Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(4)
Forma i typ
Książki
(3)
Czasopisma
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Czytelnia
(3)
Autor
Bakonyi Jadwiga
(1)
Bogusz Marta
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Janusz Anna
(1)
Jarosiński Krzysztof
(1)
Klimczok Monika
(1)
Knapik Alina
(1)
Krzepicka Alicja
(1)
Michałek Janusz
(1)
Motnyk Marcin
(1)
Murdoch Anna
(1)
Nowakowski Marcin K
(1)
Pochopeń Jolanta
(1)
Rosowska Agata
(1)
Rzemieniak Magdalena L
(1)
Seroka-Stolka Oksana
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Sobel Tomasz
(1)
Stolarska Agnieszka
(1)
Szewczyk Irena
(1)
Tarapata Jolanta
(1)
Tomczyk Anna
(1)
Widera Zbigniew
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Kryzys
(3)
Banki
(1)
Jakość kształcenia
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Kryzys finansowy
(1)
Las
(1)
Marketing
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Motywacja pracy
(1)
Przemysł zbrojeniowy
(1)
Public relations
(1)
Reklama
(1)
Rozwój regionalny
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zdrowie publiczne
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1. Pojęcia kryzysu, przetrwania i rynków schyłkowych w marketingu; 2. Strategie przetrwania jako opcje efekty wnego funkcjonowania na rynkach schyłkowych; 3. Metodologia strategii przetrwania w międzynarodowym zarzą dzaniu marketingowym; 4. Przykłady realizacji marketin gowych strategii przetrwania; Wnisoki i uwagi końcowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
1. Co to jest kryzys?, 2. Komunikowanie w firmie - klient wewnętrzny, 3. Skandal w mediach, 4. Studia przypadków, 5. Megakryzysy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Zeszyt 2/2012)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002
Kryzys w strefie euro; Środowisko innowacyjne źródłem rozwoju regionu; Instrumenty marketingu w działalności instytucji finansowych na przykładzie banków; Kwota, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, oraz rażąco niska cena w świetle poglądów doktryny i orzecznictwa; Funkcje lasu w świetle preferencji konsumentów; Innowacje jako czynnik budowania wzrostu wartości przedsiębiorstwa; Determinanty trwałości kanałów dostaw w środowisku wartości dla klienta; Zarządzanie na rynku doznań w branży gastronomicznej; Wpływ reklamy na decyzje zakupowe kobiet w aspekcie badań własnych; Shopping w wydaniu singli- czas to pieniądz?; Zarządzanie wiedzą- wczesna koncepcja zarządzania przedsiębiorstwem; Poprawa skuteczności zarządzania środkami finansującymi leczenie i profilaktykę wybranych chorób nowotworowych (cz. 2 badania); Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstwa w oparciu o jego ekoinnowacyjność; Doskonalenie jakości kształcenia szkoły wyższej jako organizacji uczącej się w świetle wymogów Krajowych Ram Kwalifikacji; Rola e-biznesu w zarządzaniu łańcuchem dostaw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; 594.)
1.Gospodarka finansowa samorządu terytorialnego na poziomie lokalnym w regionie mazowieckim w latach 2006-2011; 2. Marketing terytorialny jako rynkowa koncepcja pozyskiwania czynników rozwojowych regionów; 3. Zjawisko kooperacji regionów na przykładzie wykorzystania wsparcia przeznaczonego na rozwój regionalny w perspektywie 2007-2013; 4. Rola sektora publicznego w kreowaniu wzorców zachowań w dziedzinie efektywności energetycznej; 5. Transportowe i energetyczne funkcje rzek na przykładzie Odry; 6. Kryzys 2008 roku a polityka monetarna FED-u; 7. Wewnętrzne i zewnętrzne źródła finansowania działalności gospodarczej w Polsce; 8. Ogólne uwarunkowania funkcjonowania przemysłu obronnego w państwach NATO i UE; 9. System ochrony zdrowia w Polsce; 10. Motywacja do pracy; 11. Etyczna ocena przyczyn kryzysu finansowego; 12. Uwarunkowania gospodarki finansowej jednostek samorządu terytorialnego w Polsce w latach 2008-2011 w układzie regionalnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej