Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(48)
IBUK Libra
(1)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(48)
Publikacje naukowe
(6)
E-booki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(35)
dostępne
(33)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(34)
Czytelnia
(35)
Autor
Pease Allan
(4)
Barge J. Kevin
(2)
Collins Andy
(2)
Jakubowska Urszula
(2)
Jaworska Aleksandra
(2)
Jóźwiak Bożena
(2)
Kaczmarek Bożydar
(2)
Kobylińska Dorota
(2)
Morreale Sherwyn P
(2)
Pease Barbara
(2)
Spitzberg Brian H
(2)
Andrzejewski Piotr
(1)
Baczała Ditta
(1)
Berryman Julia C
(1)
Bełszyński Jacek J. (1963- )
(1)
Białopiotrowicz Grażyna
(1)
Birkenbihl Vera F
(1)
Bucki Piotr
(1)
Bukowski Marcin
(1)
Bures Ivan
(1)
Calero Henry H
(1)
Chrąchol-Barczyk Urszula
(1)
Ciolkosz Krystyna
(1)
Cybulko Anna
(1)
Czopek Jakub
(1)
Decker Bert
(1)
Dusza Bożena
(1)
Dykier Monika
(1)
Eisler-Mertz Christiane
(1)
Ekman Paul (1934- )
(1)
Falkiewicz-Szult Małgorzata
(1)
Fiodorow Patrycja
(1)
Giddens Anthony (1938- )
(1)
Godawa Grzegorz
(1)
Grabiak Joanna
(1)
Grabowska Tatiana
(1)
Gracz Leszek
(1)
Gurba Ewa
(1)
Głodowski Włodzimierz
(1)
Hadnagy Christopher
(1)
Hallada Marek
(1)
Hamilton Cheryl
(1)
Hargreaves David J
(1)
Hartley Mary
(1)
Howells Kevin
(1)
Izdebski Paweł
(1)
Izdebski Paweł (1958-2021)
(1)
Jasiński Tadeusz
(1)
Kalemba Marcelina
(1)
Kaliszewska Małgorzata
(1)
Kamińska-Małek Aleksandra (1976- )
(1)
Kamińska-Radomska Irena
(1)
Kania Jan
(1)
Karcz-Taranowicz Eugenia
(1)
Klasińska Barbara
(1)
Klebaniuk Jarosław
(1)
Kocór Maria
(1)
Kosz-Szumska Justyna
(1)
Kot Wiesław
(1)
Kowalewski Michał
(1)
Kowalik-Paluch Katarzyna
(1)
Kryk Gabriela
(1)
Kuca Zoja
(1)
Kucharski Adam
(1)
Leathers Dale G
(1)
Lewicka Maria
(1)
Lipa Michał
(1)
Lopuchovska Vlasta A
(1)
Lęgowicz Aleksandra
(1)
Mamroł Andrzej
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Mulak Izabella
(1)
Musiał Emilia
(1)
Myśliwiec Grzegorz
(1)
Nichols Michael P
(1)
Nierenberg Gerard J
(1)
Nęcki Zbigniew
(1)
Nęcki Zbigniew (1947- )
(1)
Ockleford Elisabeth M
(1)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(1)
Ostrowska Izabela
(1)
Ostrowska Małgorzata
(1)
Ostrowski Kazimierz
(1)
Parzuchowski Michał
(1)
Przewoźnik Sylwia
(1)
Pstrąg Jakub
(1)
Puczkowski Benedykt
(1)
Retter Hein (1937- )
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rzepa Teresa
(1)
Rzewucka Paulina
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Siara Olga
(1)
Sikorski Wiesław
(1)
Stencel Marcin
(1)
Sugiero Joanna
(1)
Sutton Philip W. (1959- )
(1)
Szeroczyńska Małgorzata
(1)
Szopski Marek
(1)
Sztejnberg Aleksander
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(33)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(50)
Język
polski
(50)
Temat
Komunikacja niewerbalna
(48)
Komunikacja społeczna
(14)
Gesty
(9)
Negocjacje
(7)
Stosunki interpersonalne
(7)
Grupy społeczne
(5)
Język
(5)
Komunikacja interpersonalna
(5)
Mimika
(5)
Perswazja
(5)
Komunikacja międzykulturowa
(4)
Prezentacje i wystąpienia
(4)
Dyskusja
(3)
Interakcje społeczne
(3)
Komunikacja werbalna
(3)
Manipulacja (psychol.)
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Retoryka
(3)
Autoprezentacja
(2)
Komunikacja
(2)
Kształcenie
(2)
Nauczyciele
(2)
Osoby z niepełnosprawnością
(2)
Praca
(2)
Przydatność zawodowa
(2)
Przywództwo
(2)
Public relations
(2)
Socjotechnika
(2)
Wychowanie przedszkolne
(2)
Zmiana społeczna
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Aktywność fizyczna
(1)
Badania naukowe
(1)
Barwy
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Chiromancja
(1)
Choroby ludzi
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Dostęp do oświaty
(1)
Dyscyplina szkolna
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
E-learning
(1)
Edukacja informacyjna
(1)
Edukacja medialna
(1)
Egalitaryzm
(1)
Ekoteologia
(1)
Erotyzm
(1)
Etyka biznesu
(1)
Fonoholizm
(1)
Gender
(1)
Globalizacja
(1)
Grafologia
(1)
Hermeneutyka
(1)
Historia wychowania
(1)
Ikona (informat.)
(1)
Informacja
(1)
Informacja wizualna
(1)
Innowacje pedagogiczne
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Internet
(1)
Jąkanie
(1)
Językoznawstwo
(1)
Klasy społeczne
(1)
Kolczyki
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja sołeczna
(1)
Komunikacja wizualna
(1)
Komunikacja wspomagająca
(1)
Konflikt
(1)
Konflikt szkolny
(1)
Konsumenci
(1)
Kryzys edukacji
(1)
Kształcenie nauczycieli
(1)
Kultura
(1)
Kultura audiowizualna
(1)
Kultura masowa
(1)
Logika
(1)
Ludobójstwo
(1)
Lęk
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marketing
(1)
Mediacja szkolna
(1)
Metoda projektów
(1)
Metody wychowawcze
(1)
Miasta
(1)
Migracje
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Mózg
(1)
Młodzi dorośli
(1)
Nacjonalizm
(1)
Naród
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Nauki społeczne
(1)
Negacja
(1)
Nierówności społeczne
(1)
Obyczaje towrzyskie
(1)
Odmiany człowieka
(1)
Temat: dzieło
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
Temat: miejsce
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Polska
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Węgry
(1)
Gatunek
Podręcznik
(6)
Praca zbiorowa
(3)
Opracowanie
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Edukacja i pedagogika
(3)
Psychologia
(3)
Zarządzanie i marketing
(2)
50 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Wobec współczesności)
1. Posługiwanie się ciałem, 2. Mowa uczuciowo-mimiczna, 3. Odzież i ubranie, 4. Malowanie ciała, 5. Tatuaże i piercing, 6. Chirurgia plastyczna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mowa ciała w pracy / Mary Hartley. - Kielce : Wydawnictwo Jedność, 2004. - 111 s. : rys. ; 24 cm.
1.Co to jest mowa ciała?, 2.Pierwsze wrażenia, 3.Twarz ą w twarz, 4.Sposoby mówienia, 5.Odczytywanie znaków, 6.Budowanie porozumienia, 7.Sprawdzanie sytuacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Zarys problemu, 2.Terytoria i strefy, 3.Gesty dłoni, 4.Gesty rąk i ramion, 5.Ręce przy twarzy, 6.Bariery z ramion, 7.Bariery z nóg, 8.Inne popularne gesty i zachowania, 9.Sygnały dawane oczami, 10.Zalotne gesty i sygnały, 11.Cygara, papierosy, fajki i okulary, 12.Gesty własności i gesty terytorialne, 13.Kalki i odbicia w lustrze, 14.Pomniejszanie ciała i statusu, 15.Wskazówki, 16.Układy miejsc siedzących przy stole lub biurku, 17.Gry władzy, 18.Zbierając wszystko razem
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Zarys problemu, 2.Terytoria i strefy, 3.Gesty dłoni, 4.Gesty rąk i ramion, 5.Ręce przy twarzy, 6.Bariery z ramion, 7.Bariery z nóg, 8.Inne popularne gesty i zachowania, 9.Sygnały dawane oczami, 10.Zalotne gesty i sygnały, 11.Cygara, papierosy, fajki i okulary, 12.Gesty własności i gesty terytorialne, 13.Kalki i odbicia w lustrze, 14.Pomniejszanie ciała i statusu, 15.Wskazówki, 16.Układy miejsc siedzących przy stole lub biurku, 17.Gry władzy, 18.Zbierając wszystko razem
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie¬. 1. PSYCHOLOGIA KOMUNIKACJI NIEWERBALNEJ: 1.1. Definicje komunikacji niewerbalnej; 1.2. Funkcje komunikacji niewerbalnej; 1.3. Subkody komunikacji niewerbalnej; 1.3.1. Ekspresja mimiczna; 1.3.2. Zachowania wzrokowe; 1.3.3. Kinezyka; 1.3.4. Proksemika; 1.3.5. Paralingwistyka; 1.3.6. Kontakt dotykowy; 1.3.7. Wygląd zewnętrzny; 1.4. Odczytywanie zachowań niewerbalnych. 2. KSZTAŁTOWANIE WIZERUNKU W PRAKTYCE: 2.1. Komunikacja niewerbalna podczas rozmowy kwalifikacyjnej; 2.2. Tworzenie pozytywnego wrażenia w polityce. 3. TRENING INTERPERSONALNY: 3.1. Czym jest trening interpersonalny; 3.2. Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu; 3.3. Współgranie komunikacyjne; 3.4. Bliskość rozmówców; 3.5. Gesty kłamstwa; 3.6. Komunikacja interpersonalna w pracy. 4. TRENING NIEWERBALNEJ KOMUNIKACJI ASERTYWNEJ: 4.1. Cele i przebieg treningu asertywności; 4.2. Asertywność w pracy; 4.2.1. Atrakcyjność fizyczna; 4.2.2. Dystans fizyczny; 4.2.3. Kontakt wzrokowy; 4.2.4. Postawa ciała i gestykulacja; 4.2.5. Wyraz twarzy; 4.2.6. Komunikaty paralingwistyczne; 4.2.7. Wyrażanie krytyki i pochwał; 4.3. Asertywne pozy władcze; 4.4. Finalizowanie treningu. 5. TRENING NIEWERBALNEJ KOMUNIKACJI MIĘDZYKULTUROWEJ: 5.1. Sygnały uniwersalne; 5.2. Różnice kulturowe w komunikacji bezsłownej; 5.3. Czynniki utrudniające komunikację międzykulturową; 5.4. Struktura treningu komunikacji międzykulturowej; 5.4.1. Trening informacyjny; 5.4.2. Trening atrybucyjny; 5.4.3. Trening przez doświadczenie. 6. TRENING ZACHOWAŃ DOTYKOWYCH W PSYCHOTERAPII: 6.1. Od fizjologii do terapii; 6.2. Praca nad dotykiem; 6.3. Komunikacyjna funkcja dotyku. 7. METODYKA KOMLEKSOWEGO TRENINGU ZACHOWAŃ NIEWERBALNYCH: 7.1. Rozwijanie umiejętności komunikacyjnych; 7.2. Komunikacja (nie)werbalna w grupie treningowej; 7.3. Techniki treningowe; 7.4. Formy treningu i zawieranie kontraktu; 7.5. Postawa trenera; 7.6. Zachowania niewerbalne podlegające całościowemu treningowi komunikacyjnemu. Zakończenie. Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja międzyludzka / Zbigniew Nęcki. - Kraków : Profesjonalna Szkoła Biznesu, 1996. - 295 s. : rys., tab. ; 21 cm.
(Seria z Tęczą)
Wprowadzenie; Teorie komunikowania interpersonalnego; Typologie aktów komunikacyjnych; Typologia pragmatyczno-kontekstowa; Awdiejew i Nęcki; Analiza konwersacyjna; Komunikowanie niewerbalne; Płeć a zachowania komunikacyjne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Firma Prawnicza / C.H.Beck)
1. Zamiast wstępu parę słów o sztuce porozumiewania się, czyli po co prawnikowi umiejętności interpersonalne. 2. Czy musimy się tak wygłupiać, czyli dlaczego właśnie warsztaty. 3. Jak sobie pościelisz.. czyli przygotowanie warsztatu dla prawników. 4. Trudna sztuka chodzenia po rozpiętej wysoko linie, czyli prowadzenie warsztatu. 5. Co się może przydać prawnikom, czyli treść merytoryczna przykladowych warsztatów umiejętności interpersonalnych. 6. Warsztaty to dobry początek, czyli jak pomagać w dalszym rozwoju uczestników. 7. Zakończenie, czyli ostatnie kilka słów komentarza.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Kontekst niewerbalny. Komunikacja niewerbalna i jej funkcje; Wygląd jako element komunikacji niewerbalnej; Dalekie i bliskie uwarunkowania ustalania dystansu interakcyjnego; Rodzaje gestów i ich znaczenie komunikacyjne; Znaczenie dotyku w komunikacji międzyludzkiej. Część II: Kontekst manipulacji. Inklinacja makiaweliczna a umiejętność odczytywania kłamstwa w komunikowaniu się; Dialog w procesach perswazji; Interakcja społeczna oarta na jednostronnej sekwencji żądań w kontekście komunikacji społecznej; Marketingowe aspekty public relations w komunikacji społecznej. Część III: Kontekst kulturowy. Jak mówią mężczyźni? Jak mówią kobiety? Wybrane konteksty kobiecego i męskiego stylu porozumiewania; Niektóre aspekty komunikacji osób niepełnosprawnych; Komunikowanie masowe jako płaszczyzna wpływu społecznego; Komunikacja w świecie gier komputerowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Sposoby porozumiewania się, 2.Dlaczego komunikacja niejęzykowa?, 3.Nielogiczna logika, 4.Możesz mi wierzyć, 5.Igraszki słowne, 6.Mówić sobie a muzom, 7.Głuchy telefon, 8.Słuchaj dzieweczko, 9.Jednostronne tango, 10.Wieża Babel, 11.Dla Twojego dobra, 12.Samospełniająca się przepowiednia, 13.Mowa-trawa, 16.Nieobyczajna kreatywność
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zdrowy rozsądek to najlepsza gwarancja przygotowania się do negocjacji, 2. Gest lub dobór koloru mają wagę słowa, 3. Uważne słuchanie i zrozumienie to główne filary porozumienia, 4. Kto pyta, ten kontroluje kierunek i rozwój negocjacji, 5. Odpowiedzią na ostry zarzut jest trafny argument
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.zamiast wstępu, 2.Chirologia, 3.Język ciała, 4.chiro macja, 5.Język gestów i zachowań, 6.Gra w kolory, 7. Czas urodzenia a osobowość, 8.Grafologia, 9.Psychozaba wy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (10 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mowa rąk / Christiane Eisler-Mertz ; tłum. Monika Dykier. - Wyd.2. - Wrocław : Wydawnictwo Astrum, 1998. - 113, [1] s. : rys., fot. ; 20 cm.
(Kreatywność)
1.Prastare sygnały ludzkości, 2.Przebrany neandertalczyk, 3.W rozmowie używamy nie tylko słów, 4.Podział Elementów na cztery grupy, 5.Pozdrowienie jest nie tylko pozdrowieniem, 6.Zawód i powołanie a dłoń, 7.Gesty prawej i lewej dłoni : czy są oceniane tak samo?, 8.Strefa Ja i strefa Ty na dłoni : wygrawerowana różnica, 9.Inforamcje przekazywane przez poszczególne palce, 10.Sygnały wysyłane przez dłoń : pomoc czy przeszkoda?, 11.Międzynarodowy język gestów obscenicznych, 12.Syganły miłosnne i erotyczne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zachowania proksemiczne w komunikacji międzyludzkiej, 2. Proksemiczne normy komunikacyjne w pomieszczeniach biurowych, 3. Charkater interakcji i wybór miejsc siedzących przy stołąch o rożnych kształtach, 4. Wymiary przestrzeni personelnej. Cztery strefy przestrzenne Halla, 5. Zastosowanie technik projekcyjnych w badaniach proksemicznych, 6. Zagęszczaenie jako czynnik środowiskowy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Komunikowanie interpersonalne / Włodzimierz Głodowski. - Wyd.2 zm. i rozsz. - Warszawa : "Wydaw. Hansa Communication", cop. 2001. - 255, [1] s. : fot. ; 24 cm.
Definicje i model komunikowania interpersonalnego; Główne cele komunikowania interpersonalnego; Rodzaje sytuacji komunikacyjnych; Podstawowe zasady komunikowania interpersonalnego; Słuchanie; Etyka w komunikowaniu interpersonalnym; Skuteczność w komunikowaniu interpersonalnym; Własne "ja" w komunikowaniu interpersonalnym; Odsłanianie się; Obawa i pewność siebie; Komunikowanie werbalne; Komunikowanie niewerbalne; Dlaczego związki interpersonalne rozwijają się?; Dynamika związku interpersonalnego; Atrakcyjność w komunikowaniu interpersonalnym; Władza w interpersonalnych związkach; Konflikt w związkach interpersonalnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Postrzeganie sygnałów ciala. 1. Podstawy sterowanego postrzegania. 2. Kryteria sterowanego postrzegania. 3. Kryteria oceny. Część II: Interpretacje sygnałów mowy ciala. 4. Postawa. 5. Mimika. 6. Gestyka. 7. Strefa i dystans. 8. Ton. 9. Różnice kulturowe. 10. Mowa ciała w codziennym życiu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. W poszukiwaniu zrozumienia, 2. Prawdziwe powody, dla których ludzie nie słuchają, 3. Dotrzeć do drugiego człowieka, 4. Słuchanie w kontekście
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Komunikacja niewerbalna: 1. Natura komunikacji niewerbalnej, 2. Ekspresja twarzy, 3. Zachowania wzrokowe, 4. KOmunikacja ciałem, 5. Komunikacja proksemiczna, 6. Dotyk, 7. Wygląd fizyczny, 8. Komunikacja wokalna. Cz.II Doskonalenie komunikacji niewerbalnej: 9. Kształtowanie wrażenia, 10. Kierowanie wrażeniem, 11. Sprzedaj się niewerbalnie, 12. Wykrywanie oszustwa, 13. Spójne komunikowanie się. Cz.III Skuteczna komunikacja w praktyce: 14. Niewerbalne determinanty skutecznych rozmów, 15. Interakcja kobieta - mężczyzna, 16. Skuteczna komunikacja międzykulturowa, 17. Interakcja lekarz - pacjent, 18. Komunikacja na sali sądowej, 19. Komunikacyjny wpływ zmiennych mikrośrodowiskowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Wprowadzenie do negocjacji 1.1. Istota negocjacji – definicje, rodzaje, zasady 1.2. Cechy i umiejętności negocjatora oraz typy negocjatorów 1.3. Style negocjacyjne 1.4. Konflikt w negocjacjach 1.5. Postawa asertywna w procesie negocjacji 2. Fazy procesu negocjacji 2.1. Proces negocjacji i jego fazy 2.2. Faza przygotowania do negocjacji 2.3. Faza otwarcia negocjacji 2.4. Faza negocjacji właściwych 2.5. Faza zamknięcia i sytuacja ponegocjacyjna 3. Techniki negocjacyjne 3.1. Istota technik negocjacyjnych 3.2. Techniki otwarcia negocjacji 3.3. Techniki właściwej części negocjacji 3.4. Techniki zamknięcia negocjacji 3.5. Podsumowanie technik negocjacji 4. Komunikacja w negocjacjach 4.1. Istota komunikacji 4.2. Kanały komunikacji 4.3. Modele i elementy procesu komunikacji 4.4. Czynniki oddziaływania na proces komunikacji w negocjacjach 4.5. Efektywność procesu komunikacji 5. Komunikacja werbalna 5.1. Istota komunikacji werbalnej 5.2. Zadawanie pytań 5.3. Argumentacja i perswazja 5.4. Rozmowa telefoniczna 6. Umiejętność słuchania w komunikacji i negocjacjach 6.1. Negocjacje jako rodzaj komunikacji międzyludzkiej 6.2. Typy procesu słuchania 6.3. Etapy procesu słuchania 6.4. Korzyści z aktywnego słuchania w negocjacjach 6.5. Bariery utrudniające proces słuchania 6.6. Techniki usprawniające proces słuchania 7. Komunikacja niewerbalna 7.1. Definicja, funkcje, znaczenie komunikacji niewerbalnej 7.2. Kanały i elementy ekspresji niewerbalnej 7.3. Mimika oraz kontakt wzrokowy 7.4. Gestyka 7.5. Postawa ciała 7.6. Prosemika (dystans względem innych) 8. Komunikacja międzykulturowa w negocjacjach międzynarodowych (Izabela Ostrowska) 8.1. Znaczenie odmienności kulturowych w negocjacjach 8.2. Podział kultur biznesowych na świecie 8.2.1. Kultury propartnerskie i protransakcyjne – podejście do prowadzenia rozmów biznesowych 8.2.2. Podejście do ceremoniału i hierarchii 8.2.3. Kultury monochroniczne i polichroniczne – podejście do czasu i jego planowania 8.2.4. Kultury ekspresyjne lub powściągliwe – podejście do procesu komunikacji 8.3. Europejska kultura biznesowa 8.3.1. Niemieccy negocjatorzy 8.3.2. Brytyjscy negocjatorzy 8.3.3. Francuscy negocjatorzy 8.3.4. Włoscy negocjatorzy 8.3.5. Hiszpańscy negocjatorzy 8.3.6. Szwedzcy negocjatorzy 8.3.7. Szwajcarscy negocjatorzy 8.3.8. Polska kultura biznesowa 8.4. Wschodnia kultura biznesowa 8.5. Amerykańska kultura biznesowa 8.6. Dalekowschodnia kultura biznesowa 8.7. Arabska kultura biznesowa 9. Elementy savoir-vivre’u w negocjacjach 9.1. Savoir-vivre na co dzień 9.2. Wizytówki 9.3. Ubiór 10. Komunikacja elektroniczna 10.1. Istota komunikacji elektronicznej 10.2. Komunikacja przez e-mail 10.3. Komunikacja przez Web 2.0 i kanały mediów społecznościowych 10.4. Komunikacja przez urządzenia mobilne 10.5. Komunikacja przez własną stronę internetową; Zakończenie; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej