Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(18)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(18)
Publikacje naukowe
(7)
E-booki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(15)
dostępne
(11)
Placówka
Wypożyczalnia
(11)
Czytelnia
(15)
Autor
Gołaczyński Jacek (1966- )
(2)
Andrzejewska Anna
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Baszkowski Adam
(1)
Baylon Christian
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bienias Mateusz
(1)
Cmok Jarosław
(1)
Czernecka Julita
(1)
Czul Karolina
(1)
Doyle Peter
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gerus Ewa
(1)
Giaro Tomasz
(1)
Gosztyła Małgorzata
(1)
Gotwald-Feja Beata
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grzega Urszula
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Jagodziński Waldemar
(1)
Janicka-Olejnik Ewa
(1)
Janiszewski Adam
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Jung Marcin (1979- )
(1)
Kalisiak-Mędelska Magdalena
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Klimek Krzysztof
(1)
Kozak Stanisław
(1)
Krzemińska Wanda
(1)
Król Marcin
(1)
Król Piotr
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Kuc Iwona
(1)
Linkiewicz Agata
(1)
Malinowska Ewa
(1)
Manderla Aleksandra
(1)
Mignot Xavier
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Nowak Paweł A
(1)
Nowak Piotr
(1)
Nowara Piotr
(1)
Nowicka-Jasińska Monika
(1)
Nurzyńska Anna
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Olejnik Rafał
(1)
Podgórska Barbara
(1)
Polowczyk Żaneta
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Przygoda Michał
(1)
Sala Paweł
(1)
Sanak-Kosmowska Katarzyna
(1)
Scott David Meerman
(1)
Siciński Jędrzej
(1)
Smużniak Mirosław
(1)
Sowa Magdalena (1976- )
(1)
Tkaczyk Jolanta
(1)
Werbanowska Marta
(1)
Wyleżoł Anna
(1)
Wysocka Katarzyna
(1)
Wąsik Marek
(1)
Zalega Tomasz
(1)
Zaremba Ulyana
(1)
Łaszkiewicz Anna
(1)
Święch Andrzej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(19)
Język
polski
(19)
Temat
Komunikacja elektroniczna
(9)
Internet
(6)
Media społecznościowe
(4)
Komunikacja społeczna
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Rzeczywistość wirtualna
(3)
Cyberprzestępczość
(2)
Elektroniczna wymiana danych
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Komunikacja międzykulturowa
(2)
Podpis elektroniczny
(2)
Prawo nowych technologii
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Usługi elektroniczne
(2)
Administracja elektroniczna
(1)
Administracja elektroniczna
(1)
Allegro (platforma internetowa)
(1)
Amazon (platforma internetowa)
(1)
Anoreksja
(1)
Apartheid
(1)
Aukcja internetowa
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Biblioteki wirtualne
(1)
Big data
(1)
Blogi
(1)
Budownictwo mieszkaniowe
(1)
Bulimia
(1)
Copywriting
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Decyzje
(1)
Dobro pacjenta (etyka lekarska)
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Dzieci
(1)
Ekonomika
(1)
Erotomania internetowa
(1)
Fonoholizm
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gry komputerowe
(1)
Informacja
(1)
Innowacje
(1)
Integracja europejska
(1)
Intencjonalność
(1)
Interesariusze
(1)
Jakość produktu
(1)
Jednolity plik kontrolny
(1)
Język
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja medyczna
(1)
Komunikacja miejska
(1)
Komunikacja społeczna- internet
(1)
Konflikt palestyńsko-izraelski
(1)
Konfrontacja (prawo)
(1)
Konkurencyjność międzynarodowa
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kontratypy (prawo)
(1)
Kooperatywy mieszkaniowe
(1)
Lekarze a pacjenci
(1)
Marka*
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing mobilny
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Media mobilne
(1)
Mediacja rówieśnicza
(1)
Mediacja szkolna
(1)
Mentoring
(1)
Model biznesowy
(1)
Mowa nienawiści
(1)
Młodzież
(1)
Nadużycie prawa podmiotowego
(1)
Naprawienie szkody
(1)
Nielegalne wysypiska odpadów
(1)
Nowe media (komunikacja)
(1)
Obsługa klienta
(1)
Ochrona dóbr osobistych
(1)
Osoby z zaburzeniami psychicznymi
(1)
Platforma internetowa
(1)
Pokrzywdzony
(1)
Policjanci
(1)
Postęp techniczny
(1)
Potrzeba autonomii
(1)
Prawa pacjenta
(1)
Prawo Unii Europejskiej
(1)
Prawo autorskie
(1)
Prawo gospodarki odpadami
(1)
Prawo karne procesowe
(1)
Prawo komputerowe
(1)
Prawo międzynarodowe
(1)
Prawo prywatne międzynarodowe
(1)
Prawo telekomunikacyjne
(1)
Przemoc
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Psychologia młodzieży
(1)
Public relations
(1)
Public relations w internecie
(1)
Płatność zbliżeniowa
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Izrael
(1)
Kanada
(1)
Palestyna
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(5)
Opracowanie
(3)
Monografia
(2)
Podręcznik
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Zarządzanie i marketing
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Historia
(1)
Językoznawstwo
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Psychologia
(1)
20 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Narzędzia komunikacji a język; 2. Komunikacja a informacja; 3. Komunikowanie poprzez język; 4. Język w działaniu; 5. Komunikacja o krótkim i długim zasięgu; 6. Komunikacja w interakcji; 7. Komunikacja i społeczeństwo; 8. Jak przekonać masy?; 9.Nauczanie komunikacji w języku obcym; 10. Język medycyny i komunikacja medyczna; 11. Komunikacja internetowa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie)
1. Geneza Internetu, 2. W poszukiwaniu autonomiznego prawa Internetu, 3. Handel elektroniczny w Polsce, 4. Umowy elektroniczne, 5. Wybór prawa właściwego dla zobowiązań z umów elektornicznych, 6. Prawo właściwe dla umów elektronicznych w braku wyboru prawa, 7. Konwencja ONZ o zastosowaniu elektronicznej komunikacji w zawieraniu umów międzynarodowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 341 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 341 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie: Podstawy teorii informacji; Informacje jako dobro publiczne; Możliwość przypisania wyłącznego prawa do informacji konkretnemu podmiotowi; Ramowy porządek prawny dla dóbr informacyjnych; Definicja pojęcia "komunikacja"; Sieci i usługi informacyjne; Komunikacja w społeczeństwie informacyjnym. Dział. I Konstytucyjne aspekty komunikacji elektronicznej: Prawa człowieka w komunikacji elektronicznej; Dostęp do informacji publicznej; Ochrona danych osobowych. Dział. II Europejskie prawo komunikacji elektronicznej. Polskie prawo telekomunikacyjne: Prawo komunikacji elektronicznej w Unii Europejskiej; Polskie prawo komunikacyjne. Dział. III Prawo prywatne a komunikacja elektroniczna: Umowy elektroniczne; Elektroniczne czynności w spółkach handlowych; Dobra informacyjne w komunikacji elektronicznej i ich eksploatacja drogą elektroniczną; Kolizyjne aspekty komunikacji elektronicznej na przy kładzie zobowiązań umownych; Wykorzystanie komunikacji elektronicznej w postępowaniu sądowym. Dział. IV Karnoprawne aspekty komunikacje elektronicznej: Postęp techniczny w komunikacji elektronicznej a prawo karne; Normy prawa karnego dot. komunikacji elektronicznej; Przestępstwa związane z komunikacją elektroniczną; Konwencyjne instrumenty zwalczania przestępczości związanej z komunikacją elektroniczną. Dział. V Ekonomiczne aspekty komunikacji elektronicznej Tendencje i perspektywy rozwoju telekomunikacji; Wpływ teleinformatyki na rozwój społeczny i gospodarczy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Komunikowanie się interpersonalne nadawców i odbiorców w świecie realnym w ujęciu interdyscyplinarnym; 2. Komunikacja elektroniczna we współczesnym świecie- w Internecie i w telefonach komórkowych; 3. Ergonomiczne aspekty używania telefonów komórkowych- bezpieczeństwo techniczne i psychologiczne w układzie- człowiek-telefon komórkowy; 4. Wpływ portali społecznościowych na dzieci i młodzież- zagrożenia i skutki dla osobowości; 5. Zachowania patologiczne i przestępcze w cyberprzestrzeni dzieci, młodzieży i dorosłych; 6. Zapobieganie i leczenie fonoholizmu w rodzinach i szkołach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Wstęp; 1. Konsument oraz proces decyzyjny w warunkach globalizacji 1.1. Konsument, zachowanie konsumenta - ujęcie definicyjne 1.2. Konsument w świetle zmian w otoczeniu 1.3. Zmiany w procesie decyzyjnym konsumenta 2. Trendy w zachowaniach konsumentów 2.1. Trendy globalne w otoczeniu konsumenta 2.2. Innowacje społeczne w konsumpcji (potrzebą XXI wieku) 2.3. Konsumpcjonizm a dekonsumpcja i ekokonsumpcja 2.4. Inne trendy w zachowaniach współczesnych konsumentów - wybrane przykłady 3. Etnocentryzm i Efekt Kraju Pochodzenia w zachowaniach konsumentów i przedsiębiorstw 3.1. Postawy etnocentryczne w zachowaniach konsumentów 3.2. Efekt Kraju Pochodzenia a zachowania konsumentów 3.3. Czynniki określające kraj pochodzenia produktów 3.4. Identyfikacja pochodzenia produktu w działaniach marketingowych przedsiębiorstw 3.4.1. Identyfikacja kraju pochodzenia w strategii produktu - marka, opakowanie 3.4.1.1. Korzystne/niekorzystne dopasowanie - marka 3.4.1.2. Korzystne/niekorzystne dopasowanie - opakowanie 3.4.2. Identyfikacja kraju pochodzenia w strategii promocji – kampanie reklamowe 3.5. Efekt Kraju Pochodzenia Marki efektem hybrydyzacji produktowej 4. Wiedza o konsumentach z perspektywy ekonomii behawioralnej 4.1. Zmiany w otoczeniu i metodyce badań 4.2. Racjonalne a emocjonalne przesłanki zachowań 4.3. Wiedza o procesach decyzyjnych konsumenta 4.4. Emocjonalne przesłanki wyborów konsumenta 4.5. Nowa wiedza wsparciem dla wspólnego dobra 5. E-commerce a zachowania konsumentów (Bogdan Gregor, 5.1. Rozwój e-commerce w Polsce i na świecie na tle ekspansji internetu 5.2. E-konsument -jego profil i zachowania rynkowe 5.3. Od e-commerce do mobile i social commerce 5.4. Omnicommerce - odpowiedź na nowy profil konsumenta hybrydowego 6. Media spotecznościowe w zachowaniach konsumentów 6.1. Istota i rodzaje mediów spolecznościowych 6.2. Uwarunkowania korzystania z mediów społecznościowych przez konsumentów 6.3. Motywacje do korzystania z mediów społecznościowych 6.4. Model zachowań nabywców w mediach społecznościowych - AISAS 6.5. Rodzaje aktywności konsumentów w mediach społecznościowych 6.6. E-WOM jako szczególny obszar zastosowania mediów społecznościowych w zachowaniach konsumentów 7. Zachowania konsumentów w obliczu kryzysu 7.1. Kryzys gospodarczy 7.1.1. Kryzys gospodarczy - podstawowe pojęcia 7.1.2. Przyczyny kryzysu gospodarczego lat 2008-2011 7.1.3. Skutki kryzysu gospodarczego dla gospodarki światowej 7.2. Sytuacja dochodowa i zmiany w wydatkach konsumpcyjnych gospodarstw domowych w świetle kryzysu gospodarczego lat 2008-2011 7.3. Zmiany w zachowaniach konsumentów w okresie kryzysu gospodarczego lat 2008-2011 8. Seniorzy i single jako przykłady segmentów konsumentów charakterystycznych dla współczesnych społeczeństw 8.1. Zachowania konsumenckie seniorów 8.1.1. Pojęcie osoby starszej 8.1.2. Styl życia seniorów 8.1.3. Styl życia a zachowania konsumenckie seniorów 8.1.4. Wybrane alternatywne trendy konsumenckie a zachowania konsumenckie seniorów 8.2. Zachowania konsumenckie singli 8.2.1. Definicja pojęcia singiel 8.2.2. Styl życia singli 8.2.3. Charakterystyka singli jako konsumentów 9. Znaczenie i rozwój usług a zachowania współczesnego konsumenta (Jadwiga Berbeka, Agata Niemczyk) 9.1. Rola usług w kształtowaniu zachowań konsumentów 9.2. Konsument na rynku usług kulturalnych 9.3. Konsumpcja usług turystycznych w Polsce i na świecie 9.4. Usługi na rynku sportowym a zachowania konsumentów 10. Segmentacja rynku - analiza krytyczna 10.1. Segmenlacja rynku jako podstawa działań marketingowych 10.2. Zmiany w zachowaniu konsumentów na rynku oraz ich uwarunkowania 10.3. Segmentacja tradycyjna i jej niedoskonałości 10.4. Segmentacja rynku bazująca na wartościach 10.5. Inne źródła informacji o konsumentach i ich zachowaniu Zamiast zakończenia - inne obszary i kierunki badań nad zachowaniem konsumentów; Bibliografia; Spis tabel; Spis rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Terminologia procesów komunikowania. 2. Dziedziny komunikowania. Nauka: językoznawstwo, bibliometria, edukacja; Muzyka; Zarządzanie informacją. 3. Narzędzia komunikowania - nowe technologie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozdział 1. Marka – istota i treść pojęcia we współczesnym marketingu: 1.1. Natura i definicja marki; 1.2. Wartość i kapitał marki; 1.3. Czynniki kształtujące wycenę i pozycję rynkową marki; 1.4. Rola technologii informatyczno-komunikacyjnych w kształtowaniu treści pojęcia marki. Rozdział 2. Funkcje i znaczenie komunikacji marketingowej w promocji marki: 2.1. Teoretyczne podstawy komunikacji marketingowej; 2.2. Funkcje systemu komunikacji marketingowej; 2.3. Przegląd i charakterystyka narzędzi komunikacji marketingowej; 2.4. Komunikacja marketingowa jako narzędzie kreowania siły marki; 2.5. Rola niestandardowych narzędzi w komunikacji marketingowej marki. Rozdział 3. Internetowe narzędzia komunikacji marketingowej: 3.1. Internet jako platforma komunikacji marketingowe; 3.2. Narzędzia komunikacji marketingowej w Internecie; 3.3. Ocena podejść metodologicznych w badaniach poświęconych skuteczności komunikacji marketingowej w Internecie. Rozdział 4. Serwisy społecznościowe jako nowoczesny kanał komunikacji marketingowej: 4.1. Istota i przesłanki rozwoju serwisów społecznościowych; 4.2. Media społecznościowe jako narzędzie komunikacji marketingowej; 4.3. Użytkownicy serwisów społecznościowych; 4.4. Przegląd badań poświęconych serwisom społecznościowym; 4.5. Strony afiliacyjne marek w portalu Facebook jako szczególny przykład komunikacji marketingowej w serwisach społecznościowych. Rozdział 5. Metodyka badań nad działaniami marketingowymi prowadzonymi w portalach społecznościowych: 5.1. Cel i przedmiot badania; 5.2. Opis zastosowanych metod badawczych i ich ograniczeń; 5.3. Charakterystyka grupy badawczej. Rozdział 6. Ocena znaczenia serwisów społecznościowych w komunikacji marketingowej marki w świetle badań własnych: 6.1. Zachowania użytkowników w serwisach społecznościowych w świetle badań własnych; 6.2. Wartość marki w serwisach społecznościowych w opinii internautów; 6.3. Internetowy kapitał marki jako efekt działań marketingowych prowadzonych w serwisach społecznościowych; 6.4. Serwisy społecznościowe i ich znaczenie dla komunikacji marketingowej w opinii przedsiębiorstw; 6.5. Podsumowanie i wnioski końcowe z badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: I. Coaching interkulturowy jako narzędzie wspierające rozwój kompetencji pracowniczych niezbędnych w otoczeniu międzynarodowym: 1. Kontekst kulturowy; 2. Coaching interkulturowy - zagadnienia terminologiczne: 2.1. Kompetencja interkulturowa; 2.2. Coaching interkulturowy: 2.2.1. Ujęcie znaczeniowe wąskie i szerokie; 2.2.2. Uwarunkowany kontekstualnie i kulturowo; 2.3. Coaching inter-, multi i transkulturowy. 3. Psychologia coachingu interkulturowego. 4. Propozycje narzędzi coachingu interkulturowego: 4.1. Malarstwo; 4.2. Literatura; 4.3. Model rozwoju wrażliwości międzykulturowej; 4.4. Siatka orientacji kulturowej; 4.5. Interkulturowa zmiana perspektywy. II. System komunikacji miejskiej w wybranych miastach aglomeracji śląskiej na przykładzie komunikacyjnego związku komunalnego górnośląskiego okręgu przemysłowego: 1. Specyfikacja obszarów miejskich pod kątem logistyki; 2. Komunikacyjny związek komunalny górnośląskiego okręgu przemysłowego; 3. Komunikacja miejska. III. Bezpieczeństwo obsługi klientów e-urzędu. Analiza potrzeb i propozycja rozwiązań na wybranych przykładach: 1. Inicjatywa bezpiecznego programowania komunikacji. 2. Bezpieczeństwo informatyczne w procesie komunikacji. 3. Efektywność komunikacji, a bezpieczeństwo. 4. Bezpieczeństwo danych w aspekcie ustawy o ochronie danych osobowych: 4.1. Postępowanie administracyjne; 4.2. Propozycja rozwiązań gwarantujących bezpieczeństwo obsługi klientów w badanym e-urzędzie; 4.3. Kształtowanie procesu komunikacji wewnętrznej; 4.4. Etymologia terminu komunikacja oraz modelowe ujęcia procesu komunikowania; 4.5. Informowanie a komunikowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Modele biznesowe w gospodarce cyfrowej – wirtualizacja życia gospodarczego w warunkach Industry 4.0; 2. Wskaźnik Super Bowl – prognostyk zachowania światowych indeksów giełdowych? 3. Wpływ regulacji europejskich na niewypłacalność przedsiębiorstw; 4. Weryfikacja przeznaczenia firmowych nieruchomości w postępowaniu egzekucyjnym – istota i zagrożenia; 5. Znaczenie otwartych danych rządowych w kreowaniu innowacyjnych przedsiębiorstw; 6. Uwarunkowania kontroli celnej a konkurencyjność przedsiębiorstw uczestniczących w obrocie międzynarodowym; 7. Wpływ wprowadzenia obowiązku wysyłki Jednolitego Pliku Kontrolnego do organów podatkowych na funkcjonowanie przedsiębiorstw MŚP w Polsce; 8. Zwolnienie w drodze wypowiedzenia przez pracownika w Polsce w latach 2009-2018; 9. Mechanizm podzielonej płatności (split payment), jako forma e-obowiązku przedsiębiorcy w świetle ustawy o podatku od towarów i usług; 10. Bezpieczeństwo informacji w chmurze obliczeniowej; 11. Analityka Big data jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw; 12. SAP S/4 HANA – innowacyjne podejście do zarządzania sprawdzonymi modelami biznesowymi; 13. Znajdowanie maksymalnych klik w sieci społecznościowej opartej na komunikacji e-mail z wykorzystaniem pakietu R; 14. Wpływ elektronicznych kampanii reklamowych na efektywność w pozyskiwaniu nowych klientów i na zajmowanie powierzchni w skrzynkach elektronicznych; 15. Rola elektronicznych kanałów dystrybucji w podnoszeniu obłożenia hotelu w niskim sezonie; 16. Komunikacja międzykulturowa. Analiza współpracy agencji tłumaczeniowych z lingwistami; 17. Era cyfryzacji na uczelni. Czy jesteśmy przygotowani do zarządzania uczelnią wspomaganego narzędziami cyfrowymi? 18. Świadomość studentów w zakresie konsekwencji Czwartej Rewolucji Przemysłowej w sektorze finansów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Podstawy tworzenia wartości: Marketing a wartość dla udziałowców; Kierunek: wartość dla udziałowców; Marketingowy czynnik tworzenia wartości; Teraz rozwój. Cz.II Rozwój strategii wysokiej wartości: Ocena pozy cji strategicznej; Strategia marketingowa oparta na wartości. Cz.III Realizacja strategii wysokiej wartości: Budowa nie kapitału marki; Ustalanie cen ze względu na war tość; System komunikacji oparty na wartości; Marketing wartości dodanej prowadzony przez Internet.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Internet : media - edukacja - polityka / Żaneta Polowczyk. - Poznań : [b.w.], 2004. - 244 s. : tab. ; 21 cm.
1. Internet - globalna technologia, globalne możliwości , 2. Internet w procesie integracji z Unią Europejską, 3. E-government, 4. Wirtualne oblicze mediów, 5. Polityka edukacyjna w dobie cyfrowej, 6. Podpis elektroniczny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Jak Internet zmienił zasady marketingu i PR: Stare zasady marketingu i PR są nieskuteczne w dobie Internetu; Nowe zasady marketingu i PR; Bezpośrednie docieranie do nabywcy. II. Komunikacja internetowa - sposób na bezpośrednie dotarcie do nabywcy: Blogi - pozyskaj miliony propagatorów dla swojego przekazu; Nowe zasady komunikatów prasowych; Przekazywanie treści audio za pomocą podcastingu; Fora internetowe, strony typu Wiki i docelowi odbiorcy; Marketing wirusowy - gorączka rozprzestrzenia się w sieci; Bogata w treść strona internetowa. III. Plan działania - wykorzystanie potęgi nowych zasad: Jesteś tym, co publikujesz - budowanie planu marketingowego i PR; Internetowe przywództwo ideowe czyni twoją organizację wiarygodnym źródłem; Jak pisać dla nabywców; Jak treści internetowe wpływają na proces nabywczy; Jak korzystać z komunikatów informacyjnych w celu bezpośredniego dotarcia do nabywcy; Internetowy pokój medialny - drzwi otwierające drogę nie tylko do mediów; Nowe zasady komunikacji z mediami; Blogowanie jako sposób komunikacji z nabywcą; Podcasting i wideo - jak najprościej; Serwisy społecznościowe a marketing; Serach Engine Marketing - marketing wyszukiwarek internetowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Komunikowanie się w sieci; 2. Rola i znaczenie portali społecznościowych; 3. Internet a kształtowanie więzi emocjonalnych; 4. Gry komputerowe rozrywką nastolatków; 5. Uzależnienie od mediów cyfrowych nową formą patologii; 6. Cyberbullying jako forma agresji i przemocy rówieśniczej; 7. Cyberpornografia, cyberprostytucja i cyberseks; 9. Pedofilia w sieci; 9. Seksting- ekshibicjonizm w Internecie; 10. Sponsoring- nowe zachowanie nastolatków; 11. Internetowy hazard; 12. Funkcjonowanie sekt w Internecie; 13. Anoreksja i bulimia- problem współczesnych nastolatek; 14. Bigoreksja- kult męskiego ciała; 15. Edukacja medialna w przygotowaniu dzieci i młodzieży do relacji z mediami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie; Modelowanie relacji młodzieży w środowisku cyberprzestrzeni; „Młodzi podłączeni i połączeni”. Internet jako cyfrowe podwórko współczesnej młodzieży; Komunikacja internetowa a zachowania agresywne dzieci i młodzieży; Korzystanie przez młodzież gimnazjalną z Internetu i gier komputerowych; Rola autentycznych danych korpusowych oraz słowników i tłumaczy internetowych w nauczaniu języka angielskiego dzieci i młodzieży; Nastolatek w wirtualnym świecie – kontekst aksjologiczny; Cyberprzestępczość zagrożeniem w wychowaniu dzieci i młodzieży oraz wybrane aspekty prawno-karnego jego zwalczania; Gry komputerowe – szansa czy zagrożenie? Polemika pomiędzy destruktywnym a konstruktywnym wpływem gier komputerowych na adolescentów; Gry komputerowe typy multiplayer online – szanse i zagrożenia; Komunikacja studentów polskich w Internecie u progu XXI wieku; Cyberprzestępczość młodego człowieka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Od czego zacząć? Platforma sprzedażowa czy własny sklep? Środowisko mojej pracy... Mój model biznesowy? Podsumowanie. Rozdział 2. Allegro. Jak przygotować się do sprzedaży na Allegro? Strategia obecności na portalu aukcyjnym. Marketing na Allegro - gotowe rozwiązania serwisu a własne sposoby, aby wyróżnić się na listingu. Narzędzia usprawniające sprzedaż. Case study. Rozdział 3. eBay. eBay w Polsce i na świecie. Jak przygotować się do sprzedaży w serwisie eBay? Sprzedaż na eBayu (różne wersje serwisu). Polskie narzędzia wspomagające sprzedaż na eBayu. Case study. Rozdział 4. Amazon. Amazon - czy warto? Jak przygotować się do sprzedaży na Amazonie? Pułapki Amazona - na co uważać, handlując na tej platformie? Case study. Rozdział 5. Growth hacking a obecność na wielu platformach sprzedażowych. Konsument 3.0, czyli kto?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Marka z potencjałem; 2. Marketing 3.0; 3. Rynek internetowy w Polsce i na świecie; 4. Wpływ Internetu na gospodarkę; 5. Social media - społeczny wymiar Internetu; 6. Rola edukacji środowiska online; 7. Usability i User Experience; 8. Marketing mobilny; 9. E-mail marketing; 10. Automatyzacja marketingu; 11. Gry w Internecie; 12. Wideo i audio w sieci; 13. Od e-commerce do „zakupów totalnych”; 14. Vademecum budowania platformy e-commerce; 15. Copywriting; 16. Content marketing; 17. Kampanie społeczne w Internecie; 18. Badania mediów internetowych; 19. Monitoring mediów społecznościowych; 20. Human Crafted Rules vs. Artificial Inelligence. Dokąd zmierza nowoczesny marketing; 21. Nowy wymiar handlu. Ewolucja czy rewolucja; 22. Ominichannel, czyli o wszechsprzedaży; 23. Z technologią za pan brat; 24. Jak współpracować z zespołem IT; 25. Zarządzanie projektami (hipsterzy budują ziemiankę); 26. Obsługa klienta w sieci; 27. Wybrane prawne aspekty marketingu w sieci; 28. Marketing w start-upach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; 1. Nielegalny obrót odpadami w polskim porządku prawnym; 2. Prawnokarna ocena płatności zbliżeniowej za pomocą uprzednio skradzionej karty płatniczej - studium przypadku; 3. Czy konfrontacja w postępowaniu karnym wyłącza swobodę wypowiedzi; 4. Ewolucja prawa interpretacji: perspektywa kanadyjska; 5. Uniwersalność internacjonalistycznej teorii wykładni Zygmunta Tobora; 6. Mediacja rówieśnicza jako narzędzie komunikacyjne w rozwiązywaniu sporów szkolnych; 7. Wydatkowanie środków unijnych w trybie rozeznania rynku - komentarz na przełomie perspektyw finansowych; 8. Hejt a prawna ochrona funkcjonariusza publicznego na przykładzie funkcjonariusza Policji; 9. Wynagrodzenie autorskie z tytułu korzystania z utworów audiowizualnych w pokojach hotelowych po zatwierdzeniu tabeli stawek wynagrodzeń za odtwarzanie utworów; 10. Specjalne użycie broni jako środek do realizacji art. 5 Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej; 11. Ograniczenie autonomii pacjentów chorych psychicznie; 12. Koszty odzyskiwania należności za opóźnienia w transakcjach handlowych - aspekty prawne w doktrynie i praktyce orzeczniczej; 13. Kwestia znaczenia pojęcia tajemnicy lekarskiej na płaszczyźnie ustaw szczególnych oraz Kodeksu postępowania karnego; 14. Izraelski apartheid wobec Palestyńczyków; 15. Mowa nienawiści w Internecie - analiza najnowszego orzecznictwa; 16. Kooperatywa mieszkaniowa jako nowa formuła realizacji inwestycji mieszkaniowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 340 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 340 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Akademia Samorządowa)
Zawiera: 1. Komunikacja społeczna w samorządzie terytorialnym: 1.1. Samorząd terytorialny – na czym polega; 1.2. Po pierwsze prawo. Samorząd terytorialny w polskim systemie prawnym; 1.3. Relacje wspólnoty – wspólnota relacji; 1.4. Marketing terytorialny. 2. Wirtualny samorząd: 2.1. W drodze do Matrixa; 2.2. Społeczeństwo informacyjne a zadania administracji publicznej; 2.3. Okna samorządu terytorialnego do wirtualnego świata; 2.4. Real na dziś – samorząd terytorialny w Internecie: 2.4.1. Dobór próby; 2.4.2. Zakres badania; 2.4.3. Termin prowadzenia badania; 2.4.4. Wyniki badania; 2.4.5. Podsumowanie wyników; 2.4.6. Pytania badawcze; 2.4.7. Wyniki badania „e-Usługi publiczne jednostek samorządu terytorialnego województwa łódzkiego” w obszarze serwisów BIP; 2.4.8. Udogodnienia zwiększające dostępność serwisów BIP jednostek samorządu terytorialnego województwa łódzkiego; 2.4.9. Spełnianie niektórych wymogów Rozporządzenia o BIP; 2.4.10. Podsumowanie badania „e-Usługi publiczne jednostek samorządu terytorialnego województwa łódzkiego” w obszarze serwisów BIP; 2.5. Interwencja, inwestycja i… problemy; 2.6. I co dalej? 3. Sprawozdanie z Matrixa: 3.1. Media społecznościowe – wejście do Matrixa; 3.2. Samorząd terytorialny w media społecznościowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351/354 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Drodzy Autorzy i Czytelnicy, po raz kolejny mamy przyjemność złożyć na Wasze ręce opracowanie z serii „Informatyka Ekonomiczna”. W przedkładanym numerze znalazły się teksty Autorów będących przedstawicielami różnych ośrodków naukowo-badawczych z Polski, a także opracowania powstałe w ścisłej współpracy z doświadczonymi praktykami gospodarczymi. Niezmiernie wartościową cechą opracowań wydanych w czasopiśmie „Informatyka Ekonomiczna” jest to, że stanowią one prezentację różnorodnych punktów widzenia i poglądów dotyczących zastosowania nowoczesnych rozwiązań z obszaru ICT. Perspektywy i opinie prezentowane przez Autorów tekstów niejednokrotnie po¬zwalają Czytelnikom na poszerzenie przemyśleń dotyczących ich poglądu na temat możliwości i kierunków zastosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych w praktyce gospodarczej. Nie wszystkie artykuły nadesłane do naszego czasopisma spełniają jednak jego wymogi formalno-merytoryczne, co zwiększa znaczenie i wartość publikacji, które otrzymały podwójne pozytywne recenzje i zostały wybrane do opublikowania w aktualnym numerze „Informatyki Ekonomicznej”. Redaktor niniejszego wydania pragnie wyrazić podziękowania wszystkim Autorom, którzy zechcieli podzielić się swoimi doświadczeniami i poglądami. Ponadto składa podziękowanie Recenzentom za wnikliwe i rzeczowe oceny przedkładanych tekstów. Iwona Chomiak-Orsa
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Numer poświęcony różnym zagadnieniom i problemom dotyczącym prawa polskiego i międzynarodowego. Autorami artykułów są naukowcy oraz praktycy z Polski i z zagranicy.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej