Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(25)
Forma i typ
Książki
(25)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(21)
dostępne
(16)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(18)
Czytelnia
(21)
Autor
Bańka Waldemar
(3)
Boydell Tom
(2)
Golnau Wiesław (1965- )
(2)
Kalinowski Marek
(2)
Leary Malcolm
(2)
Litwin Joanna
(2)
Podsiadło Iwona
(2)
Wójcik Leszek
(2)
Biliński Witold
(1)
Buchen Irving H
(1)
Cowling Alan
(1)
Daniecki Wojciech
(1)
Hargrove Robert
(1)
Justyna Marlena
(1)
Karney Janina E
(1)
Klin Lidia
(1)
Konieczny Olgierd
(1)
Kopijer Paweł (1970- )
(1)
Kossowska Małgorzata
(1)
Król Henryk (1932-2014)
(1)
Lundy Olive
(1)
Mayo Andrew
(1)
Oleksiuk Adam
(1)
Parsloe Eric
(1)
Parys Joanna
(1)
Pawlak Zbigniew
(1)
Rae Leslie
(1)
Schmidtke Rafał
(1)
Sołtysińska Iwona
(1)
Szabłowski Józef
(1)
Szałkowski Adam
(1)
Taylor Stephen
(1)
Wray Monika
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(22)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(25)
Język
polski
(25)
Temat
Kadry
(23)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(8)
Szkolenie zawodowe
(8)
Zawód
(8)
Praca
(7)
Ocena pracowników
(6)
Organizacja
(6)
Zatrudnienie
(6)
Motywacja pracy
(5)
Przedsiębiorstwo
(4)
Kształcenie ustawiczne
(3)
Płaca
(3)
Zarządzanie
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Aktywność zawodowa
(2)
Kariera
(2)
Konflikt
(2)
Menedżerowie
(2)
Mentoring
(2)
Polityka zatrudnienia
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Prześladowanie w miejscu pracy
(2)
Rozwój zawodowy
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Coaching
(1)
Doskonalenie zawodowe
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Konkurencyjność
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Metody badawcze
(1)
Metody nauczania
(1)
Motywacja
(1)
Pedagogika pracy
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Płynność kadr
(1)
Regiony (adm.)
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Siła robocza
(1)
Uczenie się
(1)
Weryfikacja kadr
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(6)
Case study (studium przypadku)
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
25 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
CZ.I Transformacja osób: 1. Droga, czyli jest mistrzowski coaching, 2. Jak zostać trenerem-mistrzem. Trener, czyli ktoś, kto ma osobowość, 3. Coaching polega na rozmowach. Siła rozmowy, 4. Podstawą coachingu jest transformacja. Uczenie się metodą potrójnej pętli, 5. Coaching kadry kierowniczej i liderów. Szczegółowy model. Cz. II Transformacja zespołu: 6. Ponowne określenie organizacji. Stwórz nową przyszłość, 7. Budowanie wzajemnego zrozumienia. Sztuka twórczej współpracy, 8. Rozpoznawanie i eliminacje zachowań defensywnych, 9. Natychmiastowe rezultaty. Przełomowe cele i techniki. Cz. III Sekrety mistrzowskiego coachingu: 10. Jak pomóc w odniesieniu sukcesu. Zrozumienie niepisanych reguł gry, 11. Jak skutecznie przekazywać informacje zwrotne. Zrywamy klapki z oczu, 12. Uczenie nowych umiejętności. Coaching polega na nauce i praktyce, 13.Jak sprawić, by ludzie bez reszty zaangażowali się w pracę
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Część pierwsza : Partnerstwo nowego HR i pracowników : 1. Centralna pozycja pracowników oraz samookreślenie organizacji , 2. Relacja partnerska z działem badań , 3. Techniczna strona HR , 4. Wsparcie HR dla wyłaniających się menedżerów-liderów , 5. Innowacyjność pracowników i kultura organizacyjna , 6. HR i symulacja ; Część druga : Definiowanie misji HR na nowo : 7. Wdrażanie nowych pracowników i praktyki zatrudnienia , 8. Satysfakcja z pracy jako wyzwanie , 9. Strategie zarządzania retencją pracowników , 10. Ponowna analiza pracy i zachodzących w niej relacji ; Część trzecia : Ocena i szkolenia - perspektywy : 11. Ocena osób , szkoleń i zespołów , 12. Nowy podręcznik szkoleniowy , 13. Cele i role menedżerów i liderów ; Część czwarta : Przyszłość HR : 14. Działania specjalistów HR i HPT w przyszłości , 15. Demografia i przyszłość HRM.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
R.1 Koncepcja zarządzania zasobami ludzkimi. R.2 Uwarunkowania zarządzania zasobami ludzkimi. R.3 Analiza pracy. R.4 Wartościowanie pracy. R.5 Analiza zasobów ludzkich. R.6 Planowanie zasobów ludzkich. R.7 Dobór pracowników. R.8 szkolenie pracowników. R.9 Ocenianie pracowników. R.10 Wynagradzanie pracowników. R.11 Rozwój indywidualny pracowników. R.12 Kształtowanie warunków pracy. R.13 Zbiorowe stosunki pracy i partycypacja pracownicza. R.14 Zwalnianie pracowników. R.15 System informacji personalnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Szkolenia)
1. Wprowadzenie do szkolenia, 2. Kim jest trener?, 3. Prezentacja, 4. Rozpoczęcie prezentacji lub sesji, czyli co zrobić, żeby się uczyli (1)?, 5. W trakcie prezentacji lub sesji, czyli co zrobić, żeby się uczyli ? (2), 6. Indywidualne umiejętności prezentacji, czyli co zrobić, żeby się uczyli (3)?, 7. Korzystanie z pomocy szkoleniowych, 8. Inne pomoce szkoleniowe, 9. Szkolenie nie polega na samym mówieniu, 10. Inne rodzaje działań szkoleniowych, 11. Ludzie, których szkolisz, 12. Radzenie sobie z trudnymi osobami, 13. Potwierdzenie i ocena efektywności szkolenia, 14. Z myślą o przyszłości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Od autora; Rozdział 1. Wprowadzenie 1. Podstawowe pojęcia; 2. Kanony procesów szkoleniowych; 3. Model SEB (Szkolenia Efektywnego Biznesowo). Rozdział 2. Diagnoza potrzeb szkoleniowych 1. Cztery klasyczne podejścia do systemu IPS; 2. Wady i zalety różnych podejść do systemu; 3. Struktura RPS (Rocznego Planu Szkoleń). Rozdział 3. Proces realizacji projektu szkoleniowego 1. Analiza potrzeby szkoleniowej; 2. Zdefiniowanie celów; 3. Wybór optymalnego sposobu dydaktycznego; 4. Projektowanie projektu szkolenia i procesu oceny; 5. „Odprawa” przed szkoleniem; 6. Realizacja programu zajęć dydaktycznych; 7. Planowanie działań wdrożeniowych; 8. Monitoring i wspieranie wdrażania kompetencji w pracy; 9. Ocena etapu wdrożenia; 10. Ocena efektywności i skuteczności całego projektu. Rozdział 4. Ocena rentowności inwestycji szkoleniowych 1. Wprowadzenie do tematyki rentowności szkoleń i Modelu ROI J.J. Philipsa; 2. Jak bezpiecznie zacząć mierzyć ROI? Rozdział 5. Pozyskiwanie zaangażowania kadry menadżerskiej w procesie szkoleniowym 1. Cztery metarole kadry kierowniczej; 2. Czego potrzebuje menadżer, żeby w pełni zaangażować się we wsparcie procesu szkoleniowego? Rozdział 6. Promowanie kultury organizacyjnej wspierającej rozwój kompetencji 1. Przykładowe sposoby promowania proszkoleniowej kultury organizacyjnej. Rozdział 7. Strategia i polityka szkoleń 1. Wprowadzenie pojęciowe; 2. Proces strategiczny i jego elementy. Rozdział 8. Audyt efektywności polityki szkoleń i ciągłe jej doskonalenie 1. Wprowadzenie, czyli po co przeprowadzać audyt; 2. Struktura i porządek w audycie; 3. Wymiary audytu – pięć kluczowych procesów polityki szkoleniowej; 4. Rynkowe Benchmarki. Rozdział 9. Zalecenia wdrożeniowe dla profesjonalnych menadżerów szkoleń 1. Cztery strategie transformacji polityki szkoleniowej; 2. Matryca wpływu projektu szkoleniowego na efekty biznesowe. Kilka słów o autorze i źródłach; Spis załączników; Wybrana literatura; Indeks kluczowych pojęć i terminów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
R.1 Identyfikacja potrzeb szkoleniowych - wprowadzenie R.2 Uzyskiwanie informacji; R.3 Role, relacje i umiejętności; R.4 Porównywanie danych; R.5 Analiza potrzeb szkoleniowych; R.6 Potrzeby organizacji na poziomie wdrażania i doskonalenia; R.7 Potrzeby organizacji na poziomie wprowadzania innowacji; R.8 Potrzeby grupo we; R.9 Potrzeby indywidualne; Dodatek: Identyfikacja potrzeb szkoleniowych a program Investors In People.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
R.1 Identyfikacja potrzeb szkoleniowych - wprowadzenie R.2 Uzyskiwanie informacji; R.3 Role, relacje i umiejętności; R.4 Porównywanie danych; R.5 Analiza potrzeb szkoleniowych; R.6 Potrzeby organizacji na poziomie wdrażania i doskonalenia; R.7 Potrzeby organizacji na poziomie wprowadzania innowacji; R.8 Potrzeby grupo we; R.9 Potrzeby indywidualne; Dodatek: Identyfikacja potrzeb szkoleniowych a program Investors In People.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Relacje z projektu: 1. Projekt Inwestycja w Kadry, 2. Seminaria dla doradców ds. szkoleń. relacja prowadzącego. Cz. II Sektor MSP: 1. Perspektywy rozwoju zarządzania zasobami ludzkimi w małych i średnich przedsiębiorstwach w Polsce, 2. Możliwości rozwoju zawodowego w małych i średnich przedsiębiorstwach. Cz. III Artykuły problemowe: 1. Idea Lifelong Learning, 2. Sprzedaż i marketing usług szkoleniowych, 3. Identyfikacja potrzeb szkoleniowych, 4. Dobre szkolenie - efektowne i efektywne, 5. E-learning i nowe media szkoleniowe, 6. Neurolingwistyka dla każdego. Co każdy trener powinien wiedzieć o funkcjach mózgu i procesach pamięciowych, 7. Certyfikat w dziedzinie zarządzania i rozwoju zasobami ludzkimi. Model dla sektora małej i średniej przedsiębiorczości w Polsce. Cz. IV Skrzynka narzędziowa: 1. Rekrutacja i selekcja personelu - podręcznik dla trenera, 2. Oceny okresowe pracowników - podręcznik trenera
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Inwestowanie w kapitał ludzki w Polsce / Adam Oleksiuk. - Szczecin : ECONOMICUS, 2009. - 172 s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Człowiek kapitałem kraju, regionu i organizacji: Kapitał ludzki - jego znaczenie oraz wzrost gospodarczy; Kapitał ludzki w polityce podnoszenia konkurencyjności regionu; Zarządzanie kapitałem ludzkim w organizacji; Wybrane aspekty zarządzania kapitałem ludzkim. 2. Kariera zawodowa pracownika: Pojęcie kariery zawodowej; Modele kariery zawodowej; Planowanie kariery zawodowej; Pozyskiwanie zasobów ludzkich do organizacji; Etapy kariery zawodowej; Model kariery zawodowej na przykładzie polskiej administracji publicznej. 3. Współczesne systemy wynagradzania pracowników a rozwój kapitału ludzkiego: Pojęcie i funkcja systemu wynagrodzeń; Formy systemu wynagrodzeń; Premie i nagrody jako ruchome składniki wynagrodzenia; Gainsharing, bony, "bonusy" jako sposoby na wynagrodzenie pracownika; zmiany w sferze wynagrodzeń w Polsce. 4. Szkolenia pracowników jako inwestycja w kapitał ludzki: Cele i formy kształcenia; Formy i metody szkolenia pracowników; Etapy rozwoju i szkolenia pracowników; Przyczyny wzrostu potrzeb szkoleń; Analiza rynku szkoleń w Polsce. 5. Inwestowanie w kapitał ludzki w ramach pomocy z Unii Europejskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Szkolenia)
Szkolenie jako forma wspierania rozwoju pracowników i organizacji, Proces uczenia się i nabywania kompetencji, Znaczenie procesu grupowego dla przebiegu i efektów szkolenia, szkolenie krok po kroku, Zestaw narzędzi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Cz. I Analiza: 1. Zarządzanie płynnością zatrudnienia, 2. Płynność zatrudnienia: fakty, mity i kontrowersje, 3. Pomiar fluktuacji pracowników, kalkulacja jej kosztów, 4. Rozpoznawanie przyczyn płynności zatrudnienia, Cz. II Zalecenia: 5. Środki poprawy wskaźników zatrzymywania personelu, 6. Wynagrodzenia i świadczenia dodatkowe, 7. Szkolenie, rozwój i zarządzanie karierą, 8. Warunki pracy, 9. Rekrutacja, selekcja i wprowadzanie nowych pracowników, 10. Skuteczne kierownictwo
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Inwestowanie w personel / Zbigniew Ściborek. - Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2006. - 213 s. : tab., rys. ; 21 cm.
Wprowadzenie; 1. Pewne uwarunkowania funkcjonowania współczesnych strategii; 2. Ludzie we współczesnej organizacji; 3. Kształtowanie karier zawodowych; 4. O czym należy wiedzieć, aby odnieść sukces szkoleniowy; 5. Cykl szkoleniowy; Zakończenie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Personel w systemie zarządzania przedsiębiorstwem, 2. Analiza pracy, 3. Rekrutacja i redukcja personelu, 4. Ocenianie pracowników, 5. Doskonalenie zawodowe, 6. Wynagradzanie personelu, 7. Koszty pracy i wartość kapitału ludzkiego firmy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Dobór na stanowiska i adaptacja; 2. Planowanie karier i tworzenie rezerwy kadrowej; 3. Zarządzanie swoim czasem i radzenie sobie ze stresem; 4. Projektowanie kompleksowych systemów motywacyjnych; 5. Wdrażanie systemów ocen; 6. Wspieranie twórczości w firmie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Szkolenia)
Myślenie strategiczne, Determinanty strategii rozwoju zasobów ludzkich, Strategie profesjonalnego zarządzania rozwojem zasobów ludzkich, Tworzenie podstaw polityki organizacji w dziedzinie rozwoju zasobów ludzkich, Hierarchizacja potrzeb i pozyskiwanie zasobów, Marketing i polityka, Dokumenty Rady Hrabstwa Hertfordshire.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zagadnienia wstępne, 2. Badanie pracy, 3. Planowanie zasobów ludzkich, 4. Rekrutacja kandydatów do pracy, 5. Selekcja kandydatów do pracy, 6. Wartościowanie pracy, 7. Wynagradzanie pracowników, 8. Okresowe oceny pracownicze, 9. Szkolenie pracowników, 10. Kariery pracownicze, 11. Zwalnianie pracowników
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zagadnienia wstępne, 2. Badanie pracy, 3. Planowanie zasobów ludzkich, 4. Rekrutacja kandydatów do pracy, 5. Selekcja kandydatów do pracy, 6. Wartościowanie pracy, 7. Wynagradzanie pracowników, 8. Okresowe oceny pracownicze, 9. Szkolenie pracowników, 10. Kariery pracownicze, 11. Zwalnianie pracowników
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Od marginesu do głównego nurtu; Pokazać ludziom, jak mają się uczyć; Coaching - teoria i praktyka; Mentoring - kolizja teorii z praktyką; Mentorzy społeczni - nowa profesja; Informacje zwrotne - warunek sukcesu; Uważne słuchanie; Umiejętność zadawanie pytań; Kierowanie relacjami między ludźmi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozdział I: Wybrane elementy zarządzania strategicznego w MŚP. Proces budowy strategii rozwoju przedsiębiorstwa; Innowacyjność polskich przedsiębiorstw w warunkach gospodarki opartej na wiedzy; Zarządzanie wiedzą w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw; Procesy koncentracji a strategie małych i średnich przedsiębiorstw w przemyśle mleczarskim w Polsce. Rozdział II: Czynniki poprawy konkurencyjności MŚP. Zarządzanie technologiczne podstawą osiągania przewagi konkurencyjnej małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce; Wzrost konkurencyjności polskich małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) poprzez programy Unii Europejskiej skierowane na rozwój zasobów ludzkich; Strategie konkurencji sektora małych i średnich przedsiębiorstw; Inwestycje jako źródło przewagi konkurencyjnej małych i średnich przedsiębiorstw. Rozdział III: Instrumenty rozwoju MŚP. Dynamika i struktura MŚP - pierwsze doświadczenia w UE; Analiza sytuacji małych i średnich przedsiębiorstw w latach 2000-2005 w świetle wskaźników Urzędu Skarbowego w Otwocku; Działania samorządu powiatowego stymulujące rozwój przedsiębiorstw w powiecie otwockim; Instrumenty na rynku pracy wspierające małe i średnie przedsiębiorstwa w powiecie otwockim w świetle ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy; Rynek pracy i sytuacja gospodarcza w Otwocku w opiniach właścicieli małych firm - założenia badawcze. Rozdział IV: Charakterystyka programów pomocowych. Pomoc strukturalna organizacjom pozarządowym z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej; Zintegrowany program operacyjny rozwoju regionalnego na lata 2004-2006 na tle pomocy publicznej; Polityka wspierania MŚP w krajach Unii Europejskiej i na świecie ze szczególnym uwzględnieniem pomocy publicznej. Rozdział V: Warunki rozwoju MŚP - studia przypadków. Rozwój średniego przedsiębiorstwa w trudnym okresie gospodarki rynkowej - studium przypadku; Dynamika rozwoju gospodarki lokalnej z perspektywy marketingu i aktywności reklamowej; Źródła finansowania innowacji w małych i średnich przedsiębiorstwach ze szczególnym uwzględnieniem funduszy Unii Europejskiej; Kredyt jako źródło finansowania rozwoju średnich i małych przedsiębiorstw na przykładzie Siedlec w latach 2000-2004; Badania statystyczne w małych i średnich przedsiębiorstwach. Rozdział VI: Doświadczenia zagraniczne. Włoski model "lidera" w rozwoju drobnej przedsiębiorczości w Polsce; Polityka gospodarcza rządu japońskiego wobec sektora małych przedsiębiorstw w okresie powojennej restrukturyzacji gospodarki - jej efekty dla likwidacji bezrobocia i stymulacji wzrostu dochodu narodowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Człowiek w nowoczesnej organizacji, II. Strategia organizacji podstawą opracowania modelu kierowania operacyjnego, III. Kierowanie pracownikami na poziomie operacyjnym, IV. Kierownik podstawowego szczebla zarządzania. Próba zarysowania modelu, V. Pracownicy - wykonawcy bieżących zadań, VI. Pracownik podmiotem w organizacji, VII. Planowanie na poziomie operacyjnym, VIII. Kierownik operacyjny liderem zespołu pracowniczego, IX. Kierowanie pojedynczymi pracownikami, X. Kierowanie zespołem, XI. Ocena pracy pracowników wykonawczych, XII. Szkolenie pracowników na poziomie operacyjnym, XIII. Motywowanie pracowników na poziomie operacyjnym, XIV. Konflikty w zespole pracowniczym, sposoby ich rozwiązania, XV. Mobbing zjawiskiem patologicznym w zespole pracowniczym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej