Form of Work
Książki
(110)
Status
only on-site
(100)
available
(58)
unavailable
(5)
unknown
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(64)
Czytelnia
(100)
Author
Bańka Waldemar
(5)
Listwan Tadeusz
(5)
Podsiadło Iwona
(4)
Armstrong Michael
(3)
Ehrlich Andrzej
(3)
Pocztowski Aleksy
(3)
Białasiewicz Maria
(2)
Griffin Ricky W
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Jemielniak Dariusz
(2)
Kowalczewski Wiesław
(2)
Koźmiński Andrzej K
(2)
Kożusznik Barbara
(2)
Król Henryk
(2)
Ludwiczyński Antoni
(2)
Marek Stanisław
(2)
Mikołajczyk Zofia
(2)
Rusiński Michał
(2)
Sadowski Józef
(2)
Sajkiewicz Alicja
(2)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(2)
Walkowiak Ryszard
(2)
Andrews Tim G
(1)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Becker Brian E
(1)
Beech Nic
(1)
Berg-Peer Janine
(1)
Bernais Jolanta
(1)
Bibrowski Władysław
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Bogdanienko Jerzy
(1)
Borkowska Stanisława
(1)
Borkowska Stanisława (1939 - )
(1)
Buchelt-Nawara Beata
(1)
Bugdol Marek
(1)
Cieciura Marek
(1)
Cowling Alan
(1)
Davenport Thomas H
(1)
Dobrodziej Barbara
(1)
Drogosz Paweł
(1)
Eaton David
(1)
Evans Christina
(1)
Filipowicz Grzegorz
(1)
Freeman Edward R
(1)
Gilbert Daniel R. JR
(1)
Halbersztat Jan
(1)
Hargrove Robert
(1)
Huselid Mark A
(1)
Ingram Jolanta
(1)
Janik Beata
(1)
Juchnowicz Marta
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Karney Janina E
(1)
Karwiński Marcin
(1)
Kiełtyka Leszek
(1)
Kirejczyk Edward
(1)
Kisielnicki Jerzy
(1)
Klimowicz Magdalena
(1)
Klin Lidia
(1)
Kmiotek Krystyna
(1)
Korach Romuald
(1)
Kołodziejczyk-Olczak Izabela
(1)
Krystyna Olszewska
(1)
Król Marianna
(1)
Lany Magdalena
(1)
Leedham Melville
(1)
Lewicka Dagmara
(1)
Lipka Anna
(1)
Lundy Olive
(1)
Marecki Krzysztof
(1)
Masłyk-Musiał Ewa
(1)
Matwiejczuk Wiesław
(1)
Mayo Andrew
(1)
McKenna Eugena
(1)
Mead Richard
(1)
Mendel Tadeusz
(1)
Mikuła Bogusz
(1)
Misiuk Andrzej
(1)
Miś Alicja
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Nazarko Joanicjusz
(1)
Newell Diane
(1)
Niedzielski Eugeniusz
(1)
Olczak Artur
(1)
Oleksyn Tadeusz
(1)
Parsloe Eric
(1)
Patkaniowski Michał
(1)
Pawlak Zbigniew
(1)
Penc Józef
(1)
Piecuch Teresa
(1)
Piwowarczyk Jarosław
(1)
Poels Frans
(1)
Pomianek Tadeusz
(1)
Prokopowicz Piotr
(1)
Purgał-OPopiela Joanna
(1)
Rae Leslie
(1)
Rajchel Kazimierz
(1)
Reilly Peter
(1)
Rostkowski Tomasz
(1)
Sapeta Tomasz
(1)
Year
2010 - 2019
(22)
2000 - 2009
(81)
1990 - 1999
(7)
Country
Poland
(110)
Language
Polish
(110)
Subject
Kadry
(109)
Zarządzanie
(46)
Przedsiębiorstwo
(27)
Organizacja
(21)
Motywacja pracy
(19)
Zarządzanie strategiczne
(16)
Oceny pracowników
(15)
Menedżerowie
(12)
Praca
(11)
Płaca
(11)
Zarządzanie wiedzą
(9)
Zatrudnienie
(9)
Przywództwo
(7)
Zawód
(7)
Decyzje
(6)
Kultura organizacyjna
(6)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(5)
Innowacje
(4)
Marketing
(4)
Motywacja
(4)
Planowanie strategiczne
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Informacja
(3)
Jakość
(3)
Kariera
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Konflikt
(3)
Kontrola
(3)
Planowanie
(3)
Praca zespołowa
(3)
Przydatność zawodowa
(3)
Systemy informatyczne zarządzania
(3)
Służba zdrowia
(3)
Towar
(3)
Banki
(2)
Bhp
(2)
Globalizacja
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Komputery
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Koszty
(2)
Logistyka
(2)
Mentoring
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Outplacement
(2)
Prawo pracy
(2)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(2)
Prześladowanie w miejscu pracy
(2)
Siła robocza
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Administracja publiczna
(1)
Analiza ekonomiczna
(1)
Analiza strategiczna
(1)
Autorytet
(1)
Banki internetowe
(1)
Bezpieczeństwo systemów
(1)
Bilans księgowy
(1)
Budownictwo
(1)
Ceny
(1)
Controlling
(1)
Czas
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Etyka biznesu
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Informatyka
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Koszty pracy
(1)
Kredyt
(1)
Kultura
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marketing partnerski
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Obrót gospodarczy
(1)
Obrót pieniężny
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Opakowania
(1)
Organizacje
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Pedagogika pracy
(1)
Pedsiębiorstwo
(1)
Pośrednictwo
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy umysłowi
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Przetwarzanie danych
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Public relatiosn
(1)
Płynność kadr
(1)
Rozmowa kwalifikacyjna
(1)
118 results Filter
Authority data
Kadry - zarządzanie - podręcznik (hasło przedmiotowe)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7526-718-1
1. Ramy pojęciowe strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi: Pojęcie zarządzania zasobami ludzkimi; Koncepcja strategii; Koncepcja strategii zarządzania zasobami ludzkimi. 2. Praktyka strategii zarządzania zasobami ludzkimi: Strategie HR; Strategiczna rola HR; Oddziaływanie strategii zarządzania zasobami ludzkimi; Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi w działaniu. 3. Strategie HR: Strategia zarządzania kapitałem ludzkim; Strategia wysokiej efektywności; Strategia społecznej odpowiedzialności biznesu; Strategia rozwoju organizacji; Strategia zaangażowania pracowników; Strategia zarządzania wiedzą; Strategia pozyskiwania pracowników; Strategia zarządzania talentami; Strategia uczenia się w rozwoju; Strategia wynagradzania; Strategia relacji pracowniczych. 4. Zestaw narzędzi strategii HR: Pakiet narzędziowy strategii zarządzania zasobami ludzkimi
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Upravlenie personalom : učebnoe posobie dlâ SPO / A. V.Tebekin. - Moskva : Izdatelʹstvo Ûrajt, 2017. - 181, [3] s. : rys., tab, wzory ; 22 cm.
(Professionalʹnoe obrazovanie)
ISBN: 978-5-534-01546-1
Zawiera: Тема 1. Персонал предприятия как объект управления: Основные понятия управления персоналом предприятия; Общие понятия теории управления; Общая характеристика организации как системы и персонала как объекта управления в ней; Реализация процесса управления; Сущность, задачи и закономерности управления персоналом как системой; Природа управления организацией и управления персоналом, исторические тенденции их развития. Тема 2. Место и роль управления персоналом в системе управления предприятием: Эволюция роли менеджмента персонала в общей системе менеджмента организации; Место управления персоналом в системе управления предприятием. Тема 3. Принципы управления персоналом: Понятие и содержание основных принципов управления персоналом; Принципы построения системы управления персоналом в организации; Основные принципы деятельности менеджера при управлении персоналом; Формы лидерства как реализации инструментов управления персоналом. Тема 4. Функциональное разделение труда и организационная структура службы управления персоналом: Разделение труда в организации; Типовые варианты организационных структур; Координация деятельности в рамках организации; Уровни развития кадровой службы; Организационная структура службы управления персоналом. Тема 5. Кадровое, информационное, техническое и правовое обеспечение системы управления персоналом: Кадровое обеспечение системы управления персоналом; Факторы проектирования организаций; Этапы проектирования организации; Расчет потребности в персонале; Информационное и техническое обеспечение системы управления персоналом; Правовое обеспечение системы управления персоналом. Тема 6. Анализ кадрового потенциала. Тема 7. Перемещения, работа с кадровым резервом, планирование деловой карьеры: Перемещения персонала; Планирование деловой карьеры. Тема 8. Подбор персонала и профориентация:Технология набора персонала; Методы набора персонала; Способы отбора кандидатов; Факторы, определяющие отбор кадров; Процесс принятия решения при отборе. Тема 9. Подготовка, переподготовка и повышение квалификации персонала: Общие проблемы подготовки, переподготовки и повышения квалификации персонала в современной России; Технологии обучения персонала; Методы обучения. Тема 10. Мотивация поведения в процессе трудовой деятельности: Природа механизма мотивации деятельности человека; Содержательные теории мотивации; Мотивационные теории «поля»; Процессуальные теории мотивации; Определение уровня оплаты труда. Тема 11. Профессиональная и организационная адаптация персонала: Этапы процесса адаптации персонала; Технология социальной адаптации сотрудников предприятия к коллективу. Тема 12. Конфликты в коллективе: Понятие конфликта и его роль в менеджменте; Причины возникновения и последствия конфликта; Диагностирование и основные стратегии обращения с конфликтами. Тема 13. Оценка эффективности управления персоналом: Методология анализа эффективности комплексной системы управления персоналом; Подходы к оценке эффективности системы управления персоналом; Оценка эффективности системы управления персоналом на основе конкурентоспособности.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7174-608-3
Od klasycznej szkoły zarządzania do zarządzania zasobami prac; człowiek w przedsiębiorstwie; Kierowanie pracownikami; Sprawowanie władzy w organizacji; System kadrowy w organizacji; Komunikowanie się w przedsiębiorstwie; Szkolenie pracowników; Kultura organizacji; Zespoły zadaniowe; Proces motywacji a realizacja zadań; System oceny pracy pracowników Przywództwo i autorytet; Konflikt w przedsiębiorstwie; Państwo a stosunki pracy; Umiejętności społeczne kadry kierowniczej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7011-390-7
Wstęp; Przedmiot i znaczenie zarządzania kadrami; Struktura funkcji personalnej; Rola kultury organizacyjnej w zarządzaniu kadrami; Planowanie kadr; Planowanie rozwoju pracownika; Dobór kadr do organizacji; Integrowanie pracowników w organizacji; Rozwój pracowników; Motywowanie materialne; Motywowanie niematerialne; Oceny pracownicze; Podmioty zarządzania kadrami; Stosunki pracy; Komunikowanie w organizacji; System informacji personalnej (SIP); Wybrane metody badań problematyki kadr.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7011-390-7
Wstęp; Przedmiot i znaczenie zarządzania kadrami; Struktura funkcji personalnej; Rola kultury organizacyjnej w zarządzaniu kadrami; Planowanie kadr; Planowanie rozwoju pracownika; Dobór kadr do organizacji; Integrowanie pracowników w organizacji; Rozwój pracowników; Motywowanie materialne; Motywowanie niematerialne; Oceny pracownicze; Podmioty zarządzania kadrami; Stosunki pracy; Komunikowanie w organizacji; System informacji personalnej (SIP); Wybrane metody badań problematyki kadr.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (2 egz.)
Authority data
Authority data
Book
In basket
ISBN: 83-87814-87-3
R.I Ewolucja nauk o zarządzaniu: 1.Kluczowe pojęcia, 2. Nurt klasyczny i neoklasyczny (klasyczna szkoła zarządzania), 3. Nurt psychosocjologiczny (szkoła behawioralna), 4. Nurt systemowy, 5. "Nowa fala", 6. Koncepcje gry społecznej. R.II Funkcje zarządzania: 1. Kluczowe pojęcia, 2. Planowanie, 3. Organizowanie, 4. Motywowanie, 5. Kontrolowanie R.III Organizacja i struktury organizacyjne: 1. Kluczowe pojęcia, 2. Struktury hierarchiczne, 3. Struktury pośrednie, 4. Struktury organiczne. R.IV Zachowania w organizacji: 1. Kultura organizacyjna, 2. Zachowania na tle władzy - menedżer, przywódca, 3. Komunikacja, 4. Negocjacje. R.V Zarządzanie strategiczne: 1. Kluczowe pojęcia, 2. Modele zarządzania strategicznego, 3. Metody portfelowe, 4. Strategie. R.VI Zarządzanie zasobami ludzkimi: 1. Kluczowe pojęcia, 2. Zarządzania kompetencjami, 3. Przegląd teorii i koncepcji motywacji, 4. Wynagrodzenie
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 65.01 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7641-480-5
1. Współczesny, europejski rynek pracy i zjawiska na nim zachodzące; 2. Biznes i administracja publiczna- podobieństwa i różnice w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Zasady sprawnego administrowania/zarządzania; 3. Planowanie, prognozowanie personelu; 4. Dobór pracowników; 5. Rodzaje rekrutacji; 6. Alternatywy klasycznej rekrutacji; 7. Proces selekcji; 8. Zawarcie umowy o zatrudnienie (umowy o pracę i umowy cywilno-prawne); 9. Adaptacja; 10. Ocenianie pracowników; 11. Kariera. Rozwój pracowników; 12. Pożegnania z pracą- odejścia, zwolnienia z pracy i outplacement; 13. Nowe modele, trendy i wyzwania w zarządzaniu zasobami ludzkimi.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
ISBN: 83-89355-49-3
Wstęp; R.1 Specyfika zarządzania ludźmi w małej firmie; R.2 Przegląd możliwych sposobów prowadzenia polityki personalnej w małej firmie; R.3 Rekrutacja i selekcja; R.4 Rozwój i doskonalenie pracowników; R.5 Motywowanie i wynagradzanie pracowników; R.6 Ocenianie pracowników; R.7 Rozstanie z pracownikiem.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
ISBN: 83-7484-037-4
R.1 Zarządzanie oparte na kompetencjach; R.2 Opracowanie kompetencyjnych systemów ocen - działania przygotowawcze; R.3 Wprowadzenie kompetencyjne systemu ocen; R.4 360-stopniowa ocena kompetencji; R.5 Rozmowa oceniająca; R.6 Błędy w procesie tworzenia i stosowania kompetencyjnych systemów ocen; R.7 Zarządzanie kompetencjami a rekrutacja i selekcja pracowników; R.8 Zarządzanie kompetencjami a rozwój zawodowy pracowników; R.9 Zarządzanie kompetencjami a kształtowanie systemów wynagrodzeń; R.10 Zarządzanie kompetencjami a restrukturyzacja organizacji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-7251-594-8
1. Przegląd stosowanych instrumentów zarządzania, 2. Wybrane metody usprawniające funkcjonowanie przedsiębiorstwa, 3. Rola narzędzi informatycznych w zarządzaniu procesowym, 4. Pomiar wydajności jako instrument zarządzania łańcuchem dostaw, 5. Instrumenty oceny jakości usług, 6. Zmiany w przedsiębiorstwach, 7. Metody i techniki zarządzania zasobami ludzkimi, 8. Wybrane aspekty zarządzania finansami przedsiębiorstwa, 9. Instrumenty prawne w zarządzaniu przedsiębiorstwem
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-01-19955-5
Zawiera: Przedmowa. Część pierwsza. Cele, istota i praktyka coachingu i mentoringu. 1. W głównym nurcie?: Źródło: zarządzanie i badania naukowe; Źródło: trening sportowy; Źródło: zarządzanie zasobami ludzkimi; Źródło: doradztwo psychologiczne, psychoterapia, psychologia i filozofia; Źródło: organizacje zawodowe; Gdzie zatem jesteśmy?; Literatura. 2. Modele coachingu i mentoringu: W kierunku modelu idealnego; Ogólny kształt procesu coach-mentoringu; Lista korzyści płynących z coachingu; Mentoring; Model procesu związany z „kontraktem”; Menedżer lub przełożony jako coach-mentor; Coach-mentoring: model oparty na kompetencjach; Podsumowanie; Literatura. 3. Mentorzy społecznościowi, life coaching: Czym jest life coaching?; Mentoring społecznościowy; Mentor ds. edukacyjnych; Narodziny coach-mentora; Literatura. 4. Pomagać ludziom uczyć się, jak się uczyć: Czym jest organizacja ucząca się?; Uczenie się transformacyjne; W kierunku modelu organizacji uczącej się; Wybór najlepszej metody uczenia się; Uczenie się czy rozwój? Zarządzanie własnym procesem uczenia się; Zasady uczenia się osób dorosłych; Literatura. 5. Świadomość różnic indywidualnych: Przekonania i wartości; Kultura i różnorodność; Płeć; Filozofia życiowa; Wpływy psychologii; Jak w praktyce wykorzystać świadomość różnic indywidualnych?; Literatura. 6. Informacja zwrotna: budowanie pewności siebie i sukcesu: Obserwowanie wyników; Potencjalne przeszkody w uzyskaniu efektywnej informacji zwrotnej; Informacja zwrotna, która buduje pewność siebie; Obserwowanie zespołu; Prowadzenie sesji przekazywania informacji zwrotnej; Wizualizacja skutecznego wykonywania zadań; Wykorzystywanie podstawowych cech osobowości; Wychowywanie zwycięzców; Literatura. 7. Uważne słuchanie: Obserwowanie nie jest proste; Znaczenie obserwacji mowy ciała; Świadomość przestrzeni osobistej; Zaufanie lub jego brak; Mity i uprzedzenia; Aktywne słuchanie; Coaching telefoniczny; Literatura. 8. Stawianie pytań: Zrozumienie podstawowych typów pytań; Różnorodne, przydatne typy pytań; Rodzaje pytań, których należy unikać; Techniki zadawania pytań; Literatura. 9. Superwizja sytuacyjna?: Superwizja sytuacyjna; Czym jest superwizja coachingowa?; Formalnie czy nieformalnie?; Jaka jest wartość dodana superwizji?; Literatura. 10. Podejście rynkowe czy kształtujący się zawód?: Co składa się na „zawód”?; A zatem – zawód czy tylko usługa dostępna na rynku?. Część druga. Jak efektywnie wprowadzać coaching i mentoring do organizacji? 11. Dlaczego inwestować w coaching i mentoring? Jakie potrzeby można w ten sposób zaspokoić?: Czym jest coaching i mentoring na wysokim poziomie?; Na czym skupia się program coachingu i mentoringu? Na co może mieć największy wpływ?; Jak zbudować uzasadnienie biznesowe i zdobyć poparcie?; Co chcemy oceniać i jak to mierzyć?; Literatura. 12. Coaching i mentoring: co to jest i jak wykorzystuje się to w organizacjach: Czym jest coaching i mentoring?; Narodziny coach-mentora; W jaki sposób organizacje wykorzystują coaching i mentoring?; W jakich obszarach organizacje korzystają z coachingu i mentoringu?; Kultura coachingowa – czym jest i jak ją tworzyć?; Literatura. 13. Wprowadzanie w życie coachingu i mentoringu: Punkt wyjścia; Komunikacja z interesariuszami i poparcie z ich strony; Znaczenie sponsoringu wewnątrz organizacji; Projektowanie/tworzenie; Stworzenie zespołu do realizacji projektu; Skuteczne procesy; Ewaluacja/analiza wyników i uczenie się; Jakie poważne przeszkody można napotkać? Jak sobie z nimi radzić?; Lista kontrolna jako pomoc w realizacji planu; Literatura. 14. Role i odpowiedzialność w coachingu i mentoringu: Kto odpowiada za coaching i mentoring w organizacjach?; Wnioski; Literatura. 15. Superwizja w praktyce: Rola superwizji w rozwijaniu kompetencji coachingowych w organizacjach; Podstawy wprowadzania superwizji; Efekty „zintegrowanego” podejścia do superwizji; Podsumowanie; Lista kontrolna; Literatura. 16. Coaching zespołowy: Wprowadzenie do coachingu zespołowego; Dlaczego coaching zespołowy?; Co rozumiemy przez pojęcie „coaching zespołowy”?; Uczące się zespoły: co łączy zespoły osiągające dobre wyniki z zespołami, które potrafią analizować własne działania; Rola lidera w coachingu zespołowym; Rola i relacje coach-mentora zespołowego; Umowa regulująca warunki coach-mentoringu zespołowego; Cel coachingu zespołowego; Podsumowanie; Literatura. 17. Coach-mentoring w ramach systemu i wpływy kultury: Praca i życie w systemach; Wszyscy mamy wpływ na systemy wokół nas – i one wpływają na nas; Jednostka jako system kulturowy; Organizacja jako system kulturowy; Coaching w procesie wdrażania pracownika do wymagań nowego stanowiska; Wprowadzenie i umacnianie kultury coachingowej; Podsumowanie; Literatura. 18. Co dalej?: Ludzie się zmieniają; Technologia się zmienia; Organizacja się zmienia; Literatura. Aneks. Podstawy modeli OCM ELECTRIC Coaching™ i ELECTRIC Mentoring™. Przypisy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Authority data
Authority data
Book
In basket
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
ISBN: 978-83-7526-683-2
1. Co zdarzyło się dziś: Zmieniająca się natura działu zasobów ludzkich, Dział zasobów ludzkich dzisiaj; 2. Co dalej z zarządzaniem zasobami ludzkimi: Nowa rola, Nowe znaczenie, Nowe relacje, Nowe struktury i role, Samodzielnie czy z pomocą?, Nowe umiejętności, Nowe technologie, Nowe podejście do monitorowania i oceny. 3. Przeszkody na drodze do sukcesu i kilka rozwiązań: Pozycja działu zasobów ludzkich, Jak rozwiązywać problemy dotyczące ustalania pozycji działu zasobów ludzkich?, Wyzwania związane z modelem operacyjnym - struktury i role, Rozwiązania problemów dotyczących modeli operacyjnych; Umiejętności w dziale zasobów ludzkich, Rozwiązania dotyczące potencjału, Czego możemy się nauczyć od innych działów?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-1532-0
Zawiera: R.1 Podstawy teoretyczne: Dlaczego kompetencje?; Parę słów o początkach zarządzania kompetencjami zawodowymi; Definicje; Rozwój kompetencji zawodowych; Kompetentna firma, czyli organizacja ucząca się; Jak grupować kompetencje?; Profile kompetencji zawodowych. R.2 Koncepcja zarządzania kompetencjami zawodowymi: Cele zarządzania kompetencjami zawodowymi; Sposób wdrażania zarządzania kompetencjami zawodowymi; Obszary zarządzania kompetencjami zawodowymi; Systemy motywacyjno-płacowe. R.3 Pomocne techniki - przykładowe narzędzia: Opis kompetencji; Skale obserwacyjne; Wskazówki rozwojowe; Tekst kompetencyjny; Pytania i zadania selekcyjne.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
ISBN: 978-83-7256-030-4
1. Kim właściwie są pracownicy wiedzy. 2. Czym różnią się od siebie pracownicy wiedzy. 3. Interwencje, pomiary i eksperymenty dotyczące pracy opartej na wiedzy. 4. Praca oparta na wiedzy jako proces. 5. Technologie zwiększające wydajność pracy na poziomie organizacji. 6. Technologie zwiększające wydajność pracy na poziomie indywidualnym. 7. Nauka i sieci kontaktów. 8. Fizyczne środowisko pracy a wydajność pracowników wiedzy. 9. Zarządzanie pracownikami wiedzy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 658.3 (3 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-208-2093-5
1. Pracownicy jako kapitał; 2. Charakterystyka zarządzania kapitałem ludzkim; 3. Proces zarządzania kapitałem ludzkim; 4. Efektywność zarządzania kapitałem ludzkim.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 658.3 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again