Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(45)
Forma i typ
Książki
(45)
Dostępność
tylko na miejscu
(31)
dostępne
(29)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(29)
Czytelnia
(32)
Autor
Strzyczkowski Kazimierz
(5)
Gruchman Bohdan
(3)
Małuszyńska Ewa
(3)
Janoś-Kresło Mirosława
(2)
Kieżel Ewa
(2)
Olszewski Jan (1960- )
(2)
Pecyna Marlena
(2)
Powałowski Andrzej (1951- )
(2)
Banasiński Cezary (1953- )
(1)
Cieśliński Aleksander
(1)
Dutkiewicz Joanna
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Gruchoła Małgorzata
(1)
Grzegorczyk Filip (1978- )
(1)
Janczyk Marek
(1)
Koroluk Sławomir
(1)
Lewicka-Strzałecka Anna
(1)
Lisińska-Kusnierz Małgorzata
(1)
Makowska Agata
(1)
Mendys Wacław
(1)
Mering Leszek
(1)
Miklaszewska Ewa
(1)
Mróz Bogdan
(1)
Niepokulczycka Elżbieta
(1)
Ozimek Irena
(1)
Patrzałek Wanda
(1)
Pęczalska Barbara
(1)
Ratusińska Izabela
(1)
Sieliwanowicz Elżebieta
(1)
Stefanicki Robert
(1)
Szczepańska Magdalena
(1)
Szostak Ryszard
(1)
Szostek Dariusz
(1)
Szołtysek Katarzyna
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Ucherek Marzena
(1)
Wacław Adamczyk
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Zając Aleksander
(1)
Ładoński Wiesław
(1)
Łysoń Urszula
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(39)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(45)
Język
polski
(45)
Temat
Konsumenci (ekon.)
(43)
Konkurencja
(12)
Prawo gospodarcze
(7)
Handel
(6)
Zamówienia publiczne
(6)
Energetyka
(5)
Monopol
(5)
Ochrona środowiska
(5)
Poczta
(5)
Telekomunikacja
(5)
Jednolity rynek UE
(4)
Transport
(4)
Unia Europejska
(4)
Wspólna Polityka Rolna UE
(4)
Bezpieczeństwo produktu
(3)
Decyzje
(3)
Gospodarka
(3)
Instytucje europejskie
(3)
Integracja europejska
(3)
Opakowania
(3)
Polityka zagraniczna
(3)
Prawo autorskie
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Unia Gospodarcza i Walutowa
(3)
Wspólnota Europejska
(3)
Znaki towarowe
(3)
Banki
(2)
Baza danych
(2)
Dane osobowe
(2)
Harmonizacja prawa
(2)
Internet
(2)
Jakość produktu
(2)
Obsługa klienta
(2)
Podpis elektroniczny
(2)
Pomoc publiczna
(2)
Prawo
(2)
Prawo pracy
(2)
Spożycie
(2)
Usługi
(2)
Żywność
(2)
Artykuły konsumpcyjne
(1)
Aukcja internetowa
(1)
Bancassurance
(1)
Banki internetowe
(1)
Certyfikacja zgodności
(1)
Edukacja
(1)
Edukacja medialna
(1)
Elektroniczna wymiana danych
(1)
Etyka biznesu
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Finanse
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Gwarancja jakości
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Jakość
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Kredyt konsumpcyjny
(1)
Monopol i zwalczanie
(1)
Nieuczciwa konkurencja
(1)
Obrót towarowy
(1)
Ochrona konsumenta
(1)
Odpowiedzialność za produkt
(1)
Podatek
(1)
Polska a Unia Europejska
(1)
Prawa człowieka
(1)
Prawo finansowe
(1)
Prawo gospodarcze międzynarodowe
(1)
Prawo międzynarodowe
(1)
Prawo ochrony środowiska
(1)
Prawo wspólnotowe europejskie
(1)
Programy komputerowe
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przetwarzanie danych
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rynek finansowy
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Skóry
(1)
Sprzedaż
(1)
Swobodny przepływ kapitału
(1)
Swobodny przepływ osób
(1)
Swobodny przepływ towarów
(1)
Swobodny przepływ usług
(1)
Telewizja
(1)
Towary
(1)
Turystyka
(1)
Ubezpieczenia osobowe
(1)
Ubezpieczenia społeczne
(1)
Umowa
(1)
Umowa kupna i sprzedaży
(1)
Upadłość
(1)
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów
(1)
Wolność ekonomiczna
(1)
Własność przemysłowa
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zdrowie publiczne
(1)
onsumenci (ekon.)
(1)
45 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przesłanki, istota i cele ochrony interesów konsumentów, 2. Polityka konsumencka w Unii Europejskiej i w Poslce, 3. Modele instytucjonalne ochrony interesów konsumentów w krajach Unii Europejskiej a polskie realia, 4. Ochrona interesów konsumentów w Polsce w świetle obowiązujących przepisów prawa, 5. Ochrona interesów konsumentów na rynku usług finansowych, 6. Ochrona interesów konsumentów na rynku usług telekomunikacyjnych i pocztowych, 7. Ochrona interesów konsumentów w starszym wieku (w swietle badań opinii)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Konsument i prawa konsumenta, 2.Polityka konsumencka w Unii Europejskiej, 3.Polityka konsumencka w Polsce, 4.Znajomość wybranych regulacji prawnych w zakresie sprzedaży towarów i usług, 5.Edukacja konsumenta
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rynkowe zachowania konsumetów / red. Ewa Kieżel. - Wyd.2. - Katowice : Akademia Ekonomiczna w Katowicach, 2000. - 308 s. : tab., rys. ; 24 cm.
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Konsumpcja i konsument w gospodarce rynkowej; Potrzeby konsumpcyjne jako przesłanki zachowań konsumentów; Zachowania konsumpcyjne konsumentów i gospodarstw domowych; Modele rynkowych zachowań konsumentów; Determinanty rynkowych zachowań konsumentów; Prawidłowości zachowań konsumentów jako rezultat oddziaływania czynników o zróżnicowanym charakterze; Typologia konsumentów jej znaczenie poznawcze i praktyczne; Interes konsumenta w gospodarce rynkowej i jego ochrona; Wiedza o rynkowych zachowaniach konsumentów i jej wykorzystanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Cechy konsumentów i gospodarstw domowych jako podmiotów konsumpcji, 2.Potrzeby konsumenta, 3.Konsumpcja jako proces zaspokajania potrzeb, 4.Statystyczny pomiar konsumpcji, 5.Przemiany w strukturze konsumpcji i ich uwarunkowania, 6.Zachowanie konsumenta na rynku, 7.Konsument w strategiach firm, 8.Proces globlaizacji konsumpcji. Eurokonsumenci, 9.Konsument na rynku internetowym, 10.Ochorna i eduakcja konsumenta
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp; 1. Wprowadzenie; 2. System dochodzenia roszczeń; 3. Sprzedaż; 4. Usługi; 5. Kupujemy żywność.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biała Księga, Polska - Unia Europejska : opracowania i analizy. Prawo ; z. 26)
1. Zakres ochrony interesów konsumenta w aspekcie zagrożeń; 2. Ochrona konsumenta w aspekcie wolnej konkurencji; 3. Bezpieczeństwo i ochrona zdrowia konsumenta; 4. Informacja, edukacja i reprezentacja konsumencka; 5. Publicznoprawna ochrona interesu ekonomicznego konsumenta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Uwagi na tle pojęcie konsument; R.2 Ochrona konkurencji i zbiorowych interesów konsumentów; R.3 Nieuczciwa konkurencja jako czynnik godzący w prawa konsumenckie; R.4 Ochrona konsumentów przed produktami niebezpiecznymi; R.5 Ochrona konsumentów przed wyborami i przyrządami niespełniającymi wymagań technicznych i normatywnych; R.6 Odpowiedzialność za produkt niebezpieczny; R.7 regulacje wzorców umownych; R.8 Treść umów konsumenckich (niedozwolone postanowienia umowne); R.9 Regulacja prawna umów zawieranych poza lokalem przedsiębiorstwa oraz umów zawieranych na odległość; R.10 Sprzedaż konsumencka; R.11 Rękojmia i gwarancja; R.12 Ustawa o kredycie konsumenckim; R.13 Prawo okresowego korzystania z nieruchomości (timesharing); R.14 Regulacja prawna usług turystycznych; R.15 Instytucje i organizacja ochrony konsumentów; R.16 Ochrona informacji dot. konsumentów; R.17 Reglamentacja cen jako system ochrony konsumentów R.18 Procedury publicznoprawnej ochrony konsumentów; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zachowania konsumenckie / pod red. Wanda Patrzałek. - Wrocław : Oficyna Wydaw. Arboretum, 2002. - 238 s. : wykr., tab. ; 21 cm.
I. Teorie konsumpcji : 1. Nowoczesne teorie konsumpcji, 2. Zachowania konsumenckie w procesie urynkowienia gospodarki, 3. Wpływ mediów na kształtowanie się postaw konsumenckich. II. Zachowania konsumenckie na różnych rodzajach rynku : 4. Zachowania konsumenckie na rynku prasowym, 5. Zachowania konsumentów na rynku walutowym na przykładzie klientów dealing-roomu baku komercyjnego, 6. Zachowania konsumenckie na rynku kapitałowym, 7. Wpływ podatków na zachowania konsumenckie. III. Prawne podstawy zachowań konsumenckich : 8. Niektóre aspekty ochrony konsumenta w działalności marketingowej, 9. Ochrona praw konsumenta i produktu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarys problematyki, 2. Teoretyczne podstawy decyzji konsumenta, 3. Miejsce konsumenta w mechanizmie rynkowym, 4. Zachowania konsumenta we współczesnej gospodarce rynkowej, 5. Ochrona konsumenta
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
ME 34. - Warszawa : Urząd Komitetu Integracji Europejskiej, 2007. - 107, [1] s. ; 22 cm.
(Monitor Europejski / Urząd Komitetu Integracji Europejskiej ISSN 1732-8268 ; Nr 34)
Zielona Księga w sprawie przeglądu dorobku wspólnotowego w dziedzinie praw konsumenta. Bruksela 8 lutego 2007 r., Roczna strategia polityczna na rok 2008. Komunikat Komisji, Bruksela, 21 lutego 2007 r., Rada Europejska w Brukseli. Konkulzje prezydencji, Bruksela, 8-9 marca 2007 r., Deklaracja przyjęta z okazji pięćdziesiątej rocznicy podpisania Traktatów Rzymskich, Berlin 25 marca 2007 r.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. UKIE (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie)
1. Prawo konsumencie w Unii Europejskiej - aspekty systemowe: Regulacje konsumenckie w wybranych państwach członkowskich Unii Europejskiej; Rys historyczny polityki konsumenckiej i regulacji konsumenckiej we Wspólnocie Europejskiej (Unii Europejskiej); Problem istnienia wspólnotowego prawa konsumenckiego; Najważniejsze instrumenty oraz cechy prawa konsumenckiego; Dyrektywa jako instrument realizacji polityki konsumenckiej ; 2. Harmonizacja umów konsumenckich w prawie Unii Europejskiej: Wprowadzenie do problematyki prawa umów w porządkach prawnych państw członkowskich Unii Europejskiej; Konsument i profesjonalista jako strony umowy konsumenckiej; Niedozwolone postanowienia umowne jako zakazany element umów konsumenckich; 3. Harmonizacja umów o usługi finansowe w prawie Unii Europejskiej: Uwagi ogólne; Finansowe dyrektywy konsumenckie; Akty prawa pochodnego regulujące usługi finansowe, chroniące także konsumenta; 4. Dyrektywy konsumenckie dotyczące między innymi usług finansowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 341 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; R.1 Regulacja rynku kredytu konsumenckiego; R.2 Implementacja dyrektywy o kredycie konsumenckim; R.3 Koncepcja odpowiedzialnego udzielania kredytu; R.4 Upadłość konsumencka (przesłanki i koncepcji regulacji); R.5 Upadłość konsumencka a kredyt konsumencki; R.6 Ogólne warunki umów i nieuczciwe klauzule kontraktowe; R.7 Ochrona konsumenta czy społeczna odpowiedzialność banków (bankowość socjalna?); R.8 Instytucje kredytowe (banki) a zagadnienie prabanków; R.9Sprzedaż konsumenckich usług finansowych na odległość (otoczenie regulacyjne); R.10 Bankowość elektroniczna (tendencje rozwojowe); R.11 Bankowość elektroniczna (niektóre wyzwania prawne); R.12 Wspólny rynek finansowy w warunkach nowej gospodarki; R.13 Konkurencja a regulacje w sektorze bankowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Sprzedaż konsumencka, 2.Zmiany w przepisach obowiązujących i przepis końcowy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty; 38)
Temat
MIKLASZEWSKA E.: Wstęp; PIERONKIEWICZ H.: Rola konkurencji w kształtowaniu i rozwoju polskiego sektora bankowego; FORNALCZYK A.: Ochrona konkurencji i konsumenta w polskim sektorze bankowym; SZPRINGER W.: Ochrona konkurencji i konsumenta na rynku bankowy Unii Europejskiej; PIONTEK E.: Polityka organów regulacyjnych wobec stymulowania konkurencji; ŚLESZYŃSKA-CHAREWICZ E.: Sytuacja banków z przewagą kapitału polskiego i zagranicznego w 1998 roku; MIKLASZEWSKA E.: Wpływ konkurencji w sektorze bankowym a strategie banków i strukturę rynku; BEDNARCZYK M.: Zmiany w polityce konkurowania na rynku usług bankowych (na przykładzie woj. krakowskiego); SOLARZ J.K.: Outsorcing jako technika walki konkurencyjnej w polskim sektorze bankowym; NAWROCKI B : pierwsza polska konsumencka karta płatnicza BPH-Makro: nowe źródło zysków czy ucieczka przed konkurencją
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Sprzedaż konsumecka
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część !. Edukacja konsumencka - zagadnienia podstawowe. Interesariusz znany konsumentom. O naturze praw konsumenckich, w szczególności o prawie konsumentów do edukacji. Działania edukacyjno-informacyjne Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta. Część II: Postawy konsumenckie - perspektywa teoretyczna i wyniki badań. Etyka w konsumpcji jako problem nie tylko producentów i nabywców. Socjalizacja konsumencka jako czynnik kształtowania odpowiednich postaw konsumentów. Motywacje i typy zachowań konsumentów na rynku ekożywności - na przykładzie mieszkańców Polski Południowo-Wschodniej. Przykładowa reakcja klienta na zwiększanie jego wiedzy o zasadach kredytu konsumenckiego. Wirtuozeria działań marketingowych a świadomość konsumentów. Współczesna edukacja konsumentów. Rola partnerstwa międzysektorowego w równoważeniu wzorców konsumpcji. Ocena wiedzy studentów z zakresu wybranych praw przysługujących konsumentom. Konsumeryzm polityczny - siła współczesnego konsumenta. Część III: Edukacja konsumencka w praktyce - poradnictwo, projekty, kampanie edukacyjne. Skuteczność edukacji konsumenckiej - wybrane aspekty. Ochrona praw konsumenta jako zadanie dla samorządu powiatowego - znaczenie współpracy z mediami lokalnymi dla podnoszenia świadomości w zakresie praw konsumenckich. Działania edukacyjne Stowarzyszenia Konsumentów Polskich. Rola rzecznika konsumentów w kształtowaniu świadomości konsumenckiej - refleksje praktyka. Samorządowa edukacja konsumencka - teoria a praktyka. Zasady dobrych praktyk na rynku Consumer Finance w Polsce. Zarządzanie aktywizacją na rzecz zrównoważonej konsumpcji w gminach. Poradnictwo prawne jako forma edukacji konsumenckiej Federacji Konsumentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ochrona konkurencji / Barbara Pęczalska. - Stan prawny na 10.01.2007 r. - Warszawa : C.H.Beck, 2007. - 427 s. ; 22 cm.
(Prawo dla Firm)
1. Postępowania administracyjne przed Prezesem UOKiK, 2. Właściwości centrali UOKiK a właściwość delegatur UOKiK, 3. Opłaty, 4. Terminy, 5. Dowody, 6. Przedsiębiorca, 7. Strony postępowania, 8. Interes prawny i interes publiczny, 9. Rynek właściwy, 10. Koncentracja, 11. Kartel, 12. Dominacja, 13. Tajemnica przedsiębiorstwa, 14. Kontrola przedsiębiorcy, 15. Kary pieniężne, 16. Leniency, 17. Środki zaskarżania decyzji Prezesa UOKiK, 18. Nowelizacja,
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; R.1 Prawo ochrony konsumentów; R.2 Sprzedaż konsumencka; R.3 Umowy zawierane poza lokalem przedsiębiorstwa - sprzedaż obnośna; R.4 Umowy zawierane na odległość; R.5 Usługi turystyczne; R.6 Usługi w systemie timeshare; R.7 Promocje sprzedaży; R.8 Kredyt konsumencki. Kredyt bankowy. Umowa rachunku bankowego. Elektroniczne instrumenty płatnicze;R.9 Niedozwolone postanowienia umowy; R.10 Bezpieczeństwo produktów; R.11 Cywilnoprawna odpowiedzialność za produkt niebezpieczny; R.12 Prawo do informacji na przykładzie reklamy; R.13 Ochrona zbiorowych interesów konsumentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rola opakowań w komunikacji rynkowej. 2. Konsumeryzm i polityka wobec konsumentów. 3. Wymagania stawiane produktom i opakowaniom w zakresie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia konsumentów. 4. Wymagania stawiane produktom i opakowaniom w realizacji prawa konsumentów do rzetelnej informacji. 5. Wymagania stawiane opakowaniom w zakresie ochrony środowiska naturalnego. 6. Rola opakowań w procesie doskonalenia edukacji konsumentów. 7. Wymagania stawiane produktom i opakowaniom w zakresie ochrony przed nieuczciwymi praktykami rynkowymi. 8. Kierunki działań w polityce konsumenckiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej