Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(3)
Forma i typ
Książki
(2)
Czasopisma
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(3)
Autor
Borowska Joanna
(1)
Brockbank Wayne
(1)
Chruściel Tadeusz Jakub
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kotelska Jolant
(1)
Kładź-Postolska Katarzyna
(1)
Lipka Anna
(1)
Makowiec Bartosz
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Margoński Marek
(1)
Michalik Izabela
(1)
Michalski Dariusz
(1)
Olszewska Dorota
(1)
Pobiedzińska Karolina
(1)
Podgórska-Rykała Joanna
(1)
Ryńca Radosław
(1)
Shulgina Ludmila
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Synowiec Jadwiga
(1)
Ulrich Dave
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Waszczak Stanisław
(1)
Wróbel Magdalena
(1)
Wygaś Sebastian
(1)
Ziaeian Yasmin
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Kadry
(3)
Budżety obywatelskie
(1)
Gry komputerowe
(1)
Górnictwo
(1)
Image
(1)
Informacja turystyczna
(1)
Innowacje
(1)
Jakość życia
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Klaster (ekonomia)
(1)
Menedżerowie
(1)
Motywacja pracy
(1)
Operat szacunkowy
(1)
Organizacja
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo komunalne
(1)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(1)
Rzeczoznawcy majątkowi
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Second Life (gra komputerowa)
(1)
Sektor publiczny
(1)
Siła robocza
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Studenci
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Turystyka
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Wartość ekonomiczna
(1)
Wizerunek miasta
(1)
Współpraca gospodarcza
(1)
Wycena nieruchomości
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zaufanie
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Ukraina
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
Część I. Sposoby określania wartości kapitału ludzkiego organizacji: 1. Kapitał ludzki jako źródło wartości organizacji, 2. Wartości a zarządzanie kapitałem ludzkim, 3. Kapitał intelektualny - istota, znaczenia oraz możliwości i potrzeba jego wyceny, 4. Kapitał intelektualny a kapitał ludzki, 5. Problem pomiaru kapitału ludzkiego w organizacji, 6. Obniżanie kosztów czy zwiększanie wartości - dylematy dotyczące kapitału ludzkiego w organizacji, 7. Metody wyceny o oceny kapitału ludzkiego, 8. Aktywa intelektualne i ich wycena w rachunkowości: problemy klasyfikacyjne i metodologiczne, 9. Zastosowanie metody dochodowej do wyceny wartości kapitału ludzkiego w organizacji, 10. Wskaźnikowe metody pomiaru kapitału ludzkiego, 11. Wycena kapitału ludzkiego za pomocą formuły z saarbrucken, 12. W poszukiwaniu metody wyceny kapitału ludzkiego, 13. Wartość kapitału ludzkiego a forma jego zatrudnienia, 14. Wpływ nietypowego zatrudnienia na kapitał ludzki w przedsiębiorstwie, 15. Wartość kapitału ludzkiego w kontekście pracy tymczasowej, 16. Różnorodność kapitału ludzkiego a jego wycena, 17. Uwarunkowania pomiaru kapitału ludzkiego na przykładzie instytutów naukowych, 18. Wynagrodzenie rzeczywiste a płaca wynikająca z wartości kapitału ludzkiego (analiza na przykładzie płac lekarzy).Część II. Metody kreowania wartości kapitału ludzkiego organizacji: 1. Menedżer jako kreator wartości kapitału ludzkiego, 2. Wpływ niektórych koncepcji zarządzania na wartość kapitału ludzkiego, 3. Próba porównania koncepcji kapitału ludzkiego i zasobów ludzkich, 4. Znaczenie kapitału ludzkiego w procesie wdrażania zmian strategicznych, 5. Oczekiwania pracowników a działania personalne pracodawców, 6. Instrumenty kształtowania kapitału ludzkiego i jego wartości na rynku pracy, 7. Audyt potencjału kadrowego w organizacji (aspekty prawne), 8. Rola controllingu w kształtowaniu wartości kapitału ludzkiego, 9. Partycypacja pracownicza jako element programów motywacyjnych kreujących wartość kapitału ludzkiego, 10. Wpływ organizacji pracy na elementy składowe kapitału ludzkiego w przedsiębiorstwie, 11. Zarządzanie wiedzą jako narzędzie kreacji kapitału ludzkiego i wartości przedsiębiorstwa, 12. Spersonalizowane kreowanie wiedzy w przedsiębiorstwie, 13. Motywacja pracowników w warunkach wdrażania koncepcji zarządzania wiedzą jako stymulator wzrostu wartości kapitału ludzkiego, 14. Dzielenie się wiedzą a wzrost wartości kapitału ludzkiego w organizacji, 15. Organizacja oparta na wiedzy. Stan zaawansowania w wybranych przedsiębiorstwach w Polsce, 16. Analiza praktycznych sposobów realizacji strategii personalizacji w zarządzaniu wiedzą jako czynników budujących wartość kapitału ludzkiego, 17. Przesłanki kreowania wysokiego transferu wiedzy w organizacjach innowacyjnych, 18. Podwyższanie wartości wiedzy dla potrzeb procesu innowacyjnego, 19. Proinnowacyjny system zarządzania jako wkład w tworzenie wartości kapitału ludzkiego (na przykładzie przedsiębiorstw farmaceutycznych), 20. Rola innowacji organizacyjnych w budowie przewagi konkurencyjnej i wartości przedsiębiorstwa, 21. Rola jakości i wartości kapitału ludzkiego w przedsiębiorczości międzynarodowej - wyniki badania, 22. Zarządzanie talentami jako dźwignia wartości przedsiębiorstwa, 23. Zarządzanie kompetencjami zorientowane na wartość kapitału ludzkiego (na przykładzie polskiej bankowości), 24. Zaufanie jako istotna zmienna kształtowania wartości kapitału ludzkiego (rozważania polemiczne), 25. Wybrane aspekty kształtowania jakości i wartości kapitału ludzkiego w jednostkach ochrony zdrowia w Polsce, 26. Jakość i wartość menedżerów ochrony zdrowia (wybrane aspekty), 27. Efektywność zarządzania zasobami ludzkimi jako źródło wzrostu ich wartości (na przykładzie sektora służby zdrowia), 28. Wpływ konfliktów organizacyjnych na rozwój kapitału intelektualnego w przedsiębiorstwie, 29. Rozwój kapitału ludzkiego w przedsiębiorstwach Warmii i Mazur, 30. Wpływ szkoleń i derekrutacji na zmiany wartości kapitału ludzkiego, 31. Kapitał ludzki jako źródło wartości małych podmiotów gospodarczych, 32. Kreowanie kapitału ludzkiego w firmach sektora MŚP, 33. Niepełnosprawni wartością dla nowoczesnej organizacji, 34. Jakość gospodarowania zasobami ludzkimi i jakość kapitału ludzkiego w aspekcie wartości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Wartość zarządzania zasobami ludzkimi, 2. Zewnętrzne warunki biznesowe, 3. Zewnętrzni interesariusze: inwestorzy i klienci, 4. Wewnętrzni interesariusze: menedżerowie liniowi i prawnicy, 5. Działania HR, które tworzą wartość. Strumienie pracowników i zarządzanie efektywnością, 6. Działania HR, które tworzą wartość. Strumienie informacji i pracy, 7. Tworzenie strategii HR, 8. Organizacja działu HR, 9. Role specjalistów HR, 10. Kluczowe kompetencje specjalistów HR, 11. Rozwój specjalistów HR, 12. Implikacje dla działu HR
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XIX Zeszyt 1/2018)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Zawiera: Difficulties and barriers for the implementing of marketing model in Wroclaw University of Science and Technology; Methodological principals of three-level system of cooperative marketing in the ukrainian tourism; Job satisfaction in the opinion of employees of small and medium - sized enterprises; Implementacja systemów motywacyjnych w samorządowych przedsiębiorstwach komunalnych; Odpowiedzialność za pracowników wyzwaniem dla współczesnych organizacji; Manager or leader? Leadership in crisis management at local government level; Innowacyjne metody dzielenia się wiedzą w organizacjach sektora publicznego; Budżet obywatelski jako przykład współdecydowania o rozwoju na szczeblu samorządowym wobec zmian prawnych z 2018 roku; Współpraca w zakresie działalności innowacyjnej na przykładzie inicjatyw klastrowych; Potencjał innowacyjny w ubezpieczeniach - postrzeganie przez klientów indywidualnych i instytucjonalnych; Potencjał akademicki jako element wizerunku Katowic na tle wybranych miast wojewódzkich; Warunki życia z perspektywy osób studiujących w Katowicach w odniesieniu do wybranych polskich miast wojewódzkich cieszących się największą popularnością wśród studentów; Wykorzystanie opcji realnej w wycenie wartości przedsiębiorstwa; Przesłanki procesu restrukturyzacji górnictwa węgla kamiennego w Polsce; Znaczenie zarządzania zaufaniem w organizacji wirtualnej; Forms of promotion in computer games. An example of second life; Uwarunkowania wyceny nieruchomości w aspekcie procesu decyzyjnego kredytodawcy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej