Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(3)
Autor
Sobocińska Magdalena
(1)
Wojtkowski Łukasz
(1)
Wróblewski Łukasz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Kultura
(2)
Filharmonia
(1)
Instytucje kultury
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Kampania wyborcza prezydencka
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kultura masowa
(1)
Marketing
(1)
Marketing polityczny
(1)
Prezydentura (urząd)
(1)
Rankingi polityczne
(1)
Sztuka
(1)
Wybory
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
1. Rynek kultury i jego specyfika, 2. Orienatacja marketingowa w sferze kultury, 3. Informacja marketingowa w instytucjach kultury, 4. Uwarunkowania zachowań nabywców dóbr i usług kultury, 5. Postępowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury, 6. Typologia konsumentów dóbr i usług kultury, 7. Tendencje w zachowaniach konsumentów dóbr i usług kultury
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
1. Marketing w instytucji kultury i jego specyfika: Wprowadzenie do marketingu kultury; Wybrane zagadnienia rynku sztuki; Marketing w działalności instytucji kultury; 2. Kształtowanie strategii marketingowej na rynku upowszechniania dzieł sztuki: Formułowanie i wybór strategii marketingowych; Instrumenty marketingu i ich miejsce w sferze kultury wysokiej; Narzędzia marketingowe oparte na relacjach z głównymi uczestnikami rynku; 3. Strategie marketingowe w sferze kultury na przykładzie filharmonii: Działania strategiczne filharmonii; Działania marketingowe filharmonii w osiąganiu przewagi konkurencyjnej; Strategie narzędziowe stosowane przez filharmonie; Modele strategii marketingowych filharmonii dotyczące wyspecyfikowanych rynków docelowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wybory - Demokracja - Polityka / red. nauk. Marek Jeziński)
1. Marketing polityczny a kultura masowa- specyfika amerykańska; 2. Kampania prezydencka 2000- wizerunek polityczny liderów a jego społeczny odbiór; 3. Kampania prezydencka 2004- media i kultura masowa; Wnioski końcowe- wyjątkowa Ameryka
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej