Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(8)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje fachowe
(2)
Czasopisma
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
tylko na miejscu
(5)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(6)
Czytelnia
(7)
Autor
Kaplan Robert S. (1940- )
(2)
Andreson Steven R
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Fołomiow Aleksander Nikołajewicz
(1)
Gupta Praveen
(1)
Górka Anna
(1)
Huczek Antoni
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński M. Marian
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Jaruga Alicja (1928-2011)
(1)
Jaworska Agata
(1)
Kabalski Przemysław
(1)
Kaplan Robert S
(1)
Kordel Piotr
(1)
Majewski Miłosz
(1)
Mućko Agnieszka
(1)
Mućko Przemysław
(1)
Norton David P
(1)
Norton David P. (1941- )
(1)
Pietrzyk Małgorzata
(1)
Pniewski Krzysztof
(1)
Polakowski Mariusz
(1)
Pypno-Guzek Magdalena
(1)
Skórska Anna
(1)
Tyagi Rajesh K
(1)
Urbański Marcin
(1)
Waściński Tadeusz
(1)
Wnuk Jan
(1)
Ziółkowska Bogusława
(1)
Świerk Joanna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(4)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Temat
Kompleksowa karta wyników
(8)
Zarządzanie strategiczne
(6)
Przedsiębiorstwo
(3)
Planowanie strategiczne
(2)
Arkusz kalkulacyjny
(1)
Excel
(1)
Koszty
(1)
Menedżerowie
(1)
Negocjacje
(1)
Teoria organizacji
(1)
Usługi
(1)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zarządzanie środowiskiem
(1)
Zastosowanie i wykorzystanie
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Czasopismo naukowe
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
8 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Założenia modelu Strategicznej Karta Wyników; 2. Analiza strategiczna i strategia w budowie Strategicznej Karty Wyników; 3. Zarządzanie ryzykiem w procesie wdrażania Strategicznej Karty Wyników; 4. Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa a Strategiczna Karta Wyników; 5. Kontrola zarządcza i controlling a Strategiczna Karta Wyników; 6. Społeczna odpowiedzialność biznesu a Strategiczna Karta Wyników; 7. Innowacja a Strategiczna Wyników; 8. Benchmarking w procesie wdrożenia Strategicznej Karty Wyników; 10. Wspomaganie informatyczne wdrożenia Strategicznej Karty Wyników z wykorzystaniem systemu klasy Bussines Intelligence- Result Scorecard; 11. Studium przypadków wdrożenia Strategicznej Karty Wyników w warunkach polskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / PWN Wydawanictwo Naukowe)
1. Zrozumienie specyfiki pomiaru wyników działalności firm w sektorze usług: Zarządzanie efektywnością i karty wyników; Wyzwania związane z pomiarem wyników działalności w sektorze usługowym; Six Sigma dla usług; Zarządzanie wynikami działalności firmy w sektorze usług; 2. Omówienie karty wyników dla przedsiębiorstw usługowych: Charakterystyka karty wyników dla usług; Projektowanie karty wyników dla usług; Przywództwo i przyspieszenie; Współpraca; Innowacja i wykonanie; Zatrzymanie i wzrost; 3. Karta wyników dla usług w praktyce: Wdrożenie karty wyników dla usług; Integracja karty wyników dla usług i inicjatywy udoskonaleń; Zatwierdzenie karty wyników dla usług; Najlepsze praktyki
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Mierzenie efektywności i zarządzanie w wieku informacji 2. Dlaczego firmie jest potrzebna strategiczna karta wyników? I. Jak mierzyć realizację strategii 3. Perspektywa finansowa; 4. Perspektywa klienta 5. Perspektywa procesów wewnętrznych; 6. Perspektywa rozwoju; 7. Powiązanie mierników ze strategią firmy 8. Struktura i strategia II. Zarządzanie wdrażaniem strategii 9. Osiągnięcie strategicznej zbieżności celów: od najniższego szczebla organizacji 10. Cele szczegółowe, alokacja zasobów, inicjatywy i budżety 11. Monitorowanie realizacji strategii i uczenie się 12. Wdrażanie systemu zarządzania opartego na strategicznej karcie wyników
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Podstawy rachunku kosztów działań sterowanego czasem: 1. Ewolucja rachunku kosztów działań sterowanego czasem. Wprowadzenie, 2. Szacowanie czasu trwania procesów. Rola równań czasowych, 3. Jednostkowy koszt zdolności produkcyjnych. Kwestie praktyczne, 4. Wdrażanie modelu ABC sterowanego czase, Rozpoczęcie projektu, 6. Przyspieszone modelowanie zysków. Tworzenie nowej analizy due-diligence na potrzeby fuzji i przejęć, 5. Analiza scenariuszy i budżetowanie działań. Prognozowanie zapotrzebowania na zasoby, 7. Zwiększenie zakresu ulepszeń procesów biznesowych. Nowe zastosowania modelu ABC sterowanego czasem. Cz. 2 Rachunek kosztów działań sterowany czasem w prkatyce: 8. Kemps LCC. Wielosć produktów, kanałów dystrybucji i klietnów, 9. Sanac Logistic. Uchwycenie złóżoności procesów logistycznych w równianiach czasowych, 10. Comton Financial. Zastosowanie TDABC w celu restrukturyzacji zysków, 11. ATB Financial. Wzrost w parze z zyskami, 12. Oddział Citigroup Technology Infrastructure. Finansowe strategie zarządzania technologią informacyjną jako biznesem w biznesie, 13. Grupa klientów prywatnych firmy Global Insurance. Prognozowanie wielkości zatrudnienia kluczowych pracowników, 14. Uniwersytet Stanowy Jackson. Wprowadzenie koncepcji biznesowych do edukacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Znaczenie strategii w procesie zarządzania przedsiębiorstwem; 2. Mapa strategii i strategiczna karta wyników a planowanie strategiczne; 3. Wykorzystanie strategicznej karty wyników w planowaniu operacyjnym; 4. Wykorzystanie strategicznej karty wyników w procesach decyzyjnych przedsiębiorstwa; 5. Wykorzystanie mapy strategii i strategicznej karty wyników w badanych przedsiębiorstwach
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe WSZiM w Sosnowcu. Zarządzanie i Marketing , ISSN 1644-9134 ; Zeszyt 4 (2/2003))
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularne, 2000-2002
Stosowanie zasad zarządzania środowiskiem naturalnym w firmie w ocenie studentów szkół niepaństwowych, Zarządzanie wiedzą w tworzeniu podstaw konkurencyjności firmy, Uwarunkowania implementacji i zasady pomiaru zarządzania wiedzą, Strategiczna karta wyników jako narzędzie wspomagające rozwój orientacji marketingowej firm, Kształtowanie relacji aliansowych we współczesnej organizacji, Struktura i główne kierunki kształtowania narodowego ryzyka w działalność naukowo-badawczą i wdrożeniową, Menedżer i jego rola w firmie, Negocjacje jako czynnik osiągania celów w zarządzaniu organizacją, Elastyczność organizacji-moda czy konieczność, Partycypacja pracownicza w aspekcie integracji Polski z Unią Europejską, strumień technologii wytwarzania dla przedsiębiorstwa produkującego szyby zespolone, Analiza jakości wyrobów wędliniarskich
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Excel Zaawansowany ; Tom 2)
1. Zbalansowana karta wyników; 2. Budowanie karty wyników; 3. Analiza źródeł danych; 4. Data Mining, czyli wyszukiwanie informacji w zbiorach danych; 5. Tworzenie ScoreCardu dostosowanego do potrzeb organizacji; 6. Porady i triki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej