Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(14)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(14)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(14)
dostępne
(13)
Placówka
Wypożyczalnia
(13)
Czytelnia
(14)
Autor
Allaire Yvan
(1)
Anusz Jan
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Baraniecka Anna
(1)
Bartes Frantisek
(1)
Drążek Zygmunt
(1)
Firsirotu Mihaela E
(1)
Grant Robert G
(1)
Kaplan Robert S
(1)
Koźmiński Andrzej
(1)
Krupski Rafał
(1)
Krzos Grzegorz
(1)
Kułaczkowski Jakub
(1)
Maleszyk Edward
(1)
Niemczynowicz Benedykt
(1)
Norton David P
(1)
Pogorzelski Jacek
(1)
Pokorska Barbara
(1)
Rokita Jerzy
(1)
Rudolf Stanisław
(1)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(11)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(15)
Język
polski
(15)
Temat
Konkurencja
(11)
Przedsiębiorstwo
(10)
Zarządzanie
(5)
Zarządzanie strategiczne
(5)
Marketing
(3)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Benchmarking
(1)
Controlling
(1)
Decyzje
(1)
Ekonomia
(1)
Ekorozwój
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Internet
(1)
Kanada
(1)
Kultura
(1)
Logistyka
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Obsługa klienta
(1)
Organizacja
(1)
Outsourcing
(1)
Państwo
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(1)
Polityka narodowościowa
(1)
Produktywność pracy
(1)
Protekcjonizm
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Rachunkowość
(1)
Rada nadzorcza
(1)
Reengineering*
(1)
Rolnictwo
(1)
Rynek
(1)
Ryzyko
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(1)
15 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / PWN Wydawanictwo Naukowe)
1. Wprowadzenie; 2. Opracowanie strategii; 3. Planowanie strategii; 4. Inicjatywy strategiczne: wprawianie strategii w ruch; 5. Zestrajanie jednostek organizacyjnych i pracowników; 6. Planowanie operacji: zestrajanie programów doskonalenia procesów; 7. Planowanie operacji: prognozowanie sprzedaży, zdolność produkcyjna zasobów, budżety dynamiczne; 8. Zebrania poświęcone przeglądowi operacji i strategii; 9. Zebrania poświęcone testowaniu i adaptacji strategii; 10. Biuro zarządzania strategią
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp. 1. Charaketrystyka koncepcji business process reengineering (BPR): 1.1.Istota i znaczenie BPR. 1.2. Charakterystyka zmian w przedsiębiorstwie podczas stosowania reengineeringu. 1.3. Związek BPR z nowoczesnymi metodami zarządzania: clientingiem, outsourcingiem, benchmarkingiem, organizacją opartą na wiedzy, total quality management, lean management. 2.Metodyki reengineeringu: 2.1. Metodyka projektowania i wdrażania reengineeringu w przedsiębiorstwie według M.Hammera i J.Champy`ego. 2.2. Metodyka projektowania i wdrażania reengineeringu w przedsiębiorstwie według R.L. Manganellego i M.M. Kleina. 2.3. Metodyka projektowania i wdrażania BPR w przedsiębiorstwie według N.Obolensky`ego. 2.4. Metodyka stopniowego usprawniania procesów i zarządzania nimi według Rummlera-Brachego. 2.5. Podobieństwa i różnice w podejściu metodycznym do koncepcji reengineeringu. 3. Narzędzia stosowane podczas wdrażania reengineeringu w przedsiębiorstwach: 3. Narzędzia stosowane podczas wdrażania reengeeringu w przedsiębiorstwach: 3.1. Technologia informatyczna jako podstawowe narzędzie wspomagające reengineering. 3.2. "Czysta kartka" M. Hammera jako narzędzie służące poszukiwaniu nowatorskich rozwiązań organizacyjnych. 3.3. Mapa relacji jako narzędzie identyfikujące relacje między podmiotami procesu zmian. 3.4. Mapa procesu jako główne narzędzie reengineeringu. 3.5. Tabela miar i standardów jako narzędzie parametryzacji i standaryzacji procesu. 3.6. Narzędzia planowania i harmonogramowania. 4. Kreowanie przewagi konkurencyjnej w przedsiębiorstwie z wykorzystaniem BPR: 4.1. Strategia przedsiębiorstwa jako czynnik kształtujący przewagę konkurencyjną. 4.2. Identyfikacja pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa a reengineeringu. 4.3. Identyfikacja głównych czynników wpływających na pozycję konkurencyjną przedsiębiorstwa wdrażającego reengineering. 5. Przykłady i skutki implementacji BPR w przedsiębiorstwach: 5.1. Przykłady literaturowe przedsiębiorstw, które wzmocniły swoją pozycję konkurencyjną dzięki zastosowaniu reengineeringu. 5.2. Charakterystyka eksperymentu badawczego w przedsiębiorstwie XYZ SA. 5.3. Charakterystyka i wyniki badań ankietowych przeprowadzonych w przedsiębiorstwach, które zastosowały koncepcję reengineeringu. 5.4. Podsumowaniu badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Walka konkurencyjna przedsiębiortsw / Frantisek Bartes. - Warszawa : C.H.Beck, 2003. - 193 s. : wykr. ; 24 cm.
(Vademecum Menedżera)
Cz. I Istota walki konkurencyjnej: 1. Optymalne skon centrowanie sił, 2. Moment zaskoczenia i wybór miejsca walki, 3. Komunikacja między "dowódcą" i "jednostkami", 4. Dalsze reguły pomyślnego prowadzenia walki w praktyce przedsiębiorczej, 5. Zadania specyficznego systemu informacyjnego w alce ofensywnej przedsiębiorstwa, 6. Wykorzystywanie reguł pomyślnego prowadzenia walki i jej głównego narzędzia - Spefisu w warunkach praktyki przedsiębiorczej firm czeskich. Cz. II Praktyka walki konkurencyjnej: 7. Praktyka walki konkurencyjnej w warunkach polskich oraz możliwości jej racjonalizacji i humanizacji. Przykłady, 8. Możliwości integracji systemu Spefis z innymi systemami zarządzania w oparciu o ryzyko przedsiębiorcy - traktowane jako wspólny integrator dla tych systemów, 9. Innowacje jako efektywna broń w walce konkurencyjnej, Załączniki
4.Dalsze reguły pomyślnego prowadzenia walki w prakty ce przedsiębiorczej, 5.Zadania specyficznego systemu informacyjnego w walce ofensywnej przedsiębiorstwa, 6. Wykorzystywanie reguł pomyślnego prowadzenia walki i jej głównego narzędzia-Spefisu w warunkach praktyki przedsiębiorczej firm czeskich. Cz.II Praktyka walki konkurencyjnej : 7.Praktyka walki
konkurencyjnej w warunkach polskich oraz możliwości jej racjonalizacji i humanizacji.Przykłady, 8.Możliwo ści integracji systemu Spefis z innymi systemami zarzą dzania w oparciu o ryzyko przedsiębiorcy-traktowanie jako wspólny integrator dla tych systemów, 9.Innowacje
jako efektywna broń w walce konkurencyjnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
Cz.I Istota procesu pozycjonowania produktu: 1. Definiowanie pozycjonowania, 2. Cel, efekty i kryteria pozycjonowania, 3. Pozycjonowanie a strategiczne planowanie marketingowe. Cz.II Rynkowe uwarunkowania pozycjonowanie produktu: 4. Istota konkurencji i definiowanie konkurentów, 5. Wyróżnianie sie jako sposób komunikwoania na rynku, 6. Istota i modele zachowań nabywczych, 7. Rola czynników demograficznych, ekonomicznych, psychologicznych, społecznych i kulturowych w zachowaniach nabywczych. Cz.III Proces i strategia pozycjonowania produktu: 8. Etapy pozycjonowania produktu, 9. strategia pozycjonowania produktu, 10. Przeciwstawne sposby pozycjonowania produktu. Cz.IV Pozycjonowanie produktu w praktyce: 11. Pozycjonowanie innowacji, 12. Pozycjonowanie produktów wielowymiarowych, 13. Błędne praktykiw pozycjonowaniu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Integracja a proces konkurowania, 2. Potencjalne, specyficzne źródła konkurowania zintegrowanych sieci handlowych, 3. Zarządzanie zakupami, dostawami i zapasami, 4. Kształtowanie oferty asortymentowo-cenowej i standardów obsługi, 5. Relacje sieci zintegrowanych z nabywcami i otoczeniem rynkowym, 6. Kształtowanie zasobów i działalność inwestycyjna, 7. Uwarunkowania i bariery podwyższania konkurencyjności sieci zintegrowanych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Umiędzynarodowienie i globalizacja, Nowe źródła przewagi konkurencyjnej, Strategie i struktury w zarządzaniu międzynarodowym, Umiędzynarodowienie podstawowych elementów łańcucha wartości przedsiębiorstw, Integracja i koordynacja łańcucha wartości przedsiębiorstw międzynarodowych, Umiędzyna- rodowienie polskich przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Co to jest strategia i zarządzanie strategiczne, 2. Przewaga konkurencyjna, 3. Wpływ otoczenia na konkurowanie przedsiębiorstw, 4. Przedsiębiorstwo uczące się, 5. Zasoby jako źródło przewagi konkurencyjnej, 6. Tworzenie wartości dodanej, 7. Strategie biznesów, 8. Strategie konkurencji, 9. Kontekst wewnętrzny tworzenia i utrzymywania przewagi konkurencyjnej - kultura organizacyjna
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Poznaniu ; 43)
Kształtowanie ogólnej strategii przedsiębiorstwa: Model biznesu jako podstawa zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem; Wykorzystanie opcji rzeczywistych w planowaniu strategicznym. Konkurencyjność przedsiębiorstwa i czynniki ja kształtujące: Niematerialne czynniki konkurencyjności przedsiębiorstwa; Metody kwalifikacji przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa. Implementacja strategiczna: Implementacja w zarządzaniu strategicznym; Kluczowe kompetencje w zarządzaniu strategicznym przedsiębiorstwem. Kontrola strategiczna: System Strategicznej Karty Wyników - model amerykański; Metodologia tworzenia Strategicznej Karty Wyników wg koncepcji niemieckich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie / Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne)
R.1 Wprowadzenie do zarządzania strategicznego: Pojęcie i istota zarządzania strategicznego; Ewolucja zarządzania strategicznego. R.2 Model zarządzania strategicznego: Podstawowe typy decyzji w przedsiębiorstwie; Etapy zarządzania strategicznego; Pojęcie, rodzaje i poziomy strategii firmy; Misja przedsiębiorstwa; Wizja przedsiębiorstwa; Cele przedsiębiorstwa; Analiza zew. (otoczenia) przedsiębiorstwa; Analiza wew. przedsiębiorstwa; Alternatywy strategiczne; Wybór strategiczny; Programy strategiczne; Kontrola strategiczna. R.3 Strategie konkurencyjne przedsiębiorstwa: Rodzaje strategii przedsiębiorstwa; Strategie konkurencyjne Portera. R.4 Podstawowe strategie rozwoju przedsiębiorstwa: Strategia integracji poziomej; Strategia integracji pionowej; Strategia dywersyfikacji; Strategia zawężania pola działalności 9divestment); Strategia likwidacji; strategia restrukturyzacji; Strategia rozwoju rynku; Strategia rozwoju produktu. R.5 Analiza strategiczna przedsiębiorstwa: Metoda analizy strategicznej; Analiza otoczenia przedsiębiorstwa Metody analizy makrootoczenia; Metody analizy mikrootoczenia. R.6 Metody portfelowe jako narzędzie badania pozycji rynkowej przedsiębiorstwa: Cykl życia; Metoda Boston Consulting Group (BCG); Macierz McKinseya; Macierz ADL Macierz Hofera i Schendla. R.7 Kompleksowe metody analizy strategicznej: Metoda SWOT; Metoda SPACE; Metoda Credit Commerciale de France (CCF). R.8 Rola analizy finansowej w kompleksowej diagnozie strategicznej przedsiębiorstwa: Wykorzystanie analizy finansowej w zarządzaniu strategicznym; Mierniki standingu finansowego przedsiębiorstwa; Generalna sytuacja strategiczna przedsiębiorstwa. R.9 Przykład diagnozy i wyboru strategii przedsiębiorstwa: Ogólna ch-ka przedsiębiorstwa; Prezentacja firmy Analiza otoczenia przedsiębiorstwa; Analiza strategiczna browaru X; Ocena ekonomicznej kondycji browaru X; Wybór strategii rozwoju browaru X. R.10 Pakiet "Zarządzanie Strategiczne Przedsiębiorstwem"(ZSP): Informacje ogólne oraz instalacja pakietu ZSP; Uruchomienie pakietu ZSP; Opis menu wyboru; Praca w trybie "Przykładowy" lub "Roboczy"; Praca w trybie "Kreator".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (5 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Logistyka)
Cz. I ERC jako strategia łańcucha dostaw: 1. Istota ERC, 2. Obszary zadaniowe ERC. Cz. II Realizacja ERC - teoria i praktyka, Cz. III Strategia ERC jako narzędzie poprawy konkurencyjności łańcuchów dostaw na przykładzie sektora farmaceutycznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I. Wstęp : Rozdział 1.: Koncepcja strategii ; Część II. : Narzędzia analizy strategii : Rozdział 2. : Cele , wartości i efekty działalności , Rozdział 3. : Analiza sektora : podstawy , Rozdział 4. : Dalsze zagadnienia analizy sektora i konkurencji , Rozdział 5. : Analiza zasobów i umiejętności , Rozdział 6. : Rozwijanie zasobów i umiejętności , Rozdział 7. : Struktura organizacyjna i systemy zarządzania : podstawy realizacji strategii ; Część III. : Analiza przewagi konkurencyjnej : Rozdział 8. : Cechy i źródła przewagi konkurencyjnej , Rozdział 9. : Przewaga kosztowa , Rozdział 10. : Przewaga oparta na zróżnicowaniu ; Część IV. : Strategie biznesowe w kontekście różnych sektorów : Rozdział 11. : Ewolucja sektora i zmiana strategiczna , Rozdział 12. : Sektory technologiczne i zarządzanie innowacjami , Rozdział 13. : Przewaga konkurencyjna w sektorach dojrzałych ; Część V. : Strategia korporacyjna : Rozdział 14. : Integracja pionowa i zakres działalności firmy , Rozdział 15. : Strategie globalne i korporacja wielonarodowa , Rozdział 16. : Strategia dywersyfikacji , Rozdział 17. : Wdrażanie strategii korporacyjnej : zarządzanie korporacją wielobranżową , Rozdział 18. : Aktualne trendy w zarządzaniu strategicznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658,1/,5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Przedsiębiorstwo a tworzenie wartości ekonomicznej; Dynamika kosztów: ekonomiczne i technologiczne impera- tywy firmy; Dynamika rynków i konkurencji; Dynamika strategiczna: systemy strategiczne i strategie rynkowe Dynamika społeczna i psychologiczna organizacji; Zarządzanie ryzykiem i niepewnością. Metoda technokra- tyczna, polityczna i strukturalna.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Treść i uwarunkowania zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej, 2.Funcje zarządzania marketingiem, 3.Klasyczne metody zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej, 4.Współczesne metody zarządzania przedsiębiorstem w przestrzeni marketingowej, 5.Wybrne problemy zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej. Metody współpracy z klientami
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Kielcach / Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji im.prof. Edwarda Lipińskiego w Kielcach ; Nr 4)
Cz. I Współczesne problemy ekonomii i polityki ekonomicznej: 1.Konkurencje jako podstawa systemu gospodarczego w doktrynie Fridricha Augusta von Hayeka, 2.Wybrane czynniki zmian wydajności pracy w sektorze publicznym i prywatnym, 3.Przedstawicielstwo pracownicze w polskich radach nadzorczych, 4.Zasada zrównoważonego rozwoju jako priorytet polskiej polityki społecznej i gospodarczej oraz jako zasada ogólna systemu prawa, 5.Przyczyny protekcjonizmu rolnego w Polsce w okresie transformacji systemowej. Cz. II Orientacja marketingowa : 1.Orienatacja marketingowa a rozumienie strategii marketingowej, 2.Pozycjonowanie przedsiębiorstwa poprzez kreatywne kształtowanie wizerunku rynkowego, 3.Znaczenie sektorowych procesów ewolucyjnych w strategicznych zachowaniach przedsiębiorców, 3.Idea tożsamości firmy - koncepcja Corporate Identity, 5.Pozyskiwanie inwestorów zagranicznych jako ważny element strategii rozwoju gospodarczego miasta Glasgow. Cz. III Analiza ekonomiczna przedsiębiorstw: 1.Różnice w krajowych systemach rachunkowości oraz jej harmonizacja i standaryzacja, 2.Analiza kosztów przedsiębiorstwa w układzie rodzajowym, 3.Ocena kondycji ekonomicznej przedsiębiorstw budowlanych określana za pomocą rozmytej metody analizy skupień, 4.Problem implementacji controllingu operatywnego i jego informatyzacja we współczesnym przedsiębiorstwie, 5.Analiza punktów krytycznych jako narzędzie wyboru optymalnej formy opodatkowania dochodów z działalności gospodarczej. Cz.IV Problemy politologii: 1.O pojęciu potęgi państw (jednostek politycznych), 2.Grupy narodowe i etniczne a polityka multikulturalizmu w Kanadzie, 3.Altywne wykorzystanie Internetu w polityce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
„Studia Prawno-Ekonomiczne” są jednym z nielicznych w kraju wydawnictw ciągłych, koncentrujących uwagę na problematyce wspólnej dla środowisk ekonomicznych i prawniczych. Na ich łamach wypowiadają się wybitni krajowi przedstawiciele nauk ekonomicznych i prawniczych (blisko 80 profesorów i doktorów habilitowanych), a ponadto debiutujący, utalentowani młodzi pracownicy nauki z terenu całego kraju, są więc wydawnictwem par excellence naukowym. Zasięg oddziaływania czasopisma jest zdecydowanie ponadregionalny. Docierają one nie tylko do środowisk naukowych w całym kraju, ale i do przedstawicieli praktyki, zarówno gospodarczej, jak i obejmującej radców prawnych oraz sądownictwo. Świadczy o tym ogólne zainteresowanie wydawnictwem oraz pozyskiwanie przez Redakcję coraz to nowych autorów, chętnych do publikacji swoich artykułów. W ostatnich latach „Studia Prawno-Ekonomiczne” goszczą na swoich łamach osoby rozpoczynające swoją karierę zawodową w innych ośrodkach akademickich. Są także jedną z ważniejszych pozycji wymiany międzybibliotecznej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej