Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(39)
IBUK Libra
(5)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(35)
E-booki
(6)
Czasopisma
(4)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(36)
dostępne
(12)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(12)
Czytelnia
(37)
Autor
Kolczyński Mariusz
(3)
Baran Beata
(2)
Borski Maciej (1975- )
(2)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(2)
Fleszer Dorota (1971- )
(2)
Gurdek Magdalena (1977- )
(2)
Jeziński Marek
(2)
Lityński Adam (1940- )
(2)
Mazur Marek
(2)
Rogacka-Łukasik Anna (1980- )
(2)
Samuś Paweł
(2)
Skotnicki Krzysztof
(2)
Sobas Magdalena
(2)
Adamik-Szysiak Małgorzata
(1)
Alberski Robert
(1)
Balicki Adam
(1)
Barbaro Natalia de
(1)
Borowska Elżbieta
(1)
Brzostowski Wojciech
(1)
Brózda Łukasz
(1)
Chmielarz Anna
(1)
Cudak-Niewiadomska Małgorzata
(1)
Cwalina Wojciech (1971- )
(1)
Czarny Elżbieta
(1)
Czermińska Małgorzata
(1)
Czerwińska-Koral Katarzyna
(1)
Dadak Justyna
(1)
Dolińska Dorota
(1)
Drinóczi Timea
(1)
Dudek Joanna
(1)
Duraj Tomasz
(1)
Dzienniak-Pulina Danila
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Flisek Karo
(1)
Folfas Paweł
(1)
Frykowski Maciej
(1)
Garlińska-Bielawska Joanna
(1)
Giedrojć Marzenna
(1)
Giereło-Klimaszewska Katarzyna
(1)
Godlewski Tadeusz
(1)
Gołba Łukasz
(1)
Grygutis Jakub
(1)
Grzeszkiewicz-Radulska Katarzyna
(1)
Grzybek Agnieszka
(1)
Guz Tadeusz
(1)
Hołubko Wiktor
(1)
Ignaczewski Grzegorz
(1)
Itrich-Drabarek Jolanta
(1)
Jabłoński Wojciech
(1)
Jaskiernia Alicja
(1)
Jażdżewska Iwona
(1)
Jednaka Wiesława
(1)
Jurewicz Marcin
(1)
Kalisz-Prakopik Anna
(1)
Kielin-Maziarz Joanna
(1)
Kilian Stanisław
(1)
Klisiński Janusz
(1)
Kościesza Agnieszka
(1)
Krauz-Mozer Barbara
(1)
Kryszeń Grzegorz
(1)
Król Karol
(1)
Król Martyna
(1)
Kubies Wacław
(1)
Kuchta Łukasz
(1)
Kudra Barbara
(1)
Kuźnar Andżelika
(1)
Lis Wojciechowski
(1)
Majewski Kamil
(1)
Malarski Stanisław
(1)
Mazur Stanisław
(1)
Menkes Jerzy
(1)
Miąsko Mariusz
(1)
Miętkiewicz Katarzyna
(1)
Morawski Antoni
(1)
Moszczyńska Paulina
(1)
Muszyński Jerzy
(1)
Młynarska-Sobaczewska Anna
(1)
Nurzyńska-Wereszczyńska Edyta
(1)
Odrobina Anna
(1)
Olczyk Tomasz
(1)
Olmińska Anna
(1)
Orosz Ladislav
(1)
Pawełczyk Piotr
(1)
Pera Bożena
(1)
Pera Jacek
(1)
Peszyński Wojciech
(1)
Piontek Dorota
(1)
Podgórska-Rykała Joanna (1987- )
(1)
Pokora Andrzej
(1)
Pokorna-Ignatowicz Katarzyna
(1)
Przastek Daniel (1975- )
(1)
Przeklasa Dorota
(1)
Radlak Karolina
(1)
Rakowski Maciej
(1)
Raźny Paweł
(1)
Roguska Beata
(1)
Rozmus Dariusz (1961- )
(1)
Rożek Kacper
(1)
Rulka Macin
(1)
Skrzydło Wiesław (1929-2021)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(31)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(45)
Język
polski
(45)
Temat
Kampania wyborcza
(33)
Marketing polityczny
(23)
Wybory
(13)
Środki masowego przekazu
(10)
Wybory parlamentarne
(9)
Komunikacja polityczna
(7)
Polityka
(5)
Prawo wyborcze
(4)
Partie polityczne
(3)
Reklama telewizyjna
(3)
Wybory do Parlamentu Europejskiego
(3)
Wybory prezydenckie
(3)
Wybory samorządowe
(3)
Demokracja
(2)
Kampania wyborcza parlamentarna
(2)
Kampania wyborcza prezydencka
(2)
Kampania wyborcza samorządowa
(2)
Kobieta
(2)
Komitet wyborczy
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Ochrona danych osobowych
(2)
Podpis elektroniczny
(2)
Polska
(2)
Prezydentura (urząd)
(2)
Przetwarzanie danych
(2)
Reklama
(2)
Równouprawnienie płci
(2)
Władza
(2)
Zbiorowe stosunki pracy
(2)
Adaptacja zawodowa
(1)
Administracja elektroniczna
(1)
Antoszewski, Andrzej (1949- )
(1)
Antyterroryzm
(1)
Bazylejski Komitet Nadzoru Bankowego
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Bezpieczeństwo społeczne
(1)
Brexit
(1)
Cisza wyborcza
(1)
Diagnostyka prenatalna
(1)
Doręczenie pisma
(1)
Dzielnicowi
(1)
Dłużnicy
(1)
Eksport
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka narodowa
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Informacja publiczna
(1)
Innowacje
(1)
Inspektorzy pracy
(1)
Integracja gospodarcza
(1)
Integracja społeczna
(1)
Internet
(1)
Izolacjonizm (politologia)
(1)
Jednolity rynek Unii Europejskiej
(1)
Kampania wyborcza do Parlamentu Europejskiego
(1)
Kara pozbawienia wolności
(1)
Kodyfikacja
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konkurencyjność
(1)
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji
(1)
Kultura masowa
(1)
Matura
(1)
Media społecznościowe
(1)
Mobbing
(1)
NAFTA (organizacja)
(1)
Naczelna Izba Gospodarcza
(1)
Nanotechnologia
(1)
Niepełnosprawność
(1)
Odpowiedzialność cywilna
(1)
Odpowiedzialność dyscyplinarna
(1)
Osoby z niepełnosprawnością
(1)
Parlament Europejski
(1)
Państwo
(1)
Planowanie przestrzenne
(1)
Poczucie bezpieczeństwa
(1)
Podróże służbowe
(1)
Policjanci
(1)
Polityka gospodarcza
(1)
Polityka migracyjna
(1)
Polityka międzynarodowa
(1)
Polityka naukowa
(1)
Polityka przestrzenna
(1)
Polityka zagraniczna
(1)
Postępowanie dyscyplinarne
(1)
Postępowanie egzekucyjne
(1)
Prace badawczo-rozwojowe
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Pranie pieniędzy
(1)
Prawa i obowiązki obywatelskie
(1)
Prawa osób z niepełnosprawnościami
(1)
Prawa pacjenta
(1)
Prawnicy
(1)
Prawo antydyskryminacyjne
(1)
Prawo cywilne
(1)
Prawo do informacji publicznej
(1)
Prawo do ochrony zdrowia
(1)
Prawo do sądu
(1)
Prawo konstytucyjne
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1989-2000
(3)
2001-0
(3)
1901-2000
(2)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Słowacja
(2)
Węgry
(2)
Afryka Zachodnia
(1)
Azja
(1)
Azja Wschodnia
(1)
Białoruś
(1)
Chiny
(1)
Cypr
(1)
Czechy
(1)
Europa
(1)
Kanada
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Kraje rozwijające się
(1)
Niemcy
(1)
Rosja
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(5)
Artykuły
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Czasopismo prawnicze
(2)
Opracowanie
(2)
Podręcznik
(2)
Raport z badań
(2)
Księga pamiątkowa
(1)
Polemika
(1)
Dziedzina i ujęcie
Polityka, politologia, administracja publiczna
(10)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(5)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
45 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Trochę historii; Kiedy zacząć kampanię?; Kampania wyborcza; Przygotowanie kandydata; Wystąpienia publiczne; Kontakty z prasą - Public i Media Relations; Reklama polityczna; Sytuacje kryzysowe; Zakończenie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przygotowanie do kampanii 2. Kandydat 3. Strategie wyborcze 4. Regulacje prawne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I: Rola wyborów parlamentarnych w państwie demokratycznym. 1. Typologia funkcji wyborów parlamentarnych. 2. Kreowanie składu parlamentu. 3. Legitymizowanie. 4. Funkcja polityczno-programowa. 5. Kontrolowanie i egzekwowanie odpowiedzialności deputowanych. 6. Aktywizowanie społeczeństwa. II: Zasada wolnych wyborów w aktach prawnych i dokumentach politycznych. 1. Wolność wyborów w dokumentach międzynarodowych. 2. Wolne wybory jako instytucja prawa konstytucyjnego. 3. Zagadnienie wolnych wyborów do izb drugich parlamentów. III: Pojęcie wolnych wyborów. 1. Poglądy na istotę wolnych wyborów. 2. Specyfika wolnych wyborów w świetle dokumentów organizacji międzynarodowych. 3. Orzecznictwo sądowe a zasada wolnych wyborów. 4. Próba zdefiniowania wolnych wyborów. IV: Zasada wolnych wyborów a inne elementy prawa wyborczego. 1. Wpływ na realizację zasady wolnych wyborów innych podstawowych zasad prawa wyborczego. 2. System wyborczy. 3. Struktura okręgów wyborczych. V: Ograniczenia podmiotowe wolnych wyborów parlamentarnych. 1. Wyłączenie z procesu wyborczego określonych partii politycznych. 2. Działania mające na celu wzmocnienie reprezentacji parlamentarnej kobiet. 3. Przywileje mniejszości etnicznych w procesie wyborczym.. VI: Wolność kandydowania. 1. Zakres biernego prawa wyborczego. 2. Selekcja i zgłaszanie kandydatów. 3. Wewnątrzpartyjne mechanizmy wyłaniania kandydatów. VII: Wolność rywalizacji wyborczej. 1. Pojęcie kampanii wyborczej. 2. Ramy czasowe kampanii wyborczej. 3. Podstawowe standardy rywalizacji wyborczej. 4. Zasada równego statusu prawnego podmiotów rywalizacji wyborczej. 5. Zasada uczciwego i zgodnego z prawem prowadzenia kampanii wyborczej. 6. Zasada neutralności organów władzy publicznej i organów wyborczych. VIII: Wolność wyrażania preferencji wyborczych. 1. Termin wyborów. 2. Procedury głosowania. 3. Zakres i treść decyzji wyborczej. 4. Wolne wybory a przymus wyborczy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wybory - Demokracja - Polityka / red. nauk. Marek Jeziński)
1. Marketing polityczny a kultura masowa- specyfika amerykańska; 2. Kampania prezydencka 2000- wizerunek polityczny liderów a jego społeczny odbiór; 3. Kampania prezydencka 2004- media i kultura masowa; Wnioski końcowe- wyjątkowa Ameryka
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Marketing jako narzędzie polityki, 2.Specyfika polskiego rynku politycznego w latach 1989-2000, 3.Kształtowanie się marketingu politycznego w Polsce po przemianach ustrojowych 1989 roku, 4.Najnowsze tendencje w rozwoju polskiego marketingu politycznego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Sporządzenie mapy systemów kwotowych dotyczących płci w systemach wyborczych: typologia i częstotliwość występowania: Zalecenia międzynarodowe; Reforma konstytucyjna i odrzucenia; Sporządzenie mapy systemów kwotowych dotyczących płci; Typologia kwot dotyczących płci; System wyborczy a model kwantowy; Partie polityczne jako selekcjonerzy; 2. Kwoty- przedmiot gorących sporów: Argumenty za i przeciwko kwotom; Szybka ścieżka a ścieżka stopniowa; Dyskurs dotyczący kwot w ośmiu studiach przypadków; Poglądy partii politycznych w sprawie płci; 3. Wprowadzenie systemów kwotowych dotyczących płci: Wpływ systemu wyborczego; Najlepsze rozwiązanie- kwoty wprowadzane dobrowolnie czy mocą ustawy?; Zmiany skokowe a stopniowe; Znaczenie zasad dotyczących miejsc na listach wyborczych; Sankcje za nieprzestrzeganie przepisów; Kwoty i skuteczność polityczek; Zalecenia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wybory parlamentarne: pomiędzy unwiersalizmem a partykuralizmem; uwarunkowania prawne wyborów parlamentarnych 2005; Takich dwóch, co zdobyło elektorat; Uśmiech przez łzy. Charakterystyka wyborów z punktu widzenia Platformy Obywatelskiej; Analiza marketingowa kampanii parlamentarnej Samoobrony; Między ustami a brzegiem pucharu. Sojusz Lewicy Demokratycznej w kampaniach wyborczych 2005 roku; Kampania wyborcza Polskiego Stronnictwa Ludowego w 2005 r.; Z nadzieją w przyszłość. Liga Polskich Rodzin w wyborach do parlamentu 2005; Kampania wyborcza Partii Demokratycznej - demokraci.pl w 2005 r., czyli strategia bez strategii; Ruch Patriotyczny - "odrodzenie i niepodległość"; Socjaldemokracja Polska - narodziny i klęska nowej lewicy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Programowa naiwność. Etyczne dylematy kampanii wyborczej. Cz.I Poznać wyborców : 1. Jak decydują wyborcy. Podstawowe teorie, 2. Co warto myśleć o wyborcach. Podstawowe mechanizmy podejmowania decyzji wyborczych, 3. O tym czego nie wiem, czyli badania w kampanii wyborczej, 4. Targeting. Odpowiedź na pytanie "dla kogo". Cz.II Przekonać wyborców : 5. Przekaz. Odpowiedź na pytanie "co mówimy", 6. Media w kampanii. Jak pracować z dziennikarzami, 7. Kampania negatywna. Czy i jak atakować, czy i jak się bronić, 8. Praca w sztabie wyborczym. Kampania na co dzień
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Bytomiu / red. Magdalena Goik ; Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji w Bytomiu ; 4)
1. Marketing polityczny i ocena jego realizacji poprzez polskie ugrupowania parlamentarne w świetle badań, 2. Proces zarządzania marketingiem politycznym, 3. Kształtowanie produktu politycznego - znaczenie komunikacji dla clusteringu, 4. Wykorzystanie środków marketingu bezpośredniego w działalności partii politycznych, 5. Wykorzystanie mediów elektronicznych w procesie komunikacji indywidualnej polityków z potencjalnymi wyborcami, 6. Profesjonalizacja samorządowych kampanii wyborczych, 7. Kampania wyborcza ugrupowań lewicowych w Częstochowie i jej wpływ na wynik wyborów samorządowych, 8. Idea związku metropolitarnego miast konurbacji śląskiej i jej wsparcie ze strony marketingu politycznego, 9. Pozycja polityczna i gospodarcza metropolii śląskiej jako nowego podmiotu na mapie Polski, 10. Reklama w plebiscycie śląskim jako przykład wykorzystania marketingu dla celów politycznych, 11. Działania marketingowe podmiotów politycznych o okresie międzywyborczym,
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego ; Nr 2526)
1. Komunikowanie polityczne 2. Strategie komunikowania politycznego 2.1 Polityczne strategie komunikacyjne - podstawowe pojęcia 2.2 Typologia politycznych strategii komunikacyjnych 3. Polityczne strategie propagandowe 3.1 Wczesne strategie propagandowe w komunikowaniu politycznym 3.2 Nowoczesne strategie propagandy politycznej 3.3 Polityczne strategie propagandowe - teoretyczne założenia koncepcji oddziaływania propagandowego 4. Geneza i rozwój koncepcji politycznego komunikowania marketingowego 4.1 Polityczne kampanie premodernizacyjne - w poszukiwaniu efektywnej formuły komunikowania rynkowego 4.2 Kampanie polityczne ery telewizyjnej 4.3 Modernizacja/amerykanizacja kampanii politycznych w Europie 5. Charakter przeobrażeń strategii komunikowania politycznego 6. Polityczne kampanie komunikacyjne w ujęciu marketingowym 6.1 Egzogenne czynniki warunkujące przebieg kampanii politycznych 6.1.1 Odbiorcy komunikowania politycznego jako podmiot rynkowy 6.1.2 Środki masowego przekazu a polityczne komunikowanie marketingowe 6.2 Endogenne czynniki warunkujące przebieg kampanii politycznych 6.3 Etapy politycznej kampanii komunikacyjnej w ujęciu marketingowym 7. Strategie politycznych kampanii komunikacyjnych zorientowanych marketingowo 8. Badania rynku politycznego - informacyjne podstawy strategii komunikacyjnych 8.1 Segmentacja rynku politycznego 9. Kreowanie i pozycjonowanie oferty politycznej 9.1 Długookresowe rynkowe strategie komunikacyjne 9.1.1 Proces pozycjonowania indywidualnego i mieszanego - długookresowe rynkowe strategie indywidualne 9.1.2 Długookresowe rynkowe strategie komunikacyjne zbiorowych aktorów politycznych 10. Strategie komunikacyjne w kampaniach politycznych - strategie krótkookresowe (limitowane czasowo) 10.1 Tradycyjne (bezpośrednie) strategie komunikacyjne w kampaniach politycznych 10.2 Polityczne strategie komunikacyjne zorientowane na media masowe 10.2.1 Strategia komunikacyjna w mediach płatnych - polityczna strategia reklamowa 10.2.2 Medialne strategie komunikacyjne w czasie nieodpłatnym 11. Perspektywy rozwoju koncepcji strategicznego komunikowania politycznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biała Seria PTNP / red. Joanna Marszałek-Kawa ; Polskie Tow. Nauk Politycznych)
I. Systemy wyborcze i zachowania wyborcze 1. Rola i zadania Państwowej Komisji Wyborczej w medialnej kampanii wyborczej 2. Zasadność podziału kraju na okręgi wyborcze w wyborach do sejmu - wybrane problemy 3. Lewica w wyborach parlamentarnych 2001-2005 a przekształcenia systemu wyborczego 4. 100 procent wyborców 5. Przyczyny absencji w wyborach parlamentarnych 2005 6. Głos preferencyjny - złudzenie wyboru II. Programy wyborcze 1. Koncepcja prezydentury w ujęciu Prawa i Sprawiedliwości 2. Kwestia niemiecka w kampanii wyborczej Prawa i Sprawiedliwości 2005 r. 3. Polityka zagraniczna w kampanii wyborczej Lecha Kaczyńskiego i Dinalda Tuska - konfrontacja wizji 4. Koncepcje większościowego systemu wyborczego w programach i stanowiskach partii politycznych prezentowanych medialnej kampanii parlamentarnej 2005 r. 5. Polityka ekologiczna w programach wyborczych partii politycznych. Analiza wyborów parlamentarnych 2005 r.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing w organizacji wyborów samorządowych / Zbigniew Widera. - Katowice : Unikat 2, 2006. - 103, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
Marketing na rynku wyborczym: Zarys ewolucji marketingu. Rynek wyborczy jako istota składowa rynku politycznego. Wprowadzenie zasad marketingu na rynku wyborczym. Charakterystyka marketingowej strategii wyborczej. Segmentacja rynku wyborczego. Plasowanie produktu politycznego na rynku. Wykorzystanie marketingu relacyjnego na lokalnym rynku politycznym. Marketing w organizacji wyborów samorządowych: Prawne determinanty funkcjonowania samorządu i prowadzenia kompanii wyborczej. Działania społeczne i polityczne w wyborach samorządowych. Wyborcy jako podmiot oddziaływania partii politycznych i ugrupowań lokalnych. Ocena sytuacji politycznej w oparciu o sondaże opinii publicznej. Strategia kompanii wyborczej jako podstawa właściwie sformułowanej decyzji walki o władzę na lokalnym rynku politycznym. Planowanie jako czynnik porządkujący działania lokalnych grup politycznych w okresie kampanii wyborczej. Finansowanie lokalnej kampanii wyborczej. Organizacja komitetu wyborczego miejscem wyłaniania politycznych liderów. Program wyborczy jako element produktu politycznego uwzględniający oczekiwania i potrzeby wyborców. Kreowanie wizerunku elementem sprawczym procesu identyfikacji wyborców z politycznymi liderami. Kompania pośrednia i bezpośrednia - mechanizmy oddziaływania na elektorat. Reklama i public relations głównymi instrumentami wywierania wpływu na elektorat wyborczy. Etyka kampanii wyborczej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Studia Wyborcze / Łódzkie Towarzystwo Naukowe ; red. nacz. Krzysztof Skotnicki ISSN 1898-0082 ; Tom 13/2012)
1. Uregulowania prawne dotyczące reprezentacji kobiet w kolegialnych organach władzy w Polsce w kontekście wyników wyborów parlamentarnych w 2011 roku; 2. Apodyktyczność języka kampanii wyborczej (na materiale z kampanii 2011); 3. Polacy o prawie wyborczym i mechanizmach kampanii. Badania przed wyborami parlamentarnymi 2011 roku; 3. Nowy węgierski system wyborczy; 4. "Lokomotywy" czy "odkurzacze"? - O wynikach liderów list wyborczych. Polemika z Wojciechem Peszyńskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Studia Wyborcze / Łódzkie Towarzystwo Naukowe ; red. nacz. Krzysztof Skotnicki ISSN 1898-0082 ; Tom 1/2006)
O potrzebie i walorach prawa wyborczego; Ewolucja ustawodawstwa wyborczego w Republice Słowackiej po 1990 roku; Istota formuły demokratycznych wyborów- kilka refleksji teoretycznych i terminologicznych; Prezydencka kampania wyborcza Lecha Kaczyńskiego w 2005 roku- zastosowanie marketingu politycznego; Socjologiczne badania wyborcze; Popularność Samoobrony a potencjał społeczno- ekonomiczny u kapitał społeczny gmin wiejskich województwa łódzkiego w 2005 roku; Chorwacki wyborczy kodeks etyki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2744)
R.1 Profesjonalizacja kampanii wyborczych we współczesnym świecie i jej konsekwencje; R.2 Media masowe w amerykańskich wyborach prezydenckich; R.3 Rola telewizji w wyborach. Przykład niemiecki; R.4 Negatywna telewizyjna reklama polityczna. Doświadczenia amerykańskie i polskie; R.5 Proces planowania strategii wyborczej. Studium przypadku; R.6 Wizerunek polityczny jako element strategii wyborczej; R.7 Kampania zmarnowanych szans - polskie doświadczenia z wyborów do Parlamentu Europejskiego w Polsce w 2004 r.; R.8 Pozycjonowanie oferty politycznej na przykładzie wyborów do Parlamentu Europejskiego w Polsce w 2004 r.; R.9 Wizualna kampania wyborcza do Parlamentu Europejskiego w Polsce w 2004 r.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Nauka o komunikowaniu / red. Bogusława Dobek-Ostrowska)
Część I Analiza procesów komunikacyjnych na rynku politycznym w kontekście kształtowania wizerunku polityków w telewizji. 1. Wizerunek (image) polityka - teoria i praktyka, 2. Telewizja jako istotny czynnik kształtujący role aktorów politycznych i widzów, 3. Profesjonalizacja kampanii wyborczych, 4. Elementy marketingu politycznego, 5. Polityczne public relations, 6. Elementy komunikowania perswazyjnego. Część II Kwaśniewski versus Krzaklewski - analiza telewizyjnego pojedynku wizerunków. 1. Wprowadzenie, 2. Marian Krzaklewski, 3. Aleksander Kwaśniewski, 4. Podsumowanie analizy zawartości wizerunków Mariana Krzaklewskiego i Aleksandra Kwaśniewskiego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Studia nad demokracja. Reżimy hybrydalne; Demokracja dziś: niedyspozycja czy już kryzys?; "Władza ludu" w starożytnych Atenach. Przyczynek do zrozumienia problemu w teorii demokracji; Paradygmat demokracji w badaniach Profesora Andrzeja Jerzego Antoszewskiego; Niektóre założenia do badań nad decyzjami polskiego prezydenta. Pojecia decyzji politycznej, działania politycznego i podmiotu politycznego; Wpływ zmiany reżimu na decydowanie w polityce zagranicznej; Determinanty historyczne i kulturowe rozwoju demokracji na Bałkanach; Demokracja epistemiczna; Czy model demokracji w państwie może być wzorem dla Unii Europejskiej?; Słowo demokracja we współczesnej polszczyźnie; Profesjonalna władza? Nie ma niczego takiego; Standaryzacja demokracji współczesnej; Nacjonalizm: sprzymierzeniec czy wróg demokracji?; Kultura polityczna Polaków. Refleksje z badań; Idea jagiellońska w polskiej myśli politycznej I połowy XIX wieku; Wspólnota krytyczna, dialog i demokracja niekonsensualna; O teorii polityki - inaczej; Poglądy i zachowania polityczne a zagrożenia dla demokracji; Państwo narodowe w Unii Europejskiej: miedzy autonomią, asymilacją, adaptacją; Rosyjskie elity polityczne: współczesne uwarunkowania, perspektywy; Kantowska idea wiecznego pokoju jako idea regulatywna; Wolny rynek a demokracja - jedność przeciwstawieństw czy mit jedności?; Demokracja bez demos; Z myślą o modelu systemu politycznego Polski po II wojnie światowej: okoliczności poprzedzające i niemożność implementacyjna; Idea państwa w myśli politycznej ruchu ludowego w II Rzeczypospolitej. Kontekst funkcjonalny; Kwestia racjonalności procesu decyzyjnego; System stosunków przemysłowych współcześnie - przyczynek do aktualizacji klasycznego modelu; Obywatel demokrata - między ideałem a rzeczywistością. Studium postaw i zachowań politycznych Polaków; Problemy współczesnej ideologii białoruskiej; Emergencja w Hiszpanii i dewolucja w Wielkiej Brytanii. Czy nowa jakość w rozsznurowanym gorsecie tradycyjnego państwa?; Wpływ procesów demokratycznych na rozwój praw społecznych; Kult jednostki w systemach totalitarnych. 2. Partie i systemy partyjne. System partyjny Niemiec po wyborach do Bundestagu w 2013 roku; Partie "autentyczne" nowe i ich strategie przełamywania barier dostępu do rynku politycznego; Norweskie partie polityczne na przełomie XX i XXI stulecia; Tożsamość partii AKP - zasadnicze linie konfliktów w polityce Turcji; Status partii politycznej w rozproszonej przestrzeni współczesnej polityki; Wymiary instytucjonalizacji partii małych w sejmie i parlamencie Europejskim VII kadencji; Polskie partie konserwatywne wobec religii i Kościoła; Polityka ochrony środowiska. Partie Zielonych; Partie polityczne w Chorwacji w latach 1989-2011; Demokracja bezpośrednia w wewnątrzpartyjnych procesach decyzyjnych - zalety i wady; Sukcesy partii - porażki wyborców. Responsywność polskich partii politycznych w XXI wieku; "Martwe dusze" i "pompowanie kół" w polskich partiach politycznych; Nowa partia w systemie partyjnym; Wpływ europeizacji na zmianę mechanizmów rywalizacji partii politycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I. Marketing polityczny a ideały demokracji: 1. Socjotechnika czy marketing polityczny?, 2. Marketing polityczny jako instrument demokracji masowej, 3. Kampania wyborcza a stabilność współczesnego systemu demokratycznego, 4. Wolność słowa w kampaniach wyborczych, 5. O niedemokratycznej propagandziepolitycznej w demokracji, 6. Idea na usługach polityki Zachodu. Kilka uwag o retoryce praw człowieka, 7. Media a marketing polityczny - koniec mitu " czwartej władzy"?, 8. Media w marketingu politycznym, 9. Konstytucyjne ujęcie zasady pluralizmu politycznego, 10. Quasi-etyczne zasady demokracji "rynkowej", 11. Obraz polityków - wizerunek rzeczywisty a odzwierciedlony?, 12. Kreowanie wizerunków a demokracja - w poszukiwaniu hipotezy badawczej, 13. Koncepcja marketingowa wobec wyzwań współczesnego rynku politycznego, 14. Sondaże przedwyborcze a rzeczywiste wyniki wyborów. Między manipulacją a poznaniem, 15. Wpływ sondaży na wynik wyborów - wybrane aspekty, 16. Problemy imigracji w państwach demokracji liberalnej w perspektywie marketingu politycznego. Część II. Doświadczenia kampanii wyborczych: 17. Socjologiczne aspekty marketingu politycznego w Polsce, 18. Marketing polityczny w ramach polskiego systemu politycznego (Wybrane problemy), 19. Rola marketingu politycznego w kampanii wyborczej' 2005 w Polsce, 20. Kobieta jako podmiot i przedmiot w parlamentarnej kampanii wyborczej (2005 r.), 21. Marketing polityczny on-line, 22. Marketing polityczny a populizm. Doświadczenia kampanii politycznej 2005 roku, 23. Lewica w wyborach prezydenckich 2005 roku, 24. Strony internetowe młodzieżówek partyjnych w marketingu politycznym, 25. Negatywne kampanie wyborcze w ujęciu marketingowym, 26. "Czarny PR" oraz "czynnik administracyjny" w kampaniach wyborczych na Ukrainie. Część III. Marketing polityczny na szczeblu lokalnym: 27. Mechanizmy kształtowania się wyboru politycznego na szczeblu lokalnym, 28. Czy wójtowi potrzebny jest marketing polityczny? Teoria i praktyka zastosowania marketingu przez liderów lokalnych wspólnot, 29. Media lokalne a marketing - analiza zależności na przykładzie rynku prasy lubelszczyzny, 30. Organizacyjny, przebieg i efekty kampanii wyborczej SLD na lubelszczyźnie w 2005, 31. Naród medialny, 32. " Parcie na szkło" - wizerunek regionalnego przywódcy politycznego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Studia nad kampanią wyborczą: Uwarunkowania, przebiegi i wyniki wyborów parlamentarnych w 2007 roku; Medialny przekaz wyborczy jako przedmiot międzynarodowej regulacji prawnej; Internet jako czynnik konkurencyjności partii politycznych- wybory 2007; Public relations w polskiej polityce; 2. Debata "Wybory 2007" w Krakowskiej Szkole Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego: Egzamin dojrzałości z demokracji?; Wybory w mediach- wybory mediów?; Nasza Rzeczpospolita. Dlaczego poszliśmy głosować?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Komunikowanie publiczne, Obszar komunikowania publicznego, Organizacja komunikowania publicznego, Społeczne kampanie komunikacyjne, Komunikowanie polityczne, Istota komunikowania politycznego, Kampania polityczna i wyborcza jako formy komunikowania politycznego, Uczestnicy kampanii politycznej i wyborczej, Organizacja kampanii wyborczej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej