Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(38)
IBUK Libra
(4)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(34)
Publikacje naukowe
(8)
E-booki
(5)
Czasopisma
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(27)
dostępne
(22)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(25)
Czytelnia
(28)
Autor
Grabiec Olimpia (1975- )
(5)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(4)
Penc Józef (1939-2017)
(4)
Dzieńdziora Joanna
(3)
Huczek Marian (1939-2023)
(3)
Pachura Aneta
(3)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(3)
Aniszewska Grażyna
(2)
Gregorczyk Sylwester
(2)
Kostera Monika
(2)
Kowalska Sylwia
(2)
Lis Marcin
(2)
Podgórska-Rykała Joanna (1987- )
(2)
Szulgina Ludmiła
(2)
Urbanek Grzegorz
(2)
Wojtaszek Henryk
(2)
Wolniak Radosław
(2)
Zawadzka Anna Maria
(2)
Alimpiiev Yevhenii
(1)
Andrews Tim G
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Artemenko Lina
(1)
Bagińska Izabela
(1)
Baryń Magdalena
(1)
Beech Nic
(1)
Berniak-Woźny Justyna
(1)
Bełz Grzegorz
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Broda Jerzy
(1)
Bryke Mariusz
(1)
Chorób Roman
(1)
Cichy Diana
(1)
Coop Tomasz
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Danylenko Olena
(1)
Detyna Beata
(1)
Doktór Kazimierz
(1)
Drews Agnieszka
(1)
Drogosz Paweł
(1)
Dudzic Ewa
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Evans Christina
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Francik Kamila
(1)
Fronczak Iwona
(1)
Gajda Waldemar
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Gielnicka Izabella
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Gosik Blanka
(1)
Grajewski Piotr
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Górka-Chowanie Agnieszka
(1)
Górska Joanna
(1)
Głuszek Ewa
(1)
Herdan Agnieszka
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Hyjek Katarzyna
(1)
Illiashenko Nataliia
(1)
Illiashenko Sergii
(1)
Jamka Beata
(1)
Joachimiak Izabela
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Jędrzeja Bogusław
(1)
Kaczmarska-Krawczak Jadwiga
(1)
Kamińska Barbara
(1)
Kamiński Robert
(1)
Karpińska Marzena Edyta
(1)
Kempa Ewa
(1)
Khozhylo Irina
(1)
Klimek Jan (1952- )
(1)
Kobis Paweł
(1)
Koliński Adam
(1)
Korombel Anna
(1)
Kosendiak Jan
(1)
Kosendiak Maria
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(1)
Kozłowski Marek (1951- )
(1)
Krystyna Olszewska
(1)
Krzakiewicz Kazimierz
(1)
Kulhánek Lumír
(1)
Kurowska-Pysz Joanna
(1)
Leśniewski Michała Adam
(1)
Macełko Marta
(1)
Makowski Kazimierz
(1)
Malarski Stanisław
(1)
Masiukiewicz Piotr
(1)
Mazurek-Czarnecka Agnieszka
(1)
Małecka Małgorzata
(1)
McKenna Eugene F
(1)
Mead Richard
(1)
Minochkina Olga
(1)
Miąsek Dagmara
(1)
Musiał Aldona
(1)
Mycielska Maria
(1)
Myszak Justyna Maria
(1)
Niemczal Łukasz
(1)
Nowak Agnieszka
(1)
Okręglicka Małgorzata
(1)
Olejniczak-Szuster Katarzyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(20)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(43)
Język
polski
(43)
Temat
Kultura organizacyjna
(38)
Przedsiębiorstwo
(20)
Zarządzanie
(14)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(6)
Menedżerowie
(6)
Kadry
(5)
Organizacja
(5)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(5)
Zarządzanie wiedzą
(5)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(4)
Konkurencyjność
(3)
Organizacja ucząca się
(3)
Otoczenie firmy
(3)
Public relations
(3)
Szczupłe zarządzanie
(3)
Zarządzanie projektami
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Banki
(2)
Fuzja przedsiębiorstw
(2)
Innowacje
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Klaster (ekonomia)
(2)
Komunikacja wewnętrzna
(2)
Konsumenci
(2)
Motywacja pracy
(2)
Ocena pracowników
(2)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(2)
Przejęcie przedsiębiorstwa
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Siła robocza
(2)
Socjologia organizacji
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Audyt zewnętrzny
(1)
Automatyzacja procesów biznesowych
(1)
BPMS (informatyka)
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bezpieczeństwo informacji
(1)
Bezrobocie
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Budżety gminne
(1)
Catalyst (rynek obligacji)
(1)
Decyzje
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Faktoring
(1)
Filozofia
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka nieformalna
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Grupy nacisku
(1)
Grupy społeczne
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Integracja europejska
(1)
Integracja pracowników
(1)
Jakość
(1)
Job crafting
(1)
KION Polska
(1)
Kaizen
(1)
Kapitał własny przedsiębiorstwa
(1)
Konflikt
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Kultura pracy
(1)
Logistyka
(1)
Marketing
(1)
Marketing personalny
(1)
Miasta
(1)
Migracje
(1)
Mobbing
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Muda (zarządzanie)
(1)
Następstwo prawne
(1)
Nieruchomości
(1)
Obligacje korporacyjne
(1)
Osobowość
(1)
Pluralizm społeczny
(1)
Pośrednicy w obrocie nieruchomościami
(1)
Prace badawczo-rozwojowe
(1)
Pracownicy umysłowi
(1)
Prawo antymonopolowe
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorczość akademicka
(1)
Przedsiębiorstwo produkcyjne
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Przemysł
(1)
Przetwarzanie w chmurze
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia pracy
(1)
Płaca minimalna
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Rynek nieruchomości
(1)
Rynek pracy
(1)
Ryzyko finansowe
(1)
Równouprawnienie płci
(1)
Równowaga ekonomiczna
(1)
Socjotechnika
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1989-2000
(3)
1901-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Czarnków (woj. wielkopolskie)
(1)
Katowice (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Kołbaskowo (woj. zachodniopomorskie, pow. policki, gm. Kołbaskowo)
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Tczew (woj. pomorskie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(6)
Praca zbiorowa
(6)
Czasopismo ekonomiczne
(4)
Czasopismo naukowe
(4)
Opracowanie
(4)
Poradnik
(2)
Artykuły
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(20)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
43 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota organizacyjnego uczenia się; 2. Czynniki kształtujące zdolności uczenia się przedsiębiorstwa; 3. Model zdolności uczenia się przedsiębiorstwa w świetle badań empirycznych; 4. Kształtowanie zdolności uczenia się przedsiębiorstwa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne ujęcie tożsamości organizacyjnej; 2. Praktyczne ujęcie tożsamości organizacyjnej - zarządzanie tożsamością organizacyjną; 3. Identyfikacja i pomiar tożsamości organizacyjnej; 4. Koncepcja modelu badawczego; 5. Rozwijanie obszaru zarządzania tożsamością organizacyjną w przedsiębiorstwach - zalecenia. Zakończenie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: 1.Organizacja jako system społeczny: Istota, cele i zadania organizacji; Ludzie w organizacji, ich role i powiązania. 2.Zarządzanie funkcjonowaniem i rozwojem organizacji: Sztuka zarządzania organizacjami; Projektowanie rozwoju i przyszłości organizacji. 3.Aktywność zawodowa i zachowania w organizacji: Osobowość i kompetencje pracowników oraz ich pozyskiwanie; Zachowania pracowników w organizacji. 4.Dysfunkcje w zachowaniach ludzi: Patologia zachowań w środowisku pracy; Konflikty w organizacji i ich rozwiązywanie. 5.Stres w środowisku pracy: Stres pracowniczy; Stres menedżerski. 6.Doskonalenie kierowania ludźmi: Proces i style kierowania ludźmi; Stymulowanie zaangażowania w zadania organizacji. 7.Doskonalenie się menedżera w sztuce kierowania: Menedżer i jego zadania w nowoczesnej organizacji; Doskonalenie umiejętności i stylu pracy menedżera. Uwagi końcowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Współczesny kontekst zarządzania: Globalizacja- perspektywy teoretyczne; Wprowadzenie do globalnej polityki ekonomicznej; Korporacje ponadnarodowe a globalizacja; Teoretyczne uzasadnienia KOS; Kontekst postkolonialny zarządzania; Globalizacja i środowisko naturalne; 2. Zarządzanie międzykulturowe: Różnice kulturowe a zarządzanie; Kulturowe uwarunkowania zarządzania; Podstawowe założenia kulturowe; Wymiary i poziomy analizy kultury; Różnice kulturowe w procesie zarządzania; Kultura narodowa i zarządzania; Różnice kulturowe: doświadczenia na poziomie jednostek; 3. Jakość we współczesnych organizacjach: Jakość w zarządzaniu; Jakość w usługach; Jakość w usługach a pracownicy organizacji usługowych; Określenie jakości usług; Etyka i polityka w zarządzaniu jakością; 4. Twórczość w zarządzaniu: Jak znaleźć przepływ?; Organizacja opowiadania i opowiadająca; Mity i archetypy w świeci organizacji; Zarządzanie sztuką, sztuka zarządzania; Rynek doznań; Ironia i humor; Przedsiębiorczość i duch innowacyjności; 5. Zarządzanie a kultura: Kultura organizacji; Tożsamość a organizacja; Człowiek zarządzany; Przestrzeń organizacji; Duchowość a zarządzanie; Kultura zarządzania; Zarządzanie różnorodnością
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Charakterystyka procesów łączenia się przedsiębiorstw, 2. Etapy łączenia się przedsiębiorstw, 3. Zarządzanie nową organizacją po fuzjii lub przejęciu, 4. Wybrane aspekty zarządzania zasobami ludzkimi po fuzji lub przejęciu, 5. Kultura organziacyjna w procesie integracji przedsiębiorstw po połączeniu, 6. Zarządzanie zmianą w warunkach integracji przedsiębiorstw po połączeniu, 7. Zarządzanie konfliktem w procesie integracji przedsiębiorstw po połączeniu, 8. Proces łączenia się uczestników kananałów dystrybucji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przesłanki podejścia procesowego do zarządzania organizacją; 2. Projektowanie procesów w organizacji; 3. Zarządzanie organizacją poprzez kreatywne kształtowanie procesów; 4. Organizacja procesowa i jej determinanty; 5. Zarządzanie wiedzą w organizacji procesowej; 6. Kultura w organizacji procesowej; 7. Struktury wspierające wdrażanie dynamicznych systemów zarządzania procesami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Potrzeby komunikacyjne w organizacji; 2. Teoria komunikowania; 3. Elementy komunikacji interpersonalnej w przedsiębiorstwie; 4. Komunikacja przedsiębiorstwa z otoczeniem; 5. Komunikacja, wiedza organizacyjna i innowacje zarządcze; 6. Komunikacja interkulturowa w organizacji; 7. Audyt komunikacji wewnętrznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kształtowanie kultury organizacyjnej- trendy: Kształtowanie marki organizacji przez kulturę organizacyjną firmy; Wielokulturowość w organizacji- wyzwania dla zarządzania; 2. Rozwijanie systemów zarządzania potencjałem społecznym- kierunki: Zarządzanie kompetencjami zawodowymi pracowników w nowoczesnych organizacjach; Nowe tendencje w podejściu do szkoleń w organizacji; 2. Jednostka w organizacji- nowe zagadnienia: Zaangażowanie w pracy i organizacji- przegląd problematyki i narządzi pomiaru; Strategie pomocy emocjonalnej- konstrukcja i trafność Skali Pracy Emocjami; 4. Kształtowanie wizerunku organizacji i marki- nowe możliwości i metody: Wizerunek i reputacja przedsiębiorstwa- przegląd pojęć i metod pomiaru; O roli i znaczeniach marki produktu w kontekście nowoczesnych organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie: Międzynarodowe zarządzanie i kultura; 2. Zarządzanie międzykulturowe: Analiza kultur- studium porównawcze; Analiza kultur od czasów Hofstedego; Zmiany w kulturze; Kultura organizacyjna; Kultura i komunikacja; Motywacja; Rozwiązywanie konfliktów; Struktury formalne; Systemy nieformalne; Kultura i metody planowania zmian; Kiedy kultura ma znaczenie? Przypadek średnich i małych firm; 3. Zarządzanie międzynarodowe: Globalizacja i lokalizacja; Planowanie strategii; Wdrażanie strategii i wykorzystanie wiedzy; E-komunikacja; Tworzenie międzynarodowej spółki joint venture; Szanse i zagrożenia- centrala i Filia; Zarządzanie zasobami ludzkimi; Kontrola poprzez zatrudnienie; Zarządzanie zagranicznymi wyjazdami służbowymi; Zagraniczny menedżer do spraw marki; 4. Wnioski: Kultura oddziału: konwergencja i dywergencja; Etyka i odpowiedzialność biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zmiana myślenia o organizacji 1.1. Zmiana otoczenia 1.2. Zmiana potrzeb i oczekiwać pracowników 1.3. Zmiana świadomości organizacyjnej 2. Dlaczego kultura ma znaczenie 2.1. Zainteresowanie kulturą w biznesie 2.2. Co to jest kultura organizacyjna 2.3. Kultura a klimat organizacyjny 2.4. Wpływ na wyniki 3. Powody transformacji kulturowej 3.1. Główne powody na świecie 3.2. Jak to wyglądało w Polsce? 3.3. Stopień zaangażowania zarządu 4. Początek procesu zarządzania kulturą 4.1. Na czym polega proces zarządzania kulturą organizacyjną? 4.2. Ustalenie kierunku – misja, wizja i filozofia zarządzania 4.3. Wartości 4.4. Zespół projektowy 4.5. Ustalenie profilu kultury pożądanej 4.6. Praktyczne kroki projektu 4.7 Komunikacja w organizacji 5. Diagnoza kultury obecnej 5.1. Dlaczego diagnoza jest ważna? 5.2. Podejście jakościowe a ilościowe 5.3. Podejście ilościowe 5.4. Dołączenie badan klimatu 6. Analiza luki kulturowej 6.1. Kluczowe wnioski 6.2. Kogo włączyć w interpretację profilu kultury obecnej? 6.3. Ustalenie priorytetów 6.4. Ustatenie pierwszych projektów 7. Kluczowe czynniki zmiany 7.1. Gdzie szukać przyczyn obecnego profile kultury 7.2. Usuwanie barier organizacyjnych. 7.3. Czynniki sukcesu zmiany kulturowej 7.4. Przykładowe działania firm w Polsce. 8. Zmiana myślenia liderów.. 8.1. Wpływ liderów na kulturę organizacji 8.2. Badania wpływu liderów na kulturę 8.3. Proces zmiany indywidualnej liderów.. 8.4. Badania 360 oparte na wartościach 9. Sukcesy i porażki 9.1. Ryzyko, koszty i monitorowanie efektów 9.2. Co „zabija” zarządzanie kulturą? 9.3. Zakończenie lub początek; Dodatek. Doświadczenia kulturowe kilku firm w Polsce; ORBIS S.A.; Bank Gospodarstwa Krajowego; Unity Group; Bank Credit Agricole; Epilog – Kultura w kryzysie; Opis 12 stylów kultury mierzonych przez OCI; Najczęściej zadawane pytania; Wykaz źródeł.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kultura organizacyjna w przedsiębiorstwie, 2. Uwarunkowania kultury organizacyjnej, 3. Proces kształtowania i zmiany kultury organizacyjnej, 4. Ludzie w procesie zmian, 5. Kultura organizacyjna przedsiębiorstw produkcyjnych Warmii i Mazur
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesne koncepcje zarządzania: 1. Organizacja, 2. Strategia organizacji, 3. Kultura organizacyjna, 4. Technologia, 5. Struktura fizyczna organizacji, 6. Struktura społeczna organizacji, 7. Zarządzanie potencjałem społecznym, 8. Zarządzanie konfliktem, 9. Marketing krytyczny, 10. Zarządzanie na rynku doznań, 11. Przedsiębiorczość, 12. Władza w organizacjach, 13. Zmiana organizacyjna, 14. Tożsamość organizacji, 15. Mity i archetypy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Zarządzanie organizacją i praca menedżera; Elementy struktury organizacyjnej; Strategia organizacji i zarządzanie strategiczne; Kultura organizacji i jej rola w zarządzaniu; Motywowanie; Przywództwo; Komunikowanie się w organizacji; Zarządzanie potencjałem społecznym organizacji; Grupy pracownicze i ich dynamika; Zarządzanie konfliktami; Kontrolowanie zasobów i procesów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (3 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Wstęp; Źródła pochodzenia kultury, koncepcje, orientacje; Charakterystyka kultury w organizacji - funkcje, przejawy; Profile kultur; Kreowanie wartości w misji i wizji firmy; Zmiana kultury; Przykłady firm znanych z identyfikacji kultur; Polskie firmy w poszukiwaniu tożsamości kulturowej; Ekologia nowym budulcem kultury - Kultura ekologiczna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kultura i procesy społeczne: Internalizacja wzorów kulturowych w procesie socjalizacji w organizacji; Proces wytwarzania McPracownika. Przemoc w reprodukcji wzorów zachowań organizacyjnych; Kultura menedżerów i specjalistów; Ideologia menedżerska i kultura organizacyjna; Wokulski czy Dyzma? Przedsiębiorcy w polskiej literaturze współczesnej - szkic do badań portretu; Siła i przemoc w działaniach menedżerów współczesnych organizacji. Socjotechnika współczesnej korporacji: Doba ma tylko 24, czyli: neutralizacje są konieczne. Temporalne dylematy menedżerów; Kontrola pracowników we współczesnych korporacjach; Monitorowanie pracowników - dążenie do wydajności i efektywności a podmiotowość pracownika; Rola organizacji w kształtowaniu swoich zasobów ludzkich rzeczywistość Polskiego rynku pracy w obliczu zmian w ostatnich latach; Rekrutacja i adaptacja pracownicza - modele, etyka i rzeczywistość. 3. Studia przypadków w perspektywie socjologicznej: Grupa społeczna kierowców zawodowych; Badania jakościowe w przedsiębiorstwach na temat wydłużania życia zawodowego; Transformacja wiedzy jako szansa rozwoju organizacji;
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zamiast wstępu czyli o potrzebie filozofii organizacji; 2. Ontologia organizacji; 3. Problem treści pojęcia "filozofia organizacji"; 4. Nauki o zarządzaniu a klasyfikacja nauk; 5. Globalizacja, podmiotowość, wiedza. Uwagi o filozofii organizacji; 6. Decyzje- rozwiązania i decyzje- wybory (obiektywny i subiektywny punkt widzenia); 7. Zarządzanie- rządzenie- demokracja jako elementy organizacji społeczeństw (w perspektywie przyszłości); 8. Jak istnieje wiedza o organizacji?; 9. Filozofia organizacji- perspektywa etyczna; 10. Czy socjobiologia może stać się nauką podstawową dla filozofii organizacji? 11. Prakseologia Tadeusza Kotarbińskiego jako filozofia organizacji; 12. Prakseologia a ogólna teoria organizacji; 13. Zygmunt Bauman- przyczynek do krytyki rozumu organizacyjnego; 14. Kultura organizacji; 15. Jak możliwa jest teoria negocjacji?; 16. Narzędzia analityczne wspomagające metody badań struktur organizacyjnych; 17. Narzędzia budowania wizerunku pomocne w przekazywaniu filozofii organizacji jej otoczeniu; 18. Społeczne struktury pośredniczące . Studium przypadku organizacji pozarządowej; 19. Parametry globalizacji i czynniki procesu bolońskiego; 20. Współczesna biblioteka naukowa jako organizacja; 21. Stosunki pracy i kontrakt psychologiczny jako wyraz filozofii organizacji w obszarze zasobów ludzkich; 22. Współczesne podejście do realizacji funkcji personalnej w organizacjach; 23. Ewolucja organizacji w odniesieniu do dwóch zmiennych- techniki i kultury; 24. Czynniki i miary skłonności do podejmowania ryzyka finansowego w jednostkach służby zdrowia; 25. Zespół wirtualny jako przykład zmiany sposobu realizacji zadań pracowniczych; 26. Język - źródło błędów i odkryć filozoficznych; 27. O filozofii grup literackich; 28. Technika współczesna według Neila Postmana
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kultura organizacyjna - co to takiego? Trzy poziomy kultury organizacyjnej; O sztuce budowania, czyli kultura organizacyjna to nie tylko wewnętrzna sprawa firmy; Jak pielęgnować kulturę organizacyjną; Kultura organizacyjna a zmiany w firmie; Fuzje i wykupy przedsiębiorstw, czyli jak walczyć z niezgodnością kultur.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Konkurencyjność miękka przedsiębiorstw / Michał Adam Leśniewski. - Warszawa : Difin , 2015. - 252, [5] s. : tab., rys. ; 23 cm.
1. Konkurencja procesem rozwoju przedsiębiorstw; 2. Konkurencyjność przedsiębiorstwa; 3. Zasoby ludzkie w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa; 4. Menedżer kadra zarządzającą przedsiębiorstwem; Motywacja funkcją zarządzania przedsiębiorstwem; 6. Kultura organizacyjna w procesie miękkiego zarządzania przedsiębiorstwem; 7. Wiedza zasobem przedsiębiorstwa; 8. Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa; 9. Zaufanie w rozwoju przedsiębiorstwa; 10. Model konkurencyjności miękkiej przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Nowe warunki działania biznesu, 2. Programowanie przyszłości biznesu, 3. Pracownicy jako kapitał organizacji, 4. Strategiczne aspekty zarządzania zasobami ludzkimi, 5. Zachowania ludzi w organizacji, 6. Nowe zasady współdziałania ludzi w organizacji, 7. Wprowadzanie zmian i doskonalenie kultury organizacji, 8. Nowe zasady prowadzenia biznesu, 9. Nowe zadania i kryteria oceny menedżerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia zarządzania w organizacji / red. nauk. Anna Maria Zawadzka. - Wyd. 1 - 1 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2014. - 303, [1] s. : rys. , tab. ; 21 cm.
1. Kształtowanie kultury organizacyjnej- trendy: Kształtowanie marki organizacji przez kulturę organizacyjną firmy; Wielokulturowość w organizacji- wyzwania dla zarządzania; 2. Rozwijanie systemów zarządzania potencjałem społecznym- kierunki: Zarządzanie kompetencjami zawodowymi pracowników w nowoczesnych organizacjach; Nowe tendencje w podejściu do szkoleń w organizacji; 2. Jednostka w organizacji- nowe zagadnienia: Zaangażowanie w pracy i organizacji- przegląd problematyki i narządzi pomiaru; Strategie pomocy emocjonalnej- konstrukcja i trafność Skali Pracy Emocjami; 4. Kształtowanie wizerunku organizacji i marki- nowe możliwości i metody: Wizerunek i reputacja przedsiębiorstwa- przegląd pojęć i metod pomiaru; O roli i znaczeniach marki produktu w kontekście nowoczesnych organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej