Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(80)
Forma i typ
Książki
(78)
Publikacje naukowe
(27)
Publikacje fachowe
(22)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Czasopisma
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(64)
dostępne
(57)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(62)
Czytelnia
(64)
Autor
Szymonik Andrzej (1952- )
(9)
Kauf Sabina
(4)
Abt Stefan (1937-2002)
(3)
Andrzejczyk Paweł
(3)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(3)
Witkowski Jarosław (1963- )
(3)
Banaś Jarosław
(2)
Blaik Piotr (1942- )
(2)
Christopher Martin
(2)
Dzieńdziora Joanna
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(2)
Kordel Zdzisław (1950- )
(2)
Krawczyk Stanisław
(2)
Kuriata Andrzej
(2)
Lutek Wojciech
(2)
Nowak Eugeniusz (1946- )
(2)
Pastuszak Zbigniew
(2)
Stefańska-Matuszyn Maria
(2)
Szołtysek Jacek
(2)
Wojciechowski Tadeusz
(2)
Artemenko Lina
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Bielecka Agnieszka
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Brauer Jakub
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Butryn-Karaś Magdalena
(1)
Błażukiewicz Anna
(1)
Chudzik Daniel
(1)
Cichosz Marzenna
(1)
Coop Tomasz
(1)
Coughlan Anne T
(1)
Danylenko Olena
(1)
Domagała Joanna
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Drejerska Nina
(1)
Drozda Mariola
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Dyczkowska Joanna
(1)
Dziedzic Dorota
(1)
Dziekański Paweł
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Ejdys Stanisław
(1)
El-Ansary Adel
(1)
Fajfer Paweł
(1)
Falecki Janusz
(1)
Ficoń Krzysztof (1947- )
(1)
Frankowska Marzena
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Galińska Barbara
(1)
Golonko Magdalena
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Gołasa Piotr
(1)
Gołębiewski Jarosław
(1)
Gromada Arkadiusz
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Górecka Aleksandra Katarzyna
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Gąsowska Magdalena K
(1)
Hollins Bill
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Januła Eugeniusz
(1)
Jarosz Klaudia
(1)
Jedliński Mariusz
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kacperska Elżbieta
(1)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(1)
Kasińska Małgorzata
(1)
Kasperek Marek
(1)
Kempny Danuta
(1)
Khozhylo Irina
(1)
Klepacki Bogdan (1953- )
(1)
Koliński Adam
(1)
Komorowski Jan
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(1)
Kramarz Marzena
(1)
Krystek Ryszard (1941-2017)
(1)
Krzyżaniak Stanisław
(1)
Kubka Janina
(1)
Kwiatkiewicz Piotr (1968- )
(1)
Kyciak Wojciech
(1)
Laskowski Marek
(1)
Limański Andrzej
(1)
Lis Marcin
(1)
Lisiński Marek
(1)
Macełko Marta
(1)
Maciejczak Mariusz
(1)
Maciąg Agnieszka
(1)
Majchrzak-Lepczyk Justyna
(1)
Majewski Jerzy (1952- )
(1)
Masiukiewicz Piotr
(1)
Matwiejczuk Rafał (1973- )
(1)
Małecka Małgorzata
(1)
Małkus Tomasz
(1)
Michalski Konrad
(1)
Minochkina Olga
(1)
Miszewski Maciej
(1)
Niemczyk Aleksander
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(13)
2010 - 2019
(27)
2000 - 2009
(36)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(31)
Kraj wydania
Polska
(80)
Język
polski
(80)
Odbiorca
Szkoły zawodowe
(2)
Temat
Logistyka gospodarcza
(48)
Przedsiębiorstwo
(18)
Logistyka
(16)
Łańcuch dostaw
(14)
Marketing
(11)
Zarządzanie
(10)
Obsługa klienta
(8)
Usługi logistyczne
(7)
Gospodarka magazynowa
(6)
Sieć dystrybucji
(6)
Transport
(6)
Gospodarka materiałowa
(5)
Magazynowanie
(5)
Branża TSL
(4)
Kadry
(4)
Konsumenci (ekon.)
(4)
Marketing strategiczny
(4)
Gospodarka odpadami
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Handel międzynarodowy
(3)
Konkurencyjność
(3)
Logistyka zwrotna
(3)
Magazyn
(3)
Międzynarodowa logistyka gospodarcza
(3)
Otoczenie firmy
(3)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(3)
Przedsiębiorstwo usługowe
(3)
Rolnictwo
(3)
Rynek
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Satysfakcja konsumentów
(3)
Systemy informatyczne zarządzania
(3)
Usługi
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Banki
(2)
Budżetowanie
(2)
COVID-19
(2)
Controlling
(2)
Dobrostan psychiczny
(2)
Globalizacja
(2)
Gospodarka terenowa
(2)
Handel zagraniczny
(2)
Infrastruktura techniczna
(2)
Inteligentne miasta i wsie
(2)
Internet
(2)
Klęski elementarne
(2)
Konsumenci
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing partnerski
(2)
Organizacja
(2)
Poczta
(2)
Polityka transportowa
(2)
Powierzchnie magazynowo-przemysłowe
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Public relations
(2)
Transport samochodowy
(2)
Zaopatrzenie przedsiębiorstwa
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Zarządzanie zapasami
(2)
Zwalczanie
(2)
Abt, Stefan (1937-2002)
(1)
Administracja
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Analiza systemowa
(1)
Aukcja internetowa
(1)
Awans zawodowy
(1)
Azure (platforma chmurowa)
(1)
Bezpieczeństwo komunikacyjne
(1)
Bhp
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Budownictwo infrastrukturalne
(1)
Chatbot
(1)
Coworking
(1)
Dane osobowe
(1)
Dojrzałość procesowa organizacji
(1)
Dowód księgowy
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
E-logistyka
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomika transportu
(1)
Ekorozwój
(1)
Eksport
(1)
Elastyczne powierzchnie biurowe
(1)
Energetyka
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Ełk (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Faktura VAT
(1)
Farmacja
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Franchising
(1)
Freelancer
(1)
Gloede, Klaus (1936- )
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka okrężna
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Handel
(1)
Temat: czas
2001-
(24)
1901-2000
(2)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(16)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Europa
(2)
Japonia
(2)
Gatunek
Podręcznik
(27)
Monografia
(14)
Praca zbiorowa
(9)
Opracowanie
(8)
Materiały pomocnicze
(4)
Ćwiczenia i zadania
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Raport z badań
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Poradnik
(1)
Przegląd literatury
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(58)
Transport i logistyka
(35)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(31)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Psychologia
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
80 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Logistyka w zarządzaniu marketingiem / Stanisław Krawczyk. - Wyd. 2. - Wrocław : Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu, 1999. - 201 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
Wstęp; Logistyka w zarządzaniu przedsiębiorstwem; Procesy i ich koordynacja; Marketing sprzedaży; Marketing zakupów; Problemy magazynowania; Baza transportowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie. Rozdział 1. Założenia i ewolucja zrównoważonego rozwoju: 1.1. Filozofia zrównoważonego rozwoju. Źródła i przyczyny powstania; 1.2. Ewolucja pojęcia i zasady zrównoważonego rozwoju; 1.3. Zasady zrównoważonego rozwoju. Rozdział 2. W kierunku marketingu zrównoważonego: 2.1. Trendy i tendencje rozwojowe marketingu; 2.2. Marketing 3.0 jako wyraz „uspołecznienia” gospodarki; 2.3. Marketing zrównoważony jako odpowiedź na potrzeby współczesnych konsumentów. Rozdział 3. Współczesne wyzwania logistyki: 3.1. Kierunki zmian w zarządzaniu przepływami materiałowymi; 3.2. Wpływ megatrendów na logistykę i łańcuchy dostaw; 3.3. Zrównoważony rozwój jako wyzwanie dla współczesnej logistyki. Rozdział 4. Marketing i logistyka w strukturze zarządzania przedsiębiorstwem – współczesne wyzwania z perspektywy zrównoważonego rozwoju: 4.1. Kreowanie wartości jako podstawa integracji marketingu i logistyki; 4.2. Wkomponowanie marketingu i logistyki w strukturę zarządzania przedsiębiorstwem; 4.3. Usieciowienie jako główna przesłanka integracji marketingu i logistyki w zarządzaniu przedsiębiorstwem i łańcuchem dostaw; 4.4. Zarządzanie marketingowo-logistyczne wobec wyzwań zrównoważonego rozwoju. Rozdział 5. Model zarządzania marketingowo-logistycznego z perspektywy zrównoważonego rozwoju – próba identyfikacji: 5.1. Konceptualizacja modelu zrównoważonego zarządzania marketingowo-logistycznego; 5.2. Instrumenty zrównoważonego zarządzania marketingowo-logistycznego; 5.3. Efekty i obszary zastosowań zrównoważonego zarządzania marketingowo-logistycznego. Podsumowanie. Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Ogólne spojrzenie; Kanały marketingowe - struktura, funkcje i relacje; Struktura kanału; Sprzedaż detaliczna; Pośrednicy kanałowi: hurtownicy; Logistyka dystrybucji; Projekt kanału i proces planowania; Zarządzanie kanałem; Systemy informatyczne a zarządzanie kanałem; Ocena skuteczności działania kanału marketingowego; Aspekty miedzynarodowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Dystrybucja międzynarodowa w koncepcjach i teoriach zarządzania: Miejsce dystrybucji w teorii przedsiębiorstwa; Dystrybucja a strategie konkurencji; Problem dystrybucji w literaturze marketingowej; Podejście logistyczne do zarządzania dystrybucją; 2. Specyfika systemów dystrybucji w eksporcie a orientacja marketingowa: Orientacja marketingowa; Eksport pośredni a eksport bezpośredni; Pośrednicy w obrocie międzynarodowym; Międzynarodowe kanały marketingowe w eksporcie; Międzynarodowe systemy fizycznej dystrybucji w eksporcie bezpośrednim; 3. Zarządzanie dystrybucją w eksporcie w świetle koncepcji marketingowej: Istota marketingowej koncepcji zarządzania dystrybucją; Wpływ marketingowej orientacji w zarządzaniu dystrybucją na poprawę konkurencyjności i rozwoju eksportu; 4. Tendencje zmian w dystrybucji międzynarodowej: Trendy w handlu międzynarodowym; Alternatywne kanały marketingowe; Wpływ Internetu na systemy międzynarodowej dystrybucji produktów; Wielokanałowe systemy dystrybucji; Franchising dystrybucyjny; 5. Międzynarodowe systemy dystrybucji- przykłady: Dystrybucja mebli produkowanych w Polsce na rynki zagraniczne; Dystrybucja międzynarodowa z wykorzystaniem Internetu; Przykłady wielokanałowych systemów dystrybucji w eksporcie; Franchising dystrybucyjny w praktyce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Orientacja rynkowa jako koncepcja integrujaca procesy w przedsiębiorstwie, 2. Struktura i efektywność zarządzania logistyczno-marketingowego, 3. Procesy i systemy planistyczne w zarządzaniu logistyczno-marketingowym, 4. System operacyjnego zarządzania logistyczno-marketingowego, 5. Zarządzanie łańcuchem dostaw w aspekcie integracji logistyki i marketingu, 6. Kluczowe procesy logistyczno-marketingowe determinujące rozwój wiedzy przedsiębiorstwa o rynku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Nowy rynek, 2.Budowanie relacjami z klientem, 3.Tworzenie wartości dla klienta, 4.Konkurencja oparta na czasie, 5.Łańcuchy dostaw zorientowane na popyt, 6.Zarządzanie logistyką marketingową, 7.Obsługa klienta globalnego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.139 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338.139 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie logistyczne w przedsiębiorstwie / Stefan Abt. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 1998. - 365 s. : rys., tab. ; 20 cm.
1. Wprowadzenie do logistyki: Logistyka w gospodarowaniu; Uwarunkowania logistyczne przedsiębiorstwa jako obiektu; Funkcje logistyki w przedsiębiorstwie. 2. Zarządzanie logistyczne w przedsiębiorstwie: Zmierzanie ku systemom logistycznym; Strategia logistyczna; Infrastruktura logistyczna. 3. Zarządzanie logistyczne w sferze zaopatrzenia: Łańcuchy zaopatrzeniowe; Wybór dostawców; Terminowe zapewnieni dostaw. 4. Zarządzanie logistyczne w sferze magazynowania: Gospodarka magazynowa; Modernizacja wyposażenia magazynu, Magazyny wysokiego składowania. 5. Automatyczna identyfikacja towarów: Wprowadzenie kodów kreskowych; Usprawnienie identyfikacji produktów; Rozwiązania systemowe. 6. Zarządzanie logistyczne zapasami: Optymalizacja zapasów; Metody ABC i XYZ; Zabezpieczenie materiałowe. 7. Zarządzanie logistyczne w transporcie: Modernizacja transportu wewnętrznego; Modernizacja transportu zewnętrznego; Pakiety usług logistycznych. 8. Zarządzanie logistyczne w sferze produkcji: Cykle zaopatrzeniowe; Sterowanie procesem przepływu materiałów, surowców i wyrobów gotowych; Komputeryzacja procesów produkcji; Dochodzenie do zintegrowanych systemów logistycznych. 9.Zarządzanie logistyczne w sferze dystrybucji: Marketing logistyczny; Organizacja logistycznych centrów dystrybucji; Systemy EDI. 10. Infrastruktura informatyczna logistyki: Komputerowe wspomaganie zarządzania; Zintegrowane systemy zarządzania; Dochodzenie do systemów kompleksowych. 11. Projektowanie systemów logistycznych: Diagnoza i projekcja systemu informatycznego; Proces przygotowawczy do wdrożenia systemu logistycznego; Etapowość wdrażania systemu logistycznego. 12. Symulacja komputerowa i jej możliwości: Procesy symulacyjne; Modelowanie w zarządzaniu logistycznym; Pakiety symulacji komputerowej. 13. Controlling logistyczny: Sterowanie zasobami; Zadania controllingu; Optymalizacja kosztów logistycznych. 14. Kształtowanie i ochrona jakości: Jakość w łańcuchach logistycznych; Doskonalenie TQM; Dążenie do TQC. 15. Specyficzne cechy systemów logistycznych przedsiębiorstw: Różnorodność działalności; Powiązania rozliczeniowe z bankami; Standaryzacja systemów zarządzania logistycznego. 16. Wymagania eurologistyki: Problemy eurologistyki; Wymagania wobec Polski; Efektywność makrologistyki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.1 Wyzwania logistyczne w erze gospodarki elektronicznej; Cz.2 Logistyczne uwarunkowania handlu B2C; Cz.3 Zakupy zaopatrzeniowe a elektroniczne rynki zakupów; Cz.4 Logistyka on-line - nowe wyzwania dla branży logistycznej
Zakupy zaopatrzeniowe a elektroniczne rynki zakupów; Cz.4 Logistyka on-line-nowe wyzwania dla branży logi stycznej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; CZĘŚĆ I. ISTOTA I ROZWÓJ LOGISTYKI Rozdział 1. Pojęcie i rys historyczny rozwoju logistyki 1.1. Pojęcie logistyki 1.2. Wybrane ważniejsze punkty rozwoju logistyki w ujęciu historycznym 1.3. Etapy rozwoju współczesnej logistyki 1.4. Przyczyny rozwoju logistyki Rozdział 2. Pozycja logistyki polskiej w Europie i na świecie 2.1. Znaczenie logistyki w wykorzystaniu zasobów i w tworzeniu Produktu Krajowego Brutto 2.2. Główni uczestnicy sektora logistyki w Polsce 2.3. Miejsce Polski w działalności logistycznej na tle wybranych państw europejskich 2.4. Poziom obsługi logistycznej w Polsce na tle wybranych państw Europy Środkowej, Wschodniej i Północnej 2.5. Ocena pozycji Polski w poziomie usług działań logistycznych na świecie CZĘŚĆ II. PODSTAWOWE OBSZARY DZIAŁAŃ LOGISTYCZNYCH Rozdział 3. Magazyny i ich wyposażenie 3.1. Pojęcie magazynu i czynności w ramach magazynowania 3.2. Rodzaje magazynów 3.3. Wyposażenie magazynów 3.4. Nowoczesne rodzaje wyposażenia magazynów 3.5. Opakowania i jednostki ładunkowe 3.4. Centra magazynowe i logistyczne Rozdział 4. Zarządzanie magazynem 4.1. Funkcje magazynów w systemie logistycznym 4.2. Stanowiska pracy i odpowiedzialność w magazynie 4.3. Organizacja procesów magazynowych Rozdział 5. Sterowanie zapasami 5.1. Definicja zapasu i zarządzania zapasami 5.2. Przyczyny utrzymywania zapasów 5.3. Klasyfikacja zapasów według metody ABC/XYZ 5.4. Metody sterowania zapasami 5.5. Wielkość dostawy bazująca na Ekonomicznej Wielkości Zamówienia Rozdział 6. Transport wewnętrzny – Tomasz Rokicki 6.1. Pojęcie transportu wewnętrznego i jego rodzaje 6.2. Rodzaje środków transportu wewnętrznego 6.3. Przepływ informacji w transporcie wewnętrznym Rozdział 7. Transport zewnętrzny – Tomasz Rokicki 7.1. Pojęcie transportu 7.2. Znaczenie i funkcje transportu 7.3. Proces transportowy 7.4. Klasyfikacje transportu 7.5. Charakterystyka gałęzi transportu 7.6. Struktura gałęziowa transportu Rozdział 8. Infrastruktura transportu 8.1. Infrastruktura transportu samochodowego 8.2. Infrastruktura transportu kolejowego 8.3. Infrastruktura transportu wodnego 8.4. Infrastruktura transportu intermodalnego 8.5. Infrastruktura transportu lotniczego Rozdział 9. Opakowania 9.1. Opakowania – rys historyczny 9.2. Opakowanie − definicja 9.3. Funkcje opakowań 9.4. Znakowanie opakowań 9.5. Rodzaje opakowań występujących w transporcie 9.6. Łańcuch logistyczny opakowań 9.7. Racjonalizacja użytkowania opakowań i poużytkowych odpadów opakowaniowych Rozdział 10. Systemy informatyczne w logistyce 10.1. Podstawowe pojęcia z zakresu informatyki ekonomicznej 10.2. Logistyczny system informacyjny i jego elementy 10.3. Geneza i funkcje systemów informatycznych w logistyce 10.4. Podział systemów informatycznych wspierających procesy logistyczne 10.5. Systemy do zarządzania magazynem (WMS) 10.6. Systemy realizacji produkcji (MES) 10.7. Systemy do zarządzania transportem (TMS) 10.8. Systemy zintegrowane (ERP) 10.9. Główne kierunki rozwoju systemów informatycznych w logistyce CZĘŚĆ III. LOGISTYKA W PRZEDSIĘBIORSTWIE Rozdział 11. Logistyka zaopatrzenia, produkcji i dystrybucji 11.1. Wstęp 11.2. Logistyka według faz w przedsiębiorstwie 11.3. Logistyka zaopatrzenia 11.4. Logistyka produkcji 11.5. Logistyka dystrybucji Rozdział 12. Logistyka usług 12.1. Różnice między produktem materialnym i usługą istotne z punktu widzenia logistyki 12.2. Charakterystyka systemu logistycznego dla usług 12.3. System wsparcia logistycznego dla usług 12.4. Zastosowanie koncepcji logistyki w sektorach usług Rozdział 13. Koncepcje zarządzania w logistyce 13.1. Zarządzanie logistyczne jako koncepcja zarządzania w logistyce 13.2. Procesowe koncepcje zarządzania w logistyce 13.3. Zarządzanie procesami biznesowymi (BPM) 13.4. Just in Time, Kanban i VMI jako metody zarządzania przepływami produktów w przedsiębiorstwach 13.5. Lean Management Rozdział 14. Dojrzałość procesów logistycznych 14.1. Wprowadzenie 14.2. Geneza koncepcji dojrzałości 14.3. Istota i definicje modelu dojrzałości 14.4. Model dojrzałości jako narzędzie zarządzania 14.5. Modele dojrzałości procesowej 14.6. Modele dojrzałości projektowej 14.7. Modele dojrzałości logistycznej Rozdział 15. Rachunek kosztów logistyki 15.1. Definiowanie kosztów logistyki 15.2. Funkcje rachunku kosztów logistyki 15.3. Istota rachunku kosztów działań 15.4. Nowoczesne koncepcje rachunku kosztów logistyki Rozdział 16. Ekonomika transportu 16.1. Pojęcie ekonomiki transportu i jej zakres 16.2. Mierniki produkcji usług transportowych 16.3. Popyt i podaż usług transportowych 16.4. Usługi spedycyjne 16.5. Koszty i ceny w transporcie Rozdział 17. Marketing w logistyce 17.1. Marketing i relacje z klientami 17.2. Segmentacja i podstawy marketingu mix 17.3. Marketing międzynarodowy i badania marketingowe Rozdział 18. Ubezpieczenia i prawo w logistyce 18.1. Pojęcie ubezpieczenia 18.2. Odpowiedzialność cywilna spedytora i przewoźnika 18.3. Rodzaje ubezpieczeń szczególnie przydatnych w logistyce 18.4. Ubezpieczenie CARGO 18.5. Prawo w logistyce Rozdział 19. Transport i magazynowanie towarów niebezpiecznych 19.1. Definicja i właściwości towarów niebezpiecznych 19.2. Pakowanie i oznakowanie towarów niebezpiecznych 19.3. Uwarunkowania prawno-technologiczne przewozu towarów niebezpiecznych 19.4. Uwarunkowania prawno-technologiczne magazynowania towarów niebezpiecznych 19.5. Zasady pracy w magazynach towarów niebezpiecznych 19.6. Środki ochrony indywidualnej dla pracowników magazynu towarów niebezpiecznych 19.7. Postępowanie w sytuacjach awaryjnych Rozdział 20. BHP w logistyce 20.1. Wprowadzenie 20.2. Koszty BHP w działalności logistycznej 20.3. Transport wewnątrzzakładowy a wymogi BHP 20.4. Użytkowanie wózków jezdniowych 20.5. Oznakowanie dróg 20.6. Ruch pieszych na terenie zakładu 20.7. Transport ręczny 20.8. Drogi ewakuacyjne i pożarowe oraz utrzymanie porządku Rozdział 21. Specyfika wyceny przedsiębiorstwa logistycznego 21.1. Metody oceny kondycji finansowej przedsiębiorstw w perspektywie wyceny firmy logistycznej 21.2. Zakres i rola dokumentacji finansowej w wycenie przedsiębiorstwa logistycznego 21.3. Metody szacowania wartości przedsiębiorstw a wycena firmy logistycznej CZĘŚĆ IV. PROJEKTOWANIE I FUNKCJONOWANIE SIECI ORAZ SYSTEMÓW LOGISTYCZNYCH Rozdział 22. Systemy logistyczne 22.1. Definiowanie systemów logistycznych 22.2. Cechy i rodzaje systemów logistycznych 22.3. Struktura systemów logistycznych 22.4. Ocena systemów logistycznych Rozdział 23. Projektowanie systemów logistycznych 23.1. Ogólne zasady projektowania systemów logistycznych 23.2. Uwarunkowania, płaszczyzny i kluczowe elementy projektowanego systemu logistycznego 23.3. Procedura projektowania systemu logistycznego 23.4. Formułowanie zadania logistycznego 23.5. Kształtowanie systemu logistycznego 23.6. Wymiarowanie systemu logistycznego 23.7. Ocena rozwiązań projektowych Rozdział 24. Łańcuchy dostaw i ich rola 24.1. Definicje łańcucha dostaw i zarządzania łańcuchem dostaw 24.2. Fazy rozwoju koncepcji zarządzania łańcuchami dostaw 24.3. Czynniki sprzyjające rozwojowi koncepcji zarządzania łańcuchami dostaw 24.4. Strategie łańcuchów dostaw 24.5. Technologie informatyczne wspomagające zarządzanie łańcuchem dostaw CZĘŚĆ V. METODY I TECHNIKI WSPOMAGAJĄCE PODEJMOWANIE DECYZJI LOGISTYCZNYCH Rozdział 25. Technologie informacyjne w logistyce 25.1. Znaczenie informacji i technologii informacyjnych 25.2. System GS1 i kody kreskowe 25.3. Zastosowanie systemów GPS w logistyce Rozdział 26. Nowoczesne technologie informatyczne w logistyce 26.1. Technologie towarzyszące systemom transakcyjnym logistyki 26.2. Aplikacje mobilne do zarządzania zleceniami 26.3. Platformy usług przewozowych (giełdy transportowe) 26.4. Rozwiązania telematyczne w transporcie 26.5. Traceability w łańcuchu dostaw 26.6. Systemy do zarządzania obiegiem dokumentów 26.7. Systemy informowania kierownictwa (MIS) w logistyce 26.8. Systemy wsparcia decyzji (DSS) w logistyce 26.9. Systemy zarządzania wiedzą (eksperckie) w logistyce 26.10. Główne kierunki rozwoju zastosowań informatycznych w logistyce Rozdział 27. Badania operacyjne i teoria optymalizacji 27.1. Podstawowe pojęcia z zakresu badań operacyjnych i teorii optymalizacji 27.2. Elementy sytuacji decyzyjnej 27.3. Problem plecakowy 27.4. Zagadnienie transportowe 27.5. Problem komiwojażera CZĘŚĆ VI. WSPÓŁCZESNE KIERUNKI ROZWOJU LOGISTYKI Rozdział 28. Logistyka międzynarodowa 28.1. Pojęcie logistyki międzynarodowej 28.2. Specyfika logistyki międzynarodowej 28.3. Przyczyny rozwoju logistyki międzynarodowej 28.4. Podmioty logistyki międzynarodowej 28.5. Metody zarządzania w logistyce międzynarodowej Rozdział 29. E-handel 29.1. Biznes elektroniczny 29.2. Handel elektroniczny w logistyce 29.3. Perspektywy rozwoju handlu elektronicznego Rozdział 30. Logistyka zwrotna 30.1. Pojęcie logistyki zwrotnej i rodzaje zwrotów w łańcuchach dostaw 30.2. Działania i procesy w logistyce zwrotnej 30.3. Recykling jako element logistyki zwrotnej 30.4. Korzyści z logistyki zwrotnej Rozdział 31. Logistyka miejska 31.1. Istota logistyki miejskiej 31.2. Cele i zadania logistyki miejskiej 31.3. Inteligentne miasta Rozdział 31. Agrologistyka 32.1. Pojęcie i zakres agrobiznesu 32.2. Miejsce rolnictwa i wybranych członów agrobiznesu w gospodarce 32.3. Pojęcie agrologistyki 32.4. Specyfika agrobiznesu jako miejsca zastosowania rozwiązań logistycznych 32.5. Pojęcie i cele zrównoważonego łańcucha żywnościowego 32.6. Typowy łańcuch dostaw w agrobiznesie 32.7. Przepływy zbóż jako przykład roślinnego łańcucha logistycznego 32.8. Rynek mleka jako przykład zwierzęcego łańcucha logistycznego 32.9. Rola zimnych łańcuchów dostaw w agrologistyce 32.10. Tendencje zmian w agrologistyce Rozdział 33. Rynek usług logistycznych 33.1. Usługi logistyczne, ich formy i rodzaje 33.2. Systematyka rynku usług logistycznych 33.3. Branża TSL 33.4. Popyt na usługi logistyczne i zachowania nabywców 33.5. Ceny usług logistycznych Rozdział 34. Logistyka w okresie P4.0 34.1. Megatrendy i ich rola w rozwoju ludzkości 34.2. Rys historyczny rozwoju społeczno-gospodarczego 34.3. Ważniejsze elementy ery Przemysł 4.0 34.4. Przemysł 4.0 a logistyka; Literatura; Wykaz wybranych skrótów stosowanych w logistyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Logistyka)
1. Specyfika logistyki ponad granicami: Logistyka a systemy logistyczne; Struktura systemów logistycznych; Procesy logistyczne ponad granicami; Ku globalizacji gospodarki; Logistyka w skali mikro i makro. 2. Różnorodność infrastruktury logistycznej: Infrastruktura logistyczna; Modernizacja transportu; Gospodarka magazynowa; Logistyczne centra; Wymogi eurologistyczne 3. Logistyka w integracji systemów transportowych Europy: Integracja polskiego systemu transportowego z systemem transportowym Europy; Bariery w wykorzystywaniu logistyki w przewozach międzynarodowych; Centrum dystrybucji w organizacji łańcucha dostaw; Znaczenie infrastruktury transportowej dla procesu integracji krajów europejskich; Koncepcje pracy europejskiego operatora logistycznego. 4. Polska infrastruktura transportowa w logistyce po nadgranicznej: Regulacje UE w zakresie transportu międzynarodowego; Rozwój motoryzacji i wzrost ruchu na drogach Polski; Polska sieć drogowa na mapie Europy; Założenia programu budowy autostrad; Pozostała infrastruktura transportowa Polski. 5. Logistyka w marketingu sprzedaży: Organizowanie procesów dystrybucji; Klasyfikacje produktów; Prognozy marketingowe; Wybór kanałów dystrybucji; Proces obsługi klienta. 6. Logistyka w marketingu zakupów: Środowisko procesu zakupów; Organizacja procesu zakupów; Planowanie zakupów; Aspekty międzynarodowe w logistyce. 7. Kontrolingowy system zarządzania międzynarodowymi procesami logistycznymi: Kontroling jako element zintegrowanego środowiska zarządzania logistycznego ponad granicami; Komponenty kontrolingowego systemu zarządzania procesami logistycznymi; Wpływ organizacyjnych form kształtowania międzynarodowych procesów logistycznych na system kontrolingu; Modele sterowania kontrolingowego procesami logistycznymi i rodzaje wzorców oceny; Wybrane metody i narzędzia rachunku zarządczego i analizy odchyleń; Podstawowe techniki zaopatrzenia informacyjnego w zarządzaniu kontrolingowym. 8. Zintegrowane łańcuchy dostaw: Zjawisko "dojrzałości przemysłowej"; Koncepcja outsourcingu; Ewolucyjne przemiany rynku dostawców; Koncepcja zintegrowanego dostawcy; Płaszczyzny współpracy objęte koncepcją zintegrowanego dostawcy; Problemy związane z wdrażaniem nowoczesnych strategii zaopatrzeniowych na rynku europejskim; Wprowadzenie do zagadnienia wirtualnych korporacji; Koordynacja działań drogą do sukcesu; Zaopatrzenie wirtualnych korporacji. 9. Doświadczenia logistyki europejskiej: Tendencje logistyki europejskiej w aspekcie ekologii; Dążenie do zmniejszenia szkodliwego wpływu transportu; Gospodarka odpadami; Rozwój ponadgranicznej regionalnej komunikacji gospodarczej (PRKG) pomiędzy Niemcami a Polską; Argumenty przemawiające za PRKG; Analiza rozwoju PRKG w latach 1994-1998 i prognoza; Warunki ramowe i następstwa rozwoju gospodarczego w regionie; Środki potrzebne do rozwoju ponadgranicznej regionalnej komunikacji gospodarczej do roku 2005.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem / Tadeusz Wojciechowski. - Warszawa : Difin, 2007. - 218, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
1. Marketing i logistyka w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstwem. 2. Planowanie marketingowo-logistyczne. 3. Strategie marketingowo-logistyczne. 4. Podstawy zarządzania marketingowo-logistycznego. 5. Realizacja i kontrola realizacji strategii marketingowo-logistycznej. 6. Wpływ nowych koncepcji zarządzania na zarządzanie marketingowo-logistyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem / Tadeusz Wojciechowski. - Wyd. 2 zaktual. - Warszawa : Difin, 2011. - 231, [1] s. : rys. ; 23 cm.
1. Marketing i logistyka w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstwem. 2. Planowanie marketingowo-logistyczne. 3. Strategie marketingowo-logistyczne. 4. Podstawy zarządzania marketingowo-logistycznego. 5. Realizacja i kontrola realizacji strategii marketingowo-logistycznej. 6. Wpływ nowych koncepcji zarządzania na zarządzanie marketingowo-logistyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Geneza i przyczyny rozwoju logistyki, 2. Istota i przedmiot logistyki, 3. Infrastruktura logistyczna, 4. Logistyczny model przedsiębiorstwa, 5. Logistyka zaopatrzenia, 6. Logistyka produkcji, 7. Logistyka dystrybucji, 8. Logistyka zapasów, 9. Koszty procesów logistycznych, 10. Systemy informatyczne w logistyce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Inżynieria bezpieczeństwa systemów logistycznych / Andrzej Szymonik. - Warszawa : Difin SA, 2016. - 353 s. : il., wykresy ; 23 cm.
Wstęp; 1. System logistyczny 1.1. Istota systemu logistycznego 1.2. Współdziałanie systemów logistycznych 1.3. Klasyfikacja zagrożeń w kontekście bezpieczeństwa systemów logistycznych 2. Determinanty funkcjonowania zarządzania bezpieczeństwem systemu logistycznego 2.1. Bezpieczeństwo systemu logistycznego i zarządzanie nim 2.2. Zarządzanie progresywne 2.3. Zarządzanie konserwatywne 2.4. Zarządzanie ryzykiem w systemach logistycznych 3. Bezpieczeństwo systemów logistycznych w wymogach i normach międzynarodowych 3.1. System Zarządzania Bezpieczeństwem Łańcucha Dostaw – ISO 28000:2007 3.2. Wytyczne dotyczące społecznej odpowiedzialności – ISO 26000:2010 3.3. System Zarządzania Ciągłością Działania – ISO 22301:2012 3.4. System Badania i Oceny Bezpieczeństwa i Jakości – SQAS (Safety and Quality Assessment System) 3.5. Inicjatywy Bezpieczeństwa Kontenerowego – CSI (Container Security Initiative) 3.6. Bezpieczeństwo łańcuchów dostaw przed terroryzmem w wymogach C-TAPT (Customs-Trade Partnership Against Terrorism) 3.7. Certyfikaty TAPA (Technology Asset Protection Association) 3.8 .Międzynarodowy Kodeks Ochrony Statku i Obiektu Portowego – ISPS (International Ship and Port Facility Security Code) 3.9. Zaawansowane informacje o ładunku ACI (Advanced Cargo Information) 3.10. Upoważniony podmiot gospodarczy – AEO (Authorised Economic Operator) 3.11. Zarządzanie ryzykiem – ISO 31000:2009 3.12. Zarządzanie ryzykiem w korporacji – COSO 3.13. Systemy Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji – ISO/IEC 27001 4. Bezpieczeństwo transportu samochodowego, kolejowego, kontenerowego, wewnętrznego 4.1. Uwarunkowania wpływające na bezpieczeństwo transportu 4.2. Bezpieczeństwa w transporcie samochodowym 4.3. Bezpieczeństwo w transporcie kolejowym 4.4. Bezpieczeństwo przewozów kontenerowych 4.5. Bezpieczeństwo w transporcie wewnętrznym 5. Bezpieczeństwo wybranych systemów logistycznych 5.1. Bezpieczeństwo gospodarki magazynowej 5.2. Zapewnienie bezpieczeństwa żywnościowego 5.3. Ekologistyka w bezpieczeństwie środowiska naturalnego 5.4. Logistyka imprez masowych 6. Bezpieczeństwo strumienia informacji 6.1. Istota ochrony informacji 6.2. Zagrożenia 6.3. System zarządzania bezpieczeństwem informacji 7. Technologie informatyczne w zarządzaniu bezpieczeństwem systemów logistycznych 7.1. Informatyczne wspomaganie 7.2. Automatyczna identyfikacja 7.3. Elektroniczna wymiana danych 7.4. Telematyka 8. Bezpieczeństwo a koszty logistyczne 8.1. Koszty logistyczne 8.2. Proces pozyskiwania sprzętu 8.3. Eksploatacja sprzętu 8.4. Koszty eksploatacji sprzętu 8.5. Redukcja kosztów 9. Model zarządzania bezpieczeństwem logistycznym 9.1. Modelowanie systemowe w zarządzaniu i logistyce 9.2. Wybiórcza analiza wyników badań i ich graficzne przedstawienie 9.3. Model zarządzania bezpieczeństwem systemów logistycznych (MZBSL); Zakończenie; Bibliografia; Załączniki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług logistycznych / Joanna Dyczkowska. - Warszawa : Difin SA, 2014. - 192 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Wstęp; Rozdział 1. Rynek usług transport-spedycja-logistyka (TSL) 1.1. Rynek usług logistycznych 1.1.1. Łańcuch logistyczny 1.1.2. Outsourcing 1.1.3. Przedsiębiorstwa TSL 1.2. Zarządzanie strategiczne usługami logistycznymi 1.2.1. Proces zarządzania wiedzą 1.2.2. Struktury organizacyjne 1.2.3. Zarządzanie poziomem zapasów 1.2.4. Łańcuch wartości dla przedsiębiorstw TSL 1.2.5. Funkcje zarządzania i strategie w przedsiębiorstwach TSL 1.3. Segmenty rynku logistycznego a zachowanie nabywców 1.3.1. Segmentacja rynku konsumentów 1.3.2. Marketing relacji 1.3.3. Segmenty klientów na rynku TSL 1.3.4. Wartość logistyczna a zachowanie klientów 1.4. System informacji marketingowej – telematyka 1.4.1. Informacja marketingowa 1.4.2. Informacja w procesie logistycznym 1.4.3. Elektroniczna wymiana danych 1.4.4. Telematyka Rozdział 2. Instrumenty marketingu usług logistycznych 2.1. Produkt – usługa logistyczna 2.1.1. Model usługi logistycznej 2.1.2. Cechy usługi logistycznej 2.1.3. Marka w usługach logistycznych 2.2. Promocja usług logistycznych 2.2.1. Komunikacja marketingowa 2.2.2. Sprzedaż osobista 2.2.3. Reklama 2.2.4. Public relations 2.2.5. Marketing bezpośredni 2.2.6. Promocja sprzedaży przez internet 2.3. Dystrybucja w usługach logistycznych 2.3.1. Strumienie w dystrybucji 2.3.2. Typy kanałów marketingowych 2.3.3. Rodzaje kanałów marketingowych 2.3.4. Funkcje dystrybucji 2.3.5. Strategie dystrybucji 2.3.6. Logistyka dystrybucji 2.4. Cena usługi logistycznej 2.4.1. Problem ustalania wysokości cen 2.4.2. Metody wyznaczania cen 2.4.3. Oferty cenowe usług logistycznych 2.5. Funkcje personelu w przedsiębiorstwie TSL 2.5.1. Zasoby ludzkie 2.5.2. Zarządzanie personelem 2.5.3. Personel w usługach logistycznych 2.6. Proces usług logistycznych 2.6.1. Proces świadczenia usługi 2.6.2. Determinanty procesu 2.6.3. Proces obsługi klienta 2.6.4. Logistyczna obsługa klienta 2.6.5. Fazy i mierniki procesu obsługi klienta 2.7. Jakość w usługach logistycznych 2.7.1. Koncepcja jakości 2.7.2. Kompleksowe zarządzanie jakością 2.7.3. Jakość w logistyce Rozdział 3. Kreowanie wizerunku operatora logistycznego 3.1. CSR – odpowiedzialność społeczna operatorów logistycznych 3.1.1. Zrównoważony łańcuch dostaw 3.1.2. Ekologistyka 3.1.3. Działania CSR u operatorów logistycznych 3.2. Logistyka ładunków niebezpiecznych przez operatorów logistycznych 3.2.1. Towary niebezpieczne 3.2.2. Odpowiedzialność przewoźnika 3.2.3. Logistyka ADR 3.3. Logistyka imprez sportowych 3.3.1. Obsługa klienta – zawodnika, klubu 3.3.2. Łańcuch dostaw w organizacji zawodów 3.3.3. Rola operatora w logistyce zawodów 3.4. Wizerunek wybranych przedsiębiorstw TSL 3.4.1. Konkurowanie marką 3.4.2. Benchmarking; Zakończenie; Bibliografia; Spis rysunków; Spis tabel.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział 1. Przewaga konkurencyjna w głównych nurtach zarządzania strategicznego 1.1. Istota przewagi konkurencyjnej i jej miejsce w systemie konkurencyjności przedsiębiorstwa 1.2. Czynniki i wyznaczniki sukcesu przedsiębiorstwa w budowaniu przewagi konkurencyjnej 1.3. Podejście zasobowe w budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa 1.4. Podejście pozycyjne w budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa Rozdział 2. Koncepcja logistyki jako podstawa tworzenia przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa 2.1. Istota i podstawowe wyznaczniki koncepcji logistyki 2.2. Podstawowe fazy rozwoju koncepcji logistyki 2.3. Koncepcja logistyki a logistyczne determinanty zarządzania przedsiębiorstwem 2.4. Koncepcja logistyki a potencjały logistyczne i przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa Rozdział 3. Zasoby logistyczne w zarządzaniu strategicznym 3.1. Pojęcie i podstawowe wyznaczniki zasobów 3.2. Podstawowe założenia i elementy koncepcji zasobowej 3.3. Wiedza jako szczególny rodzaj zasobów 3.4. Istota i znaczenie zasobów logistycznych w zarządzaniu strategicznym 3.5. Zasoby logistyczne a przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa Rozdział 4. Zdolności logistyczne w zarządzaniu strategicznym 4.1. Pojęcie i podstawowe wyznaczniki zdolności 4.2. Podstawowe założenia i elementy koncepcji dynamicznych zdolności 4.3. Istota i znaczenie zdolności logistycznych w zarządzaniu strategicznym 4.4. Zdolności logistyczne a przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa Rozdział 5. Kompetencje logistyczne w zarządzaniu strategicznym 5.1. Pojęcie i podstawowe wyznaczniki kompetencji 5.2. Kompetencje a pozostałe potencjały strategiczne przedsiębiorstwa 5.3. Przesłanki rozwoju koncepcji zarządzania opartego na kompetencjach 5.4. Podstawowe założenia i elementy koncepcji zarządzania opartego na kompetencjach 5.5. Istota i znaczenie kompetencji logistycznych w zarządzaniu strategicznym 5.6. Kompetencje logistyczne a przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa Rozdział 6. Łańcuch wartości 6.1. Istota i podstawowe wyznaczniki łańcucha wartości 6.2. Podstawowe rodzaje użyteczności w łańcuchu wartości 6.3. Hierarchia wartości dla klienta i dla przedsiębiorstwa 6.4. Logistyka w rynkowo zorientowanych koncepcjach tworzenia wartości Rozdział 7. Strategie logistyczne 7.1. Pojęcie i podstawowe poziomy strategii 7.2. Istota strategii logistycznej oraz jej znaczenie w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa 7.3. Podstawowe orientacje w kształtowaniu i rozwoju strategii logistycznych 7.4. Strategie logistyczne a model biznesu 7.5. Kluczowe kompetencje oraz metakompetencje w kształtowaniu i rozwoju strategii logistycznych oraz modeli biznesu; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie logistyczne / Marian Sołtysik. - Wyd. 3 zm. i rozsz. - Katowice : Akademia Ekonomiczna w Katowicach, 2003. - 130 s. : wykr., tab. ; 24 cm.
R.I Istota i węzłowe problemy współczesnej logistyki: 1. O istocie współczesnej logistyki, 2. O niedostatkach teoretycznych podstaw logistyki, 3. Zdefiniowanie logistyki jako dziedziny wiedzy naukowej. R.II Zasady filozofii logistyki podstawą zarządzania logistycznego: 1. Podstawowe zasady filozofii logistyki, 2. Zasada "myślenia o całości", czyli podejścia systemowego, 3. Zasada przepływów w logistyce. R.III Istota i koncepcje zarządzania logistycznego, R.IV. Strategiczne zarządzanie logistyczne, R.V Organizacja logistyki w przedsiębiorstwach, R.VI Związek orientacji logistycznej i orientacji marketingowej w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanistyczno Ekonomicznej w Łodzi ; Nr 2 (32) 2003)
1.Klient jako obiekt marketingu; 2. Zarządzanie lojalnością klienta; 3. Wykorzystanie promocji on-line w kreowaniu relacji z klientami; 4. Badanie lojalności nabywców jako podstawa zarządzania kluczowymi klientami; 5. Strategie marketingu zakupów na rynku przemysłowym; 6. Marketing w działalności producentów rolnych; 7. Promocja w działalności przedsiębiorstw na polskim rynku produktów muzycznych; 8. Uwarunkowania prawne działalności reklamowej na rynku farmaceutycznym; 9. Idea Corporate Relations- kierunek rozwoju public relations w Stanach Zjednoczonych; 10. Obsługa logistyczna w działalności produkcyjnej; 11. Zrzeszenia detalistów jako forma integracji gospodarczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Transport i łańcuchy dostaw w czasie pandemii / Monika Ziółko, Dorota Dziedzic (red.). - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 251, [1] s. : rys., tab., wykresy ; 24 cm.
Wstęp; Rozdział 1. Eksploracyjna analiza mobilności ludności w trakcie pandemii Rozdział 2. Rynek i logistyka usług kurierskich w obliczu pandemii COVID-19 Rozdział 3. Porównanie podróżowania przed pandemią oraz w czasie jej trwania Rozdział 4. Wpływ pandemii na zmiany w funkcjonowaniu komunikacji miejskiej i zachowania pasażerów w Krakowie Rozdział 5. Wpływ pandemii koronawirusa na transport w Chinach Rozdział 6. Zdrowie psychiczne kierowców w międzynarodowym transporcie drogowym rzeczy w dobie pandemii Rozdział 7. Badanie opinii osób korzystających z transportu lotniczego w dobie epidemii COVID-19 Rozdział 8. Loty repatracyjne w czasie pandemii na przykładzie akcji „Lot do domu" Rozdział 9. Konsekwencje pandemii COVID-19 na branżę lotniczą w Ukrainie Rozdział 10. Transportowanie ładunków medycznych w dobie pandemii COVID-19 Rozdział 11. Lotniczy transport medyczny w czasie pandemii Rozdział 12. Funkcjonowanie przedsiębiorstw logistycznych w dobie pandemii COVID-19 Rozdział 13. Poczta Polska w czasach pandemii COVID-19 Rozdział 14. Analiza wpływu pandemii COVID-19 na zachowania konsumenckie w kierunku wyboru opakowań oraz gospodarowania odpadami Rozdział 15. Ocena usług świadczonych przez firmę InPost na terenie miasta Kraków Rozdział 16. Usługi kurierskie firmy InPost przed i w czasie pandemii COVID-19 Rozdział 17. Wpływ pandemii na decyzje zakupowe konsumentów branży odzieżowej Rozdział 18. Preferencje konsumentów dotyczące zakupów i usług kosmetycznych w obliczu pandemii COVID-19 Rozdział 19. Logistyka ostatniej mili w branży spożywczej Rozdział 20. Rozwój subskrypcji programów wysyłkowych na przykładzie programu Allegro Smart - ocena poglądu konsumenta oraz ich wpływ na decyzje zakupowe Rozdział 21. Logistyczne wyzwania w sporcie podczas pandemii COVID-19 na przykładzie amerykańskiej ligi koszykarskiej NBA.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Navigator ISSN 1425-0993 ; 17)
Wstęp, Cel i zakres pracy, 1. Charakterystyka systemów CRM w aspekcie zarządzania logistycznego, 1.1. Logistyczna obsługa klienta, 1.2. Ogólne pojęcie i definicje systemu CRM, 1.3. Poczatki i rozwój systemów CRM, 1.4. Filozofia CRM, 1.5. Koncentracja na kliencie jako podstawa strategii CRM, 1.6. Architektura systemów CRM, 2. Przegląd oraz porównanie wybranych systemów dostepnych na rynku, 2.1. Systemy o pełnej funkcjonalności CRM, 2.2. Systemy o ograniczonej funkcjonalności CRM, 2.3. Rynek CRM w Polsce, 3. technologie IT wspierające CRM, 3.1. Internet i rynki internetowe, 3.2. Elektroniczny biznes (e-business), 3.3. E-CRM, 3.4. Mobolny CRM, 3.5. Przegląd nowoczesnych technologii telematycznych, 4. Wdrożenie systemu TETA_CRM w modelowej firmie, 4.1. cele i oczekiwania wobec wdrożenia systemu, 4.2. Harmonogram wdrożenia, 4.3. Zakres funkcjonalny systemu TETA_CRM, 4.4. Charakterystyka firmy modelowej, 4.5. Zdefiniowanie potrzeb modelowej firmy wobec systemu, 5. Analiza wdrożenia systemu TETA_CRM, 5.1. Charakterystyka procesow biznesowych objetych wdrożeniem, 5.2. Ważniejsze modyfikacje systemu, 5.3. Środowisko informatyczne, 5.4. Koszty wdrożenia systemu TETA_CRM, 5.5. Przebieg wdrożenia systemu TETA_CRM, 5.6. Korzyści i zagrożenia związane z wdrożeniem systemu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej