Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(58)
Forma i typ
Książki
(58)
Publikacje fachowe
(8)
Publikacje naukowe
(8)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(49)
dostępne
(43)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(44)
Czytelnia
(49)
Autor
Bartoszewicz Paweł
(2)
Buzan Tony
(2)
Christopher Martin
(2)
Hoffman Patrycja
(2)
Hędrzak Anna
(2)
Israel Richard
(2)
Majchrzak-Lepczyk Justyna
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Schenk George
(2)
Sut Piotr
(2)
Woźniak Monika
(2)
Albigowski Marek
(1)
Anderson James C
(1)
Barlow Janelle
(1)
Brauer Jakub
(1)
Burnett Ken (1930- )
(1)
Cichosz Marzenna
(1)
Clark Graham
(1)
Czaplewski Maciej
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Durand Barbara
(1)
Dyche Jill
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Fox Jeffrey J
(1)
Furtak Robert
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Geffroy Edgar K
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(1)
Grzanka Izabela
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Jakubiec Marcin
(1)
Johnston Robert
(1)
Jonas Agata
(1)
Juchnowicz Ryszard
(1)
Kassay Štefan (1941- )
(1)
Kałucki Krzysztof
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Kieżel Małgorzata
(1)
Konrath Jill
(1)
Krawczyk Stanisław
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Kubka Janina
(1)
Kudła Janusz
(1)
Kumar Nirmalya
(1)
Kumar V
(1)
Kyciak Wojciech
(1)
Lisiecka-Biełanowicz Mira
(1)
Lotko Aleksander
(1)
Manhas Parikshat Singh
(1)
Maziarz Wiesław M
(1)
Mazur Alicja
(1)
Mazur Dariusz
(1)
Mirecka Halina
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Moulinier René
(1)
Narus James A
(1)
Newell Frederick
(1)
Nieżurawski Lech
(1)
Olczak Artur
(1)
Opolski Krzysztof (1948- )
(1)
Pawłowska Bartumiła
(1)
Pawłowska Bożena
(1)
Peck Helen
(1)
Perenc Józef (1945- )
(1)
Piercy Nigel
(1)
Przeliorz Karol
(1)
Przybyś-Preiskorn Katarzyna
(1)
Płonka Michał
(1)
Rajewska Karolina
(1)
Rosak-Szyrocka Joanna
(1)
Rosell Lennart
(1)
Rudawska Edyta
(1)
Sala Paweł
(1)
Schauz Ewa
(1)
Shulver Michael
(1)
Smoleń Tomasz
(1)
Sokół Aneta
(1)
Stachowicz-Stanusch Agata
(1)
Stanusch Maciej
(1)
Stein Andi
(1)
Stelmach Anna
(1)
Stewart Paul
(1)
Tyc-Szmil Karolina
(1)
Urbaniak Maciej
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Windekilde Iwona
(1)
Witek Marzena
(1)
Witkowska Justyna
(1)
Zając Paweł
(1)
Ławicki Jacek Stanisław
(1)
Łodygowska Ewa
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(39)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(55)
Stany Zjednoczone
(2)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(57)
angielski
(1)
Temat
Obsługa klienta
(50)
Marketing
(18)
Marketing partnerski
(18)
Konsumenci (ekon.)
(11)
Usługi
(8)
Przedsiębiorstwo
(7)
Techniki sprzedaży
(7)
Logistyka gospodarcza
(6)
Internet
(5)
Jakość usług
(5)
Konsumenci
(5)
Kupno i sprzedaż
(4)
Lojalność konsumentów
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Rynek
(3)
Satysfakcja konsumentów
(3)
Zarządzanie relacjami z klientami
(3)
Banki
(2)
Handel
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing sieciowy
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Negocjacje
(2)
Promocja handlowa
(2)
Przedsiębiorstwo usługowe
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Turystyka
(2)
Usługi logistyczne
(2)
Aukcja internetowa
(1)
Autoprezentacja
(1)
Badania marketingowe
(1)
Ceny
(1)
Copywriting
(1)
Decyzje
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Hurtownia danych
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Jakość
(1)
Jakość produktu
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekon.) -- psychologia -- poradnik
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kreatywność
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Kultura
(1)
Lekarze a pacjenci
(1)
Logistyka
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing mobilny
(1)
Marketing sieciowy -- poradnik
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Menedżerowie
(1)
Model biznesowy
(1)
Motywacja
(1)
Normy ISO 9000
(1)
Obuwie
(1)
Odzież
(1)
Opiekunowie klienta
(1)
Prawo nowych technologii
(1)
Promocja sprzedaży
(1)
Przedsiębiorstwo produkcyjne
(1)
Public relations
(1)
Reklama
(1)
Sprzedaż
(1)
Stres zawodowy
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Służba zdrowia
(1)
Teoria dystrybucji
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Wartość ekonomiczna
(1)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie służbą zdrowia
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Indie
(1)
Iran
(1)
Malezja
(1)
Meksyk
(1)
Portugalia
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
kenia
(1)
Gatunek
Opracowanie
(8)
Podręcznik
(4)
Poradnik
(4)
Raport z badań
(3)
Monografia
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(19)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
Transport i logistyka
(3)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
58 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Budowanie świadomości marki połączone z obsługą klienta; 2. Markowa obsługa klienta w DNA twojej organizacji; 3. Narzędzia markowej obsługi klienta
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp : Rozwój technologii a zadowolenie klienta, 1. Marketing realcji, czyli jak zrobić z klienta partnera , 2.Technologie IT w marketingu, 3.Nowoczesne technolo gie IT, 4.System CRM, 5.Projekt komunikacji z klientem
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Lojalność klientów / Edyta Rudawska. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2005. - 172 s. : rys., tab. ; 21 cm.
Wprowadzenie; Cz.I Pozyskiwanie nowych a utrzymywanie dotychczasowych klientów: Konieczność zmiany podejścia do obsługi klienta; Pozyskanie lojalności klienta jako ważny element działalności marketingowej firm; Cz.II Od potencjalnego klienta do adwokata firmy: Proces kształtowania lojalności klientów; Etapy przemiany nabywców w lojalnych klientów; Cz.III Kształtowanie lojalnych postaw klientów w praktyce: Dbałość o jakość i obsługę klientów; Działania promocyjne kreujące lojalność; Sprawna obsługa reklamacji jako narzędzie wzrostu lojalności klientów;Od lojalnego pracownika do lojalnego klienta; Tworzenie kultury organizacyjnej firmy zorientowanej na lojalność.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podejścia do pomiaru wartości klienta: Istota i pomiar wartości klienta; Zastosowanie rachunku kosztów działań do oceny rentowności klientów; Metody ilościowe w badaniach klientów firmy; Wartość a rentowność klienta; Determinanty wartości klienta. Wybrane aspekty; Wartość portfela klientów w zintegrowanym planowaniu marketingowym; Pomiar rentowności w działania marketingowe przedsiębiorstwa; 2. Zarządzanie wiedzą o kliencie: Znaczenie informacji o kliencie; Modele zarządzania wiedzą o kliencie; Badanie wiarygodności klientów detalicznych; Satysfakcja i lojalność klienta- ujęcie modelowe i wyniki badań; Rola systemów informacyjnych marketingu w rozwoju usług; 3. Tworzenie wartości dla klienta: Wartość dla klienta a pozycja konkurencyjna przedsiębiorstwa; Strategie innowacji w budowie kapitału klienta; Budowa wartości klienta w zarządzaniu jakością; Tworzenie wartości dla konsumentów na rynku dóbr luksusowych; Czas wolny jako źródło wartości dla klienta; Kreowanie wartości dla klienta w łańcuchu dostaw; Wartość dla klienta- nowy wymiar konkurencji w handlu detalicznym; 4. Społecznie odpowiedzialny marketing jako wartość dla klienta: Reputacja a zmiany w otoczeniu przedsiębiorstw; Społeczna odpowiedzialność biznesu a wartość dla klienta; Raporty społecznej odpowiedzialności w budowie relacji z klientem; Reputacja jako źródło przewagi konkurencyjnej; 5. Budowa wartości klienta w marketingu relacji: Podwyższenie atrakcyjności klienta jako narzędzie optymalizacji portfela klientów; Budowa wartości klienta z wykorzystaniem Internetu; Wartość dodana w marketingu relacji; Zarządzanie relacjami z dostawcami jako wartością dla klienta; Marka jako źródło wartości dla klienta; Władza i umiejętności klienta źródłem jego wartości; Kategoria zaufania konsumenckiego w ekonomii; Wzrost i znaczenie wiarygodności i zaufania w gospodarowaniu; Zarządzanie doświadczeniem klienta; Społeczności internetowe w budowie wartości klienta
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
1. Wprowadzenie: "Klient nasz pan"; 2. Maksymalizacja zyskowości; 3. Wskaźniki wyboru klienta; 4. Zarządzanie zyskowością klientów; 5. Maksymalizacja zyskowości klientów; 6. Jednoczesne zarządzanie lojalnością i zyskownościa; 7. Optymalna alokacja zasobów pomiędzy strategie marketingowe i strategie komunikacji; 8. Kierowanie właściwych produktów do właściwych klientów we właściwym czasie; 9. Zapobieganie odpływowi klientów; 10. Zarządzanie klientami wielokanałowymi; 11. Powiązanie inwestycji w budowę marki z zyskownością klientów; 12. Pozyskiwanie klientów przynoszących zyski; 13. Zarządzanie referencjami klientów; 14. Trudności organizacyjne i wdrożeniowe; 15. Przyszłość dyscypliny zarządzania klientami
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
CRM : relacje z klientami / Jill Dyche ; tłum Marzena Witek. - Gliwice : Helion, cop. 2002. - 272 s. : rys. ; 24 cm.
dzień dobry, do widzenia. Nowe spojrzenie na lojalność klientow, CRM w marketingu, CRM i obsługa klientow, Automatyzacja pracy personelu zajmującego się sprzedażą, CRM w handlu elektronicznym, Analityczne CRM, Wdrożenie CRM, Planowanie programu CRM, Wybór właściwego narzędzia CRM, ZArządzanie projektem CRM, Przyszłość projektu CRM.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing Nowego Wieku)
Część I: Czym jest CRM? 1. CRM system czy strategia? 2. Proces CRM. 3. Koncepcja CRM a system informatyczny klasy CRM. Część II: Wdrożenie. 4. Przed rozpoczęciem projektu. 5. CRM a kultura organizacyjna. 6. Organizacja projektu CRM. 7. Określenia przyczyn i celów projektu. 8. Analiza stanu bieżącego (samoocena). 9. Budowa strategii CRM. 10. Wybór systemu CRM. 11. konfiguracja systemu. 12. Instrukcje stanowiskowe. 13. Uruchomienie systemu. 14. Przyszłość systemów CRM. Część II: Załączniki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Najważniejsze zasady znakomiej ubsługi klientów. 2. Znakomita obsługa klientów - jak to robić. Część III: Rozwiązywanie problemów. Część IV: Zadbaj o siebie, żebyś mógł sprawnie obsługiwać klientów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie relacjami z klientem w tworzeniu koncepcji wewnętrznego urynkowienia organizacji; 2. Psychologia klienta - modele psychologiczne zachowań klienta; 3. Proces kształtowania relacji jakości, satysfakcji i lojalności klienta w organizacji; 4. Satysfakcja klienta - teoria powstawania i pomiar; 5. Lojalność klientów i jej analiza w organizacji; 6. Warunki skutecznego wdrażania w organizacji strategii orientacji na klienta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena / PLACET)
Klient, Przyszłość, Strategia, Kierowanie, Marketing, Sprzedaż, Zmiana trendów, Wyścig z czasem, Heterarchia Informacja, Mindware, Sieci łączności, Clienting.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
Cz.I Klient jako obiekt działań marketingowych: Podstawy orientacji na klienta; Nowy konsument i wyzwania stawiane firmom marketingowym. Cz.II Wykorzystywanie wiedzy o zachowaniach nabywców w kształtowaniu strategii marketingowej: Segmentacja rynku: kryteria, procedury, ocena; Pozycjonowanie produktów a reguły postępowania konsumentów; Przydatność wiedzy o zachowaniach nabywców w polityce rozwoju nowego produktu; Zanczenie potrzeb i oczekiwań klientów w określaniu strategii dystrybucji i polityki cen; Kierunki oddziaływania zachowań nabywców na komunikowanie się przedsiebiorstwa z rynkiem. Cz.III Orientacja na klienta w działaniach polskich przedsiębiorstw: Kształtowanie form dystrybucji i poziomu obsługi klientów; Promocja w polskich przedsiębiorstwach; Ocena warunków stosowania orientacji na klienta. Cz.IV Kierunki rozwoju orientacji na klienta w przedsiębiorstwie: Marketing związków firmy z klientami i pracownikami; Usługi prokonsumenckie w przedsiębiorstwie. Słownik użytecznych terminów; Wybrane pozycje bibliograficzne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Rola marketingu na nowoczesnym rynku towarowym : 1.Marketing tradycyjny a marketing bezpośredni; 2.Miej sce obsługi klienta w marketingu bezpośrednim; 3.Bench marketing, czyli dochodzenie do pozycji lidera na rynk u; 4.Clienting i partneting,czyli układ klientalnej więzi miedzy firmą a klientami. R.2 Zachowania konsu menckie na rynku : 1.Preferencje konsumenta; 2.Postępo wanie konsumnetów na rynku; 3.Zachowanie konsumenta a tworzenie satysfakcji konsumenckiej. R.3 Partnering w warunkach rosnącej konkurencji rynkowej : 1.Znaczenie wizerunku firmy a pratnering; 2.Bezpośrednia obsługa klienta i kanały ją tworzące; 3.Presonel handlowy; 4. Sztuka sprzedaży według wymogów partneringu; 5.Dekalog troski o klienta-gościa według ideii partneringu; 6. Procedura reklamacyjna jako element partneringu; 7.Mie jsce partneringu w kulturze organizacyjnej firmy; 8.ba dania oceniające jakość obsługi klienta. R.4 Długookre sowa strategia rozwoju partnergingu w firmie : 1.Kapi tał marki jako narzedzie partneringu; 2.Wartość progra mu etycznego w umacnianiu marki firmy; 3.Tworzenie nowych wartości dla klientów obecnej ery
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.czym są techniki sprzedaży. 2.Porozumiewać się lepiej. 3.Ty jako sprzedawca. 4.działaj, aby wywrzeć wpływ. Psychologia klienta. 5.Zrozumieć się. Postawy rządzące komunikacją. 6.Wyznacz sobie cel. 7.Zaczynamy rozmowę. 8.Mowa ciała. 9.Przygotuj rozpoznanie. 10.Nakłoń do mówienia. Techniki komunikacji. 11.Od rozpoznania do wyrażenia potrzeby. 12.Przygotuj argumentację. 13.Twoja propozycja. 14.Argumentacja. 15. Mów. 16. Przyczyny i sposoby reagowania na sprzeciw. 17.Techniki obrony i odpowiedzi na zarzuty. Przykłady. 18.Obrona oceny. 19.Targowanie się. 20.Jak zakończyć sprawę. Zakończenie. W centrum skukcesu. Posłowie. Czy sprzedaż uzyska kiedyś w naszych krajach prawo obywatelstwa?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Key Account Manager / Krzysztof Kałucki. - Warszawa : Difin SA , 2015. - 188, [1] s. : il. ; 23 cm.
Zawiera: Od Autora. Rozdział I. Kim jest Kluczowy Klient?: Kluczowy Klient, czyli kto?; Wybór Kluczowego Klienta; Decyzja o wyborze klienta oraz sposobu współpracy; Co robić w przypadku, kiedy umowa jest podpisywana po raz pierwszy?; Specyfika relacji z Kluczowymi Klientami. Rozdział II. Praca na stanowisku Key Account Managera: Początki zawodu KAM w Polsce; Ścieżka kariery; Zadania; Cykliczność pracy; Trochę o zaangażowaniu w pracy; Dokumentacja w dziale. Rozdział III. Kompetencje na stanowisku Key Account Managera: Umiejętności, wiedza, odpowiedzialność?; Manager czy lider?; Kreowanie nowego lidera; Praca z zespołem KAM-ów. Stawianie celów i rozliczanie; Finansowa strona pracy; Analiza rentowności promocji; Rachunek wyników (P&L); Kaskadowanie rabatów; Marża a narzut; Marża dostawcy a marża klienta; Kontrakty net/net; Poprawa warunków – co, kiedy się opłaca?; Przesunięcia z „back” na „front” i odwrotnie – co, kiedy się opłaca?; Budżetowanie; Współpraca z Działem Kontrolingu. Rozdział IV. Dualizm pracy na stanowisku Key Account Managera: Współpraca z innymi działami wewnątrz organizacji; Grupy robocze, praca zespołowa; Zasady dobrej pracy zespołowej; Feedback; Prawa w środowisku międzynarodowym; Sprzedaż czy negocjacje?; Zrozumieć sposób myślenia kupującego. Rozdział V. Proces negocjacyjny: Negocjacje; Negocjacje: indywidualne, w parach, a może grupowe?; Negocjacje a sztuki walki – skąd to porównanie?; Nastawienie do siebie i do działania; Trudny Klient a typy osobowości: od Hipokratesa do Donalda Trumpa. Wpływ osobowości na proces negocjacyjny; „No logo” – etykietowanie; Stawianie celów, metoda SMART, Spotkanie negocjacyjne: etapy; Wybrane techniki negocjacyjne; Tabela zmiennych; Negocjacje: uniwersalne i dobre rady; Podobieństwa i różnice w pracy KAM-a i Kupca; Perswazja i manipulacja; Etyczna perswazja czy zaspokajanie potrzeby bezpieczeństwa?; Komunikacja interpersonalna: rola pytań; SPIN „łączy” sprzedaż i negocjacje: jeszcze o sztuce zadawania pytań; Lingwistyka negocjacyjna; Aktywne słuchanie: jak słuchać, aby usłyszeć i zrozumieć?; Informacje ukryte w komunikacji niewerbalnej; Wartości etyczne w pracy KAM-a. Rozdział VI. Rola emocji w pracy Key Account Managera: Emocje w biznesie; Kłamstwo w biznesie. Rozdział VII. Praktyczne NLP w pracy Key Account Managera: Co to jest NLP?; Uniwersalny model komunikacji a filtracja myśli; Indywidualne predyspozycje w komunikacji interpersonalnej; Rola predykatów; Jeszcze o dopasowaniu do drugiej osoby. Znaczenie metaprogramów. Zakończenie. Aneks. Studium przypadku: Negocjacje handlowe. Przygotowanie do procesu; Studium przypadku. Firmy Orion i Cezar. Słownik popularnych zwrotów w języku angielskim. Bibliografia. O Autorze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Marketing partnerski nową koncepcją funkcjonowania firmy usługowej: Specyfika usług i jej implokacje mar ketingowe; Rozwój koncepcji marketingu partnerskiego; Podstawowe założenia marketingu partnerskiego; Warunki implementacji marketingu part. R.2 Tworzennie długookreoswych więzi z klientami i ich skutki ekonomiczne: Więź w interpretacji marketingu part.; Usługodawca i jego sieć powiązań; Struktura więzi z klientami; Dynamika więzi z klientami; Życiowa wartość kilenta jako podstawa planowania działań marke tingowych; Rentowność długookresowych relacji z klien tami; Segmentacja rynku metodą racjonalizacji wydatków R.3 Czynniki wpływające na pogłębianie więzi z klienta mi: Interpretacja jakości w usługach; Jakość usług a satysfakcja klientów; Konsekwencje marketingowe satys fakcji klientów; Zaufanie jako warunek kontynuowania związku; Przywiązanie i zaangażowanie konsumenta a utrzymywanie długookresowych więzi. R.4 Modelowe ujęcie koncepcji marketingu partnerskiego Proces marketingu partner.; Faza wstępna procesu marke tingu partner. - tworzenie więzi; Faza właściwa proce su marketingu partner. - wzmacnianie więzi; Charakter więzi a strategie marketingu partner.; Programy marke tingu parter.; Taktyki pozyskiwania lojalności klien tów; System gwarancji i "naprawa" usług; Programy dla byłych klientów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Sprzedaż z głową / Tony Buzan, Richard Israel ; przeł. Anna Hędrzak. - Wyd.3. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2003. - 256, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Matryca umysłu i pamięć handlowca; Wykorzystanie całego potencjału umysłu przy sprzedaży; Zmysł handlowca. Sprzedawaj wszystkimi zmysłami; Ślady w pamięci;Informacje - nasze nowe bogactwo; Źródło informacji; mapy myśli; Analiza naszych myśli i zachowań; Zmień klientow w złoto; Zgłębianie umysłu. Odkryj swój ekran mentalny; Detektyw spzredazy. Wykorz ystaj swoje umiejętności superdetektywa; Kompas sprzedazy; Super - ja; Cele sprzedaży. osiągnij rezultaty, jakich pragniesz; Haki pamięci; Super ja. Odkryj własne super - ja izdobądź nieograniczone.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sprzedaż z głową / Tony Buzan, Richard Israel ; przeł. Anna Hędrzak. - Wyd.2. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2001. - 256, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Matryca umysłu i pamięć handlowca; Wykorzystanie całego potencjału umysłu przy sprzedaży; Zmysł handlowca. Sprzedawaj wszystkimi zmysłami; Ślady w pamięci;Informacje - nasze nowe bogactwo; Źródło informacji; mapy myśli; Analiza naszych myśli i zachowań; Zmień klientow w złoto; Zgłębianie umysłu. Odkryj swój ekran mentalny; Detektyw spzredazy. Wykorz ystaj swoje umiejętności superdetektywa; Kompas sprzedazy; Super - ja; Cele sprzedaży. osiągnij rezultaty, jakich pragniesz; Haki pamięci; Super ja. Odkryj własne super - ja izdobądź nieograniczone.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Zarządzanie relacjami z klientami : budowanie pod staw, Cz.II Współczesne narzędzia CRM : technika, In ternet i inne, Cz.III Zwycięscy.com : aplikacje świata realnego, Cz.IV Przekształcanie produktów w usługi : strategie rozwijające rentowny dialog
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Cz. 1. Teoria komunikacji i jej wykorzystanie w praktyce przedsiębiorstwa: Istota i proces komunikacji; Komunikacja versus marketing; Wpływ komunikacji na zmiany zachowania zakupowego uczestników rynku; Budowanie rynków i ich odmienności. Cz. 2. Składniki komunikacji wielowymiarowej i specyfika ich stosowania: Komunikacja zintegrowana; Strategiczna pozycja public relations; Produkt w kontekście strategii komunikacyjnej; Marka jako specyficzny środek komunikacji i unikatowa tożsamość; Reklama – przekaz o przedsiębiorstwie i jego produktach; Ustalanie i prezentacja ceny produktu; Sprzedaż i dystrybucja w warunkach rynku rozwiniętego; Nowe podejście do dystrybucji i promocji sprzedaży. Cz. 3. Wybrane metody badania rynku i konsumentów: Metody badania przestrzeni rynkowej; Wybrane metody GFK; Metody badawcze TNS; Metody badawcze IPSOS; Wybrane metody Synovate. Cz. 4. Opieka nad klientem: Wpływ komunikacji na klienta w środowisku rosnącej konkurencji globalnej; Zarządzanie procesami obsługi klienta w kontekście innowacji systemów CRM; Przyszłość CRM w środowisku nowej gospodarki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej