Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(2)
Autor
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Jaruga Alicja (1928-2011)
(1)
Kabalski Przemysław
(1)
Kaplan Robert S. (1940- )
(1)
Norton David P
(1)
Pniewski Krzysztof
(1)
Polakowski Mariusz
(1)
Urbański Marcin
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Kompleksowa karta wyników
(3)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Arkusz kalkulacyjny
(1)
Excel
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(1)
Zastosowanie i wykorzystanie
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Założenia modelu Strategicznej Karta Wyników; 2. Analiza strategiczna i strategia w budowie Strategicznej Karty Wyników; 3. Zarządzanie ryzykiem w procesie wdrażania Strategicznej Karty Wyników; 4. Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa a Strategiczna Karta Wyników; 5. Kontrola zarządcza i controlling a Strategiczna Karta Wyników; 6. Społeczna odpowiedzialność biznesu a Strategiczna Karta Wyników; 7. Innowacja a Strategiczna Wyników; 8. Benchmarking w procesie wdrożenia Strategicznej Karty Wyników; 10. Wspomaganie informatyczne wdrożenia Strategicznej Karty Wyników z wykorzystaniem systemu klasy Bussines Intelligence- Result Scorecard; 11. Studium przypadków wdrożenia Strategicznej Karty Wyników w warunkach polskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Mierzenie efektywności i zarządzanie w wieku informacji 2. Dlaczego firmie jest potrzebna strategiczna karta wyników? I. Jak mierzyć realizację strategii 3. Perspektywa finansowa; 4. Perspektywa klienta 5. Perspektywa procesów wewnętrznych; 6. Perspektywa rozwoju; 7. Powiązanie mierników ze strategią firmy 8. Struktura i strategia II. Zarządzanie wdrażaniem strategii 9. Osiągnięcie strategicznej zbieżności celów: od najniższego szczebla organizacji 10. Cele szczegółowe, alokacja zasobów, inicjatywy i budżety 11. Monitorowanie realizacji strategii i uczenie się 12. Wdrażanie systemu zarządzania opartego na strategicznej karcie wyników
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Excel Zaawansowany ; Tom 2)
1. Zbalansowana karta wyników; 2. Budowanie karty wyników; 3. Analiza źródeł danych; 4. Data Mining, czyli wyszukiwanie informacji w zbiorach danych; 5. Tworzenie ScoreCardu dostosowanego do potrzeb organizacji; 6. Porady i triki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej