Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Dostępność
tylko na miejscu
(8)
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(8)
Autor
Bodył Szymala Piotr
(1)
Burgiel Aleksandra
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Małysa-Kaleta Agata
(1)
Miczyńska-Kowlaska Maria
(1)
Miklaszewska Ewa
(1)
Smyczek Sławomir
(1)
Sowa Izabela
(1)
Sołoma Andrzej
(1)
Stodulny Przemysław
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Zrałek Jolanta
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Temat
Banki
(7)
Konsumenci (ekon.)
(6)
Banki internetowe
(2)
Bankowe usługi detaliczne
(2)
Gospodarstwo domowe
(2)
Kredyt
(2)
Rynek finansowy
(2)
Spożycie
(2)
Usługi
(2)
Artykuły konsumpcyjne
(1)
Europejski Bank Centralny
(1)
Europejski System Banków Centralnych
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gwarancje bankowe
(1)
Konkurencja
(1)
Kredyt konsumpcyjny
(1)
Lojalność konsumentow
(1)
Nadzór bankowy
(1)
Narodowy Bank Polski
(1)
Pieniądz
(1)
Płeć
(1)
Rozliczenia pieniężne
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Rynek pieniężny
(1)
Ryzyko kredytowe
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Upadłość
(1)
Temat: miejsce
Warmińsko-mazurskie, województwo
(1)
8 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty; 38)
Temat
MIKLASZEWSKA E.: Wstęp; PIERONKIEWICZ H.: Rola konkurencji w kształtowaniu i rozwoju polskiego sektora bankowego; FORNALCZYK A.: Ochrona konkurencji i konsumenta w polskim sektorze bankowym; SZPRINGER W.: Ochrona konkurencji i konsumenta na rynku bankowy Unii Europejskiej; PIONTEK E.: Polityka organów regulacyjnych wobec stymulowania konkurencji; ŚLESZYŃSKA-CHAREWICZ E.: Sytuacja banków z przewagą kapitału polskiego i zagranicznego w 1998 roku; MIKLASZEWSKA E.: Wpływ konkurencji w sektorze bankowym a strategie banków i strukturę rynku; BEDNARCZYK M.: Zmiany w polityce konkurowania na rynku usług bankowych (na przykładzie woj. krakowskiego); SOLARZ J.K.: Outsorcing jako technika walki konkurencyjnej w polskim sektorze bankowym; NAWROCKI B : pierwsza polska konsumencka karta płatnicza BPH-Makro: nowe źródło zysków czy ucieczka przed konkurencją
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych / Przemysław Stodulny. - Warszawa : CeDeWu, 2006. - 228 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
1. Jakość usług podstawą satysfakcji klientów i kształtowania ich lojalności: 1.1. Systematyka pojęcia jakości. 1.2. Kształtowanie jakości w sferze usług i jej znaczenie dla banku. 1.3.Związek między jakością usług, satysfakcją klientów oraz ich lojalnością. 2.Satysfakcja i lojalność klientów jako miary konkurencyjności banku: 2.1.Marketing relacji: 2.1.1.Powstanie i istota koncepcji marketingu relacyjnego. 2.1.2.Podstawowe elementy marketingu relacyjnego. 2.1.3.Strategie marketingu relacyjnego. 2.1.4.Relationship banking. 2.2. Satysfakcja klientów oraz sposoby jej pomiaru: 2.2.1.Istota satysfakcji klientów oraz mechanizmy jej powstawania. 2.2.2.Konsekwencje satysfakcji oraz jej barku. 2.2.3.Metody pomiaru satysfakcji. 2.3.Lojalność klientów i metody jej analizy: 2.3.1.Charakterystyka zjawiska lojalności klientów. 2.3.2.Typy i stopnie lojalności. 2.3.3.Badania i analiza lojalności klientów. 2.3.4.Segmentacja klientów ze względu na poziomie lojalności. 3.działania marketingowe banków jako narzędzia kształtowania jakości usług oraz satysfakcji i lojalności klientów: 3.1.Usługa bankowa, zakres oferty banku i marka produktów. 3.2.Cena usług bankowych. 3.4.Działania promocyjne banków. 3.5.Orientacja i działania projakościowe banków w Polsce. 3.6.Programy i działania lojalnościowe. 4.Postrzeganie jakości usług i satysfakcja klientów banków w świetle badań ankietowych: 4.1.Podstawy metodologiczne prowadzonych badań. 4.2.Charakterystyka próby badawczej ze względu na zakres i preferencje dotyczące korzystania z usług bankowych. 4.3.Zakres i preferencje klientów dotyczące korzystania z usług bankowych. 4.4. Ocena i analiza jakości usług bankowych postrzeganej przez klientów. 4.5.zadowoloenie klientów z usług świadczonych przez banki. 5.Związek jakości usług bankowych z zadowoleniem i lojalnością klientów banków: 5.1.Lojalność klientów banków w świetle badań ankietowych. 5.2.Model zależności między oceną jakości usług, satysfakcją klientów banków a ich lojalnością.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Ekonomiczne determinanty konsumpcji w Polskich gospodarstwach domowych; Aktywność zawodowa kobiet a zachowania polskich konsumentów; Identyfikacja preferencji konsumpcyjnych wybranych grup ludności Polski; Badanie satysfakcji konsumentów indywidualnych na rynku usług bankowych; Kształtowanie się motywów postępowania polskich konsumentów w oparciu o rynkowy wizerunek przedsiębiorstwa wykorzystanie metody wywiadu głębinowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; R.1 Regulacja rynku kredytu konsumenckiego; R.2 Implementacja dyrektywy o kredycie konsumenckim; R.3 Koncepcja odpowiedzialnego udzielania kredytu; R.4 Upadłość konsumencka (przesłanki i koncepcji regulacji); R.5 Upadłość konsumencka a kredyt konsumencki; R.6 Ogólne warunki umów i nieuczciwe klauzule kontraktowe; R.7 Ochrona konsumenta czy społeczna odpowiedzialność banków (bankowość socjalna?); R.8 Instytucje kredytowe (banki) a zagadnienie prabanków; R.9Sprzedaż konsumenckich usług finansowych na odległość (otoczenie regulacyjne); R.10 Bankowość elektroniczna (tendencje rozwojowe); R.11 Bankowość elektroniczna (niektóre wyzwania prawne); R.12 Wspólny rynek finansowy w warunkach nowej gospodarki; R.13 Konkurencja a regulacje w sektorze bankowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Odczytywanie (interpretacje) realiów zmian transformacyjnych na regionalnym rynku usług bankowo-finansowych, 2.Region warmińsko-mazurski w drodze ku nowym multilikatorom gospodarczym, 3.Gospodarka regionu w sieci bankowej, 4.Opinie przedsiębiorców o działalności banków a ich podstawy wobec zaciągania kredytu na finansowanie działalności firmy, 5.Różne aspekty "ograniczonego zaufania" klientów wobec banków, 6.Przyczyny nie korzystania z kredytu bankowego, 7"Nie" przedsiębiorców wobec kredytów bankowych konfigurowane z różnymi parametrami ich firm, 8.Zróżnicowanie przyczyny nie korzystania z kredytu bankowego w zależności od opinii o działalności banków
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.71 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Istota i znaczenie konsumpcji oraz zachowań konsumenckich w życiu gospodarczym, 2.Sytuacja ekonomiczna gospodarstw domowych w okresie transformacji systemowej w Polsce, 3.Polskie gospodarstwa domowe, a nowa rzeczywistość ekonomiczna, 4.Współczesne kierunki rozwoju konsumpcji, 5.Społeczeństwo informacyjne, 6.Proces globalizacji, 7.Rola technologii i systemów informacyjnych, 8.E-comerce, 9.Rynki elektroniczne, 10.Rynki elektroniczne w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Klient pojawia się w banku. 2. Klient lokuje pieniądze. 3. Klient dokonuje rozliczenia. 4. Klient pożycza pieniądze. 5. Wpływ szczegółowych obowiązków i uprawnień banków na sytuację klientów. 6. Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (Stan prawny na 1 lipca 2005 r.).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.71 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej