Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(1927)
IBUK Libra
(29)
ebookpoint BIBLIO
(18)
Forma i typ
Książki
(1880)
Publikacje naukowe
(417)
Publikacje fachowe
(321)
Poradniki i przewodniki
(50)
E-booki
(47)
Czasopisma
(38)
Publikacje dydaktyczne
(38)
Audiobooki
(9)
Publikacje informacyjne
(9)
Publikacje popularnonaukowe
(9)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(1398)
dostępne
(1294)
wypożyczone
(49)
nieokreślona
(26)
Placówka
Wypożyczalnia
(1347)
Czytelnia
(1420)
Autor
Huczek Marian (1939-2023)
(37)
Penc Józef (1939-2017)
(27)
Chodyński Andrzej
(25)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(24)
Grabiec Olimpia (1975- )
(23)
Kotler Philip (1931- )
(22)
Mruk Henryk (1948- )
(20)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(20)
Borkowska Stanisława (1939- )
(19)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(18)
Juchnowicz Marta (1948- )
(18)
Dzieńdziora Joanna
(16)
Garbarski Lechosław
(15)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(14)
Bakonyi Jadwiga
(13)
Kożuch Barbara (1950- )
(13)
Romanowska Maria (1947- )
(13)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(12)
Opolski Krzysztof (1948- )
(12)
Armstrong Michael (1928- )
(11)
Jabłoński Marek
(11)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(11)
Sikorski Czesław (1943- )
(11)
Antonowicz Paweł
(10)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(10)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(10)
Szymonik Andrzej (1952- )
(10)
Jabłoński Adam
(9)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(9)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(9)
Rosa Grażyna (1968- )
(9)
Trocki Michał (1945- )
(9)
Bieniok Henryk (1940- )
(8)
Bugdol Marek (1966- )
(8)
Fleszer Dorota (1971- )
(8)
Obłój Krzysztof (1954- )
(8)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(8)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(8)
Stabryła Adam (1942- )
(8)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(8)
Łuczkiewicz Grzegorz
(8)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(8)
Adair John Eric (1934- )
(7)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(7)
Domański Tomasz
(7)
Grzegorczyk Wojciech
(7)
Marciniak Jarosław
(7)
Rostkowski Tomasz
(7)
Siciński Jędrzej
(7)
Staszewska Jolanta (1960- )
(7)
Suchar Marek (1954- )
(7)
Widera Zbigniew
(7)
Wiktor Jan W
(7)
Bień Witold (1927-2018)
(6)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(6)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(6)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(6)
Frączkiewicz-Wronka Aldona (1960- )
(6)
Gajewska Paulina
(6)
German Janusz (1974- )
(6)
Gierszewska Grażyna
(6)
Hamrol Adam (1952- )
(6)
Kiziukiewicz Teresa (1947- )
(6)
Klimek Jan (1952- )
(6)
Klisiński Janusz
(6)
Knecht Zdzisław
(6)
Kowalska Sylwia
(6)
Maison Dominika (1966- )
(6)
Nowacki Robert
(6)
Perenc Józef (1945- )
(6)
Rutkowski Ireneusz P. (1953- )
(6)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(6)
Sitek Marcin
(6)
Sznajder Andrzej
(6)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(6)
Wolniak Radosław
(6)
Zasępa Piotr
(6)
Śliwińska Krystyna (1950- )
(6)
Adamiec Sabina
(5)
Berliński Lechosław (1944- )
(5)
Borkowski Stanisław
(5)
Borkowski Stanisław (1945- )
(5)
Budzyński Wojciech
(5)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(5)
Ehrlich Andrzej
(5)
Florek Magdalena
(5)
Gabrusewicz Wiktor (1943- )
(5)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(5)
Huczek Antoni
(5)
Janczewski Jerzy
(5)
Jeziorski Leopold
(5)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(5)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936-2021)
(5)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(5)
Kauf Sabina
(5)
Kochmańska Magdalena
(5)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(5)
Król Henryk (1932-2014)
(5)
Kłeczek Ryszard
(5)
Limański Andrzej
(5)
Rok wydania
2020 - 2024
(157)
2010 - 2019
(559)
2000 - 2009
(1000)
1990 - 1999
(253)
190 - 199
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(348)
1989-2000
(4)
1901-2000
(3)
Kraj wydania
Polska
(1947)
Rosja
(9)
Stany Zjednoczone
(8)
Wielka Brytania
(6)
Czechy
(3)
Ukraina
(1)
nieznany (us)
(1)
Słowacja
(1)
Kanada
(1)
Język
polski
(1944)
angielski
(19)
rosyjski
(11)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(3)
Pracownicy HR
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(1)
Temat
Marketing
(414)
Przedsiębiorstwo
(369)
Zarządzanie
(250)
Kadry
(162)
Organizacja
(130)
Zarządzanie strategiczne
(116)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(116)
Marketing strategiczny
(114)
Public relations
(91)
Reklama
(90)
Zarządzanie jakością
(86)
Kultura organizacyjna
(81)
Menedżerowie
(71)
Innowacje
(69)
Motywacja pracy
(68)
Marketing elektroniczny
(65)
Marketing polityczny
(56)
Usługi
(55)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(54)
Zatrudnienie
(53)
Przywództwo
(52)
Środki masowego przekazu
(52)
Internet
(51)
Obsługa klienta
(50)
Komunikacja marketingowa
(49)
Promocja handlowa
(49)
Banki
(48)
Marketing partnerski
(48)
Konsumenci (ekon.)
(47)
Logistyka gospodarcza
(47)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(47)
Decyzje
(46)
Planowanie strategiczne
(46)
Praca
(45)
Zarządzanie wiedzą
(44)
Ocena pracowników
(43)
Badania marketingowe
(42)
Turystyka
(42)
Zarządzanie projektami
(40)
Polityka zatrudnienia
(39)
Płaca
(38)
Rynek
(37)
Szkolnictwo wyższe
(36)
Konkurencja
(34)
Komunikacja społeczna
(32)
Marketing cyfrowy
(32)
Firma (nazwa)
(31)
Konsumenci
(31)
Zachowanie organizacyjne
(30)
Analiza strategiczna
(29)
Otoczenie firmy
(29)
Handel elektroniczny
(28)
Konkurencyjność
(28)
Globalizacja
(27)
Instytucje nonprofit
(27)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(27)
Teoria organizacji
(27)
Komunikowanie marketingowe
(26)
Samorząd terytorialny
(26)
Motywacja
(25)
Zarządzanie ryzykiem
(25)
Finanse przedsiębiorstwa
(24)
Marketing terytorialny
(24)
Media społecznościowe
(24)
Reklama internetowa
(24)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(24)
Controlling
(23)
Jakość produktu
(23)
Kapitał ludzki
(23)
Rekrutacja pracowników
(23)
Służba zdrowia
(23)
Kampania wyborcza
(22)
Marketing międzynarodowy
(22)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(22)
Segmentacja rynku
(22)
Strategia marketingowa
(22)
Zarządzanie kryzysowe
(22)
Znaki towarowe
(22)
Ceny
(21)
Handel
(21)
Psychologia pracy
(21)
Rynek pracy
(21)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(21)
Jakość usług
(20)
Organizacja ucząca się
(20)
Polityka
(20)
Relacje międzyludzkie
(20)
Systemy informatyczne zarządzania
(20)
Informacja gospodarcza
(19)
Lojalność konsumentów
(19)
Marketing społecznościowy
(19)
Przedsiębiorczość (postawa)
(19)
Zarządzanie finansami
(19)
Organizacja pracy
(18)
Siła robocza
(18)
Strony WWW
(18)
Etyka biznesu
(17)
Gospodarka oparta na wiedzy
(17)
Komunikacja polityczna
(17)
Mentoring
(17)
Temat: dzieło
The New York Times (czasopismo ; Stany Zjednoczone ; 1851- )
(1)
Temat: czas
2001-
(261)
1989-2000
(65)
1901-2000
(42)
1989-
(15)
1945-1989
(10)
2001-0
(4)
1801-1900
(2)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(245)
Kraje Unii Europejskiej
(28)
Stany Zjednoczone (USA)
(8)
Czechy
(5)
Europa
(5)
Niemcy
(4)
Ukraina
(3)
Japonia
(2)
Wielka Brytania
(2)
Województwo podlaskie (1999- )
(2)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(2)
Województwo śląskie (1999- )
(2)
Ameryka Północna
(1)
Azja
(1)
Chiny
(1)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Dąbrowskie, Zagłębie
(1)
Europa Zachodnia
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Gliwice (woj. śląskie)
(1)
Holandia
(1)
Indie
(1)
Iran
(1)
Irlandia
(1)
Kanada
(1)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kazachstan
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Maków Mazowiecki (woj. mazowieckie ; okręg)
(1)
Malezja
(1)
Meksyk
(1)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie ; okolice)
(1)
Portugalia
(1)
Racibórz (woj. śląskie)
(1)
Rosja
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Szwecja
(1)
Słowacja
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie ; okolice)
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo lubelskie (1999- )
(1)
Województwo lubuskie (1999- )
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo opolskie (1999- )
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Województwo pomorskie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Województwo świętokrzyskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie ; okolice)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Włochy
(1)
Zabrze (woj. śląskie)
(1)
kenia
(1)
Łódź (woj. łódzkie ; okolice)
(1)
Śląsk
(1)
Śląskie, województwo (od 1999)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Podręcznik
(488)
Opracowanie
(289)
Praca zbiorowa
(187)
Poradnik
(129)
Monografia
(112)
Czasopismo naukowe
(41)
Materiały pomocnicze
(37)
Raport z badań
(28)
Czasopismo ekonomiczne
(27)
Case study (studium przypadku)
(26)
Materiały konferencyjne
(15)
Encyklopedia
(10)
Ćwiczenia i zadania
(10)
Wydawnictwa popularne
(9)
Artykuł z czasopisma naukowego
(5)
Wzory dokumentów
(4)
Słownik angielsko-polski
(3)
Artykuły
(2)
Biografia
(2)
Pamiętniki i wspomnienia
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Artykuł naukowy
(1)
Artykuł z czasopisma muzycznego
(1)
Czasopismo prasoznawcze
(1)
Dane statystyczne
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Podręczniki
(1)
Przegląd literatury
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Synteza
(1)
Szkic
(1)
Słownik polsko-angielski
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Tezaurus
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1235)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(539)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(63)
Media i komunikacja społeczna
(52)
Psychologia
(43)
Informatyka i technologie informacyjne
(41)
Socjologia i społeczeństwo
(38)
Transport i logistyka
(35)
Medycyna i zdrowie
(15)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(15)
Nauka i badania
(13)
Edukacja i pedagogika
(11)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(10)
Podróże i turystyka
(9)
Filozofia i etyka
(7)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(5)
Językoznawstwo
(4)
Matematyka
(4)
Ochrona środowiska
(4)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Architektura i budownictwo
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Historia
(2)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Literaturoznawstwo
(2)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
1974 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Rynek współczesny - podstawowe pojęcia i podmioty; R.2 Marketing - istota, rodzaje i ewolucja; R.3 Nabyw ca współczesny; R.4 Badania rynkowe i marketingowe; R.5 Strategia marketingowa firmy, jej produktów i usług; R.6 Marketingowe aspekty cen elastycznych; R.7 Dystrybucja i logistyka marketingowa; R.8 Marketing handlu współczesnego; R.9 Promocja - sztuka komunikacj i z rynkiem; R.10 Public relations - relacje firmy z otoczeniem; R.11 Rynek pracy i marketing personalny; R.12 Marketing usług - eksplozja i rozkwit; R.13 Marketing usług profesjonalnych; R.14 Rozwój rynku usług edukacyjnych; R.15 Marketing usług finansowych; R.16 E-marketing; R.17 Marketing ekologiczny; R.18 Marketing agrobiznesu i produktów żywnościowych; R.19 Marketing usług turystycznych; R.20 Rynek usług łączności R.21 Rynkowe aspekty usług transportowych; R.22 Marketingowe problemy zarządzania firmą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Rynek współczesny - podstawowe pojęcia i podmioty; R.2 Marketing - istota, rodzaje i ewolucja; R.3 Nabyw ca współczesny; R.4 Badania rynkowe i marketingowe; R.5 Strategia marketingowa firmy, jej produktów i usług; R.6 Marketingowe aspekty cen elastycznych; R.7 Dystrybucja i logistyka marketingowa; R.8 Marketing handlu współczesnego; R.9 Promocja - sztuka komunikacj i z rynkiem; R.10 Public relations - relacje firmy z otoczeniem; R.11 Rynek pracy i marketing personalny; R.12 Marketing usług - eksplozja i rozkwit; R.13 Marketing usług profesjonalnych; R.14 Rozwój rynku usług edukacyjnych; R.15 Marketing usług finansowych; R.16 E-marketing; R.17 Marketing ekologiczny; R.18 Marketing agrobiznesu i produktów żywnościowych; R.19 Marketing usług turystycznych; R.20 Rynek usług łączności R.21 Rynkowe aspekty usług transportowych; R.22 Marketingowe problemy zarządzania firmą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie / Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne)
R.1 Marketing w zarządzaniu przedsiębiorstwem, R.2 Sy stem informacji marketingowej (SIM), R.3 Analiza sytua cji marketingowej przedsiębiorstwa, R.4 Miejsce strate gii marketingowych w strategii przedsiębiorstwa, R.5 Strategiczne planowanie marketingowe, R.6 Decyzje stra tegiczne dotyczące produktów, R.7 Strategie cen, R.8 Zarządzanie dystrybucją, R.9 Zarządzanie komunikacją m arketingową, R.10 Wpływ internetu na strategie marketi ngowe, r.11 Globalne strategie marketingowe
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Ogólne spojrzenie; Kanały marketingowe - struktura, funkcje i relacje; Struktura kanału; Sprzedaż detaliczna; Pośrednicy kanałowi: hurtownicy; Logistyka dystrybucji; Projekt kanału i proces planowania; Zarządzanie kanałem; Systemy informatyczne a zarządzanie kanałem; Ocena skuteczności działania kanału marketingowego; Aspekty miedzynarodowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Metodologia i organizacja badań marketingowych: R.1 Uwagi na temat zakresu badań marketingowych. R.2 Ogólna charakterystyka systemów informacji w badaniach marketingowych. R.3 Pozycja badań ilościowych w bada niach marketingowych. R.4 Uwagi o metodach pierwotnych (terenowych) badań marketingowych. Cz.II Organizacja badania ilościowego: R.5 Organizacja wywiadu z kwestio nariuszem ankietowym. R.6 Organizacja eksperymentu. Cz.III Metody ilościowe analizy danych marketingowych. R.7 Wstępna analiza ilościowa danych marketingowych. R.8 Metody oceny pozycji marki na rynku. R.9 Metody se gmentacji rynku. R.10 Metody konstruowania funkcji sprzedaży. R.11 Ocena skuteczności projektowanych dzia łań marketingowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Klasyczna koncepcja marketingu jako podstawa postmodernistycznych rozwiązań marketingowych, 2. Marketing partnerski jako przykłąd marketingowej orientacji postmodernistycznej, 3. Marketnig wirusowy jako przykład marketingowej orientacji postmodernistycznej, 4. Marketing wewnętrzny jako przykład marketingowej orientacji postmodernistycznej, 5. Marketing personlany jako przykąłd marketingowej orientacji postmodernistycznej, 6. Zakres prkatycznego stosowania nowoczesnych technologii w działalniach personalnych oraz ich outsourcingu, 7. Kształtowanie tożsamości i wizerunku przedsiębiorstwa zorientowanego marketingowo, 8. Koncepcja marketigu jako wypadkowa kluczowych wartości niematerialnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing B2B w praktyce gospodarczej / Artur Olczak, Maciej Urbaniak. - Warszawa : Difin, 2006. - 302 s., tabl. : il. ; 23 cm.
1. Relacje partnerskie na rynku B2B. 2. Decyzje zakupu i sprzedaży na rynku B2B. 3. Działania promocyjne na rynku B2B. 4. Zarządzanie produktem na rynku B2B. 5. Marka na rynku B2B. 6. Zarządzanie dystrybucją na rynku B2B. 7. Zarządzanie polityką cenową na rynku B2B. 8. Studia przypadków - przykłady działań marketingowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesny marketing : filozofia, strategie, instrumenty / Ireneusz Bielski. - Warszawa : Studio EMKA, 2006. - 473, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
1. Geneza i istota marketingu. 2. Klient - punkt wyjścia marketingu. 3. Informacja i ryzyko w działalności gospodarczej. 4. Zarządzanie marketingowe. 5. Strategie marketingowe. 6. Instrumenty oddziaływania na rynek i kształotwania rynku, czyli marketing-mix. 7. Marketing usług. 8. Przyszłość marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Zarządzanie marketingowe w handlu współczesnym : 1. Marketing handlowy - zagadnienia podstawowe, 2. Marketing handlu detaliczego, 3. Relacje z klientami, 4. marki handlowe. Cz.II Dylematy zarządzania marketingowego wybranymi usługami i produktami: 1. Marketing usług finansowych, 2. Usługi medyczne, 3. zarządzanie marketingowe usługami turystycznymi, 4. Marketing niektórych produków
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie i planowanie marketingowe / Zdzisław Knecht. - Warszawa : C.H.Beck, 2004. - 197 s. : tab. ; 24 cm.
(Vademecum Menedżera)
R.1 Istota, funkcje i proces zarządzania marketingowego, R.2 Organizacja marketingu w przedsiębiorstwie, R.3 Misja rynkowa i rynek przedsiębiorstwa, R.4 Aktywność rynkowa przedsiębiorstwa, R.5 Cele marketingowe a strategiczny profil przesiębiorstwa, R.6 Planowanie stra tegii marketingowej przedsiebiorstwa, R.7 Strategic na i operatywna kontrola marketingu, R.8 Problemy motywowania w marketingu, R.9 Strategiczny i taktyczno-operatywny plan marketingowy przedsiębiorstwa, R.10 Refleksje na temat barier i przyszłość
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie i planowanie marketingowe / Zdzisław Knecht. - Wyd.2 popr. i rozsz. - Warszawa : C.H.Beck, 2005. - 211 s. : tab. ; 24 cm.
(Vademecum Menedżera)
R.1 Istota, funkcje i proces zarządzania marketingowego, R.2 Organizacja marketingu w przedsiębiorstwie, R.3 Misja rynkowa i rynek przedsiębiorstwa, R.4 Aktywność rynkowa przedsiębiorstwa, R.5 Cele marketingowe a strategiczny profil przesiębiorstwa, R.6 Planowanie stra tegii marketingowej przedsiebiorstwa, R.7 Strategic na i operatywna kontrola marketingu, R.8 Problemy motywowania w marketingu, R.9 Strategiczny i taktyczno-operatywny plan marketingowy przedsiębiorstwa, R.10 Refleksje na temat barier i przyszłość
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
PART 1: FUNDAMENTALS OF MARKETING MANAGEMENT 1. Defining Marketing for the New Realities 2. Marketing Planning and Management PART 2: UNDERSTANDING THE MARKET 3. Analyzing Consumer Markets 4. Analyzing Business Markets 5. Conducting Marketing Research PART 3: DEVELOPING A WINNING MARKETING STRATEGY 6. Identifying Market Segments and Target Customers 7. Crafting a Customer Value Proposition and Positioning PART 4: DESIGNING VALUE 8. Designing and Managing Products 9. Designing and Managing Services 10. Building Strong Brands 11. Managing Pricing and Sales Promotions PART 5: COMMUNICATING VALUE 12. Managing Marketing Communications 13. Designing an Integrated Marketing Campaign in the Digital Age 14. Personal Selling and Direct Marketing.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing : podręcznika akademicki / Eugeniusz Michalski. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2003. - 644, [2] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Cz.I Model funkcjonowania marketingu: Przesłanki działalności marketingowej w przedsiębiorstwie; Wpływ środowiska na funkcjonowanie marketingu; Rynek docelowy. Cz.II Badania marketingowe: System informacji marketingowej; Organizowanie i metody badań marketingowych; Studia nad postępowaniem konsumentów. Cz.III Zarządzanie produktem: Planowanie marketingowe produktu; Kierowanie rozwojem produktu. Cz.IV Organizowanie dystrybucji produktów: Kanały dy strybucji i dystrybucja hurtowa; Logistyka dystrybucji Dystrybucja detaliczna. Cz.V Promocja produktów: Podstawy promocji; Reklama produktów; Akwizycja; Public relations i środki popierania sprzedaży. Cz.VI Programowanie cen produktów : Polityka cen; Zasa dykallulacji cen. Cz.VII Zarządzanie marketingowe: Strategie marketingowe; Planowanie marketingowe; Organizowanie i kontrola działalności marketingowej. Cz.VIII Elementy zarządzania produktami przemysłowymi i usługami: Kierowanie rozwojem produktów przemysłowych; Kierowanie rozwojem usług. Cz.IX Marketing międzynarodowy: Podstawy marketingu międzynarodowego; Analiza środowiska międzynarodowego; Organizowanie marketingu międzynarodowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Wprowadzenie do marketingu w sektorze non profit : 1. Sektor non profit a koncepcje marketingu. Cz.II Wdrożenie koncepcji marketingu : 2. Przyjęcie orientacji marketingowej, 3. Segmentacja rynku, 4. Proces planowania marketingowego. Cz.III Zastosowanie marketingu : 5. Pozyskiwanie funduszy, 6. Marketing sztuki, 7. Marketing w edukacji, 8. Marketing w służbie zdrowia, 9. Marketing społeczny
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Wharton School Piblishing)
Cz.I Rola marketingu w sektorze publicznym: 1. Zwiększenie efektywności sektora publicznego dzięki wykorzystaniu okazji do zaspokajania potrzeb obywateli, 2. Zrozumienie marketingowego sposobu myślenia. Cz.II Stosowanie narzędzi marketingu w sektorze publicznym: 3. Opracowanie i doskonalenie popularnych programów i usług, 4. Wyznaczanie motywacyjnych cen oraz zachęt i instrumentów zniechęcających, 5. Optymializaja kanałów dystyrbucji, 6. Tworzenie i podtrzymywanie pożądanej tożsamości marki, 7. Skuteczna komunikacja z kluczowymi grupami adresatów, 8. Ulepszanie obsługi klienta i zwiększenie jego zadowolenia, 9. Wpływanie na pozytywne zachowania społeczeństwa: marketing społeczny, 10. Wchodzenie w partnerskie związki strategiczne. Cz.II Zarządzanie procesem marketingu: 11. Zbieranie od obywateli danych, pogladów i informacji zwrotnych, 12. Monitorowanie i ocena wyników, 13. Opracowanie aktrakcyjnego planu marketingowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanistyczno Ekonomicznej w Łodzi ; Nr 2 (43)/2004)
Internet - nowy instrument marketingu; Nowoczesne techniki badań marketingowych; Internet w badaniu testowania produktu; Wykorzystanie Internetu przez firmy na rynku globalnym; Budowanie konkurencyjności firmy na rynku wirtualnym; Marketing relacji w działalności promocyjnej firmy usługowej; Wykorzystanie Internetu na rynku usług finansowych w Polsce; Wuzerunek marki jako degerminanta zachowań konsumentów; Różnicowanie produktu w działaniu przedsiębiorstw na polskim rynku wyrobów muzycznych; Specyfika świadczenia usługi medycznej; Etyczne aspekty w działalności marketingowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Cz.I Ogólna perspektywa teoretyczno-metodyczna: 1. Koncepcje marketingu a praktyki zarządzania. Istota, sposoby identyfikacji, sematyka, 2. Koncepcje wartości a funkcja marketingowa przedsiębiorstwa, 3. Węzłowe aspekty metodyczne badań jakościowych prkatyk zarządzania marketingowego na przykładzie case study/research, 4. Koncepcja zarządzania związakami z klientem - geneza, doświadczenia, perspektywy. Cz.II Perspektywa multisektorów, rynków i metarynków: 5. Internetowe biura podróży - nowe podmioty na rynku usług turystycznych i e-marketingu, 6. Najlepsze praktyki zarządzania w sektorze odzieżowym w kontekście współczesnych wymogów zarządzania, 7. Współczesne modele i metody marketingu w sferze planowania produktu (na przykładach producentów dóbr trwałego użytku), 8. Marketing symultaniczny i lateralny a marketing relacyjny w sektorze produktów/usług komupterowych. Wybrane praktyki zarządzania, 9. Marketing związków w sektorze banków detalicznych (na przykładach praktyk zarządzania wybranych banków), 10. Marketing tanich usług. Innowacja czy regres marketingu (na przykładzie tanich linii lotnicznych), 11. Praktyki marketingowe wybranych komercyjnych podmiotów usług medycznych. Próba identyfiakcji podstaw teoretycznych, 12. Praktyki marketingowe wybranych krajowych firm handlowych a ich podstawy teoretyczne, 13. Praktyki marketingowe wielkopowierzchniowych firm handowych. Próba identyfikacji podstaw teoretycznych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota i znaczenie marketingu międzyanrodowego, 2. Determinanty internacjonalizacji działań marketingowych przedsiębiorstwa, 3. Strategie wejścia i konkurencji na rynku międzynarodowym, 4. Kształtowanie produktu międzynarodowego, 5. Strategie cenowe na rynku międzynarodowym, 6. Dystrybucja na rynku międzynarodowym, 7. Promocja na rynku międzynarodowym, 8. Komunikacja w biznesie na rynku międzynarodowym, 9. kierunki rozowju marketingu międzynarodowego, 10. Studium przypadków: Strategia produktu koncernu Nestle; Zarządzanie marką globalną w Coca-Coli; Produkty firmy Johnson w Europie; Reklama w krajach muzułmańskich; Globalna strategia IKEI; Strategia marketingowa w Coca-Coli i jej efekty; Strategia marketingowa McDonald'sa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Promocja usług / Mirosław Marczak, Monika Boguszewicz-Kreft. - Wyd. 2. - Warszawa : CeDeWu , 2019. - 165 s. : il. ; 24 cm.
Zawiera: Rozdział 1. Znaczenie i istota marketingu usług: 1.1. Znaczenie usług; 1.2. Pojęcie i cechy specyficzne usług; 1.3. Rodzaje usług; 1.4. Specyfika marketingu usług; Pytania i zadania. Rozdział 2. Promocja na rynku usług: 2.1. Specyfika promocji na rynku usług; 2.2. Instrumenty promocji wykorzystywane na rynku usług; 2.3. Skuteczność i efektywność działań promocyjnych na rynku usług; Pytania i zadania. Rozdział 3. Ambient marketing i jego wykorzystanie w usługach: 3.1. Istota ambient marketingu; 3.2. Marketing Partyzancki (Guerilla Marketing); 3.3. Marketing Wirusowy (Viral Marketing); 3.4. Marketing Szeptany (Buzz Marketing); 3.5. Trendsetting; 3.6. Marketing Kontrowersyjny; 3.7. E-mail Marketing; 3.8. Przykłady realizacji kampanii ambientowych; 3.9. Inne płaszczyzny wykorzystania ambient marketingu na rynku usług; Pytania i zadania. Rozdział 4. Tworzenie i realizacja kampanii promocyjnych na rynku usług: 4.1. Pojęcie, zadania, główne cechy kampanii promocyjnej; 4.2. Etapy budowy kampanii promocyjnej; Pytania i zadania. Rozdział 5. Promocja wybranych rodzajów usług: 5.1. Usługi bankowe; 5.2. Usługi gastronomiczne; 5.3. Usługi hotelarskie; 5.4. Usługi pośrednictwa; 5.5. Usługi transportowe; 5.6. Usługi ubezpieczeniowe; Pytania i zadania. Rozdział 6. Analiza sektorowych rozwiązań w zakresie promocji usług w Polsce i krajach UE na przykładzie usług turystycznych: 6.1. Cele i zadania głównych podmiotów odpowiedzialnych za promocję polskiej turystyki; 6.1.1. Polska Organizacja Turystyczna (POT); 6.1.2. Regionalne Organizacje Turystyczne (ROT); 6.1.3. Lokalne Organizacje Turystyczne (LOT); 6.2. Przykłady turystycznych kampanii promocyjnych realizowanych w Polsce; 6.3. Analiza systemu promocji turystyki w wybranych krajach europejskich; Pytania i zadania. Bibliografia. Spis rysunków. Spis tabel.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu : podręcznik / Aldona Nowacka, Robert Nowacki. - Warszawa : Difin, 2004. - 272 s. : rys., wykr., tab. ; 23 cm.
R.1 Marketing jako narzędzie przedsiębiorcy, R.2 Rynek jako podstawa działalności marketingowej, R.3 Segmentacja jako narzędzie wyboru rynku docelowego, R.4 Badania marketingowe jako źródło wiedzy o rynku i nabywcach, R.5 Produkt jako narzędzie marketingu, R.6 Cena jako element mieszanki marketingowej, R.7 Dystrybucja jako system udostępniania produktu na rynku, R.8 Promocja jako narzędzie komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, R.9 Plan marketingowy jako elelment zarządzania marketingowego, R.10 Specyficzne obszary stosowania marketingu, R.11 Prawo i etyka jako narzedzie regulacji działaności marketingowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej