Form of Work
Książki
(185)
Status
only on-site
(165)
available
(125)
unknown
(2)
Branch
Wypożyczalnia
(125)
Czytelnia
(167)
Author
Grzegorczyk Wojciech
(5)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(4)
Rydzkowski Włodzimierz
(4)
Wiktor Jan W
(4)
Wojewódzka-Król Krystyna
(4)
Duliniec Elżbieta
(3)
Górska Grażyna
(3)
Kaczmarczyk Stanisław
(3)
Kozielski Robert
(3)
Mruk Henryk
(3)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(3)
Rucińska Danuta
(3)
Śliwińska Krystyna
(3)
Adamczyk Jan
(2)
Cenker Ewa Małgorzata
(2)
Dobek-Ostrowska Bogusława
(2)
Domański Tomasz
(2)
Grzywacz Jacek
(2)
Kolczyński Mariusz
(2)
Kowal Witold
(2)
Kłeczek Ryszard
(2)
Limański Andrzej
(2)
Niestrój Roman
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Otto Jacek
(2)
Pasieczny Jacek
(2)
Perenc Józef
(2)
Rosa Grażyna
(2)
Spyra Zbigniew
(2)
Styś Aniela
(2)
Sudoł Stanisław
(2)
Szymczak Jadwiga
(2)
Sławińska Maria
(2)
Urbaniak Maciej
(2)
Wojciechowski Tadeusz
(2)
Wożniczka Jarosław
(2)
Wrzosek Wojciech
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Abt Stefan
(1)
Altkorn Jerzy
(1)
Anholt Simon
(1)
Armstrong Gary
(1)
Baruk Agnieszka Izabela
(1)
Białecki Klemens
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Bilińska-Reformat Katarzyna
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Blythe Jim
(1)
Bond Alison
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Brady Regina
(1)
Bylok Felicjan
(1)
Clark Graham
(1)
Cravens David W
(1)
Czerska Małgorzata
(1)
Czerw Aleksandra
(1)
Czubała Anna
(1)
Czupiał Jerzy
(1)
Daszkowska Marianna
(1)
Davis Anthony
(1)
Day Derek
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Dietl Jerzy
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Drzazga Marek
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Edwards Helen
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Feldy Marzena
(1)
Forrest Edward
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Garczarczyk Józef
(1)
Gilmore Audrey
(1)
Goban-Klas Tomasz
(1)
Golik-Górecka Grażyna
(1)
Gordon Ian H
(1)
Gospodarowicz Andrzej
(1)
Grzesiuk Aleksandra
(1)
Gębarowski Marcin
(1)
Haffer Mirosława
(1)
Hartley Robert F
(1)
Hauke Aleksandra
(1)
Hermaniuk Tomasz
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Huczek Marian
(1)
Iwaszkiewicz-Rak Barbara
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Jenkins Simms
(1)
Jeziński Marek
(1)
Jeznach Maria
(1)
Johann Maria
(1)
Johnson Gerry
(1)
Johnston Robert
(1)
Jonas Agata
(1)
Jones John Philip
(1)
Kaden Robert J
(1)
Year
2010 - 2019
(21)
2000 - 2009
(153)
1990 - 1999
(11)
Country
Poland
(184)
unknown (us)
(1)
Language
Polish
(185)
Subject
Marketing
(99)
Przedsiębiorstwo
(45)
Marketing strategiczny
(21)
Rynek
(15)
Konsumenci (ekon.)
(13)
Komunikowanie marketingowe
(12)
Marketing elektroniczny
(12)
Promocja handlowa
(12)
Ceny
(11)
Reklama
(11)
Firma (nazwa)
(10)
Marketing międzynarodowy
(10)
Usługi
(10)
Zarządzanie
(10)
Public relations
(9)
Zarządzanie strategiczne
(9)
Marketing partnerski
(8)
Turystyka
(8)
Znaki towarowe
(8)
Analiza strategiczna
(7)
Banki
(7)
Marketing polityczny
(7)
Badania marketingowe
(6)
Handel
(6)
Handel elektroniczny
(6)
Logistyka gospodarcza
(6)
Otoczenie firmy
(6)
Polska
(6)
Teoria dystrybucji
(6)
Transport
(6)
Środki masowego przekazu
(6)
Gospodarka narodowa
(5)
Handel międzynarodowy
(5)
Instytucje nonprofit
(5)
Kadry
(5)
Planowanie strategiczne
(5)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(5)
Unia Europejska
(5)
Handel zagraniczny
(4)
Internet
(4)
Kanały marketingowe
(4)
Polityka
(4)
Promocja
(4)
Przedsiębiorstwo handlowe
(4)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(4)
Sprzedaż
(4)
Towar
(4)
Transport kolejowy
(4)
Transport morski
(4)
Transport powietrzny
(4)
Transport samochodowy
(4)
Transport wodny śródlądowy
(4)
Decyzje
(3)
Informacja dla zarządzania
(3)
Kampania wyborcza
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Marka*
(3)
Obsługa klienta
(3)
Systemy informacyjne
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Analiza SWOT
(2)
Controlling
(2)
Informacja
(2)
Informacja gospodarcza
(2)
Kredyt
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Marketing sieciowy
(2)
Marketing usług
(2)
Nowy produkt
(2)
Opakowania
(2)
Organizacja
(2)
Outsourcing
(2)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(2)
Reklama internetowa
(2)
Reklama telewizyjna
(2)
Ryzyko gospodarcze
(2)
Sieć handlowa
(2)
Sponsoring
(2)
Strony WWW
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Targi i wystawy
(2)
Wybory
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Administracja
(1)
Agrobiznes
(1)
Agrosturystka
(1)
Ankieta
(1)
Autoprezentacja
(1)
Badania operacyjne
(1)
Baza danych
(1)
Biznes
(1)
Demokracja
(1)
Dostęp do świadczeń zdrowotnych
(1)
Etyka biznesu
(1)
Gastronomia
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Grafika użytkowa
(1)
Hanel międzynarodwy
(1)
253 results Filter
Book
In basket
Marketing dla menedżerów / Tomasz Domański, Paweł Kowalski. - Warszawa ; Łódź : PWN Wydaw. Nauk., 2000. - 359, [1] s. : wykr. ; 21 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
ISBN: 83-01-12475-X
Marketingowa orientacja przedsiębiorstwa, Marketing w strukturze organizacyjnej firmy, Rola informacji w zarządzaniu marketingiem, Badania marketingowe, Decyzje marketingowe związane z polityką produktu, Cena jako obszar decyzji marketingowych, Polityka sprzedaży wyzwanie dla menedżera, Polityka komunikacji - kształtowanie globalnego wizerunku firmy, Strategia marke- tingowa firmy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Przewodnik po marketingu / red. Bogusława Szydełko ; Bałtycka Wyższa Szkoła Humanistyczna w Koszalinie ; Zeszyt 1)
ISBN: 83-87739-51-0
1.Istota i pojęcie marketingu, 2.Geneza marketingu, 3.Definicja marketingu, 4.Instrumentarium marketingowego oddziaływania na rynek, 5.Najważniejsze różnice pomiędzy marketingiem klasycznym a nowoczesnym, 6.Koncepcja marketingu partnerskiego
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1425-1
Cz.I Produkt w marketingu: Produkt w strategii marketi ngowej przedsiębiorstwa; Marka; Opakowania; Jakość pro duktu; Cykl życia produktu. Cz.II Zarządzanie nowymi produktami: Nowy produkt; Po szukiwanie idei nowych produktów; Selekcja idei nowych
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
All copies are currently unavailable
Book
In basket
Marketing business to business / Grażyna Golik-Górecka. - Warszawa : Difin, 2004. - 222 s. : rys., tab. ; 23 cm.
ISBN: 83-7251-414-3
Cz.I Istota, specyfika, segmentacja badania marketingu B2B: Istota i definiowanie marketingu biznes to biznes Czynniki specyficzne dla marketingu biznes to biznes; Typologia produktów przemysłowych; Segmentacja rynku biznes to buznes; System Informacji Marketingowej - podsystemy, funkcje; Metody i techniki badań w marke tingu B to B; Metody mierzenia popytu w marketingu B to B. Cz.II Instrumenty marketingu B to B: Strategie stosowa ne w marketingu B to B; Zarządzanie produktem; Analizy portfelowe stosowane w marketingu B to B; Zarządzanie procesami cenowymi w marketingu B to B; Zarządzanie procfesami dystrybucyjnymi w marketingu B to B; Zarzą dzanie komunikacją; Euromarketing B to B; E-marketing B to B; Zakończenie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7361-318-8
1.Wojny marketingowe, 2.Wielkie powroty, 3.Zarządzanie zmianą i kryzysem, 4.Błędy w zarządzaniu i marketingu, 5.Znakomite sukcesy marketingowe, 6.Etyczne porażki, 7.Wielkie przygody przedsiębiorców
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem / Tadeusz Wojciechowski. - Warszawa : Difin, 2007. - 218, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
ISBN: 978-83-7251-819-4
1. Marketing i logistyka w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstwem. 2. Planowanie marketingowo-logistyczne. 3. Strategie marketingowo-logistyczne. 4. Podstawy zarządzania marketingowo-logistycznego. 5. Realizacja i kontrola realizacji strategii marketingowo-logistycznej. 6. Wpływ nowych koncepcji zarządzania na zarządzanie marketingowo-logistyczne.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem / Tadeusz Wojciechowski. - Wyd. 2 zaktual. - Warszawa : Difin, 2011. - 231, [1] s. : rys. ; 23 cm.
ISBN: 978-83-7641-380-8
1. Marketing i logistyka w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstwem. 2. Planowanie marketingowo-logistyczne. 3. Strategie marketingowo-logistyczne. 4. Podstawy zarządzania marketingowo-logistycznego. 5. Realizacja i kontrola realizacji strategii marketingowo-logistycznej. 6. Wpływ nowych koncepcji zarządzania na zarządzanie marketingowo-logistyczne.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
Strategie marketingowe dużych sieci handlowych / Tomasz Domański. - Warszawa; Łódź : PWN Wydaw. Nauk., 2001. - 177,[1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
ISBN: 83-01-13647-2
I. Strategiczne dylematy marketingowe sieci handlowych Typologia podstawowych formuł dystrybucji; Strategie marketingowe europejskich sieci hipermarketów; Marke tingowe strategie niskich cen; Marketingowe strategie dużych sieci handlowych; Ocena działań marketingowych zagranicznych sieci hipermarketów w Polsce. II. Internacjonalizacja strategii dużych sieci handlo wych: Rozwój strategii internacjonalizacji; Strategie wchodzenia na rynki międzynarodowe; Podstawowe trendy międzynarodowego rozwoju sieci handlowych - wyzwania na przyszłość. III. Strategie rozwoju marek handlowych: Przyczyny tworzenia marek handlowych; Typologia marek handlowych Strategie pozycjonowania marki handlowej; Główne cele strategiczne realizowane przez sieć za pomocą marki handlowej; Rola marek handlowych w różnych krajach i w różnych kategoriach produktów; Postawy konsumentów europejskich wobec marek handlowych; Budowanie atrak cyjnego wizerunku produktów opatrzonych marką handlową Wpływ marki handlowej na relacje sieci ze swymi dostaw cami; Marka handlowa na polskim rynku; Przyszłość marek handlowych. Zakończenie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-208-1680-8
1. Działalność marketingowa przedsiębiorstwa, 2. Controlling działalności marketingowej w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 3. Baza informacyjna controllingu działalności marketnigowej, 4. Instrumenty controlingu działalności marketingowej
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Przewodnik po marketingu / red. Bogusława Szydełko ; Bałtycka Wyższa Szkoła Humanistyczna w Koszalinie ; Zeszyt 2)
ISBN: 83-87739-56-1
1.Istota zarządzania działalnością gospodarczą, 2.Działalność gospodarcza a marketing, 3.Istota zarządzania marketingowego organizacją gospodarczą, 4.Strategie marketingowe jako element zarządzania przedsiębiorstwem
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Podręczniki Akademicki / Wyższa Szkoła Zarządzania i Nauk Społecznych w Tychach)
ISBN: 83-89055-25-2
1.Pojęcie i systematyka otoczenia przedsiębiorstwa, 2.Informacja i badania marketingowe, 3.Metody analizy warunków działalnia na rynku, 4.Instrumenty oddziaływania przedsiębiorstwa na rynek
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1650-5
I. Marketing usług: 1.Charakterystyka marketingu usług. 2.Badania działalności usługowej. 3.Marketing usług organizacji nastawionych na zysk. 4.Marketing usług organizacji nienastawionych na zysk. II. Zarządzanie organizacją usługową: 5.Zarządzanie a sruktura organizacji usługowej. 6.Metody zarządzania personelem i ukierunkowanie zarządzania marketingiem usług. 7.Marketing wewnętrzny organizacji usługowej. 8.Kompetencje pracowników organizacji usługowej. III. 9.Problemy współczesnego marketingu usług. 10.Zarządzanie marketingiem usług - co niesie przyszłość?
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7326-318-7
I. Podstawy marketingu: Istota marketingu; Otoczenie marketingowe przedsiębiorstwa; Postępowanie konsumenta na rynku; Segmentacja rynku; Polityka produktu; Polityka cen; Polityka dystrybucji; Promocja; Badania marketingowe; Marketing dóbr i usług przemysłowych; Marketing usług. II. Kontrowersje marketingu. Wybrane problemy: Marketing wobec wyzwań społecznych i ekologicznych; Kłamstwo w reklamie; Reklama telewizyjna jako środek perswazji wobec dzieci; Marketing i media; Marketing bezpośredni, szanse i zagrożenia; Dualizm w strategicznym zarządzaniu marketingowym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-89275-03-1
1.Badania marketingowe w organizacjach non-profit, 2.Planowanie badania marketingowego, 3.Budowa narzędzia pomiarowego, 4.Sposoby pomiarów marketingowych, 5.Podstawowe zastosowanie badań
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (4 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-208-2024-9
1. Podstawowe zagadnienia z zakresu teorii badań marketingowych: Istota i znaczenie badań marketingowych; Przygotowanie badania marketingowego; Gromadzenie danych pierwotnych; Budowanie instrumentu pomiarowego; Realizacja badania marketingowego i prezentacja jego wyników; Statystyka w badaniach marketingowych; Wykorzystanie internetowych badań marketingowych w zarządzaniu organizacją; Międzynarodowe badania marketingowe; 2. Wybrane obszary zastosowań badań marketingowych. Studia przypadków: Badanie i pomiar satysfakcji klienta; Badanie lojalności klienta; Badanie zachowań konsumentów; Badanie wizerunku i reputacji przedsiębiorstwa; Badanie nowego produktu; Badanie cen; Badanie standardów obsługi klienta w systemie dystrybucji; Badanie wybranych narzędzi promocji; Studia przypadków.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Projekt Phare-Fiesta II)
ISBN: 83-907998-3-8
Wprowadzenie; Zarządzanie marketingowe w firmie "Spetech" Sp. z o.o.; Strategia zmierzająca do umacnia nia pozycji rynkowej produktu na przykładzie wyboru wariantu umacniania pozycji handlowej na rynku margary ny w Polsce; Strategia marketingowa firmy "Medex"; Wprowadzenie serii kosmetyków pilęgnacyjnych przez fir mę Cosmetics S.A.; Strategia merchandisingu na przykła dzie "International Foods Company"; Wejście na rynek Polski oraz ekspansja firmy "International Chemist Di stributor"; Wprowadzenie na rynek napoju izotonicznego "Dynamic" (szansa czy ryzyko dla ZPOW "Agros-Łowicz"; L.G.Petro Bank - strategia wprowadzania na rynek nowe go produktu - "Home Banking"; Działania promocyjne jako element strategii marketingowej firmy; Hurtownia artykułów chemicznych i kosmetycznych "Nochem"; Strate gia produktu w Zakładach Przemysłu Odzieżowego "Vistu la" S.A.; Kształtowanie wizerunku firmy na podstawie przedsiębiorstwa "Tymbark" S.A.; Wprowadzenie na rynek nowej marki komputerów - "Oxford" Komputer; "Orion" - kasy fiskalne na rynku kas rejestracyjnych; "Alfa" Sp. z o.o. - na rynku automatycznej identyfikacji; Akcja promocyjna kredytów konsumpcyjnych Banku PKO BP; Kampa nia promocyjno-reklamowa "Inwazji mocy`97" Radia RMF FM; Planowanie kampanii reklamowej kamery video Sony NP-55H.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-86946-99-2
Rynek i jego funkcjonowanie, Istota i podstawowe załoz enia marketingu, Analiza mozliwości i zagrożeń działań , Postępowanie nabywców na rynku, Wybór rynku docelowe go, Podstawy badań marketingowych, Produkt jako elemen t marketingu, Działania związane z produktem, Cena ja ko element marketingu, Dystrybucja jako element market ingu, Mechanizm oddziaływania promocji, Instrumenty pr omocji, Marketing bezpośredni, Marketing dóbr i usług zaopatrzeniowych, Marketing usług
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1358-1
Marketing i proces marketingowy, Marketing i społeczeństwo, Staregiczne planowanie marketingowe, Środowisko marketingu, Rynek globalny, Zachownaia nabywców, Rynki przedsiebiorstw, instytucji publicznych i rządowy, Informacje rynkowe i badania marketingowe, Podstawy strategii, Pozycjonowanie, Relacje z klientami, Budowanie przewagi konkurencyjnej, Marka, produkt, opakowanie i usługi, Rozwój i strategie cyklu życia produktu, Marke ting usług, Cena, Startegie cenowe, Promocja, Dystrybucja, Marketing bezpośredni i online.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7251-290-6
R.1 Przedsiębiorstwo na rynku:Pojęcie i istota rynku; Przedsiębiorstwo jako mikropodmiot gospodarczy; Insty tucje rynkowe i ich ch-ka; Zachowania podmiotów rynko wych. R.2 Istota marketingu: Pojęcie i ewlocja marketingu; Zasady postępowania marketingowego; Funkcje marketingu Strategia marketingowa przedsiębiorstwa. R.3 System marketingu i jego elementy: Pojęcie systemu marketingu; Otoczenie przedsiębiorstwa; Struktura we wnętrzna systemu. R.4 Badania marketingowe: System informacji marketingo wej i jego rola; Badania marketingowe- pojęcie, klasy fikacje; Proces badań marektingowych; Metody i techni ki badań marektingowych. R.5 Segmentacja rynku: Segmentacja rynku a rynek doce lowy; Kryteria segmentacji rynku; Konstrukcja segmentu rynku- procedura i atrakcyjność. R.6 Strategia produktu: Produkt w ujęciu marketingowym Klasyfikacja produkótw; Cykl życia produktu na rynku; Proces planowania nowego produktu; Kształtowanie struktury asortymentowej. R.7 Marketingowe wyposażenie produktu: Pojęcie i funk cje opakowania; Projektowanie opakowań; Badania opako wań; Znak towarowy, nazwa handlowa i marka; Rodzaje i funkcje marek; Strategia marki. R.8 Cena jako element strategii marketingowej: Rola i miejsce cen w marketingu-mix; Funkcje cen; Metody ustalania cen; Strategie cenowe i czynniki je określa jące. R.9 Dystrybucja produktów i systemy sprzedaży: Pojęcie i funkcje dystrybucji; Kanały dystrybucji - istota, klasyfikacja typy; Ch-ka pośredników w kanałach dystry bucji; Kształtowanie kanałów dystrybucji; Dystrybucja fizyczna. R.10 Promocja i jej narzędzia: Promocja jako proces komunikacji; Zarządzanie reklamą; Sprzedaż osobista- najstarszy środek promocji; Promocja uzupełniająca konsumencka i handlowa; Rola public relations (PR) jako narzedzie aktywizujących sprzedaż. R.11 Metody analizy stosowane w procedurze budowy strategii marketingowej: Analiza strategiczna- pojęcie metody, znaczenie; Analiza makrootoczenia i jej metody Analiza otoczenia konkurencyjnego; Analiza wnętrza przedsiębiorstwa; Metody określania pozycji strategi cznej przedsiębiorstwa; Wybrane pozycje strategii marketingowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
Marketing : podręcznika akademicki / Eugeniusz Michalski. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2003. - 644,[2] s. : rys., tab. ; 24 cm.
ISBN: 83-01-14051-8
Cz.I Model funkcjonowania marketingu: Przesłanki dzia łalności marketingowej w przedsiębiorstwie; Wpływ śro dowiska na funkcjonowanie marketingu; Rynek docelowy. Cz.II Badania marketingowe: System informacji marketin gowej; Organizowanie i metody badań marketingowych; Studia nad postępowaniem konsumentów. Cz.III Zarządzanie produktem: Planowanie marketingowe produktu; Kierowanie rozwojem produktu. Cz.IV Organizowanie dystrybucji produktów: Kanały dy strybucji i dystrybucja hurtowa; Logistyka dystrybucji Dystrybucja detaliczna. Cz.V Promocja produktów: Podstawy promocji; Reklama produktów; Akwizycja; Public relations i środki popie rania sprzedaży. Cz.VI Programowanie cen produktów : Polityka cen; Zasa dy kallulacji cen. Cz.VII Zarządzanie marketingowe: Strategie marketingo we; Planowanie marketingowe; Organizowanie i kontrola działalności marketingowej. Cz.VIII Elementy zarządzania produktami przemysłowymi i usługami: Kierowanie rozwojem produktów przemysło wych; Kierowanie rozwojem usług. Cz.IX Marketing międzynarodowy: Podstawy marketingu międzynarodowego; Analiza środowiska międzynarodowego; Organizowanie marketingu międzynarodowego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again