Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(2)
Autor
Milic-Czerniak Róża
(1)
Siemieniako Dariusz
(1)
Urban Wiesław
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Lojalność konsumentów
(2)
Ankieta
(1)
Internet
(1)
Marketing
(1)
Obsługa klienta
(1)
Reklama
(1)
Rynek
(1)
Wywiad socjologiczny
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
R. I. Istota, znaczenie i rodzaje lojalności klientów: 1. Definiowanie lojalności klientów; 2. Znaczenie lojalności klientów dla przedsiębiorstwa; 3. Specyfika lojalności klientów względem różnych klientów; 4. Lojalność wyłączna i multilojalność; 5. Lojalność klientów w stosunku do usług i dóbr materialnych; R. II. Modele lojalności klientów: 1. Model lojalności w literaturze marketingowej; 2. Wpływ postawy na zachowanie; Dwutorowy model zachowań lojalnościowych klientów; R. III. Motywy lojalności klientów: 1. Znaczenie motywów lojalności oraz motywacji; 2. Charakterystyka motywów lojalności; 3. Właściwości motywów lojalności klientów; 4. Możliwość identyfikacji motywów lojalności klientów przez przedsiębiorstwo; 5. Wykorzystanie motywów lojalności w wybranych typach działalności; R. IV. Typologia lojalności klientów: 1. Istota i rodzaje typologii lojalności klientów; 2. Znaczenie zaufania, zaangażowania i przyzwyczajenia do lojalności klientów; 3. Charakterystyka typów lojalności na podstawie mechanizmów wewnętrznych klientów; R. V. Dynamika lojalności klientów: 1. Zróżnicowanie ujęć dynamiki lojalności klientów; 2. Czynniki wpływające na zmianę postawy lojalności; 3. Zmiany postaw lojalności klientów w czasie relacji z firmą; R. VI. Pomiar lojalności klientów: 1. Założenia pomiaru lojalności klientów; 2. Pomiar zachowań nabywczych klientów; 3. Pomiar zachowań niezwiązanych bezpośrednio z zakupami; 4. Pomiar podzielności lojalności klientów; 5. Pomiar wartości finansowych; 6. Pomiar motywów i innych wewnętrznych mechanizmów lojalności klientów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Telemetria jako podstawa badań oglądalności programów telewizyjnych i reklam; Zastosowanie metod panelowych w zakresie monitorowania wielkości sprzedaży i udziału w rynkuw sieci handlu detalicznego; Korzystanie z Internetu w świetle badan typu omnibus; Zmiany zachowań klientów banków w świetle badań typu omnibus; Badanie lojalności konsusmentów na rynku z wykorzystaniem metody TRI*M; Wywiad osobisty i telefoniczny w badaniu specyfiki zachowań zamożnych klientów usług bankowych; Badanie skuteczności reklamy metodą posttestu; Badanie ankietowe w analizie zmian świadomości marki; Zasady i sposób analizy wyników badania przeprowadzonegometodą grupowego wywiadu zogniskowanego (FGI); Zastosowanie wywiadu pogłębionego w Internecie w poznawaniu nałogowych zachowa nabywczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej