Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(117)
Forma i typ
Książki
(111)
Publikacje naukowe
(21)
Publikacje fachowe
(13)
Czasopisma
(6)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(80)
dostępne
(79)
nieokreślona
(5)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(83)
Czytelnia
(85)
Autor
Chodyński Andrzej
(5)
Huczek Marian (1939-2023)
(5)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(5)
Budzyński Wojciech
(4)
Cenker Ewa Małgorzata
(4)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(4)
Smektała Tymon (1977- )
(4)
Grabiec Olimpia (1975- )
(3)
Knecht Zdzisław
(3)
Armstrong Gary
(2)
Czarnowski Piotr
(2)
Dzieńdziora Joanna
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Gorzeń-Mitka Iwona
(2)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(2)
Jupowicz-Ginalska Anna
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Lupa Iwona
(2)
Mazur Marek
(2)
Murdoch Anna
(2)
Sipa Monika
(2)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(2)
Socha Irena (1946- )
(2)
Tworzydło Dariusz
(2)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Adamski Andrzej (1973- )
(1)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Ali Moi
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Andrzejewski Piotr
(1)
Artemenko Lina
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Barlik Jacek
(1)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Bielecka Olimpia
(1)
Bierzyński Jakub
(1)
Black Sam
(1)
Borkowska Ewa
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Broniewicz Monika
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Butkiewicz Magdalena
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Cichy Janusz
(1)
Ciszewska Mariola
(1)
Coop Tomasz
(1)
Cybulska Kinga
(1)
Danylenko Olena
(1)
Daszkiewicz Damian
(1)
Datko Marek
(1)
Davis Anthony
(1)
Dojwa Katarzyna
(1)
Drong Leszek
(1)
Duda Aneta
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Fleischer Michael
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Foster Timothy R. V. (1938- )
(1)
Frołow Kuba
(1)
Furman Wojciech (1946- )
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- ). Public relations czyli Promocja reputacji (pol.)
(1)
Golewska-Stafiej Agata M
(1)
Golinowski Janusz
(1)
Gralczyk Aleksandra
(1)
Gregory Anne
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Guzowski Rafał
(1)
Hejnowski Sebastian
(1)
Herbuś Aneta
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Jabłońska Magdalena
(1)
Jabłoński Adam Stefan
(1)
Jabłoński Andrzej W
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Jabłoński Wojciech
(1)
Jagodzińska Katarzyna
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Jarosz Marta
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Jeziorski Leopold
(1)
Jeziński Marek
(1)
Juraszek Marian
(1)
Jurczak Izabela
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kadragic Alma
(1)
Kall Jacek
(1)
Kanczak Agnieszka
(1)
Karasiewicz Grzegorz
(1)
Karbownik Karolina
(1)
Kasińska-Metryka Agnieszka (1971- )
(1)
Kassay Štefan
(1)
Kastory Paweł (1963- )
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(33)
2000 - 2009
(74)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(116)
Rosja
(1)
Język
polski
(116)
rosyjski
(1)
Temat
Public relations
(91)
Marketing
(25)
Reklama
(24)
Przedsiębiorstwo
(20)
Środki masowego przekazu
(16)
Marketing polityczny
(15)
Komunikacja społeczna
(12)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(9)
Internet
(8)
Instytucje nonprofit
(7)
Komunikacja marketingowa
(7)
Marketing elektroniczny
(7)
Media społecznościowe
(7)
Polityka
(7)
Public relations w internecie
(7)
Sponsoring
(7)
Szkolnictwo wyższe
(7)
Komunikowanie marketingowe
(6)
Marketing społecznościowy
(6)
Marketing strategiczny
(6)
Promocja handlowa
(6)
Wybory
(6)
Banki
(5)
Firma (nazwa)
(5)
Komunikacja polityczna
(5)
Kreowanie wizerunku
(5)
Kultura organizacyjna
(5)
Marketing cyfrowy
(5)
Zarządzanie jakością
(5)
Zarządzanie kryzysowe
(5)
Autoprezentacja
(4)
Konsumenci
(4)
Organizacja
(4)
Reklama internetowa
(4)
Samorząd terytorialny
(4)
Targi i wystawy
(4)
Zarządzanie
(4)
Administracja
(3)
Bibliotekarstwo
(3)
Biblioteki
(3)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(3)
Dziennikarstwo
(3)
Dziennikarze
(3)
Hotelarstwo
(3)
Innowacje
(3)
Kampania wyborcza
(3)
Kryzys
(3)
Marketing terytorialny
(3)
Menedżerowie
(3)
Portal społecznościowy
(3)
Promocja
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Public relations*
(3)
Strony WWW
(3)
Wizerunek uczelni
(3)
Biblioteka
(2)
Biblioteki akademickie
(2)
Ceny
(2)
Controlling
(2)
Firmowa witryna internetowa
(2)
Handel
(2)
Image
(2)
Instytucje użyteczności publicznej
(2)
Jakość usług
(2)
Kadry
(2)
Logistyka
(2)
Marketing -- zagadnienia
(2)
Marketing partnerski
(2)
Miasta
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Rynek (ekonomia)
(2)
Specjaliści ds. public relations
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Towary
(2)
Usługi biblioteczne
(2)
Wizerunek biblioteki
(2)
Wizerunek medialny
(2)
Aukcja internetowa
(1)
Automatyzacja
(1)
BHP
(1)
Banki internetowe
(1)
Biblioteki wirutalne
(1)
Blogi
(1)
Branding (marketing)
(1)
Czas pracy
(1)
Działalność pożytku publicznego
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
E-mail marketing
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekologia
(1)
Ekonomia
(1)
Ekorozwój
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
Fundusz emerytalny
(1)
Google Analytics
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Grunig, James E. (1942- )
(1)
Grupy nacisku
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Historia literatury
(1)
Temat: czas
2001-
(10)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(10)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(15)
Opracowanie
(12)
Praca zbiorowa
(7)
Czasopismo naukowe
(5)
Czasopismo ekonomiczne
(4)
Monografia
(4)
Materiały konferencyjne
(3)
Poradnik
(2)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(41)
Media i komunikacja społeczna
(21)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(10)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
117 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podstawy konstruktywistycznej i systemowej teorii komunikacji, 2. Media w perspektywie konstruktywizmu, 3. Krótki zarys rozwoju desingu, 4. Corporate identity, 5. Public relations
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Vademecum Menedżera)
1. Promocja i public relations w działalności marketingowej, 2. Public relations jako instrument marketingowy w nowoczesnym przedsiębiorstwie, 3. Public relations - praktyczne zastosowanie, 4. Studia przypadków
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie / Wyższa Szkoła Zarządzania "Edukacja" we Wrocławiu)
R.1 Promocja w działalności przedsiębiorstw: Ch-ka działalności marketingowej; Planowanie marketingowe; Rola promocji w procesie komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem; Formy promocji; Etyka promocji. R.2 Public relations jako forma promocji mix: Cele i funkcje public relations; Planowanie public relations; Metody, techniki i środki public relations; Bariery i trudności - efekt bumerangowy; Skuteczność public relations. R.3 Organizowanie public relations: Wyznaczanie zadań w zakresie public relations; Specjalista do spraw public relations; Informacje i komentarz; Wizerunek przedsiębiorstwa i produktu; Public relatins w sytuacjach kryzysowych; Finansowanie public relations. R.4 Studia przypadków public relations: Policja; Wojsko; Gmina; Toyota Tsusho Corporation; Kombinat "PZLhydral" S.A.; ABB Instal LTD; Fabryka samochodów; Elektrociepłownia "Opole"; Przedsiębiorstwo Ochrony Mienia "Jurex"; Szkoła średnia. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Determinanty kreowania wizerunku partii politycznych; 2. Aspekty teoretyczne public relations; 3. Wykorzystanie technik i metod public relations przez partie polityczne; 4. Znaczenie etyki w działalności public relations i życiu politycznym; 5. Zagrożenia związane z kreowaniem image'u w polityce; 6. Znaczenie i perspektywy wykorzystania public relations w polityce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kapitał relacji, wartość public relations; Symbole i wyróżniki w procesie kreowania wizerunku kraju; Wykorzystanie działań public relations przed uruchomieniem projektu; Kształtowanie i ocena wizerunku jednostki samorządu terytorialnego; Propaganda czy public relations? Dwa wybrane przypadki z USA i Polski; Komunikowanie polityczne w kampanii wyborczej - kierunki zmian w polskiej rzeczywistości politycznej; Metody działań PR w jednostkach samorządu terytorialnego; Skuteczność i efektywność PR; Marketing międzywyborczy w praktyce. Sto dni rządu Kazimierza Marcinkiewicza; Wizerunek mafii w literaturze Mario Puzo; Społeczna odpowiedzialność uczelni publicznej a public relations (na przykładzie Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego); Public relations w zarządzaniu sytuacją kryzysową w banku; Samorządowe public relations w Polsce - doniesienie z badań; Uwarunkowania i instrumenty kształtowania wizerunku firmy w Internecie; Public relations rejonu Kaszub; Lobbying organizacji trzeciego sektora; Etyczne aspekty PR w Polsce w świetle wyników badań empirycznych; Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa jako narzędzie komunikacji marketingowej; Public relations - gdzie jesteśmy i gdzie idziemy? Mity i fakty; Wykorzystanie telemarketingu w ubezpieczeniach; Zmiana wizerunku służby zdrowia w Polsce - konieczność i potrzeba społeczna; Niedyskretny urok grupy. Grupy studenckie a kształtowanie wizerunku uczelni na przykładzie Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie; Duży sukces małej Ani, czyli reklamowa kampania wizerunkowi na usługach PR; Marketingowe PR w zintegrowanej komunikacji; Marketingowa koncepcja kształtowania wizerunku przedsiębiorstwa; Wykorzystanie macierzy celów wizerunkowych w analizie i ocenie sytuacji wyjściowej firmy; Zjawiska społeczno-psychologiczne, wykorzystywane przez public relations w procesie pozyskiwania akceptacji konsumenta dla produktu odzieżowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations miast i regionów / red. nauk. Aneta Duda. - Warszawa : Difin, 2010. - 274 s. : il. ; 23 cm.
1. Public relations w teorii: Istota i rola public relations; Jakiego public relations potrzebuje samorząd?; Planowanie strategiczne programów public relations w administracji samorządowej; Media relations w samorządzie; Media szansą dla lokalnych społeczności; Znaczenie komunikacji wewnętrznej dla funkcjonowania urzędu; 2. Public relations w praktyce samorządowej: Kształtowanie tożsamości i wizerunku miast i regionów; Inicjatywy społeczne na rzecz rozwoju turystyki w regionie; Zasoby kulturowe potencjałem turystycznym miast i regionów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podstawy promocji szkoły; 2. Kształtowanie działań promocyjnych w szkole; 3. Współpraca jako forma budowania przewagi konkurencyjnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota public relations, 2. Cel public relations, 3. W organizacji, 4. Poza organizacją, 5. Komunikacja, 6. Badania, planowanie i ocena, 7. Klienci, 8. Marketing, 9. Sprawy publiczne, 10. Relacje ze społecznością lokalną, 11. Media, 12. Globalne public relations, 13. Profesja public relations, 14. Przyszłość
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kreowanie informacji : media relations / Wojciech Jabłoński. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2006. - 179 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Media relations jako kluczowa dziedzina PR. 2. Ustalenie modelu relacji: specjalista w dziedzinie politycznego public relations-dziennikarz. 3. Rola mediów we współczesnym systemie demokratycznym. 4. News a pseudowydarzenie. 5. Zasadnicze uwarunkowania politycznych media relations. 6. Narzędzia i techniki komunikowania stosowane przez specjalistów w dziedzinie politycznych media relations. 7. Studium przypadku - pierwsza wojna w Zatoce Perskiej - rok 1991. 8. Studiom przypadku: druga wojna w Zatoce Perskiej - rok 2003. 9. Polityczne media relations w Polsce - ocena skuteczności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Koncepcja i podstawowe poglądy na reputację firmy, 2. Tworzenie wizerunku i reputacji firmy, 3. Zarządzanie reputacją firmy, 4. Marketing reputacji firmy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public Relations w Internecie / Jerzy P. Szyfter. - Gliwice : Helion, 2005. - 178,[2] s. : rys. ; 20 cm.
Wprowadzenie; 1. e-PR, czyli public relations w Internecie; 2. Witryna jako narzędzie e-PR; 3. Internetowe biuro prasowe; 4. Komunikat prasowy w czasach Internetu; 5. Gdy firma przezywa kryzys; 6. Monitorowanie mediów online; 7. Pozycjonowanie witryny; 8. Praca z grupami dyskusyjnymi; 9. Internetowe narzędzia komunikacji; 10. Internetowy savoir-vivre.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak dojrzałe są public relations. Jakie media, takie public relations. Siedem najczęściej spotykanych grzechów głównych polskiego biznesu w podejściu do public relations. Public relations w marketingu politycznym. Public relations jako element komunikacji politycznej. Niewerbalne zachowania polskich polityków, wyraz wrodzonych zdolności czy wyrafinowana manipulacja? Metamorfoza polityczna i wartościowanie w kształtowaniu wizerunku na wybranych przykładach posiedzeń sejmu. Sejmowa Komisja Śledcza - reality czy show? Przygotowanie do zarządzania w sytuacjach kryzysowych - analiza procesu i wyniki badań. Monitoring mediów. Lobbing z perspektywy Polski powiatowej. Sposoby i konsekwencje działań grup interesu w Polsce w okresie transformacji. Kształtowanie tożsamości firmy. Wewnętrzne public relations na przykładzie Elektrowni "Bełchatów" S.A.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Jak Internet zmienił zasady marketingu i PR: Stare zasady marketingu i PR są nieskuteczne w dobie Internetu; Nowe zasady marketingu i PR; Bezpośrednie docieranie do nabywcy. II. Komunikacja internetowa - sposób na bezpośrednie dotarcie do nabywcy: Blogi - pozyskaj miliony propagatorów dla swojego przekazu; Nowe zasady komunikatów prasowych; Przekazywanie treści audio za pomocą podcastingu; Fora internetowe, strony typu Wiki i docelowi odbiorcy; Marketing wirusowy - gorączka rozprzestrzenia się w sieci; Bogata w treść strona internetowa. III. Plan działania - wykorzystanie potęgi nowych zasad: Jesteś tym, co publikujesz - budowanie planu marketingowego i PR; Internetowe przywództwo ideowe czyni twoją organizację wiarygodnym źródłem; Jak pisać dla nabywców; Jak treści internetowe wpływają na proces nabywczy; Jak korzystać z komunikatów informacyjnych w celu bezpośredniego dotarcia do nabywcy; Internetowy pokój medialny - drzwi otwierające drogę nie tylko do mediów; Nowe zasady komunikacji z mediami; Blogowanie jako sposób komunikacji z nabywcą; Podcasting i wideo - jak najprościej; Serwisy społecznościowe a marketing; Serach Engine Marketing - marketing wyszukiwarek internetowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public Relations w sytuacjach kryzysowych: Społeczna odpowiedzialność firmy jako wyzwanie dla public relations; Problemy sytuacji kryzysowych w organizacjach non profit; Kampania komunikacyjna organizacji w sytuacji kryzysu medialnego; Zarządzanie sytuacją kryzysową w bankowości; Uwarunkowania działań public relations w sytuacji kryzysowej organizacji politycznej; Wizerunek organizacji jako płaszczyzna zarządzania antykryzysowego; Wybrane aspekty zarządzania sytuacją kryzysową na przykładzie Wyższej Szkoły Finansów i Bankowości w Radomiu; Zarządzanie komunikacją wewnętrzną w sytuacjach kryzysowych; Utrata klienta jako przejaw kryzysu marketingowego; Efektywna komunikacja w zarządzaniu kryzysami i problemami. Przykłady zastosowań instrumentów Public Relations (easy study): Narzędzia wewnętrznego public relations na przykładzie Elektrowni "Bełchatów"; Adaptacja instrumentów PR w procesie reorganizacji ruchu kołowego w Jarosławiu; Informacja publiczna w operacjach militarnych NATO; Public relations Urzędu Miasta Poznania; Public relations w bankach - główne cechy i zadania; Zarządzanie sytuacją kryzysową na przykładzie spółki giełdowej; Kreowanie wizerunku poety w mediach; Wpływ systemu zarządzania jakością na wizerunek firmy Zeto-Rzeszów Sp. z o.o.; Public relations jako czynnik konkurencyjności szkół wyższych; Sytuacja kryzysowa w lokalnym banku - studium przypadku; Skuteczna komunikacja antykryzysowa firmy na przykładzie Netii Holding SA; Prewencja antykryzysowa na przykładzie wdrożenia telefonicznej obsługi klienta Górnośląskiego Zakładu Elektroenergetycznego. Komunikaty: Negocjacje jako narzędzie PR-rowca w rozwiązywaniu konfliktów; Public relations ukraińskich towarzystw ubezpieczeniowych; Twórcze rozwiązywanie problemów organizacji; Kreowanie wizerunku w działaniach promocyjnych przedsiębiorstwa; Czy mamy kryzys w edukacji public relations w Polsce? Problem standaryzacji; Znaczenie wizerunku polski w kontekście członkostwa w Unii Europejskiej; Public relations - znajomość istoty przedmiotu wśród studentów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblągu; Wpływ systemów CRM na zewnętrzny wizerunek przedsiębiorstwa; Psycholog w dziale public relations; Czynniki lojalności klienta majątkowych zakładów ubezpieczeń; Działania public relations w warunkach ukraińskiego rynku ubezpieczeniowego; Rola tożsamości organizacji w budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw działających na polskim rynku w świetle wyników badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Businessman Book)
Wstęp; Cz. I: ROLA PUBLIC RELATIONS: Co to takiego? Powstanie i ewolucja PR, Zarządzanie PR, PR jako zawód Etyka i prawo w PR; Cz. II: STRATEGIE PR: Sąd opinii publicznej, Fundament PR: komunikowanie, Badania socjologiczne i psychologiczne dla PR, Planowanie działania, Ocena; CZ.III: TECHNIKI PR: Docieranie do audytoriów, Pisanie tekstów, Żywe słowo, PR i najnowsze techniki komunikowania; CZ.IV: ZASTOSOWANIE PR: Zakres stosowania PR. Wstęp; Wprowadzenie; Jak rozpocząć działalność PR w firmie?, Kontakty z prasą, Komunikacja w sytuacjach kryzysowych, Okazje specjalne, Programy PR, Komunikacja wewnętrzna - klucz do sukcesu w biznesie, PR kształtuje wizerunek firmy, PR w szerszym aspekcie społecznym, Specyfika polskiego PR, Media zmieniają siębądź przygotowany.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Upadek reklamy, 2. Era public relations, 3. Nowa rola reklamy, 4. Różnice między reklamą i public relations, 5. Postscriptum
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Media and Publuc Ralation)
1.Public relations- pomiędzy rynkiem a sferą publiczną w kierunku koncepcji pr jako zarządzania zaufaniem; 2. Zastosowanie instrumentów marketingu w kryzysie bankowym; 3. Konwergencja komunikowania interpersonalnego i masowego w komunikacji marketingowej (casus bloga mbanku); 4. Kreowanie e-wizerunku samorządu terytorialnego; 5. Wybrane narzędzia komunikowania wewnętrznego i zewnętrznego w jednostkach samorządu terytorialnego; 6. Medialna autopromocja- próba klasyfikacji (rys teoretyczny); 7. Public relations a media lokalne; 8. Zarządzanie zmianą oraz komunikowanie w sytuacji kryzysowej na przykładzie redakcji prasowych; 9. Wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikacji biznesowej; 10. Social media jako narzędzie promocji instytucji kultury na przykładzie Tarnowskiego Centrum Kultury; 12. Analiza kreacji wizerunku Alexa Jonesa na nowych mediach; 13. Komunikacja jako narzędzie strategiczne dla IT; 14. Multifatyczność komunikacji marketingowej; 15. System wizualizacji i marka jako instrumenty komunikacji marketingowej; 16. Lokowanie produktu w kontekście nieuczciwej konkurencji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Argumentowanie i zmiana postaw, 2. Reklama kontrowersyjna i jej skuteczność, 3. Podatność na wpływ sprzedawców a umiejscowienie poczucia kontroli, 4. Reklama pod progowa - mity, fakty i badania, 5. Oddziaływanie werbalnymi i niewerbalnymi bodźcami podprogowymi a tworze nie się postaw, 6. Wiedza o manipulacji a jej skuteczność, 7. Uwaga mimowolna a proces komunikacji marketingowej, 8. Odbiór reklam zawierających schemat dziecięcości, 9. Skuteczność reklamy zewnętrznej - poszukiwaniu wskaźników, 10. Wybrane czynniki skuteczności działań medialnych PR, 11. Public relations wobec kryzysu - test profesjonalizmu, 12. Korzyści i ich prezentacja w różnych mediach reklamy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Modele public relations - od publicity do współdziałania; 2. Marketing we współczesnym zarządzaniu przedsiębiorstwem; 3. Strategie innowacji jako wartości dla klienta; 4. Publicity of private brands; 5. Czarny public relations a bankructwa banków; 6. Public relations instytucji usług publicznych działających na obszarze samorządu terytorialnego; 7. Promotional Tools in Foreign Direct Investment Attracting; 8. Metodologie badania wizerunku organizacji pożytku publicznego na przykładzie szkoły wyższej; 9. Efektywna komunikacja zewnętrzna w organizacjach pozarządowych. Studium przypadku: Towarzystwo Inicjatyw Twórczych "e"; 10. Rola biblioteki w kreowaniu wizerunku uczelni na przykładzie Wyższej szkoły Humanitas.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Jak ze szczura zrobić chomika czyli czym są public relations; 2. Jak pogoda czyli komu potrzebne są public relations; 3. O sobie samych czyli czym są wewnętrzne public relations; 4. Do miasta przyjeżdża cyrk czyli czym są media relations; 5. Public relations, promocja, reklama, marketing; 6. Działania public relations- w firmie czy na zewnątrz; 7. Jak wewnątrz firmy zorganizować komórkę public relations; 8. Baza klientów komórki public relations; 9. System Identyfikacji Wizualnej; 10. Strona internetowa narzędziem public relations; 11. Strategia public relations; 12. Nie zawracać głowy naczelnym czyli kiedy, co i komu; 13. Skuteczny komunikat prasowy; 14. Co to jest Press Kit i jak go stworzyć; 15. Rzutnik nie widzi laptopa czyli udana konferencja prasowa; 16. Za książkę odpowiada kolega czyli udział w targach; 17. Trasa promocyjna autora; 18. Patronaty medialne; 19. Badania efektywności działań PR; 20. Co to jest Press Book i jak go stworzyć; 21. Żadne obiadki czyli o osobistych relacjach z dziennikarzami; 22. Public relations w sytuacjach kryzysowych; 23. Przed mikrofonem; 24. Czytelnia sybiektywna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej