Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(49)
Forma i typ
Książki
(49)
Dostępność
tylko na miejscu
(41)
dostępne
(28)
Placówka
Wypożyczalnia
(28)
Czytelnia
(41)
Autor
Strzyczkowski Kazimierz
(5)
Olszewski Jan (1960- )
(2)
Adamus Rafał
(1)
Banasiński Cezary (1953- )
(1)
Bodył Szymala Piotr
(1)
Dutkiewicz Joanna
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Gnela Bogusław
(1)
Gniewek Edward (1947- )
(1)
Grabowski Jan
(1)
Janczyk Marek
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Jaroszek Agata
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Kohutek Konrad
(1)
Kołodziej Anastazja
(1)
Krasuski Andrzej
(1)
Lewicka-Strzałecka Anna
(1)
Lisińska-Kusnierz Małgorzata
(1)
Makowska Agata
(1)
Malarewicz Agnieszka
(1)
Mendys Wacław
(1)
Michalak Arkadiusz
(1)
Miszewski Maciej
(1)
Nestoruk Igor B
(1)
Niepokulczycka Elżbieta
(1)
Olczyk Magdalena
(1)
Oliwniak Sławomir
(1)
Ozimek Irena
(1)
Pecyna Marlena
(1)
Piątek Stanisław
(1)
Powałowski Andrzej (1951- )
(1)
Pęczalska Barbara
(1)
Ratusińska Izabela
(1)
Rokita Karolina
(1)
Rączka Gabriela
(1)
Sieliwanowicz Elżebieta
(1)
Sieradzka Małgorzata
(1)
Skory Maciej
(1)
Stawowska Karolina
(1)
Stefanicki Robert
(1)
Szczepańska Magdalena
(1)
Szczotka Jerzy
(1)
Szostek Dariusz
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Ucherek Marzena
(1)
Wacław Adamczyk
(1)
Walerjan Dorota
(1)
Wieczorek Emilia
(1)
Witosz Aleksander Jerzy
(1)
Witosz Antoni
(1)
Włodarska-Dziurzyńska Karolina
(1)
Łysoń Urszula
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(45)
Kraj wydania
Polska
(49)
Język
polski
(49)
Temat
Konsumenci (ekon.)
(47)
Konkurencja
(10)
Prawo gospodarcze
(9)
Umowa kupna i sprzedaży
(8)
Telekomunikacja
(7)
Umowa
(6)
Usługi
(6)
Zamówienia publiczne
(6)
Energetyka
(5)
Poczta
(5)
Artykuły konsumpcyjne
(4)
Banki
(3)
Bezpieczeństwo produktu
(3)
Dane osobowe
(3)
Pomoc publiczna
(3)
Znaki towarowe
(3)
Baza danych
(2)
Gwarancja jakości
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Internet
(2)
Nieuczciwa konkurencja
(2)
Opakowania
(2)
Podpis elektroniczny
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Sprzedaż konsumencka
(2)
Upadłość konsumencka
(2)
Aukcja internetowa
(1)
Bancassurance
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Bhp
(1)
Edukacja
(1)
Elektroniczna wymiana danych
(1)
Finanse
(1)
Franchising
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Harmonizacja prawa
(1)
Informacja
(1)
Inwestycje
(1)
Jakość produktu
(1)
Kadry
(1)
Keynesizm
(1)
Klauzule abuzywne
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Krajowy Rejestr Sądowy
(1)
Leśnictwo
(1)
Logistyka
(1)
Monopol
(1)
Nieruchomości
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Odpowiedzialność cywilna
(1)
Odpowiedzialność za produkt
(1)
Ordoliberalizm
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Podatek
(1)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(1)
Prawo
(1)
Prawo antymonopolowe
(1)
Prawo autorskie
(1)
Prawo ochrony środowiska
(1)
Prawo pracy
(1)
Programy komputerowe
(1)
Promocja handlowa
(1)
Prywatyzacja
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo państwowe
(1)
Przetwarzanie danych
(1)
Reklama
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rolnictwo
(1)
Rynek
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Skóry
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Spożycie
(1)
Sprzedaż
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Towary
(1)
Turystyka
(1)
Ubezpieczenia osobowe
(1)
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Własność
(1)
Własność przemysłowa
(1)
onsumenci (ekon.)
(1)
Łowiectwo
(1)
Łączność
(1)
Środki trwałe
(1)
Żywność
(1)
49 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp; 1. Wprowadzenie; 2. System dochodzenia roszczeń; 3. Sprzedaż; 4. Usługi; 5. Kupujemy żywność.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Konsument i prawa konsumenta, 2.Polityka konsumencka w Unii Europejskiej, 3.Polityka konsumencka w Polsce, 4.Znajomość wybranych regulacji prawnych w zakresie sprzedaży towarów i usług, 5.Edukacja konsumenta
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Repetytoria / C.H.Beck)
1. Testy; 2. Kazusy; 3. Tablice: Centralne pojęcia z perspektywy interdyscyplinarnej; Prawo konsumenckie- źródła prawa i systematyka; Szczególne prawo konsumenckie; Instrumenty egzekwowania praw konsumentów; Organizacja ochrony konsumentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przesłanki, istota i cele ochrony interesów konsumentów, 2. Polityka konsumencka w Unii Europejskiej i w Poslce, 3. Modele instytucjonalne ochrony interesów konsumentów w krajach Unii Europejskiej a polskie realia, 4. Ochrona interesów konsumentów w Polsce w świetle obowiązujących przepisów prawa, 5. Ochrona interesów konsumentów na rynku usług finansowych, 6. Ochrona interesów konsumentów na rynku usług telekomunikacyjnych i pocztowych, 7. Ochrona interesów konsumentów w starszym wieku (w swietle badań opinii)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zasada społecznej gospodarki rynkowej w świetle orzecznictwa Trybunału Konstytucyjnego w latach 1998-2006; Uwagi o zasadach prowadzenia działalności gospodarczej w prawie II Rzeczypospolitej; Własność i jej ochrona w kontekście zmian ustrojowych po 1989 r.; Ochrona konsumentów w Polsce (wybrane zagadnienia prawne i pozaprawne); ank jako instytucja zaufania publicznego w gospodarce rynkowej; Kontrola tworzenia miejscowego prawa podatkowego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Konsument a reklama : studium cywilnoprawne / Agnieszka Malarewicz. - Stan prawny na 31.03.2009 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2009. - 557, [1] s. ; 21 cm.
(Monografie)
1. Cywilnoprawny charakter reklamy: Reklama jako oświadczenie woli; Reklama jako czynność prawna zmierzająca do zawarcia umowy cywilnoprawnej; Umowne prawo odstąpienia od umowy zawartej pod wpływem reklamy; Pojęcie konsumenta; 2. Zagrożenia dla konsumentów ze strony reklamy: Reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji; 3. Ochrona konsumentów w związku z nadużyciami w reklamie: Odpowiedzialność cywilnoprawna reklamodawcy w stosunku do konsumenta; Odpowiedzialność cywilnoprawna reklamodawcy na podstawie przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; Instrumenty ochrony konsumenta; Wybrane instytucjonalne środki ochrony konsumenta; 4. Ochrona konsumenta i reklama w prawie wspólnotowym oraz w wybranych systemach państw obcych: Środki regulacji reklamy i ochrony konsumenta; Problematyka reklamy i ochrony konsumenta w świetle prawa wybranych państw europejskich; Ochrona konsumenta w reklamie- wprowadzenie do regulacji prawnej USA; Gwarancje; Modelowy zbiór przepisów dotyczących komunikatów odnoszących się do usług prawniczych zawartych w reklamie w USA
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Pojęcie i funkcje sankcji w prawie cywilnym; Pojęcie sankcja; Sankcje w prawie konsumenckim; Tradycyjne sankcje cywilnoprawne jako instrument ochrony konsumenta; Funkcje sankcji; 2. Problematyka ochrony konsumenta w prawie polskim i w prawie wspólnotowym- uwagi ogólne: Przyczyny szczególnej ochrony konsumenta; Problematyka ochrony konsumenta w Unii Europejskiej; 3. Sankcje mające zapewnić efektywną realizację obowiązków informacyjnych i ochronę konsumenta na wypadek ich niedopełnienia: O obowiązkach informacyjnych w ogólności; Ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym jako instrument ochrony konsumenta przed naruszeniem przez przedsiębiorców obowiązków informacyjnych; Konsekwencje niedochowania obowiązków informacyjnych w przypadku umów o imprezę turystyczną; Konsekwencje niedochowania obowiązków informacyjnych w przypadku umów timesharingu; ; Konsekwencje niedochowania obowiązków informacyjnych w przypadku umowy sprzedaży konsumenckiej; Konsekwencje niedochowania obowiązków informacyjnych w umowie o kredyt konsumencki; 4. Instrumenty zapewniające realizację praw konsumenta, charakterystyczne dla poszczególnych umów: Problem realnego wykonania zobowiązania i pełnej rekompensaty szkody w przypadku umów o imprezę turystyczną; Umowa timesharingu; Sankcje na wypadek niezgodności towaru z umową sprzedaży konsumenckiej; 5. Wnioski końcowe: Przyczyny deficytu realności sankcji; Działania na poziomie prawodawczym w celu zmniejszenia deficytu realności sankcji; Granice swobody działań państw członkowskich w zakresie konstruowania sankcji; Instrumenty ochrony interesów konsumenta na etapie wykonania umowy; Problem rekompensaty uszczerbku niemajątkowego, doznanego przez konsument w przypadku nienależytego wykonania zadania przed przedsiębiorcę; Działania zwiększające świadomość prawa przedsiębiorcę.8. Wykorzystanie sankcji innych niż sankcje
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2617)
Umowa przedwstępna po nowelizacji kodeksu cywilnego - uwagi ogólne; Ustanowienie ograniczonych praw rzeczowych; treść i forma umowy; Obowiązki notariusza w świetle współczesnych ograniczeń obrotu nieruchomościami rolnymi; Kolizyjne aspekty umów zawieranych z udziałem konsumentów; Skutki procesowe niedochowania formy pisemnej zastrzeżonej dla celów dowodowych; Konstrukcja i charakter prawny umowy pośrednictwa w obrocie nieruchomościami; Konsumenckie prawo odstąpienia od umowy (prawo do namysłu); wykonanie i skutki; Umowne powierzenie zarządu nieruchomościami wspólną osobie fizycznej albo prawnej; Wykonanie świadczeń polegających na zaniechaniu na przykładzie umownych zakazów konkurencji; Zawarcie umowy między przedsiębiorcami w trybie ofertowym w świetle znowelizowanych przepisów kodeksu cywilnego; Skutki prawne ulepszenia przedmiotu najmu wg art.676 k.c.; Zawarcie umowy zastawu na wierzytelności w praktyce bankowej; Nienależyte wykonanie umowy o zastępstwo procesowe; Wina w kontraktowaniu (culpa in contrahendo) na tle zmian w kodeksie cywilnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo konsumenckie / Marek Janczyk ; Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. - Stan prawny na 1.05.2007 r. - Poznań : Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 2008. - 186 s. ; 24 cm.
1. Wprowadzenie do prawa konsumenckiego, 2. Instytucje i organy ochrony konsumenta, 3. Bezpieczeństwo produktów, 4. zagadnienia ogólne umów konsumenckich, 5. Umowa sprzedaży, 6. Umowy o świadczenie usług, 7. Usługi turystyczne, 8. umowy o świadczenie usług finansowych, 9. Ochrona prywatności konsumenta, 10. Nieuczciwe praktyki handlowe, 11. Dochodzenie roszczeń konsumenckich
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Komenatrze praktyczne)
1: Założenia legislacyjne. 2. Ogólna charakterystyka przebiegu upadłości konsumenckiej. 3. Ustawa z dnia 5 grudnia 2008 r. o zmianie ustawy - Prawo upadłościowe i naprawcze oraz ustawy o kosztach sądowych w sprawach cywilnych (Dz, U. Nr 234, poz 1572).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Prawa Handlowego)
1. Miejsce niedozwolonych postanowień umownych w systemie prawa, 2. Niedozwolone postanowienia umowne - analiza pojęcia, 3. Prawne środki służące ochronie konsumenta przed niedozwolonymi postanowieniami umownymi, 4. Ocena obowiązującej regulacji z uwzględnieniem rozwiązań obcych oraz stopnia implementacji prawa europejskiego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przeciwdziałanie nieuczciwym praktykom rynkowym : komentarz / Arkadiusz Michalak. - Stan prawny na styczeń 2008 r. - Warszawa : C.H.Beck, 2008. - 168 s. ; 21 cm.
(Krótkie Komentarze Becka)
Ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym z dnia 23 sierpnia 2007 r.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rola opakowań w komunikacji rynkowej. 2. Konsumeryzm i polityka wobec konsumentów. 3. Wymagania stawiane produktom i opakowaniom w zakresie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia konsumentów. 4. Wymagania stawiane produktom i opakowaniom w realizacji prawa konsumentów do rzetelnej informacji. 5. Wymagania stawiane opakowaniom w zakresie ochrony środowiska naturalnego. 6. Rola opakowań w procesie doskonalenia edukacji konsumentów. 7. Wymagania stawiane produktom i opakowaniom w zakresie ochrony przed nieuczciwymi praktykami rynkowymi. 8. Kierunki działań w polityce konsumenckiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część !. Edukacja konsumencka - zagadnienia podstawowe. Interesariusz znany konsumentom. O naturze praw konsumenckich, w szczególności o prawie konsumentów do edukacji. Działania edukacyjno-informacyjne Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta. Część II: Postawy konsumenckie - perspektywa teoretyczna i wyniki badań. Etyka w konsumpcji jako problem nie tylko producentów i nabywców. Socjalizacja konsumencka jako czynnik kształtowania odpowiednich postaw konsumentów. Motywacje i typy zachowań konsumentów na rynku ekożywności - na przykładzie mieszkańców Polski Południowo-Wschodniej. Przykładowa reakcja klienta na zwiększanie jego wiedzy o zasadach kredytu konsumenckiego. Wirtuozeria działań marketingowych a świadomość konsumentów. Współczesna edukacja konsumentów. Rola partnerstwa międzysektorowego w równoważeniu wzorców konsumpcji. Ocena wiedzy studentów z zakresu wybranych praw przysługujących konsumentom. Konsumeryzm polityczny - siła współczesnego konsumenta. Część III: Edukacja konsumencka w praktyce - poradnictwo, projekty, kampanie edukacyjne. Skuteczność edukacji konsumenckiej - wybrane aspekty. Ochrona praw konsumenta jako zadanie dla samorządu powiatowego - znaczenie współpracy z mediami lokalnymi dla podnoszenia świadomości w zakresie praw konsumenckich. Działania edukacyjne Stowarzyszenia Konsumentów Polskich. Rola rzecznika konsumentów w kształtowaniu świadomości konsumenckiej - refleksje praktyka. Samorządowa edukacja konsumencka - teoria a praktyka. Zasady dobrych praktyk na rynku Consumer Finance w Polsce. Zarządzanie aktywizacją na rzecz zrównoważonej konsumpcji w gminach. Poradnictwo prawne jako forma edukacji konsumenckiej Federacji Konsumentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kryteria wyodrębnienia sprzedaży w obrocie konsumenckim, 2. Charakterystyka ustawowego uprawnienia do odstąpienia od umowy, 3. Wykonanie i skutki konsumenckiego prawa odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyny (praw do namysłu), 4. Niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową a wadliwość rzeczy, 5. Konsumenckie prawo odstąpienia od umowy jako uprawnienie wynikające z gwarancji ustawowej oraz rękojmi za wady rzeczy, 6. Konsumenckie praw odstąpienia od niektórych innych umów dotyczących rzeczy, 7. Związki umów w obrocie konsumenckim
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Prawa Handlowego)
1. Zagadnienia ogólne, 2. Wymogi informacyjne ciążące na profesjonaliści, 3. Zgodność z umową, 4. Uprawnienia kupującego, 5. Gwarancja, 6. Zagadnienia uzupełniające
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ustawa z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie)
Zagadnienia ogólne dot. konsumenta: Pojęcie konsumenta w prawie wspólnotowym i prawie polskim; Pojęcie konsumenta w ubezpieczeniach - uwagi o art. 384 § 5 k.c.; Realne możliwości zapoznawania się klientów z wzorcami umownymi. Ochrona konsumenta usług finansowych: Ochrona konsumenta usług finansowych świadczonych przez Pocztę Polską; Implementacja dyrektywy 2002/65/WE do krajowych porządków prawnych; Cywilnoprawna ochrona konsumenta usług finansowych w umowach zawieranych na odległość; Ochrona konsumenta usług finansowych w świetle prawa wspólnotowego - wybrane zagadnienia. Ochrona konsumenta usługi ubezpieczeniowej: Ochrona konsumenta usługi ubezpieczeniowej w świetle art. 807 § 2 k.c. - stan obecny i projektowany; Publicznoprawne instrumenty ochrony konsumenta usługi ubezpieczeniowej. Ogólne zagadnienia zabezpieczenia wierzytelności: Z problematyki przeniesienia praw w celu zabezpieczenia wierzytelności (przegla możliwości). Zabezpieczenia finansowe służące ochronie konsumenta usług turystycznych: Zabezpieczenie finansowe organizatorów turystyki w świetle orzecznictwa Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości; Ochrona konsumenta usług turystycznych w zakresie ubezpieczeń obowiązkowych i dobrowolnych. Wybrane zagadnienia związane z wierzytelnościami i długami konsumenckimi; Prawne aspekty przelewu wierzytelności konsumenckiej; Przekształcenie wierzytelności konsumentów na skutek ogłoszenia upadłości - pozycja prawna konsumenta w polskim prawie upadłościowym i naprawczym. Zagadnienia wybrane. Proceduralne aspekty ochrony konsumenta: Bankowy Arbitraż Konsumencki; Problematyka procesowa konsumenckich usług finansowych; Rozstrzyganie sporów konsumenckich w telekomunikacji; Formuła polubownego rozstrzygania sporów transgranicznych z udziałem konsumenta usług finansowych; Sprawozdanie z przebiegu konferencji (22-24 września 2005 r., Krynica Górska)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Seria z paragrafem)
Ustawa z dnia 12 września 2002 r. o elektronicznych instrumentach płatniczych; Ustawa z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych; Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych; Ustawa z dnia 15 grudnia 2000 r. o ochronie konkurencji i konsumentów; Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych; Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną; Ustawa z dnia 21 lipca 2000 r. - prawo telekomunikacyjne; Ustawa z dnia 30 czerwca 2000 r. - prawo własności przemysłowej; Ustawa z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym; Uchwała Sejmu RP z dnia 14 lipca 2000 r. w sprawie budowania podstaw społeczeństwa informacyjnego w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej