Form of Work
Książki
(9)
E-booki
(2)
IBUK Libra
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Status
only on-site
(8)
available
(6)
unavailable
(2)
unknown
(2)
Branch
Wypożyczalnia
(9)
Czytelnia
(9)
Author
Grabiec Olimpia (1975- )
(3)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(2)
Bagińska Izabela
(1)
Bakonyi Jadwiga
(1)
Bienias Mateusz
(1)
Budzik Tomasz
(1)
Chrobak Gracjan
(1)
Cichy Diana
(1)
Czajka Kamil
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Doyle Peter
(1)
Dudzic Ewa
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Janiszewski Adam
(1)
Kaczmarska-Krawczak Jadwiga
(1)
Kempa Ewa
(1)
Klimek Jan
(1)
Kondak Anna
(1)
Korombel Anna
(1)
Kozina Andrzej
(1)
Kulchytska Nadia
(1)
Madyda Aneta
(1)
Martyniak Zbigniew
(1)
Mazur Konstancja
(1)
Nowicka-Skowron Maria
(1)
Nowińska Ewa (1948- )
(1)
Okręglicka Małgorzata
(1)
Olejniczak-Szuster Katarzyna
(1)
Podgórska-Rykała Joanna
(1)
Potocki Arkadiusz
(1)
Prokopenko Olha V
(1)
Shkola Viktoriia Yu
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Smużniak Mirosław
(1)
Staszewska Jolanta (1960- )
(1)
Stolarska Elżbieta
(1)
Szymański Wojciech
(1)
Szymczak Wojciech F
(1)
Szymonik Andrzej
(1)
Tarczydło Beata
(1)
Tobiasz Magdalena
(1)
Tworzydło Dariusz
(1)
Wieprow Joanna
(1)
Wierzbicka Ewa
(1)
Wierzbicki Zbigniew R
(1)
Winkler Renata
(1)
Wojtaszek Marta
(1)
Wąsowicz Krzysztof
(1)
Zbiorowa Praca
(1)
zbiorowa Praca
(1)
Łukasik Katarzyna
(1)
Święch Andrzej
(1)
Żbikowska Agnieszka
(1)
Żelazko Beata
(1)
Year
2020 - 2022
(1)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(5)
Time Period of Creation
2001-
(3)
Country
Poland
(12)
Language
Polish
(12)
Audience Group
Pracownicy HR
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Subject
Komunikacja
(4)
Gospodarka
(2)
Innowacje
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Allegro (platforma internetowa)
(1)
Amazon (platforma internetowa)
(1)
Aukcja internetowa
(1)
Autoprezentacja
(1)
Blogi
(1)
Budżety gminne
(1)
Budżety terenowe
(1)
Dyplomacja
(1)
Etykieta językowa
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Image
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Inwestycje
(1)
Jakość produktu
(1)
Kadry
(1)
Klastry (ekon.)
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja autobusowa
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja miejska
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marka*
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne (Kraków)
(1)
Motywacja pracy
(1)
Negocjacje
(1)
Negocjacje biznesowe
(1)
Nieruchomości
(1)
Ocena pracowników
(1)
Odpady
(1)
Organizacja
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Państwowa Komunikacja Samochodowa
(1)
Platforma internetowa
(1)
Pośrednicy w obrocie nieruchomościami
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Przedsiębiorstwo komunalne
(1)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Reklama
(1)
Samorząd gminny
(1)
Savoir-vivre
(1)
Sportowcy
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Towary
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Wartość ekonomiczna
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie talentami
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Zdrowie publiczne
(1)
Związek Harcerstwa Polskiego
(1)
eBay (platforma internetowa)
(1)
Subject: time
2001-
(2)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
12 results Filter
Book
In basket
ISBN: 83-7251-373-2
1. Potrzeby komunikacyjne przedsiębiorstw w gospodarce rynkowej. 2. Elementy organizacji komunikacji w przedsiębiorstwie. 3. Techniczne instrumenty wspomagania procesów komunikowania się. 4. Komunikacja przedsiębiorstw a z otoczeniem. 5. Metody rozwiązywania problemów i tworzenia innowacji oparte na odpowiednio zorganizowanej komunikacji. 6. Wybrane metody racjonalizacji procesów
systemów komunikowania się. 7.Komunikacja interkultur owa w przedsiębiorstwie
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7252-050-X
Przedmowa (Z. Martyniak);1 Podstawy diagnozowania informacji jako produktu i procesu: przejawy niesprawności informacyjnej i kryteria oceny informacji; Metoda diagnozowania inf. jako procesu; 2 Metody zespołowego komunikowania się ukierunkowane na innowacje i partycypację: GroupWare-TeamWare - metoda komputerowego wspomagania pracy zespołowej w komunikowaniu; Grupowy trening wrażliwości; Badanie potrzeb doskonalenia komunikacji wewnętrznej polskich instytucji gospodarczych i administracyjnych poprzez stosowanie treningu wrażliwości; 3 Metody analizy strategicznej w zarządzaniu informacją Przesłanki i założenia analizy strategicznej w zarządzaniu informacja; Założenia metody analizy łańcucha Portera jako narzędzia określania informacyjnych czynników tworzenia "wartości dodanej"; Metody analizy stakeholders jako narzędzie wspomagające przepływ inf. między przedsiębiorstwem a otoczeniem; 4 Kształtowanie programów komunikacji zewnętrznej w przedsiębiorstwie; 5 Internet jako narzędzie komunikacji z klientami zewnętrznymi przedsiębiorstwa; 6 Informatyczne metody i środki ochrony zasobów informacyjnych przedsiębiorstwa: Podstawy informatycznych środków ochrony zasobów informacyjnych przedsiębiorstw; Badania empiryczne nad polityką bezpieczeństwa inf. w przedsięb.; 7 Wywiad gospodarczy w przedsięb.: Koncepcja wywiadu gospodarczego w przedsięb.; Próba oceny wdrażania procesu wywiadu gospodarczego w praktyce zarządzania polskich przedsiębiorstw
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7052-491-5
Pojecie reklamy. Cel i funkcje; Wolność słowa a komunikowanie w sferze gospodarczej; "Dobre obyczaje" jako przesłanka czynu nieuczciwej konkurencji; Reklama wprowadzająca w błąd; Reklama wykorzystująca uczucia (reklama nierzeczowa); Reklama ukryta; Reklama ingerująca w sferę prywatności (reklama uciążliwa); Reklama porównawcza.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-88667-22-X
Cz.I Podstawy tworzenia wartości: Marketing a wartość dla udziałowców; Kierunek: wartość dla udziałowców; Marketingowy czynnik tworzenia wartości; Teraz rozwój. Cz.II Rozwój strategii wysokiej wartości: Ocena pozy cji strategicznej; Strategia marketingowa oparta na wartości. Cz.III Realizacja strategii wysokiej wartości: Budowa nie kapitału marki; Ustalanie cen ze względu na war tość; System komunikacji oparty na wartości; Marketing wartości dodanej prowadzony przez Internet.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 339.138 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-8017-362-0
Zawiera: Wstęp; R. 1 Teoretyczne aspekty zarządzania zasobami ludzkimi: Rozwój funkcji personalnej; Pojęcie i cele zarządzania zasobami ludzkimi; Istota pracy kierowniczej, style kierowania; Przywództwo. R. 2 Komunikowanie się w przedsiębiorstwie: Istota komunikacji i proces komunikowania się; Cechy i funkcje komunikacji; Formy komunikacji; Czynniki skutecznej komunikacji. R. 3 Motywowanie w przedsiębiorstwie: Istota motywacji; Teorie motywacji; Modele motywowania; Podstawowe narzędzia motywowania. R. 4 Ocenianie pracowników w przedsiębiorstwie: Pojęcie i rodzaje oceniania pracowników; Cele i zasady oceniania pracowników; Podmioty, zasady i kryteria oceniania. R. 5 Wybrane obszary zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie – wyniki badań własnych: Cel badan i hipotezy badawcze; Proces i metody badawcze; Charakterystyka badanych przedsiębiorstw; Charakterystyka pracowników i ich związek z przedsiębiorstwem; Style kierowania; Komunikacja w przedsiębiorstwie; Systemy motywowania pracowników w przedsiębiorstwach; Oceniania pracowników. Podsumowanie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-8085-409-3
Rozdział 1. BUDOWANIE OSOBISTYCH KOMPETENCII ETYKIETY. 1.1. Co decyduje o budowaniu naszego osobistego wizerunku. 1.1.1. Casual. 1.1.2. Business casual. 1.1.3. Business dress. 1.1.4. Casual Friday. 1.1.5. Overdress. 1.2. Najczęstsze uchybienia dotyczące strojów w pracy. 1.3. Dbanie o garderobę praktyczne porady. 1.3.1. Garnitur, kostium, garsonka. 1.3.2. Krawaty, muszki, apaszki. 1.3.3. Koszule. 1.3.4. Buty. 1.3.5. Dodatki. 1.4. Case study - stroje wg watykańskiego protokołu. 1.5. Ciekawostka - moda powstańcza. Rozdział 2. CEREMONIAŁY. 2.1. Ceremonie w różnych państwach. 2.2. Ceremoniały w Polsce. 2.3. Różnorodność ceremoniałów. 2.4. Organizacja uroczystości. 2.5. Przykładowy ceremoniał. 2.5.1. Etap przygotowania do uroczystości. 2.5.2. Etap przebiegu uroczystości. 2.6. Uroczystości w salach. 2.7. Ceremoniał w szkołach wyższych. 2.8. Ceremonie a flaga państwowa. 2.9. Case study - ceremoniał dworski. Rozdział 3. PRECENENCJA - CZYLI KTO PIERWSZY. 3.1. Precedencja służbowa (organizacyjna). 3.2. Precedencja w szkołach wyższych. 3.3. Precedencja rzeczowa. 3.4. Precedencje państwowe. 3.4.1. Precedencja stanowisk kierowniczych w Polsce. 3.4.2. Republika Francji. 3.4.3. Republika Federalna Niemiec. 3.4.4. Federacja Rosyjska. 3.4.5. Zjednoczone Królestwo Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej. 3.4.6. Królestwo Hiszpanii. 3.4.7. Stany Zjednoczone Ameryki. 3.5. Precedencja w życiu Polonii. 3.6. Precedencja w różnych organizacjach. 3.7. Zachowanie pierwszeństwa w różnych sytuacjach. 3.7.1. Winda, budynek, pomieszczenia. 3.7.2. Środki komunikacji publicznej. 3.7.3. Samolot. 3.7.4. Pociąg. 3.7.5. Samochód. 3.8. Stoły. 3.8.1. Rozsadzanie na bankiecie - przykład z historii. 3.9. Case study - creative protocol. 3.10. Precedencja w strukturach międzynarodowych. 3.10.1. Precedencja w Unii Europejskiej. 3.10.2. Precedencja w ONZ. 3.10.3. Precedencja w NATO. 3.11. Ciekawostka - konsulowie honorowi. 3.12. Precedencja okazjonalna - klucz do trudnych sytuacji. 3.13. Podpisywanie umów - zasada alternatu. Rozdział 4. POWITANIA I TYTUŁOWANIE. 4.1. Powitania. 4.1.1. Różnorodność powitań. 4.1.2. Gafy przy powitaniach. 4.1.3. Gafy „na wysokich szczeblach”. 4.1.4. Ciekawostka - dziwne powitania. 4.1.5. Uścisk dłoni. 4.1.6. Podanie ręki w relacjach służbowych. 4.2. Przedstawianie. 4.3. Tytułowanie. 4.3.1. Tytuły kurtuazyjne: ekscelencja, eminencja, magnifcencja. 4.3.2. Jego Magnificencja. 4.3.3. Pierwsza dama. 4.3.4. Tytuły funkcjonariuszy publicznych w Polsce. 4.3.5. Tytuły naukowe i funkcje w szkołach wyższych. 4.3.6. Tytuły zawodowe. 4.4. Witanie: odwrócona precedencja. 4.5. Uchybienia w tytułowaniu. 4.6. Żartobliwie branżowe pożegnania. Rozdział 5. BILETY WIZYTOWE. 5.1. Kartonik wizytowy. 5.2. Dane teleadresowe na wizytówce. 5.3. Wersje dwujęzyczne wizytówek. 5.4. Wymiana wizytówek. 5.5. Wizytownik. 5.5.1. Dopiski na wizytówkach. 5.5.2. Skróty literowe na wizytówkach. 5.6. Uchybienia związane z wizytówkami. 5.7. Ciekawostka - różnorodność wizytówek. Rozdział 6. KOMUNIKACIA INTERPERSONALNA WYMAGAJĄCA ETYKIETY. 6.1. Różnorodność komunikacji. 6.2. Komunikacja niewerbalna w etykiecie. 6.2.1. Gesty i ich różne znaczenie. 6.2.2. Na co uważać w różnych krajach. 6.2.3. Znaczenie operowania przestrzenią w komunikacji. 6.3. Czynniki pomagające w nawiązywaniu relacji. 6.4. Etykieta prowadzenia rozmowy. 6.4.1. Przykłady nietaktownych zachowań podczas rozmowy. 6.4.2. Komunikacja i ogłada językowa. 6.4.3. Najczęstsze grzechy językowe. 6.5. Używanie języka obcego. 6.6. Ciekawostka - wielość języków. Rozdział 7. ETYKIETA W NEGOCJACJACH. 7.1. Charakterystyka kultur. 7.1.1. Kultury protransakcyjne i propartnerskie. 7.1.2. Kultura ceremonialna. 7.1.3. Kultura nieceremonialna. 7.1.4. Kultura monochroniczna. 7.1.5. Kultura polichroniczna. 7.1.6. Kultura powściągliwa. 7.1.7. Kultura ekspresyjna. 7.2. Pułapki w rozmowach, czyli czego unikać w negocjacjach na świecie. 7.3. Zasady etykiety w negocjacjach. 7.4. Ciekawostka - negocjacje wielostronne. Rozdział 8. TELEFON. 8.1. Telefon w instytucji/organizacji. 8.2. Telefon osobisty. 8.3. Kontakt telefoniczny. 8.4. Alfabet telefoniczny (fonetyczny). 8.5. SMS - czyli krótkie informacje tekstowe. 8.6. Uwaga na zakazy. Rozdział 9. KORESPONDENCJA. 9.1. Sztuka epistolografii. 9.2. Charakterystyka listów oficjalnych. 9.3. Korespondencja urzędowa, służbowa. 9.4. Zasady formułowania korespondencji urzędowej. 9.5. Korespondencja dyplomatyczna. 9.6. Listy prywatne. 9.7. Adresowanie korespondencji. 9.7.1. Używanie tytułów w adresowaniu korespondencji. 9.7.2. Sposoby adresowania i zwracania się do adresatów. 9.7.3. Przykłady ze sfery dyplomatycznej. 9.8. Ciekawostka pełne tytuły monarchów. 9.9. Kwestie techniczne związane z pisaniem listów. 9.9.1. Wysyłanie listów. 9.9.2. Przekazywanie listów p.g. 9.10. Korespondencja elektroniczna, czyli e-mailowa. 9.11. Części składowe listu. 9.11.1.Temat. 9.11.2. Nagłówek. 9.11.3. Treść listu. 9.11.4. Zakończenie listu. 9.12. Korespondencja w sferach akademickich. 9.13. Uwaga na skróty. Rozdział 10. INTERNET I KOMUNIKATORY. 10.1. Popularne narzędzia komunikacji społecznościowej. 10.2. Charakterystyka mediów społecznościowych. 10.3. Często popełniane błędy w pisowni w Internecie. 10.3.1. Błędy ortograficzne. 10.3.2. Błędy w pisowni wyrazów wielką i małą literą. 10.3.3. Pisownia łączna lub rozdzielna. 10.3.4. Popularne masło maślane. 10.3.5. Błędy interpunkcyjne. 10.4. Netykieta. 10.4.1. Naruszenie prawa i obyczajów. 10.4.2. E-mail historycznie. 10.5. Listy elektroniczne, e-mail. 10.6. Uwaga na edytory. 10.7. Fora internetowe, czaty, strony internetowe. 10.8. Profile społecznościowe. 10.9. Gry internetowe. 10.10. Anonimowość w sieci. 10.11. Shoutbox - nowy wymiar czatowania. 10.12. Spam. Rozdział 11. RECEPCJA I SEKRETARIAT. 11.1. Koncepcje organizacji pracy sekretariatu. 11.2. Pięć elementów w funkcjonowaniu sekretariatu. 11.2.1. Wyposażenie wnętrza w kontekście przyjmowania gości. 11.2.2. Sposób obsługi klientów zewnętrznych. 11.2.3. Sposób obsługi klientów wewnętrznych. 11.2.4. Obsługa korespondencji tradycyjnej i elektronicznej. 11.2.5. Kontakt telefoniczny z klientami biura. 11.3. Budowanie profesjonalizmu sekretarki, asystentki. 11.3.1. Cenione cechy sekretarki, asystentki. 11.3.2. Ubiór sekretarki, asystentki. Rozdział 12. KONFERENCJE, KONGRESY. 12.1. Różne rodzaje konferencji. 12.2. Perspektywy konferencji. 12.2.1. Perspektywa organizatora konferencji. 12.2.2. Perspektywa uczestnika konferencji. 12.2.3. Perspektywa prezentera, gościa zabierającego głos. 12.3. Ciekawostka - menu w Jałcie. Rozdział 13. DELEGACJE I WYJAZDY SŁUŻBOWE. 13.1. Program wizyty. 13.1.1. Program oficjalny a program roboczy. 13.1.2. Uwaga - koordynator wizyty. 13.1.3. Przygotowanie merytoryczne wizyty. 13.2. Ciekawostka - wizyta incognito. 13.3. Wyjazd delegacji za granicę. 13.3.1. Kto za co odpowiada? 13.3.2. Wyjazd delegacji. 13.3.3. Przyjazd delegacji zagranicznej. 13.4. Dzień wizyty – posiłki. 13.5. Gafy związane z wyjazdami i przyjmowaniem gości. 13.6. Dobra rada – tłumacz. 13.7. Arkusz wizyty. Rozdział 14. PREZENTY. 14.1. Prezenty w tradycji. 14.2. Uwaga na obostrzenia organizacyjne i korporacyjne. 14.3. Zasada równości prezentów obu stron. 14.4. Przekazywanie prezentu. 14.5. Lista prezentów. 14.6. Na co zwracać uwagę - dobre rady. 14.7. Prezenty w różnych kręgach kulturowych. 14.7.1. Co na prezent? 14.7.2. Kwiaty. 14.7.3. Prezenty w różnych krajach i kulturach. 14.7.4. Uchybienia związane z prezentami. 14.8. Case study - prezentowa gafa. 14.9. Różne formy prezentów uznawane za propozycje korupcyjne. 14.10. Dziwne prezenty dyplomatyczne. Rozdział 15. ZAPROSZENIA. 15.1. O istocie zaproszeń. 15.2. Karty zaproszeniowe. 15.3. Zawartość zaproszenia. 15.4. Zaproszenie na okaziciela. 15.5. Wysyłanie zaproszeń. 15.6. Gdy na zaproszeniu zastosowano skróty literowe. 15.6.1. Dobra praktyka. 15.6.2. Pro memoriał. 15.7. Ciekawostka - d.u.p.a. 15.8. Zaproszenia w sferze dyplomatycznej. 15.9. Zaproszenia na uroczystości rodzinne. 15.10. Różne wydarzenia. 15.11. Zaproszenia na stronach internetowych. 15.12. Uchybienia przy zaproszeniach. Rozdział 16. LOKALE I WYDARZENIA FIRMOWE. 16.1. Różnorodność wydarzeń połączonych z poczęstunkiem. 16.2. Kryteria wyboru miejsca spotkania. 16.2.1. Czynniki brane pod uwagę przy organizacji wydarzenia. 16.2.2. Dobór odpowiednich potraw dla gości. 16.2.3. Praktyczne podpowiedzi przy wyborze lokalu. 16.3. Serwisy kelnerskie - style obsługi gości. 16.3.1. Serwis francuski. 16.3.2. Serwis rosyjski. 16.3.3. Serwis angielski. 16.3.4. Serwis amerykański. 16.4. Bankiety. 16.5. Obsługa w stylu rodzinnym. 16.6. Przyjęcia bufetowe. 16.7. Ciekawostka - stół szwedzki. 16.8. Wydarzenia w szkołach wyższych. 16.9. Dziwne polskie potrawy dla obcokrajowców. Rozdział 17. ETYKIETA STOŁU. 17.1. Etykieta stołu - nasuwające się pytania. 17.2. Rodzaje przyjęć. 17.2.1. Rodzaje przyjęć ze względu na porę dnia. 17.2.2. Klasyfikacja przyjęć ze względu na stopień formalności. 17.3. Krótka charakterystyka typów przyjęć. 17.3.1. Lampka wina. 17.3.2. Śniadanie. 17.3.3. Koktajl. 17.3.4. Kawa i herbata. 17.3.5. Obiad. 17.3.6. Obiad bufetowy, przyjęcie bufetowe. 17.3.7. Aperitif. 17.3.8. Garden party i grill party. 17.4. Zaproszenie na przyjęcie. 17.5. Menu. 17.6. Przebieg śniadania i obiadu. 17.7. Stoły oficjalne, bankietowe, biesiadne. 17.8. Przy stole. 17.9. Dłonie, pałeczki, sztućce. 17.10. Ciekawostka pałeczkowa. 17.11. Wyzwania i zagrożenia przy stole. 17.11.1. Wybrane trudne potrawy i sposób ich jedzenia. 17.11.2. Dobre praktyki zachowania przy stole. 17.11.3. Najczęściej popełniane błędy. 17.12. Rozliczenie posiłku – napiwki. Rozdział 18. NAPOJE - RODZAJE I PRZEZNACZENIE. 18.1. Rodzaje serwowanych napojów. 18.1.1. Zasady serwowania napojów alkoholowych. 18.1.2. Temperatura serwowania piwa. 18.1.3. Zróżnicowane temperatury serwowania win. 18.1.4. Temperatura serwowania innych wybranych napojów. 18.2. Case study dyplomatyczny problem z alkoholem. 18.3. O degustacji wina - podstawowe zasady. 18.4. Kawa i herbata. 18.4.1. Kawa. 18.4.2. Herbata. 18.5. Herbaciane zwyczaje. 18.6. Ciekawostka - najdroższe napoje świata. Rozdział 19. TOASTY. 19.1. Rodowód i symbolika toastów. 19.1.1. Toasty biesiadne. 19.1.2. Toasty oficjalne. 19.2. Wznoszenie toastu. 19.2.1. Przygotowanie toastu. 19.2.2. Osoba wznosząca toast. 19.2.3. Kieliszek przy wznoszeniu toastu. 19.2.4. Osoba uhonorowana toastem. 19.2.5. Stuk kieliszków. 19.2.6. Dobra praktyka - wydruk toastu. 19.3. Ciekawostka - toast gruziński. 19.4. Odmowa toastu. 19.5. Uwaga na... czyli czego unikać przy toastach. 19.6. Pułapka bruderszaftu. 19.7. Case study - toast a hymn. Rozdział 20. GAFY - PRZESĄDY I KŁOPOTLIWE GESTY. 20.1. Gafy w środowisku międzynarodowym. 20.2. Gafy i zwyczaje made in Poland. 20.3. Gafy dotyczące gestów w różnych kulturach. 20.3.1. Kciuk do góry. 20.3.2. Victoria. 20.3.3. Vegeta. 20.3.4. Gest przywołania. 20.3.5. Moutza. 20.3.6. Figa. 20.3.7. Uderzanie otwartą dłonią (spodnią krawędzią) w szyję. 20.3.8. Kiwanie głową, kręcenie. 20.3.9. Tzw. rogi, czyli mały i wskazujący palec wyprostowane. 20.3.10. Środkowy palec. 20.4. Gesty W obrębie twarzy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 65.01
Wypożyczalnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 65.01
No cover
Journal
In basket
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVIII Zeszyt 4/2017)
Zawiera: Innowacje i działalność innowacyjna polskich przedsiębiorstw w świetle krajowych i zagranicznych badań; Źródła finansowania działalności innowacyjnej w Polsce; The investment processes in the state: national practices and international experience; Przykład nieefektywnej zmiany w przedsiębiorstwie w aspekcie retrospekcji działalności PKS; Zasady negocjowania w sytuacjach kryzysowych; Znaczenie narzędzi analitycznych w skutecznym zarządzaniu sklepem internetowym i stopień ich wykorzystania przez właścicieli e-sklepów; Komunikacja poprzez bloga osobistego i jej wartość dla interesariuszy. Wyniki badań; Rola podejścia analitycznego w planowaniu kosztów działalności operacyjnej przedsiębiorstwa; Zmiany w systemie zarządzania jednostkami ochrony zdrowia; Rola ubezpieczeń w zarządzaniu ryzykiem przedsiębiorstwa; Zarządzanie talentami w organizacjach non-profit na przykładzie Związku Harcerstwa Polskiego; Efektywność wybranych elementów systemu motywacyjnego w opinii zawodników sportów drużynowych; Wybrane problemy przechowalnictwa towarów w magazynach; Sieciowy system wytwarzania w warunkach koopetycji sektorowej; Resource-efficient and energy-efficient changes in waste oils management; Rozwój kariery zawodowej kobiet województwa śląskiego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-914205-8-2
R.1 Organizacja przestrzeni gospodarczej gminy; R.2 Zasady funkcjonowania przedsiębiorstw komunalnych na przykładzie Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego S.A. w Krakowie; R.3 Model zarządzania gospodarką komunalną gminy; R.4 Holding Komunalny - grupa i strategia kapitałowa gminy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 352/354 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 352/354 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-283-4051-0
Rozdział 1. Od czego zacząć? Platforma sprzedażowa czy własny sklep? Środowisko mojej pracy... Mój model biznesowy? Podsumowanie. Rozdział 2. Allegro. Jak przygotować się do sprzedaży na Allegro? Strategia obecności na portalu aukcyjnym. Marketing na Allegro - gotowe rozwiązania serwisu a własne sposoby, aby wyróżnić się na listingu. Narzędzia usprawniające sprzedaż. Case study. Rozdział 3. eBay. eBay w Polsce i na świecie. Jak przygotować się do sprzedaży w serwisie eBay? Sprzedaż na eBayu (różne wersje serwisu). Polskie narzędzia wspomagające sprzedaż na eBayu. Case study. Rozdział 4. Amazon. Amazon - czy warto? Jak przygotować się do sprzedaży na Amazonie? Pułapki Amazona - na co uważać, handlując na tej platformie? Case study. Rozdział 5. Growth hacking a obecność na wielu platformach sprzedażowych. Konsument 3.0, czyli kto?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 339 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 978-83-65682-94-9
Zawiera: Wpływ wspólnych wartości na zjawisko izomorfizmu organizacyjnego; Proinnowacyjne kierunki zmian w zarządzaniu przedsiębiorstwem; Koncepcja budowania marki firmy rodzinnej na przykładzie Ciche International Trade & Investment; Selected clustering problems; Hotel brand image and loyalty of customers; Komunikacja w organizacji jako element wzrostu konkurencyjności; Wybrane aspekty kultury organizacyjnej miarą odpowiedzialnego zarządzania; Rola kapitału ludzkiego w organizacjach pozarządowych na przykładzie Fundacji Mozaika; The importance of theories that have emerged on a practical business basis for science - questions and dilemmas; Budżet samorządowy jako prawno-finansowy instrument polityki na rzecz równości; Obrót nieruchomościami w wybranych miastach w Polsce - makroekonomiczne determinanty wielkości sprzedaży.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 65.01 (1 egz.)
E-book
In basket
„Studia Prawno-Ekonomiczne” są jednym z nielicznych w kraju wydawnictw ciągłych, koncentrujących uwagę na problematyce wspólnej dla środowisk ekonomicznych i prawniczych. Na ich łamach wypowiadają się wybitni krajowi przedstawiciele nauk ekonomicznych i prawniczych (blisko 80 profesorów i doktorów habilitowanych), a ponadto debiutujący, utalentowani młodzi pracownicy nauki z terenu całego kraju, są więc wydawnictwem par excellence naukowym. Zasięg oddziaływania czasopisma jest zdecydowanie ponadregionalny. Docierają one nie tylko do środowisk naukowych w całym kraju, ale i do przedstawicieli praktyki, zarówno gospodarczej, jak i obejmującej radców prawnych oraz sądownictwo. Świadczy o tym ogólne zainteresowanie wydawnictwem oraz pozyskiwanie przez Redakcję coraz to nowych autorów, chętnych do publikacji swoich artykułów. W ostatnich latach „Studia Prawno-Ekonomiczne” goszczą na swoich łamach osoby rozpoczynające swoją karierę zawodową w innych ośrodkach akademickich. Są także jedną z ważniejszych pozycji wymiany międzybibliotecznej.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
„Studia Prawno-Ekonomiczne” są jednym z nielicznych w kraju wydawnictw ciągłych, koncentrujących uwagę na problematyce wspólnej dla środowisk ekonomicznych i prawniczych. Na ich łamach wypowiadają się wybitni krajowi przedstawiciele nauk ekonomicznych i prawniczych (blisko 80 profesorów i doktorów habilitowanych), a ponadto debiutujący, utalentowani młodzi pracownicy nauki z terenu całego kraju, są więc wydawnictwem par excellence naukowym. Zasięg oddziaływania czasopisma jest zdecydowanie ponadregionalny. Docierają one nie tylko do środowisk naukowych w całym kraju, ale i do przedstawicieli praktyki, zarówno gospodarczej, jak i obejmującej radców prawnych oraz sądownictwo. Świadczy o tym ogólne zainteresowanie wydawnictwem oraz pozyskiwanie przez Redakcję coraz to nowych autorów, chętnych do publikacji swoich artykułów. W ostatnich latach „Studia Prawno-Ekonomiczne” goszczą na swoich łamach osoby rozpoczynające swoją karierę zawodową w innych ośrodkach akademickich. Są także jedną z ważniejszych pozycji wymiany międzybibliotecznej.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again