Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(16)
Forma i typ
Książki
(16)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(13)
dostępne
(11)
Placówka
Wypożyczalnia
(11)
Czytelnia
(13)
Autor
Białecki Klemens Paweł (1929-2021)
(2)
Czubała Anna (1943- )
(2)
Spyra Zbigniew
(2)
Antonowicz Paweł
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Jonas Agata
(1)
Kassay Stefan
(1)
Kufel-Siemińska Anna
(1)
Malinowska Ewa
(1)
McDonald Malcolm (1938- )
(1)
Michalik Małgorzata
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Ostrowska Izabela
(1)
Perenc Józef (1945- )
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Siciński Jędrzej
(1)
Skawińska Eulalia
(1)
Smoleń Tomasz
(1)
Szymura-Tyc Maja
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Wilson Hugh
(1)
Witkowska Justyna
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(13)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(16)
Język
polski
(16)
Temat
Kanały marketingowe
(16)
Marketing
(11)
Badania marketingowe
(4)
Ceny
(4)
Handel
(4)
Marketing strategiczny
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Promocja handlowa
(3)
Sieć handlowa
(3)
Jakość usług
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Produkt*
(2)
Segmentacja rynku
(2)
Teoria dystrybucji
(2)
Ubezpieczenia
(2)
Usługi
(2)
Zakłady ubezpieczeniowe
(2)
Analiza PEST
(1)
Audyt
(1)
Bezpieczeństwo finansowe
(1)
Controlling
(1)
Farmacja
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Holdingi
(1)
Informacja
(1)
Jakość produktu
(1)
Kadry
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Obsługa klienta
(1)
Opakowania
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Planowanie
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Polityka cenowa
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Przemysł farmaceutyczny
(1)
Przemysł motoryzacyjny
(1)
Przemysł odzieżowy
(1)
Przemysły kreatywne
(1)
Ryzyko gospodarcze
(1)
Sprzedaż
(1)
Start-up
(1)
Strefa czasowa
(1)
Służba celna
(1)
Towar
(1)
Towary
(1)
Wartość ekonomiczna
(1)
Wzornictwo przemysłowe
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie informacją
(1)
Zarządzanie produktem
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Niemcy
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(6)
Praca zbiorowa
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
16 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Kanały dystrybucji usług ubezpieczeniowych, 2. Skuteczność kanału dystrybucji usług ubezpieczeniowych, 3. Efektywność kanału dystrybucji usług ubezpieczeniowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 368/369 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Usługi ubezpieczeniowe, 2. Dystrybucja jako zadanie towrzystwa ubezpieczeń, 3. Kanały dystrybucji w towarzystwie ubezpieczen, 4. rola i znaczenie ubezpieczeń w świetle badań empirycznych, 5. Kierunki zmian wykorzystania kanałów dystrybucji, 6. Model referencji kształtowania kanałów dystrybucji usług ubezpieczeniowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 368/369 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 368/369 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1.Tworzenie i podział wartości we współczesnych modelach przewagi konkurencyjnej, 2.Marketing w procesie tworzenia wartości dla klienta, 3.Marketing w procesie tworzenia wartości dla przedsiębiorstwa, Aneks 1 Nowa ekonomia instytucjonalna a współczesne paradygmaty przedsiębiorstwa, rynku i konkurencji, Aneks 2 Zarządzanie wartością dla klienta - przykłady
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dystrybucja produktów / Anna Czubała. - Wyd.2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2001. - 248 s. : rys., tab. ; 20 cm.
(Marketing bez tajemnic)
Wprowadzenie; Cz.1 istota i struktura kanałów dystrybucji: Dystrybucja jako element marketingu; Kanały dystrybucji; Ch-ka podstawowych typów kanałów dystrybucji. Cz.2 Pośrednicy w kanałach dystrybucji: Hurtownicy; Agenci; Detaliści. Cz.3 Dystyrybucja fizyczna i kształotowanie cen w kanałach dystrybucji; Subsystemy dystrybucji fizycznej jako wyznaczniki kosztów funkcjonowania kanału; Kształtowanie cen w kanałach dystrybucji. Cz.4 Zarządzanie kanałami dystrybucji: Projektowa nie kanałów dystrybucji; Współdziałanie i konflikty w kanałach dystrybucji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Produkt i jego nabywca; R.2 Ceny w działalności marketingowej przedsiębiorstw; R.3 Kanały sprzedaży; R.4 Promocja marketingowa (oddziaływanie na rynek); R.5 Otoczenie marketingowe; R.6 Badania marketingowe; R.7 Miejsce marketingu w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Instrumenty marketingu / Klemens Białecki. - Bydgoszcz; Warszawa : Oficyna Wydaw. BRANTA, 2006. - 382 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Geneza, rozwój, pojęcie i zakres zastosowania marketingu. 2. Produkt i jego nabywca. 3. Ceny w działalności marketigowej przedsiębiorstw. 4. Kanały dystrybucji. 5. Promocja marketingowa. 6. Otoczenie marketingowe. 7. Badania marketingowe. 8. Miejsce marketingu w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie. Marketing / C.H.Beck)
1. Marketing w XXI wieku; 2. Zarządzanie marketingowe; 3. Strategie marketingowe przedsiębiorstw; 4. Analiza trendów w otoczeniu marketingowym; 5. Badania marketingowe - źródło informacji o rynku; 6. Segmentacja rynku i pozycjonowanie; 7. Zachowania konsumentów na rynku; 8. Projektowanie i zarządzanie produktem; 9. Projektowanie i zarządzanie cenami; 10. Projektowanie i zarządzanie kanałami dystrybucji; 11. Projektowanie i zarządzanie zintegrowaną komunikacją marketingową; 12. Całościowy program marketingowy; 13. Zarządzanie relacjami z klientem; 14. Marketing internetowy; 15. Koncepcja marketingu zrównoważonego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zrozumieć proces marketingowy; 2. Proces planowania marketingowego: Główne etapy; Obalenie mitów; 3. Audyt marketingowy: Audyt klientów i rynków; Audyt produktu; 6. Ustalenie celów i projektowanie strategii marketingowych; 7. Plan zintegrowanej komunikacji marketingowej; 8. Plan sprzedaży; 9. Planowanie cen; 10. Plan zarządzania kanałami dystrybucji. Droga do rynku; 11. Plan zarządzania relacjami z klientem; 12. Problemy wdrożeniowe planowania marketingowego; 13. Pomiar efektywności planowania marketingowego; 14. Metodyczny system planowania marketingowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Orienatacja marketingowa na rynku farmaceutycznym, 2. Uwarunkowania działań marketingowych na rynku farmaceutycznym, 3. Badania marketingowe na rynku farmaceutycznym, 4. Zachowania nabywców i segmentacja rynku farmaceutycznego, 5. Strategia produktu na rynku farmaceutycznym, 6. Strategie cen i marż na rynku farmaceutycznym, 7. Hurt jako pośrednik w kanale dystrybucji na rynku farmacutycznym, 8. Rola apteki na rynku farmaceutycznym, 9. Strategia komunikacji masowej na rynku farmaceutycznym, 10. Komunikacja indywidualna jako element marketingu mix, 11. Strategie marketingowe i proces ich tworzenia na rynku farmaceutycznym
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
8. Instrumenty marketingu mix. 8.1. Marketingi mix. 8.2. Strategia produktu. 8.3. Strategia rozwoju nowych produktów. 8.4. Strategia cenowa. 8.5. Strategia kanałów dystrybucji. 8.6. Strategia komunikacje marketingowej. 9. Wdrażanie i weryfikacja strategii marektingowej korporacji. 9.1. Systemy informacji dla wdrazania strategii marketingowej. 9.2. Planowanie marketingowe. 9.3. Zarządzanie wdrażaniem i jego ocena. 9.4. Kontroling korporacyjny, firmowy i marketingowy. 9.5. Projekt efektywnej struktury organizacyjnej marketingu korporacji. 9.6. Wybór struktury organizacyjnej. 9.7. Możliwości organizacji globalnych firm marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne podstawy marketingu. 2. Warunki działania firmy w gospodarce rynkowej. 3. Konsument i jeo zachowanie na rynku. 4. Marketingowy system informacyjny. 5. Badania marketingowe. 6. Produkt i proces jego rozwoju. 7. Cena i sposoby jej ustalania. 8. Dystrybucja. 9. Komunikacja marketingowa. 10. Marketingowe zarządzanie przedsiębiorstwem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Usługi w gospodarce, 2. Zarzązanie marketingiem w firmie usługowej, 3. Segmentacja rynku usług, 4. Produkt usługowy, 5. Jakość usług, 6. Proces usługowy, 7. Ceny usług, 8. Dystrybucja usług, 9. Promocja usług, 10. Personel jako instrument marketingu firmy usługowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kanały dystrybucji : kształtowanie relacji / Zbigniew Spyra. - Warszawa : CeDeWu, 2007. - 279 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Istota kanałów dystrybucji we współczesnej gospodarce. 2. Determinanty i typy relacji międzyorganizacyjnych w kanałach dystrybucji. 3. Metodyka badań relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji. 4. Handel detaliczny w systemie dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce. 5. Relacje między podmiotami - uczestnikami kanału dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce w świetle badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kanały dystrybucji : kształtowanie relacji / Zbigniew Spyra. - Wyd. 2. - Warszawa : CeDeWu, 2008. - 279 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
1. Istota kanałów dystrybucji we współczesnej gospodarce. 2. Determinanty i typy relacji międzyorganizacyjnych w kanałach dystrybucji. 3. Metodyka badań relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji. 4. Handel detaliczny w systemie dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce. 5. Relacje między podmiotami - uczestnikami kanału dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce w świetle badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesny marketing : filozofia, strategie, instrumenty / Ireneusz Bielski. - Warszawa : Studio EMKA, 2006. - 473, [1] s. : rys., tab., wykr. ; 23 cm.
1. Geneza i istota marketingu. 2. Klient - punkt wyjścia marketingu. 3. Informacja i ryzyko w działalności gospodarczej. 4. Zarządzanie marketingowe. 5. Strategie marketingowe. 6. Instrumenty oddziaływania na rynek i kształotwania rynku, czyli marketing-mix. 7. Marketing usług. 8. Przyszłość marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Znaczenie analiz sektorowych w zmieniającym się otoczeniu prawnym, ekonomicznym, społecznym i technologicznym współczesnych przedsiębiorstw; Nowe uwarunkowania zarządzania informacją w e-przedsiębiorstwach w świetle RODO; Standardy interoperacyjności oprogramowania w perspektywie; Przemysł 4.0; Mikroekonomiczne determinanty bezpieczeństwa ekonomicznego przedsiębiorstw na przykładzie sektora ubezpieczeniowego; Wpływ certyfikacji systemu zarządzania na proces zarządzania ryzykiem w obliczu nowelizacji normy ISO 9001:2015 (na przykładzie przedsiębiorstw z branży spożywczej); Rozwój i przetrwanie start-upów w branży technologii reklamowych w Polsce; Marketing wielokanałowy w sieciach handlowych drogerii; Wykorzystanie stref czasowych we współpracy jednostek R&D sektora automotive; Rola i znaczenie wzornictwa przemysłowego w branży modowej; Ocena ważności czynników koncepcji rozwoju w przedsiębiorstwie z branży obuwniczej; Marka korporacyjna jako strategiczny instrument budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw sektora usług hotelarskich; Jakość obsługi celnej a konkurencyjność przedsiębiorstw uczestniczących w obrocie międzynarodowym; Efektywność i skuteczność procesu kształcenia na przykładzie publicznych uczelni technicznych w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej