
Hotelarstwo
(2)
Logistyka
(2)
Lojalność
(2)
Marketing -- zagadnienia
(2)
Marketing międzynarodowy
(2)
Opakowania
(2)
Polityka
(2)
Przedsiębiorstwo małe i średnie
(2)
Public relations w internecie
(2)
Rynek kapitałowy
(2)
Sport
(2)
Strony WWW
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Teoria dystrybucji
(2)
Unia Europejska
(2)
Świętokrzyskie, województwo
(2)
Agencje muzyczne
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Ankieta
(1)
Automatyzacja
(1)
Banki internetowe
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Baza danych
(1)
Benchmarking
(1)
Bezrobocie
(1)
Bhp
(1)
Biblioteka
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Blogi
(1)
Controlling
(1)
Decyzje
(1)
Ekonometria
(1)
Ekonomia
(1)
Ekorozwój
(1)
Etnopsychologia
(1)
Europejskie rady zakładowe
(1)
Finanse
(1)
Firma (nazwa) -- marketing
(1)
Gospodarka komunalna
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gwarancja jakości
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Infrastruktura społeczna
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Gatunek
Czasopismo naukowe
(6)
Czasopismo ekonomiczne
(5)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
101 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Dylematy tożsamości społecznej i organizacyjnej, 2. Pomiędzy tożsamością a tożsamością organizacyjną, 3. Organizacja i jej komponenty tożsamości, 4. Podążając za organizacją - dryfującą łodzią pragnień, 5. Puszka Pandory ujawnia swoje organizacyjne oblicze, 6. Wchodząc do organizacji, jak do jaskini Platona, 6. Quum advocatus diaboli w organizacji, 8. W organizacji-behawioralnym bagnie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Bytomiu / red. Magdalena Goik ; Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji w Bytomiu ; 6)
Pozycja strategiczna klubów piłki nożnej Orange Ekstraklasy na Górnym Śląsku i w Zagłębiu; Elementy potencjalnego produktu turystycznego o specyfice sportowej na przykładzie wyjazdowych meczów piłki nożnej; Marketingowe aspekty sportu żużlowego na przykładzie "CKM Złomrex Włókniarz Częstochowa"; Zarządzanie publiczną infrastrukturą sportową na przykładzie Wojewódzkiego Ośrodka Kultury i Sportu "Stadion Śląski" w Chorzowie; Wpływ propagowania nordic walking na rozwój produktu sportowo-rekreacyjnego; Promowanie sportu osób niepełnosprawnych przez Zrzeszenie Sportowe "Start" (1953-2008); Wybrane imprezy kultury fizycznej jako element rynku turystyki sportowej; Promowanie Szczyrku jako ośrodka turystyki sportowej; Tatrzańskie szlaki turystyczne jako produkt marketingowy; Doświadczenia regionu częstochowskiego w kształtowaniu produktu turystyki sportowej; Off-road jako sport ekstremalny i jego rozwój w ramach turystyki aktywnej w północnej części Jury Krakowsko-Częstochowskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pojęcia kryzysu, przetrwania i rynków schyłkowych w marketingu; 2. Strategie przetrwania jako opcje efekty wnego funkcjonowania na rynkach schyłkowych; 3. Metodologia strategii przetrwania w międzynarodowym zarzą dzaniu marketingowym; 4. Przykłady realizacji marketin gowych strategii przetrwania; Wnisoki i uwagi końcowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanistyczno Ekonomicznej w Łodzi ; Nr 2 (32) 2003)
1.Klient jako obiekt marketingu; 2. Zarządzanie lojalnością klienta; 3. Wykorzystanie promocji on-line w kreowaniu relacji z klientami; 4. Badanie lojalności nabywców jako podstawa zarządzania kluczowymi klientami; 5. Strategie marketingu zakupów na rynku przemysłowym; 6. Marketing w działalności producentów rolnych; 7. Promocja w działalności przedsiębiorstw na polskim rynku produktów muzycznych; 8. Uwarunkowania prawne działalności reklamowej na rynku farmaceutycznym; 9. Idea Corporate Relations- kierunek rozwoju public relations w Stanach Zjednoczonych; 10. Obsługa logistyczna w działalności produkcyjnej; 11. Zrzeszenia detalistów jako forma integracji gospodarczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanistyczno Ekonomicznej w Łodzi ; Nr 2 (22) 2002)
Wprowadzenie; Marketing jako filozofia skutecznych działań na rynku; Marketingowe aspekty transakcji eksportowej; Public relations w kreowaniu wizerunku firmy; Sponsoring jako instrument kreowania wizerunku firmy; Nowe tendencje w badaniach marketingowych; Wykorzystanie programów lojalnościowych w kreowaniu relacji z klientem; Marka jako element Corporate Identity; Marketing polityczny w USA i w Polsce; Franchising w firmie McDonald's; Konkurencyjność polskich przedsiębiorstw handlowych - aktualny stan i możliwosci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
Funkcje opakowania z punktu widzenia startegii marketingowej firmy, Produkt a opakowanie, Cena a opakowanie, Dystrybucja a opakowanie, Promocja a opakowanie, Programy rozwoju opakowań, Projektowanie opakowania, Społeczne, ekonomiczne i prawne aspekty opakowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Znaczenie państw i korporacji transnarodowych w systemie światowym: 1.Teoretyczna interpretacja znaczenia państw i korporacji transnarodowych w systemie światowym z punktu widzenia ekonomii globalnej, 2.Znaczenie zbiorowej hegemonii mocarstw i korporacji transnarodowych w globalizacji systemu światowego, 3.Znaczenie organizacji międzynarodowych w procesie globalizacji systemu światowego. CZ.II Znaczenie globalizacji marketingu politycznego i ekonomicznego (marketingu mix) jako narzędzia korporacji transnarodowych w walce o hegemoniczną pozycję w systemie światowym: 4.Znaczenie globalizacji strategii marketingu politycznego jako narzędzia wpływu korporacji na politykę państw, 5.Globalizacja produktu i marki, 6.Globalizacja ceny, 7.Globalizacja strategii promocji, 8.Globalizacja kanałów dystrybucji. Cz. II Perspektywy zmian systemu światowego w następstwie globalizacji: 9.:Koszty i korzyści globalizacji. Perspektywy zmian systemu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Wprowadzenie do marketingu w sektorze non profit : 1. Sektor non profit a koncepcje marketingu. Cz.II Wdrożenie koncepcji marketingu : 2. Przyjęcie orientacji marketingowej, 3. Segmentacja rynku, 4. Proces planowania marketingowego. Cz.III Zastosowanie marketingu : 5. Pozyskiwanie funduszy, 6. Marketing sztuki, 7. Marketing w edukacji, 8. Marketing w służbie zdrowia, 9. Marketing społeczny
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Usługi: produkcja, rynek, marketing / Marianna Daszkowska. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1998. - 211 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Geneza wiedzy ekonomicznej o usługach; Pojecie sfery usług i ich systematyzacja; Elementy produkcji usług; Funkcje usług w gospodarce rynkowej; Istota rynku usług i zasady jego funkcjonowania; Zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwach usługowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Materiały Dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ; 198)
1.Club Med. 2.Organizacja imprezy plenerowej - warsztaty. 3.Produkt na miarę potrzeb - pomysł na własny biznes - warsztaty. 4.Ludwik. 5.LPP S.A. 6.Frugo. 7.Marwit. 8.Strategia cenowa linii lotniczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Seria A; Zeszyt 1)
Cz.I Rola szkoły wyższej w edukacji i badaniach naukowych: rola uczelni niepaństwowej w edukacji, badaniach naukowych i kształtowaniu elit intelektualnych (na przykładzie Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Białymstoku); O potrzebie nauczania etyki biznesu; Pierwszy rok studiów na państwowej i prywatnej uczelni. Cz.II Wybrane problemy zarządzania: Niektóre instytucjonalne uwarunkowania przenoszenia ryzyka; Regionalne uwarunkowania strategii rozwoju przedsiębiorstwa (studium przypadku PKS Białystok); Instrumenty ekonomiczne w zarządzaniu ochrona środowiska; Geometryczna interpretacja analizy postoptymalizacyjnej w programowaniu liniowym; Przegląd systemów informatycznych do wspomagania zarządzania działających w środowisku Windows. Cz.III Marketing w badaniach i działalności gospodarczej: Perspektywy rozwoju ubezpieczeń w Polsce; Sponsorowanie ochrony środowiska - doświadczenia europejskie; Cz.IV Zarządzanie regionalne: Euroregiony jako forma współpracy transgranicznej; Instrumenty zarządzania rozwojem regionalnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Tożsamość marketingu : 1.Marketing jako funkcja i koncepcja działania, 2.Koszty i efekty działań marketingowych, 3.Obszary wykorzystywania marketingu. Cz.II Etyczne problemy marketingu w Polsce : 1.Marketing a kształtowanie postaw społecznych, 2.Marketing a interesy nabywców, 3.Etyczne dylematy specjalistów marketingu. Cz.III Przyszłość marketingu : 1.Kierunki rozowju marketingu, 2.Możliwości i zagrożenia rozowju marketingu w Polsce, 3.Oczekiwania wobec marketingu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.1 Podstawy koncepcyjne marketingu bezpośredniego: 1. Istota i reguły marketingu bezpośredniego, 2. Baza danych. Cz.2 Zarządzanie marketingiem bezpośrednim: 3. Analizy marketingowe oparte na bazach danych, 4. Planowanie strategii w marketingu bezpośrednim, 5. Realizacja działań marketingu bezpośredniego, 6. Kontrola i pomiar efektywności marketingu bezpośredniego. Cz.3 Instrumenty marketingu bezposredniego: 7. Reklama zwrotnego odzewu, 8. Przesyłka pocztowa, 9. Katalog sprzedaży wysyłkowej, 10. Telemarketing, 11. marketing bezpośredni w internecie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Koncepcja zarządzania marketingowego w szkole wyższej: 1.Dylematy marketingu szkół wyższych. 2.Wybrane problemy adaptacji marketingu w szkolnictwie. 3.Konkurencja na rynku usług edukacyjnych na poziomie wyższym. 4.Potrzeba planowania strategicznego w usługach edukacyjnych. 5.Funkcja marketingowa w szkole wyższej. Marketing szkół wyższych o profilu biznesowym z perspektywy amerykańskiej. 7.Strategie marketingowe amerykańskich uczelni for-profit. 8.Zaufanie w procesie naybwania usług edukacyjnych przez studentów. II.Marketingowa orientacja na klienta w szkole wyższej:9.Selekcja kandydatów na studia w strategii marketingowej uczelni. 10.Marketingowe zarządzanie szkołami wyższymi z perspektywy relacji zachodzących pomiędzy konsumentami usług.11.Segmentacja w kontekście szkolnictwa wyższego:strategie zwiększania efektywności. 12.Przyczyny wyboru uczelni ekonomicznej przez kandydatów na studia. III>Polityka jakości w usługach edukacyjnych: 13.Jakość kształcenia -czynniki i kryteria oceny. 14.Jakość w usługach edykacyjnych. IV.Zarządzanie produktem w usługach edukacyjnych: 15.Produkt w usługach edukacyjnych - sposób definiowania i konsekwencje dla działań marketingowych. 16.Branding jako element marketingowego zarządzania szkołą wyższą na przykładzie uczelni polskich i amerykańskich. 17.Praktyka gospodarcza w procesie kształcenia na poziomie wyższym. V.Personel w zarządzaniu marketingowym szkołą wyższą: 18.Kluczowe etapy procesu kadrowego w szkolnictwie wyższym. 19.Zasoby ludzkie jako element kształtowania wizerunku niepublicznej szkoły wyższej. 20.Rola rektora w budowaniu długotrwałych relacji szkoły wyższej z otoczeniem. 21.Specyfika osobowości i zachowań młodego nauczyciela akademickiego a kształtowanie wizerunku uczelni. VI>Zarządzanie komunikacją w szkołach wyższych: 22.Podstawy zarządzania promocją szkoły wyższej. 23.Reklama prasowa szkół wyższych. 24.Elementy wizerunku szkoły wyższej. 25.Rola i zadania komórek public relations w strukturach uczelni. 26.Targi edukacyjne jako narzędzie kształtowania wizerunku szkoły wyższej. 27.Zarządzanie relacjami z absolwentami. 28.Współpraca ze studentami w zakresie aktywności promocyjnej uczelni. VII.Nowe technologie na rynku edukacji wyższej: 29.Zmiany strategii marketingowych szkół wyższych w dobie społeczeństwa informacyjnego. 30.Pozycjonowanie serwisów internetowych szkół wyższych. VIII. Badania marketingowe w zarządzaniu szkołą wyższą: 31. Badania i analizy marketingowe w szkole wyższej. 32.Pomiar satysfakcji klienta jako element sytsemu zarządzania jakością w szkole wyższej. 33.Badanie opinii studentów jako przesłanka doskonalenia jakości kształcenia. 34.Marketingowe aspekty działalności uczelni wychowania fizycznego w opinii studentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Klasyczna koncepcja marketingu jako podstawa postmodernistycznych rozwiązań marketingowych, 2. Marketing partnerski jako przykłąd marketingowej orientacji postmodernistycznej, 3. Marketnig wirusowy jako przykład marketingowej orientacji postmodernistycznej, 4. Marketing wewnętrzny jako przykład marketingowej orientacji postmodernistycznej, 5. Marketing personlany jako przykąłd marketingowej orientacji postmodernistycznej, 6. Zakres prkatycznego stosowania nowoczesnych technologii w działalniach personalnych oraz ich outsourcingu, 7. Kształtowanie tożsamości i wizerunku przedsiębiorstwa zorientowanego marketingowo, 8. Koncepcja marketigu jako wypadkowa kluczowych wartości niematerialnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Funkcjonowanie organizacji non-profit w gospodarce rynkowej. Przesłanki wdrożenia marketingu w organizacjach non-profit. 3. Pozyskiwanie donatorów jako obszar decyzji marketingowych organizacji non-profit. 4. Zarządzanie marketingowe w organizacjach non-profit.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Marketing lojlanościowy (Total Loyalty Marketing), 2.Marketing lojalnościowy - analiza, 3.Strategiczne podstawy lojalności, 4.Segmenty lojalności, 5.Szczeble lojlaności pracowników, 6.Szczeble lojalności klientów, 7.Nareszcie cel - lojalność - osiągnięty, 8.Epilog: Sprzedaż oparta na lojlaności (Total Loyalty Sales)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawy funkcjonowania opieki zdrowotnej, 1.1. Kategorie pojęciowe opieki zdrowotnej, 1.2. Mechanizm rynkowy a specyfika opieki zdrowotnej, 1.3. Mechanizmy ingerencji państwa w opiece zdrowotnej, 2. Przesłanki urynkowienia opieki zdrowotnej, 2.1. Pojęcie urynkowienia opieki zdrowotnej, 2.2. Sektorowe przesłanki urynkowienia, 2.3. Pozasektoroweprzesłanki urynkowienia, 2.4. Doświadczenia Polski z rynkiem wewnetrznym w opiece zdrowotnej, 3. Koncepcja marketingu relacji w opiece zdrowotnej, 3.1. Paradygmat marketingu relacji w opiece zdrowotnej, 3.2. Wartośc relacji pacjent-usługowca, 3.3. Specyfika wymiany w opiece zdrowotnej, 3.4. Zaufanie i zaangażowanie w relacji usługowca-pacjent, 4. Elementy rynkowe po stronie podaży opieki zdrowotnej, 4.1. Obszary i mechanizmy konkurencji w opiece zdrowotnej, 4.2. Dylematy konkurencji publicznej, 4.3. Metody finansowania usłuh\g zdrowotnych i ich konsekwencje, 4.4. Decentralizacja uprawnień w opiece zdrowotnej, 4.5. Świadczenie usług zdrowotnych przez podmioty sektora niepublicznego, 5. Elementy rynkowe po stronie popytu na opiekę zdrowotną, 5.1. Swoboda wyboru usługodawcy przez pacjentów, 5.2. Współpłacenie pacjentów za usługi opieki zdrowotnej, 6. Narzędzia marketingu w opiece zdrowotnej, 6.1. Struktura usługi zdrowotnej jako produktu, 6.2. Tworzenie oferty usługowej. 6.3. Cena jako instrument marketingu, 6.4. Komunikacja marketingowa w relacji z pacjentami, 7. Obsługa pacjentów i ocena wartości relacji w opiece zdrowotnej, 7.1. Obsługa pacjentów, 7.2. Ocena wartości relacji pacjent-usługowca, 7.3. Wartośc relacji z perspektywy pacjenta, 7.4. Wartośc relacji z perspektywy usługodawcy, 8. Kierunki doskonalenia systemu opieki zdrowotnej w Polsce, 8.1. Nowa rola władz publicznych i koncepcja stewarda, 8.2. Etyczne i ekonomiczne aspekty podejmowania wyborów w opiece zdrowotnej, 8.3. Stymulowanie efektywności usługodawców opieki zdrowotnej, 8.4. Bodżce elektywnościowe kierowane do pacjentów, 8.5. przyszłośc marketingu w opiece zdrowotnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Zarządzanie marketingowe w handlu współczesnym : 1. Marketing handlowy - zagadnienia podstawowe, 2. Marketing handlu detaliczego, 3. Relacje z klientami, 4. marki handlowe. Cz.II Dylematy zarządzania marketingowego wybranymi usługami i produktami: 1. Marketing usług finansowych, 2. Usługi medyczne, 3. zarządzanie marketingowe usługami turystycznymi, 4. Marketing niektórych produków
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
PiM ISM 36 / red. nauk. Ewa Bilska. - Warszawa : Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, 2008. - 159, [1] s. : rys.; tab. ; 24 cm.
(Prace i Materiały ISM / Kolegium Ekonomiczno-Społeczne. Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Instytut Studiów Międzynarodowych ; ISSN 0137-5601 ; 36)
1. Międzykulturowe public relations jako szczególna forma międzynarodowych działań komunikacyjnych korporacji transnarodowych; 2. Prasowe relacje kampanii lobbingowej na rzecz dyrektywy usługowej; 3. Dylematy zarządzania strategicznego w mediach; 4. Marka, konsument, kultura. Nowe realia procesów budowania świadomości marki (brandingu); 5. Wartość użytkowa portalu internetowego analiza porównawcza portali Onet.pl i Allegro.pl; 6. Coolhunting jako postmodernistyczna jakościowa metoda badawcza- definicja i geneza pojęcia; 7. Marka religią? Społeczności markowe na przykładzie firmy Apple
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej