Form of Work
Książki
(17)
Czasopisma
(2)
Status
only on-site
(16)
available
(11)
unknown
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(11)
Czytelnia
(17)
Author
Duliniec Elżbieta
(3)
Bolesta-Kukułka Krystyna
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Grzegorczyk Wojciech
(2)
Sulich Adam
(2)
Widera Wiktor
(2)
Yip George S
(2)
Abt Stefan
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Borodin Yevgeniy
(1)
Brazilij Natalija
(1)
Butryn-Karaś Magdalena
(1)
Błażukiewicz Anna
(1)
Campbell David
(1)
Chwistecka-Dudek Halina
(1)
Coughlan Anne T
(1)
Czajka Kamil
(1)
Czuba-Kulisińska Beata
(1)
Demidenko Svitlana
(1)
Detyna Beata
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Dudek Marek
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Dziopak-Strach Ada
(1)
El-Ansary Adel
(1)
Filipowicz Paweł
(1)
Gawrylenko Valientina
(1)
Giertler Anna
(1)
Grzesiuk Aleksandra
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Hamill Jim
(1)
Hauke Aleksandra
(1)
Hałasik Katarzyna
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Janczewski Jerzy
(1)
Jatusripitak Somkid
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Karlik Marcin
(1)
Khozhylo Iryna
(1)
Kiepas-Remesz Katarzyna (1979- )
(1)
Kisiołek Artur
(1)
Klimek Jan
(1)
Komor Marcin
(1)
Kondak Anna
(1)
Kotler Philip
(1)
Krawczenko Oksana
(1)
Kroik Janusz
(1)
Kwietniewska Małgorzata
(1)
Lakhno Valeriy
(1)
Lemańska-Majdzik Anna
(1)
Lenik Piotr
(1)
Limański Andrzej
(1)
Lipiec Jacek
(1)
Madyda Aneta
(1)
Maesincee Suvit
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Myjak Teresa
(1)
Nagora Inna
(1)
Ostraszewska Zuzanna
(1)
Pakulska Jolanta
(1)
Petrov Alexander
(1)
Pierścieniak Agata
(1)
Piontek Adam
(1)
Porvazník Ján
(1)
Potkaniawski Michał
(1)
Prymon-Ryś Ewa
(1)
Purdie Tony
(1)
Pyka Jacek
(1)
Ratajczak Milena
(1)
Rozmus Stefan
(1)
Rutkowska-Podołowska Małgorzata
(1)
Rybicka Karolina
(1)
Sitek Marcin
(1)
Skibiński. Andrzej
(1)
Smolarek Małgorzata
(1)
Sorokina Natalia
(1)
Stern Louis W
(1)
Stonehouse George
(1)
Suska Justyna
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Tarasenko Tetyana
(1)
Tarczydło Beata
(1)
Tkachenko Alla
(1)
Tylec Agnieszka
(1)
Wierzbicka Ewa
(1)
Wierzbicki Zbigniew R
(1)
Wróbel Magdalena
(1)
Zdunkiewicz Anna
(1)
Zioło Katarzyna
(1)
Ławińska Olga
(1)
Świerkot Jarosław
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(13)
1990 - 1999
(3)
Country
Poland
(19)
Language
Polish
(19)
Subject
Marketing
(13)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(12)
Marketing międzynarodowy
(7)
Przedsiębiorstwo
(6)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(4)
Decyzje
(3)
Handel międzynarodowy
(3)
Zarządzanie
(3)
Marketing strategiczny
(2)
Mentoring
(2)
Alokacja
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Blogi
(1)
Doradcy personalni
(1)
Globalizacja
(1)
IKEA
(1)
Innowacje
(1)
Instytucja totalna
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Jednolity rynek UE
(1)
Kadry
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Logistyka gospodarcza międzynarodowa
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Materiały budowlane
(1)
Motywacja
(1)
Motywacja pracy
(1)
Organizacja
(1)
Osobowość
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Przedsiebiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Transfer technologii
(1)
Transport
(1)
Ubezpieczenia ekologiczne
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Współpraca gospodarcza
(1)
Genre/Form
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Domain
Zarządzanie i marketing
(2)
19 results Filter
Book
In basket
Marketing na rynku międzynarodowym / Wojciech Grzegorczyk. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2005. - 232 s. : rys., wykr. ; 24 cm.
ISBN: 83-89355-65-5
1.Elementy marketingu na runku międzynarodowym, 2.Selekcja rynków zagranicznych i wybór formy działania na nich, 3.Strategie marketingowe na rynku międzynarodowym, 4.Strategie marketingowe przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym - studia przypadków
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Materiały Dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ; 197)
ISBN: 978-83-7417-218-9
Wstęp. 1.Eurodisneyland. 2.Ikea. 3.Nowy styl. 4.Alpen Gold. 5.Maspex. 6.Peroni Nastro Azzurro.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Menedżera)
ISBN: 83-7230-025-9
Cz.I Zrozumienie wyzwań narodowego rozwoju gospodarcze go: Wyzwanie do budowy bogactwa narodu; Gł. dylematy i sprzeczności polityki publicznej na drodze rozwoju go spodarczego; Alternatywne drogi rozwoju. Cz.II Formułowanie strategicznej wizji narodu: Strare giczne grupy narodów a globalna struktura konkurencji; Ocena silnych i słabych stron narodu; Ocena możliwości zagrożeń narodu; Formułowanie strategicznej dźwigni wzrostu. Cz.III Tworzenie strategicznej postawy narodu: Formuło wanie polityki inwestycyjnej narodu; Budowa wiązek przemysłu narodowego; Kształtowanie narodowego portfe la przemysłowego; Kształtowanie narodowej polityki han dlowej; Kształtowanie narodowej polityki makroekonomi cznej; Rozwój infrastruktury narodu; Tworzenie narodo wych ram instytucjonalnych. Cz.IV Wspieranie wzrostu i pomyślności przedsiębiorstw Wiązanie strategii przedsiębiorstwa ze strategią budo wania bogactwa narodu; Troska o wzrost przedsiębiorstw Rozwój strategiczny przez strategie kooperacji; Strate gie budowania bogactwa narodu: od strategicznej wizji do strategicznego wdrażania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
ISBN: 83-01-13025-3
Wstęp; Podstwy koncepcji euromarketingowej; Warunki działania przedsiębiorstw na obszarze Europejskiego Rynku Wewnętrznego; Strategie euromarketingu w waru- nkach urzeczywistnienia ERW; Elementy strategii euro- marketingu-mix.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.9 (6 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.9 (1 egz.)
Book
In basket
Marketing międzynarodowy / Aleksandra Grzesiuk. - Warszawa : CeDeWu, 2007. - 193 s. : tab. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-7559-005-3
1. Podstawy internacjonalizcji przedsiębiorstw, 2. Orientacje międzynarodowe przedsiębiorstw - wprowadzenie do marketingu międzynarodowego, 3. Międzynarodowe otoczenie przedsiębiorstw, 4. Badania marketingowe rynków zagranicznych, 5. zróżnicowanie zachowań nabywców na rynkach międzynarodowych, 6. Kształtowanie instrumentów marketingu mix na rynku międzynarodowym
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
Marketing międzynarodowy / Elżbieta Duliniec. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2004. - 299 s. : tab., rys. ; 23 cm.
ISBN: 83-208-1518-5
1. Podstawy internacjonalizacji przedsiębiorstw- wprowadzenie do marketingu międzynarodowego: Internacjonalizacja przedsiębiorstw; Przyczyny internacjonalizacji marketingu; Pojecie marketingu międzynarodowego i pojęcia pokrewne; Orientacje międzynarodowe przedsiębiorstw; Przedsiębiorstwa "globalne od początku"; Standaryzacja i adaptacja w marketingu międzynarodowym; 2. Międzynarodowe otoczenie przedsiębiorstw jako zespół uwarunkowań marketingu na rynkach zagranicznych: Pojęcie międzynarodowego otoczenia marketingu i jego podstawowe elementy; Otoczenie ekonomiczno-rynkowe; Otoczenie demograficzne; Otoczenie społeczno-kulturowe; Otoczenie polityczne i prawno- administracyjne; Otoczenie technologiczne; Otoczenie naturalne; Problemy analizy międzynarodowego otoczenia marketingu; Pojecie dystansu psychicznego (kulturowego); 3. Strategie wejścia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne: Podstawowe pojęcia i zakres analizy; Rodzaje strategii wejścia na rynki zagraniczne; Strategie eksportu; Strategie kontraktowe (bez zaangażowania kapitałowego); Strategie wejścia na rynki zagraniczne z zaangażowaniem kapitałowym; Wybór strategii wejścia na rynki zagraniczne; 4. Badania marketingowe rynków zagranicznych: Zagadnienia wstępne; Zapotrzebowanie na informacje w fazie wchodzenia na rynki zagraniczne; Zapotrzebowanie na informacje w fazie kształtowania programów marketingowych dla wybranych rynków; Globalne zapotrzebowanie informacyjne; Analiza segmentacyjna w marketingu międzynarodowym; Badania marketingowe w Internecie; 5. Działania marketingowe na rynkach zagranicznych: Produkty w marketingu międzynarodowym; Kanały dystrybucji w marketingu międzynarodowym; Promocja międzynarodowa (komunikowanie się z rynkami zagranicznymi); Ceny w marketingu międzynarodowym; Efekt kraju pochodzenia; 6. Problemy organizacji marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach: Uwarunkowania rozwiązań organizacyjnych; Struktury organizacyjne marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach; Tendencje zmian organizacji marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Book
In basket
Marketing międzynarodowy / Elżbieta Duliniec. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2009. - 319, [1] s. : rys.; tabl. ; 24 cm.
ISBN: 978-83-208-1787-4
1. Podstawy internacjonalizacji przedsiębiorstw- wprowadzenie do marketingu międzynarodowego: Internacjonalizacja przedsiębiorstw; Przyczyny internacjonalizacji marketingu; Pojecie marketingu międzynarodowego i pojęcia pokrewne; Orientacje międzynarodowe przedsiębiorstw; Przedsiębiorstwa "globalne od początku"; Standaryzacja i adaptacja w marketingu międzynarodowym; 2. Międzynarodowe otoczenie przedsiębiorstw jako zespół uwarunkowań marketingu na rynkach zagranicznych: Pojęcie międzynarodowego otoczenia marketingu i jego podstawowe elementy; Otoczenie ekonomiczno-rynkowe; Otoczenie demograficzne; Otoczenie społeczno-kulturowe; Otoczenie polityczne i prawno- administracyjne; Otoczenie technologiczne; Otoczenie naturalne; Problemy analizy międzynarodowego otoczenia marketingu; Pojecie dystansu psychicznego (kulturowego); 3. Strategie wejścia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne: Podstawowe pojęcia i zakres analizy; Rodzaje strategii wejścia na rynki zagraniczne; Strategie eksportu; Strategie kontraktowe (bez zaangażowania kapitałowego); Strategie wejścia na rynki zagraniczne z zaangażowaniem kapitałowym; Wybór strategii wejścia na rynki zagraniczne; 4. Badania marketingowe rynków zagranicznych: Zagadnienia wstępne; Zapotrzebowanie na informacje w fazie wchodzenia na rynki zagraniczne; Zapotrzebowanie na informacje w fazie kształtowania programów marketingowych dla wybranych rynków; Globalne zapotrzebowanie informacyjne; Analiza segmentacyjna w marketingu międzynarodowym; Badania marketingowe w Internecie; 5. Działania marketingowe na rynkach zagranicznych: Produkty w marketingu międzynarodowym; Kanały dystrybucji w marketingu międzynarodowym; Promocja międzynarodowa (komunikowanie się z rynkami zagranicznymi); Ceny w marketingu międzynarodowym; Efekt kraju pochodzenia; 6. Problemy organizacji marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach: Uwarunkowania rozwiązań organizacyjnych; Struktury organizacyjne marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach; Tendencje zmian organizacji marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
ISBN: 83-01-13739-8
Ogólne spojrzenie; Kanały marketingowe - struktura, funkcje i relacje; Struktura kanału; Sprzedaż detaliczna; Pośrednicy kanałowi: hurtownicy; Logistyka dystrybucji; Projekt kanału i proces planowania; Zarządzanie kanałem; Systemy informatyczne a zarządzanie kanałem; Ocena skuteczności działania kanału marketingowego; Aspekty miedzynarodowe.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
Strategie marketingowe na rynku międzynarodowym / Andrzej Sznajder. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1995. - 171 s. : rys., tab. ; 20 cm.
ISBN: 83-01-11707-9
R.1 Rodzaje strategii działania przedsiębiorstw oraz czynniki je określające; R.2 Otoczenie przedsiębiorstw a wybór marketingowych strategii przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym; R.3 Wewnętrzne czyniiki wpływające na wybór strategii marketingowych na rynku międzynarodowym; R.4 Ustalenie pozycji przedsiębiorstwa ns rynku jako punkt wyjścia do podejmowania decyzji strategicznych; R.5 Strategie wejścia na rynki zagraniczne; R.6 Strategie ze względu na stopień globalizacji działań; R.7 Strategie działania wobec konkurencji; R.8 Strategie przedsiębiorstw w warunkach wprowadzania jednolitego rybku wewnętrznego Unii Europejskiej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-88402-30-7
R.1 Marketing jako działalność związana z rynkiem, R.2 Międzynarodowe otoczenie marketingowe, R.3 Segmentacj a rynku międzynarodowego i wybór rynku docelowego, R.4 Marketing-mix na rynku miedzynarodowym, R.5 Marketing na rynku Unii europejskiej.Wybrane problemy
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
Marketing międzynarodowy / Andrzej Limański, Ireneusz Drabik. - Warszawa : Difin, 2010. - 415, [1] s. : rys.; tab. ; 23 cm.
ISBN: 978-83-7641-235-1
1. Internacjonalizacja i globalizacja przedsiębiorstwa; 2. Marketing w operacjach na rynkach zagranicznych; 3. Strategia marketingu-mix na rynkach zagranicznych: Produkt, Cena, Dystrybucja, Komunikacja marketingowa
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-88667-03-3
Problematyka strategii i zarządzania w biznesie globalnym i transnarodowym, Globalizacja i wizja globalna, Analiza działalności globalnej, Analiza otoczenia konkurencyjnego, Analiza makrootoczenia globalnego, Strategia globalna i transnarodowa, Globalne i transnarodowe strategie obsługi rynku, Globalne zarządzanie produkcja i logistyka, Globalne strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi, Globalne zarządzanie w sferze technologii, Globalne i transnarodowe zarządzanie w marketingu, Globalne zarządzanie finansami, Struktura organizacyjna i kontrola w firmie globalnej, Zarządzanie globalnymi fuzjami, przejęciami i aliansami, Globalna działalność gospodarcza
i przyszłe trendy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Biblioteka Logistyka)
ISBN: 83-87344-55-9
1. Specyfika logistyki ponad granicami: Logistyka a systemy logistyczne; Struktura systemów logistycznych; Procesy logistyczne ponad granicami; Ku globalizacji gospodarki; Logistyka w skali mikro i makro. 2. Różnorodność infrastruktury logistycznej: Infrastruktura logistyczna; Modernizacja transportu; Gospodarka magazynowa; Logistyczne centra; Wymogi eurologistyczne 3. Logistyka w integracji systemów transportowych Europy: Integracja polskiego systemu transportowego z systemem transportowym Europy; Bariery w wykorzystywaniu logistyki w przewozach międzynarodowych; Centrum dystrybucji w organizacji łańcucha dostaw; Znaczenie infrastruktury transportowej dla procesu integracji krajów europejskich; Koncepcje pracy europejskiego operatora logistycznego. 4. Polska infrastruktura transportowa w logistyce po nadgranicznej: Regulacje UE w zakresie transportu międzynarodowego; Rozwój motoryzacji i wzrost ruchu na drogach Polski; Polska sieć drogowa na mapie Europy; Założenia programu budowy autostrad; Pozostała infrastruktura transportowa Polski. 5. Logistyka w marketingu sprzedaży: Organizowanie procesów dystrybucji; Klasyfikacje produktów; Prognozy marketingowe; Wybór kanałów dystrybucji; Proces obsługi klienta. 6. Logistyka w marketingu zakupów: Środowisko procesu zakupów; Organizacja procesu zakupów; Planowanie zakupów; Aspekty międzynarodowe w logistyce. 7. Kontrolingowy system zarządzania międzynarodowymi procesami logistycznymi: Kontroling jako element zintegrowanego środowiska zarządzania logistycznego ponad granicami; Komponenty kontrolingowego systemu zarządzania procesami logistycznymi; Wpływ organizacyjnych form kształtowania międzynarodowych procesów logistycznych na system kontrolingu; Modele sterowania kontrolingowego procesami logistycznymi i rodzaje wzorców oceny; Wybrane metody i narzędzia rachunku zarządczego i analizy odchyleń; Podstawowe techniki zaopatrzenia informacyjnego w zarządzaniu kontrolingowym. 8. Zintegrowane łańcuchy dostaw: Zjawisko "dojrzałości przemysłowej"; Koncepcja outsourcingu; Ewolucyjne przemiany rynku dostawców; Koncepcja zintegrowanego dostawcy; Płaszczyzny współpracy objęte koncepcją zintegrowanego dostawcy; Problemy związane z wdrażaniem nowoczesnych strategii zaopatrzeniowych na rynku europejskim; Wprowadzenie do zagadnienia wirtualnych korporacji; Koordynacja działań drogą do sukcesu; Zaopatrzenie wirtualnych korporacji. 9. Doświadczenia logistyki europejskiej: Tendencje logistyki europejskiej w aspekcie ekologii; Dążenie do zmniejszenia szkodliwego wpływu transportu; Gospodarka odpadami; Rozwój ponadgranicznej regionalnej komunikacji gospodarczej (PRKG) pomiędzy Niemcami a Polską; Argumenty przemawiające za PRKG; Analiza rozwoju PRKG w latach 1994-1998 i prognoza; Warunki ramowe i następstwa rozwoju gospodarczego w regionie; Środki potrzebne do rozwoju ponadgranicznej regionalnej komunikacji gospodarczej do roku 2005.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7378-276-1
1. Internacjonalizacja przedsiębiorstw i marketing na rynkach zagranicznych, 2. Czynniki przewagi konkurencyjnej w strategiach marketingowych polskich przedsiębiorstw na wewnętrznym rynku Unii Europejskiej, 3. Możliwości stosowania marketingowych narzędzi konkurowania w branżach napojów alkoholowych w Polsce i innych krajach Unii Europejskiej, 4. Transfer technologii w międzynarodowym cyklu życia produktu, 5. Efekt kraju pochodzenia w marketingu międzynarodowym, 6. Sposoby pozyskiwania marek przez przedsiębiorstwa działajace na rynku międzynarodowym, 7. Kształtowanie wizerunku firmy i marki na rynku międzynarodowym, 8. Umiędzynarodowienie przedsiębiorstw usługowych a ich strategie marketingowe, 9. Miedzynarodowa segmentacja rynku, 10. Wpływ internetu na marketing międzynarodowy, 11. Miedzynarodowe i globalne systemy informacji marketingowej, 12. Zakupy w procesie umiędzynarodawiania i globalizacji przedsiębiorstw, 13. Marketing wewnętrzny w ujęciu międzynarodowym, 14. Przedsiębiorstwo odpowiedzialne społeczenie na rynku międzynarodowym - aspekty marketingowe, 15. społeczna odpowiedzoalność przedsiębiorstw w kontekscie repektowania praw człowieka i marketingu etycznego (przykład wizerunku kobiet e reklamie)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7525-129-6
1. Elementy strategii przedsiębiorstwa na rynkach międzynarodowych. 2. Strategia marketingowa i inne strategie funkcjonalne przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym. 3. Strategia marketingu-mix na rynkach zagrsnicznych i jej elementy. 4. Internacjonalizacja polskich przedsiębiorstw.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-208-1474-X
Rozumienie strategii globalnej; Analizowanie potencjału globalizacyjnego sektora; Budowanie uczestnictwa w rynku globalnym; Projektowanie globalnych produktów i usług; Lokalizowanie globalnej działalności; Tworzenie marketingu globalnego; Globalne posunięcia konkurencyjne; Budowanie organizacji globalnej; Strategia regionalna; Pomiar czynników globalizacji sektora i instrumentów strategii globalnej; Globalna analiza strategiczna. Aneks: Formularze do oceny strategii bazowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-208-1011-6
Rozumienie strategii globalnej; Analizowanie potencjału globalizacyjnego sektora; Budowanie uczestnictwa w rynku globalnym; Projektowanie globalnych produktów i usług; Lokalizowanie globalnej działalności; Tworzenie marketingu globalnego; Globalne posunięcia konkurencyjne; Budowanie organizacji globalnej; Strategia regionalna; Pomiar czynników globalizacji sektora i instrumentów strategii globalnej; Globalna analiza strategiczna. Aneks: Formularze do oceny strategii bazowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339 (2 egz.)
No cover
Journal
In basket
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVII Zeszyt 2/2016)
Zawiera: Outplacement - nowoczesna koncepcja zarządzania zasobami ludzkimi; Kompetencje informatyczne - z perspektywy pracowników; Pokolenie Y wyzwaniem dla działów HR; Funkcjonowanie organizacji pozarządowych a motywacje ich uczestników; Coaching - moda czy realne wsparcie w zarządzaniu organizacją oraz rozwoju jednostki? Korzyści i zagrożenia; Raportowanie społecznej odpowiedzialności w Polsce w świetle unormowań Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/95/UE; CSR w firmach rodzinnych; Społeczna odpowiedzialność biznesu w rodzinnych firmach z sektora MSP branży energetycznej; Przedsiębiorczość w sektorze MSP - wybrane aspekty rozwoju firm w województwie śląskim; Strategiczna współpraca JST i banków lokalnych warunkiem rozwoju MŚP; Wybrane aspekty optymalizacji podatkowej w małych przedsiębiorstwach; Managerial preconditions and starting points for solving the threats and use of global environment opportunities; Social service management - challanges for Ukraine; Accounting policies and its importance in enterprise management - case for Ukraine; Forecasting as decision-making technique for enterprise development in contemporary economy; Corporate organisational maturity assessment method on the basis of ISO 9004:20099 (PN-EN ISO 9004:2010); Konceptualizacja modeli biznesowych w warunkach działalności sieciowej - wybrane aspekty; Sieć logistyki zwrotnej w branży motoryzacyjnej. Wybrane przykłady; Rola logistycznej obsługi klienta w sektorze usług hotelarskich; Business intelligence w zarządzaniu szpitalem; Zastosowanie Jednorodnych Grup Pacjentów w zarządzaniu kosztami szpitala publicznego; Monitorowanie aspektu finansowego w procesie doskonalenia jakości usług medycznych - propozycje metodyczne dla szpitali; Efekty organizacyjne i menedżerskie współdziałania organizacji; Misselling barierą rozwoju ubezpieczeń w Polsce; Współpraca zewnętrzna jako wyzwanie innowacyjnych przedsiębiorstw z perspektywy strategii Europa 2020; Innowacje w polskich przedsiębiorstwach budowlanych; Zrównoważone budownictwo jako przejaw innowacyjności w sektorze nieruchomości; Diagnoza stanu innowacyjności Spółdzielni Mieszkaniowej „Makoszowianka” w Zabrzu z wykorzystaniem metody siedmiokąta zarządzania innowacjami; Wykorzystanie mediów społecznościowych do wsparcia przedsiębiorczości i innowacyjności w wybranych krajach; Dzieci i młodzież jako konsumenci - obszary odpowiedzialności marketingu na rynku produktów dla dzieci; Relacje interpersonalne jako podstawa fundraisingu organizacji non-profit; Model public relations w komunikacji marketingowej; Age management jako narzędzie łagodzenia skutków starzenia się zasobów pracy w Polsce; Wybrane problemy studentów i absolwentów uczelni wyższych Dolnego Śląska na regionalnym rynku pracy po światowym kryzysie gospodarczym z lat 2007-2009; Kreatywność i innowacyjność w budowaniu postaw organizacji na przykładzie policji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Journal
In basket
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVIII Zeszyt 3/2017)
Zawiera: Spójność strategii personalnej jako determinanta rozwoju przedsiębiorstwa; Work commitment as an effect of applied system of motivation; Motivating factors applied in small and medium enterprises; Coaching jako interaktywne narzędzie wspomagające rozwój pracowników w przedsiębiorstwie; Poziom innowacyjności polski na tle unii europejskiej - analiza w oparciu o dekompozycję sumarycznego wskaźnika innowacji (SII); Environmental insurance in Poland and selected EU countries; Transformacje struktury organizacyjnej firmy informatycznej - studium przypadku; Pozycja konsumenta na rynku na tle Teorii Kreatywnego Monopolu Petera Andreasa Thiela; Generowanie wartości poprzez bloga firmowego. Studium przypadku; The role of storytelling in building a brand; Development of a support system for managing the cyber protection of an information object; Negocjacje alokacji zasobów w procesie organizacji struktury systemu wytwarzania w warunkach rozproszenia zasobów; Jakość materiałów budowlanych a preferencje nabywców na przykładzie systemów stropowych; Reflective learning facilitators.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again