Form of Work
Książki
(26)
Czasopisma
(1)
Status
only on-site
(25)
available
(13)
Branch
Wypożyczalnia
(13)
Czytelnia
(25)
Author
Fechner Ireneusz
(2)
Juchniewicz Małgorzata
(2)
Kempny Danuta
(2)
Pfohl Hans-Christian
(2)
Szołtysek Jacek
(2)
Artemenko Lina
(1)
Baraniecka Anna
(1)
Brdulak Halina
(1)
Christopher Martin
(1)
Cichosz Marzenna
(1)
Coop Tomasz
(1)
Danylenko Olena
(1)
Duczmal Marian
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Filina Lydumyla
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Gołembska Elżbieta
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Huczek Marian
(1)
Janyga Jerzy
(1)
Kaczmarek Tadeusz T
(1)
Khozhylo Irina
(1)
Kosakowski Dariusz
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata
(1)
Kotowska Izabela
(1)
Kubka Janina
(1)
Lis Marcin
(1)
Macełko Marta
(1)
Masiukiewicz Piotr
(1)
Małecka Małgorzata
(1)
Minochkina Olga
(1)
Miszewski Maciej
(1)
Nowakowski Marcin K
(1)
Owczarski Sławomir
(1)
Pachura Aneta
(1)
Petrivna Irina Krinichnaya
(1)
Pełszyński Jacek
(1)
Pluciński Michał
(1)
Pokusa Tadeusz
(1)
Rutkowski Jerzy
(1)
Sekuła Jolanta
(1)
Semenov Iouri N
(1)
Shutyak Yuliya
(1)
Sipa Monika
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Stawasz Danuta
(1)
Szczepańska-Woszczyna Katarzyna
(1)
Szymczak Maciej
(1)
Szyszko Grzegorz
(1)
Van Caillie Didier
(1)
Wiktorowska-Jasik Anna
(1)
Wilmańska-Sosnowska Stanisława
(1)
Witkowski Jarosław
(1)
Wojtaszek Henryk
(1)
Zarzycki Marian
(1)
Zinchenko Viktor
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(23)
1990 - 1999
(3)
Country
Poland
(27)
Language
Polish
(27)
Subject
Logistyka gospodarcza
(15)
Logistyka
(9)
Transport
(7)
Konsumenci (ekon.)
(5)
Zarządzanie
(5)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Innowacje
(3)
Logistyka gospodarcza międzynarodowa
(3)
Miasta
(3)
Obsługa klienta
(3)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(3)
Łańcuch dostaw
(3)
Dokumenty
(2)
Gospodarka żywnościowa
(2)
Kadry
(2)
Konkurencja
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Rolnictwo
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Administracja
(1)
Bhp
(1)
Controlling
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Franchising
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
HACCP
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Integracja europejska
(1)
Inwestycje
(1)
Keynesizm
(1)
Kooperacja przemysłowa
(1)
Leśnictwo
(1)
Logistyka gospodarcza -- Europa -- od 1989 r. -- materiały konferencyjne
(1)
Logistyka gospodarcza -- Polska -- od 1989 r. -- materiały konferencyjne
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Operacje pokojowe
(1)
Ordoliberalizm
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Podatek
(1)
Polska
(1)
Polska a Unia Europejska
(1)
Pomoc humanitarna międzynarodowa
(1)
Prawo pracy
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przemysł
(1)
Public relations
(1)
Rynek
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Ryzyko
(1)
Ryzyko handlowe
(1)
Samorząd gminny
(1)
Teoria dystrybucji
(1)
Teoria dystrybucji a logistyka gospodarcza
(1)
Towar
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Transport -- organizacja -- Europa -- od 1989 r. -- materiały konferencyjne
(1)
Transport -- organizacja -- Polska -- od 1989 r. -- materiały konferencyjne
(1)
Umowa
(1)
Usługi
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Ładunki
(1)
Łowiectwo
(1)
Środki trwałe
(1)
Genre/Form
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(1)
27 results Filter
No cover
Book
In basket
Tendencje rozwojowe logistyki / Sławomir Owczarski. - Łódź : Wyższa Szkoła Kupiecka, 2006. - 149 s. : tab., wykr. ; 23 cm.
ISBN: 83-89808-16-1
1. Definicje logistyki jako podstawa prezentacji tendencji rozwojowych logistyki, 2. Procesy gospodarcze w tendencjach rozwojowych logistyki, 3. Systemy logistyczne i rygory ich stosowania oraz ich rola w racjonalizacji procesów gospodarczych, 4. Łańcuch logistyczny jako system rozwiązywania i realizacji idei logistyki, 5. Zarządzanie logistyką
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Biblioteka Logistyka)
ISBN: 83-87344-15-X
I. Funkcjonalny wymiar zarządzania logistyką: 1.Rozwój zarządzania logistyką, 2. Logistyka jako czynnik sukcesu, 3. Logistyka w polityce przedsiębiorstwa, II. Instrumentalny wymiar zarządzania logistyką: 1. Logistyka i planowanie strategiczne, 2. Logistyka i kontroling, 3. Logistyka i podejmowanie decyzji przy pomocy modelowania
zarządzania logistyką, 2.Logistyka jako czynnik sukce su, 3.Logistyka w polityce przedsiębiorstwa. II. Instrumentalny wymiar zarządzania logistyką : 1.Lo gistyka i planowanie strategiczne, 2.Logistyka i kontr oling, 3.Logistyka i podejmowanie decyzji przy pomocy modelownia
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Logistyka)
ISBN: 83-87344-10-9
A. Podstawy logistyki przedsiębiorstw: Pojęcie logistyki; Ch-ka koncepcji logistyki; Znaczenie logistyki. B. Podsystemy logistyki - podział funkcjonalny: Obsługa (opracowywanie) zamówień; Gospodarka magazynowa (zarządzanie zapasami); Magazyn; Opakowanie; Transport C. Podsystemy logistyki - podział fazowy: Logistyka zaopatrzenia; Logistyka produkcji; Logistyka dystrybucji; Logistyka części zamiennych; Logistyka powtórnego zagospodarowania. D. Instytucjonalne aspekty systemów logistycznych: Wewnątrzorganizacyjne systemy logistyczne; Funkcje usługowe przedsiębiorstw logistycznych; Instytucje (podmioty) towarowej gospodarki transportowej; Między organizacyjne systemy logistyczne. E. Międzynarodowe i ogólnogospodarcze aspekty systemów logistycznych: Wymagania stawiane makrologistycznemu systemowi dystrybucji towarów; Infrastruktura makrologistyczna; Międzynarodowe systemy logistyczne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Poznaniu ; 85)
ISBN: 978-83-7417-230-1
1. Przeobrażenia łańcuchów dostaw wobec ekspansji korporacji międzynarodowych i współczesnych modeli tworzenia wartości opartych na kooperacji przedsiębiorstw, 2. Eurologistyka i funkcjonowanie łańcuchów dostaw w warunach europejskich, 3. Zarządzanie łańcuchem dostaw w globalnych strukturach kooperacyjnych branży motoryzacyjnej, 4. Decyzje logistyczne i ich uwarunkowania w międzynarodowych strukturach holdingowych na przykładzie przedsiębiorstwa Draexlmeier, 5. Logistyka w sklai globalnej na przykładzie firmy z branży lniarskiej, 6. Logistyka w obliczu działalności eksportowej, 7. Zarządzanie miedzynarodowym łańcuchem dostaw towarów projektowanych na zamówienie, 8. Wpływ internacjonalizacji na zarządzanie logistyką w przedsiębiorstwie Kuźnia Jawor S.A.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-88587-09-2
1.Słowo wstępne; 2. X lat Wyższej Szkoły ekonomii i Administracji w Bytomiu; 3. Chrześcijańskie źródła europejskiej kultury prawnej; 4. Kilka uwag o wzajemnym stosunku państwa i samorządu terytorialnego; 5. Polityka społeczna wobec przemian demograficznych; 6. Wkład Józefa Wybickiego w rozwój polskiej myśli ekonomicznej; 7. Ład konkurencji a szanse małych przedsiębiorstw; 8. Zarządzanie kapitałem społecznym główną przesłanką metodologiczną organizowania zgrupowań sieciowych - klastrów; 9. Rozumienie logistyki. Aspekty naukowe i praktyczne; 10. Controlling jako metoda ograniczenia ryzyka inwestycyjnego
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-85428-14-3
Koncepcja kompleksowej dystrybucji: logistyka i gospo- darka narodowa, jakie są koszty dystrybucji, komplek- sowe zarządzanie systemami; Rola logistyki w przedsiębiorstwie: wkład logistyki w tworzenie zysku, kapita- łowa podstawa logistyki, poprawa wskażnika ROI przez zarządzanie logistyczne, logistyka w strategii firmy; Obsługa klienta i marketing: określenie pojęcia obsługi klienta (serwisu), rozwój polityki przedsiębiorstwa Koszty dystrybucji: pojęcie analizy kosztów całkowi- tych, koszty obsługi klienta, rachunkowość dla okre- ślenia kosztów zapasów, zasady określania kosztów logistycznych, kalkulacja zyskowności klienta; Kontro- la działalności dystrybucyjnej: potrzeba audytu, kiedy niezbędny jest audyt? strategiczny audyt dystrybucji, taktyczny audyt dystrybucji; Systemy informacyjne lo- gistyki: potrzeba informacji, funkcje systemu informa- cyjnego logistyki, podsystem informacyjny, technologia informacyjna i jej potencjalne możliwości; Planowanie działalności dystrybucyjnej: nowe idee dla starych problemów, planowanie zapotrzebowań, LRP w praktyce, rozszerzenie sposobu myslenia o planowaniu zapotrze- bowań; Dystrybucja i strategia kanałów dostawczych: strategia kanału dostawczego, strategia kanału marke- tingowego, wzmacnianie efektywności kanalu dystrybu- cyjnego; rozwijanie planu dystrybucji: horyzont czaso- wy planowania dystrybucji, zakres planowania dystrybu- cji, systemy wspomagania decyzji w planowaniu dystry- bucji, budowa modeli i symulacja, dynamika przemysło- wa, zarządzanie popytem i plan dystrybucji; Wdrażanie strategii logistycznych: podstawowe umiejętności, po- trzeba akceptacji, bariery organizacyjne, zadania organizacyjne, systemy logistyczne zorientowane na przepływ, autonomia logistyki, uruchomienie działalno- ści.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-88980-75-6 (Wydawnictwa WSZiA)
Zawiera: Cz. I Logistyka humanitarna i zarządzanie kryzysowe - zarys wybranych aspektów: Aspekty prawne logistyki humanitarnej; Działalność dobroczynna przedsiębiorstwa jako składowa globalnego potencjału antykryzysowego; Organizacja przewozu ładunków niebezpiecznych transportem drogowym; Rola państwa w sytuacji globalnego kryzysu gospodarczego; Stan badań nad powodzią w 1997 r. na Śląsku; Produkt w tworzeniu wartości kulturowych w wymiarze etycznym zarządzania logistycznego. Cz. II Logistyka humanitarna - istota i przejawy: Logistyka humanitarna w świetle literatury angielskojęzycznej; Logistyka humanitarna w świetle literatury niemieckojęzycznej; Logistyka wojskowa w operacji pomocy humanitarnej na przykładzie misji w Pakistanie; Pomoc psychologiczna jako element wsparcia logistycznego w sytuacjach kryzysowych; Medycyna ratunkowa i katastrof; Zarządzanie kryzysowe w organizacjach pozarządowych (na przykładzie wybranych organizacji miasta Opola); Miejsce wolontariatu w niesieniu pomocy humanitarnej; Logistyka docierania do osób potrzebujących pomocy (na przykładzie Stowarzyszenia „Wigilia dla Samotnych i Bezdomnych”); Analiza statystyczna polskiej pomocy humanitarnej; Formalizm rozwiązań rachunkowo-finansowych zarządzania kryzysowego i pomocy humanitarnej; Świadomość występowania katastrof naturalnych w powiązaniu ze zmianami klimatycznymi w Polsce; Kształtowanie postawy humanitarnej młodzieży poprzez wspieranie działań charytatywnych na przykładzie PLO nr II w Opolu; Zarządzanie kryzysowe o logistyka humanitarna jako rola i zadania rządowe i samorządu terytorialnego - wybrane zagadnienia. Cz. III Wybrane narzędzia zarządzania kryzysowego i pomocy humanitarnej: Numer alarmowy 112 - koncepcja i stan na dzień dzisiejszy; Perspektywy rozwoju systemu TETRA w Polsce; Komputerowy system bazy wiedzy w planowaniu strategii działań logistycznych prowadzonych w sytuacjach kryzysowych; Regulacje prawne w zarządzaniu kryzysowym. Cz. IV Media a pomoc humanitarna i zarządzanie kryzysowe: Współczesna rola mediów w sytuacjach kryzysowych (polska perspektywa); Wybrane aspekty wykorzystania marketingu w zarządzaniu antykryzysowym; Rola lokalnego radia w sytuacji kryzysowej oraz znaczenie informacji w logistyce humanitarnej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 327 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Biblioteka Logistyka)
ISBN: 83-87344-61-3
1. System logistyczny, 2. Podstawowe wskaźniki makroekonomiczne, 3. Infrastruktura logistyczna, 4. Jednostki ładunkowe, 5. Środki transportu, 6. System transportu, 7. System dystrybucji, 8. System komunikacji, 9. Rynek usług logistycznych, 10. Wskaźniki logistyczne, 11. Edukacja logistyczna, 12. Rynek książki logistycznej, 13. Podmioty wspierające rozwój logistyki, 14. Logistyk : zawód - karierer- praca
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7251-845-3
1. Przesłanki powstania zintegrowanych łańcuchów transportowych, 2. Organizacja procesu transportu ładunków transportem zintegrowanym, 3. Ładunki w zintegrowanych systemach transporotwych, 4. Jednostki ładunkowe w transporcie intermodalnym, 5. Technologie przewozowe w zintegrowanych łańcuchach transportowych, 6. Ekonomiczno-handlowe problemy zintegrowanych łańcuchów transportowych
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Przedsiębiorczość w XXI wieku / Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie)
ISBN: 978-83-7378-509-0
1. Lojalność klienta firmy usługowej; 2. Budowanie długookresowych rentownych relacji firmy usługowej z klientami w oparciu o informacje i wiedze o kliencie; 3. Procesowe podejście do logistyki w łańcuchach dostaw firm usługowych; 4. Wykorzystanie informacji o lojalnych klientach i relacjach z nimi w zarządzaniu logistyką firmy usługowej- wyniki badań empirycznych
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
Logistyczna obsługa klienta / Danuta Kempny. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2001. - 286,[2] s. : 21 tablic, 66 rys. ; 21 cm.
ISBN: 83-208-1310-7
R.1 Obsługa klienta w logistyce. Podstawy teoretyczne; R.2 Strategie i struktury organizacyjne przedsiębiorstw; R.3 Strategie obsługi klienta różnych producentów Studia przypadków. R.4 Obsługa klienta w informacyjnych organizacjach sieciowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7299-450-1
Rola jakości w budowie konkurencyjności przedsiębiorstw. Logistyczna obsługa klienta w kształtowaniu konkurencyjności przedsiębiorstw. Innowacje jako element konkurencyjności przedsiębiorstw. Konkurencyjność przedsiębiorstw gospodarki żywnościowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanistyczno Ekonomicznej w Łodzi ; Nr 2 (32) 2003)
1.Klient jako obiekt marketingu; 2. Zarządzanie lojalnością klienta; 3. Wykorzystanie promocji on-line w kreowaniu relacji z klientami; 4. Badanie lojalności nabywców jako podstawa zarządzania kluczowymi klientami; 5. Strategie marketingu zakupów na rynku przemysłowym; 6. Marketing w działalności producentów rolnych; 7. Promocja w działalności przedsiębiorstw na polskim rynku produktów muzycznych; 8. Uwarunkowania prawne działalności reklamowej na rynku farmaceutycznym; 9. Idea Corporate Relations- kierunek rozwoju public relations w Stanach Zjednoczonych; 10. Obsługa logistyczna w działalności produkcyjnej; 11. Zrzeszenia detalistów jako forma integracji gospodarczej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7251-389-9
R.I Wpływ innowacyjności na rozwój gospodarczy (Świat)
Europa, Polska) : 1.Rola innowacyjności w budowaniu p rzewagi konkurencyjnej, 2.Pozytywne i negatywne konsek wencje zagranicznych inwestycji bezpośrednich, 3.Czy innowacje mają wpływ na dynamikę gospodarki? Polskie doświadczenia w okresie transformacji, 4.Międzynarodo wa dyfuzja innowacji-podejście marketingowe, 5.Perspe ktywy wzrostu innowacyjności w krajach posocjalisty cznych, 6.Wpływ innowacyjności połączeń komunikacyjnyc h na poziom rozwoju regionów, 7.Zdolność innowacyjna p olskiej gospodarki; pozycja w świecie i regionie. R.II Innowacyjność a konkurencyjność przedsiębiorstwa : 1.Finansowanie działalności innowacyjnej małych i se rednich przedsiebiorstw ze środków publicznych, 2.Uwa runkowania i finasowanie działalności innowacyjnej ma łych i srednich przedsiębiorstw, 3.Straterie innowcyj ności w cyklu życia produktu źródłem przwagi konkuren cyjnej, 4.Ryzyko operacyjne i finasowe w strategii dzi ałania nowo powstającego przedsiębiorstwa innowacyjne go, 5.Źródła finansowania działalności innowacyjnej pr zedsiębiorstw w świetle badań ankietowych, 6.Innowacja
wartości jako koncepcja strategii firmy, 7.Instrumen ty wzrostu innowacyjności małych i srednich przedsiębi orstw, 8.Innowacje w strategiach komunikacji rynkowej
(na przykładzie branźy tytoniowej), 9.Wybrane determi nanty rozwoju innowacyjności przedsiębiorstw na przykł adzie podsektora energetyki cieplnej, 10.Innowacyjność
jako warunek funkcjonowania klastrów.Porównawcze stud ium przypadków, 11.Innowacyje w małych firmach działaj ących jako daelerzy znanych marek. R.III Zarządzanie wiedzą.Innowacyjność a kreatywność człowieka : 1.Psychologiczne bariery innowacyjności.Ze wnętrzne czynniki hamujące krytyczne i twórcze postawy
pracowników, 2.Zarządzanie wiedzą w procesie innowacj i produktu na przykładzie firmy SANRise, 3.Innowacje a
zarządzanie wiedzą o kliencie, 4.Profesjonalizm w zar ządzaniu.Kształtowanie się kultury menedżerskiej w Pol sce, 5.Potencjał absorbcji obcej technologii w gospoda rce polskiej, 6.Kultura odpowiedzialności a kształtowa nie proinnowacyjnych postaw.Implikacje dla potrzeb zar ządzania zmianami procesów gospodarczych, 7.Systemy za rządzania wiedzą czynnikiem wzrostu innowacyjności prz edsiębiorstw, 8.Teoria systemów złozonych a innowacyj ność w zarządzaniu, 9.Rozwój pracowników i organizacyj ne uczenie się w świetle badań emiprycznych, 10.Współ zależność między różnorodnością kulturową a zdolnością
do generowania wiedzy i innowacyjnością przedsiębio rstw międzynarodowych, 11.Wpływ zarządzania wiedzą i i nnowacją w organizacji badawczej, 12.Zarządzanie wiedz ą i innowacją w organizacji badawczej, 13.Poszukiwanie
kulturowych korzeni innowacyjności w świetle międzyna rodowych baań wzorów klutur organizacyjnych, 14.Innowa cyjność w przedsiebiorstwach opartych na wiedzy. R.IV Zarządzanie łańcuchem dostaw-czynniki innowacyjno ści : 1.Sieć dostaw a strategia firmy, 2.Innowacyjność
przedsiębiorstw pasażerskiego transportu zbiorowego, 3.Innowacyjność jako źródło poprawy konkurencyjności p rzedsiębiorstw lotniczych, 4.Konkurencyjność przedsięb iorstw sprywatyzowanych ze szczególnym uwzględnieniem logistyki, 5.Innowacje w zarządzaniu dystrybucją jako źródło konkurencyjności przedsiębiorstwa, 6.E-sourcing
jako metoda usprawnienia przebiegu procesu zaopatrze niowego przedsiębiorstwa, 7.Od innowacji w sferze zaku pów do zintegrowanych sieci dostaw
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.9 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.9 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-01-14531-5(01)
1.Logistyka międzynarodowa w internacjonalizacji zarządzania, 2.Strategiczne i operacyjne metody zarządzania logistyką międzynarodową, 3.Logistyka międzynarodowaw praktyce polskich przedsiębiorstw, wyniki badań, 4.Swobody gospodarcze oraz polityka celna, transportowa i wobec MSP według Traktatu Wspólnot Europejskich a zmiany warunków obsługi logistycznej, 5.Polski rynek TSL po wejściu do Unii Europejskiej, 6.Uwarunkowania i kierunki rozowju logistyki europejskiej, 7.Logistyka w polityce gospodarczej wybrnaych państw, 8.Społeczno-kulturowe uwarunkowania logistyki międzynarodowej
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Podręcznik. Materiały dydaktyczne)
ISBN: 978-83-7246-940-3
1. Miasto jako przestrzeń działalności logistycznej, 2. Koncepcja logistyki miejskiej, 3. Logistyka w zarządzaniu przepływami ładunków w miastach, 5. Wybrane projkety logistyki miejskiej, 6. Zintegrowane zarządzanie przepływami osób i ładunków w miastach
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 338 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
Podstawy logistyki miejskiej / Jacek Szołtysek. - Wyd. 2 rozszerz. - Katowice : Akademia Ekonomiczna w Katowicach, 2009. - 186, [2] s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Podręcznik. Materiały dydaktyczne)
ISBN: 978-83-7246-940-3
1. Miasto jako przestrzeń działalności logistycznej, 2. Koncepcja logistyki miejskiej, 3. Logistyka w zarządzaniu przepływami ładunków w miastach, 5. Wybrane projkety logistyki miejskiej, 6. Zintegrowane zarządzanie przepływami osób i ładunków w miastach
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 338 (1 egz.)
No cover
Journal
In basket
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVI Zeszyt 3/2015)
1. Nadużycia w działalności przedsiębiorstw. Aspekty międzynarodowe; 2. Zarządzanie różnorodnością Zasów ludzkich w przedsiębiorstwie hutniczym; 3. Bezpieczeństwo łańcucha dostaw; 4. Strategiczne aspekty zarządzania przedsiębiorstwem- przypadek branży turystycznej; 5. Wyzwania dla zarządzania przedsiębiorstwem w kontekście reorientacji kultury organizacyjnej; 6. Zarządzanie organizacją- efekty społeczne współdziałania organizacji; 7. Wpływ decyzji społeczno-gospodarczych na ewolucję miasta; 8. Przestrzeganie i skuteczność poszczególnych form reklamy internetowej; 9. Wykorzystanie public relations w kreowaniu kapitału symbolicznego miasta; 10. Identyfikacja wizualna znaku graficznego marki "Szlak Zabytków Techniki Województwa Śląskiego" w świetle wyników badań pilotażowych; 11. Sposoby poprawy efektywności procesu zatrudniania młodych bezrobotnych; 12. Zarządzanie szpitalem a zarządzanie działalnością gospodarczą w kontekście dopuszczalności łączenia funkcji wójta z funkcją dyrektora szpitala; 13. Motywy zakupu mieszkań w świetle badań nabywców na lokalnym rynku nieruchomości mieszkaniowych; 14. Klimat organizacyjny jako przejaw kultury organizacyjnej w małych przedsiębiorstwach.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7299-450-1
Teoretyczne aspekty konkurencyjności przedsiębiorstw. Prawno-finansowe uwarunkowania konkurencyjności przedsiębiorstw. Zarządzanie wiedzą i zasobami ludzkimi. Rola jakości w budowie konkurencyjności przedsiębiorstw. Logistyczna obsługa klienta w kształtowaniu konkurencyjności przedsiębiorstw. Innowacje jako element konkurencyjności przedsiębiorstw.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again