Form of Work
Książki
(72)
Status
only on-site
(59)
available
(54)
unavailable
(2)
Branch
Wypożyczalnia
(56)
Czytelnia
(59)
Author
Mruk Henryk
(6)
Pilarczyk Bogna
(4)
Chodyński Andrzej
(3)
Kozielski Robert
(3)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(2)
Borkowski Stanisław
(2)
Chodyńska-Kukułka Agata
(2)
Huczek Marian
(2)
Jeziorski Leopold
(2)
Rosa Grażyna
(2)
Szulce Halina
(2)
Tworzydło Dariusz
(2)
Śliwińska Krystyna
(2)
Andrzejewski Piotr
(1)
Anuszewska Izabella
(1)
Bakalarski Krzysztof
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Barbaro Natalia de
(1)
Berliński Andrzej
(1)
Bierzyński Jakub
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Blythe Jim
(1)
Boczkowska Magdalena
(1)
Bond Alison
(1)
Borowiecki Ryszard
(1)
Burk Wood Marian
(1)
Błaszczyk Klaudia
(1)
Czyżewska Maria
(1)
Danik Lidia
(1)
Daszkiewicz Damian
(1)
Davis Anthony
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Drzazga Marek
(1)
Duda Aneta
(1)
Duda Magdalena
(1)
Dudziak Arkadiusz Stanisław
(1)
Fereniec Jan
(1)
Fikus Sebastian
(1)
Filas Ryszard
(1)
Gierula Joanna
(1)
Gierula Marian
(1)
Gierula Marian. Red
(1)
Goban-Klas Tomasz
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Gregory Anne
(1)
Gryszkiewicz Bronisław
(1)
Grzesiok-Horosz Agnieszka
(1)
Guth David W
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Górska Grażyna
(1)
Gębczyńska Alicja
(1)
Hadryś-Nowak Alicja
(1)
Hejnowski Sebastian
(1)
Henslowe Philip
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek Marian
(1)
Jachimowski Marek
(1)
Jakóbczyk-Gryszkiewicz Jolanta
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Juraszek Marian
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kall Jacek
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kamińska Joanna
(1)
Kaniewska-Sęba Aleksandra
(1)
Karcz Kornelia
(1)
Kardaś Jarosław
(1)
Kassay Stefan
(1)
Kassay Štefan
(1)
Kastory Paweł
(1)
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II. Wydział Nauk Społecznych
(1)
Kmita Anna
(1)
Kochmańska Magdalena
(1)
Kocot Maria
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Kornacka-Grzonka Monika
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata
(1)
Kowalczyk Ryszard
(1)
Kowalska Marzena
(1)
Kowalski Tadeusz
(1)
Krawczyk Dariusz
(1)
Kwieciński Mirosław
(1)
Leszczyński Grzegorz
(1)
Limański Andrzej
(1)
Linkiewicz Agata
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Lisińska-Kusnierz Małgorzata
(1)
Malinowska Mirosława
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Marsh Charles
(1)
Michalak Piotr R
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Mihaleva Elena Petrovna
(1)
Murdoch Anna
(1)
Musz Anna
(1)
Year
2010 - 2019
(22)
2000 - 2009
(50)
Country
Poland
(72)
Language
Polish
(72)
Subject
Komunikowanie marketingowe
(72)
Marketing
(25)
Przedsiębiorstwo
(20)
Public relations
(18)
Reklama
(13)
Konsumenci (ekon.)
(11)
Marketing strategiczny
(7)
Środki masowego przekazu
(6)
Internet
(5)
Komunikacja społeczna
(5)
Marketing elektroniczny
(5)
Rynek
(5)
Marketing partnerski
(4)
Media społecznościowe
(4)
Menedżerowie
(4)
Promocja handlowa
(4)
Sponsoring
(4)
Sprzedaż
(4)
Zarządzanie
(4)
Bibliotekarstwo
(3)
Ceny
(3)
Controlling
(3)
Dziennikarstwo
(3)
Innowacje
(3)
Kanały marketingowe
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Satysfakcja konsumentów
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Znaki towarowe
(3)
Autoprezentacja
(2)
Blogi
(2)
Informacja
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Kapitał intelektualny przedsiebiorstwa
(2)
Komunikacja wewnętrzna
(2)
Marketing międzynarodowy
(2)
Marketing polityczny
(2)
Marketinig
(2)
Motywacja pracy
(2)
Produkt*
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Reklama internetowa
(2)
Smartfony
(2)
Strony WWW
(2)
Targi i wystawy
(2)
Telewizja
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Aplikacje mobilne
(1)
Baza danych
(1)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Bezpieczeństwo produktu
(1)
Biblioteki naukowe
(1)
Biopaliwa
(1)
Biura informacji gospodarczej
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne
(1)
Czasopisma społeczno-kulturalne amerykańskie
(1)
Digitalizacja
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
Dziennikarze
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekologia
(1)
Etyka społeczna
(1)
Europejskie zgrupowanie interesów gospodarczych
(1)
Facebook
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Grupy nacisku
(1)
Grupy społeczne
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Holdingi
(1)
Hotelarstwo
(1)
Image
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Informatyka
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Instytucje użyteczności publicznej
(1)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(1)
Kadry
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kariera
(1)
Kino
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Konkurencja
(1)
Kryzys
(1)
Księgi wieczyste
(1)
Logistyka
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marka*
(1)
Marketing mobilny
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Subject: work
The New York Times (czasopismo ; Stany Zjednoczone ; 1851- )
(1)
Subject: time
1939-
(1)
1989-
(1)
Genre/Form
Kazachstan
(1)
98 results Filter
Authority data
Komunikowanie marketingowe (hasło przedmiotowe)
Nieużywane formy hasła: Komunikacja marketingowa
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-921255-2-5
Zawiera: I.Marketing wyborczy: Manipulacja – wpływ czy perswazja?; Typy i style przywództwa w polskiej komunikacji politycznej; Rola PR w kształtowaniu wizerunku politycznego. Doświadczenia krajów Wspólnoty Niepodległych Państw; Kształtowanie wizerunku partii politycznych i polityków – podstawowe zadania public relations w polityce; Media jako element gry politycznej w kreowaniu wizerunku. II.II. Public relations, reklama, lobbing: Etyka public relations i reklamy jako etyka komunikacji; Granice wolności słowa w prawie polskim i orzecznictwie Europejskiego Trybunału Praw Człowieka; Public relations. Świadomość oraz znaczenie działań z punktu widzenia menedżerów i organizacji; Zarządzanie relacjami z klientem w kontekście komunikacji marketingowej; Jak to się je, czyli wstęp do teorii lobbingu; Jak zmierzyć efekty komunikacji marketingowej?; Między reklama a public relations; Public relations jako funkcja zarządzania w polskich przedsiębiorstwach w warunkach rozwoju technologii informacyjnej. III.Marketing w globalnym rynku: Czy promocja marketingowa prowadzi do dyfuzji kultury?; Język demokracji: o uzasadnieniu przez konsensus w etyce biznesu i etyce polityki; Stosowanie marketingu w dychotomicznych warunkach rynkowych; Problemy wykorzystania promocji marketingowej w warunkach działań na skalę globalną; Komunikacja marketingowa a sukces rynkowy firmy w dobie globalizacji; Pisma polonijne jako narzędzie komunikacji na rynku londyńskim; Kreowanie wizerunku kraju – szansa czy pobożne życzenie?; Kształtowanie wizerunku w społeczeństwie konsumpcyjnym; Kulturowy proces „Due Diligence” warunkiem sukcesu międzynarodowych korporacji; Konsumenci wszystkich krajów łączcie się. Reklama narzędziem globalizacji. IV.Dialog czy manipulacja?: Od 3 M do #R, czyli od mediów masowych, marketingu, manipulacji do relacji, rynku i rozmowy; Merchandising – narzędzie komunikacji marketingowej czy manipulacja? Marketing inwazyjny. Czy kreowanie nowych potrzeb jest społecznie odpowiedzialne?; Świat wartości przedstawiony w reklamie – analiza zawartości reklam prasowych z 2004 r.; Informacja w przekazie reklamowym; Fikcja i manipulacja w przekazie reklamowym; Rozumienie przekazu, przyczyny nieporozumień a anatomia informacji; Dziecko jako odbiorca przekazu marketingowego. V.Narzędzia komunikacji marketingowej: Internet jako narzędzie komunikacji marketingowej; Komunikacja marketingowa w Internecie – nadzieje a rzeczywistość; Wybrane techniki wywierania wpływu na klienta i ich wykorzystanie w sprzedaży osobistej; Serwis internetowy banku jako kanał komunikacji marketingowej; Targi jako narzędzie komunikacji marketingowej w opinii wystawców; Targi i wystawy jako narzędzie komunikacji marketingowej; Komunikacja marketingowa jako instrument marketingu usług edukacyjnych; Konsumpcja usług kulturalnych na przykładzie teatru; Czy polskie muzea mogą nadal funkcjonować w oderwaniu od potrzeb publiczności?; Komunikacja nieformalna jako determinanta decyzji nabywców usług bankowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-7441-658-0
1. W stronę zintegrowanej komunikacji, czyli ewolucja w marketingu. Marketing na rozdrożach; Nowe wyzwania - mowa tożsamość, czyli czynniki ewolucji teorii marketingu; Marketing w perspektywie komunikowania; Marketing relacyjny - w poszukiwaniu antidotum; Marketing relacyjny - kilka przestróg. 2. Zintegrowana komunikacja marketingowa w organizacji. ZKM - cechy i funkcje; Wprowadzenie ZKM; Pozycjonowanie marki jako spoiwo ZKM. 3. Wpływ ZKM na tworzenie przewagi konkurencyjnej. Przewaga konkurencyjna i strategie organizacji; Unikalne zasoby organizacji; Zasoby strategiczne i ich źródła; Wpływ ZKM na zasoby strategiczne; Miejsce ZKM w łańcuchu wartości; Przewagi konkurencyjne jako efekt ZKM. 4. Teoretyczne podstawy ZKM. ZKM w świetle teorii komunikowania; ZKM a teoria zachowania konsumenta; Model komunikowania a model przetwarzania informacji - aspekty psychologiczne i społeczne; Wpływ ZKM na tworzenie wartości w świetle teorii komunikowani; Podsumowanie, czyli od ZKM do ZK. 5. Studia przypadków. ZKM w polskiej praktyce - wybrane projekty.Wnioski, czyli między teorią a praktyką; Tło, czyli sytuacja na polskim rynku reklamowym w latach 1997-2003; Kampania funduszu emerytalnego - od marketingu masowego do marketingu relacji (nowy rynek, nowa marka); Wprowadzenie na rynek Internetowego Domu Maklerskiego WoodStock: nasowe medium - indywidualne kontakty; Credit Suisse Life & Pensions - zmiana marki, jako przedsięwzięcie zintegrowanej komunikacji marketingowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Authority data
Authority data
Authority data
Komunikowanie marketingowe - teoria (hasło przedmiotowe)
Book
In basket
Komunikacja wizerunkowa : nowoczesne narzędzia / Ewelina Witek. - Wrocław : Wydawnictwo Astrum , [2015]. - 180 s. : rys., tab. ; 21 cm.
(Kreatywność)
ISBN: 978-83-7277-818-5
Zawiera: R. 1 Reklama jako forma komunikacji: Zwrot komunikacyjny; Czym jest reklama?; Język reklamy; rola reklamy w procesie komunikacji społecznej; Reklama jako idea; Komunikacja informacyjna. R. 2 Media a reklama: Podział typów reklam ze względu na nośnik; Reklama zewnętrzna - miejska; Reklama ambientowa. R. 3 Nowoczesne nośniki reklamy w promocji produktu: Funkcje promocji; Narzędzia internetowe; Narzędzia multimedialne; Książka jako nośnik reklamy produktu. R. 4 Tożsamość i wizerunek marki: Definicje tożsamości i wizerunku marki; Tożsamość a wizerunek. Na czym polega różnica?; Identyfikacja wizualna; Proces komunikacji wizerunkowej; Świadomość marki; Lokowanie produktu; Emotional branding; Brief kreatywny; Dizajn w kreowaniu marki. R. 5 Społeczne kreowanie marki: Krótka historia public relations; Istota i cele public relations; Kampania społeczna - skuteczny dialog ze społeczeństwem; Rola ambasadora marki. R. 6 Technologiczne kreowanie marki: Rola e-PR w promocji wizerunku firmy; Rola agencji interaktywnych; Media interaktywne; Podstawowe narzędzia e-PR; Social media; Marketing szeptany.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Authority data
Authority data
Authority data
Authority data
Komunikowanie marketingowe - a blogi (hasło przedmiotowe)
Authority data
Authority data
Authority data
Authority data
Authority data
Authority data
Authority data
Authority data
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-83275-23-3
1. Identyfikacja firmy - system komunikatów wizualnych, 2. Komunikacja wizualna, 3. Komunikat wizualny, jego styl i elementy składowe, 4. Elementy tożsamości wizualnej firmy - identyfikacja, 5. Przykłady ćwiczeń i warsztatów dla studentów z zakresu komunikacji wizualnej
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again