Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(29)
IBUK Libra
(11)
ebookpoint BIBLIO
(7)
Forma i typ
Książki
(29)
E-booki
(18)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(24)
dostępne
(17)
Placówka
Wypożyczalnia
(17)
Czytelnia
(24)
Autor
Bryła Paweł
(2)
Domański Tomasz
(2)
Kall Jacek
(2)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(2)
Kozioł Leszek
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Sikorski Czesław
(2)
Witek-Crabb Anna
(2)
Adamiak Barbara (1949- )
(1)
Anholt Simon
(1)
Antonów Radosław
(1)
Baranowska Marta
(1)
Barletta Martha
(1)
Bartoszewski Władysław (1922-2015)
(1)
Bartyzel Jacek
(1)
Barwicka-Tylek Iwona
(1)
Bernacki Marek
(1)
Bojarski Marek
(1)
Bosiacki Adam (1968- )
(1)
Byczkowska-Owczarek Dominika
(1)
Bäcker Roman
(1)
Ceglarska Anna
(1)
Cesarz Maciej
(1)
Chernatony Leslie de
(1)
Chiaravalle Bill
(1)
Chojnicka Krystyna
(1)
Chunyan Zhang
(1)
Citkowska-Kimla Anna
(1)
Complak Krystian
(1)
Cravens David W
(1)
Day Derek
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doyle Peter
(1)
Dubel Lech
(1)
Edelman Marek (1922-2009)
(1)
Edwards Helen
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Garbacz Weronika
(1)
Grosse Tomasz Grzegorz
(1)
Górecki Olgierd
(1)
Haliżak Edward
(1)
Heath Robert
(1)
Hereźniak Marta
(1)
Herman Andrzej
(1)
Janiszewski Adam
(1)
Jaskólski Michał
(1)
Kaczorowski Włodzimierz
(1)
Kaleta Andrzej
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kania rafał
(1)
Kawalec Krzysztof
(1)
Kazimierczuk Marcin
(1)
Kimla Piotr
(1)
Kiwior-Filo Małgorzata
(1)
Komorowski Jan
(1)
Konecki Krzysztof T
(1)
Koredczuk Józef
(1)
Kornat Marek
(1)
Kosturbiec Jarosław
(1)
Kozerska Ewa
(1)
Kuczyński Tadeusz (1952- )
(1)
Kundera Elżbieta
(1)
Kundera Jarosław
(1)
Kuźmicz Karol
(1)
Kuźmińska-Haberla Aleksandra
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Lewczuk Elżbieta
(1)
Liżyńska Katarzyna
(1)
Machaj Łukasz
(1)
Malczewski Jacek
(1)
Markiewicz Maciej
(1)
Marszał Maciej (1968- )
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Mazurkiewicz Ludwik
(1)
Michałowska Grażyna
(1)
Moszkowicz Krystyna
(1)
Mróz-Gorgoń Barbara
(1)
Nowacka Aldona
(1)
Nowacki Robert
(1)
Nowak Agnieszka
(1)
Odnous Barbara
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Patkowski Paweł
(1)
Pawłowska Beata
(1)
Piotrowski Zbigniew
(1)
Pochylska Anna
(1)
Podkowski Marek
(1)
Pogorzelski Jacek
(1)
Przygodzki Jacek
(1)
Płońska Anna
(1)
Radomska Joanna
(1)
Rak Joanna
(1)
Sadowski Mirosław (1964- )
(1)
Sadowski Piotr
(1)
Sagan Adam
(1)
Scheffler Tomasz (1968- )
(1)
Schenck Barbara Findlay
(1)
Schmitt Bernd (1957- )
(1)
Schwitters Kurt
(1)
Sienkiewicz Zofia
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(23)
2000 - 2009
(17)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(45)
nieznany (us)
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(46)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(1)
Temat
Marka*
(17)
Marketing
(8)
Marka (ekonomia)
(7)
Przedsiębiorstwo
(5)
Reklama
(5)
Znaki towarowe
(4)
Firma (nazwa)
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Rynek
(3)
Badania marketingowe
(2)
Inwestycje
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Marka osobista
(2)
Marketing narodowy
(2)
Produkt turystyczny
(2)
Wartość ekonomiczna
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Autoprezentacja
(1)
Badania rynku
(1)
Bartoszewski, Władysław (1922-2015)
(1)
Branding (marketing)
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Centra handlowe
(1)
Ceny
(1)
Czas
(1)
Edelman, Marek (1922-2009)
(1)
Estetyka
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Ełk (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
GenderTrends*
(1)
Getto warszawskie
(1)
Globalizacja
(1)
Google AdWords
(1)
Gospodarka narodowa
(1)
Gospodarka regionalna
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Handel
(1)
Historia
(1)
Holokaust
(1)
IKEA
(1)
Image
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Jakość produktu
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Kariera
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konkurencja
(1)
Logistyka
(1)
Maciejewski, Marek (1950- )
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing mobilny
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Miasta
(1)
Nadzór korporacyjny
(1)
Organizacja
(1)
Osobowość
(1)
Pieniądz
(1)
Piłsudski, Józef (1867-1935)
(1)
Poczta
(1)
Podział ideowy (politologia)
(1)
Polityka
(1)
Powstanie w getcie warszawskim (1943)
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Prawo
(1)
Presiowski, Idzi (1803-1853)
(1)
Produkt*
(1)
Promocja handlowa
(1)
Promotorzy marki
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Regionalizacja gospodarcza
(1)
Regiony
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rynek pracy
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Sieć handlowa
(1)
Technicy organizacji reklamy
(1)
Technologie mobilne
(1)
Towary
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Turystyka
(1)
Usługi
(1)
Usługi turystyczne
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie produktem
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Łomża (woj. podlaskie)
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Poradnik
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Księga pamiątkowa
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Publikacja okolicznościowa
(1)
Źródła historyczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(9)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(7)
Historia
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
47 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Biblioteka Nowoczesnego Menedżera)
1. Jak marka buduje wartość firmy?; 2. Jak marka tworzy przewagę konkurencyjną?; 3. Jak zarządzać potencjałem konkurencyjnym marki?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Cz.I Zarządzanie marką- nowy sposób myślenia: 1.Zrówno ważone podjeście do marki; 2.Różne sposoby rozumienia "marki". Cz.II Marki zintegrowane- planowanie: 3.Strategiczny proces budowania marek zintegrowanych. Cz.III Wykorzystanie procesu budowania marki: 4.Opraco wanie wizji marki; 5.Znaczenie kultury organizacyjnej dla marki; 6.Określenie celów marki; 7.Rewidowanie sfe ry marki; 8.Syntetyzacja charakteru marki; 9.Wdrażanie marki i określanie zasobów marki; 10.Ocena marki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Marketing internetowy i proces tworzenia marki internetowej, 2.Zasady osiągania przewagi konkurencyjnej na rynku, 3.Segmentacja jako metoda identyfikacji szans rynkowych, 4.Proces tworzenia marki internetowej, 5.Promocja nowej marki na rynku internetowym, 6.Podtrzymywanie i wzmacanianie jakosci marki w oparciu o interaktywną naturę internetu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie. 2. Dziedzictwo Krugmana, 3. Z perspektywy świata reklamy, 4. Dylematy konsumenta, 5. Jak przetwarzamy wiedzę o markach?, 6. Jak przechowujemy wiedze o markach?, 7. Natura pamięci ukrytej, 8. Uczenie się - aktywne a ukryte, 9. Uwaga, kreatywność i filtry percepcyjne, 10. Model płytkiego przetwarzania, 11. Siedem zwycięskich marek - studia przypadków, 12. Implikacje dla badań reklamy i marki
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Marka istnieje wyłacznie w umysłach klientów, 2.Budowanie marki to nie "etykietowanie" - silne marki czymś się wyróżniają, 3.Tożsamość definiuje, "czym" i "jaka" jest marka, 4.Identyfikatory marki odróżniają ją od konkurencji, 5.Elementy wsparcia marki - na czym i jak się oprzeć?, 6.Cykl życia marki inny niż cykl życia produktu, 7.Komunikacaja marketingowa marki informuje i zachęca, 8.Rozciągać markę, by zwiększyć jej siłę, 9.Jak walczyć z markami handlowymi?, 10.Czy polska fimra może stworzyć prawdziwie europejską markę?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Akademii Marek)
1.Dlaczego marki warte są zachodu?, 2.Dlaczego marki są ważne dla krajów?, 3.Wschodzące rynki, wschodzące marki, 4.Wyzwanie: markowy eksport, 5.Kiedy kraje stają się markami, 6.Nadszedł już czas
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I. Po co kierować marketing do kobiet 1. Siła portfela 2.Różnice, które robią różnice Cz. II. Model marketingowy gendertrends. Dlaczego i w jaki sposób kobiety podejmują różne decyzje o wyborze marki 1. Model marketingowy GenderTrends: Widok z lotu ptaka 2. Gwiazda kultury płci 3. Koło i kompas: Reakcja na przekazy marketingowe 4. Spiralna ścieżka: Jak kobiety podejmują decyzje o zakupie Cz. III. Praktyczne zastosowania: Strategie i taktyka 1. Na miejscu: ocena rynku 2. Gotowi: planowanie strategii i taktyki 3. Start! Komunikacja, która łączy 4. Twarzą w twarz: sprzeaż i obsługa 5.Uwagi dla dyrektora regionalnego Aneks A. Osiem mitów marketingu skierowanego do kobiet: rozwiewanie mitów Aneks B: Geniusze GenderTrends:kontynuacja wyróżnień
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Dlaczego?: 1.Od zrozumienia do obsesji, 2.Pięć symptomów zastoju marek nastawionych na konsumentów, 3.Dlaczego marki potrzebują wiary, 4.Dlaczego wiara musi być manifestowana, 5.Kolejan marka - czy może marka z pasją?, Cz.II Jak?: 6.Kreowanie marek z pasją: początek podróży, 7.Pierwszy róg: ideologia, 8.Drugi róg: możliwości, 9.Trzeci róg: konsumenci, 10.Czwarty róg: otoczenie, 11.Wyobraźnia marketingowe i punkt pasji, 12.Od tożsamości do rzeczywistości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Podstawy tworzenia wartości: Marketing a wartość dla udziałowców; Kierunek: wartość dla udziałowców; Marketingowy czynnik tworzenia wartości; Teraz rozwój. Cz.II Rozwój strategii wysokiej wartości: Ocena pozy cji strategicznej; Strategia marketingowa oparta na wartości. Cz.III Realizacja strategii wysokiej wartości: Budowa nie kapitału marki; Ustalanie cen ze względu na war tość; System komunikacji oparty na wartości; Marketing wartości dodanej prowadzony przez Internet.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kraje jako marki- podstawy brandingu narodowego; 2. Marka narodowa a marka korporacyjna- podobieństwa i różnice; 3. W jaki sposób marki komercyjne i marka narodowa wzajemnie się wspierają; 4. Wektory marki narodowej- wyzwania, metody, dobre praktyki; 5. Jak budować maki narodowe; 6. Budowanie polskiej marki narodowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanistyczno Ekonomicznej w Łodzi ; Nr 2 (43)/2004)
Internet - nowy instrument marketingu; Nowoczesne techniki badań marketingowych; Internet w badaniu testowania produktu; Wykorzystanie Internetu przez firmy na rynku globalnym; Budowanie konkurencyjności firmy na rynku wirtualnym; Marketing relacji w działalności promocyjnej firmy usługowej; Wykorzystanie Internetu na rynku usług finansowych w Polsce; Wuzerunek marki jako degerminanta zachowań konsumentów; Różnicowanie produktu w działaniu przedsiębiorstw na polskim rynku wyrobów muzycznych; Specyfika świadczenia usługi medycznej; Etyczne aspekty w działalności marketingowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Silna marka z punktu widzenia nabywcy, 2.Techniki pomiaru świadmości marki, 3.Techniki pomiaru wizerunku marki - badania jakościowe, 4.Techniki pomiaru wizerunku marki -- badania ilościowe, 5.Pomiar efektów behawioralnych, 6.Wprowadzenie marki na rynek, 7.Zarządzanie portfelem marek, 8.Reklama jako instrument wspierający wizerunek marki, 9.Finansowe aspekty wartosci amrki, 10.Wykorzystanie marek przez sieci hipermarketów i supermarketów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej / Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa ; 11)
1. Łańcuch wartości jako narzędzie oceny przewagi konkurencyjnej, 2. Strategiczny wymiar zarządzania organizacjami niekomercyjnymi, 3. Znaczenie działalności gospodarczej prowadzonej przez fundacje, 4. Marka jako czynniki przewagi konkurencyjnej współczesnego przedsiębiorstwa, 5. Rola informacji w kształtowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa, 6. Działania marketingowe w uzdrowiskach polskich jako element rozwoju konkurencyjności na rynku europejskim, 7. Konkurencyjność gospodarstw agroturystycznych, 8. Struktura i jakość usług turystycznych, 9. Procesy innowacyjne w programach rządowych, 10. Procesy urbanizacyjne w Polsce na przełomie XX i XXI wieku, 11. Polski system bankowy w standardach Unii Europejskiej, 12. Finansowy aspekt konkurencyjności jednostek samorządu terytorialnego w Polsce, 13. Alternatywne instrumenty inżynierii finansowej inwestycji jednostek samorządu terytorialnego, 14. Rachunek kosztów jako czynnik kształtujący pozycję konkurencyjną przedsiębiorstwa, 15. Istota holdingu w obszarze prawa handlowego, bilansowego i podatkowego, 16. Organizacja i wyniki kontroli skarbowej w Polsce w latach 1996-2003, 17. Liczba e i jej związki z ekonomią, 18. Programowanie liniowe w ujęciu komputerowym, 19. Przygraniczna przestrzeń turystyczna Meksyku przy granicy z USA, 20. Rola lidera politycznego i jego wpływ na konkurencyjność partii na rynku wyborczym, 21. Determinanty kryzysu zadłużeniowego na początku lat osiemdziesiątych, 22. Przedmiot ekonomiki a zasada swobodnego wyboru w ujęciu Edwarda Taylora
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rebranding : strategiczna zmiana dla organizacji / Barbara Mróz-Gorgoń. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2019. - 343, [1] s. : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Wstęp; I. Zarządzanie zmianą strategiczną – perspektywa teoretyczna 1.1. Zmiana – definicja i ewolucja zmiany w organizacji 1.2. Zarządzanie zmianą – pojęcie, teorie i modele 1.3. Zmiana strategiczna – determinanty i znaczenie 1.4. Uwarunkowania zewnętrzne i wewnętrzne zmian w organizacji – czynniki wyzwalające i hamujące zmiany w organizacji II. Rebranding w świetle teorii zarządzania i marketingu 2.1. Marka korporacyjna w procesie brandingowym – pojęcia podstawowe 2.2. Definicje i formy rebrandingu 2.3. Przesłanki rebrandingu 2.4. Proces i modele rebrandingu 2.5. Czynniki kształtujące skuteczność procesu rebrandingu III. Rebranding na polskim rynku w świetle badań jakościowych 3.1. Opis badań i charakterystyka respondentów 3.2. Rebranding i jego uwarunkowania 3.3. Proces rebrandingu – przebieg, czas trwania i uczestnicy procesu 3.4. Czynniki skuteczności procesu rebrandingu w świetle badań jakościowych 3.5. Wyniki badań jakościowych – próba syntezy IV. Rebranding w świetle badań ilościowych 4.1. Charakterystyka procedury badawczej i projekt modelu pomiarowego 4.2. Charakterystyka rebrandingu w badanych firmach na podstawie zebranych odpowiedzi 4.3. Weryfikacja skal pomiarowych 4.3.1. Współzależności pomiędzy konstruktami Podsumowanie V. Aneks Załącznik 1 – Przypadki rebrandingu wybranych marek; ZOO Wrocław; InPost; Nest Bank; Mamut; Warta; Cyfrowy Polsat; Port Lotniczy Wrocław; Tygodnik „Polityka”; TIM; Work Service; MBank; Załącznik 2 – Scenariusz indywidualnego wywiadu pogłębionego; Załącznik 3 – Skale pomiarowe poszczególnych konstruktów; Summary; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Produkt turystyczny; 2. Znaczenie marki w kształtowaniu produktów turystycznych; 3. Uwarunkowania tworzenia i wdrażania polskich markowych produktów turystycznych; 4. Proces kształtowania i wdrażania markowych produktów turystycznych na obszarach przyrodniczo cennych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Toksyczne przekonania Nawyki. Czy można je zmienić? Wizualizacja. To działa? Czym jest branding i personal branding? Czym jest silna marka osobista? Logo to jeszcze nie marka - zwłaszcza osobista Po co Ci marka? Personal branding to moda? Czy marka osobista ma znaczenie? Czy każdy potrzebuje marki osobistej? Ty marką, czy Ty w firmie z marką? Człowiek to nie płyn do mycia naczyń! Jak rozpocząć budowanie marki osobistej? Jak osiągnąć zawodowy sukces? Cel: właściwy, jasny, konkretny, osiągalny Kreatywność, czyli wyjście ze strefy komfortu Nie rozmieniaj się na drobne Podpisz i opisz się Spójny wizerunek Wyróżniający wizerunek Nie daj się zaszufladkować Ty jako doradca i ekspert Niezależność jest w cenie Cena ma znaczenie Znajdź ludzi, którzy Cię uwiarygodnią Networking to podstawa Oliwa na wierzch wypływa Bądź zimny lub gorący, ale zawsze prawdziwy Bądź pokorny jak cielę!? Najpierw marka, później promocja? Twoje 20 sekund Pięć trendów w komunikacji, o których warto pamiętać Stare i nowe media Snapchat, Linkedln, Twitter, Facebook Social media prywatne czy zawodowe? 10 zasad profesjonalnego instagramera #Hashtag. Dlaczego jest tak ważny? Zarządzanie kryzysem Doceniaj siłę internetu, ale nie przeceniaj jej Twoje media, Twój content Jak wydać książkę? Mów i sprawdzaj, co mówią o Tobie Komunikować, ale do kogo? Mów językiem korzyści Mów "Ty" - nie "Wy" Bądź taki jak Twoi odbiorcy Odwołuj się do podstawowych wartości Bądź pewien tego o czym mówisz Wyzwalaj emocje. Szukaj kontekstów Autentyczna pasja Z pieniędzmi zawsze łatwiej Zmiana pewna jak podatki Sukces przychodzi po latach To wszystko nie ma sensu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Everything you ever wanted to know about branding; 2. Building a Brand, step-by-step; 3. Launching your New Brand; 4. The care and feeding of your Brand; 5. Protecting your Brand; 6. The part of tens.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czym jest, a czym nie jest marketing miejsc?; 1. Miejsce to najbardziej złożona marka, ale także dużo więcej niż marka; 2. Tworzenie wartości w marketingu miejsc; 3. Główna idea marki miejsca; 4. Rozwój marki miejsca; 5. Osobowość marki miejsca; 6. Branding emocjonalny w marketingu miejsc; 7. Marki, które wspierają marki miast i regionów; 8. Konkurencja i współpraca w marketingu miast i regionów; 9. Promocja marki miejsca; 10. Zarządzanie doświadczeniem odbiorcy marki miasta i regionu; 11. Transformacja doświadczenia miejsca; 12. Błędy w zarządzaniu marką miejsca.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Strategie niskich cen - przypadek sieci dyskontowych, 2.Strategie rozwoju marki własnej, 3.Strategie konkurencji przez jakość, 4.Centra handlowe nowej generacji - strategiczne zarządzanie dużymi projektami inwestycyjnymi, 5.Strategie oparte na bliskości sieci wobec klienta
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej