Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(39)
Forma i typ
Książki
(39)
Dostępność
tylko na miejscu
(32)
dostępne
(28)
Placówka
Wypożyczalnia
(28)
Czytelnia
(32)
Autor
Strzyczkowski Kazimierz
(5)
Gruchman Bohdan
(3)
Małuszyńska Ewa
(3)
Bernatt Maciej
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bond Alison
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Bylok Felicjan
(1)
Bywalec Czesław
(1)
Day Derek
(1)
Dzikiewicz-Gazda Urszula
(1)
Edwards Helen
(1)
Gazda Zbigniew
(1)
Goik Magdalena
(1)
Janczyk Marek
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Jarmołowicz Wacław
(1)
Jurkowska Agata
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Kozłowska Anna
(1)
Małachowski Andrzej
(1)
Migdał Kazimierz
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Mróz Bogdan
(1)
Nestoruk Igor B
(1)
Nieżurawski Lech
(1)
Partycki Sławomir
(1)
Pawłowska Bożena
(1)
Rudnicki Leszek
(1)
Samecki Wiesław
(1)
Sikora Jan
(1)
Skoczny Tadeusz
(1)
Stone Merlin
(1)
Szczepańska Magdalena
(1)
Szołtysek Katarzyna
(1)
Sztumska Bożena
(1)
Tichy Maciej
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Witkowska Justyna
(1)
Woźniczka Jarosław
(1)
Zając Aleksander
(1)
Zalega Tomasz
(1)
Zawadzka Anna Maria
(1)
Zrałek Jolanta
(1)
Ładoński Wiesław
(1)
Światowiec Justyna
(1)
Światowy Grażyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(34)
Kraj wydania
Polska
(39)
Język
polski
(39)
Temat
Konsumenci (ekon.)
(35)
Konkurencja
(8)
Monopol
(6)
Energetyka
(5)
Handel
(5)
Marketing
(5)
Poczta
(5)
Prawo gospodarcze
(5)
Rynek
(5)
Zamówienia publiczne
(5)
Decyzje
(4)
Ekonomia
(4)
Gospodarka kapitalistyczna
(4)
Jednolity rynek UE
(4)
Mikroekonomia
(4)
Pieniądz
(4)
Transport
(4)
Unia Europejska
(4)
Wspólna Polityka Rolna UE
(4)
Gospodarka
(3)
Instytucje europejskie
(3)
Integracja europejska
(3)
Ochrona środowiska
(3)
Polityka zagraniczna
(3)
Produkcja
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Telekomunikacja
(3)
Unia Gospodarcza i Walutowa
(3)
Wspólnota Europejska
(3)
Internet
(2)
Kadry
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Obsługa klienta
(2)
Opakowania
(2)
Pomoc publiczna
(2)
Promocja handlowa
(2)
Reklama
(2)
Spożycie
(2)
Usługi
(2)
Zarządzanie
(2)
Znaki towarowe
(2)
Bancassurance
(1)
Baza danych
(1)
Bezpieczeństwo produktu
(1)
Bezrobocie
(1)
Bogactwo
(1)
Ceny
(1)
Certyfikacja zgodności
(1)
Dochód
(1)
Dochód narodowy
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Inflacja
(1)
Informacja
(1)
Jakość
(1)
Jakość produktu
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Liberalizm gospodarczy
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Makroekonomia
(1)
Marka*
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Merchandising -- podręcznik akademicki
(1)
Motywacja
(1)
Nowy produkt
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Popyt
(1)
Praca
(1)
Produkcja (ekon.)
(1)
Przedsiębiorstwo -- zaopatrzenie
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Public relations
(1)
Płaca
(1)
Rynek finansowy
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Rynek pracy
(1)
Ryzyko gospodarcze
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Socjologia
(1)
Społeczeństwo
(1)
Swobodny przepływ kapitału
(1)
Swobodny przepływ osób
(1)
Swobodny przepływ towarów
(1)
Swobodny przepływ usług
(1)
Towar
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Ubezpieczenia osobowe
(1)
Umowa
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zatrudnienie
(1)
39 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Teoria zachowań konsumentów. Rozdział 2. Potrzeby jako podstawa zachowań konsumentów. Rozdział 3. Proces podejmowania decyzji zakupu. Rozdział 4. Wewnętrzne uwarunkowania zachowań konsumentów. Rozdział 5. Zewnętrzne uwarunkowania zachowań konsumentów. Rozdział 6. Znajomość zachowań konsumentów podstawą strategii marketingowej przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Cechy konsumentów i gospodarstw domowych jako podmiotów konsumpcji, 2.Potrzeby konsumenta, 3.Konsumpcja jako proces zaspokajania potrzeb, 4.Statystyczny pomiar konsumpcji, 5.Przemiany w strukturze konsumpcji i ich uwarunkowania, 6.Zachowanie konsumenta na rynku, 7.Konsument w strategiach firm, 8.Proces globlaizacji konsumpcji. Eurokonsumenci, 9.Konsument na rynku internetowym, 10.Ochorna i eduakcja konsumenta
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarys problematyki, 2. Teoretyczne podstawy decyzji konsumenta, 3. Miejsce konsumenta w mechanizmie rynkowym, 4. Zachowania konsumenta we współczesnej gospodarce rynkowej, 5. Ochrona konsumenta
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama jako instrument komunikowania rynkowego, Reklama a psychologiczne uwarunkowania zachowań konsumpcyjnych, Reklama a społeczno-kulturowe uwarunkowania zachowań konsumpcyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. istota i znaczenie teorii zachowań konsumentów. 2. Potrzeby i aspiracje ludzkie jako czynnik inspirujący zachowania konsumentów. 3. Determinanty psychiczne zachowań konsumentów. 4. Uwarunkowania społeczne zachowań konsumentów. 5. Determinanty ekonomiczne zachowań konsumentów. 6. Kształtowanie zachowań konsumentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Public relations na tle procesów komunikacji społecznej - podstawowe pojęcia i zależności, 2. Rynkowe zachowania konsumentów - istota i uwarunkowania, 3. Metodyka badań nad podatnością konsumentów na oddziaływania komunikacyjne występujące w public relations., 4. Narzędzia PR i wrażliwość komunikacyjna jako czynniki kształtujące zachowania rynkowe polskich konsumentów, 5. Ocena komunikacyjnej wrażliwości konsumentów w świetle zaprojektowanej skali pomiarowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoria powstawania satysfakcji klienta: Klient - źródło jego satysfakcji; Satysfakcja klienta - teoria i modele satysfakcji; Proces kształtowania satysfakcji klienta w organizacji; Satysfakcja klienta jako główny czynnik sukcesu organizacji; Warunki skutecznego zarządzania satysfakcją klienta w organizacji; Satysfakcja klienta jako miernik orientacji klienta i poprawy jakości; Satysfakcja klienta a tworzenie koncepcji wewnętrznego urynkowienia organizacji. 2. Zarządzanie satysfakcją klienta w organizacji w świetle badań empirycznych: Analiza i oceny sfery zarządzania satysfakcją klienta w procesie doskonalenia jakości produktu w przedsiębiorstwach przemysłu spożywczego - kontekst analizy empirycznej; Podstawy i warunki budowania skutecznego Podsystemu Zarządzania Satysfakcją Klienta w przedsiębiorstwie - koncepcja modelu PZSK w przedsiębiorstwie; Ocena satysfakcji klientów towarzystw ubezpieczeń; Wpływ satysfakcji klientów na rozwój kanałów dystrybucji - kierunki zmian ;
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Repetytoria / C.H.Beck)
1. Testy; 2. Kazusy; 3. Tablice: Centralne pojęcia z perspektywy interdyscyplinarnej; Prawo konsumenckie- źródła prawa i systematyka; Szczególne prawo konsumenckie; Instrumenty egzekwowania praw konsumentów; Organizacja ochrony konsumentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Dlaczego?: 1.Od zrozumienia do obsesji, 2.Pięć symptomów zastoju marek nastawionych na konsumentów, 3.Dlaczego marki potrzebują wiary, 4.Dlaczego wiara musi być manifestowana, 5.Kolejan marka - czy może marka z pasją?, Cz.II Jak?: 6.Kreowanie marek z pasją: początek podróży, 7.Pierwszy róg: ideologia, 8.Drugi róg: możliwości, 9.Trzeci róg: konsumenci, 10.Czwarty róg: otoczenie, 11.Wyobraźnia marketingowe i punkt pasji, 12.Od tożsamości do rzeczywistości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Przedmiot psychologii. Czym jest współczesna psychologia. Cz.I Człowiek wśród ludzi. Zachowania społeczne człowieka: Orientacja jednostki w otoczeniu społecznym. Gromadzenie i organizacja doświadczenia społecznego; Spostrzeganie ludzi. Jak poznajemy innych; Poznawanie siebie. Jak dochodzimy do wiedzy o sobie samych; Komunikacja interpersonalna. Werbalna i niewerbalna; Zachowania interpersonalne. Formy stosunków międzyludzkich; Wpływ społeczny. Rodzaje wpływu społecznego; Zaburzone formy zachowań społecznych. Cz.II Zachowanie człowieka w organizacji: Dobór kadr, psychologiczne metody doboru; Mechanizmy psychologiczne działające w zespołach pracowniczych; Mechanizmy psychologiczne w czynnościach kierowania; Motywacja do pracy; Ocenianie ludzi w sytuacji pracy; Stres i sposoby jego przezwyciężenia. Cz.III Zachowania ekonomiczne ludzi: Gł. problemy współczesnej psychologii ekonomicznej; Zachowania ekonomiczne zwykłych ludzi; Psychologiczne uwarunkowania przedsiębiorczości; Człowiek w sytuacjach wymiany społecznej. Psychologia zachowań konsumenckich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp. R.I Rynek jako kategoria społeczna : 1.Wokół po jęcie "rynek", 2.Modele rynku w literaturze socjologic znej, 3.Społeczne czynniki warunkujące zachowanie się jednostek na rynku, 4.Kategoria władzy w procesie wymi any rynkowej. R.II Podstawowe wartości rynkowe : 1.Wartości i ich fu nkcje w systemie rynkowym, 2.Rynek a wolność, 3.Rynek a sprawiedliwość, 4.Rynek a równość, 5.Rynek a odpowie dzialność. R.III Przemainy funkcji pieniądza w systemie rynkowym : 1.Ewolucja pieniądza, 2.Formy współczesnego pieniądz a, 3.Ekonomiczne funkcje współczesnego pieniądza, 4. Społeczne funkcje pieniądza, 5.Znaczenie pieniądza eur o w procesie integracji społeczeństw europejskich. R.IV Rynek konsumpcyjny i jego rola w kształtowaniu społeczeństwa konsumpcyjnego : 1.Konsumpcja jako kateg oria socjologiczna, 2.Rynek konsumencji, 3.Społeczne determinanty konsumpcji, 4.Wpływ zbiorowości społeczny ch na zachowania konsumenckie, 5.Wpływ kultury na zach owania konsumenckie. R.V Działalność gospodarcza a zachowania uczestników r ynku : 1.Etyczne zagadnienia w działalności gospodar czej, 2.Etyczne aspekty występujące w relacji producen t-nabywca, 4.Nieetyczne i patologiczne zachowania w sy stemie rynkowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Cz.I Wartość i siła marki. Kształtowanie sie preferencji nabywczych: R.1 Obraz marki w umyśle nabywcy. Skojarzenia składające się na wartość marki; R.2 Wyznaczniki wartości marki. Konstrukcja metod pomiarowych; R.3 Procesy poznawcze stanowiące o sile marki. Cz.II Przywiązywanie do marki produktu i wyznaczniki przywiązania: R.4 Pojęcie przywiązania do marki produktu; R.5 Psychologiczne wyznaczniki przywiązania do marki produktu. Przegląd badań; R.6 Wyznaczniki przywiązania do marki i typ kategorii produktu. Teoretyczne podstawy modelu. Cz.III Wyznaczniki przywiązania, typ kategorii i przywiązanie nabywcy do marki. Analizy empiryczne: R.7 Poszukiwanie wartości i przywiązanie do marki - badanie 6; R.8 Typ kategorii, poszukiwanie wartości i przywiązanie do marki - badanie 7; R.9 Wartości symboliczne produktu i przywiązanie do marki - badanie 8; R.10 Wartości społeczne produktu i przywiązanie do marki - badanie 9; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ekonomia jako nauka o gospodarowaniu, 2. Narzędzia analizy ekonomicznej, 3. Powstanie pieniądza i jego funkcje, 4. Gospodarka rynkowa - istota i determinanty, 5. Elastyczność popytu i podaży, 6. Podstawy decyzji ekonomicznych konsumenta, 7. Popyt konsumenta, 8. Podstawy decyzji ekonomicznych producenta, 9. Koszty produkcji, 10. Rodzaje konkurencji, 11. Równowaga przedsiębiorstwa, 12. Rynek kapitałowy, 13. Rynek pracy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Psychologiczne aspekty kontaktu sprzedawcy z klientem, 2.Mechanizmy podejmowania decyzji konsumenckich, 3.Psychologia oddziaływania reklamy, 4.Negocjacje handlowe, 5.Dziecko jako konsument, 6.Etyka w marketingu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo konsumenckie / Marek Janczyk ; Akademia Ekonomiczna w Poznaniu. - Stan prawny na 1.05.2007 r. - Poznań : Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 2008. - 186 s. ; 24 cm.
1. Wprowadzenie do prawa konsumenckiego, 2. Instytucje i organy ochrony konsumenta, 3. Bezpieczeństwo produktów, 4. zagadnienia ogólne umów konsumenckich, 5. Umowa sprzedaży, 6. Umowy o świadczenie usług, 7. Usługi turystyczne, 8. umowy o świadczenie usług finansowych, 9. Ochrona prywatności konsumenta, 10. Nieuczciwe praktyki handlowe, 11. Dochodzenie roszczeń konsumenckich
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Racjonalność konsumpcji i zachowań konsumentów w świetle teorii, 2.Uwarunkowania konsumpcji polskich gospodarstw domoaych w latach 1990-2002, 3.Problemy koncepcyjno-metodyczne badania racjonalności konsumpcji i zachowań konsumnetów, 4.Ocena racjonalności konsumpcji i zachowań konsumentów - wyniki badań bezpośrednich
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota wirtualnego klienta 2. Infrastruktura techniczna sieci 3. Usługi komunikacyjne 4. Systemowe wsparcie wirtualnego klienta (programy, systemy) 5. Podstawowe operacje biznesowe wirtualnego klienta 6. Wybrane operacje niebiznesowe wirtualnego klienta 7. Badanie rynku wirtualnego klienta 8. Tendencje rozwojowe środowiska wirtualnego klienta
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawowe zagadnienia ekonomii 2. Mechanizm funkcjonowani arynku 3. Elastyczność popytu i podaży 4. Teoria wyboru konsumenta 5. Teoria popytu konsumenta 6. Teorie produkcji 7. Teoria kosztów i zysków 8. Konkurencja doskonała 9. Monopol pełny 10. Konkurencja monopolistyczna 11. Teorie oligopolu 12. Rynek czynników wytwórczych 13. Ekonomia dobrobytu 14. Niedoskonałości mechanizmu rynkowego i rola rządu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Terminologia i typologia sfery konsumpcji, 2. Determinanty konsumpcji, 3. Konsumpcja w teorii ekonomii - rys historyczny, 4. Funkcjie i prawidłowości rozowju konsumpcji, 5. Współczesna konsumpcja - nowe zjawiska i tendencje, 6. Konsumpcja a gospodarka - problem społecznej efektywności rozwoju gospodarczego, 7. Konsumpcja społęczeństwa polskiego po 1989 r.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej