Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(42)
IBUK Libra
(28)
ebookpoint BIBLIO
(15)
Forma i typ
E-booki
(43)
Książki
(40)
Publikacje naukowe
(14)
Publikacje fachowe
(6)
Czasopisma
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(34)
dostępne
(28)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(29)
Czytelnia
(35)
Autor
Juchnowicz Marta (1948- )
(7)
Gorzelak Grzegorz
(3)
Oleksiak Piotr
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Przygodzki Zbigniew
(3)
Skierska-Pięta Katarzyna
(3)
Wiktorowicz Justyna
(3)
Borkowska Stanisława (1939- )
(2)
Czekaj Katarzyna
(2)
Domaradzka Aurelia
(2)
Dziuba Radosław
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Grzesiak Lena
(2)
Haromszeki Łukasz
(2)
Huczek Marian (1939-2023)
(2)
Jawor-Joniewicz Anna
(2)
Kozar Łukasz Jarosław
(2)
Kozioł Leszek
(2)
Lewicka Dagmara
(2)
Nowicka-Mieszała Julia
(2)
Okraszewska Ewelina
(2)
Paradowski Mariusz
(2)
Rostkowski Tomasz
(2)
Sajkiewicz Alicja
(2)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(2)
Stor Marzena
(2)
Szewczyk Monika
(2)
Urbaniak Bogusława
(2)
Warwas Izabela
(2)
Zaremba-Warnke Sabina
(2)
Adamczyk-Marchewka Justyna
(1)
Antczak Zbigniew
(1)
Bajko Zbigniew
(1)
Baran Krzysztof Wojciech
(1)
Baran-Wesołowska Beata
(1)
Barut Arkadiusz (1974- )
(1)
Biedrońska Paulina
(1)
Bieryło Marta
(1)
Bobowski Sebastian
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Brzeziński Andrzej
(1)
Chaba Dawid
(1)
Danilewicz Dariusz
(1)
Davenport Thomas H. (1954- )
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Durkalec Agnieszka Sokołowska-
(1)
Dygoń Marcin
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Evans Christina
(1)
Gajewska Paulina
(1)
Grewiński Mirosław (1973- )
(1)
Grzelewska Małgorzata
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Górska Joanna
(1)
Huczek Antoni
(1)
Jabłoński Adam
(1)
Jabłoński Marek
(1)
Jajuga Krzysztof
(1)
Jamka Beata
(1)
Janczewska Danuta
(1)
Janczewski Jerzy
(1)
Janusz Anna
(1)
Jarosz Marek
(1)
Jas Małgorzata
(1)
Jeruszka Urszula (1952- )
(1)
Johnson-Murray Rachael
(1)
Jóźwiak Bartosz
(1)
Kacprzak-Kalinowska Marta
(1)
Kamińska Agnieszka Gloria
(1)
Knapik Alina
(1)
Kopel Jerzy (1940-2019)
(1)
Kosicki Tomasz
(1)
Kowalska Sylwia
(1)
Kowalski Sławomir
(1)
Kozicka Beata
(1)
Krzepicka Alicja
(1)
Król Henryk (1932-2014)
(1)
Kuczkowska Ewelina
(1)
Kuczkowski Przemysław
(1)
Kuleczka Monika
(1)
Kuźmińska-Haberla Aleksandra
(1)
Lany Magdalena
(1)
Lemańska-Majdzik Anna
(1)
Lewicka Maria
(1)
Leśniewski Michała Adam
(1)
Liksza Joanna
(1)
Lipka Anna
(1)
Lis Artur
(1)
Ludwiczyński Antoni
(1)
Majewska Maria
(1)
Makowski Kazimierz
(1)
Mazurek-Kucharska Beata
(1)
McFarlane Lindsay
(1)
Mendryk Iwona
(1)
Michałek Krzysztof
(1)
Miśkiewicz Mariusz
(1)
Molek-Winiarska Dorota
(1)
Motnyk Marcin
(1)
Musiała Anna
(1)
Myl-Chojnacka Małgorzata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(18)
2010 - 2019
(51)
2000 - 2009
(16)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
Kraj wydania
Polska
(84)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(82)
angielski
(3)
Temat
Kapitał ludzki
(28)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(14)
Kadry
(10)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(9)
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
(8)
Kultura organizacyjna
(7)
Rynek pracy
(7)
Siła robocza
(6)
Szkolnictwo
(5)
Europejski Fundusz Społeczny
(4)
Polityka zatrudnienia
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Zarządzanie wiedzą
(4)
Motywacja pracy
(3)
Organizacja
(3)
Polityka społeczna
(3)
Zatrudnienie
(3)
COVID-19
(2)
Czas pracy
(2)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Innowacje
(2)
Jakość życia
(2)
Konkurencyjność
(2)
Menedżerowie
(2)
Nauczyciele
(2)
Organizacja pracy
(2)
Oświata
(2)
Prawo Unii Europejskiej
(2)
Prawo pracy
(2)
Produktywność pracy
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Regionalny rynek pracy
(2)
Zaangażowanie pracowników
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie różnorodnością
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zarządzanie talentami
(2)
Absolwenci szkół średnich
(1)
Akta stanu cywilnego
(1)
Analiza danych
(1)
Bezrobocie długotrwałe
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Decyzje
(1)
Dobra osobiste
(1)
Dokumentacja medyczna
(1)
Doradcy zawodowi
(1)
Dowody (prawo)
(1)
Ekonomia eksperymentalna
(1)
Ekspertyza (prawo)
(1)
Emerytura
(1)
Empowerment
(1)
Energetyka
(1)
Finanse publiczne
(1)
Foresight
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Funkcjonariusze publiczni
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka nieformalna
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Gromadzenie informacji
(1)
Grywalizacja
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Informatyka
(1)
Izolacja prewencyjna (prawo)
(1)
Kabaj, Mieczysław (1933- )
(1)
Kadencja (prawo)
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Kobieta
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Konwencja z Aarhus (1998)
(1)
Kultura pracy
(1)
Lojalność pracowników
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Małżeństwo
(1)
Małżeństwo jednopłciowe
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Multimedia
(1)
Naczelny Sąd Administracyjny (NSA)
(1)
Nasciturus
(1)
Nieheteronormatywność
(1)
Niepoczytalność
(1)
Obrona rozprawy doktorskiej
(1)
Ocena pracowników
(1)
Ochrona danych medycznych
(1)
Ochrona dóbr osobistych
(1)
Ochrona życia poczętego
(1)
Odpowiedzialność dyscyplinarna
(1)
Opieka społeczna
(1)
Organizacja oświaty
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Osoby z niepełnosprawnością
(1)
Partycypacja społeczna
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Pedagogika pracy
(1)
Poczytalność ograniczona
(1)
Polityka pracy
(1)
Polityka regionalna UE
(1)
Temat: dzieło
Konstytucja Polski (1997)
(1)
Temat: czas
2001-
(13)
2001-0
(4)
1989-2000
(3)
1901-
(1)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(11)
Kraje Unii Europejskiej
(4)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie ; okolice)
(1)
Sosnowiec (woj. śląskie)
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(15)
Opracowanie
(7)
Podręcznik
(6)
Monografia
(5)
Czasopismo naukowe
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Dane statystyczne
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Poradnik
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(28)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(15)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
85 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
List of Tables, Figures, and Case Studies; Preface; Acknowledgments; Author Biographies. 1. Define the Business Challange; 2. Understand the Analytics Domain; 3. Estabilish an Effective Team; 4. Form Your Hypothesis; 5. Run Basic Analyses; 6. Explore Complex Analyses; 7. Use Data to Inform Your Decisions; 8. Communicate Your Findings; 9. Evaluate Your Intervention; Appendix A. How Analytics Fit into the SHRM Competency Model; Appendix B. Assess Yourself; Appendix C. Evaluate Your Data; Appendix D. Choose Your HR Metrics; Appendix E. Identify Your Stakeholders; Appendix F. Develop Your Hypotheses; Appendix G. Choose Your Statistical Test; Appendix H. Write Your Analysis Plan; Appendix I. Summarize Your Findings; Appendix J. Tell Your Story; Appendix K. Plan Your Evaluation; Appendix L. Communicate Your Plan; Appendix M. Set U pan Analytics Function. Bibliography; Additional References Materials; Index.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pracownicy jako kapitał; 2. Charakterystyka zarządzania kapitałem ludzkim; 3. Proces zarządzania kapitałem ludzkim; 4. Efektywność zarządzania kapitałem ludzkim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kapitał ludzki w organizacji wiedzy, 2. Elastyczne zarządzanie kapitałem ludzkim jako paradygmat nowoczesnej gospodarki, 3. Determinanty elastycznego zarządzania kapitałem ludzkim, 4. Elastyczne pozyskiwanie kapitału ludzkiego, 5. Rozwój kompetencji jako kluczowy czynnik elastyczności kapitału ludzkiego, 6. Wynagradzanie kompetencji w elastycznym zarządzaniu kapitałem ludzkim
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Cz.I Relacje kultury organizacyjnej i zarządzania kapitałem ludzkim: Relacja kultura organizacyjna a funkcja personalna. Rozważania systemowe; Kultura adhokracji a instrumentarium zarządzania zasobami ludzkimi; relację między kulturą organizacyjna a kapitałem intelektualnym - spojrzenie z perspektywy interesariuszy; Wpływ czynników kulturowych na pomiar kapitału ludzkiego; Cz.II Kulturowe wyzwania wobec zarządzania kapitałe ludzkim: Zarządzania różnorodnością kulturową; Postawy wobec różnorodności - uwarunkowania, próba typologii, implikacje; Implementacja zmian w przedsiębiorstwie a zmiany kultury organizacyjnej; Niezamierzone konsekwencje prokonsumenckiej kultury usług - wyzwanie dla ZZL; Kultura organizacyjna jako determinanta działań społecznie odpowiedzialnych; Zrozumieć pokolenie Y - wyzwanie dla zarządzania zasobami ludzkimi; Autodefinicje tożsamościowe pracowników wiedzy jako wyzwanie dla zarządzania zasobami ludzkimi w organizacjach; Postawy młodzieży a pożądane cechy jej przyszłej pracy - na podstawie badań sondażowych studentów zarządzania. Cz.III Emocjonalne aspekty zarządzania kapitałem ludzkim: Duchowy wymiar zarządzania zasobami ludzkimi; Kultura zaufania wyzwaniem współczesnego zarządzania kapitałem ludzkim; Satysfakcja z pracy w zarządzaniu zasobami ludzkimi; Dualizm polskiej kultury narodowej w praktyce organizacyjnej korporacji międzynarodowych w Polsce; Cz.IV Wpływ kultury organizacyjnej na instrumentarium ZKL: Rola strategii zatrudnienia w kształtowaniu kultury współczesnej organizacji - wybrane aspekty; Możliwości wykorzystania narzędzi ZZL do kształtowania optymalnej kultury organizacyjnej w zmieniającym się otoczeniu przedsiębiorstw w Polsce; Zależności pomiędzy nieformalnymi politykami rekrutacji i selekcji a efektywnością organizacji. Moderująca rola wdrukowanych zasad socjalistycznych; Kultura organizacyjna podstawą formowania partycypacji pracowniczej w organizacjach; Uwarunkowania socjokulturowe pracy zespołowej; Kulturowe determinanty innowacyjności przedsiębiorstwa; Kulturowe uwarunkowania sposobów komunikowania się w organizacjach - priorytety i zaniedbania; Cz.V Systemy motywacyjne w realiach kulturowych: Wpływ kultury organizacyjnej na zmiany systemu motywowania. Doświadczenia badawcze; Kulturowe uwarunkowania systemów motywacyjnych w przedsiębiorstwach z udziałem kapitału zagranicznego; Różnice kulturowe w zakresie motywowania - na podstawie analizy motywatorów w dwóch firmach: duńskiej i polskiej; Systemy wynagradzania a cechy kultury organizacyjnej; Wewnętrzna sprawiedliwość czy zewnętrzna konkurencyjność jako dylemat polityki płac (z uwzględnieniem uwarunkowań kulturowych); Cz.VI Kulturowe determinanty organizacji rozwoju zawodowego: Wpływ kultury organizacyjnej na budowę programów rozwoju kompetencji w organizacji; Kulturowe uwarunkowania rozwoju zawodowego pracowników przedsiębiorstw; Szkolenia jako narzędzia kształtowania kultury organizacyjnej; Adaptacja rozwoju kariery do kultury organizacyjnej; Strategie rozwoju kariery zawodowej polskich emigrantów w Londynie - raport z badań Polish Psychologists" Club; Kultura kraju pochodzenia kapitału jako determinanta systemu okresowych ocen pracowników w bankach z udziałem kapitał zagranicznego; Zmiana kultury organizacyjnej poprzez coaching utalentowanego pracowników; Tworzenie kultury organizacyjnej wspierającej zarządzanie talentami w organizacji; CZ.VII Menedżerowie wobec wyzwań kulturowych: Kultura organizacyjna a kreatywność pracowników; Kompetencje przedsiębiorcy a internacjonalizacja działalności jego przedsiębiorstwa - case research; Rola menedżerów-ekspatriantów w transferze praktyk ZZL w przedsiębiorstwach międzynarodowych; Rola kultury organizacyjnej w kształtowaniu wizerunku pracodawcy; Współczesny menedżer HR w zarządzaniu przedsiębiorstwem wielokulturowym; Cz.VIII Specyfika kultur organizacyjnych: Uwarunkowania kulturowe zarządzania kapitałem ludzkim w Korpusie Służby Cywilnej (KSC); Próba diagnozy kultury organizacyjnej przedsiębiorstw w województwie śląskim w świetle wyników badań; Kwestionariusz ankiety "Kulturowe uwarunkowania zarządzania zasobami ludzkimi".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; I. Zarządzanie zasobami ludzkimi w dobie przemian: Sztuczna inteligencja kreatorem nowego wymiaru zarządzania kapitałem ludzkim; Znaczenie zaufania w zarządzaniu zasobami ludzkimi - wybrane aspekty; Ewolucja podejścia do zarządzania zasobami ludzkimi w Modelu EFQM; Przywództwo etyczne jako kryterium doboru osób przez zarządzających w organizacjach społecznie odpowiedzialnych. Badania pilotażowe; Wpływ kluczowych wartości przedsiębiorstwa na produktywność i efektywność kapitału ludzkiego; II. Rozwijanie kapitału ludzkiego - wymiana wiedzy i nauczanie na odległość: Kierunki zmian w inwestycjach w kapitał ludzki - studia wprowadzające; Zmiany na rynku szkoleń w Polsce - wybrane zagadnienia; Kompetencje menedżerów a transfer wiedzy w obszarze ZZL - wyniki badań z przedsiębiorstw międzynarodowych; Percepcja możliwość i uczenia się przez całe życie a zaangażowanie w pracę pracowników dziekanatów; Podnoszenie efektywności organizacji przy wykorzystaniu kapitału intelektualnego na przykładzie firmy telekomunikacyjnej; III. Pandemia COVID-19 - wyzwania dla ZZL: Społeczno-kulturowe konsekwencje pandemii w obszarze aktywności zawodowej w Polsce a strategie personalne; Praca zdalna w trakcie pandemii COVID-19 oraz wyzwania przyszłości; Polskie start-upy w dobie pandemii COVID-19 w aspekcie zarządzania zasobami ludzkimi; Praca zdalna w warunkach pandemii COVID-19. Wyniki badania satysfakcji pracowników na przykładzie wybranego przedsiębiorstwa; Praca zdalna a wypalenie zawodowe; IV. Zarządzanie różnorodnością zasobów ludzkich: Antecedencje zarządzania pokoleniowego w sektorze ochrony zdrowia; Wewnątrzpokoleniowy transfer wiedzy między baby boomersami pracującymi zdalnie na przykładzie szkół zawodowych; Wykluczenie cyfrowe osób starszych jako determinanta wdrażania koncepcji e-ZZL; Sytuacja kobiet na polskim rynku pracy w świetle koncepcji zarządzania różnorodnością zasobów ludzkich; Propozycja wartości pracodawcy (EVP) z perspektywy przedstawicieli pokoleń współistniejących na polskim rynku pracy - refleksje z badań; Postrzeganie i ocena starszych pracowników w polskich organizacjach - wyniki badań; V. Kształcenie i dokształcanie w nowych uwarunkowaniach: Negatywne skutki zdalnego kształcenia studentów w dobie COVID-19; Postcovidowa wizja pracy nauczyciela akademickiego w przyszłości; Założenia koncepcji Young Human Resources; Przywództwo edukacyjne - nowe wyzwanie dla dyrektorów polskich szkół; VI. Zarządzanie zasobami ludzkimi - wymiar praktyczny: Partycypacja pracownicza w polskich młodzieżowych klubach sportowych a efektywność pracy trenera i instruktora sportu; Zarządzanie relacjami z interesariuszami w społecznie odpowiedzialnych przedsiębiorstwach rodzinnych; Sukcesja jako proces włączania kolejnej generacji rodziny do przedsiębiorstwa; Wizerunek organizacji w sieci jako element employer brandingu; Proces doboru kadr w polskich organizacjach w ocenie pracowników; Budowanie marki osobistej a zatrudnialność - wyniki systematycznego przeglądu literatury; Pozyskiwanie i adaptacja pracowników w przedsiębiorstwach na podstawie zrealizowanych badań; Zrównoważona praca z nowoczesnymi technologiami - cyfrowy dobrostan pracowników; Błąd w organizacji - sposoby postrzegania i radzenia sobie z nim; Promocja zdrowego stylu życia pracowników jako ważnego elementu zrównoważonego rozwoju; Zastosowanie metody analizy ruchu człowieka do badania dobrostanu fizycznego pracowników.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie. HR)
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Zarządzanie kapitałem ludzkim – ewolucja ku współczesnym trendom: 1.1. Powstanie i rozwój zarządzania kapitałem ludzkim; 1.2. Strategiczne zarządzanie kapitałem ludzkim; 1.3. Główne zagadnienia strategicznego ZZL; 1.4. Zintegrowanie systemy zarządzania kapitałem ludzkim; 1.5. Zarządzanie kapitałem ludzkim a zaangażowanie pracowników. Podsumowanie. Rozdział 2. Wielowymiarowość pojęcia zaangażowania pracowników: 2.1. Zaangażowanie w pracę; 2.2 Przywiązanie organizacyjne; 2.3. Zaangażowanie profesjonalne; 2.4. Konstrukty powiązane znaczeniowo; 2.5. Badania dotyczące związków pomiędzy systemem ZKL a zaangażowaniem. Podsumowanie. Rozdział 3. Zaufanie jako proces wewnątrzorganizacyjny: 3.1. Teoretyczne aspekty zaufania w naukach o zarządzaniu; 3.2. Zaufanie między uczestnikami organizacji (wertykalne i horyzontalne); 3.3. Zaufanie a zaangażowanie pracowników; 3.4. Ciemna strona zaufania; 3.5. Budowanie zaufania w oparciu o system ZKL; Podsumowanie. Rozdział 4. Metodyka badania: 4.1. Cel, zakres i metoda przeprowadzonego badania; 4.2. Hipotezy i model badawczy; 4.3. Zmienne i ich pomiar; 4.4. Dobór próby; 4.5. Metody i narzędzia statystyczne; Podsumowanie. Rozdział 5. Wyniki badań własnych: 5.1. Wyniki uzyskane w badaniu ogólnopolskim; 5.2. Wyniki uzyskane w próbie obejmującej grupę informatyków; 5.3. Wyniki uzyskane w próbie firmie Kärcher Sp. z o.o.; 5.4. Analiza skupień; 5.5. Wpływ pojedynczych elementów systemu ZKL na poszczególne rodzaje zaangażowania w badanych populacjach; 5.6. Udział poszczególnych rodzajów zaangażowania w zaangażowaniu całkowitym; 5.7. Wynik testowania empirycznego hipotez badawczych. Rozdział 6. Zakończenie: 6.1. Dyskusja dotycząca uzyskanych wyników; 6.2. Dyskusja dotycząca wyników uzyskanych w analizie skupień; 6.3. Wpływ pojedynczych praktyk na poszczególne rodzaje zaangażowania; 6.4. Implikacje dla menedżerów; 6.5. Ograniczenia przyjętego podejścia badawczego i kierunki dalszych badań; 6.6. Wkład do teorii i praktyki nauk o zarządzaniu. Aneks. Spis tabel. Spis rysunków. Bibliografia. Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Człowiek w Firmie)
R.1 Budowanie potencjału konkurencyjności; R.2 Zarządzanie kapitałem ludzkim a kluczowe kompetencje; R.3 Ocena efektywności rozwoju ludzkiego kapitału; R.4 Kształtowanie elastycznej struktury kapitału ludzkiego; R.5 Kierowanie karierą pracowników instrumentem stabilizacji kadr; R.6 Prokuonkurencyjne instrumenty motywowania; R.7 Kreacja kapitału ludzkiego przez kulturę; R.8 Narzędzia inter-, intra- i ekstranetowe w realizacji ZZL.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota zadowolenia z pracy i satysfakcji zawodowej; 2. Ewolucja teoretycznego kontekstu roli zadowolenia z pracy i satysfakcji zawodowej pracowników w zarządzaniu; 3. Współczesne przesłanki zainteresowania się problemem satysfakcji zawodowej pracowników; 4. Przegląd metod badania satysfakcji z pracy; 5. Propozycja metody badania satysfakcji zawodowej; 6. Kształtowanie zadowolenia z pracy i satysfakcji zawodowej w procesie zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Konkurencyjność miękka przedsiębiorstw / Michał Adam Leśniewski. - Warszawa : Difin , 2015. - 252, [5] s. : tab., rys. ; 23 cm.
1. Konkurencja procesem rozwoju przedsiębiorstw; 2. Konkurencyjność przedsiębiorstwa; 3. Zasoby ludzkie w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa; 4. Menedżer kadra zarządzającą przedsiębiorstwem; Motywacja funkcją zarządzania przedsiębiorstwem; 6. Kultura organizacyjna w procesie miękkiego zarządzania przedsiębiorstwem; 7. Wiedza zasobem przedsiębiorstwa; 8. Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa; 9. Zaufanie w rozwoju przedsiębiorstwa; 10. Model konkurencyjności miękkiej przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp CZĘŚĆ I. OD PRACY DO KAPITAŁU LUDZKIEGO: 1.1. Badanie postaw studentów wobec pracy; 1.2. Ewolucja funkcji personalnej w Xerox Polska Sp. z o.o.; 1.3. Identyfikacja modeli zarządzania ludźmi w organizacji; 1.4. Misja i wizja firmy jako elementy strategicznego zarządzania; 1.5. Zarządzanie zasobami ludzkimi w firmie ,,Astra’’; 1.6. Kultura organizacyjna firmy InterSearch SA; 1.7. Diagnoza kultury organizacyjnej uczelni; 1.8. Nękanie psychiczne w miejscu pracy – mobbing; 1.9. Mobbing w redakcji czasopisma; 1.10. Mobbing w firmie X; 1.11. Telepraca. CZĘŚĆ II. PLANOWANIE I ALOKACJA ZASOBÓW LUDZKICH: 2.1. Podział pracy i opisy stanowisk w małej firmie handlowo-usługowej; 2.2. Wykorzystanie opisu stanowiska w procesie rekrutacji i selekcji; 2.3. Analiza pracy i opis stanowiska przedstawiciela handlowego w firmie FMCG; 2.4. Wakat na stanowisku dyrektora personalnego; 2.5. Redagowanie ogłoszenia prasowego; 2.6. Przygotowanie CV i listu motywacyjnego; 2.7. Rozmowa kwalifikacyjna; 2.8. Projekt oceny zintegrowanej; 2.9. Inżynier Edward; 2.10. Zatrudnienie nieformalne; 2.11. Aspekty prawne zatrudniania i zwalniania pracowników; 2.12. Program outplacementu w firmie Polski Krem SA. CZĘŚĆ III. OCENA PRACY I PRACOWNIKÓW: 3.1. Wartościowanie pracy i wynagrodzenia w hipermarkecie ,,Global’’; 3.2. Henryk kontra szef; 3.3. Anna Walewska; 3.4. Oceny pracownicze w przychodni; 3.5. Ranking studentów. CZĘŚĆ IV. SYSTEMY MOTYWOWANIA PRACOWNIKÓW: 4.1. Jak nauczyłem się stymulować pracowników; 4.2. Problemy w Drewplaście SA; 4.3. Czynniki różnicujące produktywność grupy pracowników; 4.4. Mierzenie motywacji osiągnięć; 4.5. Pokój mieszkalny; 4.6. Janina górą!; 4.7. Style kierowania; 4.8. Badanie efektywności stylu kierowania – test Reddina; 4.9. Konflikt ,,swoi i obcy’’; 4.10. Kafeteria; 4.11. ,,Źródełko’’ – projekt systemu wynagrodzeń. CZĘŚĆ V. ROZWÓJ KAPITAŁU LUDZKIEGO ORGANIZACJI: 5.1. System szkoleń w Xerox Polska Sp. z o.o.; 5.2. Czy pracownicy uczelni powinni się szkolić?; 5.3. Diagnoza potrzeb szkoleniowych w firmie ,,KarDom’’; 5.4. Wybór firmy szkoleniowej; 5.5. Program doskonalenia kadry kierowniczej firmy Schenker; 5.6. Koszyk zadań; 5.7. Kadra rezerwowa; 5.8. Kariera Agnieszki Wardeckiej; 5.9. Od czego zależy moja kariera zawodowa?; 5.10. Planowanie własnego rozwoju; 5.11. Drzewo życia. CZĘŚĆ VI. ORGANIZACJA PROCESÓW PERSONALNYCH: 6.1. Outsourcing w polskim oddziale firmy AIMS; 6.2. Bezpieczeństwo informacji w firmie – rola i zadania pracowników działu personalnego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Wstęp; Rozdział 1. Kapitał ludzki w gospodarce przyszłości w Polsce: Zarządzanie ludźmi i jego cele; Zarządzanie tradycyjne; Zarządzanie zasobami ludzkimi; Zarządzanie kapitałem ludzkim i jego źródła; Rynek pracy, jaki powstaje w konsekwencji outsourcingu – „koniczynka Handy’ego” Segmentacja rynku pracy i jej dynamika; Zarządzanie kapitałem ludzkim – od zarządzania wiedzą do zwinnego zarządzania kapitałem ludzkim; e-HRM jako postulowane wykorzystywanie ICT w HR; Rozdział 2. Systemy ICT w zarządzaniu i zarządzaniu ludźmi: Reprezentacja informacji – nośniki danych i bazy danych; Systemy informatyczne w zarządzaniu organizacjami; Model klasyczny; Systemy transakcyjne (OLTP); Systemy decyzyjne i analityczne (OLAP) – hurtownie danych, data mining; Paradoks informatyzacji, czyli czy i kiedy informatyzacja jest szkodliwa dla efektywności działania; Wspomaganie zarządzania ludźmi w organizacji przez systemy ICT; Rozdział 3. Rekrutacja pracowników i działania wizerunkowe: Rekrutacja i jej definiowanie w ramach procesu doboru pracowników; Cele w rekrutacji kandydatów aktywnych i biernych; Budowanie wizerunku firmy jako pracodawcy i inne przejawy kultu cargo; Formy komunikacji w rekrutacji; Narzędzia do samodzielnej preselekcji kandydatów; Budowanie wizerunku firmy jako pracodawcy poprzez cechy symboliczne i funkcjonalne – kontrowersje; Systemy wspierania rekrutowania (ATS); Gry rozrywkowe jako narzędzie marketingu marki firmy jako pracodawcy; Rekrutacja mobilna; Rozdział 4. Selekcja pracowników: Selekcja – definicja, cele oraz specyficzne trudności, jakie wywołane są przez zastosowanie narzędzi bazujących na komunikacji zapośredniczonej technologicznie (ICT); Kwestionariusze jako tradycyjne i współczesne narzędzie preselekcyjne; Testy sytuacyjne i zdolności poznawczych; Kwestionariusze biograficzne (biodane) i ich właściwości jako narzędzi selekcyjnych; Testy osobowości i dyskusje wokół ich użycia w selekcji pracowników; Gra komputerowa jako technika adaptacyjna, preselekcyjna oraz narzędzie wykorzystywane w pomiarze cech osobowości’ Wywiad selekcyjny – jego podstawowe rodzaje i możliwości przeniesienia ich do Internetu; Sprawdzanie referencji i jego odpowiedniki w Internecie; Dostosowanie tradycyjnych i internetowych narzędzi selekcyjnych do kanału mobilnego; Akceptacja stosowania przez organizacje narzędzi selekcyjnych – wyniki badań; Rozdział 5. Zapewnienie działania i utrzymanie zaangażowania pracowników: Retencja jako problem zarządzania; Wynagrodzenie całkowite i jego składniki; Dlaczego ludzie odchodzą – tradycyjne i współczesne teorie fluktuacji; Z czego wynika zadowolenie i niezadowolenie z wynagrodzenia; Budowanie zaangażowania, gdy udało się nie wywołać niezadowolenia; Rozdział 6. Zarządzanie talentami: Zarządzanie talentami – problemy definicyjne; Identyfikowanie osób o dużym potencjale; Czy ujawnianie, kto jest talentem, jest szkodliwe?; Krytyka elitarnych programów zarządzania talentami; Różnice pomiędzy działaniami związanymi z planowaniem sukcesji a zarządzaniem talentami; Jak można typologizować programy zarządzania talentami; Rozdział 7. Rozwój kompetencji w organizacji: Definiowanie działań rozwojowych w ramach programów zarządzania talentami; Rozwiązania stosowane w rozwoju kompetencji talentów w firmach międzynarodowych; Model 70-20-10 jako podstawa dla planowania działań rozwojowych; Wyzwania rozwojowe jako narzędzie uczenia się; E-coaching, coaching hybrydowy i inne formy coachingu korzystające z ICT; Mentoring i jego warianty; Zakończenie; Literatura.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Człowiek w Firmie)
1. Zarządzanie kapitałem ludzkim a przedsiębiorczość - wyzwania XXI wieku, 2. Kapitał ludzki i przedsiębiorczość - aspekty teoretyczne, 3. Uwarunkowania przedsiębiorczości, 4. Rynek pracy a przedsiębiorczość, 5. Wpływ potencjału kompetencyjnego menedżerów na jakość kapitału ludzkiego, 6. Rola systemu zarządzania kapitałem ludzkim w kształtowaniu przedsiębiorczości, 7. Motywowanie przedsiębiorczości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Założenia skutecznego doradztwa zawodowego; 2. Doradca zawodowy; 3. Strategia zarządzania kapitałem ludzkim a doradztwo zawodowe; 4. Rekrutacja a doradztwo zawodowe; 5. Selekcja a doradztwo zawodowe; 6. Testy w doradztwie zawodowym; 7. Psychologiczny aspekty pracy doradcy zawodowego; 8. Asessment/Development Center w doradztwie zawodowym; 9. Oceny pracowników w praktyce zarządzania kapitałem ludzkim i doradztwie zawodowym; 10. Szkolenie i rozwój w praktyce; 11. Coaching jako metoda rozwoju; 12. Motywowanie i zaangażowanie pracowników; 13. Zarządzanie projektami doradczymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Człowiek w Firmie)
R.1 Zarządzanie zasobami pracy i konkurencyjność firmy R.2 Metody doskonalenia jakości personelu. R.3 Kultura organizacji i kapitał intelektualny. R.4 Kompetencje a jakość zarządzania zasobami ludzkimi. R.5 Motywowanie pracowników w inteligentnej organizacji. R.6 Wynagradzanie wspierające konkurencyjność firmy. R.7 Prognostyczno- zapobiegawcze kierowanie zatrudnieniem. R.8 Jutro zarządzania przez jakość.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Koncepcja pomiaru jakościowych wymiarów kapitału ludzkiego w organizacji; 2. Kompetencyjny wymiar kapitału ludzkiego w organizacji; 3. Pomiar kluczowych postaw pracowników; 4. Pomiar kontaktów interpersonalnych; 5. Klimat organizacyjny jako wymiar kapitału ludzkiego; 6. Kulturowy wymiar kapitału ludzkiego w organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne konteksty kompetencji; 2. Problematyka kompetencji w perspektywie pedagogicznej; 3. Kompetencje jako problem kształcenia na poziomie wyższym w świetle wyników badań empirycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Employer branding po polsku / Urszula Zając-Pałdyna. - Gliwice : Helion S.A., cop. 2020. - 229, [3] s. : il. ; 21 cm.
(Onepress)
Wstęp; Rozdział 1. Słów kilka o employer brandingu 1.1. Kluczowe definicje i pojęcia związane z employer brandingiem 1.2. Modele EB 1.3. Interesariusze działań EB Rozdział 2. Od czego rozpocząć przygodę z EB? 2.1. Na czym stoimy? 2.2. Odkrywanie EVP 2.3. Transparentność wynagrodzeń 2.4. Strategia komunikacji 2.5. Mierzenie działań EB Rozdział 3. Kandydat w centrum uwagi 3.1. Ogłoszenie o pracy 3.2. Strona Kariera 3.3. Targi pracy 3.4. Współpraca z uczelniami 3.5. Social media 3.6. Personal branding jako składowa EB 3.7. Akcja rekrutacja 3.8. Wideo w employer brandingu 3.9. Opinie w sieci 3.10. Agencja pracy/headhunter — rola w budowaniu marki pracodawcy Rozdział 4. Osoba ubiegająca się o pracę 4.1. Doświadczenie na wagę złota 4.2. Odpowiadanie na ofertę pracy 4.3. Informacja zwrotna 4.4. Spotkanie 4.5. Komunikacja 4.6. Rola osób rekrutujących oraz hiring managerów 4.7. Ambasador za 0 zł Rozdział 5. Osoba, która przyjęła ofertę 5.1. Pre-boarding Rozdział 6. Pracownik 6.1. On-boarding 6.2. Re-boarding 6.3. Employee experience Rozdział 7. Były pracownik 7.1. Rozstanie z pracownikiem 7.2. Off-boarding 7.3. Exit interview Rozdział 8. Kadra zarządzająca Rozdział 9. Klient; Podsumowanie; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(HR / PWN Wydawanictwo Naukowe)
1. Zmiany w zakresie funkcji personalnej w przedsiębiorstwie; 2. Mierniki funkcjo personalnej; 3. Satysfakcja pracowników i jej wpływ na motywację do pracy; 4. Istota i znaczenie modeli kompetencyjnych w zarządzaniu kapitałem ludzkim; 5. Rekrutacja, selekcja i procesy redukcji w polskich przedsiębiorstwach; 6. Zmiany w zakresie funkcji oceniania; 7. Szkolenia i rozwój pracowników w polskich przedsiębiorstwach w dobie gospodarki wiedzy; 8. Motywowanie pracowników; 9. Zarządzanie wiedzą; 10. Konflikt w organizacji; 11. Zarządzanie różnorodnością; 12. Kreowanie innowacyjnego środowiska pracy; 13. Zmiany na rynku pracy a konieczność budowania marki pracodawcy; 14. Założenia badawcze i metodologia badań
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Zeszyt 2/2009)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002
1. Strategiczne zarządzanie wynikami a modelowanie biznesu; 2. Model zrównoważonego biznesu a bezpieczeństwo biznesowe przedsiębiorstwa; 3. Kształtowanie kultury organizacyjnej w małym przedsiębiorstwie; 4. Wpływ ocen pracowniczych na budowę wartości kapitału ludzkiego organizacji; 5. Zarządzanie ryzykiem personalnym w aspekcie wprowadzania innowacji; 6. Charakterystyka i funkcjonowanie grup kapitałowych polskiego sektora energetycznego; 7. Błędy w procesie podejmowania decyzji pod wpływem stresu; 8. Systemy informatyczne CRM w kształtowaniu strategii biznesowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Prawo / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu , ISSN 0083-4262 ; nr 193)
1. Pojęcie elastyczności i jej rodzaje w odniesieniu do rynku pracy; 2. Główne determinanty uelastycznienia rynku pracy oraz systemów zarządzania kapitałem ludzkim; 3. Elastyczność i bezpieczeństwo pracy jako przedmiot oddziaływania polityki zatrudnienia; 4. Istota elastycznego zatrudnienia; 5. Rodzaje elastycznego zatrudnienia pracowniczego i niepracowniczego w świetle przepisów polskiego prawa zatrudnienia; 6. Pozostałe rodzaje elastycznego zatrudnienia i sposoby uelastyczniania czasu pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej