Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(109)
Forma i typ
Książki
(107)
Publikacje naukowe
(6)
Czasopisma
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(93)
dostępne
(71)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(72)
Czytelnia
(95)
Autor
Kędzior Zofia
(4)
Kozielski Robert
(3)
Rzychoń Tomasz
(3)
Budzyński Wojciech
(2)
Buzan Tony
(2)
Cheverton Peter
(2)
Fonfara Krzysztof
(2)
Forsyth Patrick
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(2)
Hędrzak Anna
(2)
Israel Richard
(2)
Karcz Kornelia
(2)
Kauf Sabina
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Pietraszewski Marian
(2)
Rószkiewicz Małgorzata
(2)
Spyra Zbigniew
(2)
Sznajder Andrzej
(2)
Ali Moi
(1)
Allen Judy
(1)
Anuszewska Izabella
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Barbour Rosaline
(1)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Baruk Agnieszka Izabela
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Biliński Witold
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bond Alison
(1)
Budzik Tomasz
(1)
Bulińska-Stangrecka Helena
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chołoniewski Jacek (1957- )
(1)
Chrobak Gracjan
(1)
Churchill Gilbert A
(1)
Czajka Kamil
(1)
Czermiński Jerzy
(1)
Czernecka Małgorzata
(1)
Czupryna Krzysztof
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Daszkiewicz Nelly
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Deluga Włodzimierz
(1)
Drab Adam
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Drzazga Marek
(1)
Duda Aneta
(1)
Dyche Jill
(1)
Dziekański Paweł
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Furtak Robert
(1)
Gasiul Henryk (1950- )
(1)
Gordon William
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Grajkowska Wanda
(1)
Gregory Anne
(1)
Hague Paul
(1)
Hajdas Monika
(1)
Hermaniuk Tomasz
(1)
Huczek Antoni
(1)
Hughes Mark
(1)
Hyla Marek
(1)
Iwasiewicz Andrzej
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kaczmarska-Krawczak Jadwiga
(1)
Kaden Robert J
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kassay Štefan
(1)
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Wydział Nauk Społecznych
(1)
Kay Frances
(1)
Klepacki Laura
(1)
Komorowska Barbara
(1)
Kondak Anna
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Korombel Anna
(1)
Kossakowska Anna
(1)
Kowalska Marzena
(1)
Kozina Andrzej
(1)
Kramarz Marzena
(1)
Kreuter Dirk
(1)
Krupski Rafał
(1)
Król Henryk (1932-2014)
(1)
Kuczewska Lidia
(1)
Kulchytska Nadia
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Limański Andrzej
(1)
Lisiecki Piotr
(1)
Madyda Aneta
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Mangione Thomas W
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Mazur Konstancja
(1)
McDonald Malcolm
(1)
Milic-Czerniak Róża
(1)
Mitas Andrzej W
(1)
Mokrzycka Ewa
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(82)
1990 - 1999
(7)
190 - 199
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(109)
Język
polski
(109)
Temat
Marketing
(74)
Przedsiębiorstwo
(20)
Rynek
(17)
Reklama
(11)
Komunikowanie marketingowe
(10)
Marketing partnerski
(9)
Marketing strategiczny
(9)
Promocja handlowa
(9)
Obsługa klienta
(8)
Public relations
(8)
Zarządzanie
(8)
Marketing elektroniczny
(7)
Metody badawcze
(7)
Firma (nazwa)
(6)
Internet
(6)
Kadry
(6)
Konsumenci (ekon.)
(6)
Handel
(5)
Innowacje
(5)
Promocja
(5)
Usługi
(5)
Targi i wystawy
(4)
Techniki sprzedaży
(4)
Ankieta
(3)
Badania marketingowe
(3)
Banki
(3)
Decyzje
(3)
Kanały marketingowe
(3)
Komputery
(3)
Konkurencja
(3)
Logistyka gospodarcza
(3)
Lojalność konsumentów
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Sprzedaż
(3)
Szkolenie zawodowe
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Ceny
(2)
Controlling
(2)
Ekorozwój
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Informacja
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Jakość produktu
(2)
Kupno i sprzedaż
(2)
Logistyka
(2)
Menedżerowie
(2)
Mentoring
(2)
Metody nauczania
(2)
Motywacja pracy
(2)
Opakowania
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Przedsiębiorstwo handlowe
(2)
Przemysł
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Sieć handlowa
(2)
Socjologia
(2)
Sponsoring
(2)
Sport
(2)
Strony WWW
(2)
Systemy informacyjne
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Teoria dystrybucji
(2)
Upadłość
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Znaki towarowe
(2)
Analiza strategiczna
(1)
Badania operacyjne
(1)
Baza danych
(1)
Benchmarking
(1)
Bezpieczeństwo produktu
(1)
Bhp
(1)
Blogi
(1)
Certyfikacja zgodności
(1)
Coaching
(1)
Dane osobowe
(1)
Dozór techniczny
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Ekologia
(1)
Ekonometria
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomika produkcji
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Franchising
(1)
Geografia społeczna
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Grywalizacja
(1)
Gwarancja jakości
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Hotelarstwo
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Informatyka
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Inwestycje
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Gatunek
Podręcznik
(7)
Monografia
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(14)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Nauka i badania
(1)
109 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
Cz.I Istota procesu pozycjonowania produktu: 1. Definiowanie pozycjonowania, 2. Cel, efekty i kryteria pozycjonowania, 3. Pozycjonowanie a strategiczne planowanie marketingowe. Cz.II Rynkowe uwarunkowania pozycjonowanie produktu: 4. Istota konkurencji i definiowanie konkurentów, 5. Wyróżnianie sie jako sposób komunikwoania na rynku, 6. Istota i modele zachowań nabywczych, 7. Rola czynników demograficznych, ekonomicznych, psychologicznych, społecznych i kulturowych w zachowaniach nabywczych. Cz.III Proces i strategia pozycjonowania produktu: 8. Etapy pozycjonowania produktu, 9. strategia pozycjonowania produktu, 10. Przeciwstawne sposby pozycjonowania produktu. Cz.IV Pozycjonowanie produktu w praktyce: 11. Pozycjonowanie innowacji, 12. Pozycjonowanie produktów wielowymiarowych, 13. Błędne praktykiw pozycjonowaniu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dzieło sztuki jako produkt w ujęciu marketingowym (podejście teoretyczne); Ośrodki handlowe trzeciej generacji; ztuczne sieci neuronowe w badaniach marke tingowych (refleksje metodyczne); Przedsiębiorstwo energetyki cieplnej w Tychach na rynku usług ciepłowni czych; Dostawca usług aplikacyjnych jako model połącze nia technologii i biznesu; Informacje w procesie decy zyjnym przedsiębiorstw funkcjonujących na rynku dóbr inwestycyjnych; Wybrane wskaźniki analizy rentowności klientów; Jakość jako element elastyczności usług profesjonalnych - wybrane matody badania; Zastosowanie metod analizy dwuwymiarowej w badaniach marketingo wych; Zastosowanie programu SPSS w badaniach marketin gowych; Metody badania rozumienia przekazów w komunika cji marketingowej; Determinanty popytu restytucyjnego na rynku samochodów osobowych w Polsce; Postawy użytko wników samochodowych wobec marek (próba identyfikacji) Ogłoszenia prasowe "Dam pracę" jako identyfikatory popytu na rynek pracy (W świetle analizy zawartości ogłoszeń w Gazecie Wyborczej); Dylematy promocji muzyki (na przykładzie promocji fonogramów koncernu muzycznego Warner Music Poland); Porównanie natężenia tendencji etnocentrycznych w wybranym segmencie rynków Europy Wschodniej i Środkowej; Specyfika międzynarodo wych badań porównawczych na przykłądzie badania postaw polskich, czeskich i norweskich menedżerów wobec inte gracji z Unią Europejską.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(The Ekonomist Books ) Przypisy s. 263.- Definicje s. 267.- Objasnienia pojęć s.271)
1. Współczesne mity (jakość, zadowolenie i lojalność klienta, innowacyjność, wartość, technologia informa cji), 2. Nowe podejście do marketingu (zasady pomiaru marketingu, wdrażanie nowej strategii marketingowej), 3. Narzędzia marketingowe (narzędzia i podst.zasady), 4. Dodatek (przypisy, definicje zastosowane w bada niach MSAT, objaśnienia pojęć)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Metodologia i organizacja badań marketingowych: R.1 Uwagi na temat zakresu badań marketingowych. R.2 Ogólna charakterystyka systemów informacji w badaniach marketingowych. R.3 Pozycja badań ilościowych w bada niach marketingowych. R.4 Uwagi o metodach pierwotnych (terenowych) badań marketingowych. Cz.II Organizacja badania ilościowego: R.5 Organizacja wywiadu z kwestio nariuszem ankietowym. R.6 Organizacja eksperymentu. Cz.III Metody ilościowe analizy danych marketingowych. R.7 Wstępna analiza ilościowa danych marketingowych. R.8 Metody oceny pozycji marki na rynku. R.9 Metody se gmentacji rynku. R.10 Metody konstruowania funkcji sprzedaży. R.11 Ocena skuteczności projektowanych dzia łań marketingowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Definicje, cel i proces. 1. Czym jest marketing? 2. Model marketingu. 3. Co wynika z modelu marketingu?. 4. Dobry marketing. 5. Proces marketingu. 6. Pisanie planu marketingowego. Część II: Audyt strategiczny rynku. 7. Badanie rynku. 8. Fortepian Chakravatiego, czyli dlaczego badanie rynku jest potrzebne... 9. Audyt strategiczny. 10. Studium przypadku - firma Connect Inc. Część III: Pozycjonowanie strategiczne. 11. Wizja i cele. 12. Jak zapewnisz firmie wzrost? 13. Jak będziesz konkurować? 14. Czym będziesz się kierować? 15. Do kogo skierujesz ofertę? 16. Branding - budowanie świadomości marki. Część IV: Dostarczanie wartości. 17. Audyt segmentu. 18. Subiektywny model wartości. 19. Zarządzanie relacjami. 20. Zarządzanie marką. 21. Przystosowanie firmy do strategii marketingowej. 22. Zarządzanie portfelem. Część V: Mix taktyczny. 23. Audyt taktyczny. 24. Cztery "p" marketingu... a może cztery "c"? 25. Produkt. 26. punkt sprzedaży. 27. Promocja. 28. Polityka cenowa. 29. Studium przypadku - firma Ambient Ltd. Część VI: Wykorzystaj zdobytą wiedzę. 30. Marketing - pytania sprawdzające. 31. Źródła informacji i rekomendacje.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Pojęcie, geneza i specyfika marketingu usług, 2.Instrumenty marketingu w usługach, 3.Podstawy informacyjne marketingu. Badnaia marketingowe, 4.Planowanie marketingowe w firmie usługowej, 5.Wybrane strategie marketingowe firm usługowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Badania marketigowe, proce badań i definicja prob lemu : R.1 Badanie marketingowe jako działaność wszech ogarniająca, R.2 Alternatywne podejście do wywiadu mar ketingowego, Etyka badań marketingowych (załącznik), R.3 Proces badawczy i formułowanie problemu, Teoria po dejmowania decyzji Bayesa (załącznik). Cz.II Projektowanie badania : R.4 Projekt badania, R.5 Projekty przyczynowe. Cz.III Metody i formy zbierania danych : R.6 Zbieranie danych : dane wtórne, R.7 Zbieranie danych : ane pier wotne, R.8 Formularze do zbierania danych, R.9 Mierzen ie postaw, Opracowywanie map percepcyjnych (załącznik) Pomiar wieloczynnikowy (załącznik), Pomiar psycholo giczny (załącznik). Cz.IV Projektowanie próby i zbieranie danych : R.10 Procedury doboru próby, R.11 Wielkość próby, R.12 zbie ranie danych : procedury terenowe i błędy nie związane z doborem próby. Cz.V Analiza i interpretacja danych : R.13 Analiza dan ych : kroki wstępne, R.14 analiza danych : problemy po dstawowe, Testowanie hipotezy (załącznik), R.15 Analiz a danych : badanie różnic, Analiza wariacji (załącznik R.16 Analiza danych : badanie związku, nieparametry czne miary związku (załącznik), R.17 Analiza danych : analiza dyskryminacyjna, czynnikowa i skupień. Cz.VI Przygotowanie raportu z badań : R.18 Raport z badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
czym sa jakościowe badania marketingowe, Rola jakościowych badań marketingowych, Organizacja jakościowych badań marketingowych, Pogłębione wywiady grupowe, Pogłębione wywiady indywidualne, Obserwacja uczestnicząca, Techniki wspomagające.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Nabywca finalny jako podmiot aktywności marketingowej współczesnego przedsiębiorstwa; 2. Specyfika potrzeb nabywców finalnych; 3. Wykorzystanie wiedzy o nabywcach jako podstawa kształtowania strategii marketingowej; 4. Produkt jako instrument stymulowania aktywności rynkowej nabywców finalnych; 5. Marka i jakość produktu jako instrumenty stymulowania aktywności rynkowej nabywców finalnych; 6. Opakowanie i kolorystyka jako instrumenty stymulowania aktywności rynkowej nabywców finalnych; 7. Postrzeganie bodźców stosowanych przez handlowców w celu aktywizowania nabywców finalnych - wyniki badań empirycznych; 8. Postrzeganie reklamy jako bodźca aktywizującego zachowania rynkowe nabywców finalnych - wyniki badań empirycznych; 9. Wybrane alternatywne formy pobudzania aktywności rynkowej nabywców finalnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kluczowe pojęcia: Co to jest marketing szeptany?; Głębsze Dno: Sześć ważnych idei; Manifest marketingu szeptanego; 2. Jak to się robi: Pięć zasad działania; Rozmówcy: Kto opowie o tobie swoim znajomym?; Temat: O czym będą rozmawiać?; Narzędzia: Jak można dopomóc krążeniu wiadomości?; Uczestnictwo: Jak włączyć się do rozmowy?; Monitoring: Co mówią ludzie?.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Niezbędnik badacza)
1. Wprowadzenie do badań fokusowych; 2. Prawidłowe i niewłaściwe zastosowanie badań fokusowych; 3. Podstawy badań fokusowych; 4. Projekt badawczy; 5. Dobór próby; 6. Praktyczne aspekty planowania i prowadzenia badań fokusowych; 7. Etyka i zaangażowanie; 8. Generowanie danych; 9. Wstępna analiza danych; 10. Analityczne wyzwania w badaniach fokusowych; 11. Pełne wykorzystanie potencjału badań fokusowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R. I Unikac owczego pędu, R. II Dać miastu nową nazwę, R.III Sekret pierwszy - wciśnij sześć przycisków szumu, R.IV Piwo Miller Lite - marka wyprzedzająca swoje czasy, R. V Zacząć od zero - kariera Jeffa Greenfielda, R. VI Historia programu " American Idol", R. VII Sekret drugi - przyciągnij uwagę mediów, R. VIII Atak Apple Macintosh. Nieznana prawda o szumnej kampanii reklamowej, R. IX Firma ClearPlay - sądy, kontrowersje i krzyki, R. X Sekret trzeci - przyciągaj uwagę reklamą, R. XI Szum wokól Britney Spear, R XII Sekret czwart - zdobądź Szum Everest, R XIII PepsiCO kontra Coca-Cola - historia stojąca za historią, R XIV Sekret piąty - odkryj moc tworzenia, R.XV Szum wokół modelu Mustang, R.XVI Sekret szósty - ulepszaj swój produkt.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie. Rozdział 1. Założenia i ewolucja zrównoważonego rozwoju: 1.1. Filozofia zrównoważonego rozwoju. Źródła i przyczyny powstania; 1.2. Ewolucja pojęcia i zasady zrównoważonego rozwoju; 1.3. Zasady zrównoważonego rozwoju. Rozdział 2. W kierunku marketingu zrównoważonego: 2.1. Trendy i tendencje rozwojowe marketingu; 2.2. Marketing 3.0 jako wyraz „uspołecznienia” gospodarki; 2.3. Marketing zrównoważony jako odpowiedź na potrzeby współczesnych konsumentów. Rozdział 3. Współczesne wyzwania logistyki: 3.1. Kierunki zmian w zarządzaniu przepływami materiałowymi; 3.2. Wpływ megatrendów na logistykę i łańcuchy dostaw; 3.3. Zrównoważony rozwój jako wyzwanie dla współczesnej logistyki. Rozdział 4. Marketing i logistyka w strukturze zarządzania przedsiębiorstwem – współczesne wyzwania z perspektywy zrównoważonego rozwoju: 4.1. Kreowanie wartości jako podstawa integracji marketingu i logistyki; 4.2. Wkomponowanie marketingu i logistyki w strukturę zarządzania przedsiębiorstwem; 4.3. Usieciowienie jako główna przesłanka integracji marketingu i logistyki w zarządzaniu przedsiębiorstwem i łańcuchem dostaw; 4.4. Zarządzanie marketingowo-logistyczne wobec wyzwań zrównoważonego rozwoju. Rozdział 5. Model zarządzania marketingowo-logistycznego z perspektywy zrównoważonego rozwoju – próba identyfikacji: 5.1. Konceptualizacja modelu zrównoważonego zarządzania marketingowo-logistycznego; 5.2. Instrumenty zrównoważonego zarządzania marketingowo-logistycznego; 5.3. Efekty i obszary zastosowań zrównoważonego zarządzania marketingowo-logistycznego. Podsumowanie. Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Marketing partnerski nową koncepcją funkcjonowania firmy usługowej: Specyfika usług i jej implokacje mar ketingowe; Rozwój koncepcji marketingu partnerskiego; Podstawowe założenia marketingu partnerskiego; Warunki implementacji marketingu part. R.2 Tworzennie długookreoswych więzi z klientami i ich skutki ekonomiczne: Więź w interpretacji marketingu part.; Usługodawca i jego sieć powiązań; Struktura więzi z klientami; Dynamika więzi z klientami; Życiowa wartość kilenta jako podstawa planowania działań marke tingowych; Rentowność długookresowych relacji z klien tami; Segmentacja rynku metodą racjonalizacji wydatków R.3 Czynniki wpływające na pogłębianie więzi z klienta mi: Interpretacja jakości w usługach; Jakość usług a satysfakcja klientów; Konsekwencje marketingowe satys fakcji klientów; Zaufanie jako warunek kontynuowania związku; Przywiązanie i zaangażowanie konsumenta a utrzymywanie długookresowych więzi. R.4 Modelowe ujęcie koncepcji marketingu partnerskiego Proces marketingu partner.; Faza wstępna procesu marke tingu partner. - tworzenie więzi; Faza właściwa proce su marketingu partner. - wzmacnianie więzi; Charakter więzi a strategie marketingu partner.; Programy marke tingu parter.; Taktyki pozyskiwania lojalności klien tów; System gwarancji i "naprawa" usług; Programy dla byłych klientów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Marketing bezpośredni i interaktywny a typ klienta. 2. Czym jest marketing bezpośredni i interaktywny? 3. Kto korzysta z marketingu bezpośredniego, a kto się nim zajmuje? 4. Strategia marketingu bezpośredniego. 5. Planowanie marketingu bezpośredniego. 6. Baza danych o klientach. 7. Użytkownicy baz danych o klientach. 8. Wykorzystanie baz danych w walce konkurencyjnej. 9. Zastosowanie baz danych o klientach. 10. Segmentacja rynku i badania marketingowe. 11. Opracowanie oferty marketingowej. 12. Przesyłka bezpośrednia. 13. Telemarketing. 14. Zarządzanie relacjami z klientem. 15. Media elektroniczne i audiowizualne. 16. Inne środki komunikacji z klientem. 17. Planowanie kreatywne w marketignu bezpośrednim. 18. Realizacja kampanii pocztowej. 19. Zarządzanie kampanią marketingu bezpośredniego. 20. Testowanie w marketingu bezpośrednim i interaktywnym. 21. Efektywność marketingu bezpośredniego. 22. Zintegrowana komunikacja marketingowa. 23. Czynnik ludzki w marketingu bezpośrednim.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. System informacyjny w zarządzaniu przedsiębiorstwem: Informacja w zarządzaniu przedsiębiorstwem; Pojęcie, cele i funkcje systemu informacyjnego; Struktury systemu informacyjnego; Zasoby i potrzeby informacyjne w systemie informacyjnym; 2. Potrzeby informacyjne jako przesłanka budowy systemu informacyjnego przedsiębiorstwa: Pojęcie i rodzaj potrzeb informacyjnych przedsiębiorstwa; Wyznaczniki potrzeb informacyjnych przedsiębiorstwa; Potrzeby informacyjne przedsiębiorstwa w zakresie marketingu; 3. System informacji marketingowej w przedsiębiorstwie: Elementy systemu informacji marketingowej; Pierwotne i wtórne źródła informacji w systemie informacji marketingowej; Monitoring rynku i wywiad marketingowy jako źródła zasilania informacyjnego; Badania marketingowe jako element systemu informacji marketingowej; 4. Bazy danych w marketingu: Pojęcie, elementy i rodzaje baz danych; Hurtownia danych jako centralna baza danych; Bazy danych w systemie informacji marketingowej; Wykorzystanie baz danych w marketingu; 5. Technologie informacyjne w systemie informacyjnym marketingu firmy Żabka Polska SA: Rozwiązania technologiczne w zintegrowanym systemie zarządzania; Wykorzystanie narzędzi technologii informacyjnej w zarządzaniu firmą; Hurtownie danych w systemie informacyjnym firmy Żabka Polska SA
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Uniwersytet Opolski ; Nr 340)
Cz.I podstawowe informacje o badaniach w dziedzinie marketingu i logistyki : 1.Indormacyjno-decyzyjne aspekty zarządzania marketingowo-logistycznego, 2.Metody pomiaru i gormadzenia danych na potrzeby maketingu logistyki, 3.Metody analizy danych empirycznych na potrzeby marketingu logistyki. Cz.II Zachowania nabywców jako podstawa kształtowania działań marketingowo-logistycznych: 5.Metody segmentacji marketingowo-logistycznych : 5.Metody segmentacji marketingowo-logistycznej i ich wykorzystanie w wyborze rynku docelowego, 6.Cechy i prefernecje nabywców a działania marketingowo-logistyczne, 7.Zadowoloenie i lojalnośc jako przedmiot przesłanki kształtowania koncepcji obsługi klienta. Cz.III Analiza strategiczna jako przesłanka zintegrowanego planowania marketingowo-logistycznego : 8.kierunki i metody strategicznej analizy marketingowo-logistycznej, 9.Prognozowanie rozwoju zjawisk rynkowych w czasie a planowanie działalności marketingowo-logistycznej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Zasady : 1.Od podstaw : definicje, 2.Wyjdź im na przeciw : dobrze poznaj swoich klientów, 3.Produkty : trzeźwe spojrzenie, 3.Jak walczyć z konkurencją - i wygrać!, 5.Kreowanie wizerunku, 6.Dobra ocena : w poszukiwaniu zysku, 7.Jak tworzyć PR i strategię marketingową. Cz.II Praktyka : 8.Jak korzystać z mediów, 9.Pamiętny dzień : jak zorganizować uroczystość, 10.Pieniądze : sukces sprzedaży, 11.Jak pisać : planowanie i oparcowywanie przekonujących publikacji, 12.Zrób to sam : jak zaprojektować atrakcyjny materiał promocyjny własnymi siłami, 13.Wznieś transparent : planowanie kampanii, 14.Zorganizuj stoisko : podbijaj targi i wystawy, 15.Reklama i sponsoring, 16.Skrzynak pocztowa : usuwanie śmieci z poczty, 17.Promocja firmy : jak wybrać najlepsze narzędzia, 18.Zbieranie informacji : badnie marketingowe, 19.Klient nasz pan : jak troszczyć się o klienta, 20.Komunikacja w firmie : jak ją usprawnić. Cz.III Profesjonaliści : 21.Jak rozmawiać z fotografem, 22.Jak przygotować promocyjny film video, 23.Absolutnie przebojowy : jak wybrać konsultanta PR, 24.Dobry projektant, najlepszy projekt, 25.Jak zawrzeć z drukarnią korzystą umowę, 26.Jak korzystać z usług konsultanta ds. badań rynku, 27.Jak korzystać z usług agencji reklamowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ewolucja imprez korporacyjnych i sposoby ich wykorzystywania w firmie, 2. Rodzaj imprezy a osiągnięcie celów przez firmy, 3. Wybór rodzajów imprez pod kątem osiągania celów przez firmy, 4. Ocena sytuacji i dalszy plan działania, 5. Przeznaczenie pieniędzy firmy na najważniejsze cele, 6. Określenie potencjalnych zagrożeń, 7. Jak uchronić siebie i firmę przed zagrożeniami, 8. Wykorzystanie analizy działalności konkurencji, 9. Realizacja powyżej oczekiwań, 10. Kodeks postępowania i firmowe standardy, 11. Sprawdzanie i analizowanie rezultatów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
1. Wstęp do badań marketingowych, czyli badać czy nie badać, oto jest pytanie, 2. Procedura badań marketingowych, czyli co i jak badać oraz kto to ma robić, 3. Zródła informacji oraz sposób pomiaru i doboru próby, czyli jak przygotować sie do badań bezpośrednich, 5. Metody i techniki badań bezpośrednich, czyli za pomocą czego i jak zbierać informacje, 5. Analiza danych i raport, czyli jak przetwarzać i prezentować informacje z badań bezpośrednich, 6. Zamiast zakonczenie, czyli sprawdź swoje umiejętności
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej