Form of Work
Książki
(5)
Status
only on-site
(5)
available
(3)
Branch
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(5)
Author
Błaszczyk Klaudia
(1)
Duda Aneta
(1)
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Wydział Nauk Społecznych
(1)
Nęcki Zbigniew
(1)
Olędzki Jerzy
(1)
Rosa Grażyna
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Tworzydło Dariusz
(1)
Uździcki Roman
(1)
Zrałek Jolanta
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(3)
Country
Poland
(5)
Language
Polish
(5)
Subject
Komunikowanie marketingowe
(5)
Komunikacja społeczna
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Public relations
(2)
Informacja
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Instytucje użyteczności publicznej
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing partnerski
(1)
Młodzież
(1)
Nawyki konsumenckie
(1)
Negocjajce
(1)
Public realtions
(1)
Public reltions
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Socjotechnika
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Subject: time
1989-
(1)
5 results Filter
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-8061-554-0
Zawiera: Wstęp. Rozdział I. Brandcasting w mediasferze, czyli założenia wstępne: 1.1. Hybrydowy brandcasting - konceptualizacja zjawiska; 1.1.1. Brandcasting i jego socjotechniki; 1.1.2. Zmiana i efektywność socjotechnik brandcastingu; 1.1.3. Hybrydyzacja przekazów marki; 1.1.4. Cechy hybrydowych przekazów brandcastingu; 1.2. Teoretyczne i metodologiczne podstawy badań; 1.2.1. Analiza dyskursu - ramy teoretyczne; 1.2.2. Translacja wybranych teorii społecznych do analizy dyskursu; 1.2.3. Problemy i techniki badawcze. Rozdział II. Public relations - zacieranie granicy między komercyjnym i dziennikarskim przekazem: 2.1. Public relations - transparentna forma komunikowania o marce?; 2.2. `PR-izacja` treści medialnych?; 2.3. Advertorial - szczególny przypadek PR-izacji prasy; 2.3.1. Advertorial - etyka a praktyka jego stosowania; 2.3.2. Badanie advertoriali - ich typy i odbiór. Rozdział III. Blogi - włączanie treści o markach do blogerskiego dyskursu: 3.1. Blogi - hybrydy o wielu funkcjach; 3.2. Proces komercjalizacji blogów - wiarygodność dyskursu?; 3.3. Uwarunkowania i techniki wpływu blogerów; 3.4. Przypadek dwóch blogów modowych; 3.5. Blogi - demokratyczne komunikowanie? Rozdział IV. CRM - nadawanie wiarygodności marce w dyskursach o społecznym zaangażowaniu: 4.1 CRM - `narzędzie` pomocy potrzebującym?; 4.2. Przypadek społecznego zaangażowania w kampanii marki Dove; 4.2.1. Czynniki kampanijnego sukcesu marki Dove; 4.2.2. Dekonstrukcja dyskursu marki Dove. Rozdział V. Społeczności marki - angażowanie konsumenta w dyskurs marki: 5.1. `Społeczności` marki - czy społeczności?; 5.2. SM: między tym, co indywidualne i społeczne; 5.3. SM w kontekście zjawiska groundswell; 5.4. SM a lojalność konsumencka; 5.5. SM jako socjotechnika wspólnie podzielanych wartości; 5.6. Przypadek `Klubu Moja Nivea`; 5.6.1. Czynniki sukcesu `Klubu Moja Nivea`; 5.6.2. Dekonstrukcja dyskursu marki Nivea. Rozdział VI. Branded gaming - transfer emocji i znaczeń, poziomy integracji i akceptacji: 6.1. Proces komercjalizacji gier; 6.2. Specyfika gier a lokowanie marki; 6.2.1. Interaktywność czy reaktywność?; 6.2.2. Responsywność i grywalizacja; 6.2.3. Immersja - jej poziomy a skuteczność lokowania marki; 6.2.4. Przyjemność grania i transfer emocji; 6.3. Lokowanie marki w grach w kontekście branded entertainment; 6.4. Poziomy zintegrowania marki z treścią rozrywkową gier; 6.5. Efektywność branded gaming a modele przetwarzania informacji; 6.6. Branded gaming w opiniach studentów - pytanie o granice komercjalizacji gier. Zakończenie. Bibliografia. Aneks.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
(Komunikacja społeczna w edukacji)
ISBN: 978-83-7611-421-7
1. Współdziałanie interpersonalne: Współdziałanie interpersonalne; Otwartość na "drugiego" człowieka jako podstawa komunikacji wzajemnej; Współdziałanie interpersonalne warunkiem rozwoju organizacyjnego instytucji oświatowych; 2. Konflikty i negocjacje: Negocjacje i komunikowanie- problematyka wzajemnie splątana; Komunikacja w grupie- konflikty i negocjacje w środowisku szkolnym; O znaczeniu cielesnej komunikacji, czyli jak być idolem; Komunikacja interpersonalna w kontekście lobbingu w miejscu pracy; Style postępowania w sytuacji konfliktowej u nauczycieli i studentów- analiza empiryczna; 3. Komunikacja w sytuacjach szkolnych: Język w komunikacji. Rozważania na przykładzie socjolektu studenckiego Uniwersytetu Zielonogórskiego; Komunikacja "w grupie" i "z grupą"- ujęcie dydaktyczne; Rola komunikacji w procesie zarządzania współczesną szkołą; Przedsiębiorczość i innowacyjność jako sygnały w komunikacji mistrz- uczeń na przykładzie WSEI w Krakowie; 4. Trudności komunikacyjne w sytuacjach szkolnych: Trudności komunikacyjne w relacjach nauczyciel- rodzic; Deprywacja kompetencji komunikacyjnych jako imperatyw sytuacji granicznych młodzieży; Komunikacyjne (Kon)teksty nieoficjalnej leksyki uczniowskiej; Potoczności w komunikacji i dialogu edukacyjnym; Przezwiska jako forma nieoficjalnej rówieśniczej komunikacji w grupie
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
ISBN: 978-83-7246-831-4
1. Public relations na tle procesów komunikacji społecznej - podstawowe pojęcia i zależności, 2. Rynkowe zachowania konsumentów - istota i uwarunkowania, 3. Metodyka badań nad podatnością konsumentów na oddziaływania komunikacyjne występujące w public relations., 4. Narzędzia PR i wrażliwość komunikacyjna jako czynniki kształtujące zachowania rynkowe polskich konsumentów, 5. Ocena komunikacyjnej wrażliwości konsumentów w świetle zaprojektowanej skali pomiarowej
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X; Nr 54)
1. Zachowania nabywców na konkurencyjnym rynku: Utrzymywanie nabywców instytucjonalnych na konkurencyjnych rynkach; Nowe i tradycyjne przejawy oddziaływań społecznych na zachowania konsumentów w procesach zakupu wybranych produktów; Postawy mieszkańców Trójmiasta wobec proekologicznych środków transportu miejskiego; Zachowania klientów na rynku usług edukacyjnych szkół wyższych; Zachowania klientów hipermarketów a techniki manipulacji; Zachowania konsumentów na rynku artykułów żywnościowych i nie żywnościowych; Seniorzy jako kluczowy segment odbiorców rynku turystycznego - analiza wybranych obszarów zachowań; Zachowania zakupowe turystów zagranicznych na przykładzie Krakowa (wyniki badań ankietowych); Modele konsumpcji w rodzinach studenckich na tle strategii życiowych pokolenia posttransformacyjnego; Czas wolny jako wyraz zachowań konsumenckich młodych Polaków - ujęcie socjokulturowe; Ocena zmian w zachowaniach nabywczych Polaków - miejsca, style i sposoby dokonywania zakupów; Postawy konsumentów wobec reklamy na przykładzie miasta Tarnobrzeg; Charakterystyka klientów na rynku badań rynkowych i marketingowych - wyniki badań ankietowych; Postawy etnocentryczne mieszkańców lubuskiego w świetle badań ankietowych; Marketing skierowany do kobiet a kolor różowy; 2. Młodzi nabywcy jako ewoluujący, przyszłościowy segment: Źródła informacji najczęściej wykorzystywane przez młodych konsumentów podczas podejmowania decyzji nabywczych w Internecie; Młodzi konsumenci jako odbiorcy reklam telewizyjnych; Młodzi konsumenci wobec społecznych instrumentów promocji wykorzystywanych na rynku żywności; Zjawisko konsumpcji impulsywnej wśród młodych nabywców w Polsce; Marketing doświadczeń a zachowania rynkowe młodych nabywców; Zachowania młodych klientów na rynku usług ubezpieczonych; Wpływ dzieci na zachowania nabywcze ich rodziców; Ocena skuteczności programów lojalnościowych w kształtowaniu lojalności segmentu młodych dorosłych; Proces zakupowy młodych nabywców; Czynniki kształtujące zachowania nabywcze młodych konsumentów; 3. Budowanie relacji z nabywcami: Znaczenie przebiegu procesu zakupowego w budowie zadowolenia konsumenta rynku IT; Programy multipartnerskie jako kolejny etap w budowie lojalności konsumentów; Możliwości wykorzystania teorii marketingu relacji w hotelarstwie; Uwarunkowania lojalności nabywców względem jednostek handlu detalicznego; Budowanie relacji wyższego stopnia jako sposób konkurowania na rynku usług hotelarskich; Znaczenie i systemy marketingu wewnętrznego wykorzystywane w działalności firm; Rola "twarzy" w chińskim marketingu relacji - opinie polskich menadżerów pracujących w Chinach; Narzędzia CRM w firmie marketingu bezpośredniego; Wpływ promocji osobistej na sprzedaż ubezpieczeń; Wpływ satysfakcji i lojalności klienta na wyniki finansowe przedsiębiorstw; Możliwości motywowania klientów wewnętrznych banków (w świetle wyników badań); Rozwijanie relacji z nabywcami jako wyraz adaptacji przedsiębiorstw do nowych wyzwań rynkowych; 4. Rola informacji i badań w analizie zachowań nabywczych: Podejście środków-celów w identyfikacji wartości dla klienta - modelowanie strukturalno-sieciowe; Gromadzenie, upowszechnianie i stosowanie informacji rynkowych a wyniki tworzenia nowych produktów; Zastosowanie technik twórczego myślenia w zakładzie opieki zdrowotnej; Kryteria analizy społeczności wirtualnych; Metody pomiaru satysfakcji studentów w praktyce polskich uczelni; Badania marketingowe na etapie wstępnej eliminacji pomysłów na nowe produkty; Nowoczesne metody badań w zakresie interakcji produkt-człowiek; Modele ścieżkowe jako przykładowe metody badania satysfakcji i lojalności klientów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-14866-9
Część I: Podstawy public relations. 1. Public relations w komunikacji społecznej. 2. Psychospołeczne podstawy public relations. 3. Public relations w instytucjach publicznych i organizacjach pozarządowych. 4. Relacje wewnętrzne. 5. Pomiar efektywności działań public relations. 6. Odpowiedzialność w działaniach public relations - zasady etyczne. Część II: Public relations w komunikacji marketingowej. 7. Zintegrowane komunikowanie marketingowe. 8. Marka a public relations. Część III: Public relations - implikacja w praktyce. 9. Polityczne public relations a kreowanie informacji. Analiza krytyczna. 10. Public relations instytucji finansowych i giełdowych. 11. Zarządzanie informacją w sytuacjach kryzysowych. 12. Praktyka public relations. Organizacja działu public relations i biura prasowego w firmie. 13. Praktyka public relations. Budżetowanie kampanii public relations.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again