Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Jabłoński Artur
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
LinkedIn
(1)
Reklama
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Skuteczna reklama na LinkedInie / Artur Jabłoński. - Gliwice : Helion S.A., 2021. - 175, [1] s. : rys., zdjęcia ; 21 cm.
(Onepress)
Wstęp; Rozdział 1. Konfiguracja konta: Zakładanie strony firmowej (Company Page); Tworzenie konta reklamowego; Rozdział 2. Struktura konta reklamowego na LinkedInie: Grupy kampanii; Kampania; Reklama; Rozdział 3. Cele reklamowe na LinkedInie: Świadomość (Awareness); Zainteresowanie (Consideration); Rozdział 4. Wybór grupy docelowej - konfiguracja kampanii: Lokalizacja; Język profilu; Odbiorcy; Branże, wielkość i nazwy firm; Demografia; Wykształcenie; Od nazw stanowisk po doświadczenie zawodowe; Targetowanie po nazwach stanowisk (Stanowiska); Zainteresowania i cechy; Rozdział 5. Wykluczenia; Rozdział 6. Formaty reklamowe na LinkedInie; Rozdział 7. Gotowe pomysły na skuteczne grupy docelowe; Rozdział 8. Remarketing na LinkedInie: Kod remarketingowy LinkedIna: Insight Tag; Mierzenie konwersji; Tworzenie grupy remarketingowej; Pasujące grupy odbiorców; Dane demograficzne witryny + analityka i statystyki strony firmowej; Grupy podobnych odbiorców; Rozdział 9. Skuteczne kreacje reklamowe: Brak limitu tekstu na obrazie; Przetestuj obraz z tekstem i bez; Ostre, kontrastowe tło; Umieszczaj przyciski CTA; Zadbaj o właściwe wymiary; Tła odpadają? Wypróbuj ramki; Wykorzystaj formaty, by opowiedzieć historię; Operuj językiem korzyści; Zachęć odpowiednim lead magnetem; Postaw na konkret; Mów prosto o problemie lub zwróć się wprost do grupy. A najlepiej zrób obie te rzeczy; Spójność ze stroną landing page; Podglądaj konkurencję!; Pisz zwięźle; Rozdział 10. Koszty reklamy na LinkedInie: Co wpływa na koszt reklamy na LinkedInie?; Rozdział 11. Analiza wyników reklam: Analiza na poziomie Menedżera kampanii; Samodzielna analiza; Rozdział 12. Ustawianie reklamy krok po kroku: Kampania; Reklama została odrzucona lub się nie wyświetla - co robić?; Rozdział 13. Łączenie działań na LinkedInie z innymi kanałami. Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej