Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(43)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(42)
Czasopisma
(1)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(38)
dostępne
(31)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(32)
Czytelnia
(38)
Autor
Kozielski Robert
(3)
Andrzejewski Piotr
(1)
Anuszewska Izabella
(1)
Bakalarski Krzysztof
(1)
Barbaro Natalia de
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Blythe Jim
(1)
Bond Alison
(1)
Borowiecki Ryszard
(1)
Burk Wood Marian
(1)
Błaszczyk Klaudia
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Czyżewska Maria
(1)
Daszkiewicz Damian
(1)
Davis Anthony
(1)
Drzazga Marek
(1)
Duda Aneta
(1)
Fereniec Jan
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Gregory Anne
(1)
Gryszkiewicz Bronisław
(1)
Guth David W
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Górska Grażyna
(1)
Henslowe Philip
(1)
Jakóbczyk-Gryszkiewicz Jolanta
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kall Jacek
(1)
Karcz Kornelia
(1)
Kassay Stefan
(1)
Kassay Štefan
(1)
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Wydział Nauk Społecznych
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Kowalska Marzena
(1)
Kwieciński Mirosław
(1)
Limański Andrzej
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Lisińska-Kusnierz Małgorzata
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Marsh Charles
(1)
Michalak Piotr R
(1)
Murdoch Anna
(1)
Musz Anna
(1)
Nowacki Robert
(1)
Nowak Wojciech Paweł
(1)
Nęcki Zbigniew
(1)
Okupniak Liliana
(1)
Parkes Aneta
(1)
Pazio Nemezjusz M
(1)
Poovey Short Bonnie
(1)
Robson Kinga
(1)
Sawicka-Chrapkowicz Anna
(1)
Sipa Monika
(1)
Sitek Marcin
(1)
Skawińska Eulalia
(1)
Skibiński Andrzej
(1)
Skorus Piotr
(1)
Staszewska Jolanta (1960- )
(1)
Stone Merlin
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Szymura-Tyc Maja
(1)
Tworzydło Dariusz
(1)
Ucherek Marzena
(1)
Uździcki Roman
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Widera Zbigniew
(1)
Woźniczka Jarosław
(1)
Wright Jeremy
(1)
Zasępa Piotr
(1)
Zrałek Jolanta
(1)
Čemerková Šárka
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Šmid Wacław
(1)
Żbikowska Agnieszka
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(35)
Kraj wydania
Polska
(44)
Język
polski
(44)
Temat
Komunikowanie marketingowe
(43)
Marketing
(17)
Przedsiębiorstwo
(12)
Public relations
(12)
Reklama
(9)
Rynek
(5)
Komunikacja społeczna
(4)
Konsumenci (ekon.)
(4)
Marketing elektroniczny
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Ceny
(3)
Internet
(3)
Kanały marketingowe
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Promocja handlowa
(3)
Sponsoring
(3)
Sprzedaż
(3)
Controlling
(2)
Dziennikarstwo
(2)
Menedżerowie
(2)
Motywacja pracy
(2)
Produkt*
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Znaki towarowe
(2)
Baza danych
(1)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Bezpieczeństwo produktu
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biblioteki naukowe
(1)
Biura informacji gospodarczej
(1)
Blogi
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Digitalizacja
(1)
Ekologia
(1)
Europejskie zgrupowanie interesów gospodarczych
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Grupy nacisku
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Holdingi
(1)
Hotelarstwo
(1)
Informacja
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Informatyka
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Kadry
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kino
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Konkurencja
(1)
Kryzys
(1)
Księgi wieczyste
(1)
Logistyka
(1)
Marka*
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing polityczny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Merchandising
(1)
Negocjajce
(1)
Nieruchomości
(1)
Oceny pracowników
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Opakowania
(1)
Organizacja
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Polityka
(1)
Poradnictwo
(1)
Prezentacje multimedialne
(1)
Private equity
(1)
Product placement
(1)
Produkcja
(1)
Promocja
(1)
Przestępstwo przeciw mieniu
(1)
Public relations w internecie
(1)
Reklama internetowa
(1)
Reklama prasowa
(1)
Reklama radiowa
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Rezerwy (finanse)
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Socjotechnika
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Spółka europejska
(1)
Spółki akcyjne
(1)
Strony WWW
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Targi i wystawy
(1)
Telewizja
(1)
Teoria dystrybucji
(1)
Turystyka
(1)
Venture capital
(1)
Gatunek
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
44 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. W stronę zintegrowanej komunikacji, czyli ewolucja w marketingu. Marketing na rozdrożach; Nowe wyzwania - mowa tożsamość, czyli czynniki ewolucji teorii marketingu; Marketing w perspektywie komunikowania; Marketing relacyjny - w poszukiwaniu antidotum; Marketing relacyjny - kilka przestróg. 2. Zintegrowana komunikacja marketingowa w organizacji. ZKM - cechy i funkcje; Wprowadzenie ZKM; Pozycjonowanie marki jako spoiwo ZKM. 3. Wpływ ZKM na tworzenie przewagi konkurencyjnej. Przewaga konkurencyjna i strategie organizacji; Unikalne zasoby organizacji; Zasoby strategiczne i ich źródła; Wpływ ZKM na zasoby strategiczne; Miejsce ZKM w łańcuchu wartości; Przewagi konkurencyjne jako efekt ZKM. 4. Teoretyczne podstawy ZKM. ZKM w świetle teorii komunikowania; ZKM a teoria zachowania konsumenta; Model komunikowania a model przetwarzania informacji - aspekty psychologiczne i społeczne; Wpływ ZKM na tworzenie wartości w świetle teorii komunikowani; Podsumowanie, czyli od ZKM do ZK. 5. Studia przypadków. ZKM w polskiej praktyce - wybrane projekty.Wnioski, czyli między teorią a praktyką; Tło, czyli sytuacja na polskim rynku reklamowym w latach 1997-2003; Kampania funduszu emerytalnego - od marketingu masowego do marketingu relacji (nowy rynek, nowa marka); Wprowadzenie na rynek Internetowego Domu Maklerskiego WoodStock: nasowe medium - indywidualne kontakty; Credit Suisse Life & Pensions - zmiana marki, jako przedsięwzięcie zintegrowanej komunikacji marketingowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Specyfika gałęzi turystycznej i rynku turystycznego, 2. Komunikacja gałęzi turystycznej z rynkiem i otoczeniem, 3. Etapy rozowju podmiotów gałęzi turystycznej i wynikające z nich cele komunikacji z rynkiem i otoczeniem, 4. Zapotrzebowanie turystów na informację. Źródła informacji, 5. Komunikacja miedzy regionem a potencjalnymi turystami, 6. Komunikacja regionu z odwiedzającymi go turystami, 7. Komunikacja podmiotów gospodarczych z rynkiem turystycznym
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 379.85 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Słowo na początku, 2. Cel, wizja, misja - najważniejsze słowa komunikacji, 3. Nowe trendy, czyli społeczeństwo do którego kierujesz słowa, 4. Od słów do czynów, 5. Głos twojego sumienia, 6. Komunikowanie się, czyli nie tylko słowa, 7. Komunikowanie skuteczne, 8. Proces komunikowania, 9. Strategia komunikacyjna, 10. Public relations wewnętrzne, 11. Public relations zewnętrzne, 12. Komunikacja w kryzysie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Teorie komunikacje marketingowej, Instrumenty komunikacji marketingowej, Reklama w mediach drukowa- nych, Reklama telewizyjna, radiowa i kinowa, Reklama zewnętrzna, Public relations i wizerunek firmy, Public relations i wizerunek firmy, Marka, opakowanie merchandising wizualny, Wystawy i targi, Marketing bezpośredni i marketing na podstawie bazy danych, Promocja sprzedaży, Sprzedaż osobista i zarządzanie sprzedażą, Przyszłość komunikacji marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1.Tworzenie i podział wartości we współczesnych modelach przewagi konkurencyjnej, 2.Marketing w procesie tworzenia wartości dla klienta, 3.Marketing w procesie tworzenia wartości dla przedsiębiorstwa, Aneks 1 Nowa ekonomia instytucjonalna a współczesne paradygmaty przedsiębiorstwa, rynku i konkurencji, Aneks 2 Zarządzanie wartością dla klienta - przykłady
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Rozdział I. Brandcasting w mediasferze, czyli założenia wstępne: 1.1. Hybrydowy brandcasting - konceptualizacja zjawiska; 1.1.1. Brandcasting i jego socjotechniki; 1.1.2. Zmiana i efektywność socjotechnik brandcastingu; 1.1.3. Hybrydyzacja przekazów marki; 1.1.4. Cechy hybrydowych przekazów brandcastingu; 1.2. Teoretyczne i metodologiczne podstawy badań; 1.2.1. Analiza dyskursu - ramy teoretyczne; 1.2.2. Translacja wybranych teorii społecznych do analizy dyskursu; 1.2.3. Problemy i techniki badawcze. Rozdział II. Public relations - zacieranie granicy między komercyjnym i dziennikarskim przekazem: 2.1. Public relations - transparentna forma komunikowania o marce?; 2.2. `PR-izacja` treści medialnych?; 2.3. Advertorial - szczególny przypadek PR-izacji prasy; 2.3.1. Advertorial - etyka a praktyka jego stosowania; 2.3.2. Badanie advertoriali - ich typy i odbiór. Rozdział III. Blogi - włączanie treści o markach do blogerskiego dyskursu: 3.1. Blogi - hybrydy o wielu funkcjach; 3.2. Proces komercjalizacji blogów - wiarygodność dyskursu?; 3.3. Uwarunkowania i techniki wpływu blogerów; 3.4. Przypadek dwóch blogów modowych; 3.5. Blogi - demokratyczne komunikowanie? Rozdział IV. CRM - nadawanie wiarygodności marce w dyskursach o społecznym zaangażowaniu: 4.1 CRM - `narzędzie` pomocy potrzebującym?; 4.2. Przypadek społecznego zaangażowania w kampanii marki Dove; 4.2.1. Czynniki kampanijnego sukcesu marki Dove; 4.2.2. Dekonstrukcja dyskursu marki Dove. Rozdział V. Społeczności marki - angażowanie konsumenta w dyskurs marki: 5.1. `Społeczności` marki - czy społeczności?; 5.2. SM: między tym, co indywidualne i społeczne; 5.3. SM w kontekście zjawiska groundswell; 5.4. SM a lojalność konsumencka; 5.5. SM jako socjotechnika wspólnie podzielanych wartości; 5.6. Przypadek `Klubu Moja Nivea`; 5.6.1. Czynniki sukcesu `Klubu Moja Nivea`; 5.6.2. Dekonstrukcja dyskursu marki Nivea. Rozdział VI. Branded gaming - transfer emocji i znaczeń, poziomy integracji i akceptacji: 6.1. Proces komercjalizacji gier; 6.2. Specyfika gier a lokowanie marki; 6.2.1. Interaktywność czy reaktywność?; 6.2.2. Responsywność i grywalizacja; 6.2.3. Immersja - jej poziomy a skuteczność lokowania marki; 6.2.4. Przyjemność grania i transfer emocji; 6.3. Lokowanie marki w grach w kontekście branded entertainment; 6.4. Poziomy zintegrowania marki z treścią rozrywkową gier; 6.5. Efektywność branded gaming a modele przetwarzania informacji; 6.6. Branded gaming w opiniach studentów - pytanie o granice komercjalizacji gier. Zakończenie. Bibliografia. Aneks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Komunikowanie się i rola public relations. 2. Zewnętrzne agencje PR. 3. Etyka i prawo. 4. Praca z dostawcami. 5. Praca z wydawcami. 6. Współpraca z drukarnią. 7. Współpraca z fotografikami. 8. Współpraca z projektantami. 9. Tworzenie filmów wideo. 10. Wystawy i inne imprezy. 11. Promocje i imprezy. 12. Wizyty. 13. Sponsoring i działalność edukacyjna. 14. Pisma biznesowe. 15. Zarządzanie kryzysowe. 16. Praca z mediami. 17. Zewnętrzne wsparcie medialne. 18. Planowanie i programowanie. 19. Ocena i ewaluacja. 20 Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Эволюция сетевой концепции в экономике; Rozwój koncepcji zarządzania zasobami ludzkimi we współczesnej organizacji; Wzornictwo przemysłowe a wartość dla klienta; Znaczenie komunikacji marketingowej marek własnych sieci handlowych w Polsce; Изучение случаев относящихся к избранию методик коммуникации торговой фирмы с окружением; Marketing internetowy a kampania społeczna; Rola i znaczenie elementów werbalnych w reklamie; Istota i uwarunkowania konkurencyjności przedsiębiorstwa w turbulentnym otoczeniu; Социалъная ответственностъ бизнеса в условиях кризиса; Оценка рисков инвестирования доходов домашних хозяйств (украинские реалии); System oceny pracowników elementem zarządzania przedsiębiorstwem w turbulentnym otoczeniu; Social media marketing – współczesna biznesowa konieczność; Rola marketingu komunikacyjnego w budowaniu relacji inwestorskich przedsiębiorstwa; Internet jako narzędzie komunikacji na rynku globalnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Marzenia i rzeczywistość. 2. Mity i tajemnice. 3. Jest tam kto? 4. Dopasowany do potrzeb. 5. Spójrzcie na nas. 6. Radzić sobie z relacjami. 7. Tworzenie relacji. 8. Udziały w przyszłości. 9. Wśród tych, którzy tworzą atmosferę. 10. Jak wygląda sukces.11. Narzędzia zawodu. 12. Na początku. 13. Kto to wszystko zrobi.14. Firma konsultingowa dla nas. 15. Wejście na najwyższe obroty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing / Wydawnictwo Naukowe PWN)
Zawiera: Wstęp. 1. Komunikacja marketingowa w świetle rozwoju Internetu – podstawy teoretyczne: 1.1. Proces komunikacji – istota, elementy i ich znaczenie; 1.2. Istota komunikacji marketingowej – ujęcie definicyjne; 1.3. Rodzaje komunikacji marketingowej w ujęciu modelowym; 1.3.1. Charakterystyka rynków B2B iB2C w aspekcie komunikacji marketingowej; 1.3.2. Modele komunikacji marketingowej na rynkach B2B i B2C; 1.4. Formy komunikacji marketingowej; 1.4.1. Rodzaje i istota form komunikacji marketingowej; 1.4.2. Formy komunikacji marketingowej na rynkach B2B iB2C; 1.5. Teoria komunikacji internetowej (computer mediated communication theory) w kontekście wybranych teorii komunikacji. 2. Nowe media jako środowisko komunikacji marketingowej: 2.1. Świat 3.0 w kontekście rozwoju Internetu; 2.2. Istota i charakterystyka nowych mediów; 2.3. Media społecznościowe jako rodzaj nowych mediów; 2.3.1. Media społecznościowe – istota i znaczenie; 2.3.2. Cechy i funkcje mediów społecznościowych; 2.3.3. Rodzaje mediów społecznościowych w świetle wybranych klasyfikacji; 2.4. Możliwości zastosowania nowych mediów w komunikacji marketingowej – ujęcie teoretyczne; 2.4.1. Teoretyczne podstawy wykorzystania nowych technologii z perspektywy indywidualnych użytkowników – model akceptacji technologii; 2.4.2. Wykorzystanie nowych mediów w strategiach marketingowych przedsiębiorstw – nowe koncepcje marketingowe; 2.5. Możliwości zastosowania nowych mediów w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw na rynkach B2B i B2C. 3. Uwarunkowania wykorzystania nowych mediów w procesach internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw: 3.1. Klasyfikacja determinant wykorzystania nowych mediów w międzynarodowej komunikacji marketingowej; 3.2. Determinanty endogeniczne; 3.2.1. Stopień internacjonalizacji przedsiębiorstwa; 3.2.3. Wielkość przedsiębiorstwa; 3.2.2. Rodzaj produktów oferowanych przez przedsiębiorstwo; 3.3.Determinanty egzogeniczne; 3.3.1. Czynniki ekonomiczne; 3.3.2. Czynniki technologiczne; 3.3.3. Czynniki demograficzne; 3.3.4. Czynniki kulturowe; 3.3.5. Czynniki polityczno-prawne. 4. Nowe media a skuteczność i efektywność komunikacji marketingowej: 4.1. Efekty komunikacji marketingowej – próba identyfikacji; 4.2. Efekty, efektywność i skuteczność komunikacji marketingowej w wymiarze działania całego przedsiębiorstwa – dylematy interpretacyjne; 4.3. Pomiar skuteczności i efektywności komunikacji marketingowej – metody i wskaźniki; 4.4. Skuteczność i efektywność komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych – zagadnienia pomiaru. 5. Nowe media w komunikacji marketingowej a efekty działalności przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym – założenia badawcze: 5.1. Metodyka badania; 5.1.1. Pytania badawcze, cel główny i cele szczegółowe; 5.1.2. Zakres badań i hipotezy badawcze; 5.1.3. Metoda badawcza i dobór próby; 5.2. Determinanty wykorzystania nowych mediów w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym – schemat zależności; 5.3. Charakterystyka próby badawczej. 6. Nowe media w komunikacji marketingowej badanych przedsiębiorstw na rynkach B2B – wyniki badań empirycznych: 6.1. Rodzaje nowych mediów w komunikacji badanych przedsiębiorstw z zagranicznym partnerem biznesowym; 6.2.Determinanty wykorzystania przez badane przedsiębiorstwa nowych mediów w komunikacji z zagranicznym partnerem biznesowym; 6.3. Cechy nowych mediów i zakres ich wykorzystania przez badane przedsiębiorstwa w komunikacji z zagranicznym partnerem biznesowym. 7. Nowe media w komunikacji marketingowej badanych przedsiębiorstw na rynkach B2C – wyniki badań empirycznych: 7.1. Nowe media w komunikacji badanych przedsiębiorstw z zagranicznym partnerem biznesowym; 7.1.1. Rodzaje nowych mediów; 7.1.2. Determinanty egzo- i endogeniczne w wykorzystaniu nowych mediów; 7.1.3. Cechy nowych mediów i zakres ich wykorzystania; 7.2. Nowe media w komunikacji z zagranicznym odbiorcą masowym; 7.2.1. Rodzaje nowych mediów; 7.2.2. Determinanty egzo- i endogeniczne; 7.2.3. Cechy nowych mediów i efekty ich wykorzystania; 7.2.4. Zależności pomiędzy wykorzystaniem nowych mediów w komunikacji a czynnikami endo- i egzogenicznymi – podsumowanie. 8. Znaczenie nowych mediów w komunikacji międzynarodowej – studia przypadków: 8.1. Kukliki Felt Design Studio; 8.2. TOPMET Light; 8.3. Beiersdorf Manufacturing Poznań Sp. z o.o.; 8.4. LUG Light Factory Sp. z o.o.; 8.5. Avella Sp. z o.o.; 8.6. Advanced Graphene Products Sp. z o.o. 8.7. Znaczenie nowych mediów w komunikacji na rynkach zagranicznych – podsumowanie studiów przypadków. Zakończenie. Bibliografia. Spis rysunków. Spis tabel. Spis zdjęć. Aneks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Wskaźniki marketingowe / red. Robert Kozielski. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2004. - 390 s. : tab. ; 23 cm + CD.
(Biblioteka Praktyków Zarządzania)
R.I Pomiar skuteczności i wydajności marketingu a nowa koncepcja rozwoju organizacji, R.II Ocena marketingu na poziomie strategicznym, R.III Zarządzanie sprzedażą i dystrybucją towarów, R.IV Komunikacja marketingowa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Wskaźniki marketingowe / red. Robert Kozielski. - Wyd. 2 poszerzone. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2006. - 390 s. : tab. ; 23 cm + CD.
(Biblioteka Praktyków Zarządzania)
R.I Pomiar skuteczności i wydajności marketingu a nowa koncepcja rozwoju organizacji, R.II Ocena marketingu na poziomie strategicznym, R.III Zarządzanie sprzedażą i dystrybucją towarów, R.IV Komunikacja marketingowa, R. V E-commerce, R.VI Studia przypadków - wskaźniki marketingowe w działaniu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badania rynkowe po polsku / Izabella Anuszewska. - Warszawa : CeDeWu, 2011. - 137, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
1. Badania rynkowe- podstawowe informacje; 2. Badania rynkowe i marketing; 3. Badania rynkowe z perspektywy produktowej; 4. Badania rynkowe z perspektywy sprzedażowej; 5. Badania rynkowe na etapie planowania i oceny komunikacji marketingowej; 6. Badania z perspektywy klienta i obywatela.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Marka istnieje wyłacznie w umysłach klientów, 2.Budowanie marki to nie "etykietowanie" - silne marki czymś się wyróżniają, 3.Tożsamość definiuje, "czym" i "jaka" jest marka, 4.Identyfikatory marki odróżniają ją od konkurencji, 5.Elementy wsparcia marki - na czym i jak się oprzeć?, 6.Cykl życia marki inny niż cykl życia produktu, 7.Komunikacaja marketingowa marki informuje i zachęca, 8.Rozciągać markę, by zwiększyć jej siłę, 9.Jak walczyć z markami handlowymi?, 10.Czy polska fimra może stworzyć prawdziwie europejską markę?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Kultura a paradygmaty marketingu w warunkach glo balizacji : 1.Globalizacja, integracja gospodarcza i internacjonalizacja przedsiębiorstw jako wyznaczniki współczesnych procesów gospodarczych, 2.Kultura - poję cie, istota, wymiary i problemy operacjonalizacji, 3. Marketing w otoczeniu wielokulturowym. R.2 Miedzynarodowe badania marketingowe.Aspekty kultu rowe : 1.Badania marketingowe jako element zintegrowa nego systemu komunikacji marketingowej, 2.Międzynarodo we badania marketingowe.Pojęcie, istota, zakresy, typo logia, 3.Źródłowe podstawy międzynrodowych badań marke tingowych, 4.Międzynarodowe badania porównawcze oparte na źródłach wtórnych. R.3 Międzynarodowe badania marketingowe oparte na źró dłach pierwotnych.Podejście kulturowe. : 1.Przygotowa nie badań międzynarodowych. Cele, zakresy, podejścia, metody, 2.Problem ekwiwalencji w międzynarodowych bada niach marketingowych, 3.Przesłanki wyboru metod i tech nik w badaniach międzynarodowych, 4.Problemy metodolo giczne na etapach realizacji badań, przetwarzania da nych i komunikowania wyników badań. R.4 Polscy konsumenci i menedżerowie w otoczeniu wielo kulturowym.Wyniki badań porównawczych : 1.Wartości i symbole kulturowe w rozszerzającej się Europie, 2.Pos tawy konsumentów wobec produktów krajowych i zagrani cznych (etnocentryzm i efekt kraju pochodzenia), 3.Pos tawy menedżerów wobec procesu rozszerzania Unii Euro pejskiej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
8. Instrumenty marketingu mix. 8.1. Marketingi mix. 8.2. Strategia produktu. 8.3. Strategia rozwoju nowych produktów. 8.4. Strategia cenowa. 8.5. Strategia kanałów dystrybucji. 8.6. Strategia komunikacje marketingowej. 9. Wdrażanie i weryfikacja strategii marektingowej korporacji. 9.1. Systemy informacji dla wdrazania strategii marketingowej. 9.2. Planowanie marketingowe. 9.3. Zarządzanie wdrażaniem i jego ocena. 9.4. Kontroling korporacyjny, firmowy i marketingowy. 9.5. Projekt efektywnej struktury organizacyjnej marketingu korporacji. 9.6. Wybór struktury organizacyjnej. 9.7. Możliwości organizacji globalnych firm marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne podstawy marketingu. 2. Warunki działania firmy w gospodarce rynkowej. 3. Konsument i jeo zachowanie na rynku. 4. Marketingowy system informacyjny. 5. Badania marketingowe. 6. Produkt i proces jego rozwoju. 7. Cena i sposoby jej ustalania. 8. Dystrybucja. 9. Komunikacja marketingowa. 10. Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Zarządzanie jako podstawa racjonalnego gospodarowania; 2. Doświadczenia zagraniczne w zarządzaniu rozwojem lokalnym i regionalnym; 3. Zmiana technologii sprawowania władzy jako podstawa do nowego myślenia o zarządzaniu samorządem terytorialnym; 4. Charakterystyka nowego zarządzania publicznego; 5. Rola samorządu terytorialnego w procesach rozwoju i wzrostu konkurencyjności; 6. Strategie rozwoju lokalnego gminy; 7. Marketing na obszarze samorządu terytorialnego; 8. Public relations w samorządzie terytorialnym; 9. Transfer wiedzy i jego rola w rozwoju samorządu terytorialnego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / Nemezjusz M. Pazio. - Warszawa : Politechnika Warszawska, 2007. - 353 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Marketingowa orietnacja przedsiębiorstwa, 2. Rynek i jego podmioty, 3. Marketingowe badania rynku, 4. Segmenty rynku, 5. Produkt jako element marketingu mix, 6. Cena jako element marketingu mix, 7. Dystrybucja jako element marketingu mix, 8. Komunikacja marketingowa jako element marketinfu mix, 9. Zarządzanie satysfakcją klienta
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1.Komunikacja marketingowa - istota i proces projektowania. 2.Wizerunek oraz system identyfikacji firmy. 3.Reklama. 4.Public Relations. 5.Promocja sprzedaży. 6.Merchandising i opakowanie produktu. 7.Sprzedaż osobista i zarządzanie sprzedażą. 8.Marketing bezpośredni. 9. Sponsoring. 10. Uczestnictwo w imprezach targowo-wystawienniczych. 11.Komunikacja marketingowa w Internecie. 12.Gadżety promocyjne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej