Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(20)
Forma i typ
Książki
(20)
Dostępność
tylko na miejscu
(18)
dostępne
(15)
Placówka
Wypożyczalnia
(15)
Czytelnia
(18)
Autor
Kozielski Robert
(3)
Spyra Zbigniew
(2)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bond Alison
(1)
Drzazga Marek
(1)
Hermaniuk Tomasz
(1)
Kaden Robert J
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kowalska Marzena
(1)
Milic-Czerniak Róża
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Rucińska Danuta
(1)
Schroeder Jerzy
(1)
Stanimir Agnieszka
(1)
Stavkowa Jana
(1)
Stone Merlin
(1)
Turcinkova Jana
(1)
Tłoczyński Dariusz
(1)
Woźniczka Jarosław
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Światowiec Justyna
(1)
Żabińska Teresa
(1)
Żabiński Leszek
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(18)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(20)
Język
polski
(20)
Temat
Marketing
(19)
Rynek
(7)
Komunikowanie marketingowe
(6)
Przedsiębiorstwo
(4)
Kanały marketingowe
(3)
Sprzedaż
(3)
Handel
(2)
Kadry
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Promocja
(2)
Promocja handlowa
(2)
Reklama
(2)
Sieć handlowa
(2)
Teoria dystrybucji
(2)
Zarządzanie
(2)
Analiza strategiczna
(1)
Ankieta
(1)
Banki
(1)
Baza danych
(1)
Ceny
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Informacja
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Internet
(1)
Komputery
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing partnerski
(1)
Odzież
(1)
Opakowania
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Public relations
(1)
Reklama internetowa
(1)
Ryzyko gospodarcze
(1)
Strony WWW
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Towar
(1)
Turystyka
(1)
Usługi
(1)
Wywiad socjologiczny
(1)
20 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Uniwersytet Opolski ; Nr 340)
Cz.I podstawowe informacje o badaniach w dziedzinie marketingu i logistyki : 1.Indormacyjno-decyzyjne aspekty zarządzania marketingowo-logistycznego, 2.Metody pomiaru i gormadzenia danych na potrzeby maketingu logistyki, 3.Metody analizy danych empirycznych na potrzeby marketingu logistyki. Cz.II Zachowania nabywców jako podstawa kształtowania działań marketingowo-logistycznych: 5.Metody segmentacji marketingowo-logistycznych : 5.Metody segmentacji marketingowo-logistycznej i ich wykorzystanie w wyborze rynku docelowego, 6.Cechy i prefernecje nabywców a działania marketingowo-logistyczne, 7.Zadowoloenie i lojalnośc jako przedmiot przesłanki kształtowania koncepcji obsługi klienta. Cz.III Analiza strategiczna jako przesłanka zintegrowanego planowania marketingowo-logistycznego : 8.kierunki i metody strategicznej analizy marketingowo-logistycznej, 9.Prognozowanie rozwoju zjawisk rynkowych w czasie a planowanie działalności marketingowo-logistycznej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przewodnik po marketingu / red. Bogusława Szydełko ; Bałtycka Wyższa Szkoła Humanistyczna w Koszalinie ; Zeszyt 2)
1.Istota zarządzania działalnością gospodarczą, 2.Działalność gospodarcza a marketing, 3.Istota zarządzania marketingowego organizacją gospodarczą, 4.Strategie marketingowe jako element zarządzania przedsiębiorstwem
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wskaźniki marketingowe / pod red. Roberta Kozielskiego. - Wyd. 4 zm. - Warszwa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2011. - 604, [4] s. : rys., tab. ; 25 cm.
(Biblioteka Praktyków Zarządzania)
1.Pomiar marketingu- filozofia, systemy i najważniejsze pytania; 2. Ocena marketingu na poziomie strategicznym; 3. Zarządzanie sprzedażą i dystrybucją towarów; 4. Komunikacja marketingowa; 5. E-commerce; 6. Studia przypadków- wskaźniki marketingowe w działaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Badania marketingowe jako podstawa decyzji rynkowych 2. Przygotowanie barań marketingowych 3. Metody gromadzenia danych i prowadzenia badań 4. Opracowanie kwestionariusza badawczego 5. Analiza i interpretacja danych 6. Prezentacja wyników badań 7. Obszary zastosowań badań marketingowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Wskaźniki marketingowe / red. Robert Kozielski. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2004. - 390 s. : tab. ; 23 cm + CD.
(Biblioteka Praktyków Zarządzania)
R.I Pomiar skuteczności i wydajności marketingu a nowa koncepcja rozwoju organizacji, R.II Ocena marketingu na poziomie strategicznym, R.III Zarządzanie sprzedażą i dystrybucją towarów, R.IV Komunikacja marketingowa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Wskaźniki marketingowe / red. Robert Kozielski. - Wyd. 2 poszerzone. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2006. - 390 s. : tab. ; 23 cm + CD.
(Biblioteka Praktyków Zarządzania)
R.I Pomiar skuteczności i wydajności marketingu a nowa koncepcja rozwoju organizacji, R.II Ocena marketingu na poziomie strategicznym, R.III Zarządzanie sprzedażą i dystrybucją towarów, R.IV Komunikacja marketingowa, R. V E-commerce, R.VI Studia przypadków - wskaźniki marketingowe w działaniu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Skrypty i Wykłady Wyższej Szkoły Zarządzania Edukacja)
1.Badania marketingowe, 2.Marketingowy system informacyjny, 3.Marketingowy system badawczy, 4.Techniki zbierania danych marketingowych, 5.Obiekt badania marketingowego - wyznaczanie zbioru i jego dobór, 6.Opracowanie danych marketingowych, 7.Zastosowanie badania marketingowego, 8.Zarządzanie relacjami firmy z klientem
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu)
1.Istota badań marketingowych, 2.Rynek i jego działanie, 3.Pozycja rynkowa przedsiębiorstwa, 4.Segmentacja rynku oraz wybór rynku docelowego, 5.Badanie nowego i istniejącego produktu, 6.Przygotowania raportu z badań
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Postawy klientów - dlaczego ammy się o nie troszczyć?, 2. Zadawanie odpowiednich pytań, 3. Jak robią to wielcy - badania prowadzone przez duze przedsiębiorstwa, 4. Od czego zacząć?, 5. Ile kosztują badania?, 6. Zatrudnienie specjalistów ds. badań, 7. Ile badań należy przeprowadzić, 8. Scenariusz badania, 9. Wywiad grupowy, 10. Burza mózgów i inne techniki formułowania nowych idei, 11. Badania nakietowwe, 12. Jak przygotować kwestionariusze, 13. Dobór próby do badań, 14. Metody prowadzenia badania, 15. Tabulacja danych, 16. Metody statystyczne, 17. Opowiedzieć historię - analiza wyników badania, 18. Przełożyć wyniki na działanie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Marketing bezpośredni i interaktywny a typ klienta. 2. Czym jest marketing bezpośredni i interaktywny? 3. Kto korzysta z marketingu bezpośredniego, a kto się nim zajmuje? 4. Strategia marketingu bezpośredniego. 5. Planowanie marketingu bezpośredniego. 6. Baza danych o klientach. 7. Użytkownicy baz danych o klientach. 8. Wykorzystanie baz danych w walce konkurencyjnej. 9. Zastosowanie baz danych o klientach. 10. Segmentacja rynku i badania marketingowe. 11. Opracowanie oferty marketingowej. 12. Przesyłka bezpośrednia. 13. Telemarketing. 14. Zarządzanie relacjami z klientem. 15. Media elektroniczne i audiowizualne. 16. Inne środki komunikacji z klientem. 17. Planowanie kreatywne w marketignu bezpośrednim. 18. Realizacja kampanii pocztowej. 19. Zarządzanie kampanią marketingu bezpośredniego. 20. Testowanie w marketingu bezpośrednim i interaktywnym. 21. Efektywność marketingu bezpośredniego. 22. Zintegrowana komunikacja marketingowa. 23. Czynnik ludzki w marketingu bezpośrednim.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Systemy promocji przedsiębiorstw / Marek Drzazga. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2006. - 170, [1] s. : tab., wykr. ; 20 cm.
1.Proces komunikacji marketingowej i jego uwarunkowania, 2.Systemy promocji przedsiębiorstw - istota i struktura, 3.Organizowanie i integracja działań w systemie promocji, 4.Instrumenty wykorzystywane w systemie promocji, 5.Ocena rezultatów działań promocyjnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Badania marketingowe rynków zagranicznych / Jerzy Schroeder. - Wyd.5 zm. - Poznań : Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 2007. - 210 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Pojęcie i zasady prowadzenia badań marketingowych. 2. Zakres badań marketingowych. 3. Informacje wtórne w badaniach marketingowych rynków zagranicznych. 4. Wykorzystanie metod pomiaru pierwotnych źródeł informacji marketingowych. 5. Badania strukturalne rynków zagranicznych. 6. Badanie elementów rynku. 7. Badanie elementów marketingu. 8. Organizowanie badań marketingowych w przedsiębiorstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. W stronę zintegrowanej komunikacji, czyli ewolucja w marketingu. Marketing na rozdrożach; Nowe wyzwania - mowa tożsamość, czyli czynniki ewolucji teorii marketingu; Marketing w perspektywie komunikowania; Marketing relacyjny - w poszukiwaniu antidotum; Marketing relacyjny - kilka przestróg. 2. Zintegrowana komunikacja marketingowa w organizacji. ZKM - cechy i funkcje; Wprowadzenie ZKM; Pozycjonowanie marki jako spoiwo ZKM. 3. Wpływ ZKM na tworzenie przewagi konkurencyjnej. Przewaga konkurencyjna i strategie organizacji; Unikalne zasoby organizacji; Zasoby strategiczne i ich źródła; Wpływ ZKM na zasoby strategiczne; Miejsce ZKM w łańcuchu wartości; Przewagi konkurencyjne jako efekt ZKM. 4. Teoretyczne podstawy ZKM. ZKM w świetle teorii komunikowania; ZKM a teoria zachowania konsumenta; Model komunikowania a model przetwarzania informacji - aspekty psychologiczne i społeczne; Wpływ ZKM na tworzenie wartości w świetle teorii komunikowani; Podsumowanie, czyli od ZKM do ZK. 5. Studia przypadków. ZKM w polskiej praktyce - wybrane projekty.Wnioski, czyli między teorią a praktyką; Tło, czyli sytuacja na polskim rynku reklamowym w latach 1997-2003; Kampania funduszu emerytalnego - od marketingu masowego do marketingu relacji (nowy rynek, nowa marka); Wprowadzenie na rynek Internetowego Domu Maklerskiego WoodStock: nasowe medium - indywidualne kontakty; Credit Suisse Life & Pensions - zmiana marki, jako przedsięwzięcie zintegrowanej komunikacji marketingowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Marketing w Internecie. 2. Poznanwanie świata i rynku. 3. Badania rynku przez Internet. 4. Jak stworzyć skuteczny system informacyjny. 5. Segmentacja, czyli tworzenie nisz w rynku globalnym. 6. Wykorzystanie niszy globalnej - najlepszy miks marketingowy. 7. Promowanie się w Internecie. 8. Opracowywanie własnych internetowych materiałów promocyjnych. 9. Handel elektroniczny - sprzedaż w sieci. 10. Dokąd zmierzamy?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Telemetria jako podstawa badań oglądalności programów telewizyjnych i reklam; Zastosowanie metod panelowych w zakresie monitorowania wielkości sprzedaży i udziału w rynkuw sieci handlu detalicznego; Korzystanie z Internetu w świetle badan typu omnibus; Zmiany zachowań klientów banków w świetle badań typu omnibus; Badanie lojalności konsusmentów na rynku z wykorzystaniem metody TRI*M; Wywiad osobisty i telefoniczny w badaniu specyfiki zachowań zamożnych klientów usług bankowych; Badanie skuteczności reklamy metodą posttestu; Badanie ankietowe w analizie zmian świadomości marki; Zasady i sposób analizy wyników badania przeprowadzonegometodą grupowego wywiadu zogniskowanego (FGI); Zastosowanie wywiadu pogłębionego w Internecie w poznawaniu nałogowych zachowa nabywczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Cz.I Ogólna perspektywa teoretyczno-metodyczna: 1. Koncepcje marketingu a praktyki zarządzania. Istota, sposoby identyfikacji, sematyka, 2. Koncepcje wartości a funkcja marketingowa przedsiębiorstwa, 3. Węzłowe aspekty metodyczne badań jakościowych prkatyk zarządzania marketingowego na przykładzie case study/research, 4. Koncepcja zarządzania związakami z klientem - geneza, doświadczenia, perspektywy. Cz.II Perspektywa multisektorów, rynków i metarynków: 5. Internetowe biura podróży - nowe podmioty na rynku usług turystycznych i e-marketingu, 6. Najlepsze praktyki zarządzania w sektorze odzieżowym w kontekście współczesnych wymogów zarządzania, 7. Współczesne modele i metody marketingu w sferze planowania produktu (na przykładach producentów dóbr trwałego użytku), 8. Marketing symultaniczny i lateralny a marketing relacyjny w sektorze produktów/usług komupterowych. Wybrane praktyki zarządzania, 9. Marketing związków w sektorze banków detalicznych (na przykładach praktyk zarządzania wybranych banków), 10. Marketing tanich usług. Innowacja czy regres marketingu (na przykładzie tanich linii lotnicznych), 11. Praktyki marketingowe wybranych komercyjnych podmiotów usług medycznych. Próba identyfiakcji podstaw teoretycznych, 12. Praktyki marketingowe wybranych krajowych firm handlowych a ich podstawy teoretyczne, 13. Praktyki marketingowe wielkopowierzchniowych firm handowych. Próba identyfikacji podstaw teoretycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kanały dystrybucji : kształtowanie relacji / Zbigniew Spyra. - Warszawa : CeDeWu, 2007. - 279 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Istota kanałów dystrybucji we współczesnej gospodarce. 2. Determinanty i typy relacji międzyorganizacyjnych w kanałach dystrybucji. 3. Metodyka badań relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji. 4. Handel detaliczny w systemie dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce. 5. Relacje między podmiotami - uczestnikami kanału dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce w świetle badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kanały dystrybucji : kształtowanie relacji / Zbigniew Spyra. - Wyd. 2. - Warszawa : CeDeWu, 2008. - 279 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
1. Istota kanałów dystrybucji we współczesnej gospodarce. 2. Determinanty i typy relacji międzyorganizacyjnych w kanałach dystrybucji. 3. Metodyka badań relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji. 4. Handel detaliczny w systemie dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce. 5. Relacje między podmiotami - uczestnikami kanału dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce w świetle badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesny marketing : filozofia, strategie, instrumenty / Ireneusz Bielski. - Warszawa : Studio EMKA, 2006. - 473, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
1. Geneza i istota marketingu. 2. Klient - punkt wyjścia marketingu. 3. Informacja i ryzyko w działalności gospodarczej. 4. Zarządzanie marketingowe. 5. Strategie marketingowe. 6. Instrumenty oddziaływania na rynek i kształotwania rynku, czyli marketing-mix. 7. Marketing usług. 8. Przyszłość marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
1. Partnerstwo w relacjach gospodarczych. 2. Analiza zachowań nabywców na rynku przedsiębiorstw. 3. Polityka zaopatrzenia. 4. Kształtowanie długookresowej orientacji w relacjach partnerskich. 5. Zarządzanie partnerstwem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej