Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(18)
Forma i typ
Książki
(18)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(15)
dostępne
(13)
Placówka
Wypożyczalnia
(13)
Czytelnia
(15)
Autor
Barge J. Kevin
(2)
Jakubowska Urszula
(2)
Jaworska Aleksandra
(2)
Kaczmarek Bożydar
(2)
Kobylińska Dorota
(2)
Morreale Sherwyn P
(2)
Spitzberg Brian H
(2)
Berryman Julia C
(1)
Birkenbihl Vera F
(1)
Bucki Piotr
(1)
Ciolkosz Krystyna
(1)
Cybulko Anna
(1)
Giddens Anthony (1938- )
(1)
Grabiak Joanna
(1)
Hamilton Cheryl
(1)
Hargreaves David J
(1)
Howells Kevin
(1)
Izdebski Paweł
(1)
Izdebski Paweł (1958-2021)
(1)
Kucharski Adam
(1)
Leathers Dale G
(1)
Lęgowicz Aleksandra
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Nęcki Zbigniew
(1)
Nęcki Zbigniew (1947- )
(1)
Ockleford Elisabeth M
(1)
Pease Allan
(1)
Pease Barbara
(1)
Puczkowski Benedykt
(1)
Retter Hein (1937- )
(1)
Rzepa Teresa
(1)
Siara Olga
(1)
Sikorski Wiesław
(1)
Stencel Marcin
(1)
Sutton Philip W. (1959- )
(1)
Szopski Marek
(1)
Szulżycka Alina
(1)
Tokarz Marek
(1)
Tomanek Paweł (1980- )
(1)
Trzcińska Magdalena
(1)
Wildbur Diane J
(1)
Wojdak-Piątkowska Magdalena
(1)
Zaremba-Popławska Ewa
(1)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(11)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(18)
Język
polski
(18)
Temat
Komunikacja niewerbalna
(18)
Komunikacja społeczna
(8)
Stosunki interpersonalne
(6)
Grupy społeczne
(5)
Język
(5)
Negocjacje
(4)
Interakcje społeczne
(3)
Komunikacja międzykulturowa
(3)
Gesty
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Manipulacja (psychol.)
(2)
Mimika
(2)
Perswazja
(2)
Prezentacje i wystąpienia
(2)
Przywództwo
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Retoryka
(2)
Choroby ludzi
(1)
Dyskusja
(1)
Ekoteologia
(1)
Erotyzm
(1)
Etyka biznesu
(1)
Gender
(1)
Globalizacja
(1)
Internet
(1)
Klasy społeczne
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja sołeczna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Konflikt
(1)
Konsumenci
(1)
Kształcenie
(1)
Kultura
(1)
Logika
(1)
Ludobójstwo
(1)
Lęk
(1)
Marketing
(1)
Miasta
(1)
Migracje
(1)
Mózg
(1)
Nacjonalizm
(1)
Naród
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauki społeczne
(1)
Nierówności społeczne
(1)
Odmiany człowieka
(1)
Osobowość
(1)
Osoby z niepełnosprawnością
(1)
Państwo dobrobytu
(1)
Pedagogika
(1)
Polityka
(1)
Postawa ciała
(1)
Praca
(1)
Prostytucja
(1)
Przestępczość
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Psychologia
(1)
Płeć
(1)
Reklama
(1)
Reklama internetowa
(1)
Religia
(1)
Rodzina
(1)
Rozmowa
(1)
Rozmowa kwalifikacyjna
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Ruchliwość społeczna
(1)
Ruchy społeczne
(1)
Socjologia
(1)
Sponsoring
(1)
Spostrzeganie interpersonalne
(1)
Starzenie się
(1)
Struktura społeczna
(1)
Terroryzm
(1)
Ubóstwo
(1)
Uczenie się
(1)
Uczucia
(1)
Uprzedzenia
(1)
Usługi turystyczne
(1)
Wizualizacja (psychologia)
(1)
Wojna
(1)
Wychowanie
(1)
Wykluczenie społeczne
(1)
Wywiady
(1)
Zachowanie
(1)
Zmiana społeczna
(1)
Śmierć
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Życie codzienne
(1)
Życiorysy urzędowe
(1)
Gatunek
Podręcznik
(6)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
Psychologia
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
18 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie¬. 1. PSYCHOLOGIA KOMUNIKACJI NIEWERBALNEJ: 1.1. Definicje komunikacji niewerbalnej; 1.2. Funkcje komunikacji niewerbalnej; 1.3. Subkody komunikacji niewerbalnej; 1.3.1. Ekspresja mimiczna; 1.3.2. Zachowania wzrokowe; 1.3.3. Kinezyka; 1.3.4. Proksemika; 1.3.5. Paralingwistyka; 1.3.6. Kontakt dotykowy; 1.3.7. Wygląd zewnętrzny; 1.4. Odczytywanie zachowań niewerbalnych. 2. KSZTAŁTOWANIE WIZERUNKU W PRAKTYCE: 2.1. Komunikacja niewerbalna podczas rozmowy kwalifikacyjnej; 2.2. Tworzenie pozytywnego wrażenia w polityce. 3. TRENING INTERPERSONALNY: 3.1. Czym jest trening interpersonalny; 3.2. Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu; 3.3. Współgranie komunikacyjne; 3.4. Bliskość rozmówców; 3.5. Gesty kłamstwa; 3.6. Komunikacja interpersonalna w pracy. 4. TRENING NIEWERBALNEJ KOMUNIKACJI ASERTYWNEJ: 4.1. Cele i przebieg treningu asertywności; 4.2. Asertywność w pracy; 4.2.1. Atrakcyjność fizyczna; 4.2.2. Dystans fizyczny; 4.2.3. Kontakt wzrokowy; 4.2.4. Postawa ciała i gestykulacja; 4.2.5. Wyraz twarzy; 4.2.6. Komunikaty paralingwistyczne; 4.2.7. Wyrażanie krytyki i pochwał; 4.3. Asertywne pozy władcze; 4.4. Finalizowanie treningu. 5. TRENING NIEWERBALNEJ KOMUNIKACJI MIĘDZYKULTUROWEJ: 5.1. Sygnały uniwersalne; 5.2. Różnice kulturowe w komunikacji bezsłownej; 5.3. Czynniki utrudniające komunikację międzykulturową; 5.4. Struktura treningu komunikacji międzykulturowej; 5.4.1. Trening informacyjny; 5.4.2. Trening atrybucyjny; 5.4.3. Trening przez doświadczenie. 6. TRENING ZACHOWAŃ DOTYKOWYCH W PSYCHOTERAPII: 6.1. Od fizjologii do terapii; 6.2. Praca nad dotykiem; 6.3. Komunikacyjna funkcja dotyku. 7. METODYKA KOMLEKSOWEGO TRENINGU ZACHOWAŃ NIEWERBALNYCH: 7.1. Rozwijanie umiejętności komunikacyjnych; 7.2. Komunikacja (nie)werbalna w grupie treningowej; 7.3. Techniki treningowe; 7.4. Formy treningu i zawieranie kontraktu; 7.5. Postawa trenera; 7.6. Zachowania niewerbalne podlegające całościowemu treningowi komunikacyjnemu. Zakończenie. Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja międzyludzka / Zbigniew Nęcki. - Kraków : Profesjonalna Szkoła Biznesu, 1996. - 295 s. : rys., tab. ; 21 cm.
(Seria z Tęczą)
Wprowadzenie; Teorie komunikowania interpersonalnego; Typologie aktów komunikacyjnych; Typologia pragmatyczno-kontekstowa; Awdiejew i Nęcki; Analiza konwersacyjna; Komunikowanie niewerbalne; Płeć a zachowania komunikacyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Postrzeganie sygnałów ciala. 1. Podstawy sterowanego postrzegania. 2. Kryteria sterowanego postrzegania. 3. Kryteria oceny. Część II: Interpretacje sygnałów mowy ciala. 4. Postawa. 5. Mimika. 6. Gestyka. 7. Strefa i dystans. 8. Ton. 9. Różnice kulturowe. 10. Mowa ciała w codziennym życiu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Komunikacja niewerbalna: 1. Natura komunikacji niewerbalnej, 2. Ekspresja twarzy, 3. Zachowania wzrokowe, 4. KOmunikacja ciałem, 5. Komunikacja proksemiczna, 6. Dotyk, 7. Wygląd fizyczny, 8. Komunikacja wokalna. Cz.II Doskonalenie komunikacji niewerbalnej: 9. Kształtowanie wrażenia, 10. Kierowanie wrażeniem, 11. Sprzedaj się niewerbalnie, 12. Wykrywanie oszustwa, 13. Spójne komunikowanie się. Cz.III Skuteczna komunikacja w praktyce: 14. Niewerbalne determinanty skutecznych rozmów, 15. Interakcja kobieta - mężczyzna, 16. Skuteczna komunikacja międzykulturowa, 17. Interakcja lekarz - pacjent, 18. Komunikacja na sali sądowej, 19. Komunikacyjny wpływ zmiennych mikrośrodowiskowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Sposoby porozumiewania się, 2.Dlaczego komunikacja niejęzykowa?, 3.Nielogiczna logika, 4.Możesz mi wierzyć, 5.Igraszki słowne, 6.Mówić sobie a muzom, 7.Głuchy telefon, 8.Słuchaj dzieweczko, 9.Jednostronne tango, 10.Wieża Babel, 11.Dla Twojego dobra, 12.Samospełniająca się przepowiednia, 13.Mowa-trawa, 16.Nieobyczajna kreatywność
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Komunikacja - wstępne pojęcia i klasyfikacje 2. Zawartość informacyjna komunikatu 3. Podtekst i komunikacja niedosłowna 4. Sztuka wnioskowania 5.Sztuka argumentacji 6. Sztuka dyskutowania 7. Perswazja 8. Dwutorowość procesu perswazyjnego 9. Naiwne taktyki manipulacyjne: presja i szantaż 10. Naiwne taktyki manipulacyjne: kłamstwo 11. Czynnik psychologiczny w perswazji 12. Komunikacja niewerbalna 13. Manipulacje komunikacyjne w praktyce: przesłuchanie podejrzanego 14. Manipulacje komunikacyjne w praktyce: negocjacje z terrorystą 15. Manipulacje komunikacyjne w praktyce:starania o zatrudnienie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Komunikacja interpersonalna w ujęciu ogólnym: 1.1.Histroyczny kontekst komunikacji społecznej. 1.2. Komunikowanie się jako proces przekazywania informacji. 1.3. Mowa werbalna w procesach przekazu informacji. 1.4.Komunikacja niewrbalna w zachowaniach międzyludzkich. 1.4.1.Główne cele komunikacji niewrbalnej. 1.4.2.Fizjologia i cechy psychiczne a presja w komunikacji. 1.4.3. Znaczenie postawy i ruchów ciała w komunikacji interpersonalnej. 1.4.4.Gesty zamknięte i otwarte. 2. Elementy komunikacji w budowaniu porozumienia biznesowego: 2.1.Źródła potrzeb komunikacji w biznesie. 2.2.Komunikacja interopersonalna w realizacji przywództwa. 2.3.Przemówienia w zarządzaniu zasobami ludzkimi. 2.4. Prezentacje jako formy komunikacji menedżera z otoczeniem. 2.5.Planowanie i realizacja wystąpień biznesowych. 3.Komunikacja interpersonalna w negocjacjach biznesowych: 3.1.Negocjowanie jako sztuka prowadzenia biznesu. 3.2.Motywowanie werbalne w budowaniu porozumienia. 3.2.1.Style negocjowania. 3.2.2.Negocjacje międzykulturowe. 3.3.Skuteczność technik niewerbalnych. 3.4.Środowisko komunikacji w negocjacjach . 3.5.Inteligencja emocjonalna w negocjacjach. 4. Komunikacja interpersonalna w zarządzaniu biznesem: 4.1.Istota i zasady sprawnej komunikacji interpersonalnej w biznesie. 4.2.Komunikacja interpersonalna między menedżerem a pracownikem. 4.3. Komunikacja interepersonalna menedżera z klientem. 4.4.Relacje interpersonalne biznesmen-menedżer.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Czym jest kultura?, 2.CZym jest komunikowanie, 3.Tożsamość a komunikowanie, 4.Percepcja a komunikowanie, 4.Kultura a zachowanie, 6.Niechęć do innych/obcych, 7.Język a komunikowanie, 8.Komunikowanie niewerbalne, 9.Instytucje społeczne, 10.Kompetentne komunikowanie międzykulturowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie. 2. Socjologiczne teorie komunikacji. 3. Filozofia języka i teoria argumentacji. 4. Komunikacja a teoria systemowa. 5. Teorie zorientowane psychologicznie. 6. Komunikacja a doradztwo. 8. Komunikacja i konflikt.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Komunikacja masowa: Reklama jako narzędzie komuni kacji masowej; Serwis World Wide Web (WWW) jako narzę dzie komunikacji masowej; Promocja below the line(BTL) Informatyczne i cyfrowe narzędzia komunikacji; Wizuali zacja; Relacje z mediami oraz rozgłos; Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi; Lobbing; Sponsoring jako instrument komunikowania się przedsiębiorstwa z ryn kiem. Cz.II Komunikacja grupowa: Wystapienia publiczne i prezentacje; Targi jako narzędzie komunikacji grupowej Wydarzenia marketingowe (event marketing); Komunikowa nie się w grupie pracowniczej; Zebrania handlowe jako metoda komunikowania w przedsiębiorstwie; Grupy i listy dyskusyjne jako narzędzia komunikacji grupowej. Cz.II Komunikacja indywidualna: Komunikacja werbalna; Słuchanie; Czytanie; Pisanie; Mowa ciała; Zarządzanie przestrzenią; Wizerunek; Reotyrka; Negocjacje i media cje; Komunikacja indywidualna za pośrednictwem kompute ra; Błędy i trudności w komunikacji. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Wyjątkowe cechy książki; Szczególne cechy trzeciego wydania; Szczególne cechy każdego rozdziału; Podziękowania; Część I. Podstawy komunikacji. Rozdział 1. Wprowadzenie do komunikacji 1. Czym jest komunikacja?; 2. Modele komunikacji; 3. Założenia dotyczące komunikacji; 4. Znaczenie komunikacji; Rozdział 2. Model kompetencji komunikacyjnej 1. Czym jest kompetencja komunikacyjna?; 2. Składniki modelu kompetencji komunikacyjnej; 3. Procesualny model kompetencji komunikacyjnej; Rozdział 3. Percepcja, kultura i Ja 1. Czym jest spostrzeganie?; 2. Wpływ kultury na spostrzeganie; 3. Rozwijanie struktury Ja; 4. Ujawnianie Ja innym; 5. Sprostanie wyzwaniom dla spostrzegania. Rozdział 4. Kompetencja językowa 1. Czym jest język?’ 2. Funkcje języka; 3. Pokonywanie wyzwań dla kompetencji językowej. Rozdział 5. Kompetencje w komunikacji niewerbalnej 1. Czym jest komunikacja niewerbalna?; 2. Funkcje komunikacji niewerbalnej; 3. Typy przekazów niewerbalnych; 4. Sprostanie wyzwaniom dla komunikacji niewerbalnej. Rozdział 6. Kompetencje w słuchaniu 1. Czym jest słuchanie?; 2. Rodzaje słuchania; 3. Pokonywanie wyzwań dla kompetencji w słuchaniu. Część II. Komunikacja interpersonalna. Rozdział 7. Komunikacja interpersonalna: wiedza 1. Czym jest komunikacja interpersonalna?; 2. Wiedza deklaratywna a komunikacja interpersonalna; 3. Pokonywanie trudności w relacjach interpersonalnych. Rozdział 8. Komunikacja interpersonalna: umiejętności 1. Istota umiejętności interpersonalnych; 2. Pokonywanie trudności związanych z umiejętnościami komunikacji interpersonalnej. Część III. Komunikacja w małej grupie i przywództwo. Rozdział 9. Małe grupy i podejmowanie decyzji. Wiedza i umiejętności 1. Czym jest mała grupa?; 2. Podejmowanie decyzji przez grupę; 3. Umiejętności zadaniowe w procesie decyzyjnym; 4. Przezwyciężanie trudności związanych z podejmowaniem decyzji. Rozdział 10. Przywództwo w małych grupach. Wiedza i umiejętności 1. Co to jest przywództwo?; 2. Radzenie sobie z trudnościami związanymi z kompetentnym przywództwem. Część IV. Wystąpienia publiczne. Rozdział 11. Przygotowanie wystąpienia publicznego. Rozwijanie wiedzy 1. Retoryka i historia wystąpień publicznych; 2. Czym jest wystąpienie publiczne?; 3. Analiza publiczności i sytuacji; 4. Wybór i zawężenie tematu; 5. Określenie celu i sformułowania tezy wystąpienia; 6. Zebranie materiałów pomocniczych; 7. Organizacja i przygotowanie planu wystąpienia. Rozdział 12. Prezentacja wystąpienia. Rozwijanie umiejętności 1. Kompetentna i wiarygodna prezentacja; 2. Użycie słów; 3. Użycie głosu; 4. Poprawne i właściwe mówienie; 5. Komunikacja niewerbalna w wystąpieniach publicznych; 6. Zastosowanie pomocy wizualnych; 7. Przezwyciężanie trudności związanych z kompetentnym prezentowaniem wystąpień publicznych. Rozdział 13. Wystąpienia informacyjne 1. Zrozumienie istoty wystąpień informacyjnych; 2. Organizacja i przygotowanie planu wystąpienia informacyjnego; 3. Materiały pomocnicze w wystąpieniu informacyjnym; 4. Etyka a wystąpienia informacyjne; 5. Radzenie sobie z trudnościami dotyczącymi wystąpień informacyjnych. Rozdział 14. Wystąpienia perswazyjne 1. Zrozumienie istoty wystąpień perswazyjnych; 2. Organizacja i przygotowanie planu wystąpienia perswazyjnych; 3. Wzmocnienie perswazyjności argumentacji; 4. Wystąpienia perswazyjne a etyka; 5. Radzenie sobie z wyzwaniami dla wystąpień perswazyjnych. Część V. Komunikacja XXI wieku Rozdział 15. Komunikacja masowa i konwergencja mediów 1. Media i komunikacja masowa: od modelu jeden-do-jednego do modelu jeden-do-wielu; 2. Konwergencja mediów: od modelu jeden-do-wielu do modelu jeden-do-kogokolwiek; 3. Kompetencje w zakresie komunikacji za pośrednictwem komputera; 4. Przezwyciężanie trudności w komunikowaniu się za pośrednictwem komputera. Słowniczek; Indeks nazwisk; Indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1. : Wprowadzenie do procesu komunikacji , Rozdział 2. : Komunikacja w organizacjach , Rozdział 3. : Poprawianie relacji interpersonalnych , Rozdział 4. : Efektywne słuchanie, Rozdział 5.: Komunikacja niewerbalna w organizacjach , Rozdział 6.: Przezwyciężanie barier komunikacyjnych wewnątrz organizacji , Rozdział 7.: Podstawowe informacje o wszystkich rodzajach wywiadów i rozmów , Rozdział 8.: Rozmowa kwalifikacyjna , Rozdział 9.: Komunikacja i rozwiązywanie problemów w małych grupach , Rozdział 10.: Grupy: przywództwo i uczestnictwo , Rozdział 11. : Prezentacje informacyjne , Rozdział 12. : Badanie , uzasadnianie i przekazywanie własnych pomysłów , Rozdział 13.: Profesjonalne pomoce wizualne , Rozdział 14.: Prezentacje perswazyjne : indywidualne czy w zespole?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wiadomości wstępne o komunikacji; 2. Klasyfikacja potrzeb człowieka i ich charakterystyka; 3. Komunikacja interpersonalna; 4. Komunikacja werbalna i niewerbalna; 5. Typologia zachowań klientów; 6. Komunikacja międzynarodowa i międzykulturowa; 7. Podróż psychologiczna; 8. Konflikty międzyludzkie - główne ich przyczyny w miejscu pracy; 9. Różne role w grupie; 10. Negocjacje; 11. Etyka w relacji z drugim człowiekiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 379.85 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Jak człowiek zaczął rozumieć siebie?: Czym jest psychologia?; Psychologia a zdrowy rozsądek; Podejście psychologa; Czy psychologowie to podejrzani eksperymentatorzy; Eksperyment psychologiczny; To, czego oczekujemy, wpływa na to, co widzimy; Eksperymenty to nie wszystko; Co dalej?. 1. Język ciała: Czy język ciała to zjawisko naturalne?; Wyraz twarzy; Gesty i postawa; Zapachy jako element języka ciała; Dotyk; Kłamstwo i oszustwo; Trening umiejętności społecznych. 2. Twoja osobowość: Każdy ma osobowość; To zależy od punktu widzenia; Podejście oparte na pojęciu cechy; Teoria Eysencka - trzy wymiary osobowości; Od opisu do wyjaśnienia; "Czy jestem sobą, czy sytuacją" - problem konsekwencji; Perspektywa poznawcza - to zależy od punktu widzenia; Teoria konstruktów osobistych; Atrybucje i dystres psychiczny; Metody oceny osobowości. 3. Twoja płeć - o byciu mężczyzną i kobietą: Płeć czy rodzaj?; Wpływy biologiczne; Hormony i zachowanie; Płeć a tożsamość rodzajowa; Od narodzin do dojrzałości; Czy różnice płciowe się zmieniają; Różnice rodzajowe w szkole i po jej ukończeniu. 4. Ty i inni: Role społeczne; Co myślimy, a co robimy?; Stereotypy i uprzedzenia; Jak inni na nas wpływają; Konformizm; Posłuszeństwo i autorytet; Przemoc a środki masowego przekazu; Siła społecznego oddziaływania. 5. Twoje emocje: Miłość i przywiązanie; Natura miłości niemowlęcej; Przywiązanie i miłość osoby dorosłej; Natura miłości dojrzałej; Typy i style miłości; Gniew i agresja; Gorąca i zimna agresja; Natura gniewu; Czym jest prowokacja; Cechy gniewu; Czy możemy radzić z gniewem. 6. Twój mózg: Co znajduje się w twojej głowie; Skąd wiemy, za co odpowiadają poszczególne części mózgu?; Komórki w centralnym układzie nerwowym; Dwie półkule - jeden mózg; Odczuwanie emocji; Świadomość; Naprawianie uszkodzeń. 7. Twoje zdrowie: Psychologia; zdrowie i choroba; Być zdrowym; Profilaktyka zdrowotna; Bycie chorym; Leczenie. 8. Rozwój człowieka: Badania nad rozwojem; Rozwój w niemowlęctwie; Teoria umysłu - spostrzeganie emocji u innych; Rozwój języka; Poznanie społeczne u dzieci w wieku szkolnym; Adolescencja i dojrzałość. 9. Problemy psychologiczne: Lęk i związane z nim problemy; Założona natura strachu i lęku; Źródła fobii i lęków; Leczenie strachu i lęku; Lęk społeczny; Schizofrenia; zaburzenia osobowości; Krytyczna ocena metod klasyfikacji - niektóre ograniczenia diagnostycznych systemów wyróżniania zaburzeń osobowości. 10. Jak widzimy świat - spostrzeganie i myślenie: Spostrzeganie to coś więcej niż odczuwanie zmysłami; Uwaga oddziałuje na spostrzeganie; Mechanizmy pamięci; Myślenie i natura myśli; Różnice w sposobie myślenia i kreatywności. 11. Uczenie się o świecie: Uczenie się przez tworzenie powiązań; Uczenie się na podstawie skutków; Uczenie się przewidywania; Uczenie się od innych; Świadomość, inteligencja i uczenie się. 12. Człowiek i inne zwierzęta: Czy inne zwierzęta myślą?; Inteligencja, posługiwanie się narzędziami i kultura; Czy tylko ludzie mają swój język?; Wrażliwość zmysłów u zwierząt; Świadomość i przytomność; Jak człowiek wykorzystuje inne zwierzęta; Człowiek i inne zwierzęta. 13. Co psychologowie mogą zrobić dla Ciebie?: Jak zostać psychologiem; Wykładowcy i badacze; Psychologie kliniczni i psychoterapeuci; Psychologowie zdrowia; Psychologowie wychowawczy; Psychologowie sądowi; Psychologowie pracy; Psychologowie sportu; Psychologowie pracujący w innych dziedzinach
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Cz. I podstawy komunikacji: 1. Wprowadzenie do komunikacji, 2. Model kompetencji komunikacyjnej, 3. Spostrzeganie, 4. Język, 5. Komunikacja niewerbalna, 6. Słuchanie, 7. Kompetencja w komunikacji internetowej, Cz.II Komunikacja interpersonalna: 8. Wprowadzenie do komunikacji interpersonalnej, 9. Związki międzyludzkie a wiedza, 10. Związki międzyludzkie a umiejętności. Cz. III Komunikacja w małej grupie, 11. Komunikacja w małej grupie a motywacja, 12. Podejmowanie decyzji, 13. Przywództwo, czyli zarządzanie relacjami w grupie. Cz. IV przemawianie publiczne, 14. Wprowadzenie do przemawiania publicznego, 15. Przygotowanie wystąpienia publicznego, 16. Prezentacja wystąpienia, 17. Wystąpienia informacyjne, 18. Wystąpienia perswazyjne. Dodatek: Kompetentne prowadzenie wywiadów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Co to jest socjologia; 2. Socjologiczne pytania i odpowiedzi; 3. Teorie i perspektywy socjologiczne; 4. Globalizacja i zmieniający się świat; 5. Środowisko; 6. Miasta i życie miejskie; 7. Interakcja społeczna i Zycie codzienne; 8. Bieg życia; 9. Rodziny i związki intymne; 10. Zdrowie, choroba i niepełnosprawność; 11. Stratyfikacja i klasa społeczna; 12. Ubóstwo, wykluczenie społeczne i państwo opiekuńcze; 13. Globalne nierówności; 14. Seksualność i płeć; 15. Rasa, etniczność i migracja; 16. Religia; 17. Media; 18. Organizacje i sieci; 19. Edukacja; 20. Praca i życie gospodarcze; 21. Przestępczość i dewiacja; 22. Polityka, rządzenie i ruchy społeczne; 23. Narody, wojny i terroryzm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej