Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(78)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(75)
Publikacje fachowe
(22)
Publikacje naukowe
(17)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Czasopisma
(2)
E-booki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(64)
dostępne
(56)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(59)
Czytelnia
(64)
Autor
Mruk Henryk (1948- )
(8)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(4)
Garbarski Lechosław
(3)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(3)
Łętowska Ewa (1940- )
(3)
Armstrong Gary
(2)
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(2)
Begg David
(2)
Doliński Dariusz (1959- )
(2)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Gregor Bogdan (1943- )
(2)
Gurdek Magdalena (1977- )
(2)
Hoc Stanisław (1948- )
(2)
Huczek Marian (1939-2023)
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Kramer Józefa (1930- )
(2)
Majchrzak-Lepczyk Justyna
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(2)
Szulce Halina (1939- )
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Zalega Tomasz
(2)
Antonides Gerrit
(1)
Artemenko Lina
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Banaś Jarosław
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bednarska Hanna
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bilkiewicz Tatiana
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Borawska Patrycja
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Brzezicka Ilona
(1)
Burgiel-Szwec Aleksandra
(1)
Burlita Augustyna
(1)
Bywalec Czesław
(1)
Bělohlávek Alexander J. (1968- )
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chomiczewski Witold
(1)
Cichosz Marzenna
(1)
Coop Tomasz
(1)
Cybula Piotr
(1)
Cyman Damian
(1)
Czarny Bogusław (1957- )
(1)
Czernecka Julita
(1)
Czerwińska-Koral Katarzyna
(1)
Danylenko Olena
(1)
Dornbusch Rudiger
(1)
Dornbusch Rudiger (1942-2002)
(1)
Dudzik-Lewicka Irena
(1)
Dziedzic Magdalena
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Dzikiewicz-Gazda Urszula
(1)
Fedorowicz Magdalena
(1)
Feldy Marzena
(1)
Fischer Stanley
(1)
Fischer Stanley (1943- )
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Gazda Zbigniew
(1)
Goleman Daniel (1946- )
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Gotwald-Feja Beata
(1)
Gołębiewski Alekdander
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Gracz Leszek
(1)
Grzega Urszula
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Gąsior Marcin
(1)
Haffer Mirosław (1948- )
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Jachnis Anna (1959- )
(1)
Jagielska Monika (1970- )
(1)
Janicki Przemysław
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Jankowski Andrzej
(1)
Jarmołowicz Wacław
(1)
Jasiński Wojciech
(1)
Jawłowska Aldona (1934-2010)
(1)
Kabza Milena
(1)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(1)
Kalbach James
(1)
Kalisz Anna
(1)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kempny Marian (1954-2006)
(1)
Keynes John M
(1)
Khozhylo Irina
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Kosikowski Cezary (1942- )
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(1)
Kotarba Marcin
(1)
Krajewska Anna (1976- )
(1)
Krakowińska Ewa
(1)
Królikowska-Olczak Maria
(1)
Kudła Janusz
(1)
Kurkliński Lech
(1)
Kutkiewicz Hubert
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(44)
1990 - 1999
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(15)
Kraj wydania
Polska
(78)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(78)
angielski
(1)
Temat
Konsumenci
(37)
Konsumenci (ekonomia)
(19)
Marketing
(14)
Zachowania konsumentów
(13)
Ochrona praw konsumenta
(10)
Satysfakcja konsumentów
(10)
Konsumenci (ekon.)
(9)
Konsumpcja (ekonomia)
(9)
Prawo Unii Europejskiej
(8)
Przedsiębiorstwo
(8)
Ekonomia
(7)
Komunikacja marketingowa
(7)
Konkurencja
(7)
Handel elektroniczny
(6)
Postawy
(6)
Rynek (ekonomia)
(6)
Badania marketingowe
(5)
Lojalność konsumentów
(5)
Marketing cyfrowy
(5)
Marketing strategiczny
(5)
Mikroekonomia
(5)
Obsługa klienta
(5)
Reklama
(5)
Decyzje
(4)
Popyt
(4)
Public relations
(4)
Rynek pracy
(4)
Strategia marketingowa
(4)
Banki
(3)
E-konsumenci
(3)
Handel
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Pieniądz
(3)
Produkcja
(3)
Rynek
(3)
Rynek finansowy
(3)
Segmentacja rynku
(3)
Socjologia
(3)
Unia Europejska (UE)
(3)
Zachowanie
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Artykuły konsumpcyjne
(2)
Ceny
(2)
Dochód narodowy
(2)
Globalizacja
(2)
Gospodarka
(2)
Handel wysyłkowy
(2)
Informacja gospodarcza
(2)
Jakość
(2)
Jakość usług
(2)
Konkurencyjność
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Logistyka zwrotna
(2)
Menedżerowie
(2)
Nawyki konsumenckie
(2)
Nowy produkt
(2)
Ochrona danych osobowych
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Papiery wartościowe
(2)
Plan marketingowy
(2)
Polityka gospodarcza
(2)
Polityka konsumencka UE
(2)
Postępowanie administracyjne
(2)
Prawo cywilne
(2)
Prawo gospodarcze
(2)
Prawo wspólnotowe europejskie
(2)
Promocja handlowa
(2)
Przedsiębiorstwo państwowe
(2)
Psychologia
(2)
Płaca
(2)
Rynek nieruchomości
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Spożycie
(2)
Sądownictwo polubowne
(2)
Towary
(2)
Ubezpieczenia
(2)
Usługi elektroniczne
(2)
Łańcuch dostaw
(2)
Analiza rynku
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Badania naukowe
(1)
Badania rynku
(1)
Bezrobocie
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biblioteki
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Bogactwo
(1)
Branża TSL
(1)
Certyfikacja zgodności
(1)
Choroby wirusowe
(1)
Demokracja bezpośrednia (system polityczny)
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Dochód
(1)
Dokumentacja pracownicza
(1)
Działalność pożytku publicznego
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekologia
(1)
Farmacja
(1)
Fotoradary
(1)
Temat: czas
2001-
(15)
1989-2000
(5)
1901-2000
(3)
Temat: miejsce
Polska
(23)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Europa
(2)
Arktyka (region)
(1)
Francja
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Svalbard (Norwegia ; terytorium)
(1)
Turkmenistan
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Podręcznik
(22)
Opracowanie
(20)
Praca zbiorowa
(11)
Raport z badań
(6)
Monografia
(5)
Materiały pomocnicze
(4)
Analiza i interpretacja
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Dane statystyczne
(2)
Esej
(2)
Poradnik
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Komentarz
(1)
Komentarz do ustawy
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(49)
Zarządzanie i marketing
(34)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(18)
Psychologia
(7)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Transport i logistyka
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
79 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Przedmowa; Wstęp; Cele, potrzeby i przekonania konsumenta; Potrzeby bez nabywania; Nabywanie jako zachowanie wyznaczone regułami; Wybierania bez decydowania i wybór bez decyzji; Racjonalność procesu zakupu; Podstawy podejmowania decyzji; Komentarz na temat sprawozdań z opinii konsumenta; Podstawy podejmowania decyzji; Komentarz na temat sprawozdań z opinii konsumenta dotyczącej zakupu komputera osobistego; Rozważania, preferencje, intencje nabywcy i satysfakcja po dokonaniu zakupu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Psychologia spostrzegania i zasady konstruowania reklam; 2. Strategie marketingowe w świetle procesów uczenia się; 3. Pamięć w reklamie; 4. Fałszywa pamięć konsumenta; 5. Motywacja i emocje w marketingu; 6. Podstawy konsumenckie; 7. Psychograficzna segmentacja rynku; 8. Wpływ społeczny na zachowania konsumenckie; 9. Rozpoznanie problemu decyzyjnego i poszukiwanie informacji; 10. Podejmowanie decyzji: kupowanie refleksyjne; 11. Kupowanie powtarzane i przywiązanie do marki; 12. Kupowanie nieplanowane - reakcje na zabiegi marketingowe; 13. Reakcja konsumentów na cenę; 14. Dysonans pozakupowy i satysfakcja pzoakupowa; 15. Sprzedawcy; 16. Znak towarowy;
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
1. Wprowadzenie i przegląd omawianych zagadnień. Cz.I Czynniki makro w konsumpcji : 2. Rozwój demograficzny, 3. Czynniki kulturowe, 4. Podaż i korzystanie z produktów i usług, 5. Konsumeryzm i polityka wobec konsumenta. Cz.II Procesy podstawowe : 6. Spostrzeganie i kategoryzacja pojęciowa, 7. Struktura znaczenia a wartość, 8. Motywacja a zachowanie kosumenta, 9. Postawy i emocje, 10. Procesy uczenia się, 11. Procesy podejmowania decyzji, 12. Sytuacja a zachowanie. Cz.III Procesy społeczne : 13. Rodzina a produkcja gospodarstwa domowego, 14. Grupy odniesienia, 15. Innowacje, 16. Styl życia i konsumpcja czasu, 17. Korzystanie ze środków masowego przekazu, 18. Robienie zakupów, 19. Zachowanie finansowe, 20. Grupy wiekowe i etniczne konsumentów. Cz.IV Procesy posprzedażne : 21. Zadowolenie konsumenta i reklamacje, 22. Konsumpcja a środowisko, 23. Dobrobyt i własność. Cz.V Zastosowania : 24. Segmentacja rynku i różnicowanie produktów, 25. Badania nad zachowaniem konsumenta
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Marketing w przedsiębiorstwie - istota i znaczenie; 2. Otoczenie przedsiębiorstwa; 3. Zachowania nabywców; 4. Segmentacja; 5. Badania marketing; 6. Strategia produktu i nowe produkty; 7. Marketing w sferze usług; 8. Wizerunek przedsiębiorstwa i strategia marki; 9. Strategia dystrybucji; 10. Strategie cenowe; 11. Reklama jako element promocji; 12. Promocja osobista, promocja sprzedaży i public relations; 13. Promocja bezpośrednia; 14. Strategie marketingowe; 15. Plan marketingowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Wiedza o zachowaniach konsumenckich i jej wykorzystanie, Psychologia spostrzegania i zasady konstuowania rekalm, Startegie marketingowe w świetle procesów uczenia sie i pamięci, Motywacja i emocje w marketingu, Postawy konsumenckie, Psychograficzna segmentacja rynku, Rozpoznanie problemu decyzyjnego i poszukiwanie informacji, Podejmowanie decyzji: kupowanie refleksyjne, Kupowanie powtarzane i przywiązanie do marki, Znak towarowy, Kupowanie nieplanowane - reakcje na zabiegi marketingowe, Reakcja konsumentów na cenę, Dysonans pozazakupowy i satysfakcja pozazakupowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Lodziensis / Uniwersytet Łódzki ; 179)
3. Handel i dystrybucja w globalizującym sie świecie; 4. Konsument w gloobalnym społeczeństwie informacyjnym; 5. Marketing w edukacji menedżerskiej - w świetle wyzwań gospodarki opartej na wiedzy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Ogólna: R.1 Psychologia i ekonomia; R.2 Problem racjonalności podmiotów ekonomicznych; R.3 Percepcja działań ekonomicznych; R.4 Oczekiwania ekonomiczne i zachowania inwestycyjne; R.5 Własność i posiadanie; R.6 Psychologia pieniądza; R.7 Ekonomiczne przesłanki i efekty dobrostanu psychicznego; R.8 Dylematy społeczne; R.9 W jaki sposób nabywamy pojęcia i wartości ekonomiczne. Cz.II Szczegółowa: R.10 Przedsiębiorczość i podejmowa nie ryzyka; R.11 Finanse behawioralne; R.12 Psychologiczne podstawy marketingu; R.13 Reklama i jej wpływ na zakupy; R.14 Zachowania konsumenckie; R.15 Negocjacje; R.16 Podatki; R.17 Oszczędzanie; R.18 Hazard.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Preparing for an expedition: A voyage from the familiar; A voyage to New frontiers; 2. Understanding the mind of the market: Illuminating the mind; Interviewing the mind/brain; Come to think of It; Reading the mind of the market; Memory's fragile Power; Memory, metaphor and stores; Stories and brands; 3. Thinking differently and deeply: Crowbards for creative thinking; Quality questions beret quality answers; Launching a New mind-set.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Prawo umów konsumenckich / Ewa Łętowska. - Warszawa : C.H.Beck, 1999. - LX, 651 s. ; 23 cm.
Wprowadzenie; Ochrona konsumenta jako problem polityki prawa; Bezpieczeństwo i zdrowie konsumentów; Prawo do informacji; Ekonomiczne prawa konsumenta; Zagadnienia szczegółowe; Realizacja praw konsumentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Uwarunkowania przemian konsumpcji w okresie transformacji polskiej gospodarki; R.2 Postawy i formy zachowań konsumentów na rynku (w świetle badań ankietowych); R.3 Zachowania adaptacyjne gospodarstw domowych w warunkach gospodarki rynkowej; R.4 Ocena przemian zachowań konsumenckich w warunkach transformacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Przedmowa; CZĘŚĆ I. WIZUALIZACJA WARTOŚCI: ROZDZIAŁ 1. Wizualizacja wartości: synchronizacja "od zewnątrz": Modelowanie wrażeń; Diagramy synchronizacji; Synchronizacja wieloelementowa; Skup się na harmonizowaniu na potrzeby uzyskania wartości; Korzyści płynące z tworzenia diagramów synchronizacji; Studium przypadku: zwalczanie ekstremizmu za pomocą diagramu synchronizacji; ROZDZIAŁ 2. Podstawy mapowania wrażeń klienta: Określ ramy dla procesu; Zidentyfikuj punkty styku; Studium przypadku: mapowanie interwencji konsumenta - tworzenie strategii na potrzeby gospodarki cyrkularnej; ROZDZIAŁ 3. Wrażenia pracownika: synchronizacja wewnątrz organizacji: Wrażenia pracownika; Mapowanie wrażeń pracownika; Zsynchronizuj CX z EX; Studium przypadku: synchronizacja CX i EX na potrzeby kreowania strategii; ROZDZIAŁ 4. Wizualizacja strategicznej wizji: Nowy sposób widzenia; Strategia mapowania; Studium przypadku: odkrywanie możliwości - łączenie diagramów modeli mentalnych z zadaniami do wykonania; CZĘŚĆ II. OGÓLNY PROCES MAPOWANIA: ROZDZIAŁ 5. Inicjowanie: organizacja procesu mapowania: Rozpocznij nowy projekt; Określ kierunki; Mapa ścieżki klienta, mapa wrażeń czy schemat usługi - czym się różnią?; Określ zasoby; Podsumowanie: kiedy stosować każdą z opisanych technik?; ROZDZIAŁ 6. Badanie: kontakt z rzeczywistością: Przejrzyj istniejące źródła; Wywiady z członkami organizacji; Utwórz szkic diagramu; Wyjdź z badaniem poza organizację; Krótka instrukcja prowadzenia wywiadów; Przeprowadź analizę danych; Badania ilościowe; Studium przypadku: odsłuchiwanie muzyki - badania użytkownika i tworzenie diagramów według Sonos; ROZDZIAŁ 7. Ilustrowanie: nadanie formy wizualnej: Rozplanuj układ diagramu; Dokonaj konsolidacji zawartości; Zaprojektuj wygląd informacji; Pokazywanie emocji; Oprogramowanie i narzędzia; Studium przypadku: mapowanie wrażeń z testów laboratoryjnych; ROZDZIAŁ 8. Warsztaty synchronizacji: znaleźć właściwy problem do rozwiązania: Wzbudzanie empatii; Origami biznesowe; Wyobrażenie; Ewaluacja; Studium przypadku: Presumptive Design pozwala zespołom uzgodnić, jakie problemy należy rozwiązać; Organizacja warsztatów synchronizacji; Studium przypadku: gra w mapowanie ścieżki klienta; ROZDZIAŁ 9. Wizualizacja przyszłych wrażeń: opracowanie właściwego rozwiązania: Prowadzenie eksperymentów; Pomysły są przereklamowane; Projektowanie nowego wrażenia przy użyciu map; Staraj się dokonać transformacji klienta; Sprinty projektowe; Studium przypadku: szybkie mapowanie online oraz warsztaty z projektowania; CZĘŚĆ III. NAJWAŻNIEJSZE TYPY DIAGRAMÓW W SZCZEGÓŁACH: ROZDZIAŁ 10. Schematy usług: Wizualizacja usług; Rozszerzenie schematu; Powiązane podejścia; Elementy składowe schematu usługi; Studium przypadku: prowadzenie warsztatów z tworzenia praktycznych schematów usług; ROZDZIAŁ 11. Mapy ścieżki klienta: Mapy cyklu życia klienta; Modele pokrewne; Elementy mapy ścieżki klienta; Studium przypadku: mapowanie historii wartości - alternatywne podejście do map ścieżki klienta; ROZDZIAŁ 12. Mapy wrażeń: Hybrydowe mapy wrażeń; Modele powiązane; Elementy składowe map wrażeń; Studium przypadku: mapowanie ścieżki ofiary przemocy domowej; ROZDZIAŁ 13. Diagramy modelu mentalnego: Diagramy modelu mentalnego; Metody pokrewne; Elementy składowe diagramu modelu mentalnego; Studium przypadku: myśląca perspektywicznie spółka ubezpieczeniowa; ROZDZIAŁ 14. Modele ekosystemu: Mapy ekosystemu; Elementy składowe modeli ekosystemu; Studium przypadku: tworzenie mapy ekosystemu usługi od podstaw; Źródła.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Koncepcja i uwarunkowania działań marketingowych, 2. Zachowania i segmentacja nabywców oraz badania marketingowe jako podstawa działalności przedsiębiorstwa, 3. Instrumenty marketingu, 4. Zasady tworzenia strategii planu marketingowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie Zakamycza)
Wprowadzenie; R.1 Europejskie prawo konsumenckie - rozwój, problemy, pytanie o przyszłość; R.2 Niedozwolone klauzule umowne; R.3 Umowy zawierane poza lokalem przedsiębiorstwa; R.4 Umowy zawierane na odległość; R.5 Sprzedaż konsumencka; R.6 Ochrona konsumenta przed nieuczciwą reklamą; R.7 Świadczenie usług drogą elektroniczną - aspekty konsumenckie; R.8 Usługi turystyczne; R.9 Timesharing; R.10 Kredyt konsumencki; R.11 Konsumenckie prawo ubezpieczeniowe; R.12 Odpowiedzialność za produkt; R.13 Zagadnienia kolizyjnoprawne ochrony konsumenta; R.14 Dochodzenie roszczeń konsumenckich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 341 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 341 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Czym jest globalizacja?; Obszary naznaczone wpływem globalizacji. R.1 Korzenie koncepcji globalizacyjnych: Teorie nowoczesności; Teorie ponowoczesności; Współczesność jako późna nowoczesność. R.2 Wybrane koncepcje globalizacji: Dwa rozumienia konsekwencji zjawiska globalizacji. R.3 Następstwa procesów globalizacyjnych: Pułapki globalizacji; Dobrodziejstwa globalizacji; Typy oddziaływań globalizacyjnych a przemiany zachodzące w Polsce. Zakończenie: Globalizacja jako fakt dokonany i ostatni etap rozwoju? Cz. II Dylemat drugi - konsumpcja: R.1 Rola konsumpcji w kapitalizmie i socjalizmie: Konsumpcja jako efekt rozwoju kapitalizmu; Reglamentowana konsumpcja realnego socjalizmu; Reifikacja i alienacja człowieka oraz fetyszyzm towarowy. R.2 Reifikacja człowieka: Zjawisko ostentacyjnej konsumpcji i próżnowania na pokaz; Zjawisko ukrytej konsumpcji oraz konsument jako aktor; Struktura habitusu. R.3 Fetyszyzacja towarowa: Wizja społeczeństwa konsumpcyjnego w perspektywie semiologicznej i postmodernistycznej; Koncepcja lokalizacji i transferu znaczeń; Postmodernistyczna koncepcja konsumenta. R.4 Alienacja człowieka: Koncepcja zhumanizowanej konsumpcji; Konsumpcja jako system komunikacji społecznej R.5 Konsumpcja jako element strukturyzacji. Zakończenie. O konsumpcji nieco inaczej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do psychologii i socjologi konsumenta, 2. Procesy informacyjne (uwaga, spostrzeganie, kategoryzacja), 3. Procesy pamięci i uczenia się konsumenta, 4. Procesy podejmowania decyzji konsumenckich, 5. Procesy emocjonalne i motywacyjne konsumenta, 6. Osobowość konsumenta, 7. Satysfakcja konsumenta, 8. Postawy konsumenta a reklama, 9. Reklama jako komunikacja perswazyjna, 10. Zachowanie konsumenta w grupie, 11. Wpływ kultury na zachowanie konsumenta
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
E-commerce : strategia, zarządzanie, finanse / Justyna Skorupska. - Wyd 1 - 6 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2022. - 149 s. : il., wykresy ; 24 cm.
Wstęp; Od Autorki; Rozdział 1. Definicja, rynek, trendy: 1.1. Definicja handlu elektronicznego (e-commerce) 1.2. Rynek e-commerce i jego otoczenie 1.3. Trendy w e-commerce Rozdział 2. Strategie, modele, KPI 2.1. Podejście strategiczne 2.2. Budowanie modelu biznesowego 2.3. Praktyczne zastosowanie modelowania e-biznesu 2.4. Internetowy kanał sprzedaży w tradycyjnie działającej firmie 2.5. Kluczowe wskaźniki efektywności – KPI w e-commerce Rozdział 3. E-konsument, procesy e-commerce, omnichannel 3.1. E-konsument 3.2. Nowy proces zakupowy 3.3. Online jako nowy kanał sprzedaży vs. omnichannel 3.4. Procesy i organizacja pracy Rozdział 4. Sprzedaż, marketing, usability 4.1. Sprzedaż a marketing 4.2. E-marketing – przegląd 4.3. Usability w e-commerce 4.4. Projektowanie user experience 4.5. Projektowanie end-to-end Rozdział 5. Konwersja, online merchandising, BIG Data 5.1. Konwersja, czyli sprzedaż 5.2. Online merchandising 5.3. Data – Driven Biznes, e-biznes coraz bardziej uzależniony od danych Rozdział 6. Finanse, planowanie przychodów 6.1. Finanse – budowanie business case dla e-biznesu; Zakończenie; Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podmioty rynku dóbr konsumpcyjnych; 2. Warunki transformacji gospodarczej a zachowania podmiotów rynkowych; 3. Diagnoza i przewidywanie zachowań samorządów lokalnych w warunkach transformacji ustrojowej; 4. Diagnoza i przewidywanie zachowań gospodarstw domowych w warunkach transformacji gospodarczej; 5. Analiza i kierunki rozwoju zachowań rynkowych przedsiębiorstw w warunkach transformacji do gospodarstw rynkowej; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Potrzeby konsumentów, Produkt i jego rola w zaspakajaniu potrzeb konsumentów, Strategie produktowe wytworców, istota i formy testowania produktów, Obserwacja jako metoda marketingowego testowania produktów, Metody marketingowego testowania produktów oparte na indagacji, Specjalne metody marketingowego testowania produktów, Metody organoleptyczne w marketingowym testowaniu produktów, próbne użytkowanie jako metoda marketingowego testowania produktów, satysfakcja konsumentów i jej pomiar, Lojalność konsumentow i jej pomiar, Wykorzystanie wyników testowania w praktyce gospodarczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Psychologia konsumenta / Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison. - Wyd. 1 - 8 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2021. - 458, [4] s. : fot., rys., tab. ; 24 cm.
(Akademia Psychologii)
Wstęp; Rozdział 1. Ewolucja czy rewolucja – zmiany w rozumieniu zachowań konsumentów 1.1. Zachowania konsumenckie jako dziedzina badań naukowych 1.2. Klasyczne rozumienie zachowań konsumentów 1.3. (R)Ewolucja w rozumieniu konsumenta: emocje, nieracjonalność i nieświadomość 1.4. Od przybytku głowa nie boli? Współczesny konsument w pułapce wyboru Rozdział 2. Od nauki do praktyki – badania marketingowe jako źródło wiedzy o konsumentach 2.1. Rola badań marketingowych w dostarczaniu wiedzy o konsumentach 2.2. Rodzaje badań marketingowych – czyli z czego korzystają praktycy, żeby lepiej zrozumieć konsumenta Rozdział 3. Jak konsument widzi świat – o roli procesów spostrzegania 3.1. Spostrzeganie i uwaga 3.2. Samochód Jamesa Bonda – product placement, czyli nietradycyjna reklama w tradycyjnych mediach 3.3. Guerilla marketing, ambient media – zaskakiwanie konsumenta 3.4. Pachnące hotele i muzyka w sklepach – nieuświadamiany wpływ zmysłowego marketingu 3.5. Niewidzialne lub niezauważalne – bodźce utajone 3.6. Próg różnicy w spostrzeganiu – co konsument powinien zauważyć, a czego nie 3.7. Kategorie w głowach konsumentów Rozdział 4. O prawdziwej i fałszywej wiedzy konsumentów 4.1. Produkty, sklepy, reklamy – źródła wiedzy konsumentów 4.2. „Wiem” i „wiem, że wiem” – wiedza obiektywna i subiektywna 4.3. Zewnętrzne źródła informacji 4.4. Pamięć – wewnętrzne źródło informacji 4.5. Zawodna pamięć konsumenta 4.6. Drogi, znany, francuski – wnioskowanie jako wewnętrzne źródło informacji o cechach jakości produktów Rozdział 5. Procesy poznawcze w badaniach marketingowych – praktyka badań konsumenckich 5.1. Testy produktów – czyli jak konsument widzi, co czuje i jak mu smakuje 5.2. Badania cenowe – „negocjacje percepcyjne” między producentem a konsumentem 5.3. Inne obszary badań towarzyszących wprowadzaniu produktów na rynek – badania nazw i opakowań 5.4. Badania satysfakcji klienta 5.5. Badania semiotyczne – w poszukiwaniu znaczenia, czyli badania bez osób badanych Rozdział 6. Serce na zakupach – procesy emocjonalne w ocenach i decyzjach konsumentów 6.1. Czym są emocje 6.2. Afekt, emocje, nastroje – różne zjawiska emocjonalne 6.3. Cechy ocen i wyborów emocjonalnych 6.4. Wpływ zjawisk emocjonalnych na funkcjonowanie człowieka 6.5. Czy emocje potrzebują myślenia – tajniki nieuświadamianego afektu 6.6. „Po prostu muszę to mieć” – zakupy pod wpływem impulsu 6.7. Od miłości do nienawiści – skrajne emocje konsumentów 6.8. Reklama jako narzędzie wywoływania emocji Rozdział 7. Każde działanie ma jakąś przyczynę – motywacja w zachowaniach konsumentów 7.1. Co to jest motywacja i dlaczego interesuje psychologów 7.2. W poszukiwaniu uniwersalnych potrzeb 7.3. Nieświadome motywy działania 7.4. Modele motywacji konsumenckiej 7.5. Tożsamościowe uwarunkowania wyborów konsumenckich – Ja versus Inni 7.6. Być podobnym czy się wyróżnić – potrzeby unikalności i przynależności w zachowaniach konsumenckich 7.7. Motywacje o podłożu poznawczym Rozdział 8. Postawy w zachowaniach konsumenckich 8.1. Historia badań nad postawami 8.2. Współczesne rozumienie postaw 8.3. Skąd się biorą postawy 8.4. Czy postawy pozwalają przewidzieć zachowanie 8.5. Postawy ambiwalentne i utajone – nowe spojrzenie na przyczyny rozbieżności między postawą a zachowaniem 8.6. Jak zmieniać postawy – komunikowanie perswazyjne 8.7. Od obojętności po uwielbienie – bieguny konsumenckiego zaangażowania 8.8. Wpływ komunikatów marketingowych na postawy konsumentów Rozdział 9. Praktycznie o emocjach, motywacjach i postawach konsumentów 9.1. Badania postaw i badania segmentacyjne 9.2. Jakościowe badania potrzeb i wartości 9.3. Badania marki 9.4. Badania reklamy; Literatura; Indeks nazwisk; Indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej